Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    έχασε η Toyota την μπάλα?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. έχασε η Toyota την μπάλα?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 14
    • 15
    • 5 / 15
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    78
    298
    153
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • realzeus
      realzeus last edited by

      Ο χρήστης toxotis έγραψε:

      Το Καρίνα Ε μια χαρά ήταν. Γρήγορο, με καλή συμπεριφορά και σύγχρονη για την εποχή εμφάνιση. Τα Avensis όμως...

      κατσε ρε συ και το avensis ειναι πανεμορφο (για μενα) και μαλιστα το πρωτο που αρχισε λιγο να γερμανιζει σε εμφανιση, και μαλιστα λιγα εχουν ακουστει να εχουν βγαλει προβληματακια.

      Αυτό ήταν το πρόβλημά του και οι χειρότερες από την Καρίνα επιδόσεις του...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        toxotis last edited by

        τι να πω γμωμη σου επτρεψε μου να διαφωνησω ομως

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          markvag last edited by

          Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
          με λιγη ψυχραιμια μπορεις να το αντιμετωπισεις πιστευω, βεβαια αμα εχεις γρηγορο αυτοκινητο δεν ξερω τι κανεις

          Για Toyota μιλάμε...

          Αντε και να κωλησει και κανα cruise control!!!

          Πατάς φρένο και απενεργοποιείται... Αν δεν βγει, βγάζεις ταχύτητα, βάζεις νεκρά...

          Και όπως αναφέρθηκε και πιο πάνω, δεν κολλούσαν τα ηλεκτρονικά, το ίδιο το πεντάλ κολλούσε... Από τα πιο απλά και διαδεδομένα εξαρτήματα αυτοκινήτων, τα τελευταία 100 χρόνια πάνω κάτω...

          Τι λέτε για περίπλοκα συστήματα και ηλεκτρονικά;;; Το θέμα με το γκάζι οφείλεται σε σχεδιαστικό λάθος στο πεντάλ...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • realzeus
            realzeus last edited by

            Ο χρήστης markvag έγραψε:
            Και όπως αναφέρθηκε και πιο πάνω, δεν κολλούσαν τα ηλεκτρονικά, το ίδιο το πεντάλ κολλούσε... Από τα πιο απλά και διαδεδομένα εξαρτήματα αυτοκινήτων, τα τελευταία 100 χρόνια πάνω κάτω...

            Τι λέτε για περίπλοκα συστήματα και ηλεκτρονικά;;; Το θέμα με το γκάζι οφείλεται σε σχεδιαστικό λάθος στο πεντάλ...

            Μπορείς επίσης να βάλεις το πόδι από κάτω και να το ανασηκώσεις...

            Toxotis: Ο καθένας δικαιούται να έχει την γνώμη του.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Q
              qsisvts last edited by

              Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

              Μπορείς επίσης να βάλεις το πόδι από κάτω και να το ανασηκώσεις...

              αυτο σιγουρα εχει αποτελεσμα?
              σε ντιζατο που αναφερθηκε πριν παντως δεν εχει κανενα

              η λυση ειναι μια να απενεργοποιειται με φρενο οπως ειπαν πριν , και αφηστε τα μυτες τακουνια χαρντκοραδες

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • realzeus
                realzeus last edited by

                Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                Μπορείς επίσης να βάλεις το πόδι από κάτω και να το ανασηκώσεις...

                αυτο σιγουρα εχει αποτελεσμα?
                σε ντιζατο που αναφερθηκε πριν παντως δεν εχει κανενα

                Εξαρτάται που κόλλησε ο μηχανισμός... αν είναι στην ντίζα οχι, αν είναι στο πεντάλ ναι.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • Q
                  qsisvts last edited by

                  εχει καταλαβει κανεις ακριβως το προβλημα να μας το πει κι εμας?
                  (για ντιζα μιλουσα)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nonos last edited by

                    Ο χρήστης GGAB έγραψε:
                    Η toyota με την ανακληση εδειξε οτι εχει τα καλαμπαλικια να το κανει αντι της γαργαρας και της μεμονομενης επισκευης.Εξαλλου αυτο εγινε απο παραπονα στην αμερικη και οχι απο ατυχηματα.Η εταιρια για να ειναι σιγουρη εκανε παγκοσμια ανακληση για ΕΛΕΓΧΟ.Τελος δειτε απο το παρατηρητηριο του καταναλωτη τι γινετε με της ανακλησεις καθε μηνα που δεν βγενουν στη φορα και θα καταλαβετε οτι δεν τρεχει τιποτα το ιδιαιτερο

                    Διαβασες οτιδηποτε πριν γραψεις αυτα που εργαψες..?? αλλα ειπαμε ειναι γιαπωνεζικο..

                    Κατα τα αλλα μεγαλη 'μαγκια' της που κανει μια τοσο μαζικη ανακληση η toyota αν και το θεμα ειναι πραγματικα επικινδυνο απο αυτα που διαβασα και καταλαβα.. Τελικως ειναι αυτο που λεμε 'συμβαινει και στις καλυτερες οικογενειες'..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • realzeus
                      realzeus last edited by

                      Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                      εχει καταλαβει κανεις ακριβως το προβλημα να μας το πει κι εμας?
                      (για ντιζα μιλουσα)

                      Στο πεντάλ είναι το πρόβλημα. Κολλάει η επαναφορά του.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        markvag last edited by

                        Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                        και αφηστε τα μυτες τακουνια χαρντκοραδες

                        Υπάρχει οργανωμένο σχέδιο των γερμανών να οδηγούμε όλοι τεθωρακισμένα κάρα με 500 άλογα, 4κίνηση και μηδέν αίσθηση από το τιμόνι...

                        Είμαι πλέον σίγουρος ότι πίσω από τον προμηθευτή της Toyota κρύβεται ο γνωστός τρισκατάρατος όμιλος...

                        Κατα τα αλλα μεγαλη 'μαγκια' της που κανει μια τοσο μαζικη ανακληση η toyota αν και το θεμα ειναι πραγματικα επικινδυνο απο αυτα που διαβασα και καταλαβα.. Τελικως ειναι αυτο που λεμε 'συμβαινει και στις καλυτερες οικογενειες'..

                        Δεν καταλάβατε καλά... έκανε ανάκληση επειδή υποχρεώθηκε, για να μην φάει ακόμα πιο άσχημη π@π@ρ@ με τη μορφή διοικητικής καμπάνας... Αυτή είναι η είδηση (μαζί με την μαζικότητα). Ότι η Toyota που έχει κάνει σημαία της το προλαμβάνειν αντί του θεραπεύειν, ενώ ήξερε το πρόβλημα εδώ και τουλάχιστον 2 χρόνια, έκανε την πάπια... Και τώρα την πληρώνει τη νύφη. Μόνο για την Ευρώπη δεν είχε υποχρεωθεί από τις εξελίξεις, αλλά πιστεύει κανείς ότι με τόσο ντόρο στην απ' εκεί μεριά του Ατλαντικού, δεν θα είχαμε θέμα κι εδώ;;;

                        Και υπάρχουν κάποιες υποθέσεις ήδη στα δικαστήρια στις ΗΠΑ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mika_hakkinen last edited by

                          Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
                          Είναι προφανές πλέον ότι η επίσημη αμερικανική κυβέρνηση 'κυρήττει πόλεμο' στην Toyota (μια φορά και έναν καιρό στη θέση της Toyota ήταν οι ευρωπαίοι....που δεν εννοούσαν να ευθυγραμμισθούν με τις αμερικανικές θέσεις).
                          Με δεδομένη την χειρότερη οικονομική κρίση που πλήττει την αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία,είναι απολύτως προβλέψιμη μια επιχείρηση μακράς διαρκείας εναντίον του ιαπωνικού κολοσσού,η οποία θα διεξαχθεί all americana.Με τους ίδιους δηλ. όρους που επιλύουν οι αμερικανοί όλα τους τα 'προβλήματα'.

                          Θα αναγκαστεί να το κάνει και με τις εγχώριες...

                          NHTSA Opens Probe on Chevy Cobalt for Power-Steering Failures - 11 Complaints Allege Problem Caused Crash

                          No, we didn't spell Toyota's name wrong. It's actually GM that's being investigated in this latest safety case by the National Highway Transportation Safety Administration (NHTSA) which has either stepped up its efforts or -most likely- most of us are paying closer attention to the agency after Toyota's 'sticky' woes.

                          The NHTSA said that it opened an investigation on the Chevrolet Cobalt after 1,132 consumers complained about a sudden loss of electric power steering (EPS) in 2005-2009 Cobalt and 2008-2009 Cobalt SS models.

                          According to the agency's report, around 10 per cent of the complaints claim that the loss of steering assist resulted in difficultly controlling the vehicle, while 11 support that the sudden increase in steering effort caused by the alleged defect led to a crash, with one consumer alleging an injury.

                          If -and we stress 'if'- the NHTSA's findings call for a fix, it is estimated that approximately 905,000 Cobalts will be affected by the recall.

                          http://carscoop.blogspot.com/2010/02/nh ... t-for.html

                          Νόμιζε η GM ότι θα εκμεταλλευτεί το θέμα της Toyota?

                          Να υπενθυμίσω ότι το CObalt βασίζεται στην πλατφόρμα Δελτα 1 της GM πάνω στην οποία κάθονται τα Opel/Vauxhall/Saturn Astra Η, Opel/Vauxhall Zafira Β, Saturn Ion κτλ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dstou last edited by

                            Τη γύμνια της αυτοκινητιστικά 'προηγμένης' Ευρώπης τη βλέπετε? NHTSA κρατικός και με τέτοιες αρμοδιότητες (και νομοπαρασκευαστικές στο Κογκρέσσο συν τοις άλλοις) υπάρχει μόνο στις ΗΠΑ. Ούτε ΕΕ, ούτε Ιαπωνία.
                            Φαντάζεστε να είχε γίνει κάτι τέτοιο σε προιόν που κυκλοφορούσε μόνο στην ΕΕ? Μήπως έχει γίνει και έγινε γαργάρα? Ποιός θα ζητούσε ανάκληση και θα προστάτευε τους καταναλωτές?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              thvarveris last edited by

                              Έβλεπα στις ειδήσεις στο MEGA στο εξωτερικό ρεπορτάζ το θέμα με την TOYOTA.
                              Η δημοσιογράφος αναφερόταν σε μια συνέντευξη τύπου του προέδρου της TOYOTA και μετέφερε την γνώμη των ξένων συναδέλφων της, που ήταν: ότι η 'υπόκλιση'- χαιρετισμός (σύμφωνα με την Ιαπωνική παράδοση) που έκανε ο κύριος Τογιοντα όταν εμφανίστηκε μπροστά από τους δημοσιογράφους, δεν ήταν ήταν πολύ 'βαθιά' ώστε να δείχνει ότι η συγνώμη του είναι ειλικρινής...

                              'Στα γόνατα θα πέσω να σε παρακαλέσω' που έλεγε και ένα παλιό Ελληνικό τραγούδι..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                markvag last edited by

                                Ο χρήστης dstou έγραψε:
                                Τη γύμνια της αυτοκινητιστικά 'προηγμένης' Ευρώπης τη βλέπετε? NHTSA κρατικός και με τέτοιες αρμοδιότητες (και νομοπαρασκευαστικές στο Κογκρέσσο συν τοις άλλοις) υπάρχει μόνο στις ΗΠΑ. Ούτε ΕΕ, ούτε Ιαπωνία.
                                Φαντάζεστε να είχε γίνει κάτι τέτοιο σε προιόν που κυκλοφορούσε μόνο στην ΕΕ? Μήπως έχει γίνει και έγινε γαργάρα? Ποιός θα ζητούσε ανάκληση και θα προστάτευε τους καταναλωτές?

                                TUV, ADAC, κτλ δεν είναι μόνο για πλάκα, αλλά ναι, έχεις δίκιο...

                                Και το ποστ παραπάνω δείχνει ότι οι πολιτικές σκοπιμότητες σε τέτοια πράγματα υπάρχουν μόνο σε μία χώρα που βρίσκεται στο κέντρο του κόσμου και χρωστάει της Μιχαλούς...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dstou last edited by

                                  Δύο εξαιρετικώς διαφωτιστικά άρθρα για τις πρόσφατες ανακλήσεις.

                                  http://www.caranddriver.com/news/car/10q1/toyota_recall_scandal_media_circus_and_stupid_drivers-editorial

                                  http://www.caranddriver.com/features/09q4/how_to_deal_with_unintended_acceleration-tech_dept

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    leonp last edited by

                                    Ευτυχώς υπάρχει και η φωνή της λογικής.
                                    Μόνο άρθρα για ΣΤΟΙΧΕΙΩΜΕΝΑ ΤΟΥΟΤΑ διάβαζα.

                                    Δεν θα αγόραζα ποτέ VAG που δεν σε αφήνουν να πατήσεις ταυτόχρονα γκάζι και φρένο, μου είναι απαραίτητο στα χιόνια και σε παρκάρισμα σε ανηφόρες και πεζοδρόμια.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      drdino last edited by

                                      Και από μερικά σχόλια Λεωνίδα καταλαβαίνεις γιατί σε λίγο μάλλον κανένα σύγχρονο αμάξι δεν θα έχει γκάζι+φρένο...

                                      Έντιτ: από απορία, στα τελευταία μπίμμερς με τον by-wire επιλογέα ταχυτήτων, γίνεται να το βάλεις σε νεκρό όποτε θέλεις;

                                      Έντιτ 2: ένα σχόλιο στο editorial του c/d: >Go to Europe for a change..( I'm not European) and see how people drive...See if people drive on the 'overtaking lane'. See the distance they keep in betwen cars. See the road manners..

                                      Λίγο ακόμα και θα έλεγα ότι ειρωνεύεται την Ελλάδα

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        saxon_747 last edited by

                                        Oυτε ενα σχολιο στο Autotriti ρε γμτ...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          thvarveris last edited by

                                          Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                          Και από μερικά σχόλια Λεωνίδα καταλαβαίνεις γιατί σε λίγο μάλλον κανένα σύγχρονο αμάξι δεν θα έχει γκάζι+φρένο...

                                          Τουλάχιστον στα VW που ξέρω αν είσαι με πατημένο γκάζι και αποφασίσεις να φρενάρεις με το αριστερό π.χ. συνεχίζει να δουλεύει το γκάζι, αλλά άμα έχεις σηκώσει το πόδι σου από το γκάζι πατήσεις φρένο και συγχρόνως επανέλθεις στο γκάζι, πάπαλα το γκάζι. Φυσικά για μύτη-τακούνι για πιο ομαλά κατεβάσματα και για βοήθεια από φρένο σε περίπτωση χιονιού ή παρκαρίσματος σε ανηφοροκατηφόρα (που είπε και ένας φίλος παραπάνω) ούτε λόγος.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • E
                                            eddie_147 last edited by

                                            Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
                                            Oυτε ενα σχολιο στο Autotriti ρε γμτ...

                                            Πτωχέ saxon, το autotsagarodeutera έχει ως στόχο και όραμα το να βγάζει προς τα έξω προβλήματα που δεν έχει διαπιστώσει κανένας άλλος ανά την υφήλιο και έτσι να σώσει ανυποψίαστους καταναλωτές. Αυτό με την Toyota δεν χρειάζεται δημοσίευση επειδή θα το μάθαινε και από αλλού ο κόσμος...

                                            ΥΓ: Εμείς είμαστε οι μαλάκες που πάμε και σκάμε έστω και μισό ευρώ για τέτοια κωλοπεριοδικά.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 5 / 15
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr