Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Είσαι λεφτάς και μπρούκλης? Ναιαι, αλλά που τα βρήκες ?!?!
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. Είσαι λεφτάς και μπρούκλης? Ναιαι, αλλά που τα βρήκες ?!?!
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Αντίλογος
    41
    63
    333
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      professeur last edited by

      Με αφορμή μια ωραία (και σχετικά κόσμια ) συζήτηση που έγινε ΕΔΩ περί λεφτάδων αυτοδημιούργητων ή μη, ανοίγω αυτό το θέμα για διερεύνηση του θέματος.

      Για τις γυναίκες από όσα έχω δει μέχρι τώρα (πολλά έχουν δει τα μάτια μου, μ'αυτό μου φέρνει τρόμο!) ΔΕΝ έχει απολύτως καμία σημασία που τα βρήκες. Αρκεί να έχεις περισσότερα από όσα εκείνες μπορούν να σπαταλήσουν.

      Για τους πραγματικούς φίλους είναι εντελώς αδιάφορο πόσα έχεις και φυσικά έτσι πρέπει να είναι.

      Για τους φίλους/γνωστούς τα πράγματα είναι πιο μπλεγμένα! Ακόμη και αν είχες κάποια υποστήριξη (σπουδές ή/και οικονομική ενίσχυση για την αρχή της δουλειάς) αλλά το μεγάλο βάρος το κουβάλησες μόνος είσαι απλά ένας 'του μπαμπά'.

      Η μόνη περίπτωση να μην πει κανένας τίποτα είναι να ξεκινήσεις κάτι εντελώς από το μηδέν. Στη σύγχρονη εποχή με το ίντερνετ βλέπουμε ανθρώπους με όπλο απλά έναν υπολογιστή να θησαυρίζουν. Παλιότερα γινότανε και αυτό αλλά όχι τόσο 'εύκολα'.

      Αν κάποιου του πάρουν ένα αυτοκίνητο οι γονείς του άνω των 30.000 ευρώ συνήθως οι γνωστοί τον χλευάζουν/φθονούν. Αν του πάρουν κάτω των 18.000 π.χ. τοτε σε όλους φαντάζει λογικό. Προφανώς κάπου έχουν αόρατα 'όρια' τα οποία φυσικά ανεβοκατεβαίνουν σε συνάρτηση με την οικονομική επιφάνεια τους κοινωνικού κύκλου που μελετάται.

      Μέχρι που θεωρείτε ότι είναι 'λογικό' να βοηθούν οι γονείς και πότε αρχίζει το γαιδουριλίκι του παιδιού. Π.χ. μέχρι τη δεκαετία του 80 χοντρικά οι γονείς αισθανόντουσαν την υποχρέωση να βγάλει οπωσδήποτε το σχολείο το παιδί και αν τυχόν δεν πέρναγε η δεν μπορούσε η οικογένεια να συντηρήσει σπουδές δεν ήταν και τόσο ντροπή. Από τα μέσα του 80 και μετά είναι πλέον δεδομένο ότι το παιδί ΠΡΕΠΕΙ να σπουδάσει (μπορεί δε μπορεί να διαβάσει μια αράδα και να κάνει τις 4 πράξεις) και μάλιστα είναι πια δεδομένο ότι μιλάμε ΚΑΙ για μεταπτυχιακό. Φυσικά, όλα αυτά αντικατροπτίζονται με το καλύτερο τρόπο και στα 'Δανεια σπουδών' των τραπεζών. Όπου υπάρχει καημός και έξοδα τα τραπεζολαμόγια πρώτα.

      Που θέτετε εσείς το όριο για τις υποχρεώσεις των γονιών απέναντι στα παιδιά τους. Από οικονομικής φυσικά άποψης πιο πολύ.

      Μιας και η αφορμή είναι τα αυτοκίνητα αντιγράφω από το http://www.ndimou.gr ένα κείμενο του Νίκου Δήμου για το πως βλέπει ο οδηγός του χ οχηματος τον οδηγό του ψ οχήματος σε συνάρτηση το μέγεθος και την τιμή. Δεν είναι ακριβώς στο θέμα αλλά δείχνει το εύρος των σκέψεων που μπορούν να γίνουν...

      Αφ΄υψηλού!
      Ν. Δήμου
      *
      ''Είναι οι Έλληνες ρατσιστές;' Το ερώτημα επανέρχεται κάθε τόσο στα τηλεοπτικά παράθυρα. Δεν έχω σκοπό να αναλύσω το θέμα, διότι, όπως με όλες τις γενικεύσεις, η συζήτησή του δεν οδηγεί πουθενά. Μπορώ όμως να σας διαβεβαιώσω πως πολλοί Έλληνες οδηγοί είναι ρατσιστές. Κυρίως όσοι βλέπουν τον κόσμο αφ' υψηλού.

      Η ρατσιστική τους συμπεριφορά εξαρτάται από δύο παράγοντες: τι οδηγούν αυτοί - και τι οδηγείς εσύ. Αν οδηγούν ακριβότερο (ή ψηλότερο) μοντέλο από σένα, τότε σχεδόν δεν υπάρχεις.

      Κυκλοφορώ με δύο αυτοκίνητα: Ένα μονό και ένα ζυγό. Ένα μεγάλο και ένα μικρό. Ένα ακριβό και ένα φτηνό. Κάθε μέρα εναλλάσσονται, επιβεβαιώνοντας την άποψή μου.

      Είναι αδιανόητο το πόσο διαφορετικά μου φέρονται οι άλλοι οδηγοί (στις ίδιες διαδρομές, ίδιες ώρες, ίδιες συνθήκες) ανάλογα αν βρίσκομαι στο μικρό ή στο μεγάλο. Διακρίσεις.

      Το μικρό το βλέπουν σα μύγα, σαν κουνούπι, σαν σκουπίδι. Δεν του παραχωρούν ποτέ προτεραιότητα, δεν του ανοίγουν ποτέ δρόμο, δεν το υπολογίζουν καθόλου στην διασταύρωση. Αν μάλιστα τολμήσει να πάει λίγο γρήγορα και τους προσπεράσει, το θεωρούν προσωπική προσβολή - και το στρώνουνε στο κυνήγι.

      Το κακό είναι πως το δικό μου μικρό είναι γρήγορο, χωρίς να του φαίνεται. Όχι δεν ανήκει στα γνωστά μικρά GTI, VTS κλπ. ούτε έχει φουσκωμένα φτερά και αεροτομές. Είναι το νέο δεκαεξαβάλβιδο Ren-ault Twingo με 76 ίππους. Που όμως το κάνουν πιο γρήγορο στις επιταχύνσεις από τα βασικά μοντέλα Mercedes, BMW, Audi (και λοιπές ευγενείς μάρκες).

      Βάλτε και την δική μου τάση να πηγαίνω πάντα πιο δυνατά με τα μικρά παρά με τα μεγάλα… (Με διακόσια άλογα όλοι μπορούν να πάνε γρήγορα - ο καλός οδηγός φαίνεται όταν ξεπερνάει τα όρια του αυτοκινήτου). Θα καταλάβετε τότε πόσο ενοχλώ αυτούς που έχουν πληρώσει πέντε φορές παραπάνω για να εντυπωσιάζουν.

      Ενώ, όταν οδηγώ το μεγάλο, αλλάζει όλη η συμπεριφορά. Με υπολογίζουν. Με σέβονται.

      Εξαρτάται βέβαια και από το τι οδηγούν αυτοί. Διότι υπάρχουν μεγάλα και …πιο μεγάλα. Αν ο οδηγός ενός Audi A3 βλέπει το Twingo αφ' υψηλού - από πολύ ψηλότερα τον κοιτάει αυτόν ο οδηγός μίας Jaguar.

      Αλλά πιο 'αφ' υψηλού' από όλους, μας βλέπουν οι οδηγοί των μεγάλων τζιπ. Έσπαγα το κεφάλι μου να βρω γιατί οι άνθρωποι πληρώνουν τόσα λεφτά για να οδηγούν αυτά τα άβολα, ενεργοβόρα, αργοκίνητα, ανασφαλή και δυσκολοπαρκάριστα τέρατα. Μέχρι που μπήκα σε ένα και κατάλαβα. Πρόκειται για απίθανο πουσάρισμα του εγώ. Κι ο πιο ασήμαντος νιώθει ...ανεβασμένος.

      Η λέξη κλειδί εδώ είναι 'αναπλήρωση'. Όσο πιο κομπλεξικό το άτομο, τόσο πιο ογκώδες το όχημα. Στις γυναίκες ο κανόνας είναι διαφορετικός: όσο πιο μικροκαμωμένη η κυρία, τόσο πιο τεράστιο το τετρακίνητο. (Και τόσο πιο επιθετική η οδήγηση... Ναι, με τα τζιπ, χάλασαν και οι γυναίκες!)

      Μη μου πείτε πως υπάρχουν και μερικοί που πάνε στο χώμα. Οι στατιστικές δίνουν λιγότερο από 10%. Οι άλλοι απλά θωρακίζουν το ανασφαλές εγώ τους. Τους φτιάχνει ο όγκος του τέρατος και κυρίως το ύψος του καθίσματος. Αυτά τα αντικοινωνικά και αντιοικολογικά οχήματα (έχω πάντα την άποψη πως θα έπρεπε να απαγορεύεται η κυκλοφορία τους μέσα στις πόλεις) κάνουν τους κατόχους τους να νομίζουν πως είναι κάποιοι, μόνο και μόνο επειδή βρίσκονται τριάντα πόντους ψηλότερα. (Α ναι, και ίσως επειδή, με σκανδαλώδη τρόπο, πληρώνουν λιγότερους φόρους...)

      Οι πιο ξιπασμένοι είναι οι οδηγοί των μεγάλων (Grand) Cherokee. Ούτε οι κάτοχοι Porsche δεν έχουν τέτοιο κόρδωμα. Για να σε αφήσουν να περάσεις ούτε λόγος. Αντίθετα οι λίγοι κάτοχοι Range Rover δείχνουν περισσότερη ράτσα παρά ρατσισμό. Βλέπετε είναι συνήθως παλιοί και γνώστες - κι αντιμετωπίζουν τους Τσεροκήδες σαν νεόπλουτους.

      Θα έπρεπε κάποτε να ασχοληθούν οι κοινωνικοί ψυχολόγοι με όλα αυτά τα φαινόμενα. Ακόμα και μέσα στην ίδια μάρκα υπάρχουν ταξικές διακρίσεις. (Πώς βλέπει ο οδηγός μίας 320 τον οδηγό μίας 316;) Στην τυπολογία των οδηγών και την σχέση οδηγού, αυτοκινήτου και άλλου οδηγού, έχουν πεδίο δόξης λαμπρό και παραμελημένο.'*

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • P
        professeur last edited by

        Με αφορμή μια ωραία (και σχετικά κόσμια ) συζήτηση που έγινε ΕΔΩ περί λεφτάδων αυτοδημιούργητων ή μη, ανοίγω αυτό το θέμα για διερεύνηση του θέματος.

        Για τις γυναίκες από όσα έχω δει μέχρι τώρα (πολλά έχουν δει τα μάτια μου, μ'αυτό μου φέρνει τρόμο!) ΔΕΝ έχει απολύτως καμία σημασία που τα βρήκες. Αρκεί να έχεις περισσότερα από όσα εκείνες μπορούν να σπαταλήσουν.

        Για τους πραγματικούς φίλους είναι εντελώς αδιάφορο πόσα έχεις και φυσικά έτσι πρέπει να είναι.

        Για τους φίλους/γνωστούς τα πράγματα είναι πιο μπλεγμένα! Ακόμη και αν είχες κάποια υποστήριξη (σπουδές ή/και οικονομική ενίσχυση για την αρχή της δουλειάς) αλλά το μεγάλο βάρος το κουβάλησες μόνος είσαι απλά ένας 'του μπαμπά'.

        Η μόνη περίπτωση να μην πει κανένας τίποτα είναι να ξεκινήσεις κάτι εντελώς από το μηδέν. Στη σύγχρονη εποχή με το ίντερνετ βλέπουμε ανθρώπους με όπλο απλά έναν υπολογιστή να θησαυρίζουν. Παλιότερα γινότανε και αυτό αλλά όχι τόσο 'εύκολα'.

        Αν κάποιου του πάρουν ένα αυτοκίνητο οι γονείς του άνω των 30.000 ευρώ συνήθως οι γνωστοί τον χλευάζουν/φθονούν. Αν του πάρουν κάτω των 18.000 π.χ. τοτε σε όλους φαντάζει λογικό. Προφανώς κάπου έχουν αόρατα 'όρια' τα οποία φυσικά ανεβοκατεβαίνουν σε συνάρτηση με την οικονομική επιφάνεια τους κοινωνικού κύκλου που μελετάται.

        Μέχρι που θεωρείτε ότι είναι 'λογικό' να βοηθούν οι γονείς και πότε αρχίζει το γαιδουριλίκι του παιδιού. Π.χ. μέχρι τη δεκαετία του 80 χοντρικά οι γονείς αισθανόντουσαν την υποχρέωση να βγάλει οπωσδήποτε το σχολείο το παιδί και αν τυχόν δεν πέρναγε η δεν μπορούσε η οικογένεια να συντηρήσει σπουδές δεν ήταν και τόσο ντροπή. Από τα μέσα του 80 και μετά είναι πλέον δεδομένο ότι το παιδί ΠΡΕΠΕΙ να σπουδάσει (μπορεί δε μπορεί να διαβάσει μια αράδα και να κάνει τις 4 πράξεις) και μάλιστα είναι πια δεδομένο ότι μιλάμε ΚΑΙ για μεταπτυχιακό. Φυσικά, όλα αυτά αντικατροπτίζονται με το καλύτερο τρόπο και στα 'Δανεια σπουδών' των τραπεζών. Όπου υπάρχει καημός και έξοδα τα τραπεζολαμόγια πρώτα.

        Που θέτετε εσείς το όριο για τις υποχρεώσεις των γονιών απέναντι στα παιδιά τους. Από οικονομικής φυσικά άποψης πιο πολύ.

        Μιας και η αφορμή είναι τα αυτοκίνητα αντιγράφω από το http://www.ndimou.gr ένα κείμενο του Νίκου Δήμου για το πως βλέπει ο οδηγός του χ οχηματος τον οδηγό του ψ οχήματος σε συνάρτηση το μέγεθος και την τιμή. Δεν είναι ακριβώς στο θέμα αλλά δείχνει το εύρος των σκέψεων που μπορούν να γίνουν...

        Αφ΄υψηλού!
        Ν. Δήμου
        *
        ''Είναι οι Έλληνες ρατσιστές;' Το ερώτημα επανέρχεται κάθε τόσο στα τηλεοπτικά παράθυρα. Δεν έχω σκοπό να αναλύσω το θέμα, διότι, όπως με όλες τις γενικεύσεις, η συζήτησή του δεν οδηγεί πουθενά. Μπορώ όμως να σας διαβεβαιώσω πως πολλοί Έλληνες οδηγοί είναι ρατσιστές. Κυρίως όσοι βλέπουν τον κόσμο αφ' υψηλού.

        Η ρατσιστική τους συμπεριφορά εξαρτάται από δύο παράγοντες: τι οδηγούν αυτοί - και τι οδηγείς εσύ. Αν οδηγούν ακριβότερο (ή ψηλότερο) μοντέλο από σένα, τότε σχεδόν δεν υπάρχεις.

        Κυκλοφορώ με δύο αυτοκίνητα: Ένα μονό και ένα ζυγό. Ένα μεγάλο και ένα μικρό. Ένα ακριβό και ένα φτηνό. Κάθε μέρα εναλλάσσονται, επιβεβαιώνοντας την άποψή μου.

        Είναι αδιανόητο το πόσο διαφορετικά μου φέρονται οι άλλοι οδηγοί (στις ίδιες διαδρομές, ίδιες ώρες, ίδιες συνθήκες) ανάλογα αν βρίσκομαι στο μικρό ή στο μεγάλο. Διακρίσεις.

        Το μικρό το βλέπουν σα μύγα, σαν κουνούπι, σαν σκουπίδι. Δεν του παραχωρούν ποτέ προτεραιότητα, δεν του ανοίγουν ποτέ δρόμο, δεν το υπολογίζουν καθόλου στην διασταύρωση. Αν μάλιστα τολμήσει να πάει λίγο γρήγορα και τους προσπεράσει, το θεωρούν προσωπική προσβολή - και το στρώνουνε στο κυνήγι.

        Το κακό είναι πως το δικό μου μικρό είναι γρήγορο, χωρίς να του φαίνεται. Όχι δεν ανήκει στα γνωστά μικρά GTI, VTS κλπ. ούτε έχει φουσκωμένα φτερά και αεροτομές. Είναι το νέο δεκαεξαβάλβιδο Ren-ault Twingo με 76 ίππους. Που όμως το κάνουν πιο γρήγορο στις επιταχύνσεις από τα βασικά μοντέλα Mercedes, BMW, Audi (και λοιπές ευγενείς μάρκες).

        Βάλτε και την δική μου τάση να πηγαίνω πάντα πιο δυνατά με τα μικρά παρά με τα μεγάλα… (Με διακόσια άλογα όλοι μπορούν να πάνε γρήγορα - ο καλός οδηγός φαίνεται όταν ξεπερνάει τα όρια του αυτοκινήτου). Θα καταλάβετε τότε πόσο ενοχλώ αυτούς που έχουν πληρώσει πέντε φορές παραπάνω για να εντυπωσιάζουν.

        Ενώ, όταν οδηγώ το μεγάλο, αλλάζει όλη η συμπεριφορά. Με υπολογίζουν. Με σέβονται.

        Εξαρτάται βέβαια και από το τι οδηγούν αυτοί. Διότι υπάρχουν μεγάλα και …πιο μεγάλα. Αν ο οδηγός ενός Audi A3 βλέπει το Twingo αφ' υψηλού - από πολύ ψηλότερα τον κοιτάει αυτόν ο οδηγός μίας Jaguar.

        Αλλά πιο 'αφ' υψηλού' από όλους, μας βλέπουν οι οδηγοί των μεγάλων τζιπ. Έσπαγα το κεφάλι μου να βρω γιατί οι άνθρωποι πληρώνουν τόσα λεφτά για να οδηγούν αυτά τα άβολα, ενεργοβόρα, αργοκίνητα, ανασφαλή και δυσκολοπαρκάριστα τέρατα. Μέχρι που μπήκα σε ένα και κατάλαβα. Πρόκειται για απίθανο πουσάρισμα του εγώ. Κι ο πιο ασήμαντος νιώθει ...ανεβασμένος.

        Η λέξη κλειδί εδώ είναι 'αναπλήρωση'. Όσο πιο κομπλεξικό το άτομο, τόσο πιο ογκώδες το όχημα. Στις γυναίκες ο κανόνας είναι διαφορετικός: όσο πιο μικροκαμωμένη η κυρία, τόσο πιο τεράστιο το τετρακίνητο. (Και τόσο πιο επιθετική η οδήγηση... Ναι, με τα τζιπ, χάλασαν και οι γυναίκες!)

        Μη μου πείτε πως υπάρχουν και μερικοί που πάνε στο χώμα. Οι στατιστικές δίνουν λιγότερο από 10%. Οι άλλοι απλά θωρακίζουν το ανασφαλές εγώ τους. Τους φτιάχνει ο όγκος του τέρατος και κυρίως το ύψος του καθίσματος. Αυτά τα αντικοινωνικά και αντιοικολογικά οχήματα (έχω πάντα την άποψη πως θα έπρεπε να απαγορεύεται η κυκλοφορία τους μέσα στις πόλεις) κάνουν τους κατόχους τους να νομίζουν πως είναι κάποιοι, μόνο και μόνο επειδή βρίσκονται τριάντα πόντους ψηλότερα. (Α ναι, και ίσως επειδή, με σκανδαλώδη τρόπο, πληρώνουν λιγότερους φόρους...)

        Οι πιο ξιπασμένοι είναι οι οδηγοί των μεγάλων (Grand) Cherokee. Ούτε οι κάτοχοι Porsche δεν έχουν τέτοιο κόρδωμα. Για να σε αφήσουν να περάσεις ούτε λόγος. Αντίθετα οι λίγοι κάτοχοι Range Rover δείχνουν περισσότερη ράτσα παρά ρατσισμό. Βλέπετε είναι συνήθως παλιοί και γνώστες - κι αντιμετωπίζουν τους Τσεροκήδες σαν νεόπλουτους.

        Θα έπρεπε κάποτε να ασχοληθούν οι κοινωνικοί ψυχολόγοι με όλα αυτά τα φαινόμενα. Ακόμα και μέσα στην ίδια μάρκα υπάρχουν ταξικές διακρίσεις. (Πώς βλέπει ο οδηγός μίας 320 τον οδηγό μίας 316;) Στην τυπολογία των οδηγών και την σχέση οδηγού, αυτοκινήτου και άλλου οδηγού, έχουν πεδίο δόξης λαμπρό και παραμελημένο.'*

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          professeur last edited by

          Με αφορμή μια ωραία (και σχετικά κόσμια ) συζήτηση που έγινε ΕΔΩ περί λεφτάδων αυτοδημιούργητων ή μη, ανοίγω αυτό το θέμα για διερεύνηση του θέματος.

          Για τις γυναίκες από όσα έχω δει μέχρι τώρα (πολλά έχουν δει τα μάτια μου, μ'αυτό μου φέρνει τρόμο!) ΔΕΝ έχει απολύτως καμία σημασία που τα βρήκες. Αρκεί να έχεις περισσότερα από όσα εκείνες μπορούν να σπαταλήσουν.

          Για τους πραγματικούς φίλους είναι εντελώς αδιάφορο πόσα έχεις και φυσικά έτσι πρέπει να είναι.

          Για τους φίλους/γνωστούς τα πράγματα είναι πιο μπλεγμένα! Ακόμη και αν είχες κάποια υποστήριξη (σπουδές ή/και οικονομική ενίσχυση για την αρχή της δουλειάς) αλλά το μεγάλο βάρος το κουβάλησες μόνος είσαι απλά ένας 'του μπαμπά'.

          Η μόνη περίπτωση να μην πει κανένας τίποτα είναι να ξεκινήσεις κάτι εντελώς από το μηδέν. Στη σύγχρονη εποχή με το ίντερνετ βλέπουμε ανθρώπους με όπλο απλά έναν υπολογιστή να θησαυρίζουν. Παλιότερα γινότανε και αυτό αλλά όχι τόσο 'εύκολα'.

          Αν κάποιου του πάρουν ένα αυτοκίνητο οι γονείς του άνω των 30.000 ευρώ συνήθως οι γνωστοί τον χλευάζουν/φθονούν. Αν του πάρουν κάτω των 18.000 π.χ. τοτε σε όλους φαντάζει λογικό. Προφανώς κάπου έχουν αόρατα 'όρια' τα οποία φυσικά ανεβοκατεβαίνουν σε συνάρτηση με την οικονομική επιφάνεια τους κοινωνικού κύκλου που μελετάται.

          Μέχρι που θεωρείτε ότι είναι 'λογικό' να βοηθούν οι γονείς και πότε αρχίζει το γαιδουριλίκι του παιδιού. Π.χ. μέχρι τη δεκαετία του 80 χοντρικά οι γονείς αισθανόντουσαν την υποχρέωση να βγάλει οπωσδήποτε το σχολείο το παιδί και αν τυχόν δεν πέρναγε η δεν μπορούσε η οικογένεια να συντηρήσει σπουδές δεν ήταν και τόσο ντροπή. Από τα μέσα του 80 και μετά είναι πλέον δεδομένο ότι το παιδί ΠΡΕΠΕΙ να σπουδάσει (μπορεί δε μπορεί να διαβάσει μια αράδα και να κάνει τις 4 πράξεις) και μάλιστα είναι πια δεδομένο ότι μιλάμε ΚΑΙ για μεταπτυχιακό. Φυσικά, όλα αυτά αντικατροπτίζονται με το καλύτερο τρόπο και στα 'Δανεια σπουδών' των τραπεζών. Όπου υπάρχει καημός και έξοδα τα τραπεζολαμόγια πρώτα.

          Που θέτετε εσείς το όριο για τις υποχρεώσεις των γονιών απέναντι στα παιδιά τους. Από οικονομικής φυσικά άποψης πιο πολύ.

          Μιας και η αφορμή είναι τα αυτοκίνητα αντιγράφω από το http://www.ndimou.gr ένα κείμενο του Νίκου Δήμου για το πως βλέπει ο οδηγός του χ οχηματος τον οδηγό του ψ οχήματος σε συνάρτηση το μέγεθος και την τιμή. Δεν είναι ακριβώς στο θέμα αλλά δείχνει το εύρος των σκέψεων που μπορούν να γίνουν...

          Αφ΄υψηλού!
          Ν. Δήμου
          *
          ''Είναι οι Έλληνες ρατσιστές;' Το ερώτημα επανέρχεται κάθε τόσο στα τηλεοπτικά παράθυρα. Δεν έχω σκοπό να αναλύσω το θέμα, διότι, όπως με όλες τις γενικεύσεις, η συζήτησή του δεν οδηγεί πουθενά. Μπορώ όμως να σας διαβεβαιώσω πως πολλοί Έλληνες οδηγοί είναι ρατσιστές. Κυρίως όσοι βλέπουν τον κόσμο αφ' υψηλού.

          Η ρατσιστική τους συμπεριφορά εξαρτάται από δύο παράγοντες: τι οδηγούν αυτοί - και τι οδηγείς εσύ. Αν οδηγούν ακριβότερο (ή ψηλότερο) μοντέλο από σένα, τότε σχεδόν δεν υπάρχεις.

          Κυκλοφορώ με δύο αυτοκίνητα: Ένα μονό και ένα ζυγό. Ένα μεγάλο και ένα μικρό. Ένα ακριβό και ένα φτηνό. Κάθε μέρα εναλλάσσονται, επιβεβαιώνοντας την άποψή μου.

          Είναι αδιανόητο το πόσο διαφορετικά μου φέρονται οι άλλοι οδηγοί (στις ίδιες διαδρομές, ίδιες ώρες, ίδιες συνθήκες) ανάλογα αν βρίσκομαι στο μικρό ή στο μεγάλο. Διακρίσεις.

          Το μικρό το βλέπουν σα μύγα, σαν κουνούπι, σαν σκουπίδι. Δεν του παραχωρούν ποτέ προτεραιότητα, δεν του ανοίγουν ποτέ δρόμο, δεν το υπολογίζουν καθόλου στην διασταύρωση. Αν μάλιστα τολμήσει να πάει λίγο γρήγορα και τους προσπεράσει, το θεωρούν προσωπική προσβολή - και το στρώνουνε στο κυνήγι.

          Το κακό είναι πως το δικό μου μικρό είναι γρήγορο, χωρίς να του φαίνεται. Όχι δεν ανήκει στα γνωστά μικρά GTI, VTS κλπ. ούτε έχει φουσκωμένα φτερά και αεροτομές. Είναι το νέο δεκαεξαβάλβιδο Ren-ault Twingo με 76 ίππους. Που όμως το κάνουν πιο γρήγορο στις επιταχύνσεις από τα βασικά μοντέλα Mercedes, BMW, Audi (και λοιπές ευγενείς μάρκες).

          Βάλτε και την δική μου τάση να πηγαίνω πάντα πιο δυνατά με τα μικρά παρά με τα μεγάλα… (Με διακόσια άλογα όλοι μπορούν να πάνε γρήγορα - ο καλός οδηγός φαίνεται όταν ξεπερνάει τα όρια του αυτοκινήτου). Θα καταλάβετε τότε πόσο ενοχλώ αυτούς που έχουν πληρώσει πέντε φορές παραπάνω για να εντυπωσιάζουν.

          Ενώ, όταν οδηγώ το μεγάλο, αλλάζει όλη η συμπεριφορά. Με υπολογίζουν. Με σέβονται.

          Εξαρτάται βέβαια και από το τι οδηγούν αυτοί. Διότι υπάρχουν μεγάλα και …πιο μεγάλα. Αν ο οδηγός ενός Audi A3 βλέπει το Twingo αφ' υψηλού - από πολύ ψηλότερα τον κοιτάει αυτόν ο οδηγός μίας Jaguar.

          Αλλά πιο 'αφ' υψηλού' από όλους, μας βλέπουν οι οδηγοί των μεγάλων τζιπ. Έσπαγα το κεφάλι μου να βρω γιατί οι άνθρωποι πληρώνουν τόσα λεφτά για να οδηγούν αυτά τα άβολα, ενεργοβόρα, αργοκίνητα, ανασφαλή και δυσκολοπαρκάριστα τέρατα. Μέχρι που μπήκα σε ένα και κατάλαβα. Πρόκειται για απίθανο πουσάρισμα του εγώ. Κι ο πιο ασήμαντος νιώθει ...ανεβασμένος.

          Η λέξη κλειδί εδώ είναι 'αναπλήρωση'. Όσο πιο κομπλεξικό το άτομο, τόσο πιο ογκώδες το όχημα. Στις γυναίκες ο κανόνας είναι διαφορετικός: όσο πιο μικροκαμωμένη η κυρία, τόσο πιο τεράστιο το τετρακίνητο. (Και τόσο πιο επιθετική η οδήγηση... Ναι, με τα τζιπ, χάλασαν και οι γυναίκες!)

          Μη μου πείτε πως υπάρχουν και μερικοί που πάνε στο χώμα. Οι στατιστικές δίνουν λιγότερο από 10%. Οι άλλοι απλά θωρακίζουν το ανασφαλές εγώ τους. Τους φτιάχνει ο όγκος του τέρατος και κυρίως το ύψος του καθίσματος. Αυτά τα αντικοινωνικά και αντιοικολογικά οχήματα (έχω πάντα την άποψη πως θα έπρεπε να απαγορεύεται η κυκλοφορία τους μέσα στις πόλεις) κάνουν τους κατόχους τους να νομίζουν πως είναι κάποιοι, μόνο και μόνο επειδή βρίσκονται τριάντα πόντους ψηλότερα. (Α ναι, και ίσως επειδή, με σκανδαλώδη τρόπο, πληρώνουν λιγότερους φόρους...)

          Οι πιο ξιπασμένοι είναι οι οδηγοί των μεγάλων (Grand) Cherokee. Ούτε οι κάτοχοι Porsche δεν έχουν τέτοιο κόρδωμα. Για να σε αφήσουν να περάσεις ούτε λόγος. Αντίθετα οι λίγοι κάτοχοι Range Rover δείχνουν περισσότερη ράτσα παρά ρατσισμό. Βλέπετε είναι συνήθως παλιοί και γνώστες - κι αντιμετωπίζουν τους Τσεροκήδες σαν νεόπλουτους.

          Θα έπρεπε κάποτε να ασχοληθούν οι κοινωνικοί ψυχολόγοι με όλα αυτά τα φαινόμενα. Ακόμα και μέσα στην ίδια μάρκα υπάρχουν ταξικές διακρίσεις. (Πώς βλέπει ο οδηγός μίας 320 τον οδηγό μίας 316;) Στην τυπολογία των οδηγών και την σχέση οδηγού, αυτοκινήτου και άλλου οδηγού, έχουν πεδίο δόξης λαμπρό και παραμελημένο.'*

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • F
            festonero last edited by

            Μου τα δωσε ο γέρος και τα κάνα γκαμπριο,καζινο και λουλούδια.
            Γκάμπριο δε τα'κανα, αλλά σε γενικές γραμμές πήγε η σπατάλη σύννεφο.
            Βέβαια τελικά αποδείχθηκε οτι κατάφερα και συγκράτησα αρκετά λεφτά για τη ζωή που έκανα, αλλά θα μπορούσα να είχα γλιτώσει αρκετά παραπάνω αν ήμουν πιο προσεκτικός και δε ξόδευα λεφτά σε πράγματα που ήταν είτε άχρηστα, είτε εφήμερα.

            Ερώτηση:
            Τι σημαίνει 'μπρούκλης';

            1 Reply Last reply Reply Quote 6
            • Q
              qsisvts last edited by

              επιδειξιομανης πλουσιος (για νεοπλουτος δεν ξερω)
              παραδειγμα σε προταση: κατεβαινει ενας φιλος μου στο χωριο του και κατεβαινει το καθε μελος της οικογενειας με το δικο του αυτοκινητο (συνολο 3 παλια αλφα, 156, skl)
              και μου λεει (αστειευομενος) : σκασαμε και με τα 3 αυτοκινητα μας, μπρουκληδες

              επισης ωραια λεξη ειναι και το χλιδανεργος

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • ?
                A Former User last edited by

                O Eλληνοαμερικανος που μαζεψε λεφτα στην Αμερικη και τα επιδεικνύει,οχι παντα με την κακη εννοια , στην Ελλαδα. 'Μπρουκλης' απο το Μπρουκλιν .

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  skye last edited by

                  Ο χρήστης Professeur έγραψε:

                  Μέχρι που θεωρείτε ότι είναι 'λογικό' να βοηθούν οι γονείς και πότε αρχίζει το γαιδουριλίκι του παιδιού.

                  Μετα τα 18 μεχρι οποτε και μεχρι οπου τους κανει κεφι. Ετσι ξερα.

                  Που θέτετε εσείς το όριο για τις υποχρεώσεις των γονιών απέναντι στα παιδιά τους. Από οικονομικής φυσικά άποψης πιο πολύ.

                  Η υποχρεωση τελειωνει στα 18. Μετα κανουν χαρη οι γονεις δεν ειναι θεμα υποχρεωσης.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • S
                    saxon_747 last edited by

                    'Δεν μου δωσε κανένας τίποτα, τα βγάζω μόνος'

                    Δυστυχως ή ευτυχως, ο μπαμπας δεν ειχε και δεν εχει περιουσια για ξοδεμα.
                    Μπορεσε απλα να καλυψει αξιοπρεπως τις αναγκες μου μεχρι να αρχισω να εργαζομαι.
                    Δεν ειχε τη δυνατοτητα να μου αγορασει σπιτι, αυτοκινητο κτλ.
                    Δε με χαλασε...

                    Απο την αλλη, δε θα με χαλουσε να πληρωνει ο μπαμπας.
                    Να μου αγοραζε πχ ενα σπιτι, ενα αυτοκινητο ή να με βοηθουσε να ανοιξω δικη μου δουλεια...
                    Δεν βρισκω κατι κακο σε αυτο.

                    Ακομα καλυτερα, να ειχε τοσο λεφτα που να μη χρειαζοταν να δουλεψω ποτε. Αλλωστε, εχω τοσα ενδιαφεροντα που, ακομα και σε αυτη τη περιπτωση , η μερα θα ηταν γεματη και δημιουργικη.

                    Ουτως ή αλλως, η εννοια λεφτας, μπρουκλης, χλιδανεργος, νεοπλουτος δεν εχει να κανει πλεον με το χρημα αλλα με τα υλικα αγαθα που μπορεις να εχεις. Ειναι θεμα χαρακτηρα και αντιληψης.
                    Μπορει πχ ο καθενας να χρεωθει ενα δανειο και με 72 δοσεις να οδηγαει καμπριο για να κανει τη μοστρα του. Υπαρχουν ανθρωποι που χρεωνουν τις πιστωτικες τους για να αγορασουν ενα ακριβο ρολοι, ακριβα ρουχα, ή ακομα και για να βγαλουν τη γκομενα για καφε...

                    Ειμαι αντιθετος με τη λογικη οτι το χρημα σε κακομαθαινει.
                    Απλα η χρηση του, ειναι θεμα αντιληψης.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • Z
                      zastava last edited by

                      ωραιο θεμα
                      εγω πιστευω οτι τα παιδια με γονεις με πολλα λεφτα τι πιο λογικο απο το να ζουνε με τα λεφτα των γονιων τους ακομα και εφορου ζωης χωρις να ειναι αναγκασμενα να γινουν 'καποιοι' ωστε να αποδειξουν οτι μπορουν να κανουν κατι χωρις τη βοηθεια των γονιων τους και λοιπα κοινωνικα πλαισια.το θεωρω λογικο δηλαδη καποιος που εχουν οι γονεις του πολλα λεφτα να μη δουλεψει ποτε και να ζει απο αυτα.

                      απο τη στιγμη που η εκπαιδευση ειναι ταξικη ακομα και καποιος που περηφανευται οτι ειναι αυτονομος και αυτοδημιουργητος ακομα και αυτος εχει φτασει εκει που ειναι λογω των γονιων του,αν και δεν παιζουν ρολο μονο τα λεφτα αλλα και η κουλτουρα σε μια οικογενεια.αλλες προσδοκιες/παιδεια/ερεθισματα εχει ο γιος του δικηγορου π.χ απο τον γιο ενος λαικου εργαζομενου και αυτος ειναι ο λογος που η εκπαιδευση και η μορφωση κατα κανονα ειναι ταξικη και ας μην υπαρχουν (πλεον) οικονομικοι λογοι.

                      παραθετω και κειμενο απο μια ερευνα που ειχα κατεβασει σε pdf απο εδω:http://www.kanep-gsee.gr/index.php?������_�����

                      Με βάση τη στατιστική ανάλυση και επεξεργασία των στοιχείων των αποτελεσμάτων των Γενικών εξετάσεων του 2004, του 2005 και του 2006 προέκυψε πως ο βαθμός επιτυχίας και οι πιθανότητες πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση σε ένα νομό της χώρας συνδέονται άμεσα με το βαθμό κοινωνικής-οικονομικής ανάπτυξης του νομού.
                      Η σύνδεση είναι πολλαπλή: υπάρχουν περιοχές με χαμηλό δείκτη ευημερίας (μικρή ανάπτυξη, υψηλή ανεργία, χαμηλό κατά κεφαλήν εισόδημα) και ταυτόχρονα χαμηλό δε-ίκτη πρόσβασης, αλλά και περιοχές με εξίσου χαμηλό δείκτη ευημερίας, αλλά με υψηλό δείκτη πρόσβασης στα ΑΕΙ-ΤΕΙ. Το ενδιαφέρον, τέλος, παρουσιάζουν περιοχές με υ-ψηλό δείκτη ευημερίας και ταυτόχρονα χαμηλό δείκτη πρόσβασης.
                      Τα αποτελέσματα αυτά προφανώς συμπληρώνουν τις ήδη υπάρχουσες έρευνες που δε-ίχνουν τις κραυγαλέες κοινωνικές ανισότητες στο χώρο της ανώτατης εκπαίδευσης. Το ό,τι δηλαδή η πλειοψηφία των φοιτητών προέρχονται από εύπορες οικογένειες ενώ ο α-ριθμός αυτών που προέρχονται από τα πολυπληθέστερα λαϊκά στρώματα (εργάτες, τεχ-νίτες, αγρότες, μισθωτοί υπάλληλοι στον ιδιωτικό τομέα) είναι αναλογικά εξαιρετικά χαμηλός. Και αυτή η δυσαναλογία αντί να μειώνεται εντείνεται με τη σημαντική αύξηση των εισαγομένων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση που παρατηρούμε στις δύο τελευταίες δεκαετίες. Δηλαδή όσο αυξάνεται ο αριθμός των εισακτέων στα πανεπιστήμια, τόσο μειώνεται αναλογικά το ποσοστό αυτών που προέρχονται από τα οικονομικά αδύνατα στρώματα

                      αν και οπως ειπα ειμαι υπερ οχι μονο τα παιδια στηριζοντε απο τους γονεις αλλα και να ζησουν ετσι την υπολοιπη ζωη τους αν υπαρχει η δυνατοτητα,αλλα απο την αλλη η ανισοτητα ειναι εξοργιστικη.περισσοτερο με εξοργιζει η μη συνειδητοποιηση της ανισοτητας απο την πλευρα των πλουσιων και σε πιο γενικη κλιμακα απο την πλευρα των δυτικων του 'ανεπτυγμενου κοσμου'

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • H
                        highfidelity last edited by

                        Θα έτρωγα χωρίς τύψεις τόσα όσα δεν θα έλειπαν στον μπαμπά μου και λίγο περισσότερα...
                        Και δεν θα είχα και κανένα καημό κιόλας...

                        Αν είχε μπόλικα και δεν χρειαζόταν να βγάλω δικά μου, ακόμη καλύτερα. Θα μαμούσα τα καλύτερα μωρά κι ας το έκανα και με τα λεφτά του μπαμπά μου. Το βρίσκω απείρως καλύτερο από το να λιώνω στην δουλειά όπως τώρα, χωρίς ΣΚ και με 12 ώρες ημερησίως...

                        ΜΙα χαρά είναι τα λεφτά του μπαμπά , κρίμα που του δικού μου ήταν πάντα λίγα...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • D
                          dstou last edited by

                          Με βάση τη στατιστική ανάλυση και επεξεργασία των στοιχείων των αποτελεσμάτων των Γενικών εξετάσεων του 2004, του 2005 και του 2006 προέκυψε πως ο βαθμός επιτυχίας και οι πιθανότητες πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση σε ένα νομό της χώρας συνδέονται άμεσα με το βαθμό κοινωνικής-οικονομικής ανάπτυξης του νομού.
                          Η σύνδεση είναι πολλαπλή: υπάρχουν περιοχές με χαμηλό δείκτη ευημερίας (μικρή ανάπτυξη, υψηλή ανεργία, χαμηλό κατά κεφαλήν εισόδημα) και ταυτόχρονα χαμηλό δε-ίκτη πρόσβασης, αλλά και περιοχές με εξίσου χαμηλό δείκτη ευημερίας, αλλά με υψηλό δείκτη πρόσβασης στα ΑΕΙ-ΤΕΙ. Το ενδιαφέρον, τέλος, παρουσιάζουν περιοχές με υ-ψηλό δείκτη ευημερίας και ταυτόχρονα χαμηλό δείκτη πρόσβασης.

                          Αυτά τα βρίσκω πολύ πιο ενδιαφέροντα από τα υπόλοιπα μπολντ.
                          Στο χωριό μου, ένα τίποτα στη μέση του κάμπου πουθενά, σχεδόν όλα τα παιδιά σπούδασαν για να ξεφύγουν από την εγγυημένη μιζέρια του γύρω περιβάλλοντος.
                          Την ίδια περίοδο (1980) σε άλλο χωριό-νησί των Κυκλάδων που γνωρίζω εκ των έσω, χειρότερο τίποτα από το χωριό μου είτε σε όρους παραγωγής, είτε πρόσβασης, είτε υποδομών, ΑΛΛΑ με ανερχόμενο τότε τουρισμό, δεν σπούδαζε κανένας (πολλοί δεν τελείωσαν λύκειο αφού το νησί δεν είχε τέτοιο μέχρι το 1978), αντίθετα περιγελούσαν τις σπουδές και μάλιστα με επιχειρήματα. Όλοι ή απασχολούνταν ήδη, ή προετοιμάζονταν να απασχοληθούν στον τουρισμό με ότι μπορούσε ο καθένας, ούτε έφευγαν από τον τόπο τους, αν και οιπερισσότεροι πλέον ξεχειμωνιάζουν στην Αθήνα και πάνε στο νησί 5 μήνες το χρόνο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • elteo
                            elteo last edited by

                            Δεν μου δωσε κανένας τίποτα, τα βγάζω μόνος.

                            και χαίρομαι για αυτό.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Αν κάποιος διαθέτει ή πέτυχε κάτι το οποίο μπορεί να προσφέρει στα παιδιά του (λεφτά, γνωριμίες, ομορφιά, ύψος, υγεία, υψηλή ευφυία, ωραίο σώμα, φωνή, ταλέντο σε κάτι κλπ) μπορεί να προκαλεί ανισότητα αλλά πάντα έτσι θα είναι. Δεν μπορεί όλοι να είμαστε ίδιοι οπότε δεν θα είμαστε και ίσοι. Και αν κάποιος πλεονεκτεί κάπου μπορεί να μειονεκτεί αλλού. Ούτε οφείλεις να απαρνηθείς τα θετικά σου σημεία για να είσαι ίσος με τους άλλους, ποτέ δεν θα είσαι.
                              H ανισότητα υπάρχει σε κάθε τομέα της ζωής και της φύσης. Ανάλογα όμως με το πως την εξετάζεις μπορείς να δεις ότι είναι φαινομενική ή όχι. Γενικά χρειάζεται σε ένα ολοκληρωμένο σύστημα μια ποικιλία. Ποικιλία σε όλα, σε δύναμη, σε ταχύτητα, σε εξυπνάδα, σε δεξιοτεχνία, σε πνευματικότητα κοκ. Καθώς είμαστε κοινωνικά όντα οργανωνόμαστε σε κοινωνίες όπου ο καθένας συμμετέχει με τις ικανότητές του για το κοινό καλό και την συνολική πρόοδο.
                              Καλό λοιπόν είναι ο καθένας να εκμεταλλεύεται (use αλλά όχι abuse) τις δυνατότητες και ευκαιρίες που του προσφέρονται (είτε από τους γονείς του είτε από τη φύση του είτε από αλλού). Και ας μην ξεχνάμε ότι και ο καθένας από εμάς μπορεί να έχει διαφορετικούς στόχους. Δεν ζητάνε όλοι τα ίδια και είναι λάθος να κρίνονται με τα ίδια κριτήρια. Ο καθένας πρέπει να κρίνεται ανάλογα.
                              Επίσης πάντα προσθέτουμε και τον παράγοντα τύχη.... που πάει μερικούς ενώ δεν πάει άλλους. Αυτή είναι μεγαλύτερη ανισότητα και δεν μπορείς να κάνεις κάτι... (αν και η τύχη βοηθάει τους τολμηρούς λένε...)

                              Αν λοιπόν ξεκινάς με ένα πλεονέκτημα που λέγεται γονιός (με ό,τι αυτό μπορεί να συνεπάγεται και δεν είναι μόνο χρήμα αλλά και πολλά άλλα ανάλογα και με την περίπτωση) είναι απόλυτα θεμιτό να το χρησιμοποιήσεις. Αν μάλιστα δεν το κάνεις αυτό (σε πιάνει κάποια περίεργη αίσθηση δικαιοσύνης) θα κατηγορηθείς όχι άδικα για ηλιθιότητα ('κοίτα τον, πρέπει να είναι πολύ μαλάκας, να έχει τον πατέρα του έτσι κι έτσι και να μην έχει καταφέρει να κάνει ούτε αυτό') και θα δεις άλλους με τα δικά τους πλεονεκτήματα (που εκμεταλλεύτηκαν και δεν θυσίασαν) να πετυχαίνουν αυτό που μπορούσες εσύ. Και ας μην γελιόμαστε, υπάρχουν χώροι που ό,τι και να κάνεις δεν θα πετύχεις λόγω προφανούς ανισότητας, πχ στο χώρο του μόντελινγκ, στον πρωταθλητισμό, στην τέχνη, στη μουσική κλπ. Εκεί όμως δεν παραπονιόμαστε τόσο για την ανισότητα-πλεονέκτημα. Έτσι θα έπρεπε να συμπεριφερόμαστε και για τα άλλα πλεονεκτήματα που μπορεί να έχουν κάποιοι.
                              Γιατί τελικά το θέμα αυτό όπως και πολλά άλλα καταλήγουν σε θέμα ηθικής. Δεν πρέπει λοιπόν να φθονούμε και να κακολογούμε κάποιον που εκμεταλλευόμενος τις ικανότητες, δυνατότητες και ταλέντα του πέτυχε κάπου. Το κακό είναι όταν κάποιος δεν εκμεταλλεύεται απλά το πλεονέκτημά του, την 'ανισότητα' αλλά προχωράει (ο ίδιος ή ο γονιός ή ο γνωστός) και ενεργητικά πλήττει ή διαβάλλει ή κάπως προσπαθεί να φέρει σε υποδεέστερη θέση έναν άξιο υποψήφιο αντίπαλο. Οι μεθοδεύσεις αυτές όταν για να επιτευχθούν στηρίζονται σε ψέματα, ηθελημένες παρεξηγήσεις, εκβιασμούς, απειλή, εξαπάτηση, παιχνίδια ισχύος και ενοχών κλπ είναι ανήθικες. Σε κάποιους χώρους όμως, δυστυχώς πολλούς (ίσως και σε όλους) είναι πολύ συνηθισμένα... Τελικά ποια είναι τα όρια;;; Νομίζω ότι τα όρια είναι αυτά που θέτει ο καθένας ανάλογα με την ηθική του. Αυτή που προκύπτει από τα γονίδιά του και το περιβάλλον του.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • panos2171
                                panos2171 last edited by

                                Ο χρήστης FestoNero έγραψε:

                                Ερώτηση:
                                Τι σημαίνει 'μπρούκλης';

                                http://www.pella-net.gr/biz/mprouklis.htm

                                Και μαμω τους γυρους

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • C
                                  carfanatic last edited by

                                  Ο χρήστης panos2171 έγραψε:

                                  Ερώτηση:
                                  Τι σημαίνει 'μπρούκλης';

                                  http://www.pella-net.gr/biz/mprouklis.htm

                                  Και μαμω τους γυρους

                                  +10000

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                  • S
                                    stefan147 last edited by

                                    Μου τα δωσε ο γέρος και τα καμιά Alfa, κάνα ρολόι και για να σπουδάσω! Φυσικά και το παίζω μπρούκλης με τα λεφτά του μπαμπά και θα τα αφανίσω με περισσή ευκολία σε αυτοκίνητα, γυναίκες, ρολόγια, ταξίδια, ρούχα, gadget και διάφορες άλλες σπατάλες!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                    • K
                                      kyr80 last edited by

                                      Ο περίγυρος είναι κακός. Ο κόσμος θέλει να σε λυπάται, και όχι να χαίρεται αν προοδεύεις.
                                      Και εξηγώ. Μέχρι τα 25 μου δεν είχα δουλέψει ούτε μια μέρα. Έβγαινα κάθε μέρα, πήγαινα στη σχολή μου με μέτριες επιδόσεις. Θα μπορούσαν να τα έχω πάει καλύτερα. Δεν το έκανα λόγο αδιαφορίας προς το αντικείμενο. Οι γονείς μου ήθελαν να με κάνουν γιατρό, και ήταν η πρώτη κόντρα που είχαμε μετά το σχολείο. Αισθάνομαι πλέον τυχερός που δεν υπέκυψα να φύγω σε Ρουμανία. Αν οι γονείς μου είχαν λιγότερα, σίγουρα θα είχα τελειώσει νωρίτερα τη σχολή, αλλά θα είχα χαρεί λιγότερο αυτά τα χρόνια.
                                      Με τη γυναίκα μου είμαστε μαζί από μικροί. Μαζί μεθούσαμε, και γυρνάγαμε μέχρι το πρωί. Ο περίγυρος μας χαραχτήριζε κοπρόσκυλα-τεμπέληδες-βγάζουν γούστα με τα λεφτά του μπαμπά. Οι γονείς μας δεν είχαν φυσικά κανένα πρόβλημα, μιας και αυτοί ήταν οι χορηγοί.
                                      Εκεί αποφασίζουμε να εκμεταλευτούμε ένα μικρό ακίνητο της οικογένειας της γυναίκας μου. Δαγκώθηκαν λίγο οι δικοί μας, αλλά δεν είπαν τίποτα. Αντίθετα μας έδωσαν πάνω από το μισό κόστος του μαγαζιού, και μπήκαν εγγυητές στο υπόλοιπο. Αποδείχτηκε τελικά ότι μας έκοβε, και ότι είμαστε σκύλοι στη δουλειά. Προς ευχάριστη έκπληξη της οικογένειας φυσικά. Αποφασίζουμε λίγα χρόνια μετά, να επεκταθούμε εκμεταλευόμενοι και άλλο ακίνητο, χωρίς αυτή τη φορά την οικονομική στήριξη των οικογενειών.
                                      Και τελικά είμαστε οι άπληστοι-αχόρταγοι κλπ. Που τα κάνουμε μασουράκια-εκμεταλευόμστε τους υπαλλήλους.Είμαστε πιτσιρικάδες τσουτσέκια που κάνουμε τα αφεντικά με τις πλάτες άλλων.
                                      Ζούμε απλά άνετα, χωρίς να είμαστε πλούσιοι. Αν και δεν έρω τι ορίζει η έννοια πλούσιος. Για εμένα ένας που έχει εισοδήματα 500.000€ το χρόνο είναι πλούσιος. Για τον Κόκκαλή, είναι φτωχός.

                                      Ύστερα από όλα αυτά έχω καταλήξει ότι μάλλον χρησιμοποίησα τις δυνατότητες των οικογενειών. Αλλά δυστηχώς ΔΕΝ τις εκμεταλεύτηκα. Θα μπορούσα να κάθομαι άκομα μέχρι σήμερα και να ξεκίναγα στα 35 μου τη δουλειά. Από την άλλη ξέρω περιπτώσεις ευκατάστατων οικογενειών, που τα παιδειά τα έφαγαν όλα. ΠΙΕΙΤΕ ΟΣΟ ΝΕΡΟ ΒΓΑΖΕΙ Η ΒΡΥΣΗ. ΑΛΛΑ ΑΦΗΣΤΕ ΤΗ ΒΡΥΣΗ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                      • W
                                        wantone last edited by

                                        Απο την δικη μου εμπηρεια δεν εχει σημασια για την ζωη σου αν βρηκες λεφτα ή τα εκανες μονος σου αρκει να τα εχεις και να τα αυξανεις (δηλ. να κανεις και κατι μονος σου). Προφανως και αυτος που βρηκε λεφτα απο τους γονεις του ξεκιναει με πλεονεκτημα γιατι μπορει να κανει πραγματα (ταξιδια, αυτοκινητα, ρουχα, ακριβη διασκεδαση κλπ) απο μικρη ηλικια (απο τα 18) ενω ο αλλος πολυ πιθανον να τα κανει μετα τα 30α.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                        • Q
                                          qsisvts last edited by

                                          Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                                          O Eλληνοαμερικανος που μαζεψε λεφτα στην Αμερικη και τα επιδεικνύει,οχι παντα με την κακη εννοια , στην Ελλαδα. 'Μπρουκλης' απο το Μπρουκλιν .

                                          ναι μαλλον εχεις δικιο

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • S
                                            spartan last edited by

                                            Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
                                            Ο περίγυρος είναι κακός. Ο κόσμος θέλει να σε λυπάται, και όχι να χαίρεται αν προοδεύεις. Γι΄αυτό, όποιος ασχολείται με τον... περίγυρο, κατασπαράσεται και πάει χαμένος...! Να πάει γ#@$@$θεί ο κάθε είδους περίγυρος...!!

                                            Με τη γυναίκα μου είμαστε μαζί από μικροί. Μαζί μεθούσαμε, και γυρνάγαμε μέχρι το πρωί. Ο περίγυρος μας χαραχτήριζε κοπρόσκυλα-τεμπέληδες-βγάζουν γούστα με τα λεφτά του μπαμπά.
                                            ..............................................................................................................................................................................................................................................................

                                            Και τελικά είμαστε οι άπληστοι-αχόρταγοι κλπ. Που τα κάνουμε μασουράκια-εκμεταλευόμστε τους υπαλλήλους.Είμαστε πιτσιρικάδες τσουτσέκια που κάνουμε τα αφεντικά με τις πλάτες άλλων.

                                            Πόσο αληθινό....!!! 
                                            
                                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr