-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Πόσο γκασμάς πρέπει να είναι κάποιος για να δώσει 20k για πόλο ή για 1?ο άνθρωπος είπε οτι τι θέλει για τους γονείς του και ενίοτε για αστικές μετακινήσεις...
πόσα άλογα θες μέσα στην πόλη??δεν μπορώ να καταλάβω το στυλ μερικών να κρίνουμε με τόσο απαξιωτικό τρόπο τις επιλογές των άλλων...
-
ar mito 135 multiair....
πιο δυνατό και από τα 2 , πιο όμορφο και σαφώς πιο ξεχωριστό
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Πόσο γκασμάς πρέπει να είναι κάποιος για να δώσει 20k για πόλο ή για 1?
Ένεκα του άβαταρ σου ίσως να υπονοείς ότι πρέπει να προτιμήσω το μηχανολογικό καλλιτέχνημα που ακούει στο όνομα Λανσερ 1.5 και να μου μείνουν και ρέστα? Ευχαριστώ, δε θα πάρω κάτι τέτοιο. Είπαμε οι καιροί είναι δύσκολοι αλλά όχι και να πισωγυρίζουμε. Αν εννοείς κάποιο άλλο (σοβαρό ει δυνατόν) ευχαρίστως να το ακούσω...
Το Lancer ή το Colt αγαπητέ αν δεν κάνει κάνα μισο μύριο km δεν αλλάζεις μοτερ
Καβάλα ένα Colt toy 98 κι ένα Polo ki έλα να μας πεις τα κάλαντα.
Ο Γιαπωνέζος δεν κάνει το υπέρτατο αμάξι αλλά δεν πουλαέι φύκια για μεταξωτές κορδέλες
Αν και σε επίπεδο στησίματος έχω την εντύπωση ότι οι Γερμανοί αρχίζουν να ανυσηχούν πλεόν......μια παθητική ασφάλεια μόνο τους κρατάει και εικλικρινά τους παραδέχομαι σε αυτό.
Εκτός κι αν θεωρείς ότι το πόλο είναι κάρτΑν απ την άλλη πρέπει να έχεις γκόμενα τη Μέρκελ για να κάνεις έναν κουβά test drive (yaris,micra,clio δεν έχει σημασία) τότε είστε άξιοι της μοίρας σας που σας πηδάνε κανονικά.
Τὼρα καταλαβαίνω γιατί η VW τείνει να ξεπεράσει σε πωλήσεις την toyota,ασφαλώς και έπιασε το νόημα της αρνητικής ψυχολογίας του κομπλεξικού καταναλωτή.
Περαστικά σαςΥΓ 1.Κρίμα πάντως γιατί είχαν τρομερή πορεία.....
2.Το άβαταρ σήμερα λέει Mits αύριο μπορεί να λέει.......Καζαντζίδης.
Εσείς στο καθήκον σας -
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Πγοφεσέεερ την έχεις οδηγήσει την 1?
Όχι, αλλά θα πάω να την πάρω όποτε ευκαιρέσω για να τη δω ιδίοις χέροις . Μου τη δίνουν για 2 ώρες χωρίς υπάλληλο. Έτσι έπρεπε να κάνουν όλοι.
Το Πόλο πρέπει να' σαι γκόμενος της Μέρκελ για να στο δώσουν για δύο τετράγωνα...
Αν τους πιέσεις λίγο θα στη δώσουν και για ένα 24ώρο. Εμένα μου είχαν δώσει τη 320i δύο φορές από 24 ώρες.
Η VW δε ξέρω τι κάνει...αλλά όταν κοιτούσα το GTI δεν υπήρχε ΚΑΝ test drive...και το ήθελα και DSG
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Η VW δε ξέρω τι κάνει...αλλά όταν κοιτούσα το GTI δεν υπήρχε ΚΑΝ test drive...και το ήθελα και DSG
Να σου πω εγώ τι κάνει.
Οδηγίες προς ναυτιλομένους:
Οταν μπαίνει μέσα πελάτης για αμάξι θα τον κλάνετε για ένα τέταρτο,είναι κανόνας.Μετάφραση.
Οσο τον χέζεις τον πελάτη τόσο κολάει σαν τη μύγα στο σκατόΗ αρνητική ψυχολογία που λέγαμε?
Ετσι,θα σας πηδάνε και μετά θα λέτε....ΕΤΥΧΕ και σε μια δεκαετία με τους σημερινούς ρυθμούς ανάπτυξης του μάρκρτινγκ της εταιρίς θα πληρώνετε ένα πόλο όσο μια LEXUS και θα καυλώνετε κι από πάνω
-
Η Μίτο είναι γ@μάτη νομίζω αλλά είναι μόνο δίπορτη (ή βγάλανε και 4πορτη και δεν το πήρα είδηση?) . Το Λεον απορρίπτεται για το λόγο που είχα απορρίψει και εγώ το Θούπρα. Όταν οδηγείς είσαι ... μέσα ! Αν εξαιρέσεις φυσικά το μέσα είναι πολύ τίμια πρόταση.
@G60, μισό μύριο με 15.000 χλμ περίπου το χρόνο θα χρειαστώ για να τα διανύσω περίπου 33 χρόνια. Λές να έχω το ίδιο αυτοκίνητο τότε? Εκτός και αν παρανόησες και νομίζεις ότι είμαι ταρίφας...
Δεν θέλω να αντιδικώ (βασικά βαριέμαι) αλλά πες στους Γιαπωνέζους να φτιάξουν κανά ποιοτικό κουζινέτο για το GTR γιατί άρχισαν να τους κοροϊδεύουν και οι ... κινέζοι κατασκευαστές κινητήρων για παπάκια (τα δικά τους κουζινέτα δε σπάνε λένε. Μόνο με τις μπιέλες έχουν πρόβλημα. ). Και άμα αλλάζεις κινητήρα στο GTR των 110.οοο ευρώ στα 10-15.000 χλμ φαντάσου τι τριμπούρδελ@ είναι τα φθηνά τους.
Αυτή η καραμέλα με την ποιότητα των γιαπωνέζικων έχει λιώσει νομίζω...
Υ.Γ.: κατά σύμπτωση είχα Πόλο του '98 για 10 χρόνια. Σκυλί μαύρο ήταν και ας μην ήταν γιαπωνέζικο. Ένα αυτοκίνητο (όπως θα γνωρίζεις λόγω της ιδιότητας σου φαντάζομαι) δεν γίνεται σκυλί από τη μάνα του αλλά από τη ΟΡΘΗ ΧΡΗΣΗ και τη ΣΩΣΤΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ που του δίνει ο ιδιοκτήτης του ...
Υ.Γ. 2: η VW τους φτύνει τους πελάτες, είναι γνωστό αυτό. Ο Σαρακάκης τι κάνει ακριβώς είπαμε ? Τους σέβεται ??? Το αστείο του αιώνα.
Από μεριάς μου τέρμα τα οφτοπικ.
-
Προφέσσορα εδώ σ'εχω,
1.COLT toy 98 παραδόθηκε με 700 000km χωρίς να ανοιχτεί μοτερ και ΙΧΝΟΣ βλαβων.
Είπε τπτ το παιντι?2.Αν ήταν τα ίδια κουζινετα που βάραγαν μπιέλες οι Μ3 τότε πάσο
Να αλλάξουν προμηθευτή.
Στο δια ταύτα......ποτέ η nissan για μένα (πλην ελάχιστων περιπτώσεων) δεν έβγαλε αμάξι της προκοπής αλλά και ούτε μοτερ αντοχής.ΥΓ 1.Να σου πω και τι κλαπατσίμπανα άλλαξες το πόλο?
Ετσι για να δούμε πως ορίζει κάποιος τον όρο αξιοπιστία,εκτός κι αν θεωρείς ότι αξιοπιστία σημαίνει μ´ονο αν σπάσει το μοτερΥΓ 2.Αλλό πράμα VW άλλο πράμα KOSMOKAR άλλο πράμα Mitsubishi κι ΑΛΛΟ ΠΡΑΜΑ ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ
Οι οδηγίες προς ναυτιλομένους που σου έδωσα και μάλλον δεν το έπιασες αφορά τα σεμινάρια που κάνει η VW προς όλο το δίκτυο πωλήσεων ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ. -
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Η Μίτο είναι γ@μάτη νομίζω αλλά είναι μόνο δίπορτη (ή βγάλανε και 4πορτη και δεν το πήρα είδηση?) . Το Λεον απορρίπτεται για το λόγο που είχα απορρίψει και εγώ το Θούπρα. Όταν οδηγείς είσαι ... μέσα ! Αν εξαιρέσεις φυσικά το μέσα είναι πολύ τίμια πρόταση.@G60, μισό μύριο με 15.000 χλμ περίπου το χρόνο θα χρειαστώ για να τα διανύσω περίπου 33 χρόνια. Λές να έχω το ίδιο αυτοκίνητο τότε? Εκτός και αν παρανόησες και νομίζεις ότι είμαι ταρίφας...
Δεν θέλω να αντιδικώ (βασικά βαριέμαι) αλλά πες στους Γιαπωνέζους να φτιάξουν κανά ποιοτικό κουζινέτο για το GTR γιατί άρχισαν να τους κοροϊδεύουν και οι ... κινέζοι κατασκευαστές κινητήρων για παπάκια (τα δικά τους κουζινέτα δε σπάνε λένε. Μόνο με τις μπιέλες έχουν πρόβλημα. ). Και άμα αλλάζεις κινητήρα στο GTR των 110.οοο ευρώ στα 10-15.000 χλμ φαντάσου τι τριμπούρδελ@ είναι τα φθηνά τους.
Αυτή η καραμέλα με την ποιότητα των γιαπωνέζικων έχει λιώσει νομίζω...
Υ.Γ.: κατά σύμπτωση είχα Πόλο του '98 για 10 χρόνια. Σκυλί μαύρο ήταν και ας μην ήταν γιαπωνέζικο. Ένα αυτοκίνητο (όπως θα γνωρίζεις λόγω της ιδιότητας σου φαντάζομαι) δεν γίνεται σκυλί από τη μάνα του αλλά από τη ΟΡΘΗ ΧΡΗΣΗ και τη ΣΩΣΤΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ που του δίνει ο ιδιοκτήτης του ...
Υ.Γ. 2: η VW τους φτύνει τους πελάτες, είναι γνωστό αυτό. Ο Σαρακάκης τι κάνει ακριβώς είπαμε ? Τους σέβεται ??? Το αστείο του αιώνα.
Από μεριάς μου τέρμα τα οφτοπικ.
η μιτο βγαίνει μόνο 2πορτη
και για το εσωτερικό του λεον ισχύουν αυτά που λες -
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Προφέσσορα εδώ σ'εχω,1.COLT toy 98 παραδόθηκε με 700 000km χωρίς να ανοιχτεί μοτερ και ΙΧΝΟΣ βλαβων.
Είπε τπτ το παιντι?μιλάμε για σοβαρό στατιστικό δείγμα...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Προφέσσορα εδώ σ'εχω,
1.COLT toy 98 παραδόθηκε με 700 000km χωρίς να ανοιχτεί μοτερ και ΙΧΝΟΣ βλαβων.
Είπε τπτ το παιντι?μιλάμε για σοβαρό στατιστικό δείγμα...
Το σοβαρό στατιστικό δείγμα θα το δείς στο μέσο όρο,κι εκεί ξέρεις την αλήθεια
Αν μου πεις δε και πόσ km έκανες με το polo αλλά και ποιό μοτερ φορούσες θα σου πω και τι άλλαξες πάνω στο αμάξι
-
G60 εσυ δηλαδη θα επαιρνες colt για να βγαλεις μαζι του 2 δεκαετιες απο τη ζωη σου?
σιγουρα το πολο δεν ειναι καμια αμαξαρα, αλλα το colt ετσι οπως ειναι σε πιανει καταθλιψη
αυτο το πλαστικο που φωτιζει γυρω απο τον αναπτηρα ειναι αρκετο για να μην παρουμε ποτε κολτ
-
Αν το έπαιρνα καινούριο ναι γιατί να μη βγάλω 20 χρόνια?
Εσείς έχετε όλο το δικαίωμα να δουλέυετε για τα εργοστασια no prob......εγώ θέλω να ζήσω κι άλλα πράμα,δεν θέλω να επιδείξω το καυλί μου μέσω του αυτοκινήτου.Δηλ το εσωτερικό του πόλο δε σε πιάνει καταθλιψη?
Τα εσωτερικά των Γαλλικών τα έχετε ποτέ δει?
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
- @ travelman, τα 500+ σαν κόστος χρήσης από που τα αθροίζεις? Ασφάλεια, σέρβις ή κάτι άλλο?
Σκέφτομαι τέλη, ασφάλεια, σέρβις, κατανάλωση. Στα δύο πρώτα σίγουρα και στα δύο τελευταία εκτός συγκλονιστικού απροόπτου το κόστος θα είναι μεγαλύτερο στην 1. Υπολογίζω 90 Ε τα τέλη, 150-200 Ε την ασφάλεια (εμένα ήταν διαφορά 120Ε το χρόνο όταν ανέβηκα 200 κ.ε., για διαφορά 400 κ.ε. και με λίγο ψάξιμο κάτι τέτοιο θα σου βγει), 100 Ε για διαφορά 1λ/100χλμ κατανάλωση και 10000 χλμ το χρόνο και τα του σέρβις τα υπόλοιπα για να βγει ένα καλό στρογγυλό νούμερο . Το + στα 500 το βάζω γιατί φοβάμαι είναι η αλήθεια τα σέρβις της 1 αλλά για αυτό καλύτερα ας μιλήσουν οι κάτοχοι
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
- @ travelman, τα 500+ σαν κόστος χρήσης από που τα αθροίζεις? Ασφάλεια, σέρβις ή κάτι άλλο?
Σκέφτομαι τέλη, ασφάλεια, σέρβις, κατανάλωση. Στα δύο πρώτα σίγουρα και στα δύο τελευταία εκτός συγκλονιστικού απροόπτου το κόστος θα είναι μεγαλύτερο στην 1. Υπολογίζω 90 Ε τα τέλη, 150-200 Ε την ασφάλεια (εμένα ήταν διαφορά 120Ε το χρόνο όταν ανέβηκα 200 κ.ε., για διαφορά 400 κ.ε. και με λίγο ψάξιμο κάτι τέτοιο θα σου βγει), 100 Ε για διαφορά 1λ/100χλμ κατανάλωση και 10000 χλμ το χρόνο και τα του σέρβις τα υπόλοιπα για να βγει ένα καλό στρογγυλό νούμερο . Το + στα 500 το βάζω γιατί φοβάμαι είναι η αλήθεια τα σέρβις της 1 αλλά για αυτό καλύτερα ας μιλήσουν οι κάτοχοι
Βασικά η 1 παίζει να καίει λίγο περισσότερο από το Polo και παίζει επίσης να έχει αν όχι τα ίδια...ίσως και πιο φθηνά service από την απαράδεκτη Καρέντα.
Στην 1 για τα δύο πρώτα χρόνια αλλάζεις μόνο λαδάκια. Μετά, στο 2ο έτος φίλτρα αέρος, γύρης και υγρά φρένων. Κατά το 3ο και κοντά στο 4ο εμπρός τακάκια. Το condition based service είναι πολύ μα πολύ καλό και κυρίως οικονομικό. Αν τώρα πας και σε καλό εξουσιοδοτημένο...καθάρισες.
Ασφάλεια δε νομίζω να έχει τόση μεγάλη διαφορά...η αξία ασφαλίζεται πρωτίστως.
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Αν το έπαιρνα καινούριο ναι γιατί να μη βγάλω 20 χρόνια?
Εσείς έχετε όλο το δικαίωμα να δουλέυετε για τα εργοστασια no prob......εγώ θέλω να ζήσω κι άλλα πράμα,δεν θέλω να επιδείξω το καυλί μου μέσω του αυτοκινήτου.ρε G60...ακόμα να μάθεις?
Προτείνουμε και βραβεύουμε τα αμάξια που φέρνουν το ψωμί στο τραπέζι μαςπάρτε όλοι Polo
Clio sucks!!ΥΓ:παιδιά μην αρπαχτούμε...πλάκα κάνω απλώς στον g60
-
Επειδη κ εγω ενδιαφερομαι για το πολακι, η τιμη που αναφερετε ειναι τραβηγμενη απο τα μαλλια....
Το τριθυρο 1.2tsi στην εκδοση highline που ειναι και η πλουσιοτερη, κοστιζει 16-16.5 χιλ΄με το κλειδί στο χέρι (χρώμα και λοιπά έξοδα)...Ύπολόγιζε περί τα 17 χιλ αν προτιμήσεις το 5θυρο, όχι παραπάνω όμως. Me dsg και ηλιοροφή μόνο μπορεί να αγγίξει τα 19000 που λέτε. -
Πολύ άκυρη η σύγκριση...
-
Ο χρήστης neten έγραψε:
Πολύ άκυρη η σύγκριση...Αυτό λεω κ εγω... Είναι αναμενομενο οταν βαζεις πολλα εξτρα σε ενα αμαξι να πλησιαζει την τιμη της βασικης εκδοσης μοντέλου της επομενης κατηγοριας. Τοσο το πολο οσο και η 1 ειναι ελαφρως υπερτιμημενα, αλλα η διαφορά τιμης μεταξυ τους ειναι φυσιολογικη.
Απο οτι καταλαβαινω, η συγκριση σου γινεται γιατι σου έχει μπει η μπεμπα στο ματι...Εγω θα σου ελεγα παρε την αφου σου αρεσει τοσο πολυ, μην το σκεφτεσαι
-
Αν και τα θεωρώ και εγώ πολύ ακριβά για αυτά που προσφέρουν σκέψου και μια άλλη παράμετρο. Αν δεν σκοπεύεις να το κρατήσεις 10+ χρόνια έχε υπόψη ότι η 116 θα πουληθεί σαν BMW άρα θα κερδίσεις σε μεταπωλητική αξία...
-
Ο χρήστης Gauss έγραψε:
Αν και τα θεωρώ και εγώ πολύ ακριβά για αυτά που προσφέρουν σκέψου και μια άλλη παράμετρο. Αν δεν σκοπεύεις να το κρατήσεις 10+ χρόνια έχε υπόψη ότι η 116 θα πουληθεί σαν BMW άρα θα κερδίσεις σε μεταπωλητική αξία...σε 10 χρονια και τα 2 θα αξιζουν πενταροδεκαρες...
ευκολα βρισκεις πλεον 116 3-4 ετων με αρχικες τιμες 30Κ+, κατω απο 14K.
VW Polo 1.2 tsi vs BMW 116 ...