Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πρώτο αμάξι
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Πρώτο αμάξι
    • 1
    • 2
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 15
    • 16
    • 10 / 16
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    63
    303
    1696
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • panos2171
      panos2171 last edited by

      Ο χρήστης Thanix έγραψε:

      Ρε παιδιά λέμε με τον πατέρα μου να πάρουμε αυτό (οχι για εμένα). Πέζει να έχει πολλά έξοδα?
      http://www.car.gr/classifieds/cars/view/361543/
      ή αυτό
      http://www.car.gr/classifieds/cars/view/524719/

      Μιλάω για συντήρηση βενζίνες κτλ

      Tωρα η συγκεκριμενη περιπτωση με το evo viii και το sti μου θυμιζουν τυρεμπορα και 316...τσιμα τσιμα το αγοραζω και ρωταω ποσο βενζινη καιει και ποσα κανουν τα λαδια του...ασε τωρα...οσοι αγοραζουν τετοια αυτοκινητα πρεπει κανονικα να ξερουν οτι πρεπει να εχουν μια ανεση για το μετα...αν τα αγοραζουν και δν τα κυκλοφορουν γιατι καινε πολλα ειναι κλασσικοι βλαχοι που βγαλαν το αμαξι βολτα να τους δουν οι αλλοι βλαχοι...

      +1

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        blinkys last edited by

        Ο χρήστης 888888 έγραψε:

        Καλά τα λέτε ρε παιδιά, πριν αγοράσουμε αυτοκίνητο θα πάμε στη σχολή ασφαλούς οδήγησης του Ιαβέρη, του Ντε Άνταμιτς (έτσι δεν τον λένε αυτόν στην Ιταλία?) και σε κάνα 2 αγωνιστικής οδήγησης** για να αγοράσουμε ένα ραλλύ **💫 .**Δεν διαφωνώ να πάει κάποιος σε όλα αυτά και σίγουρα κέρδος είναι **αλλά λέω μήπως έιμαστε λίγο υπερβολικοί ? Μπα ...

        Σε λίγο θα βγει και η Λουκά στη τν και θα αρχίσει ουυυυυυυυυυυυυυυυ ραλλύ ουυυυυυυυυυυυυ μηχάνημα του διαβόλου,ουυυυυυυυυυυυ φίλοι του Πανούση.....

        Aρχηγε τι πινεις??
        Για κοιτα την ημερομηνια σε παρακαλω μηπως εχουνε ληξει...

        Το να παρακολουθησει ενας 18χρονος σεμιναρια ΑΣΦΑΛΟΥΣ οδηγησης ειναι ΕΠΕΝΔΥΣΗ.
        Και ποσώς εχει να κανει αν το αμαξι που θα οδηγησει μετα ειναι Ραλύ ή Viper.

        Aν ποτέ πολλοι απο ολους αυτους που λενε οτι αυτα ειναι υπερβολες ξεκαβαλησουν το καλαμι της αγνοιας και του ξερολισμου και παρακολουθησουν μια τετοια σειρα μαθηματων ελα να το συζητησουμε αν ειναι υπερβολες 'η οχι.

        Μεχρι τοτε ομως προσοχη στις...ημερομηνιες!!

        Μάλλον εσύ πρέπει να κοιτάξεις τα δικά σου χάπια ή να ξαναπάς μια βόλτα από το δημοτικό για να μάθεις να διαβάζεις... Η ένσταση μου έχει να κάνει με το φοβερό και τρομερό ραλλύ όχι με το να πας σε σχολή που θα σε μάθει ή όχι 5 πράγματα παραπάνω...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Z
          zastava last edited by

          δεν καταλαβαινω πως θεωρειται δεδομενο απο τους περισσοτερους το 18χρονος='απειρια'(ασχετο αν ισχυει αυτο για μενα ακομα και τωρα που ειμαι 21 μιας και το να οδηγησω για πρωτη φορα στα 18 σε σχολη οδηγων μαλλον κακο μου εκανε).μπορει καποιος 18χρονος ή 15χρονος να εχει περισσοτερη 'εμπειρια' απο καποιον 40αρη απο τη στιγμη που εχει ζησει διαφορες καταστασεις οδηγωντας που δεν τις εχει ζησει καποιος 40αρης και ας οδηγαει 20 χρονια.καποιος 15χρονος μεσα απο τις μαλακιες και φτανοντας το αμαξι και τους νομους της φυσικης στα ορια τους ειναι πιθανο να ελεγχει καλυτερα ενα αυτοκινητο σε διαφορες συνθηκες απο πολλους με +20 χρονια πισω απο το τιμονι

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            konstantinos last edited by

            Τελικά ψάχνουμε αυτοκίνητο ή οδηγό?....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              pai-mei last edited by

              Ο χρήστης zastava έγραψε:
              δεν καταλαβαινω πως θεωρειται δεδομενο απο τους περισσοτερους το 18χρονος='απειρια'(ασχετο αν ισχυει αυτο για μενα ακομα και τωρα που ειμαι 21 μιας και το να οδηγησω για πρωτη φορα στα 18 σε σχολη οδηγων μαλλον κακο μου εκανε).μπορει καποιος 18χρονος ή 15χρονος να εχει περισσοτερη 'εμπειρια' απο καποιον 40αρη απο τη στιγμη που εχει ζησει διαφορες καταστασεις οδηγωντας που δεν τις εχει ζησει καποιος 40αρης και ας οδηγαει 20 χρονια.καποιος 15χρονος μεσα απο τις μαλακιες και φτανοντας το αμαξι και τους νομους της φυσικης στα ορια τους ειναι πιθανο να ελεγχει καλυτερα ενα αυτοκινητο σε διαφορες συνθηκες απο πολλους με +20 χρονια πισω απο το τιμονι

              Πολύ σωστό αυτό, ΑΛΛΑ...

              18χρονος άγρια πορωμένος με το άθλημα αυξάνει εκθετικά το ρίσκο -για τον εαυτό του και τους γύρω του- σε κάθε χιλιόμετρο που διανύει, κι ας το διπλώνει με 100+, δεν 'πα να 'χει και το καλύτερο κοντρόλ του πλανήτη... Ικανότητα διαθέτει, η οδηγική ωριμότητα του λείπει, εμπειρίες δεν έχει μαζέψει ακόμα, εμπειρίες απ' όλο το φάσμα της κυκλοφορίας σε πραγματικές συνθήκες και όχι μόνο 'κατέβασμα-φλικ-δίπλωμα-ίσιωμα', και την ικανότητα να αξιολογήσει πότε είναι σχετικά ασφαλές να πάει τάπα και πότε όχι. Επίσης, πιθανότατατα δεν έχει ζήσει τις συνέπειες μιας εξόδου, λιγότερο ή περισσότερο οδυνηρές...

              Άρα, τουλάχιστον στο δικό μου το παιδί -το οποίο θα είχε 100% εκπαιδευτεί από μικρό, από εμένα, με καρτ, με μπλα-μπλα κ.λπ- δεν θα αγόραζα το super καθαρό gti, αλλά για αρχή ένα σβέλτο, όχι απαραιτήτως βαρετό οδηγικά, και με καλή παθητική ασφάλεια αυτοκίνητο, να κάνει τα πρώτα του χιλιόμετρα, να κάνει τα όποια λάθη του, να μάθει, και μετά βλέπουμε...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                thednick last edited by

                Είχα πει οτι δε θα γράψω αλλά δεν κρατήθηκα..

                Πρώτον δε σκοτώνουν τα άλογα αλλά η ταχύτητα, νομίζω οτι κάθε λόγικό άτομο μπόρεί να το καταλάβει αυτό. Σχεδόν όλα τα 1400 με 70 άλογα πιάνουν τα 160 (εντός εύλογου χρονικού διαστήματος ) ταχυτητα υπερβολική για τα περισσότερα σημεία του ελληνικού οδικού δικτύου. Δε χρειάζεται να έχεις άλογα για να πηγαίνεις με 140 στον περιφερειακό της θεσσαλονίκης (ο χειρότερος δρόμος που υπάρχει στο νομό ). Οπότε καλό θα ήταν να ξεσυνδεθεί η ταχύτητα με τα άλογα.

                Ενα δυνατό αυτοκίνητο έχει 1)καλύτερα φρένα, 2) καλύτερο στήσιμο 3)esp (υπάρχει πολλά αδύναμα που έχουν πλεόν) και το πιο σημαντικό, ΔΥΝΑΜΗ για να σέ βγάλει από μια δύσκολη στιγμή όταν χρειαστεί. Και δε νομίζω οτι η πλειοψηφία των άπειρων οδηγών που οδηγούν 1400 μπορούν να κάνουν κατέβασμα 5->3 στα κλάσματα που θα χρειαστεί για να αποφύγουν ένα εμπόδιο. Και για όσους λένε οτι τα πιο δυνατά ειναι πιο δύσκολα στην οδήγηση, αυτό έχει να κάνει κυρίως με το αμάξι και όχι με τη δύναμη. Αν μπείς σε στροφή με +50χμ είτε έχεις 1400 είτε 2000 θα σου φύγει η μούρη. Το θέμα με τα δυνατότερα είναι οτι αν μπεις με χαμηλή ταχύτητα μπορείς να το κάνεις να γλυστρίσει πολύ πιο ευκολα μέσα στη στροφή. Αλλά πλεον υπάρχει το esp. Συνεπώς αν κάποιος μπορεί να αγοράσει ένα δυνατότερο αμάξι, δε βρίσκω λόγω να μη το κάνει.

                Τώρα όσον αφορά την εμπειρία. Σίγουρα όσοι έχουν μάθει να οδηγούν νέοι γίνονται καλύτεροι οδηγοί αφού ό εγκέφαλος τους βρίσκεται σε φάση που ακόμη έχει την ικανότητα να αφομοιώνουν πολύ καλύτερα νεα ερέθίσματα. Επίσης είναι πολύ πιθανό ένας νέος οδηγός να θελήσει να εξερευνήσει τα όρια του αυτοκινήτου του (και πολύ καλά θα κάνει) ώστε να ξέρει πως αντιδράει (και αυτός και το αμάξι) σε οριακές καταστάσεις. Ο καλύτερος τρόπος για να γίνει αυτό είσαι σε μια πίστα ασφαλούς οδήγησης.

                Προσοχή όμως!! Το ότι ένας 15-χρονος ξέρει να ελέγχει ένα αμάξι καλύτερα απο ένα 40χρονο δε θα πει ότι είναι και σε θέση να το οδηγήσει σε δημόσιο δρόμο μαζί με άλλα αμάξια για δυο λόγους. 1)Η χρήση του οδηγικού δικτύου απαιτεί κατα 40% ελεγχο του αυτοκινήτου και κατα 60% συμόρφωση με τους κανόνες που έχουν θεσπιστεί για να εξασφαλίζεται η ομαλή λειτουργία του. (όπως μιια formula 1 μπορεί να είναι πολύ καλό αμάξι(???) αλλά δε μπορει σε καμία περίπτωση να κυκλοφορήσει σε κανονικούς δρόμους). 2) Το κομμάτι του εγκεφάλου που λαμβάνει αποφάσεις δεν είναι ακόμη πλήρως ανέπτυγμένο. Αυτό έχει να κάνει με τη λήψη αποφάσεων και την πρόβλεψη της συμπεριφοράς των άλλων οδηγών και όχι με τον έλεγχο του αυτοκινήτου

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  neos last edited by

                  Το θέμα με τα δυνατότερα είναι ότι δεν καταλαβαίνεις με πόσα πας αν δεν έχεις εμπειρία.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • E
                    eddie_147 last edited by

                    Για ριξε μια ματια εδω και μετα βαλε τα ομορφα εριστικα video.

                    Εριστικός ο Πάτρικ;
                    Από εκεί και πέρα εγώ βλέπω δυο μέτρια αποτελέσματα με της 147 να είναι λίγο χειρότερο σε κάποια σημεία του σώματος. Δηλαδή μια από τα ίδια με ολίγη από πατσά. Εκτός αν φτάσαμε να μετράμε τα αστέρια του NCAP όπως τα δευτερόλεπτα στο 0-100.
                    Με τη λογική αυτή (μην πάρεις το τάδε αμάξι γιατί έχει 3 και όχι 4 ή 5 ή 6 αστεράκια) να πάμε να τα πετάξουμε όλοι από το γκρεμό και να πάρουμε καινούρια μπας και επιβιώσουμε.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      spiros last edited by

                      τι του λετε του παιδιου να παρει βρε?
                      σιγα μη παρει και ποδηλατο...

                      προτεινω:
                      RX7 I ή ΙΙ, τα σχολια περιττα
                      punto GT I, τουλαχιστον 2ου σταδιου, αν εχει σφυριλατα, βγαλτα γιατι εμποδιζουν το στροφαρισμα
                      Μ3 Ε30, μετατροπη απο 316, με μπλοκαδουρα και τα σχετικα κολπα, οι γκομενες θα λιωνουν και μονο που θα τη βλεπουν...
                      rallye 1,6 απαραιτητως χαμηλωμενο 7-9εκατοστα, γιατι απο τη μανα του ειναι ψηλο και γερνει
                      hyundai coupe turbo, αθανατο, θα το εχεις μεχρι τα 30 αν θες
                      starlet turbo, θα ξεκινας το drift απο Αθηνα και θα φθανεις μεχρι Λαρισα με το πλαι

                      edit*

                      escort RS, το παλιο, που ειναι πισωκουνα τρελη. Σε μαυρο ειναι απαιχτο
                      200SX, λιγο ασχημο στη μουρη, αλλα θα εισαι απο τους ελαχιστους στην ελλαδα που το εχουν

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kid last edited by

                        Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:

                        Ρε παιδιά λέμε με τον πατέρα μου να πάρουμε αυτό (οχι για εμένα). Πέζει να έχει πολλά έξοδα?
                        http://www.car.gr/classifieds/cars/view/361543/
                        ή αυτό
                        http://www.car.gr/classifieds/cars/view/524719/

                        Μιλάω για συντήρηση βενζίνες κτλ

                        Με αφορμή τα συγκεκριμένα 2 μοντέλα θα αναφερθώ σε μια παλιά, δυσάρεστη ιστορία που αφορούσε ένα Evo και ένα 18χρονο. Ο πατέρας του εν λόγω παιδιού είχε αγοράσει ένα τέτοιο για την πάρτη του και φυσικά (?) το παιδί το βούταγε για καμμιά βόλτα.
                        Κάποια στιγμή αποφάσισε να 200αρίσει στη Λαυρίου ( ), όταν βέβαια βρήκε κάποια μέτρα μπροστά του (η Λαυρίου έχει πολλές καμπές στην αρχή) προπορευόμενο αμάξι δεν πρόλαβε όχι να σταματήσει αλλά να πει το όνομα του με αποτέλεσμα να γίνει φυσαρμόνικα με αυτό. Η ιστορία είναι γνωστή, αφορά παιδί που έμενε Κάντζα αν δεν κάνω λάθος και δεν γνωρίζω αν έχει γυρίσει ακόμα από Γερμανία όπου πήγε για επανασυρμολόγηση (χωρίς κανένα αστείο emoticon η συγκεκριμένη λέξη).
                        Φίλε καλά τα γκάζια, η ταχύτητα και φυσικά η μαγκιά (μην το παίζουμε παρθένες και 'Ιαβέρηδες' όλοι μας) αλλά ακόμα καλύτερη η ζωή μας.

                        Όταν ήμουν 16-17, ο πατέρας μου έψαχνε αυτοκίνητο. Υπήρχε η δυνατότητα να πάρουμε ένα καινούριο FQ400 -πάνω που είχε βγει- αλλά ο πατέρας τελικά δεν το πήρε. Μετά από χρόνια που το συζητήσαμε, μου είπε 'σε 1-2 χρόνια θα γινόσουν 18 και θα έβγαζες δίπλωμα. 400 άλογα στο γκαράζ, για να πάρεις έστω και μία στο τόσο εσύ, είναι πάρα πολλά και επικίνδυνα για την ανύπαρκτη οδηγική σου εμπειρία. Οπότε προτίμησα να πάρω κάτι άλλο που το γουστάρω μεν λιγότερο, αλλά θα είσαι εσύ ασφαλής..'

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          spiros last edited by

                          Ο χρήστης Kid έγραψε:

                          Ρε παιδιά λέμε με τον πατέρα μου να πάρουμε αυτό (οχι για εμένα). Πέζει να έχει πολλά έξοδα?
                          http://www.car.gr/classifieds/cars/view/361543/
                          ή αυτό
                          http://www.car.gr/classifieds/cars/view/524719/

                          Μιλάω για συντήρηση βενζίνες κτλ

                          Με αφορμή τα συγκεκριμένα 2 μοντέλα θα αναφερθώ σε μια παλιά, δυσάρεστη ιστορία που αφορούσε ένα Evo και ένα 18χρονο. Ο πατέρας του εν λόγω παιδιού είχε αγοράσει ένα τέτοιο για την πάρτη του και φυσικά (?) το παιδί το βούταγε για καμμιά βόλτα.
                          Κάποια στιγμή αποφάσισε να 200αρίσει στη Λαυρίου ( ), όταν βέβαια βρήκε κάποια μέτρα μπροστά του (η Λαυρίου έχει πολλές καμπές στην αρχή) προπορευόμενο αμάξι δεν πρόλαβε όχι να σταματήσει αλλά να πει το όνομα του με αποτέλεσμα να γίνει φυσαρμόνικα με αυτό. Η ιστορία είναι γνωστή, αφορά παιδί που έμενε Κάντζα αν δεν κάνω λάθος και δεν γνωρίζω αν έχει γυρίσει ακόμα από Γερμανία όπου πήγε για επανασυρμολόγηση (χωρίς κανένα αστείο emoticon η συγκεκριμένη λέξη).
                          Φίλε καλά τα γκάζια, η ταχύτητα και φυσικά η μαγκιά (μην το παίζουμε παρθένες και 'Ιαβέρηδες' όλοι μας) αλλά ακόμα καλύτερη η ζωή μας.

                          Όταν ήμουν 16-17, ο πατέρας μου έψαχνε αυτοκίνητο. Υπήρχε η δυνατότητα να πάρουμε ένα καινούριο FQ400 -πάνω που είχε βγει- αλλά ο πατέρας τελικά δεν το πήρε. Μετά από χρόνια που το συζητήσαμε, μου είπε 'σε 1-2 χρόνια θα γινόσουν 18 και θα έβγαζες δίπλωμα. 400 άλογα στο γκαράζ, για να πάρεις έστω και μία στο τόσο εσύ, είναι πάρα πολλά και επικίνδυνα για την ανύπαρκτη οδηγική σου εμπειρία. Οπότε προτίμησα να πάρω κάτι άλλο που το γουστάρω μεν λιγότερο, αλλά θα είσαι εσύ ασφαλής..'

                          φλωρε...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mirage last edited by

                            Κάτι ήξερε ο άνθρωπος...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              spiros last edited by

                              του ειχε διηγηθει τις πλατΑνικες ιστοριες?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                professeur last edited by

                                Ο χρήστης spiros έγραψε:
                                τι του λετε του παιδιου να παρει βρε?
                                σιγα μη παρει και ποδηλατο...

                                προτεινω:
                                RX7 I ή ΙΙ, τα σχολια περιττα
                                punto GT I, τουλαχιστον 2ου σταδιου, αν εχει σφυριλατα, βγαλτα γιατι εμποδιζουν το στροφαρισμα
                                Μ3 Ε30, μετατροπη απο 316, με μπλοκαδουρα και τα σχετικα κολπα, οι γκομενες θα λιωνουν και μονο που θα τη βλεπουν...
                                rallye 1,6 απαραιτητως χαμηλωμενο 7-9εκατοστα, γιατι απο τη μανα του ειναι ψηλο και γερνει
                                hyundai coupe turbo, αθανατο, θα το εχεις μεχρι τα 30 αν θες
                                starlet turbo, θα ξεκινας το drift απο Αθηνα και θα φθανεις μεχρι Λαρισα με το πλαι

                                edit*

                                escort RS, το παλιο, που ειναι πισωκουνα τρελη. Σε μαυρο ειναι απαιχτο
                                200SX, λιγο ασχημο στη μουρη, αλλα θα εισαι απο τους ελαχιστους στην ελλαδα που το εχουν

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:

                                  Για ριξε μια ματια εδω και μετα βαλε τα ομορφα εριστικα video.

                                  Εριστικός ο Πάτρικ;
                                  Από εκεί και πέρα εγώ βλέπω δυο μέτρια αποτελέσματα με της 147 να είναι λίγο χειρότερο σε κάποια σημεία του σώματος. Δηλαδή μια από τα ίδια με ολίγη από πατσά. Εκτός αν φτάσαμε να μετράμε τα αστέρια του NCAP όπως τα δευτερόλεπτα στο 0-100.
                                  Με τη λογική αυτή (μην πάρεις το τάδε αμάξι γιατί έχει 3 και όχι 4 ή 5 ή 6 αστεράκια) να πάμε να τα πετάξουμε όλοι από το γκρεμό και να πάρουμε καινούρια μπας και επιβιώσουμε.

                                  To Punto έχει 11 βαθμούς στη μετωπική και η 147 3.
                                  Διαφορά 8 βαθμών.
                                  Αυτό το λες λίγο χειρότερο;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • Y
                                    yugo_para_siempre last edited by

                                    Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:

                                    Για ριξε μια ματια εδω και μετα βαλε τα ομορφα εριστικα video.

                                    Εριστικός ο Πάτρικ;
                                    Από εκεί και πέρα εγώ βλέπω δυο μέτρια αποτελέσματα με της 147 να είναι λίγο χειρότερο σε κάποια σημεία του σώματος. Δηλαδή μια από τα ίδια με ολίγη από πατσά. Εκτός αν φτάσαμε να μετράμε τα αστέρια του NCAP όπως τα δευτερόλεπτα στο 0-100.
                                    Με τη λογική αυτή (μην πάρεις το τάδε αμάξι γιατί έχει 3 και όχι 4 ή 5 ή 6 αστεράκια) να πάμε να τα πετάξουμε όλοι από το γκρεμό και να πάρουμε καινούρια μπας και επιβιώσουμε.

                                    Φιλε μου πρωτον ο Πατρικ ειναι RESPECT και καθολου εριστικος, απλα μπορει να χρησιμοποιηθει με εριστικο τροπο. Δευτερον οπως γραφει και ο Angel ειδικα η διαφορα στα χτυπηματα για τον οδηγο μεταξυ των αυτοκινητων ειναι πολυ μεγαλη. Συνολικα 8 ολοκληρους βαθμους διαφορα στη μετωπικη. Σε καμια περιπτωση ' μια από τα ίδια με ολίγη από πατσά' οπως εγραψες. Τριτον να ξαναθυμησω πως το HGT ειχε 2 αεροσακους στο βασικο εξοπλισμο, ενω το απλο Punto της προσκρουσης ειχε μονον οδηγου, οποτε το HGT θα εχει σε ακομα καλυτερη βαθμολογια τον συνοδηγο. Τεταρτον ακομα και σε αυτοκινητα με ιδια αστερια πολλες φορες εχει ενδιαφερον να διακρινεις διαφορες οι οποιες ειναι μικρες αλλα υπαρκτες. Με ενα αστερι αποσταση νομιζω πως υπαρχει διαφορα αξια λογου ειδικα οπως ειπα και παραπανω οταν δεις αναλυτικα τα σημεια του σωματος. Πεμπτο εγω σε καμια περιπτωση δεν θα επελεγα αυτοκινητο μονο απο τις δοκιμες προσκρουσης. Σαφως και εχει σημασια αλλα δεν ειναι πρωτο στη λιστα. Ο μονος λογος για τον οποιο σου ανεφερα για το Punto σε σχεση με την 147 ηταν το παρακατω ποστ σου.

                                    Vitara που είναι και κιμπάρικο...
                                    Ρε Κιούση ότι και να πάρει με 5.000 θα έχει χειρότερη παθητική ασφάλεια από την 147. Μόνο με τους 6 αερόσακους που έχει δεν συγκρίνεται με το Clio που ήταν τίγκα στο πλαστικό...

                                    Μονο σε αυτο απαντησα προς αποκατασταση της αληθειας. Κατα τ'αλλα η 147 ειναι ενα αυτοκινητο που μου αρεσει πολυ και ειναι μια πολυ καλη προταση για το παιδι που ψαχνει.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      g60 last edited by

                                      Ο χρήστης italakias έγραψε:

                                      που να τα βρουν τα μπουζουκια και τα τσιπουρα ρεεεεεεεεεεεε.

                                      καταταλλα οταν ο χαζοελληνας καταλαβει οτι το αυτοκινητο ΔΕΝ ειναι ονειρο ζωης και απολαυσης αλλα εργαλειο για να κανει την δουλεια του και μονο την δουλεια του τοτε θα μειωθουν και τα τροχαια.

                                      δεν νομιζω οτι χρειαζονται οι σχολες του καθενως ραλιστα που κονομαει χρημα για να μαθουν οι νεοι να οδηγουν.
                                      εγω στον δρομο παω ΑΡΓΑ ,οσοι πανε γρηγορα και οι καλυτεροι οδηγοι του κοσμου να ειναι καποια στιγμη θα τρακαρουν ειτε σε κολωνα ειτε σε αυτοκινητο ειτε σε πεζο (οχι ραλυ ,ανθρωπο)

                                      Εχεις πάρει χαμπάρι ότι ζεις (εσύ,εγώ ΟΛΟΙ ΜΑΣ) με τον ιδρώτα του Γερμανού και του Γάλλου φορολογούμενου που εργάζεται στην Airbus κονομάει αυτός το κράτος η εταιρία του και δίνει και σένα για να κάνεις το νταή στον υπόκοσμο της μουσικής υποκουλτούρας?
                                      Tι να εξάγεις απ την μουσική σαβούρα?
                                      Αυτή που έχεις κι αξίζει την κλωτσάς στα πέρατα του κόσμου.
                                      Αν σε σταματήσουν τις εισαγωγές (γιατί μόνο τσίπουρα βγάζουμε και μαγκιά) ούτε ποτήρι δε θα έχεις να βάλεις το ρακί για να πιείς,θα γυρνας το κεφάλι ανάποδα σαν το γομάρι στο αποστακτηριο για να πιείς,γύρνα την από κάτω τη σωλήνα..........made in turkey δεν γράφει?
                                      Πάτα στο Google vangelis στην ελληνική επιλογή και πες μου τι σε βγάζει και ξαναπάτα στα ξένα και πές μου το αποτέλεσμα.
                                      Αυτά τα ΣΚΑΤΑ είμαστε και μιλάς κι απο πάνω?

                                      Παρτο χαμπάρι,είμαστε η τελευταία τρύπα του ζουρνά στη λαμογιά το κλέψιμο το ρίξιμο και την απατεωνιά.
                                      Προσαρμόστηκες επιβίωσες αν όχι πέθανες.
                                      Την καλοσύνη ο έλληνας δεν τη δείχνει επειδή είναι καλός (ξες χτύπημα στην πλάτη,αδερφεεεεεεεεεεεεεεε και λοιπά σκατοτσαμπουκαλίδικα του κώλου) αλλά για το εφέ.
                                      Ποιό σκατά ράτσα δεν υπάρχει σε όλο τον πλανήτη.

                                      Εσύ μπορεί να οδηγάς με 80 αλλά ο Γερμανός έχει τα λιγότερα ατυχήματα στην ευρώπη (στατιστικά ανάλογα με τον πλυθησμό) ακόμα κι απ τις Hπα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • I
                                        italakias last edited by

                                        προς το παρον πανε πες στους γερμανους και σε ολα τα φασιστοκρατη της ευρωπης που μας καταστρεψαν στον β παγκοσμιο πολεμο να επιστρεψουν τους εκκατομυρια νεκρους που αφησαν στο περασμα τους απο την χωρας χωρις να φταιμε σε τιποτα.

                                        ΑΝΤΕ ΓΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • B
                                          blinkys last edited by

                                          Καλά τους είδαμε και τους πολιτισμένους Ευρωπαίους.Έρχονται εδώ και οδηγάνε χειρότερα από εμάς τους απολίτιστους Έλληνες.Μάλλον μεγάλο ρόλο παίζει πως στη χώρα τους άμα κάνουν θα τους κόψουν τον κ@λο. Καλώς η κακώς όμως απέχει πολύ το ότι το 99 % μαθαίνει να οδηγάει μόνος του με το τι αμάξι είναι το κατάλληλο για να το κάνει.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            italakias last edited by

                                            ελα μωρε τωρα>τους μαθαμε να μιλανε και να σκεφτονται.
                                            τι να κλασουν τωρα,για πρωινο τους εχουμε.
                                            ειδα τους ιταλους στην κερκυρα ,σαν μακακες οδηγουν ,τερμα τα γκαζια

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 10 / 16
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr