-
Ο χρήστης harlek έγραψε:
Αφού τα έβαλε τώρα τα energy saver. Υποθέτω θα ήξερε τι έκαιγε πριν με τα παλιά λάστιχα και ίσως δει κάποια αξιοσημείωτη διαφορά, όπως πολυδαφημίζουν για το michelin.
Αν ξέρεις καλά το αμάξι σου, περνώντας από 'μη πράσινο' λάστιχο σε Energy (Saver ή μη) νιώθεις τη μειωμένη αντίσταση κύλισης, ενώ βέβαια βλέπεις και αισθητή διαφορά σε τελική ταχύτητα. Τουλάχιστον σε αμάξια μεσοχαμηλής ισχύος.
Έχοντας κάνει μόνο 100χλμ. μπορώ να πω ότι είμαι αρκετά ικανοποιημένος από το κράτημά τους. Το αυτοκίνητο δεν σπινιάρει εύκολα πλέον. Με τα φαγωμένα Bridgestone ήθελε λίγο προσοχή στο ξεκίνημα. Δεν μπορώ να πω ότι έχω καταλάβει διαφορά πράσινου και μη πράσινου δεδομένου βέβαια τόσο του αυτοκινήτου (VW FOX 1.4 75hp) όσο και της ποιότητας της γαλλικής ασφάλτου. Την άλλη εβδομάδα επιστρέφω μόνιμα Ελλάδα οπότε θα τα δοκιμάσω και στην υπέροχη ελληνική άσφαλτο.
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
Από την έρευνα είμαι μεταξύ Sport Contact 2 και p zero nero. Τα pirelli πόσο τα βρίσκετε εκεί πάνω στα φθηνά βόρεια μέρη σε 205/50/16?
μα κανενα απο τα δυο....
Αλλά?
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Έχω την εντύπωση ότι (μάλλον αντίθετα από τα Exalto) τα Fulda μου χαίρονται ιδιαίτερα με κρύο, βροχερό καιρό και ψιλογλίτσα... κι ας έχουν σχεδόν 38000χλμ στην πλάτη τους.... Μάλλον είναι προσανατολισμένα σε τέτοιες καιρικές συνθήκες... και όπως τα κοιτάω μπορεί να είναι αξιοπρεπή και στα χιόνια...
Ποια έχεις (καρατ εξέλερο?)? Εντυπώσεις γενικά?
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Έχω την εντύπωση ότι (μάλλον αντίθετα από τα Exalto) τα Fulda μου χαίρονται ιδιαίτερα με κρύο, βροχερό καιρό και ψιλογλίτσα... κι ας έχουν σχεδόν 38000χλμ στην πλάτη τους.... Μάλλον είναι προσανατολισμένα σε τέτοιες καιρικές συνθήκες... και όπως τα κοιτάω μπορεί να είναι αξιοπρεπή και στα χιόνια...
Ποια έχεις (καρατ εξέλερο?)? Εντυπώσεις γενικά?
Τα progresso σκίζουν πάντως!
Πλέον για θέματα ελαστικών κοιτάζω περισσότερο το site της ADAC που κάνουν αξιόλογα tests εδώ -> http://www1.adac.de/Tests/Reifentests/default.asp?id=913&location=2_Tests
Για καλοκαιρινά ελαστικά είναι highly reccomended τα εξής ανάλογα την διάσταση (η σειρά των ελαστικών δεν έχει σημασία):
185/60 R 14 H
Fulda Carat Progresso
Continental PremiumContact 2
Kumho Solus KH17
Semperit Comfort Life
Michelin Energy Saver
Bridgestone Turanza ER300
Uniroyal Rain Expert195/65 R 15 V
Pirelli P6
Vredestein Sportrac 3
Bridgestone Turanza ER300
Dunlop SP Sport Fastresponse205/55 R 16 W
Goodyear OptiGrip (nur in V-Geschwindigkeit)
Continental PremiumContact 2
Bridgestone Turanza ER300
Michelin Primacy HP
Nokian Z G2
Firestone TZ 300 a -
Ο χρήστης PiCo έγραψε:
...Επειδή γερμανικά δεν κατέχω, για 205/50/16 έχει τπτ?
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Ποια έχεις (καρατ εξέλερο?)? Εντυπώσεις γενικά?Όχι, τα Progresso σε 225/60-15V.
Γενικά τίμιο λάστιχο, δεν κάνει βλακείες, ομαλό, φιλικό. Σε σχέση με τα προηγούμενα που ήταν τα Avon ZZ3 (σε W δείκτη ταχύτητας) είναι πιο ήπια, με πιο μαλακά πλαϊνά και λιγότερο ακριβές τιμόνι (χωρίς πρόβλημα, με τα ΖΖ3 το τιμόνι είχε γίνει υπερευαίσθητο, νευρικό για κάποιους αλλά εμένα μου άρεσε) λίγο λιγότερη μέγιστη πρόσφυση, βασικά δεν είναι σπόρ αλλά είναι πολύ ομαλά και απαλά, πολύ ήσυχα (σε αυτό συμφωνούν όλοι και στα τέστ) και μου φαίνεται ότι δείχνουν ιδιαίτερα ικανά στο κρύο, την υγρασία και τη γλίτσα.
Αν και μοιάζουν μαλακά επέδειξαν διάρκεια καλύτερη από τα ΖΖ3, τα έχουν ξεπεράσει σε χλμ και έχουν ακόμα κάμποσο μέχρι τους δείκτες φθοράς (αλλά ίσως να ήμουν και πιο κανίβαλος με τα ΖΖ3).
Δεν είμαι δυσαρεστημένος αλλά ούτε και ενθουσιασμένος οπότε στην επόμενη αλλαγή θα δοκιμάσω κάτι άλλο, έτσι για να συγκρίνουμε... ίσως Vredestein, ίσως πάλι Avon, γενικά ό,τι βρω φτηνά αλλά όχι άγνωστο και ελπίζω όχι τα πολύ οικογενειακά Toyo CF1. -
Ο χρήστης xenos έγραψε:
...
Επειδή γερμανικά δεν κατέχω, για 205/50/16 έχει τπτ?
Όχι δυστυχώς οι διαστάσεις είναι οι παραπάνω μαζί με άλλες 2, 1 για 13άρες ζάντες και 1 για 14άρες ζάντες με πέλμα 175.
Αλλά θεωρώ ασφαλές να κοιτάξεις τα αποτελέσματα για 205/55/R16 W, τα οποία αναλυτικά βρισκονται εδώ -> http://www1.adac.de/Tests/Reifentests/Sommerreifen/205_55_R16/tab.asp?ComponentID=242488&SourcePageID=243132
(Οι στήλες με τα νούμερα είναι για στεγνό, βρεγμένο, θόρυβο, κατνάλωση, φθορά αντίστοιχα. Αρίστα το 0.5 - Μάπα το 5.5) -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Ποια έχεις (καρατ εξέλερο?)? Εντυπώσεις γενικά?
Όχι, τα Progresso σε 225/60-15V....
οκ!
Αλλά θεωρώ ασφαλές να κοιτάξεις τα αποτελέσματα για 205/55/R16 W, τα οποία αναλυτικά βρισκονται εδώ -> http://www1.adac.de/Tests/Reifentests/Sommerreifen/205_55_R16/tab.asp?ComponentID=242488&SourcePageID=243132
(Οι στήλες με τα νούμερα είναι για στεγνό, βρεγμένο, θόρυβο, κατνάλωση, φθορά αντίστοιχα. Αρίστα το 0.5 - Μάπα το 5.5)θενκς.
-
Άν έβαζα τώρα ελαστικό σε διάσταση 205/55/16 ή 205/50/16 θα ήταν το Nokian Z G2 -> http://www.nokiantyres.com/tyre?id=10924145&group=1.02&name=Nokian Z G2
Βγαίνει όμως μόνο σε αυτές τις εκδόσεις:
205/55ZR16 94 W XL
205/50ZR16 91 W XL
205/55ZR16 91 W Run Flatμε αποτέλεσμα να έχει τσιμπημένη τιμή!
-
Δείκτης w ;
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
αυτά που είχες μέχρι τώρα ήταν τα Michelin energy ????all weather λάστιχα δεν είχα ποτέ, πάνω τους πρέπει να έχουν γραμμένο το Μ+S , mud and snow. Όποιο και να βάλεις από τους γνωστούς κατασκευαστές, πιστεύω δεν θα έχεις θέμα.
Θα κάνουν λίγο παραπάνω θόρυβο και θα φθείρονται περισσότερο στην ζέστη, αλλά θα έχεις περισσότερη πρόσφυση στις δύσκολες μέρες.+στην continental. Με τέτοια ContiWinterContact TS 810, σε νοικιάρικο Merc Bclass, τώρα δεν ξέρω αν ήταν M+S ή Snow, είχα γυρίσει πολλά χιονοδρομικά στην Γερμανια-Αυστρία χωρίς κανένα πρόβλημα.
Καλησπέρα και σε ευχαριστώ για την απάντησή σου, όπως και όσους άλλους απάντησαν στην ερώτησή μου.
Οπότε προτείνεις Continental με άλλα λόγια και συγκεκριμένα τα ContiWinterContact TS 810.
Τα Nokian δεν λένε τίποτα σε κανέναν;;; Ο λαστιχάς που πήγα, ενώ είχε και Pirelli all weather και πολλά άλλα λάστιχα μου τα πρότεινε (τα Nokian) δαγκωτό! Μου είπε ότι σε σχέση με άλλα all weather, έχουν καλύτερη αντοχή ΚΑΙ το καλοκαίρι.
Αν εσείς όμως πιστεύετε ότι δεν είναι και ότι καλύτερο, τότε να τα αποφύγω;..
Ευχαριστώ και πάλι! -
Ο χρήστης bathan έγραψε:
Δείκτης w ;Λες να αργούν να ζεσταθούν υπερβολικά? Δεν θα είναι όμως και καλύτερα ως προς το θέμα της κατανάλωσης?
Δεν έχω πολυκαταλάβει το θέμα του speed index πέρα από το ότι αντέχει μια μέγιστη ταχύτητα το ελαστικό. Άν είχα ferrari και την πήγαινα πάντα με < 120km/h θα μπορόυσα να έχω και Q?
-
Ο χρήστης PiCo έγραψε:
Δείκτης w ;
Λες να αργούν να ζεσταθούν υπερβολικά? Δεν θα είναι όμως και καλύτερα ως προς το θέμα της κατανάλωσης?
Δεν έχω πολυκαταλάβει το θέμα του speed index πέρα από το ότι αντέχει μια μέγιστη ταχύτητα το ελαστικό. Άν είχα ferrari και την πήγαινα πάντα με < 120km/h θα μπορόυσα να έχω και Q?
Έλα ντε. Μπορεί κάποιος με 2 λόγια να μας πει τι παίζει?
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Δείκτης w ;
Λες να αργούν να ζεσταθούν υπερβολικά? Δεν θα είναι όμως και καλύτερα ως προς το θέμα της κατανάλωσης?
Δεν έχω πολυκαταλάβει το θέμα του speed index πέρα από το ότι αντέχει μια μέγιστη ταχύτητα το ελαστικό. Άν είχα ferrari και την πήγαινα πάντα με < 120km/h θα μπορόυσα να έχω και Q?
Έλα ντε. Μπορεί κάποιος με 2 λόγια να μας πει τι παίζει?
Τελικά με μια πρόχειρη αναζήτηση ο δείκτης ταχύτητας αφορά τον σκελετό του ελαστικού και όχι την γόμα του, ούτε θα ζεσταθεί πιο αργά το W, ούτε θα πάρεις μέχρι το 70% της πρόσφυσης του μόνο επειδή μπορεί να τελικιάζεις στα 200km/h.
Απλά έχεις δώσει παραπάνω λεφτά για μια extra ανθεκτικότητα του σκελετού, τον οποίο δεν θα τον υποβάλεις ποτέ στην δοκιμασία των πιέσεων και δυνάμεων που αναπτύσονται με 270km/h.
-
Ο χρήστης PiCo έγραψε:
Δείκτης w ;
Λες να αργούν να ζεσταθούν υπερβολικά? Δεν θα είναι όμως και καλύτερα ως προς το θέμα της κατανάλωσης?
Δεν έχω πολυκαταλάβει το θέμα του speed index πέρα από το ότι αντέχει μια μέγιστη ταχύτητα το ελαστικό. Άν είχα ferrari και την πήγαινα πάντα με < 120km/h θα μπορόυσα να έχω και Q?
Έλα ντε. Μπορεί κάποιος με 2 λόγια να μας πει τι παίζει?
Τελικά με μια πρόχειρη αναζήτηση ο δείκτης ταχύτητας αφορά τον σκελετό του ελαστικού και όχι την γόμα του, ούτε θα ζεσταθεί πιο αργά το W, ούτε θα πάρεις μέχρι το 70% της πρόσφυσης του μόνο επειδή μπορεί να τελικιάζεις στα 200km/h.
Απλά έχεις δώσει παραπάνω λεφτά για μια extra ανθεκτικότητα του σκελετού, τον οποίο δεν θα τον υποβάλεις ποτέ στην δοκιμασία των πιέσεων και δυνάμεων που αναπτύσονται με 270km/h.
Ακριβώς
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Δείκτης w ;
Λες να αργούν να ζεσταθούν υπερβολικά? Δεν θα είναι όμως και καλύτερα ως προς το θέμα της κατανάλωσης?
Δεν έχω πολυκαταλάβει το θέμα του speed index πέρα από το ότι αντέχει μια μέγιστη ταχύτητα το ελαστικό. Άν είχα ferrari και την πήγαινα πάντα με < 120km/h θα μπορόυσα να έχω και Q?
Έλα ντε. Μπορεί κάποιος με 2 λόγια να μας πει τι παίζει?
Τελικά με μια πρόχειρη αναζήτηση ο δείκτης ταχύτητας αφορά τον σκελετό του ελαστικού και όχι την γόμα του, ούτε θα ζεσταθεί πιο αργά το W, ούτε θα πάρεις μέχρι το 70% της πρόσφυσης του μόνο επειδή μπορεί να τελικιάζεις στα 200km/h.
Απλά έχεις δώσει παραπάνω λεφτά για μια extra ανθεκτικότητα του σκελετού, τον οποίο δεν θα τον υποβάλεις ποτέ στην δοκιμασία των πιέσεων και δυνάμεων που αναπτύσονται με 270km/h.
Ακριβώς
Μαθαμε παλι κατι σημερα
-
Ο χρήστης PiCo έγραψε:
Δείκτης w ;
Λες να αργούν να ζεσταθούν υπερβολικά? Δεν θα είναι όμως και καλύτερα ως προς το θέμα της κατανάλωσης?
Δεν έχω πολυκαταλάβει το θέμα του speed index πέρα από το ότι αντέχει μια μέγιστη ταχύτητα το ελαστικό. Άν είχα ferrari και την πήγαινα πάντα με < 120km/h θα μπορόυσα να έχω και Q?
Έλα ντε. Μπορεί κάποιος με 2 λόγια να μας πει τι παίζει?
Τελικά με μια πρόχειρη αναζήτηση ο δείκτης ταχύτητας αφορά τον σκελετό του ελαστικού και όχι την γόμα του, ούτε θα ζεσταθεί πιο αργά το W, ούτε θα πάρεις μέχρι το 70% της πρόσφυσης του μόνο επειδή μπορεί να τελικιάζεις στα 200km/h.
Απλά έχεις δώσει παραπάνω λεφτά για μια extra ανθεκτικότητα του σκελετού, τον οποίο δεν θα τον υποβάλεις ποτέ στην δοκιμασία των πιέσεων και δυνάμεων που αναπτύσονται με 270km/h.
θενκς για την πληροφόρηση.
-
Γνωστός μου έβαλε κάτι χειμερινά Nokian για χειμώνα αλλά και καλοκαίρι και είναι πολύ ευχαριστημένος. Όντως αντέχουν και το καλοκαίρι. Του τα συνέστησε φίλος του με τις ίδιες θετικές εντυπώσεις.
-
Ο χρήστης PiCo έγραψε:
Δείκτης w ;
Λες να αργούν να ζεσταθούν υπερβολικά? Δεν θα είναι όμως και καλύτερα ως προς το θέμα της κατανάλωσης?
Δεν έχω πολυκαταλάβει το θέμα του speed index πέρα από το ότι αντέχει μια μέγιστη ταχύτητα το ελαστικό. Άν είχα ferrari και την πήγαινα πάντα με < 120km/h θα μπορόυσα να έχω και Q?
Έλα ντε. Μπορεί κάποιος με 2 λόγια να μας πει τι παίζει?
Τελικά με μια πρόχειρη αναζήτηση ο δείκτης ταχύτητας αφορά τον σκελετό του ελαστικού και όχι την γόμα του, ούτε θα ζεσταθεί πιο αργά το W, ούτε θα πάρεις μέχρι το 70% της πρόσφυσης του μόνο επειδή μπορεί να τελικιάζεις στα 200km/h.
Απλά έχεις δώσει παραπάνω λεφτά για μια extra ανθεκτικότητα του σκελετού, τον οποίο δεν θα τον υποβάλεις ποτέ στην δοκιμασία των πιέσεων και δυνάμεων που αναπτύσονται με 270km/h.
Άρα όσο μεγαλώνει ο δείκτης ταχύτητας τόσο πιο ανθεκτικό γίνεται το λάστιχο στα κτυπήματα (βλέπε λακούβες) ή αυτό έχει σχέση και με τη γόμα?
Με λίγα λόγια έχει νόημα να πάρει κάποιος ένα λάστιχο με μεγάλο δείκτη ταχύτητας εάν κινείται συχνά σε κακής ποιότητας δρόμους ή και χωματόδρομους? (μιλώντας πάντα για συμβατικά δικίνητα οχήματα και συμβατικά ελαστικά)
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Άρα όσο μεγαλώνει ο δείκτης ταχύτητας τόσο πιο ανθεκτικό γίνεται το λάστιχο στα κτυπήματα (βλέπε λακούβες) ή αυτό έχει σχέση και με τη γόμα?
Κάποιοι λαστιχάδες το ισχυρίζονται αυτό που λες κι έχει λογική. Επίσης έχει λογική ότι ένα λάστιχο με μεγαλύτερο δείκτη ταχύτητας από ένα άλλο, ζεσταίνεται λιγότερο γιατί παραμορφώνεται λιγότερο κατά την κύλιση λόγω του σκληρότερου σκελετού του. Αλλά οι διαφορές είναι πολύ μικρές, οπότε συμφωνώ ότι τα 'βάλε οπωσδήποτε H γιατί το V δε ζεσταίνεται με τίποτα' είναι υπερβολές.
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]