-
Το εργαλειο ειναι η z4, η spider ειναι αυτη που πραγματικα θελεις να την κοιταζεις και να την κοιταζουν να τη βολταρεις χωρις λογο και σιγουρα εχει ικανοτητες.. Το tt θα το κατετασσα 3ο ισως γιατι ειναι λιγο απ ολα χωρις κατι το διαφορετικο και το ξεχωριστο πραγμα που για αλλους το κανουν το καλυτερο απο τα 3..
Κουβεντα να γινεται γενικως εφοσον ποτε δεν ειχα επαφη με τετοιου ειδους οχηματα.. -
σε αυτή την κατηγορία, ελαφρώς μτχ ζ4 3.0 που είναι πραγματικά όμορφο αυτοκίνητο...
-
Ζ4...
-
Z4
Eddie σωστό το ερώτημά σου σχετικά με τα χρήματα και το αν τα αξίζει. Όμως έχουμε να κάνουμε με μια ιδιαίτερη κατηγορία που οι υποψήφιοι αγοραστές εφόσον προχωρήσουν σε αγορά δεν θα διστάσουν να δώσουν το κάτι παραπάνω.
Αν κρίνω πάντως από αυτά που μου έχει χαρίσει η slk, ναι θα πεις πολλές φορές χαλάλι τα παραπάνω χρήματα που κόστισε.
-
καλα αμα γινει ψηφοφορια το αουντι θα πιασει πατο 13χλμ βαθος καπου στις φιλιππινες
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
καλα αμα γινει ψηφοφορια το αουντι θα πιασει πατο 13χλμ βαθος καπου στις φιλιππινεςε ναι αφου ειναι το πιο ασχημο
κριμα που οι πωλησεις αλλα λενε
η μπεμπα ειναι γνησιο εργαλειο εστω και πανακριβο
γνησιο εργαλειο με 1537 κιλα βαρος και 8.8' 0-100
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=12732μαλλον γνησιος ταφος θες να πεις
αραγε η μιτο θα το εχει?
-
εμφανησιακα αλφα κ ζ4 για μενα πανε μαζι.αλλα προτιμω ζ4 για την πισω κινηση,την καλυτερη κατανομη βαρους,την μεταλλικη οροφη κ εννοειται για την επιλογη αυτοματου κιβωτιου που στην αλφα απλως δεν υπαρχει ..εξαλλου αυτα τα αυτοκινητα δεν σχεδιαστηκαν για επιδοσεις,οποτε θελεις ανεση κ αισθηση..το ττ απλως δεν μου αρεσει..
-
8.2 0-100
δεν το λες ταφο.
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
8.2 0-100δεν το λες ταφο.
σου λεω τι το μετρησαν , η spider λογικα ειναι πιο γρηγορη
δε ξερω γιατι παθιαζεστε με τη Ζ4 ειναι πολυ ομορφη (για bmw ειδικα) ειναι πισωκινητη οκ, αλλα απο κει και περα πιο πολυ λειτουργουν τα στερεοτυπα παρα η ουσια
και σε αυτη τη συγκριση η alfa μαλλον (με οικονομοτεχνικα κριτηρια) υπερτερει (παραδοξο για αλφα )
-
Κατα σειρά θα έλεγα
Z4-brera-TT -
Εκτός απ το ΤΤ που δεν μου αρέσει εμφανισιακά, με οποιοδήποτε απ τα άλλα 2 θα ήμουν ευτυχισμένος
Μιας και το δίλημμα δεν είναι πραγματικό θα πω Ζ4 που έχει και απόλυτα αρμονική μεταλλική οροφή, αλλά είμαι σχεδόν βέβαιος ότι αν είχα το χρήμα να κάνω την κίνηση θα έπαιρνα την Alfa που θα μου έβγαινε πιο οικονομική και πιο γρήγορη και με τα 10 χιλιάρικα της διαφοράς θα την πήγαινα ένα ωραίο ταξιδάκι να την απολαύσω -
QsisVTS
ξεχνας ομως οτι οι αγοραστες τετοιων αυτοκινητων δεν δινουν και πολλη σημασια στα λεφτα.
συνηθως νεοπλουτοι που δεν εχουν δουλεψει ποτε στην ζωη τους. -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
καλα αμα γινει ψηφοφορια το αουντι θα πιασει πατο 13χλμ βαθος καπου στις φιλιππινες
ε ναι αφου ειναι το πιο ασχημο
κριμα που οι πωλησεις αλλα λενε
η μπεμπα ειναι γνησιο εργαλειο εστω και πανακριβο
γνησιο εργαλειο με 1537 κιλα βαρος και 8.8' 0-100
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=12732μαλλον γνησιος ταφος θες να πεις
αραγε η μιτο θα το εχει?
στα αυτία της ρίχνει...
-
αν δεν παίζει η παλιά ζ4 τότε spider πολύ εύκολα...
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
QsisVTSξεχνας ομως οτι οι αγοραστες τετοιων αυτοκινητων δεν δινουν και πολλη σημασια στα λεφτα.
συνηθως νεοπλουτοι που δεν εχουν δουλεψει ποτε στην ζωη τους.ναι δεν ειπα οτι αυτοι οι 'τεμπεληδες' θα λυπηθουν να δωσουν τα λεφτα, αλλα θα κοιταξουν τι καλυτερο μπορουν να παρουν με αυτα
το οτι τα ξυνεις ιταλακια δε σημαινει οτι εισαι και ηλιθιοςστην πραγματικη ζωη αν καποιος ξεπερνουσε το συνδρομο με τα ιταλικα θα προτιμουσε αλφα, καθως τα 2 και 2.5 λιτρα εχουν ενα θεματακι και αν δε μπορουσε με τπτ ιταλικο, απλα θα προτιμουσε το 2λιτρα
εκτος αν δε μιλουσες για νεοπλουτους τεμπεληδες, αλλα για ποζεραδες (αυτοι μπορει και να τα δουλεψαν ή να τα χουν βαλει σε δοσεις) που θα πηγαιναν σε γερμανια μερια και θα επελεγαν το πιο ενυπωσιακο με τη μεταλλικη οροφη για να μη τους το κλεψουν
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
αν δεν παίζει η παλιά ζ4 τότε spider πολύ εύκολα...αν ηταν παλια Ζ4 και γω μαζι σου, διαφορετικα μιτο που της ριχνει στα αυτια
-
Μοντέλο BMW Z4 sDrive23i Auto
Κυβισμός 2.497 κ.εκ.
Ισχύς 204 ίπποι / 6.400 σ.α.λ.
Ροπή στρέψης 25,5 χλγμ. / 2.750 σ.α.λ.
0-100 χλμ./ώρα 7,3'
Τελική ταχύτητα 239 χλμ./ώρα
Μέση κατανάλωση (δοκιμής) 12,5 λίτρα / 100 χλμ.
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ) 4,239x1,790x1,291 μέτρα
Χώρος αποσκευών 310 λίτρα
Βάρος (+ 75 κιλά βάρος οδηγού) 1.505 κιλά -
εκανα λαθος πιο πανω 7.8' τη δινει η bmw, 8.2' εχει πραγματικα
τα στοιχεια σου απο πού ειναι?
-
-
αυτοι λενε στα κατα το 'διπλοσυμπλεκτο κιβωτιο'
την οδηγησαν καθολου ή την εκαναν ενα τετραγωνο για να φανουν οι φωτο με το αυτοκολλητο τους?
Audi TT roadster 1,8 vs Alfa Spider 1,75 vs BMW Z4 s23