Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    • 1
    • 2
    • 81
    • 82
    • 83
    • 84
    • 85
    • 939
    • 940
    • 83 / 940
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    0
    18797
    137243
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vlg last edited by

      Ο χρήστης harlek έγραψε:

      Αφού τα έβαλε τώρα τα energy saver. Υποθέτω θα ήξερε τι έκαιγε πριν με τα παλιά λάστιχα και ίσως δει κάποια αξιοσημείωτη διαφορά, όπως πολυδαφημίζουν για το michelin.

      Αν ξέρεις καλά το αμάξι σου, περνώντας από 'μη πράσινο' λάστιχο σε Energy (Saver ή μη) νιώθεις τη μειωμένη αντίσταση κύλισης, ενώ βέβαια βλέπεις και αισθητή διαφορά σε τελική ταχύτητα. Τουλάχιστον σε αμάξια μεσοχαμηλής ισχύος.

      Έχοντας κάνει μόνο 100χλμ. μπορώ να πω ότι είμαι αρκετά ικανοποιημένος από το κράτημά τους. Το αυτοκίνητο δεν σπινιάρει εύκολα πλέον. Με τα φαγωμένα Bridgestone ήθελε λίγο προσοχή στο ξεκίνημα. Δεν μπορώ να πω ότι έχω καταλάβει διαφορά πράσινου και μη πράσινου δεδομένου βέβαια τόσο του αυτοκινήτου (VW FOX 1.4 75hp) όσο και της ποιότητας της γαλλικής ασφάλτου. Την άλλη εβδομάδα επιστρέφω μόνιμα Ελλάδα οπότε θα τα δοκιμάσω και στην υπέροχη ελληνική άσφαλτο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • xenos
        xenos last edited by

        Ο χρήστης popol@ros έγραψε:

        Από την έρευνα είμαι μεταξύ Sport Contact 2 και p zero nero. Τα pirelli πόσο τα βρίσκετε εκεί πάνω στα φθηνά βόρεια μέρη σε 205/50/16?

        μα κανενα απο τα δυο....

        Αλλά?

        Φληναφήματα και πομφόλυγες...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • xenos
          xenos last edited by

          Ο χρήστης onyx ! έγραψε:

          Έχω την εντύπωση ότι (μάλλον αντίθετα από τα Exalto) τα Fulda μου χαίρονται ιδιαίτερα με κρύο, βροχερό καιρό και ψιλογλίτσα... κι ας έχουν σχεδόν 38000χλμ στην πλάτη τους.... Μάλλον είναι προσανατολισμένα σε τέτοιες καιρικές συνθήκες... και όπως τα κοιτάω μπορεί να είναι αξιοπρεπή και στα χιόνια...

          Ποια έχεις (καρατ εξέλερο?)? Εντυπώσεις γενικά?

          Φληναφήματα και πομφόλυγες...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            pico last edited by

            Ο χρήστης xenos έγραψε:

            Έχω την εντύπωση ότι (μάλλον αντίθετα από τα Exalto) τα Fulda μου χαίρονται ιδιαίτερα με κρύο, βροχερό καιρό και ψιλογλίτσα... κι ας έχουν σχεδόν 38000χλμ στην πλάτη τους.... Μάλλον είναι προσανατολισμένα σε τέτοιες καιρικές συνθήκες... και όπως τα κοιτάω μπορεί να είναι αξιοπρεπή και στα χιόνια...

            Ποια έχεις (καρατ εξέλερο?)? Εντυπώσεις γενικά?

            Τα progresso σκίζουν πάντως!

            Πλέον για θέματα ελαστικών κοιτάζω περισσότερο το site της ADAC που κάνουν αξιόλογα tests εδώ -> http://www1.adac.de/Tests/Reifentests/default.asp?id=913&location=2_Tests

            Για καλοκαιρινά ελαστικά είναι highly reccomended τα εξής ανάλογα την διάσταση (η σειρά των ελαστικών δεν έχει σημασία):

            185/60 R 14 H
            Fulda Carat Progresso
            Continental PremiumContact 2
            Kumho Solus KH17
            Semperit Comfort Life
            Michelin Energy Saver
            Bridgestone Turanza ER300
            Uniroyal Rain Expert

            195/65 R 15 V
            Pirelli P6
            Vredestein Sportrac 3
            Bridgestone Turanza ER300
            Dunlop SP Sport Fastresponse

            205/55 R 16 W
            Goodyear OptiGrip (nur in V-Geschwindigkeit)
            Continental PremiumContact 2
            Bridgestone Turanza ER300
            Michelin Primacy HP
            Nokian Z G2
            Firestone TZ 300 a

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • xenos
              xenos last edited by

              Ο χρήστης PiCo έγραψε:
              ...

              Επειδή γερμανικά δεν κατέχω, για 205/50/16 έχει τπτ?

              Φληναφήματα και πομφόλυγες...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Ο χρήστης xenos έγραψε:
                Ποια έχεις (καρατ εξέλερο?)? Εντυπώσεις γενικά?

                Όχι, τα Progresso σε 225/60-15V.
                Γενικά τίμιο λάστιχο, δεν κάνει βλακείες, ομαλό, φιλικό. Σε σχέση με τα προηγούμενα που ήταν τα Avon ZZ3 (σε W δείκτη ταχύτητας) είναι πιο ήπια, με πιο μαλακά πλαϊνά και λιγότερο ακριβές τιμόνι (χωρίς πρόβλημα, με τα ΖΖ3 το τιμόνι είχε γίνει υπερευαίσθητο, νευρικό για κάποιους αλλά εμένα μου άρεσε) λίγο λιγότερη μέγιστη πρόσφυση, βασικά δεν είναι σπόρ αλλά είναι πολύ ομαλά και απαλά, πολύ ήσυχα (σε αυτό συμφωνούν όλοι και στα τέστ) και μου φαίνεται ότι δείχνουν ιδιαίτερα ικανά στο κρύο, την υγρασία και τη γλίτσα.
                Αν και μοιάζουν μαλακά επέδειξαν διάρκεια καλύτερη από τα ΖΖ3, τα έχουν ξεπεράσει σε χλμ και έχουν ακόμα κάμποσο μέχρι τους δείκτες φθοράς (αλλά ίσως να ήμουν και πιο κανίβαλος με τα ΖΖ3).
                Δεν είμαι δυσαρεστημένος αλλά ούτε και ενθουσιασμένος οπότε στην επόμενη αλλαγή θα δοκιμάσω κάτι άλλο, έτσι για να συγκρίνουμε... ίσως Vredestein, ίσως πάλι Avon, γενικά ό,τι βρω φτηνά αλλά όχι άγνωστο και ελπίζω όχι τα πολύ οικογενειακά Toyo CF1.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  pico last edited by

                  Ο χρήστης xenos έγραψε:

                  ...

                  Επειδή γερμανικά δεν κατέχω, για 205/50/16 έχει τπτ?

                  Όχι δυστυχώς οι διαστάσεις είναι οι παραπάνω μαζί με άλλες 2, 1 για 13άρες ζάντες και 1 για 14άρες ζάντες με πέλμα 175.

                  Αλλά θεωρώ ασφαλές να κοιτάξεις τα αποτελέσματα για 205/55/R16 W, τα οποία αναλυτικά βρισκονται εδώ -> http://www1.adac.de/Tests/Reifentests/Sommerreifen/205_55_R16/tab.asp?ComponentID=242488&SourcePageID=243132
                  (Οι στήλες με τα νούμερα είναι για στεγνό, βρεγμένο, θόρυβο, κατνάλωση, φθορά αντίστοιχα. Αρίστα το 0.5 - Μάπα το 5.5)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • xenos
                    xenos last edited by

                    Ο χρήστης onyx ! έγραψε:

                    Ποια έχεις (καρατ εξέλερο?)? Εντυπώσεις γενικά?

                    Όχι, τα Progresso σε 225/60-15V....

                    οκ!

                    Αλλά θεωρώ ασφαλές να κοιτάξεις τα αποτελέσματα για 205/55/R16 W, τα οποία αναλυτικά βρισκονται εδώ -> http://www1.adac.de/Tests/Reifentests/Sommerreifen/205_55_R16/tab.asp?ComponentID=242488&SourcePageID=243132
                    (Οι στήλες με τα νούμερα είναι για στεγνό, βρεγμένο, θόρυβο, κατνάλωση, φθορά αντίστοιχα. Αρίστα το 0.5 - Μάπα το 5.5)

                    θενκς.

                    Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      pico last edited by

                      Άν έβαζα τώρα ελαστικό σε διάσταση 205/55/16 ή 205/50/16 θα ήταν το Nokian Z G2 -> http://www.nokiantyres.com/tyre?id=10924145&group=1.02&name=Nokian Z G2

                      Βγαίνει όμως μόνο σε αυτές τις εκδόσεις:
                      205/55ZR16 94 W XL
                      205/50ZR16 91 W XL
                      205/55ZR16 91 W Run Flat

                      με αποτέλεσμα να έχει τσιμπημένη τιμή!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • bathan
                        bathan last edited by

                        Δείκτης w ;

                        Ποτέ μην εφησυχάζεις, για όλα υπάρχει η 1η φορά !

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kostas75 last edited by

                          Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
                          αυτά που είχες μέχρι τώρα ήταν τα Michelin energy ????

                          all weather λάστιχα δεν είχα ποτέ, πάνω τους πρέπει να έχουν γραμμένο το Μ+S , mud and snow. Όποιο και να βάλεις από τους γνωστούς κατασκευαστές, πιστεύω δεν θα έχεις θέμα.
                          Θα κάνουν λίγο παραπάνω θόρυβο και θα φθείρονται περισσότερο στην ζέστη, αλλά θα έχεις περισσότερη πρόσφυση στις δύσκολες μέρες.

                          +στην continental. Με τέτοια ContiWinterContact™ TS 810, σε νοικιάρικο Merc Bclass, τώρα δεν ξέρω αν ήταν M+S ή Snow, είχα γυρίσει πολλά χιονοδρομικά στην Γερμανια-Αυστρία χωρίς κανένα πρόβλημα.

                          Καλησπέρα και σε ευχαριστώ για την απάντησή σου, όπως και όσους άλλους απάντησαν στην ερώτησή μου.
                          Οπότε προτείνεις Continental με άλλα λόγια και συγκεκριμένα τα ContiWinterContact™ TS 810.
                          Τα Nokian δεν λένε τίποτα σε κανέναν;;; Ο λαστιχάς που πήγα, ενώ είχε και Pirelli all weather και πολλά άλλα λάστιχα μου τα πρότεινε (τα Nokian) δαγκωτό! Μου είπε ότι σε σχέση με άλλα all weather, έχουν καλύτερη αντοχή ΚΑΙ το καλοκαίρι.
                          Αν εσείς όμως πιστεύετε ότι δεν είναι και ότι καλύτερο, τότε να τα αποφύγω;..
                          Ευχαριστώ και πάλι!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            pico last edited by

                            Ο χρήστης bathan έγραψε:
                            Δείκτης w ;

                            Λες να αργούν να ζεσταθούν υπερβολικά? Δεν θα είναι όμως και καλύτερα ως προς το θέμα της κατανάλωσης?

                            Δεν έχω πολυκαταλάβει το θέμα του speed index πέρα από το ότι αντέχει μια μέγιστη ταχύτητα το ελαστικό. Άν είχα ferrari και την πήγαινα πάντα με < 120km/h θα μπορόυσα να έχω και Q?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • xenos
                              xenos last edited by

                              Ο χρήστης PiCo έγραψε:

                              Δείκτης w ;

                              Λες να αργούν να ζεσταθούν υπερβολικά? Δεν θα είναι όμως και καλύτερα ως προς το θέμα της κατανάλωσης?

                              Δεν έχω πολυκαταλάβει το θέμα του speed index πέρα από το ότι αντέχει μια μέγιστη ταχύτητα το ελαστικό. Άν είχα ferrari και την πήγαινα πάντα με < 120km/h θα μπορόυσα να έχω και Q?

                              Έλα ντε. Μπορεί κάποιος με 2 λόγια να μας πει τι παίζει?

                              Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                pico last edited by

                                Ο χρήστης xenos έγραψε:

                                Δείκτης w ;

                                Λες να αργούν να ζεσταθούν υπερβολικά? Δεν θα είναι όμως και καλύτερα ως προς το θέμα της κατανάλωσης?

                                Δεν έχω πολυκαταλάβει το θέμα του speed index πέρα από το ότι αντέχει μια μέγιστη ταχύτητα το ελαστικό. Άν είχα ferrari και την πήγαινα πάντα με < 120km/h θα μπορόυσα να έχω και Q?

                                Έλα ντε. Μπορεί κάποιος με 2 λόγια να μας πει τι παίζει?

                                Τελικά με μια πρόχειρη αναζήτηση ο δείκτης ταχύτητας αφορά τον σκελετό του ελαστικού και όχι την γόμα του, ούτε θα ζεσταθεί πιο αργά το W, ούτε θα πάρεις μέχρι το 70% της πρόσφυσης του μόνο επειδή μπορεί να τελικιάζεις στα 200km/h.

                                Απλά έχεις δώσει παραπάνω λεφτά για μια extra ανθεκτικότητα του σκελετού, τον οποίο δεν θα τον υποβάλεις ποτέ στην δοκιμασία των πιέσεων και δυνάμεων που αναπτύσονται με 270km/h.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mirage last edited by

                                  Ο χρήστης PiCo έγραψε:

                                  Δείκτης w ;

                                  Λες να αργούν να ζεσταθούν υπερβολικά? Δεν θα είναι όμως και καλύτερα ως προς το θέμα της κατανάλωσης?

                                  Δεν έχω πολυκαταλάβει το θέμα του speed index πέρα από το ότι αντέχει μια μέγιστη ταχύτητα το ελαστικό. Άν είχα ferrari και την πήγαινα πάντα με < 120km/h θα μπορόυσα να έχω και Q?

                                  Έλα ντε. Μπορεί κάποιος με 2 λόγια να μας πει τι παίζει?

                                  Τελικά με μια πρόχειρη αναζήτηση ο δείκτης ταχύτητας αφορά τον σκελετό του ελαστικού και όχι την γόμα του, ούτε θα ζεσταθεί πιο αργά το W, ούτε θα πάρεις μέχρι το 70% της πρόσφυσης του μόνο επειδή μπορεί να τελικιάζεις στα 200km/h.

                                  Απλά έχεις δώσει παραπάνω λεφτά για μια extra ανθεκτικότητα του σκελετού, τον οποίο δεν θα τον υποβάλεις ποτέ στην δοκιμασία των πιέσεων και δυνάμεων που αναπτύσονται με 270km/h.

                                  Ακριβώς

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    giannis-m6 last edited by

                                    Ο χρήστης mirage έγραψε:

                                    Δείκτης w ;

                                    Λες να αργούν να ζεσταθούν υπερβολικά? Δεν θα είναι όμως και καλύτερα ως προς το θέμα της κατανάλωσης?

                                    Δεν έχω πολυκαταλάβει το θέμα του speed index πέρα από το ότι αντέχει μια μέγιστη ταχύτητα το ελαστικό. Άν είχα ferrari και την πήγαινα πάντα με < 120km/h θα μπορόυσα να έχω και Q?

                                    Έλα ντε. Μπορεί κάποιος με 2 λόγια να μας πει τι παίζει?

                                    Τελικά με μια πρόχειρη αναζήτηση ο δείκτης ταχύτητας αφορά τον σκελετό του ελαστικού και όχι την γόμα του, ούτε θα ζεσταθεί πιο αργά το W, ούτε θα πάρεις μέχρι το 70% της πρόσφυσης του μόνο επειδή μπορεί να τελικιάζεις στα 200km/h.

                                    Απλά έχεις δώσει παραπάνω λεφτά για μια extra ανθεκτικότητα του σκελετού, τον οποίο δεν θα τον υποβάλεις ποτέ στην δοκιμασία των πιέσεων και δυνάμεων που αναπτύσονται με 270km/h.

                                    Ακριβώς

                                    Μαθαμε παλι κατι σημερα

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • xenos
                                      xenos last edited by

                                      Ο χρήστης PiCo έγραψε:

                                      Δείκτης w ;

                                      Λες να αργούν να ζεσταθούν υπερβολικά? Δεν θα είναι όμως και καλύτερα ως προς το θέμα της κατανάλωσης?

                                      Δεν έχω πολυκαταλάβει το θέμα του speed index πέρα από το ότι αντέχει μια μέγιστη ταχύτητα το ελαστικό. Άν είχα ferrari και την πήγαινα πάντα με < 120km/h θα μπορόυσα να έχω και Q?

                                      Έλα ντε. Μπορεί κάποιος με 2 λόγια να μας πει τι παίζει?

                                      Τελικά με μια πρόχειρη αναζήτηση ο δείκτης ταχύτητας αφορά τον σκελετό του ελαστικού και όχι την γόμα του, ούτε θα ζεσταθεί πιο αργά το W, ούτε θα πάρεις μέχρι το 70% της πρόσφυσης του μόνο επειδή μπορεί να τελικιάζεις στα 200km/h.

                                      Απλά έχεις δώσει παραπάνω λεφτά για μια extra ανθεκτικότητα του σκελετού, τον οποίο δεν θα τον υποβάλεις ποτέ στην δοκιμασία των πιέσεων και δυνάμεων που αναπτύσονται με 270km/h.

                                      θενκς για την πληροφόρηση.

                                      Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Γνωστός μου έβαλε κάτι χειμερινά Nokian για χειμώνα αλλά και καλοκαίρι και είναι πολύ ευχαριστημένος. Όντως αντέχουν και το καλοκαίρι. Του τα συνέστησε φίλος του με τις ίδιες θετικές εντυπώσεις.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          travelman last edited by

                                          Ο χρήστης PiCo έγραψε:

                                          Δείκτης w ;

                                          Λες να αργούν να ζεσταθούν υπερβολικά? Δεν θα είναι όμως και καλύτερα ως προς το θέμα της κατανάλωσης?

                                          Δεν έχω πολυκαταλάβει το θέμα του speed index πέρα από το ότι αντέχει μια μέγιστη ταχύτητα το ελαστικό. Άν είχα ferrari και την πήγαινα πάντα με < 120km/h θα μπορόυσα να έχω και Q?

                                          Έλα ντε. Μπορεί κάποιος με 2 λόγια να μας πει τι παίζει?

                                          Τελικά με μια πρόχειρη αναζήτηση ο δείκτης ταχύτητας αφορά τον σκελετό του ελαστικού και όχι την γόμα του, ούτε θα ζεσταθεί πιο αργά το W, ούτε θα πάρεις μέχρι το 70% της πρόσφυσης του μόνο επειδή μπορεί να τελικιάζεις στα 200km/h.

                                          Απλά έχεις δώσει παραπάνω λεφτά για μια extra ανθεκτικότητα του σκελετού, τον οποίο δεν θα τον υποβάλεις ποτέ στην δοκιμασία των πιέσεων και δυνάμεων που αναπτύσονται με 270km/h.

                                          Άρα όσο μεγαλώνει ο δείκτης ταχύτητας τόσο πιο ανθεκτικό γίνεται το λάστιχο στα κτυπήματα (βλέπε λακούβες) ή αυτό έχει σχέση και με τη γόμα?

                                          Με λίγα λόγια έχει νόημα να πάρει κάποιος ένα λάστιχο με μεγάλο δείκτη ταχύτητας εάν κινείται συχνά σε κακής ποιότητας δρόμους ή και χωματόδρομους? (μιλώντας πάντα για συμβατικά δικίνητα οχήματα και συμβατικά ελαστικά)

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • H
                                            harlek last edited by

                                            Ο χρήστης travelman έγραψε:

                                            Άρα όσο μεγαλώνει ο δείκτης ταχύτητας τόσο πιο ανθεκτικό γίνεται το λάστιχο στα κτυπήματα (βλέπε λακούβες) ή αυτό έχει σχέση και με τη γόμα?

                                            Κάποιοι λαστιχάδες το ισχυρίζονται αυτό που λες κι έχει λογική. Επίσης έχει λογική ότι ένα λάστιχο με μεγαλύτερο δείκτη ταχύτητας από ένα άλλο, ζεσταίνεται λιγότερο γιατί παραμορφώνεται λιγότερο κατά την κύλιση λόγω του σκληρότερου σκελετού του. Αλλά οι διαφορές είναι πολύ μικρές, οπότε συμφωνώ ότι τα 'βάλε οπωσδήποτε H γιατί το V δε ζεσταίνεται με τίποτα' είναι υπερβολές.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 81
                                            • 82
                                            • 83
                                            • 84
                                            • 85
                                            • 939
                                            • 940
                                            • 83 / 940
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr