-
συμφωνω με τα λεγομενα σου..το οπελ,το εφερα σαν παραδειγμα,γιατι αν δεν λανθανω ειναι το ταχυτερο ανοιχτο με σχετικα χαμηλη τιμη..το σ2000
δυστυχως ξεφευγει στην τιμη..κ απλως αντιπαθω τα μεταχειρισμενα,ποσο μαλλον οταν μιλαμε για ενα αυτοκινητο τετοιου χαρακτηρα.. -
ε ναι.. αυτοκινητο επιδοσεων και να το προσεχει ο αλλος δεν παυει να εχει φαει σκισιμο
καλυτερα να παρεις το καινουριο που σηκωνει η τσεπη σου να ξερεις τι σου γινεται , να εχεις και την εγγυησουλα σουτο θεωρω πολυ παρακινδυνευμενο να κανεις τετοια ανοιγματα για πολλους λογους
(εκτος αν εχεις πολυ χρημα στην ακρη που και παλι, αξιζει να το χαλασεις ετσι? ) -
Αν περίμενες το Toyobaru C.L.A.B.?
-
το περιμενω ηδη..
απλως δεν ξερω κ παλι κινητηρες κ κιβωτια.γιατι μεχρι στιγμης δεν εχουν κανει καποια επισημη ανακοινωση,παρα μονο οτι φανταζεται ο εκαστοτε αρθρογραφος..εκτος κ αν κανω λαθος.μεχρι 2λτ θα το αντεχα.αν ειναι για παραπανω κυβικα,προτιμω αλλου ειδους αυτοκινητα,οποτε κανω την καλη κ ακραια κινηση κ παιρνω το honda legend η καποιο σουβλακι-τζιπακι..(απο τα 4-5 που μου αρεσουν ολα κ ολα..)..αλλα ειπαμε,ακραια κινηση κ δεν ειμαστε για τετοια αυτη τη περιοδο.. -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
νομιζα οτι καταδικαζεις γενικα τα αυτοματα (αν και εισαι φερραριστι ) και πιστευεις οτι οι αντρακλες που βγαζουν τα δικα τους λεφτα οδηγουν μονο χειροκινητα , ενταξει εχεις δικιο, λαθος
Ρε συ Qsis σε λίγο θα σε βλέπουν και θα σε φτύνουν...
Όχι μόνο έχεις αμάξι με τα λεφτά του μπαμπά αλλά είναι και ακριβό και σπουδάζεις ακόμα...
Ευτυχώς δεν είναι αυτόματο... -
τωρα που το λες εχεις δικιο, το χειροκινητο ειναι το τελευταιο ιχνος αξιοπρεπειας που μου απεμεινε
-
Ο χρήστης TimDeLAY έγραψε:
Και μια και γίνεται κουβέντα για MPS: Καινούριο Mazda 6 MPS θα δούμε (για την τωρινή γενιά του 6 εννοώ) ή μπα; Βέβαια αφού δεν έχει βγει so far δύσκολο το κόβω να βγει τώρα, αλλά ποτέ δεν ξέρεις.Λέγανε πως θα βγει νέο MPS 2.5λτ με 280 άλογα αλλά μάλλον το εγκαταλείψανε
thank's παιδιά αλλά σίγουρα έχει haldex στην ιστοσελίδα της εταιρίας δν αναφέρει το mps .
σιγουροτατα, μου αρεσει πολυ σαν αυτοκινητο και εχει αρκετο γκαζι
πολυ αδικημενο πακετο, οταν διαφοροι παπαρες το συγκριναν με φτερουγες χωρις λογο
Απίστευτο αυτοκίνητο το 6 MPS αλλά δυστυχώς η Mazda δεν το διαχειρίστηκε σωστά
-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
θεωρειτε οτι αξιζει το ανανεωμενο μχ5 rc 2λτ,αυτοματο?βγαινει σε λευκο?επειδη στην ελληνικη ιστοσελιδα δεν το εχουν.. επισης ειχε ακουστει οτι ενας απο τους τομεις την ανανεωσης ηταν κ οι εσωτερικοι χωροι κ οτι το rc εχει ελαφρως περισσοτερο χωρο για το κεφαλι..ισχυει?επειδη ενδιαφερομουν για αγορα αλλα ο σημαντικοτερος λογος ηταν οτι δεν χωρουσα..αλλα σε rc δεν ειχα μπει..μονο με υφασματινη οροφη..
ξενος,ευχαριστω πολυ για την απαντηση..Για το αυτόματο απάντησαν ήδη (και συμφωνώ...). Για χώρους: επειδή κι εγώ έχω το ίδιο πρόβλημα (δεν πολυχωράω λόγω ύψους) είχα δοκιμάσει το τωρινό rc (πριν την ανανέωση). Με υφασμάτινη οροφή ήμουν ίσα ίσα αλλά κι αυτό με δοκιμή στην έκθεση. Στο δρόμο μπορεί να είναι αλλιώς (που μάλλον θα είναι, αλλιώς κάθεσαι όταν οδηγάς). Απλά δεν ξέρω αν θα είναι καλύτερα ή όχι Πάντως η μεταλλική οροφή κλέβει λίγους πόντους (που είναι πολύ σημαντικοί αν είσαι στα όρια). Για το ανανεωμένο κι εγώ τα ίδια ακούω (ότι θα έχει περισσότερο χώρο για το κεφάλι) αλλά άμα δε δω από κοντά...
Πάντως πιστεύω ότι η ιδανική επιλογή είναι το 2λιτρο με μπλοκέ και υφασμάτινη οροφή. Την υφασμάτινη οροφή θα την επέλεγα όχι μόνο λόγω... ύψους αλλά και λόγω λιγότερου βάρους. Η αλήθεια είναι ότι η μεταλλική οροφή ήταν ένα δέλεαρ αρχικά αλλά εν τέλει κατέληξα ότι, εφόσον το αυτοκίνητο αυτό το θες για fun μετακινήσεις (τουλάχιστον εγώ γι' αυτό θα το ήθελα), με την υφασμάτινη οροφή πιο πολύ κερδίζεις παρά χάνεις. Τώρα βέβαια για να ψάχνεσαι για αυτόματο κιβώτιο μάλλον σε κόβω να πηγαίνεις και για μεταλλική οροφή. Από την άλλη όμως παίζει και η επιλογή με την υφασμάτινη οροφή και να πάρεις extra την αποσπώμενη μεταλλική. Αυτό είναι νομίζω ο καλύτερος 'συμβιβασμός'.
Γενικά πάντως ένα πρόβλημα με το mx5 για ψηλούς (πέρα από το ύψος της οροφής - ας υποθέσουμε ότι χωράς) είναι και πώς 'φαίνεσαι' δίπλα ή μέσα στο αυτοκίνητο. Πολλές φορές είναι λίγο αταίριαστη η εικόνα. Εγώ πάντως θα έβαζα να μου βγάλουν μερικές φωτογραφίες με το αυτοκίνητο πριν το πάρω
-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
θεωρειτε οτι αξιζει το ανανεωμενο μχ5 rc 2λτ,αυτοματο?Το αυτόματο δεν είναι από τα πολύ γρήγορα.
βγαινει σε λευκο?
Μάλλον ναι, αλλά το φέρνουν μόνο παραεισαγωγή σε αυτόματο νομίζω.
επισης ειχε ακουστει οτι ενας απο τους τομεις την ανανεωσης ηταν κ οι εσωτερικοι χωροι κ οτι το rc εχει ελαφρως περισσοτερο χωρο για το κεφαλι..ισχυει?επειδη ενδιαφερομουν για αγορα αλλα ο σημαντικοτερος λογος ηταν οτι δεν χωρουσα..αλλα σε rc δεν ειχα μπει..μονο με υφασματινη οροφη..
Όταν λες ανανέωση εννοείς τους προφυλακτήρες και τα φανάρια? Εσωτερικό πρεπει να είναι το ίδιο. Το rc λένε ότι έχει ελάχιστα παραπάνω χώρο για το κεφάλι (μην φανταστείς τρελές διαφορές). Αν δεν χωράς σε nc μάλλον δεν θα χωράς και σε rc.
-
Ο χρήστης TimDeLAY έγραψε:
Πάντως πιστεύω ότι η ιδανική επιλογή είναι το 2λιτρο με μπλοκέ και υφασμάτινη οροφή. Την υφασμάτινη οροφή θα την επέλεγα όχι μόνο λόγω... ύψους αλλά και λόγω λιγότερου βάρους. Η αλήθεια είναι ότι η μεταλλική οροφή ήταν ένα δέλεαρ αρχικά αλλά εν τέλει κατέληξα ότι, εφόσον το αυτοκίνητο αυτό το θες για fun μετακινήσεις (τουλάχιστον εγώ γι' αυτό θα το ήθελα), με την υφασμάτινη οροφή πιο πολύ κερδίζεις παρά χάνεις. Τώρα βέβαια για να ψάχνεσαι για αυτόματο κιβώτιο μάλλον σε κόβω να πηγαίνεις και για μεταλλική οροφή. Από την άλλη όμως παίζει και η επιλογή με την υφασμάτινη οροφή και να πάρεις extra την αποσπώμενη μεταλλική. Αυτό είναι νομίζω ο καλύτερος 'συμβιβασμός'.
αν κ δεν μπορω να καταλαβω πως σχετιζεται το αυτοματο με την σκληρη οροφη,εκτος κ αν εννοεις με βαση την ανεση(κ συμφωνω),ναι,θα προτιμουσα την σκληρη οροφη γιατι απο οσο εχω ακουσει δεν προσθετει ιδαιιτερο βαρος στην κατασκευη.το να εχω το hardtop κ οποτε δεν το θελω,να το βγαζω κ να ψαχνω που να το αφησω,σιγουρα δεν αποτελει για μενα το ιδανικο..
το αυτοματο δεν το σκεφτηκα επειδη ειμαι κουλος.αλλα γιατι δεν βρισκομαι παντα σε ειδικες διαδρομες.οποτε αν δεν ειχε αρνητικα εναντι του χειροκινητου(οπως δεν εχει ας πουμε το dsg εναντι των χειροκινητων της φαβε),του τυπου καθυστερηση-αρνηση πραγματοποιησης εντολων,μπλοκαρισμα οπισθιων τροχων σε κατεβασμα κτλ,θα το προτιμουσα γιατι θα μου παρειχε μια περαιτερω ανεση στην καθημερινοτητα μου..
σας ευχαριστω κ παλι για τις απαντησεις σας! -
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
...Το αυτόματο του μξ δεν λέει και γιατί είναι παλαιότερης τεχνολογίας και γιατί έχει πολύ καλό χειροκίνητο.
Σχετικά με τη σκληρή οροφή, περί ορέξεως... Πάντως πρέπει να είναι 30-35 κιλά πιο βαρύ και διαφέρει και εξωτερικά λόγω της οροφής. (εμένα δεν μου αρέσει προσωπικά). Το HT ωραίο και καλό αλλά πανάκριβο! (link!)
-
Ο χρήστης bathan έγραψε:
Και μια και γίνεται κουβέντα για MPS: Καινούριο Mazda 6 MPS θα δούμε (για την τωρινή γενιά του 6 εννοώ) ή μπα; Βέβαια αφού δεν έχει βγει so far δύσκολο το κόβω να βγει τώρα, αλλά ποτέ δεν ξέρεις.
Λέγανε πως θα βγει νέο MPS 2.5λτ με 280 άλογα αλλά μάλλον το εγκαταλείψανε
thank's παιδιά αλλά σίγουρα έχει haldex στην ιστοσελίδα της εταιρίας δν αναφέρει το mps .
σιγουροτατα, μου αρεσει πολυ σαν αυτοκινητο και εχει αρκετο γκαζι
πολυ αδικημενο πακετο, οταν διαφοροι παπαρες το συγκριναν με φτερουγες χωρις λογο
Απίστευτο αυτοκίνητο το 6 MPS αλλά δυστυχώς η Mazda δεν το διαχειρίστηκε σωστά
η mazda μια χαρα το χειριστηκε αλλα τι να κανει που ολοι προτειμουν μια 520 η' μια c200 για να ειμαστε πανω κατω στα ιδια λεφτα;οπως και να το κανουμε το 6 αν και mps δεν φωναζει ΕΧΩ ΦΡΑΓΚΑ ΠΟΛΛΑ και αυτο τουλαχιστον στο ελλαντα ειναι υψηστης σημασιας.....αμ πως!
-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
αν κ δεν μπορω να καταλαβω πως σχετιζεται το αυτοματο με την σκληρη οροφη,εκτος κ αν εννοεις με βαση την ανεση(κ συμφωνω),ναι,θα προτιμουσα την σκληρη οροφη γιατι απο οσο εχω ακουσει δεν προσθετει ιδαιιτερο βαρος στην κατασκευη.το να εχω το hardtop κ οποτε δεν το θελω,να το βγαζω κ να ψαχνω που να το αφησω,σιγουρα δεν αποτελει για μενα το ιδανικο..
το αυτοματο δεν το σκεφτηκα επειδη ειμαι κουλος.αλλα γιατι δεν βρισκομαι παντα σε ειδικες διαδρομες.οποτε αν δεν ειχε αρνητικα εναντι του χειροκινητου(οπως δεν εχει ας πουμε το dsg εναντι των χειροκινητων της φαβε),του τυπου καθυστερηση-αρνηση πραγματοποιησης εντολων,μπλοκαρισμα οπισθιων τροχων σε κατεβασμα κτλ,θα το προτιμουσα γιατι θα μου παρειχε μια περαιτερω ανεση στην καθημερινοτητα μου..
σας ευχαριστω κ παλι για τις απαντησεις σας!Χεχε έχεις δίκιο, η σύνδεση hard top - αυτόματου ήταν λίγο... 'περίεργη'. Πάντως αυτό που κατάλαβες εννοούσα, δηλ. εφόσον θες αυτόματο κιβώτιο σε τέτοιο αυτοκίνητο φαντάστηκα ότι σ' ενδιαφέρει ο συνδυασμός fun to drive και άνεση, άρα μάλλον προτιμάς και hard top (εκτός τούτου το είχες δηλώσει και σε προηγούμενο post βέβαια αν θυμάμαι καλά ). Το σκεπτικό σου πάντως είναι πολύ λογικό και αν συνδυαζόταν το mx5 με κάποιο καλό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη σίγουρα θα ήταν φοβερή επιλογή. Εν προκειμένω όμως μάλλον προτιμώ το χειροκίνητο.
-
για χαρντ τοπ θα το σκεφτομουν μονο για το σ2000 ..
για το μχ5 το προτιμω σαφως ως rc..δεν συζηταω καν την περιπτωση υφασματινου με επιπλεον χαρντ τοπ..οπως κ σε κανενα αλλο cabrio-roadster..αλλιως προτιμω τις κλειστες εκδοσεις(με ηλιοροφη),αν υπαρχουν..εξαλλου κ το χαρντ τοπ προσθετει βαρος..ισως οχι τοσο οσο η σκληρη αναδιπλουμενη οροφη του rc αλλα κ παλι προσθετει.κ το βαρος δεν ειναι το μονο προβλημα που προστιθεται στον λογαριασμο.ειναι κ το οτι θα θελεις καποια στιγμη απογευματακι-βραδακι ανοιξη-καλοκαιρι να το ανοιξεις κ θα ψαχνεις που να ''χωσεις'' την οροφη!!
επισης θα ηθελα πολυ να δω ενα μχ5 με εναν ροταρι..μειωμενο βαρος,ακομα χαμηλοτερο κεντρο βαρους,πιθανως καλυτερη αεροδυναμικη κ ελαφρως η βαρεως αυξημενες επιδοσεις(κ καταναλωση..)..οχι οτι το 2λτ δεν αρκει,απλως πιστευω οτι θα ηταν καλος αντιπαλος για το σ2000..(παμε αλλη μια )συγνωμη για το εκτος θεματος,αλλα γνωριζει κανεις ποσο περιπου κοστιζει το τελωνειο για ενα σ2000 καινουργιο (η στην ακραια περιπτωση με παρα πολυ λιγα χλμ),απο εξωτερικο?
-
Κάπου διάβαζα ότι έχουν βάλει τον wankel του RX8 σε μερικά mx5 Για το extra hard top το σκεπτικό μου εμένα είναι το εξής: καταρχήν ούτως ή άλλως κατά κύριο λόγο θα χρησιμοποιούσα soft top... Οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα αν θέλω κάποια στιγμή ν' ανοίξω την οροφή. Το hard top θα το ήθελα μόνο για περιπτώσεις που αποκλείεται να το ανοίξω, π.χ. πολύ κρύο ή... ντάλα καλοκαίρι. Αλλά είπαμε, άλλος προτιμάει την ευκολία του ενσωματωμένου hard top και άλλος soft top... δεν υπάρχει σωστό και λάθος.
-
συμφωνω με τα λεγομενα σου!!εννοειται οτι δεν θεωρω λαθος να παρει καποιος υφασματινο.απλως για τις δικες μου αναγκες κ κριτηρια,δεν αποτελει επιλογη μου παρα μονο αν ηταν το σ2000(επειδη δεν βγαινει κ με σκληρη αναδιπλουμενη κ ελαφρια σχετικως οροφη).αν το μχ5 δεν ειχε την επιλογη του ρς,εννοειται οτι θα σκεφτομουν αυτο που προτεινεις εσυ.αλλα απο τη στιγμη που μπορω με το ιδιο επιπλεον κοστος να εχω την ανεση να το ανοιξω οποτε αποφασισω κ παλι με τα να το κλεισω κ να εχω σκληρη οροφη,σαφως κ το προτιμω..
-
Υποθετική ερώτηση: πες ότι χωρούσες στο soft top αλλά το hard top ενοχλούσε λίγο το κεφάλι. Θα το έπαιρνες και με τι οροφή;
-
οταν μιλας για το hard top εννοεις το rc?στην υποθετικη ερωτηση,θα εδινα μια υποθετικη απαντηση που θα ηταν να παρω αυτο με την υφασματινη οροφη..
βεβαιως δεν εχω μπει στο rc,για να ξερω κατα ποσο χωραω για να πω με σιγουρια οτι αν αποφασιζα για μχ5 θα επαιρνα αυτη την εκδοση..
πιθανως να λανθανω,αλλα στο μυαλο μου το μχ5 αποτελει μια φθηνοτερη κ ελαφρως λιγοτερο αποδοτικη εκδοχη του σ2000..οποτε θεωρω πως οτι χανω στον τομεα των επιδοσεων(δεν μιλαω για ευθεια,που πλεον εχω ξεπερασει το σταδιο των ανουσιων επιταχυνσεων κ δεν ημουν κ ποτε τυπος να κοντραρομαι με αλλα αυτοκινητα) θα το κερδιζα στον τομεα της ανεσης με την σκληρη αναδιπλουμενη οροφη κ το αυτοματο κιβωτιο(αν αξιζε τον κοπο)..οποτε αν δεν χωρουσα στο ρς παρα μονο σε αυτο με την υφασματινη οροφη,πιθανως να μην ανηκε στις επιλογες μου γενικοτερα..
ειμαι λιγο παραξενος,το παραδεχομαι.. κ ομολογω οτι τα αυτοκινητα που αυτη τη στιγμη μου κεντριζουν το ενδιαφερον διαφερουν λιγο η πολυ μεταξυ τους..δεν εχω κολλησει σε καποια κατηγορια(να πω π.χ. θελω σιγουρα ανοιχτο η κατι αλλο) γιατι καλως η κακως τις εχω ζησει τις περισσοτερες..ισως απλως εχω ξεχωρισει 1-2 αυτοκινητα το πολυ απο καθε κατηγορια κ μενει να δω ποιο θα με κερδισει στο μελλον..
αυτο που επαιρνα διχως δευτερη σκεψη θα ηταν το σ2000.εστω κ εισαγωμενο.απλως δεν θελω με τιποτα μεταχειρισμενο.. -
Ο χρήστης TimDeLAY έγραψε:
Κάπου διάβαζα ότι έχουν βάλει τον wankel του RX8 σε μερικά mx5 -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Θα μπορούσες βέβαια να του απαντήσεις και εδώ...εκ παραδρομης παραλειψη και ζητω συγγνωμη παιδια!!
το Mps 6 εχει μεταδοση τυπου Haldex 2ης γενιας θα ελεγα,αλλα με ηλεκτρομαγνητικο συμπλεκτη και αρκετα για τα δεδομενα του τοτε εξελιγμενη!!
διαθετει επισης μπλοκε διαφορικο πισω και η μεταδοση μπορει να γινει μεχρι και 50-50!!
με 3 διαφορικα δεν ειναι,αλλα επειδη εχω οδηγησει απειρε φορες ειτε με δυο διαφορικα ειτε με 3 δεν εχει καποια ιδιατερη διαφορα παρα μονο στην καταναλωση!η κινηση μεταδιδεται συνεχως και στους πισω τροχους με το λιγοτερο πσοοστο να φτανει το 15%.μονο στο παρκαρισμα ειναι 100-0!αν μαλιστα βαλεις στο Youtube mazda 6 mps,snow,ice κτλ θα καταλαβεις ποσο καλη τετρακινηση ειναι!!
MAZDA FORUM