Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    MAZDA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. MAZDA FORUM
    • 1
    • 2
    • 13
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 136
    • 137
    • 15 / 137
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    82
    2734
    71446
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      popol-ros last edited by

      Ο χρήστης audipassion έγραψε:
      To 6 mps τι τετρακίνηση έχει εγώ νομίζω πως έχει haldex άλλα ένας φίλος μου επιμένει πως έχει κεντρικό διαφορικό και στέλνει μόνιμα δύναμη και πίσω τα φώτα σας.

      haldex

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        audipassion last edited by

        thank's παιδιά αλλά σίγουρα έχει haldex στην ιστοσελίδα της εταιρίας δν αναφέρει το mps .

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          fsword last edited by

          Και μια και γίνεται κουβέντα για MPS: Καινούριο Mazda 6 MPS θα δούμε (για την τωρινή γενιά του 6 εννοώ) ή μπα; Βέβαια αφού δεν έχει βγει so far δύσκολο το κόβω να βγει τώρα, αλλά ποτέ δεν ξέρεις.

          Επί τη ευκαιρία: γνωρίζετε τις προδιαγραφές του 2λιτρου κινητήρα στο ανανεωμένο 6άρι; Απ' όσο διάβασα έχει διαφορές με τον τωρινό 2λιτρο, αλλά δεν ξέρω αν αλλάζουν και ιπποδυνάμεις, ροπές κτλ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            c-l-a-b last edited by

            γνωριζουμε τιποτα για νεα γενια μχ5?αν θα φερει κ παλι σκληρη οροφη ,ποτε υπολογιζεται να παρουσιαστει,κινητηρες κ κιβωτια?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Q
              qsisvts last edited by

              Ο χρήστης audipassion έγραψε:
              thank's παιδιά αλλά σίγουρα έχει haldex στην ιστοσελίδα της εταιρίας δν αναφέρει το mps .

              σιγουροτατα, μου αρεσει πολυ σαν αυτοκινητο και εχει αρκετο γκαζι

              πολυ αδικημενο πακετο, οταν διαφοροι παπαρες το συγκριναν με φτερουγες χωρις λογο

              ΥΓ οσο για τη μονιμη δυναμη πισω θα μπορουσε να το πιστεψει καποιος απο τη στιγμη που το αυτοκινητο δεν γινεται να σπιναρει αλλα φαινεται απο την κατανομη της ροπης οτι η δυναμη ειναι κυριως μπροστα, το νιωθεις οταν το οδηγας

              εκτος αν δε νιωθεις γενικως

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • bathan
                bathan last edited by

                Ο χρήστης TimDeLAY έγραψε:

                Επί τη ευκαιρία: γνωρίζετε τις προδιαγραφές του 2λιτρου κινητήρα στο ανανεωμένο 6άρι; Απ' όσο διάβασα έχει διαφορές με τον τωρινό 2λιτρο, αλλά δεν ξέρω αν αλλάζουν και ιπποδυνάμεις, ροπές κτλ.

                Αν θυμάμαι καλά θα είναι άμεσου ψεκασμού με 151+ ίππους

                Ποτέ μην εφησυχάζεις, για όλα υπάρχει η 1η φορά !

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  ggab last edited by

                  Ο χρήστης bathan έγραψε:

                  Επί τη ευκαιρία: γνωρίζετε τις προδιαγραφές του 2λιτρου κινητήρα στο ανανεωμένο 6άρι; Απ' όσο διάβασα έχει διαφορές με τον τωρινό 2λιτρο, αλλά δεν ξέρω αν αλλάζουν και ιπποδυνάμεις, ροπές κτλ.

                  Αν θυμάμαι καλά θα είναι άμεσου ψεκασμού με 151+ ίππους

                  λεγε με DISI

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • xenos
                    xenos last edited by

                    Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
                    γνωριζουμε τιποτα για νεα γενια μχ5?αν θα φερει κ παλι σκληρη οροφη ,ποτε υπολογιζεται να παρουσιαστει,κινητηρες κ κιβωτια?

                    Ακόμα είναι όλα φλου. Λέγεται ότι να ναι...

                    Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      c-l-a-b last edited by

                      θεωρειτε οτι αξιζει το ανανεωμενο μχ5 rc 2λτ,αυτοματο?βγαινει σε λευκο?επειδη στην ελληνικη ιστοσελιδα δεν το εχουν.. επισης ειχε ακουστει οτι ενας απο τους τομεις την ανανεωσης ηταν κ οι εσωτερικοι χωροι κ οτι το rc εχει ελαφρως περισσοτερο χωρο για το κεφαλι..ισχυει?επειδη ενδιαφερομουν για αγορα αλλα ο σημαντικοτερος λογος ηταν οτι δεν χωρουσα..αλλα σε rc δεν ειχα μπει..μονο με υφασματινη οροφη..
                      ξενος,ευχαριστω πολυ για την απαντηση..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Χωρίς να το έχω οδηγήσει, το αυτόματο λένε ότι αλλοιώνει εντελώς τον χαρακτήρα του και δεν είναι πια το συμμετοχικό roadster που ξέρουμε... μόνο για όσους δεν ξέρουν να οδηγούν χειροκίνητο δηλαδή... (μα καλά νέο παιδί τί κόλλημα είναι αυτό με τα αυτόματα; ).

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          c-l-a-b last edited by

                          δεν θα το ελεγα,κολλημα,θα το ελεγα επιλογη(οπως κ τα 5θυρα εναντι 3θυρων,η τα stationwagons εναντι των sedan).δεν ειναι θεμα οτι δεν ξερω να χειριζομαι ενα χειροκινητο κιβωτιο,αλλωστε ημουν κ χρηστης της μεθοδου μυτη τακουνι(με τον δικο μου τροπο λογω σχετικως μεγαλου μεγεθους παπουτσιου..)..
                          απλως επειδη τις περισσοτερες ωρες στο αυτοκινητο βρισκομαι σε κινηση η χαλαρους ρυθμους κ οχι τοσο συχνα σε εκρηκτικους ρυθμους,απολαμβανω την ανεση που σου παρεχει το αυτοματο κ πλεον δεν την αντικαθιστω με τιποτα..εξαλλου πλεον,ακομα κ το μυτη-τακουνι τα αυτοματα μπορουν να το επιτυχουν κ μονα τους..ακομα βεβαια υπαρχουν αυτοκινητα με χειροκινητο που θα τα αγοραζα οπως το σ2000 κ το σιβικ ταπερ(που δεν εβγαιναν κ αυτοματα)..αλλα το μχ5 δεν ξερω..εξαλλου απο επιδοσεις δεν προσφερει τιποτα ιδιαιτερο..κ ουτε θα το αγοραζα για επιδοσεις..θα το αγοραζα για απολαυσεις σε στροφοδιαδρομες..αλλα δεν ξερω αν κ ποσο μειωνει την αισθηση αυτο το αυτοματο..το μονο που ξερω ειναι καποια αρθρα που διαβασα που ελεγαν οτι το κιβωτιο ειναι λιγο αργο κ ''παλιας κοπης''..πιθανως για τους αρθρογραφους αν δεν ειναι διπλοσυμπλεκτο,δεν αξιζει τον κοπο..
                          δεν ξερω τι να πιστεψω..
                          οπως κ να εχει,ευχαριστω για την απαντηση αληθινε δια!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • Q
                            qsisvts last edited by

                            Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                            Χωρίς να το έχω οδηγήσει, το αυτόματο λένε ότι αλλοιώνει εντελώς τον χαρακτήρα του και δεν είναι πια το συμμετοχικό roadster που ξέρουμε... μόνο για όσους δεν ξέρουν να οδηγούν χειροκίνητο δηλαδή... (μα καλά νέο παιδί τί κόλλημα είναι αυτό με τα αυτόματα; ).

                            οδηγησε ενα 6αρι dsg και τα ξαναλεμε

                            και γω τα ιδια ελεγα, αλλα ειναι τοσο θεικο

                            ασε που για να προστατεψω το κιβωτιο μου και να μην ψαχνω για συγχρονιζε ή κιβωτιο ανακατασκευης (και τραβηξω παλι οτι τραβαγα με το σιτροεν) χανω χρονο σε αλλαγες
                            και μονο που το σκεφτεσαι χανεις χρονο

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • realzeus
                              realzeus last edited by

                              Χάνει πολύ σε επιδόσεις πάντως σε σχέση με το χειροκίνητο. Εσύ αποφασίζεις.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • realzeus
                                realzeus last edited by

                                Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                                Χωρίς να το έχω οδηγήσει, το αυτόματο λένε ότι αλλοιώνει εντελώς τον χαρακτήρα του και δεν είναι πια το συμμετοχικό roadster που ξέρουμε... μόνο για όσους δεν ξέρουν να οδηγούν χειροκίνητο δηλαδή... (μα καλά νέο παιδί τί κόλλημα είναι αυτό με τα αυτόματα; ).

                                οδηγησε ενα 6αρι dsg και τα ξαναλεμε

                                και γω τα ιδια ελεγα, αλλα ειναι τοσο θεικο

                                Ρε Γιώργο... για το αυτόματο με μετατροπέα ροπής του MX5 μιλάμε, όχι για DSG.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • Q
                                  qsisvts last edited by

                                  Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                                  Χωρίς να το έχω οδηγήσει, το αυτόματο λένε ότι αλλοιώνει εντελώς τον χαρακτήρα του και δεν είναι πια το συμμετοχικό roadster που ξέρουμε... μόνο για όσους δεν ξέρουν να οδηγούν χειροκίνητο δηλαδή... (μα καλά νέο παιδί τί κόλλημα είναι αυτό με τα αυτόματα; ).

                                  οδηγησε ενα 6αρι dsg και τα ξαναλεμε

                                  και γω τα ιδια ελεγα, αλλα ειναι τοσο θεικο

                                  Ρε Γιώργο... για το αυτόματο με μετατροπέα ροπής του MX5 μιλάμε, όχι για DSG.

                                  νομιζα οτι καταδικαζεις γενικα τα αυτοματα (αν και εισαι φερραριστι ) και πιστευεις οτι οι αντρακλες που βγαζουν τα δικα τους λεφτα οδηγουν μονο χειροκινητα , ενταξει εχεις δικιο, λαθος

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • realzeus
                                    realzeus last edited by

                                    Ferrari F1 Superfast rules!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      c-l-a-b last edited by

                                      νομιζω οτι ο ρεαλ το ειπε για το αυτοματο του μχ5 κ οχι για ολα τα αυτοματα γενικως..απο εκει κ περα κ το 7ρι που εχω,δεν παει πισω.
                                      το χειροκινητο δηλαδη λετε οτι αξιζει?με φοβιζει το γεγονος οτι μπορει να βγει νεο μοντελο σε λιγο καιρο,με πιθανως βελτιωμενους κινητηρες κ κιβωτια.κ βεβαια λιγος χωρος για πλατες κ κεφαλι ακομα,θα ηταν περισσοτερο απο καλοδεχουμενος,απαραιτητος,θα ελεγα..στο υφασματινο το κεφαλι μου πιεζε την οροφη..

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • Q
                                        qsisvts last edited by

                                        το θεμα ειναι ποτε θα βγουν ολα αυτα τα νεα, γιατι αν ειναι να βγουν σε πολυ καιρο σωθηκες

                                        σκεψου τους αλφιστι που πηραν ΤΒ ξεροντας οτι θα βγουν οι multiair
                                        ασχετα αν τους πειραζαμε για αυτο , δε τους χαλασε

                                        η μαζντα δε νομιζω οτι εχει εκφρασει σχεδια για το μελλον, αρα προχωρας με ο,τι υπαρχει τωρα
                                        αλλα για να εισαι στις τωρινες σου επιδοσεις+ θα θες το 2λιτρο.. και το σημα ειναι μεγαλο

                                        βεβαια απο μιζερος νεοελληνας (κατα ιντο-μεγκαν) θα γινεις κι εσυ κιμπαρης

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          c-l-a-b last edited by

                                          οπως προειπα,δεν μπορω να πω οτι με ενδιαφερουν οι επιδοσεις(με την εννοια του 0-100)..προτιμω να εχει καλη αισθηση κ οδικη συμπεριφορα,κ ας χανει στην ευθεια.εξαλλου δεν νομιζω να υπηρξε κανεις σοφρων που να αγορασε το μχ5 για τις επιδοσεις του..αν με ενδιεφεραν οι επιδοσεις,θα κοιτουσα π.χ. το οπελ gt..η καποιο αλλο μοντελο,υπερσυμπιεσμενο..
                                          παντως για το μχ5,για το 2λτ θα πηγαινα.σας ευχαριστω για τις αποψεις σας παιδες!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • Q
                                            qsisvts last edited by

                                            το 2λιτρο mx5 μια χαρα επιδοσεις εχει, απλα πολλα κυβικα για το ελλαντα απο την αλλη ομως επειδη ειναι ατμοσφαιρικο πισωκινητο θα ειναι πολυ προοδευτικο και η δυναμη του μου φαινεται πολυ λογικη

                                            το οπελ gt ειναι τελειως αλλη κατηγορια σε γκαζια (πιο γρηγορο απο s2000) , αλλα αμα δε μπορεις να εκμεταλλευτεις αυτη τη δυναμη τι να το κανεις
                                            και σε φαναρι να το βαλεις ειναι ζητημα αν θα μπορεσεις να ξεκινησεις καλα

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 136
                                            • 137
                                            • 15 / 137
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr