-
Ο χρήστης Stefanos13 έγραψε:
'Ουτε κανα διανοια δεν εχει 140.000 ευρω το αυτοκινητο αυτο, 'η μαλλον τοσο χωρις τους φορους. Η συνηθης διαφορα για να μετατρεψεις βρετανικη τιμη σε ελληνικη ειναι χ2 και κατι ακομα. π.χ. California 140k pounds--->270K ευρω δηλαδη κατι λιγοτερο απο το διπλασιο. Εχω αν θες να σου δωσω εκατονταδες παραδειγματα.Μακαρι να ηταν ετσι τα πραγματα αλλα δυστυχως οι φοροι μασ εχουν καταστρεψει.
τα αναφέρω ως νούμερα για να δείξω ότι τα extra μπορούν να φτάσουν σε αξία όσο το αμάξι και όχι για να δείξω πόσο κάνει.
Προφανώς η τιμή πρέπει να είναι χωρίς φόρους, εκτελωνισμούς κτλ. -
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Ναι αλλα το audi εχει navigation,εξτρα αεροσακους,διζωνικο-τριζωνικο και γω δεν ξερω τι κλιματισμο κλπ,η Ferrari(F430) τι μπορει να εχει???Πολλα.
κεραμικα φρενα + 15000€
Κοκκινο χρωμα + 5000€
Πολυ παλια κοιτωντας ενα τευχος των 4Τ για Πορσε ελεγε
'Χρωμα που υποδυκνυει ο πελατης + 1.500.000 δρχ' , Γενικα για ενα καλο επιπεδο εξοπλισμου υπολογιστε 6-7 εκ. δρχ. -
Ο χρήστης mikegr έγραψε:
κεραμικα φρενα + 15000€Εδω και ένα περίπου χρόνο στάνταρ σε ΟΛΕΣ τις Ferrari. Και για την ιστορία πήγαιναν 20 χιλιάρικα. Απλά τώρα όλες οι Ferrari ανέβηκαν 20 χιλιάρικα και τα πληρώνεις θες δε θες...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
κεραμικα φρενα + 15000€
Εδω και ένα περίπου χρόνο στάνταρ σε ΟΛΕΣ τις Ferrari. Και για την ιστορία πήγαιναν 20 χιλιάρικα. Απλά τώρα όλες οι Ferrari ανέβηκαν 20 χιλιάρικα και τα πληρώνεις θες δε θες...
ε, αμα ειναι για την ασφαλεια...χαλαλι
-
Ο χρήστης mikegr έγραψε:
κεραμικα φρενα + 15000€
Εδω και ένα περίπου χρόνο στάνταρ σε ΟΛΕΣ τις Ferrari. Και για την ιστορία πήγαιναν 20 χιλιάρικα. Απλά τώρα όλες οι Ferrari ανέβηκαν 20 χιλιάρικα και τα πληρώνεις θες δε θες...
ε, αμα ειναι για την ασφαλεια...χαλαλι
Νομιζω οτι επειδη ηταν ενα εξτρα που επελεγε το 80% των αγοραστων αποφασισαν να ειναι στανταρντ..
-
Οι δισκοπλακες αυτες παντως αν και πανακριβες δεν χρειαζονται ποτε αλλαγη, νομιζω.
-
-
η ομορφοτερη απο ολες στο βιντεο ηταν η κοκκινη ( αλλοιμονο ) με την ιταλικη σημαια για γραμμες!
-
Αυτή η 599 (οποια έκδοση και αν ειναι)...ειναι για πολυ...
Απο κοντά δέ....πλιτς!!!!!
-
Τι σας άρεσε..? Την βρίσκω απαίσια από έξω (δεν αναφέρομαι στις ικανότητές της μιας και μ@μ@ει)... Ιδίως εκείνα τα πτερύγια πίσω ...
-
Η άγρια, αγωνιστική της ομορφιά. Για τον ίδιο λόγο που μας αρέσει ένα μαχητικό αεροσκάφος π.χ...
-
Όντως υπέροχη η 599 από κοντά αλλά και από φωτογραφίες.. Συμφωνώ με το πλίτς πλίτς στο από κοντά!!! Ποντικί την είδα μια φορά στην Αθήνα πέρυσι και ήταν απίστευτη!!
Θέλω να την δω και σε κόκκινο η μαύρο όμως.
-
Η απλή είναι υπέροχη... Το αγωνιστικό είναι έκτρωμα ...
-
Η 599 ειναι πολυ ωραια ειδικα σε μαυρη.Αυτη που ποτε δεν μου αρεσε ειναι η 612.
-
δεν θα χαράμιζα ούτε ενα ευρω για μπροστομήχανη ferrari.
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Η 599 ειναι πολυ ωραια ειδικα σε μαυρη.Αυτη που ποτε δεν μου αρεσε ειναι η 612.+1000
Αρκει σε μαυρο να εχει κιτρινες δαγκανες και ΦΥΣΙΚΑ scuderia emblema στα πλαγια
-
Ο χρήστης Braker έγραψε:
δεν θα χαράμιζα ούτε ενα ευρω για μπροστομήχανη ferrari.Αν και δεν συμφωνω καθολου, θα σου πω οτι η 599 ειναι μεν μπρος το μοτερ αλλα ειναι 12 cylinders... Ιερο πραγμα για τους tifozi
-
Ο χρήστης Thodwris έγραψε:
δεν θα χαράμιζα ούτε ενα ευρω για μπροστομήχανη ferrari.
Αν και δεν συμφωνω καθολου, θα σου πω οτι η 599 ειναι μεν μπρος το μοτερ αλλα ειναι 12 cylinders... Ιερο πραγμα για τους tifozi
ιερο, ξε-ιερο... περι ορέξεως...
-
Ο χρήστης Braker έγραψε:
δεν θα χαράμιζα ούτε ενα ευρω για μπροστομήχανη ferrari.
Αν και δεν συμφωνω καθολου, θα σου πω οτι η 599 ειναι μεν μπρος το μοτερ αλλα ειναι 12 cylinders... Ιερο πραγμα για τους tifozi
ιερο, ξε-ιερο... περι ορέξεως...
Σωστος!
-
Ο χρήστης Thodwris έγραψε:
Η 599 ειναι πολυ ωραια ειδικα σε μαυρη.Αυτη που ποτε δεν μου αρεσε ειναι η 612.
+1000
Αρκει σε μαυρο να εχει κιτρινες δαγκανες** και ΦΥΣΙΚΑ scuderia emblema** στα πλαγια
Αυτο ειναι κανονας
Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)