Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    EVO 8
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. EVO 8
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 2 / 7
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    22
    131
    191
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kavoyras last edited by

      Ο χρήστης Artec έγραψε:

      Όχι βέβαια. Επειδή είναι ενα αυτοκίνητο που πατάει γερά κάτω, απέχει αρκετά απο το έδαφος ωστε να μη βρίσκει στα πεζοδρόμια έχει τρελή δύναμη και χωράει άνετα 5 άτομα. Με την τετρακίνηση σκίζει! Όμως πέζει να φάει χιλιόμετρα 1-1.5 χρόνο οπότε αν γίνεται να το κατεβάσουμε λίγο απο τον εγκέφαλο προσωρινά και μετα πάλι όπως ήταν.

      τότε το αγοράζεις μετά από 1-1,5 χρόνο αφού λυπάσαι τη βενζίνη που καίει.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        artec last edited by

        Ναι αυτό σκέφτομαι αλλά δε ξέρω τι παίζει με την εφορεία. Έσοδα-Έξοδα κλπ. Φέτος εχουμε τη δυνατότητα να το πάρουμε

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • panos2171
          panos2171 last edited by

          Ο χρήστης Artec έγραψε:

          Καλησπέρα. Ο πατέρας μου θέλει να πάρει το Mitsubishi Evo VIII (8) απείραχτο. Μπορεί κανείς να μου πεί κόστος συντήρησης και πόσο θα κέει μέσα στην πόλη; Δέν μιλάω για 'αγωνιστική' οδήγηση. Συχνές αλλαγές σε χαμηλές στροφές πριν 'πιάσει' η τουρμπίνα. Επίσης αν μπορείτε να μου πείτε φορολογία και τέλη κυκλοφορίας. Πόσο ακριβότερα θα το συντηρώ απο ένα Citroen C5 2010 1.6 THP?

          Τέλος μήπως γίνεται κατα κάποιο τρόπο να κατεβάσουμε την κατανάλωσή του με κάποιο τρόπο? (πχ αφαιρεση τουρμπινας ή να μειώσουμε την παροχή καυσίμου απο το προγραμμα?

          Eιλικρινα τωρα......πες μου....για τη μουρη το θες ετσι δεν ειναι????

          Όχι βέβαια. Επειδή είναι ενα αυτοκίνητο που πατάει γερά κάτω, απέχει αρκετά απο το έδαφος ωστε να μη βρίσκει στα πεζοδρόμια έχει τρελή δύναμη και χωράει άνετα 5 άτομα. Με την τετρακίνηση σκίζει! Όμως πέζει να φάει χιλιόμετρα 1-1.5 χρόνο οπότε αν γίνεται να το κατεβάσουμε λίγο απο τον εγκέφαλο προσωρινά και μετα πάλι όπως ήταν.

          Oποτε πας σε αλλο αυτοκινητο που θα καλυπτει τις αναγκες σου.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            artec last edited by

            http://www.car.gr/classifieds/cars/view/538137/ αυτο?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nass last edited by

              Ο χρήστης Artec έγραψε:

              Καλησπέρα. Ο πατέρας μου θέλει να πάρει το Mitsubishi Evo VIII (8) απείραχτο. Μπορεί κανείς να μου πεί κόστος συντήρησης και πόσο θα κέει μέσα στην πόλη; Δέν μιλάω για 'αγωνιστική' οδήγηση. Συχνές αλλαγές σε χαμηλές στροφές πριν 'πιάσει' η τουρμπίνα. Επίσης αν μπορείτε να μου πείτε φορολογία και τέλη κυκλοφορίας. Πόσο ακριβότερα θα το συντηρώ απο ένα Citroen C5 2010 1.6 THP?

              Τέλος μήπως γίνεται κατα κάποιο τρόπο να κατεβάσουμε την κατανάλωσή του με κάποιο τρόπο? (πχ αφαιρεση τουρμπινας ή να μειώσουμε την παροχή καυσίμου απο το προγραμμα?

              Eιλικρινα τωρα......πες μου....για τη μουρη το θες ετσι δεν ειναι????

              Όχι βέβαια. Επειδή είναι ενα αυτοκίνητο που πατάει γερά κάτω, απέχει αρκετά απο το έδαφος ωστε να μη βρίσκει στα πεζοδρόμια έχει τρελή δύναμη και χωράει άνετα 5 άτομα. Με την τετρακίνηση σκίζει! Όμως πέζει να φάει χιλιόμετρα 1-1.5 χρόνο οπότε αν γίνεται να το κατεβάσουμε λίγο απο τον εγκέφαλο προσωρινά και μετα πάλι όπως ήταν.

              Παρότι ο τρόπος σου ήταν απαράδεκτος ας προσπαθήσω να το 'ισιώσω' και ως κάτοχος Evo να σου πω:

              Αυτό που θέλεις δε θα σου δώσει οικονομία περισσότερο από ένα 20%, δεν είναι μόνο θέμα 'προγράμματος' (και αυτό κοστίζει, το έχεις σκεφτεί αυτό ?) αλλά και άλλων παραμέτρων (πχ. μπεκ ψεκασμού). Και σίγουρα το να βγάλεις το Turbo ξέχνα το και γιατί είναι πανάκριβο ως εργασία αλλά και γιατί ο κινητήρας αυτός δε δουλεύει χωρίς Turbo (πχ. σχέση συμπίεσης, εκκεντροφόροι).
              Και βέβαια, αν κάνεις αυτό που θέλεις δεν 'έχει τρελή δύναμη' (υπόψην ότι το VIII είναι σε μαμά κατάσταση το πιο αργό Evo)
              Δεν απέχει από το έδαφος περισσότερο από ένα κανονικό αυτοκίνητο (δεν είναι SUV) και δε συμπαθεί καθόλου τα πεζοδρόμια (χαμηλό προφίλ λάστιχα, σκληρές αναρτήσεις, σπόιλερ μπροστά)

              Επίσης, ο πατέρας σου θα σε καταριέται λόγω: σκληρών αναρτήσεων, υπερβολικά γρήγορου τιμονιού που δεν 'κόβει', αδιάφορου και χωρίς εξοπλισμό εσωτερικού, φασαρίας (πχ. σε ταξίδι), Turbo lag.

              Από έξοδα: αυξημένα τέλη (~€670 νομίζω ως πριν 1/1/2005), συνθετικά λάδια κάθε 7500, λάδια μετάδοσης κάθε ~25000, τακάκια σετ κοντά στο χιλιάρικο αν δεν ξέρεις από που να τα βρεις φτηνότερα, κατά τα λοιπά όχι ιδιαίτερα ακριβό service, ας πούμε 'κανονικό'.

              Αν επιμένεις, οικονομοτεχνικά δε συμφέρει, πάρε όταν έρθει η ώρα ένα Evo σε ό,τι λεφτά έχεις τότε.

              Πάντως, να προσθέσω ότι δεν είναι για την ηλικία σου (απ΄όσο μπορώ να τη διαπιστώσω από τα γραφόμενά σου) και άρα για την οδηγική σου ικανότητα όταν θα έρθει η ώρα να το πάρεις εσύ. Θέλει 'χέρια' για να πάει σωστά και ασφαλώς και είναι επικίνδυνο (επειδή είναι πολύ γρήγορο και επειδή ΔΕΝ καταργεί τους νόμους της φυσικής) σε χέρια άσχετων (με κάθε σεβασμό στο πρόσωπό σου και συγνώμη, δε σε κόβω για σχετικό τόσο γενικά όσο ιδιαίτερα για τα Evo, που είναι 'εργαλεία' και ως τέτοια πρέπει να αντιμετωπίζονται).

              Ελπίζω να λογικευτείς.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Q
                qsisvts last edited by

                αυτο (το οκταβια) σιγουρα θα καιει λιγοτερο και αν μιλαμε για πολλα χλμ (ταξιδια υποθετω ) σιγουρα ειναι και πολυ πιο καταλληλο

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  artec last edited by

                  Nass ευχαριστώ για τις πληροφορίες!

                  http://www.car.gr/classifieds/cars/view/542211/ τι λέτε για αυτό?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • panos2171
                    panos2171 last edited by

                    Ναι αυτο θα σε καλυψει πολυ καλυτερα.Απο τη στιγμη που δεν προοριζεις το ΕΒΟ για γρηγορη οδηγηση και θες και να το μειωσεις αλογα ουσιαστικα τζαμπα λεφτα θα δωσεις(καθως οι περισσοτεροι το παιρνουν για να το βελτιωσουν).Καλο επισης ειναι και αυτο http://www.car.gr/classifieds/cars/view/475658/

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      travelman last edited by

                      Ο χρήστης Artec έγραψε:
                      Καλησπέρα. Ο πατέρας μου θέλει να πάρει το Mitsubishi Evo VIII (8) απείραχτο. Μπορεί κανείς να μου πεί κόστος συντήρησης και πόσο θα κέει μέσα στην πόλη; Δέν μιλάω για 'αγωνιστική' οδήγηση. Συχνές αλλαγές σε χαμηλές στροφές πριν 'πιάσει' η τουρμπίνα. Επίσης αν μπορείτε να μου πείτε φορολογία και τέλη κυκλοφορίας. Πόσο ακριβότερα θα το συντηρώ απο ένα Citroen C5 2010 1.6 THP?

                      Τέλος μήπως γίνεται κατα κάποιο τρόπο να κατεβάσουμε την κατανάλωσή του με κάποιο τρόπο? (πχ αφαιρεση τουρμπινας ή να μειώσουμε την παροχή καυσίμου απο το προγραμμα?

                      Τέλη κυκλοφορίας για το 2010: 578 Ευρώ. Του χρόνου βλέπουμε

                      Ασφάλιστρα: κανένα 800άρι+ το χρόνο (χωρίς μεικτή εννοείται)

                      Κόστος συντήρησης: αγνωστο. Σαρακάκης γνωστός και μισητός...

                      Κατανάλωση εντός πόλης με υπερπροσπάθεια: με δική μου εκτίμηση κανένα 15άρι με υπερπροσπάθεια, κανένα δύο λίτρα υψηλότερα με φυσιολογικούς ρυθμούς. Σε γρήγορους βουνίσιους ρυθμούς, περιοδικά το έχουν μετρήσει στα 30 Και για να μην ξεχνιόμαστε ετοιμάζεται φοροεπιδρομή στη βενζίνη...

                      Συμπέρασμα? Ένα πανάκριβο σε κόστος χρήσης όχημα για κάποιον που θέλει απλά ένα τετρακίνητο, με απόσταση από το έδαφος και χώρους, και να 'πετάει'?

                      γκλιν γκλον! κάτι τέτοιο θες μάλλον

                      http://www.car.gr/classifieds/cars/view/34837/

                      και σου αρέσουν τα 'διαμάντια' τότε

                      http://www.car.gr/classifieds/cars/view/538719/

                      Όχι αυτά βέβαια είναι οικονομικά σε βενζίνη και ξεπερνάνε τα σατανικά 1929 κ.ε πάνω από τα οποία το κράτος θεωρεί ότι φταίνε για όλα τα κακά του κόσμου, αλλά έχουν και όφ ρόουντ ικανότητες και πάνε αέρα και σίγουρα καίνε λιγότερο από το έβο.

                      Από απλή περιέργεια και χωρίς να παρεξηγηθούμε, τι ηλικία έχεις?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        artec last edited by

                        Ο χρήστης travelman έγραψε:

                        Καλησπέρα. Ο πατέρας μου θέλει να πάρει το Mitsubishi Evo VIII (8) απείραχτο. Μπορεί κανείς να μου πεί κόστος συντήρησης και πόσο θα κέει μέσα στην πόλη; Δέν μιλάω για 'αγωνιστική' οδήγηση. Συχνές αλλαγές σε χαμηλές στροφές πριν 'πιάσει' η τουρμπίνα. Επίσης αν μπορείτε να μου πείτε φορολογία και τέλη κυκλοφορίας. Πόσο ακριβότερα θα το συντηρώ απο ένα Citroen C5 2010 1.6 THP?

                        Τέλος μήπως γίνεται κατα κάποιο τρόπο να κατεβάσουμε την κατανάλωσή του με κάποιο τρόπο? (πχ αφαιρεση τουρμπινας ή να μειώσουμε την παροχή καυσίμου απο το προγραμμα?

                        Τέλη κυκλοφορίας για το 2010: 578 Ευρώ. Του χρόνου βλέπουμε

                        Ασφάλιστρα: κανένα 800άρι+ το χρόνο (χωρίς μεικτή εννοείται)

                        Κόστος συντήρησης: αγνωστο. Σαρακάκης γνωστός και μισητός...

                        Κατανάλωση εντός πόλης με υπερπροσπάθεια: με δική μου εκτίμηση κανένα 15άρι με υπερπροσπάθεια, κανένα δύο λίτρα υψηλότερα με φυσιολογικούς ρυθμούς. Σε γρήγορους βουνίσιους ρυθμούς, περιοδικά το έχουν μετρήσει στα 30 Και για να μην ξεχνιόμαστε ετοιμάζεται φοροεπιδρομή στη βενζίνη...

                        Συμπέρασμα? Ένα πανάκριβο σε κόστος χρήσης όχημα για κάποιον που θέλει απλά ένα τετρακίνητο, με απόσταση από το έδαφος και χώρους, και να 'πετάει'?

                        γκλιν γκλον! κάτι τέτοιο θες μάλλον

                        http://www.car.gr/classifieds/cars/view/34837/

                        και σου αρέσουν τα 'διαμάντια' τότε

                        http://www.car.gr/classifieds/cars/view/538719/

                        Όχι αυτά βέβαια είναι οικονομικά σε βενζίνη και ξεπερνάνε τα σατανικά 1929 κ.ε πάνω από τα οποία το κράτος θεωρεί ότι φταίνε για όλα τα κακά του κόσμου, αλλά έχουν και όφ ρόουντ ικανότητες και πάνε αέρα και σίγουρα καίνε λιγότερο από το έβο.

                        Από απλή περιέργεια και χωρίς να παρεξηγηθούμε, τι ηλικία έχεις?

                        17 στα 18

                        Ναι αυτο θα σε καλυψει πολυ καλυτερα.Απο τη στιγμη που δεν προοριζεις το ΕΒΟ για γρηγορη οδηγηση και θες και να το μειωσεις αλογα ουσιαστικα τζαμπα λεφτα θα δωσεις(καθως οι περισσοτεροι το παιρνουν για να το βελτιωσουν).Καλο επισης ειναι και αυτο http://www.car.gr/classifieds/cars/view/475658/

                        καλό, θα προτιμούσα το μπλέ. Έχει σπορ χαρακτηρα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kid last edited by

                          Τι 12άρια ρεεεεε?

                          Εγώ με το 1400άρι έχω 11 μέσα στην πόλη, το Evo δεν θα χει?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • Q
                            qsisvts last edited by

                            το μπλε δε το γραφει στην αγγελια ειναι το DTM με παραπανω αλογα απο τα αλλα 2λιτρα πιο σπορ στησιμο και φιλετακια ανθρακονηματος σε διαφορα σημεια (αεροτομη , γυρω απο το λεβιε)

                            το χρωμα αυτο ειναι το αγωνιστικο της audi και κανονικα χρεωνεται πιο ακριβα απο τα υπολοιπα μεταλλικα (σε αυτο το αυτοκινητο ειναι στανταρ νομιζω )

                            το αυτοκινητο ειναι
                            η τιμη λογικη, αλλα τα χλμ μπολικα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              artec last edited by

                              Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                              το μπλε δε το γραφει στην αγγελια ειναι το DTM με παραπανω αλογα απο τα αλλα 2λιτρα πιο σπορ στησιμο και φιλετακια ανθρακονηματος σε διαφορα σημεια

                              το χρωμα αυτο ειναι το αγωνιστικο της audi και κανονικα χρεωνεται πιο ακριβα απο τα υπολοιπα μεταλλικα

                              το αυτοκινητο ειναι
                              η τιμη λογικη, αλλα τα χλμ μπολικα

                              59.000 ούτε πολλά ούτε λίγα. Ο πατέρας μου έχει φορτώσει απο 300.000 χλμ σε κάθε απο τα 3 μας αυτοκίνητα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • Q
                                qsisvts last edited by

                                δεν ξερεις πώς το μεταχειριζοταν ο αλλος, για μενα ειναι πολλα

                                βεβαια τα λεφτα που δινεις ειναι κατω απο τα μισα σε σχεση με αυτα που εκανε τοτε το αυτοκινητο..

                                απλα καλο ειναι να υπαρχουν και μερικα στην ακρη για αυτα που ισως ζητησει

                                σε 500 χλμ απο οτι βλεπω θελει μεγαλο σερβις δηλαδη μπολικα λεφτα

                                και αν θελει και διαφορα αλλα πχ λαστιχα, τακακια μιλαμε για παααρα πολλα λεφτα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kavoyras last edited by

                                  Ο χρήστης Artec έγραψε:

                                  καλό, θα προτιμούσα το μπλέ. Έχει σπορ χαρακτηρα

                                  ποια κατανάλωση θα θεωρούσες υποφερτή γιατί έτσι όπως το θέτεις, μάλλον από εκεί πρέπει να ξεκινήσεις.
                                  Αν το 12lt/100km σου φαίνεται αστρονομικό νούμερο, πρέπει να 'ξεχάσεις' οποιοδήποτε 2.0Τ (είτε FSI είτε όχι) κινητήρα.
                                  Εθνική μπορεί να δεις και κάτω από 10lt/100km, αλλά δεν παίζει σε μόνιμη βάση, εκτός κι αν πηγαίνεις 'χαλαρά'-'σαν κυρία' (δεν ξέρω πώς αλλιώς να στο περιγράψω ).

                                  Για να έχεις μία ένδειξη, το δικό μου που είναι 1.8TFSI, έχει μέσα στην πόλη 11-12 και πέφτει μόνο σε ανοιχτό δρόμο με πολύ χαλαρή-αραιή ροή.
                                  Τα 8t/100km πλέον μόνο εθνική και για να δω '9ρια' μέσα στην πόλη μόνο σε οδήγηση 'ύπνος'...
                                  και είναι (το δικό μου) dsg => μειωμένη λίγο κατανάλωση σε σχέση με το (αντίστοιχο) χειροκίνητο.
                                  Επίσης το δικό μου είναι...πιο ελαφρύ από το Α4 => εχω ελαφρώς πιο μειωμένη κατανάλωση το μέγεθος του αυτοκινήτου που κοιτάς.
                                  Αυτά.

                                  ΥΓ:περιττό να πω ότι συμφωνώ με τα όσα έγραψε ο nass πιο πάνω

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    artec last edited by

                                    Δές νευρο. http://www.youtube.com/watch?v=ut0Pw4cr4uQ
                                    Δεν νομίζω να ζητήσει πανω απο 2-3 χιλιάρικα
                                    Καβουρα καλά τα λες. Το ξεχνάμε το εβο. Πάντως στο audi.gr και citroen.gr τα Α4 1.8Τ και C5 1.6T αντίστοιχα έχουν 7 λίτρα μεικτό

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • Q
                                      qsisvts last edited by

                                      αυτο αμα κινειται αρκετα πολη θα σου εχει μια μεση γυρω στο 14αρι

                                      στα ταξιδια σε νορμαλ ρυθμους θα ειναι γυρω στο 9, ισως και λιγοτερο , αλλα αμα πηγαινεις αεροπορια μπορει να δεις και κανα 13αρι

                                      εχει τορσεν , αρα περα απο βαρος εχει και τριβες..

                                      αν θες κατι σαφως πιο οικονομικο θα πρεπει να κατεβεις 1800 κεκ με 160 αλογα και να ξεχασεις την 4κινηση

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kavoyras last edited by

                                        Ο χρήστης Artec έγραψε:
                                        Δές νευρο. http://www.youtube.com/watch?v=ut0Pw4cr4uQ
                                        Δεν νομίζω να ζητήσει πανω απο 2-3 χιλιάρικα
                                        Καβουρα καλά τα λες. Το ξεχνάμε το εβο. Πάντως στο audi.gr και citroen.gr τα **Α4 1.8Τ **και C5 1.6T αντίστοιχα έχουν 7 λίτρα μεικτό

                                        το 1.8Τ 20V έχει μεικτό κύκλο πόσο?
                                        το '7' είναι μόνο για γέλια προφανώς (χωρίς καμία ειρωνεία προς το πρόσωπό σου αλλά κυρίως στα νούμερα που ανακοινώνουν και δεν ντρέπονται που τα γράφουν).
                                        Το 9άρι (9lt/100km) είναι σίγουρο και ανάλογα με το πόσα km θα κάνει μέσα στην πόλη η κατανάλωση θα αυξάνει (αισθητά)...

                                        ΥΓ:το 'μπλε' είναι 2.0TFSI 220ps 4κίνητο και καίει τον άπακο (πληροφοριακά ).ξεπερνάει καταναλώσεις του τωρινού s3.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          artec last edited by

                                          Και το 2.0 Οctavia στα ίδια είναι ε?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • Q
                                            qsisvts last edited by

                                            Ο χρήστης Artec έγραψε:
                                            Και το 2.0 Οctavia στα ίδια είναι ε?

                                            οχι , αυτο ειναι σαφως πιο ελαφρυ και επειδη δεν εχει 4κινηση εχει λιγοτερες τριβες

                                            σαφως πιο οικονομικο αυτοκινητο απο ολες τις αποψεις

                                            αυτο θα ειναι γυρω στο 12αρι μεση και φυσικα +/- αναλογα με το πώς οδηγεις

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 2 / 7
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr