-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Το θυμάμαι καθώς όλες οι ομάδες είχαν σταματήσει την εξέλιξη των
μονοθεσίων για τις αλλαγές που ετοιμαζόντουσαν (1.80 πλάτος και
ελαστικά με αυλακώσεις).Αυτό όμως δεν αλλάζει το γεγονός ότι η Williams τη χρονιά εκείνη
ήταν το πιο γρήγορο στο grid. Αλλώστε η ιστορία του JV στη συνέχεια
(και πολύ πριν έχουμε τα θέματα των ελαστικών) έδειξε το πόσο
μέτριος ήταν σε θέματα εξέλιξης μονοθεσίου.... (δες BAR)...Τώρα μην κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις και με τρελαίνεις. Ε όχι και σταμάτησε η εξέλιξη όλων των μονοθεσίων λόγω των αναμενόμενων αλλαγών της επόμενης χρονιάς!!!
Γενικά δε διαφωνώ ότι η Williams ήταν συνολικά καλύτερο μονοθέσιο όπως επίσης είναι γνωστό ότι ο Jacques δεν είναι ο κορυφαίος στο στήσιμο μονοθεσίου.
Σίγουρα όμως η FW19 δεν ήταν το τρομερό μονοθέσιο των προηγούμενων ετών και σίγουρα κορυφαίο μονοθέσιο στην αρχή της χρονιάς δεν σημαίνει αυτόματα και κορυφαίο μονοθέσιο στο τέλος αυτής. Τα αποτελέσματα άλλωστε το επιβεβαιώνουν. -
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Μακάρι όμως ο Χάκινεν να γυρίσει με ανταγωνιστικό μονοθέσιο. Δεν θα ήθελα, εκεί που έφυγε με το κεφάλι ψηλά, να γυρίσει και να ταπεινωθεί με ένα μονοθέσιο που δε μπορεί να κοντράρει το βασικό του αντίπαλο. -
Νομίζω ότι διαψευσθησαν οι φήμες περί επιστροφής του Xακινεν από τη McLaren...
-
Ωραία θα ήταν να επέστρεφε ο και ο Jaques και ο Hakkinen.
-
O μεν Χάκινεν ανακοίνωσε ο ίδιος πως δεν γυρίζει στην Φ1. http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=main-article&article_id=5899&race_id=0
Για τον δε Βιλνέβ ο Λάουντα ήταν λίγο επιφυλακτικός ως προς το πόσο 'φιτ' και γρήγορος θα είναι, και συνιστά στον Γουίλιαμς να τον τεστάρει πρώτα... http://www.autopress.gr/gnews/show.asp?ID=5444
-
Για το Χάκκινεν ούτε μια στιγμή δεν το πίστεψα...
Ο άνθρωπος απέχει 2-3 χρόνια από τις πίστες, θα έχει γίνει σαν κι εμένα σε φυσική κατάσταση...Και... να σας πω κάτι; Κρύο θα ήτανε να επιστρέψει ο Χάκκινεν. Καλύτερα να τον θυμόμαστε έτσι όπως αποχώρησε: ως ένα μεγάλο πιλότο.Τώρα όσον αφορά το Βιλνέβ, εντάξει, δεν πιστεύω ότι θα κάνει τίποτα παραπάνω από όσο έκανε στη Μπαρ. Αλλά, επειδή η Φ1 χρειάζεται προσωπικότητες, σίγουρα θα ήτανε πολύ καλό να τρέξει, έτσι έστω και και γγια μια χρονιά ακόμα!
Η όλη φιλολογία περι επιστροφής παλιών πιλότων στη Φ1, μόνο ένα σπορ που παρακμάζει μου θυμίζει. Σε λίγο θα συζητάνε και για επιστροφή του Μπέργκερ...
-
Αχ ρε Mika πάει το όνειρο....
-
Από ότι φαίνεται και για τον Ζακ πάει το όνειρο.
http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=main-article&article_id=5927&race_id=0
Ή μηπως μας ετοιμάζουν έκπληξη;
-
Ο χρήστης tifosaros έγραψε:
Τώρα όσον αφορά το Βιλνέβ, εντάξει, δεν πιστεύω ότι θα κάνει τίποτα παραπάνω από όσο έκανε στη Μπαρ.
Αν παει στη Williams?
-
Ο χρήστης iceman_angel έγραψε:
Τώρα όσον αφορά το Βιλνέβ, εντάξει, δεν πιστεύω ότι θα κάνει τίποτα παραπάνω από όσο έκανε στη Μπαρ.
Αν παει στη Williams?
Με τα χάλια που δείχνει φέτος η Γουίλιαμς πάλι σε μια ομάδα επιπέδου προπέρσινης Μπαρ θα επιστρέψει ο κακομοίρης ο γκαντέμης!
-
Ο χρήστης tifosaros έγραψε:
Τώρα όσον αφορά το Βιλνέβ, εντάξει, δεν πιστεύω ότι θα κάνει τίποτα παραπάνω από όσο έκανε στη Μπαρ.
Αν παει στη Williams?
Με τα χάλια που δείχνει φέτος η Γουίλιαμς πάλι σε μια ομάδα επιπέδου προπέρσινης Μπαρ θα επιστρέψει ο κακομοίρης ο γκαντέμης!
-
Ο χρήστης tifosaros έγραψε:
Με τα χάλια που δείχνει φέτος η Γουίλιαμς πάλι σε μια ομάδα επιπέδου προπέρσινης Μπαρ θα επιστρέψει ο κακομοίρης ο γκαντέμης!Πλάκα - πλάκα...
Παρόλα αυτά πιστεύω ότι από τον Καναδά η Williams ξεκινάει μάλλον την τελευταία της προσπάθεια να ανακάμψει στο φετινό Πρωτάθλημα. Αλλιώς τους βλέπω μετά και το γαλλικό Grand Prix να δηλώνουν ότι αρχίζουν την προετοιμασία του επόμενου μονοθεσίου τους... -
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Από ότι φαίνεται και για τον Ζακ πάει το όνειρο.http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=main-article&article_id=5927&race_id=0
Ή μηπως μας ετοιμάζουν έκπληξη;
'Είναι πάντως κοινός τόπος σε όσους γνωρίζουν από κοντά τον πρώην παγκόσμιο πρωταθλητή, ότι ο Jacques, δεν ονειρεύεται την κενή θέση στη Williams αλλά τη θέση του Barrichello.
Θυμίζουμε ότι ο πατέρας του Gilles, έγινε θρύλος οδηγώντας για τη Ferrari, προτού χάσει τη ζωή του στις ελεύθερες δοκιμές στο Ζόλντερ το 1982. 'Και φυσικά με το ίδιο όνειρο ζούμε κι εμείς οι πορωμένοι ιταλόφιλοι που ακόμα δεν μπορούμε να ξεχάσουμε τον Gilles.
Με τον Γερμαναρά όμως να κάνει ότι θέλει στο ιταλικό καράβι κάτι τέτοιο όνειρο θα μείνει, και λογικά θα βλέπουμε και του χρόνου μια Ferrari να τρέχει καταδικασμένη σε ρόλο κομπάρσου. -
Ο χρήστης alfista έγραψε:
Με τον Γερμαναρά όμως να κάνει ότι θέλει στο ιταλικό καράβι κάτι τέτοιο όνειρο θα μείνει, και λογικά θα βλέπουμε και του χρόνου μια Ferrari να τρέχει καταδικασμένη σε ρόλο κομπάρσου.Τι θες να πεις? Ότι ο Michael Schumacher φταίει που ο Barrichello δεν αποδίδει τα μέγιστα?
-
Ο χρήστης LYBE έγραψε:
Με τον Γερμαναρά όμως να κάνει ότι θέλει στο ιταλικό καράβι κάτι τέτοιο όνειρο θα μείνει, και λογικά θα βλέπουμε και του χρόνου μια Ferrari να τρέχει καταδικασμένη σε ρόλο κομπάρσου.
Τι θες να πεις? Ότι ο Michael Schumacher φταίει που ο Barrichello δεν αποδίδει τα μέγιστα?
Όχι, μάλλον θέλει να πει πως και τον Φάντζιο στις δόξες του να φέρνανε, πάλι το νούμερο 2 θα έπαιζε...
Το πολύ πολύ η 'Αυστρία' να επαναλαμβανόταν *λίγο *συχνότερα.
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Με τον Γερμαναρά όμως να κάνει ότι θέλει στο ιταλικό καράβι κάτι τέτοιο όνειρο θα μείνει, και λογικά θα βλέπουμε και του χρόνου μια Ferrari να τρέχει καταδικασμένη σε ρόλο κομπάρσου.
Τι θες να πεις? Ότι ο Michael Schumacher φταίει που ο Barrichello δεν αποδίδει τα μέγιστα?
Όχι, μάλλον θέλει να πει πως και τον Φάντζιο στις δόξες του να φέρνανε, πάλι το νούμερο 2 θα έπαιζε...
Το πολύ πολύ η 'Αυστρία' να επαναλαμβανόταν *λίγο *συχνότερα.
Η σιγουριά μας τρώει. Εγώ προσωπικά τον υιό του Villeneuve δεν το
θέλω στην Φερράρι γιατί δεν είναι ό,τι καλύτερο προσφέρει η Φ1. Τώρα
τα περί πρώτων και δεύτερων. Πόσα χρόνια στη καριέρα του στην McLaren
ο AS είχε ένα top driver?? Δύο στα 6 χρόνια και στην 2η χρονία ο κινη-
τηρας του ήταν αισίως 20 ίππους ισχυρότερος από αυτόν του Prost.
Αν κάποιος δε, μελετήσει λίγο την πορεία του AS θα δεί ότι στα 10 χρόνια
του στην Φ1 ο Βραζιλιάνος ως σοβαρό team-mate είχε μόνον τον Prost
(μην ακούσω τίποτα για τον πρωταθλητή Ηιll το 1994).Όταν ο Prost που στο στήσιμο ήταν μάστορας έφυγε από την McLaren
την χαμαλοδουλεία την ανέλαβε o Berger. Βέβαια από μόνος του
δεν μπορούσε να εξελίξει το χειμώνα το μονοθέσιο με το Βραζιλιάνο
να πίνει pina-collada στην Copa με αποτέλεσμα το 1992 η McLaren να
βλέπει τη πλάτη της Williams με το κύαλι....Ο MS είχε μόνον για μισή χρονιά τον σε σύνταξη
NP. Οι βίοι και των 2 πιλότων είναι παράλληλοι. Και οι 2 ήταν οι καλύτεροι
της εποχής τους. Και οι 2 ήταν το #1 στην ομάδα τους (με εξαίρεση
ίσως για τον AS στο τέλος του 89 που εξωτερικοί παράγοντες έδωσαν
τη νίκη στον Γάλλο). Και οι 2 δεν ανέχοντουσαν να είναι #2 στην
ομάδα τους και είχαν πάντα (ή σχεδόν πάντα) έναν χαμάλη δίπλα τους.
Μετά το φιάσκο του 1989 πήρε ο Dennis κανένα σοβαρό πιλότο για
τον Senna. Όχι! Δηλαδή το λάθος του Dennis πρέπει να το επαναλάβει
και η Φερράρι??? Όχι.Φέτος ο RB έχει φάει τη σκόνη του MS. Στα πρώτα grand-prix στα ίσια
στα 3 τελευταία δεν τίθεται σύγκριση. Προσωπικά το 1 sec δεν καλύπτεται
από τα καύσιμα για 7 με 8 γύρους ειδικά όταν οι πιλότοι έχουν τα ίδια
λάστιχα. Ο RB είναι αντικειμενικά πολύ καλός οδηγός (όπως
έχει αποδείξει πληστάκις και μάλιστα και σε αντίξοες συνθήκες και σε
συνθήκες που η Ferrari δεν είχε το πιο γρήγορο μονοθέσιο) και
καλώς εχόντων των πραγματών θα σημειώσει ακόμα πολλές νίκες και
ίσως να πάρει και πρωτάθλημα. Απλά έχει δίπλα του κάποιον που είναι
ο καλύτερος οδηγός της εποχής του. Ο Villeneuve ίσως να είναι πολύ
καλός σε ένα ανώτερο μονοθέσιο αλλά πέρυσι τα είχε βρει σκούρα
από τον JB που δεν είναι και ο top οδηγός. Ο Καναδός είναι over-rated
οδηγός είναι πρωταθλητής γιατί είχε ένα μονοθέσιο πολύ καλύτερο από
τον ανταγωνισμό αλλά τα 5 χρόνια ανυπαρξίας στην BAR είναι πολύ
βαριά και δεν φταίει μόνον η Honda ή η Bridge.... -
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Ο RB είναι αντικειμενικά πολύ καλός οδηγός (όπως
έχει αποδείξει πληστάκις και μάλιστα και σε αντίξοες συνθήκες και σε
συνθήκες που η Ferrari δεν είχε το πιο γρήγορο μονοθέσιο) και
καλώς εχόντων των πραγματών θα σημειώσει ακόμα πολλές νίκες και ίσως να πάρει και πρωτάθλημα .Το αστείο με με σένα φίλε δεν είναι ότι τα λες, αλλά ότι τα πιστεύεις κιόλας!!!
Ας μην ξαναρχίσουμε πάντως (ειδικά όσον αφόρα τις οδηγικές ικανότητες του Καναδού) γιατί βλέπω να ξαναγράφουμε αυτά που λέχθηκαν κάμποσες σελίδες πριν.
Υ.Γ. Όσο για τον αν η πλειοψηφία των οπαδών της Ferrari (και όχι των ορδών των γερμανόφιλων του Σούμι) επιθυμεί την επιστροφή του ονόματος Villeneuve στη Scuderia, αυτό είναι το ΜΟΝΟ ΣΙΓΟΥΡΟ!
-
Ο χρήστης alfista έγραψε:
Όσο για τον αν η πλειοψηφία των οπαδών της Ferrari (και όχι των ορδών των γερμανόφιλων του Σούμι) επιθυμεί την επιστροφή του ονόματος Villeneuve στη Scuderia, αυτό είναι το ΜΟΝΟ ΣΙΓΟΥΡΟ!Για εμένα πάντως ένα απλό όνομα δεν είναι ικανό... Δεδομένου κιόλας ότι με τίποτα αυτήν την στιγμή δεν είναι καλύτερος από έναν Alonso, Fisichella, Raikonen, Trulli...
-
O Frank Williams πάντως δήλωσε σύμφωνα με το rally.gr ότι τον Αύγουστο ο Καναδός θα κάνει δοκιμές με την ομάδα του προκειμένου να εξεταστεί αν είναι σε καλή αγωνιστική κατάσταση!!! Αν αληθεύουν οι δηλώσεις μιλάμε για σπουδαία είδηση! Αρκεί βέβαια ο Villeneuve να μην 'κοπεί' στις 'εξετάσεις'!
-
O Villeneuve είναι σπουδαίος πιλότος.Η πιθανή επιστροφή του στους αγώνες και σε μια τόσο αυστηρή ομάδα όπως η Williams θα είναι σημαντική.Αν υπάρξει φυσικά καλή συνεργασία πιλότου-μονοθεσίου τότε τα αποτελέσματα θα είναι καταπληκτικά.Ο Ζακ έχει ψυχή και το έχει αποδείξει άλλωστε.
-
Ο χρήστης alfista έγραψε:
Και φυσικά με το ίδιο όνειρο ζούμε κι εμείς οι πορωμένοι ιταλόφιλοι που ακόμα δεν μπορούμε να ξεχάσουμε τον Gilles.
Με τον Γερμαναρά όμως να κάνει ότι θέλει στο ιταλικό καράβι κάτι τέτοιο όνειρο θα μείνει, και λογικά θα βλέπουμε και του χρόνου μια Ferrari να τρέχει καταδικασμένη σε ρόλο κομπάρσου.Ίσα ίσα που οι φίλοι της Ferrari θα πρέπει να πίνουν νερό στο όνομα του Schumacher που έχει κάνει την ομάδα τους συνώνυμο της F1! Αρκεί μόνο να θυμηθείς που βρισκόταν η Ferrari μέχρι το 1995, μέχρι τη χρονιά δηλαδή που έγινε η μεταγραφή του Schumi στη scuderia και θα καταλάβεις...
Εξάλλου τα χρήματα δεν έλειπαν ποτέ από τους Ιταλούς, αυτό που έλειπε ήταν η οργάνωση και η πειθαρχία, κάτι σαν την εθνική μας... Αλήθεια πιστεύεις πως χωρίς τον Ρεχάγκελ θα παίρναμε ποτέ ευρωπαϊκό;
Ο Βίλνεβ στη Williams to 2005!!!