-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Όμως ....
H κατρακύλα των πωλήσεων για την εταιρεία έχει να κάνει κυρίως με τα εξής χαρακτηριστικά της κρίσης
-Τεράστια πτώση πωλήσεων συνολικά στην βορειοαμερικάνικη αγορά, την μέχρι πρότινος μεγαλύτερη του κόσμου, στην οποία έχει μεγάλη έκθεση
-Τεράστια πτώση πωλήσεων στην Ιαπωνική αγορά στην οποία είναι μάρκετ λίντερ ανέκαθεν
-Μέτρια επίδοση στην πανίσχυρη κινεζική αγορά, στην οποία ναι μεν είναι δυνατή, αλλά όχι τόσο όσο το Λαικό ή η ΤζιΕΜ
-Ισχυρό γιεν που έκοψε κάποιες εξαγωγέςΗ πτώση των πωλήσεων στην περιοχή των 2+ εκ. τεμαχίων δηλαδή δεν έχει να κάνει με το γεγονός ότι δεν έχει τούρμπο , ή ότι τα αυτοκίνητα που παράγει δεν είναι οδηγοκεντρικά
Επίσης δεν υπάρχει σχέση μεταξύ της οδηγοκεντρικής εμπειρίας και της αξιοπιστίας ενός μοντέλου. Υπάρχει κανείς που αγοράζει ένα προιόν το οποίο ακριβοπληρώνει και θα το λουστεί για κάποια χρόνια,και δεν τον ενδιαφέρει η αξιοπιστία του?
Τώρα για οικονομική δυσχέρεια, μην τα πολυπιστεύετε. Σίγουρα υπάρχει θέμα, αλλά σε σύγκριση με αυτή κάποιες άλλες εταιρείες που είναι 1 χρονιά κερδοφόρες και άλλες 2 στο πολύ κόκκινο, τι ιστορία να μας διηγηθούν από τα λογιστικά βιβλία τους?
στην πρώτη παράγραφο δεν ε΄χω να απαντήσω κάτι παρά να διασταυρώσω αν όντως έτσι είναι...
Στην δεύτερη και τρίτη δεν θα συμφωνήσω γιατί πολλά προϊόντα, χωρίς να έχουν τα ίδια ποιοτικά στοιχεία με αυτά ενός αυτοκινήτου Toyota πουλάνε και μάλιστα πολύ... δηλαδή δεν είναι απαραίτητο το μοναδικό στοιχείο, της εφόρου ζωής αξιοπιστίας, αλλά άλλα στοιχεία που μερικές φορές κάνουν τα προϊόντα πιο θελκτικά. Μην ξεχνάς ότι οι πωλήσεις Toyota δεν βασίζονται μόνο στο στοιχείο αυτό της αξιοπιστίας αλλά περισσότερο στην τιμή τους προς την απόδοση που έχουν, όντας για πάαααααρα πολλά χρόνια στην πολύ χαμηλή κατηγορία τιμής... άρα τον ενδιαφέρει η αξιοπιστία αλλά όχι και τόσο όσο νομίζεις εσύ ότι πρέπει, για αυτό τον λόγο άλωστε έχουν επιζήσει αρκετές εταιρίες με αστεία μεγάλα προβλήματα ποιότητας (ας μην αναφερθώ γιατί θα θίξω... )
στην τέταρτη σου παράγραφο θα απαντήσω ότι δυστυχώς, στην πραγματικότητα μιας επιχειρηματικής δραστηριότητας είναι όλα σχετικά, μπορεί δηλαδή ο ένας αυτός χρόνος να είναι πιο επιβαρυντικός στην συγκεκριμένη εταιρία(ιδιαίτερα αν σκεφτεί κανείς τον δανεισμό της και την υπέρογκη ανάπτυξή της σε άλλες αγορές τα τελευταία χρόνια) από ότι τα πολλά χρόνια brake even άλλων...
καλή θέση πάντως, σε ευχαριστώ.
-
Ο χρήστης techon1 έγραψε:
.... συζητήσεις καφενείου.ευχαριστώ πολύ!
-
δε περασε πολυ καιρος απο τοτε που εκανε ανακληση η φιατ για μικροτερης εκτασης προβλημα και αρχισαν τα πειραγματα οι 'ιαπωνες' φιλοι μου...
εγω απλα ομολογησα οτι σ'αυτη τη ζωη δε μπορει να εχουμε και ομορφια και αξιοπιστια και χαμηλη τιμη.
με αυτες τις ανακλησεις της τογιοτα ομως χανεται πλεον το βασικο της οπλο, η αξιοπιστια,
γιατι γενικως ειναι 'ασχημουλια' αμαξια και σιγουρα οχι φτηνα.
και φοβαμαι πως τιποτα δεν ειναι πλεον οπως παλια... ακομα και σε auris (με 100.000 χλμ αν θυμαμαι καλα) ειχε βρει σκουριασμενα εξαρτηματα ενα περιοδικο (ισως το autobild-αν και δε τα δινω πολυ σημασια αυτα). -
μπορεί δηλαδή ο ένας αυτός χρόνος να είναι πιο επιβαρυντικός στην συγκεκριμένη εταιρία(ιδιαίτερα αν σκεφτεί κανείς τον δανεισμό της και την υπέρογκη ανάπτυξή της σε άλλες αγορές τα τελευταία χρόνια) από ότι τα πολλά χρόνια brake even άλλων...
Στις επιχειρήσεις, σημαντικό ρόλο παίζει το λεγόμενο Potential, η δυναμική που έχει μια εταιρεία για να ανακάμψει σε αυτή την περίπτωση. Αυτό επηρεάζει και την πιστοληπτική της ικανότητα, αλήθεια πόσο υποβαθμίστηκε για την εν λόγω εταιρεία?
Τεσπά, για τα μεγέθη αυτά σημαντικό ρόλο τα επόμενα χρόνια θα παίξουν οι Κίνα-Ινδία, το παιχνίδι ξεφεύγει σιγά σιγά από τις καθιερωμένες αγορές. Και εκεί είναι ίσως η μεγαλύτερή της αδυναμία, η Αμερική και η Ευρώπη ανακάμπτουν σταδιακά.Επίσης η κοστολόγηση των προιόντων της εταιρείας έχει ξεφύγει εδώ και αρκετά χρόνια από την κατώτερη κλίμακα και βρίσκεται στο μέσο όρο. Στον πάτο ήταν στα '60-'70 και λίγο στις αρχές '80. Μάλιστα έγιναν και δειλά βήματα προς τα πάνω με τα Iq, Prius και Lexus LF-A και παλαιότερα με GT2000, Supra, Celica GT4, αλλά πιστεύω ότι θα παραμείνουν δειλά γιατί το περισσότερο ψωμί στο μέλλον (και ανέκαθεν) είναι στο φθηνό πράμα που κυκλοφορεί ευρέως.
Το προφίλ του μέσου πελάτη ήταν και είναι να πάρει ένα Τουότα 'για να κάνει τη δουλειά του' (πόσες χιλιάδες φορές το έχουμε ακούσει αυτό?), ούτε να κάνει φιγούρα, ούτε το γαμπρό, ούτε τον ραλλίστα. Ήταν η εταιρεία που εκθρόνισε την Φορντ από την καρδιά του Mr Average, τουλάχιστον στην Αμερική.
Δεν έχει φιλοδοξίες να εγκαταλείψει αυτό το positioning διότι με αυτό μάζεψε ΠΟΛΥ χαρτί, άρα είναι επιτυχημένο. Γι' αυτό κάποια λιγοστά σπορ και οδηγοκεντρικά μοντέλα μόνο εν παραλλήλω με τις κούτες θα τα δούμε, και μόνο σε περιορισμένη κλίμακα, τουλάχιστον στο άμεσο μέλλον. -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
...
Potential
ναι, ναι, έχεις δίκιο, έχει δυναμική ανάκαμψης, εννοείται αλλά το κόστος κόστος...
Τεσπά, για τα μεγέθη αυτά σημαντικό ρόλο τα επόμενα χρόνια θα παίξουν οι Κίνα-Ινδία, το παιχνίδι ξεφεύγει σιγά σιγά από τις καθιερωμένες αγορές. Και εκεί είναι ίσως η μεγαλύτερή της αδυναμία, η Αμερική και η Ευρώπη ανακάμπτουν σταδιακά.
δεν το ήξερα αυτό, μπορείς να αναπτυχθείς? τι συμβαίνει στην Κινέζικη αγορά για την Toyota, πως χάνει?(καθαρά προσωπικό ενδιαφέρον)
Επίσης η κοστολόγηση των προιόντων της εταιρείας έχει ξεφύγει εδώ και αρκετά χρόνια από την κατώτερη κλίμακα και βρίσκεται στο μέσο όρο. Στον πάτο ήταν στα '60-'70 και λίγο στις αρχές '80. Μάλιστα έγιναν και δειλά βήματα προς τα πάνω με τα Iq, Prius και Lexus LF-A και παλαιότερα με GT2000, Supra, Celica GT4, αλλά πιστεύω ότι θα παραμείνουν δειλά γιατί το περισσότερο ψωμί στο μέλλον (και ανέκαθεν) είναι στο φθηνό πράμα που κυκλοφορεί ευρέως.
Το προφίλ του μέσου πελάτη ήταν και είναι να πάρει ένα Τουότα 'για να κάνει τη δουλειά του' (πόσες χιλιάδες φορές το έχουμε ακούσει αυτό?), ούτε να κάνει φιγούρα, ούτε το γαμπρό, ούτε τον ραλλίστα. Ήταν η εταιρεία που εκθρόνισε την Φορντ από την καρδιά του Mr Average, τουλάχιστον στην Αμερική.την δουλειά σου την κάνεις και με πιο φθηνά προϊόντα (για μερικούς και πιο όμορφα, π.χ. Mazda)
Δεν έχει φιλοδοξίες να εγκαταλείψει αυτό το positioning διότι με αυτό μάζεψε ΠΟΛΥ χαρτί, άρα είναι επιτυχημένο. Γι' αυτό κάποια λιγοστά σπορ και οδηγοκεντρικά μοντέλα μόνο εν παραλλήλω με τις κούτες θα τα δούμε, και μόνο σε περιορισμένη κλίμακα, τουλάχιστον στο άμεσο μέλλον.
-
Η toyota με την ανακληση εδειξε οτι εχει τα καλαμπαλικια να το κανει αντι της γαργαρας και της μεμονομενης επισκευης.Εξαλλου αυτο εγινε απο παραπονα στην αμερικη και οχι απο ατυχηματα.Η εταιρια για να ειναι σιγουρη εκανε παγκοσμια ανακληση για ΕΛΕΓΧΟ.Τελος δειτε απο το παρατηρητηριο του καταναλωτη τι γινετε με της ανακλησεις καθε μηνα που δεν βγενουν στη φορα και θα καταλαβετε οτι δεν τρεχει τιποτα το ιδιαιτερο
-
Παιδια, μην λετε οτι να'ναι. Η Τογιοτα εχει προβληματα εδω και πολλα χρονια αλλα εχει καταφερει να τα καπακωνει πολυ ωραια (οποιος ενδιαφερεται ας ψαξει για τα προβληματα με τα φορτηγα Tundra και το oil sludge των μηχανων καθως και το προβλημα με τις σκουριες που πεφταν ροδες μες τη μεση του δρομου). Το προβλημα με τα πενταλ ηταν γνωστο εδω και 5 χρονια, δεν ειναι τιποτα καινουργιο, απλα τωρα βγηκε στη φορα. Ηταν υποχρεωμενη νομικα να κανει την ανακληση βασει της αμερικανικης νομοθεσιας, δεν εκανε σε κανενα χατηρι. Μαλιστα 'κωλοβαρουσε' στο θεμα ωσπου το υπουργειο μεταφορων των ΗΠΑ εστειλε αντιπροσωπεια στο Τοκυο για να 'υπενθυμισουν' στους γιαπωνεζους 'τις νομικες υποχρεωσεις τους'.
Toyota was 'a little safety deaf' and had to be prodded into recalling vehicles over its sticky-pedal issues, Transportation Secretary Ray LaHood told the Associated Press.
It wasn't until a Transportation official took a trip to Japan to talk to Toyota officials directly that the automaker acted, stopping sales of eight models and recalling 2.3 million cars.
'They should have taken it seriously from the very beginning when we first started discussing it with them,' LaHood told AP. 'Maybe they were a little safety deaf in their North American office until we went to Japan.'
He added:
'If it had not been for the work of (the National Highway Traffic Safety Administration) pushing Toyota to make the recall, traveling to Japan, meeting with the top officials of Toyota in Japan and telling them that their folks in the United States seem to be a little safety deaf when it came to us talking to them, I don't know if the recall would be taking place,' LaHood said.
LaHood's remarks were his most pointed yet. Toyota has repeatedly denied that it was pressured into a recall, that it acted on its own.
-
Να σου και προβληματα με τα φρενα του Prius.
http://www.freep.com/article/20100203/BUSINESS01/100203012/1014/business01
-
Ο χρήστης boomboom έγραψε:
Παιδια, μην λετε οτι να'ναι. Η Τογιοτα εχει προβληματα εδω και πολλα χρονια αλλα εχει καταφερει να τα καπακωνει πολυ ωραια (οποιος ενδιαφερεται ας ψαξει για τα προβληματα με τα φορτηγα Tundra και το oil sludge των μηχανων καθως και το προβλημα με τις σκουριες που πεφταν ροδες μες τη μεση του δρομου). Το προβλημα με τα πενταλ ηταν γνωστο εδω και 5 χρονια, δεν ειναι τιποτα καινουργιο, απλα τωρα βγηκε στη φορα. Ηταν υποχρεωμενη νομικα να κανει την ανακληση βασει της αμερικανικης νομοθεσιας, δεν εκανε σε κανενα χατηρι. Μαλιστα 'κωλοβαρουσε' στο θεμα ωσπου το υπουργειο μεταφορων των ΗΠΑ εστειλε αντιπροσωπεια στο Τοκυο για να 'υπενθυμισουν' στους γιαπωνεζους 'τις νομικες υποχρεωσεις τους'.Πές τα ρε φίλε!!! Πές τα ρε άνθρωπε!!!!
Φανταστείτε να είχε συμβεί σε καμια άλφα ρομεο τι θα είχε γίνει....
Γ να δούμε... Τα 'έγκυρα έντυπα' θα δ΄ωσουν έκταση ή.... μουγκα? -
Δηλαδη παιζει σεναριο τα Toyota να ειχαν διαφορα κατα καιρους προβληματα τα οποια αντιμετωπιζονταν στα σερβις κρυφα ωστε να μη πληγει το κυρος και το ονομα της Toyota?
-
Τεσπά, για τα μεγέθη αυτά σημαντικό ρόλο τα επόμενα χρόνια θα παίξουν οι Κίνα-Ινδία, το παιχνίδι ξεφεύγει σιγά σιγά από τις καθιερωμένες αγορές. Και εκεί είναι ίσως η μεγαλύτερή της αδυναμία, η Αμερική και η Ευρώπη ανακάμπτουν σταδιακά.
δεν το ήξερα αυτό, μπορείς να αναπτυχθείς? τι συμβαίνει στην Κινέζικη αγορά για την Toyota, πως χάνει?(καθαρά προσωπικό ενδιαφέρον)
Τελείως επιγραμματικά, πριν 2 ημέρες διάβαζα ένα άρθρο για την κινεζική αγορά που έλεγε ότι ανέβηκε το 2009 με ποσοστό Α. Το ίδιο περίπου ποσοστό ανέβηκε σε αυτή την αγορά το Λαικό, και η ΤζιΕμ, ενώ η Τουότα μόνο κατά το ήμισυ. Είναι στην 4η θέση της εν λόγω αγοράς και το ποσοστό της μειώνεται, ενώ αυξάνεται η διαφορά από τους 2 πρώτους.
Στην ινδική αγορά έχει μείνει πολύ πίσω. Δεν έχει φθηνό προιόν.Πρέπει να βγάλει μια πολύ φθηνή γκάμα, αλλά είναι ακριβή σε σχέση με άλλους. Στην Αμερική είναι στην τρίτη θέση με 15% της αγοράς, παραπάνω από όσο όλοι οι ευρωπαίοι μαζί. Η Αμερική ανακάμπτει, και μαζί της και αυτή σιγά σιγά. Στην ΕΕ δεν είχε ιδιαίτερη απήχηση, αν και είναι πρώτη ανάμεσα στους ανατολίτες. Αλλά η σημασία της αγοράς της ΕΕ είναι μικρή. -
Ο χρήστης ak20 έγραψε:
Παιδια, μην λετε οτι να'ναι. Η Τογιοτα εχει προβληματα εδω και πολλα χρονια αλλα εχει καταφερει να τα καπακωνει πολυ ωραια (οποιος ενδιαφερεται ας ψαξει για τα προβληματα με τα φορτηγα Tundra και το oil sludge των μηχανων καθως και το προβλημα με τις σκουριες που πεφταν ροδες μες τη μεση του δρομου). Το προβλημα με τα πενταλ ηταν γνωστο εδω και 5 χρονια, δεν ειναι τιποτα καινουργιο, απλα τωρα βγηκε στη φορα. Ηταν υποχρεωμενη νομικα να κανει την ανακληση βασει της αμερικανικης νομοθεσιας, δεν εκανε σε κανενα χατηρι. Μαλιστα 'κωλοβαρουσε' στο θεμα ωσπου το υπουργειο μεταφορων των ΗΠΑ εστειλε αντιπροσωπεια στο Τοκυο για να 'υπενθυμισουν' στους γιαπωνεζους 'τις νομικες υποχρεωσεις τους'.
Πές τα ρε φίλε!!! Πές τα ρε άνθρωπε!!!!
Φανταστείτε να είχε συμβεί σε καμια άλφα ρομεο τι θα είχε γίνει....
Γ να δούμε... Τα 'έγκυρα έντυπα' θα δ΄ωσουν έκταση ή.... μουγκα?εδω το εγραψαν και οι εφημεριδες.. θα ναι ξεφτιλα να μην το αναφερει ο τυπος
εχουν γινει πολλα ατυχηματα και καποια με νεκρουςαμα σου κολλησει το γκαζι σε χειροκινητο (πραγμα που εχω παθει σε ρενω 19) μπορεις να το αντιμετωπισεις βαζοντας νεκρα και κανοντας απλα στην ακρη, αλλα σε αυτοματο τι να κανεις??να το σβησεις? θα κλειδωσει το τιμονι να πατησεις φρενο?
πατας αλλα αμα εισαι με πολλα και οδηγεις κανα V6 τι να σου κανουν τα φρενα -
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Μην κανετε λες και ηρθε η συντέλεια του κοσμου επειδη η ΤΟΥΟΤΑ εκανε ενα λαθος.Ειναι αναμενομενο να βγει ενα ελλατωματικο προιον απο μια οποιαδηποτε εταιρια.ναι αλλα δε μπορει να βρει τροπο να λυσει αυτο το λαθος το μονο που θα κανει ειναι ελεγχο και αλλαγη του ανταλλακτικου στην παραγωγη της
ομως αυτο το ανταλλακτικο το χρησιμοποιουν κι αλλα αυτοκινητα και δεν ειχαν προβλημα.
στην τογιοτα δε μπορουν να βρουν γιατι υπαρχει προβλημα στα δικα τους αυτοκινητα -
αυτο που λες δεν ισχυει.εχουν βρει το λαθος κ μαλιστα ηδη ενημερωνουν τα εκαστοτε εξουσιοδοτημενα συνεργεια-μηχανικους για τον τροπο επιλυσης του προβληματος..
-
Τα 'εγκυρα εντυπα' εχουν κονομησει χοντρα χρηματα απο την Τογιοτα μεσω διαφημισεων και εχουν καθε κινητρο να θαψουν το θεμα.
Η Τογιοτα φυσικα εχει και το πλεονεκτημα οτι οι περισσοτεροι αγοραστες της ξερουν ελαχιστα απο αυτοκινητα. Θελουν απλα ενα αυτοκινητο-οικοσυσκευη που τους παει απο το σημειο Α στο σημειο Β. Στην Αμερικη πουλαει κυριως δυο μοντελα - το Camry και το Corolla (πρεπει να ειναι σχεδον το 1/3 εως το 1/2 των πωλησεων της). Ξερετε γιατι? Διοτι τα αγοραζουν ολοι οι παππουδες που διαβασαν καπου οτι ειναι αξιοπιστα και θελουν απλα μια μαουνα (αυτο ειναι το Camry) για να πηγαινουν την Κυριακη στην εκκλησια !!!
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
σβησεις? θα κλειδωσει το τιμονι να πατησεις φρενο?
πατας αλλα αμα εισαι με πολλα και οδηγεις κανα V6 τι να σου κανουν τα φρεναΤα φρενα του Λεξους του αστυνομικου στο Σαν Ντιεγκο ειχαν ΛΥΩΣΕΙ !!!
-
παλι καλα που το πηραν χαμπαρι και κανουν ανακληση, το ασχημο ειναι οτι το προβλημα ειναι σε ολα τα μοντελα.
-
Βάζεις νεκρό. Ο κινητήρας βροντάει στον κόφτη.
Φρενάρεις κανονικά ψάχνοντας καλή θέση για να σταματήσεις.
Σβήνεις τον κινητήρα που χτυπάει (για ώρα) στον κόφτη.
Ο χρήστης boomboom έγραψε:
Τα φρενα του Λεξους του αστυνομικου στο Σαν Ντιεγκο ειχαν ΛΥΩΣΕΙ !!!Όταν βλέπω κάτι τέτοιο, η ιστορία είναι ψεύτικη.
Δεν μπορούσε να βάλει νεκρό ή έστω να σβήσει τον κινητήρα;
Μόνο σε κάτι άθλιες ταινίες συμβαίνουν αυτά. -
αμα σου κολλησει το γκαζι σε χειροκινητο (πραγμα που εχω παθει σε ρενω 19) μπορεις να το αντιμετωπισεις βαζοντας νεκρα και κανοντας απλα στην ακρη, αλλα σε αυτοματο τι να κανεις??να το σβησεις? θα κλειδωσει το τιμονι να πατησεις φρενο?
Kαι στο αυτόματο θα κάνεις το ίδιο, θα βάλεις νεκρά δηλαδή. Αρκεί και στις δύο περιπτώσεις να είσαι το δυνατόν ψύχραιμος και να έχεις κάποιο ελάχιστο χρόνο αντίδρασης.
-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
αυτο που λες δεν ισχυει.εχουν βρει το λαθος κ μαλιστα ηδη ενημερωνουν τα εκαστοτε εξουσιοδοτημενα συνεργεια-μηχανικους για τον τροπο επιλυσης του προβληματος..εχουν βρει οτι φταιει το ανταλλακτικο, αλλα δεν καταλαβαν ποτε γιατι υπαρχει προβλημα στα συγκεκριμενα αυτοκινητα (μιας και αυτο το ανταλλακτικο το χρησιμοποιουν κι αλλοι)
και απλα θα ελεγξουν και εφοσον χρειαστει θα αλλαξουν κατι
αν ξερεις κατι διαφορετικο πες μας
έχασε η Toyota την μπάλα?