Ο χρήστης T5 lover έγραψε:
**Αν μαζέψουμε τα άρθρα του ΣΧ με διθυράμβους για μοντέλα που τελικά δεν... θα φτιάξουμε εγκυκλοπαίδεια. **
Μακάρι το DS3 να είναι πάντως τόσο καλό και να πουλήσει κανένα κομμάτι, για χάρη της Citroen.
Γιατί σε μια κατηγορία που όπως και να το κάνουμε η σχεδίαση μετράει, δεν το αντέχουν τα μάτια μου ένα τόσο άσκημο αυτοκίνητο να έχει το σήμα της Citroen. Πάλι καλά που το εσωτερικό είναι εξαιρετικό.
Σε αυτο εχεις απολυτο δικαιο. Γνωριμιες στο εξωτερικο και διθυραμβικα σχολια αλλα μετα θαψιμο επι ελληνικου εδαφους. Θυμαμαι πρωτη παρουσιαση της c4 απο τον ΣΧ στη γαλλια που ελεγε τα καλυτερα ενω μετα απο κανα 2 μηνες στην ελλαδα οι 4τροχοι το εβγαζαν τριτοτεταρτο σε συγκριση με το γερμανικο κατεστημενο.
Παντως οι επιλογες σε customize (ιδιες αν οχι περισσοτερες απο το mini) ειναι τοσες πολλες που μπορει ο καθενας να βρει το πιο καταλληλο και το πιο ξεχωριστο για τα γουστα του.
Μα αυτή την έρμη τη C4 μόνο στο 4car (αιωνία του η μνήμη) την κατέτασσαν όχι απλά πάνω από το 307, λέγοντας ότι έχει καλύτερη και πιο σπορ συμπεριφορά από το αδελφάκι, αλλά και στην τριάδα της κατηγορίας μαζί με Focus-Golf.
Θυμάται κανείς το άρθρο για τα Bravo/Brava που τα είχε οδηγήσει στην Ιταλία? Το διάβαζες και νόμιζες ότι επρόκειτο για το πιο ποιοτικό, το πιο στριφτερό, το πιο σπορ, το πιο πολυτελές ευρύχωρο, πλούσια εξοπλισμένο και φθηνό, οικονομικό, γρήγορο, ασφαλές, όμορφο και σούπερ ντούπερ αυτοκίνητο του αιώνα. (τι εποχές αλήθεια αυτές για το gruppo... Bravo, Barchetta, Kappa, Gtv/Spider, τι ομορφιά... ανυπομονώ να το ξανακάνουν και σόρρυ για το off topic παρασύρθηκα)