-
Ο χρήστης georgosk έγραψε:
Την δικιά μου βάλτε την δικαιολογημένη. Αν δεν ήταν οι Αγρότες μάλλον θα τα κατάφερνα να έρθω.Αν ανοιξει ο δρομος θα ειναι αδικαιολογητη!
Λοιπον, μιλησα σημερα με το συνεργειο....η λυπητερη για το ρουλεμαν τροχου ειναι 238,48 ευρω το ανταλλακτικο + 72 ευρω εργασια ...Απο εξω το βρισκω 200 ευρω, οποτε υπολογιζοντας και ενα 15% εκπτωση που θα απαιτησω βγαινει μια η αλλη....Αυριο παω Autopoint για γνωματευση απο το συνεργειο (να σιγουρευτω) και παρασκευη μεσημερι θα ειναι το ανταλλακτικο διαθεσιμο...αρα τοποθετηση τη Δευτερα....
Με την ευκαιρια θα αλλαξω και τα λαδια....για πειτε κανενα online μαγαζι που να εχει τα SLX Professional Longtec 0W-30 A5/B5. -
Ο χρήστης vrestas έγραψε:
Εγώ βλέπω πως έχουμε απουσίες και έλεγα μήπως πηγαίναμε την συνάντηση για επόμενο ΣΚ ;;;;Καλημέρα!
Παναγιώτη σε σχέση με Λουτράκι θα είναι ουσιαστικά ένας λιγότερος αφού θα έρθει ο iatroud! Όσο για επόμενο ΣΚ όσο πλησιάζουν οι απόκριες θα είναι όλο και πιο δύσκολο! Το άλλο ΣΚ μάλλον δε θα μπορώ εγώ!
Οπότε αφήνουμε τη συνάντηση την Κυριακή όπως είχαμε κανονίσει!
Σε ολονύχτιο χθεσινοβραδινό meeting με Dikasti, VolvoZeus και Johnkyr στο MSN είπαμε ώρα συνάντησης 10:30 πρωινή στα διόδια Αφιδνών, μπροστά από την τροχαία!
Όσο για τον Ευθύμη έχει εξεταστική και δε θα έρθει στη συνάντηση!
Α! Παναγιώτη που'σαι, λέγαμε μήπως κάνουμε κάποια προσυνάντηση το βράδυ της Παρασκευής στο VILLA! Θα εξαρτηθεί από πολλά, πάντως φάνηκε να ψήνεται VolvoZeus και Dikastis! Έρχεσαι να τρελάνουμε κόσμο, με προσυνάντηση Παρασκευή βράδυ και συνάντηση Κυριακή; -
τα λάδια αυτά στην ελλάδα ... δύσκολο να τα βρεις
πάρε τηλ τα εξουσιοδοτημένα, να δεις αν τα έχει κανείς.μόνο εδώ τα βρήκα
http://www.volvopartshop.com/castrol-sl ... -775-p.asp
http://www.goods-zbozi.cz/index.php?sys ... d_odd=8475γενικά σου κάνει όποιο 0-5 / 30 ACEA A5/B5 , αν υπάρχει κάποιο που να είναι Acea2008 σε σχέση με Αcea2004 ακόμα καλύτερα, καλά εδώ γελάμε αν βρεις ACEA A5-2008.
http://www.opieoils.co.uk/c-803-acea-a5 ... ea-b5.aspx
τώρα αν κάποιο είναι Α5 αλλά είναι ταυτόχρονα και C1 ή C2 , δεν ξέρω κατά πόσο είναι καλύτερο, αφού για να προστατεύει τον καταλύτη δεν έχει φωσφόρο, το θέμα όμως είναι κατά πόσο προστατεύει και το μοτέρ
Η Autopoint πάντως, έχει λάδια 0-30 Α5 συνθετικά με το logo της Volvo. Αν βάλεις αυτά .... προσοχή να μην σου βάλουν** 0-30 Α3**, που έχουν κι από αυτά ....
πόσα χλμ έχεις με τα λάδια που έχεις τώρα ?
μπορείς να βάλεις ...
Castrol SLX Professional Longtec for Volvo Cars A5/B5 0W-30
Volvo logo 0/30 A5/B5, τα κατασκευάζει η BP
Motul 8100 Eco-nergy 5W-30 Fuel Economy Gasoline and Diesel lubricant 100% Synthetic
Fuchs TITAN SUPERSYN LL PLUS SAE 0W-30 Fully Synthetic oil for VW and PD Diesel Engines
(αυτό ίσως να είναι μια καλή περίπτωση, αφού εκτός από την A5/B5 πληρεί και την VW 503 00 VW 506 00 VW 506 01)
ELF EVOLUTION SXR 5W-30
Elf Evolution CRV 0W-30
mobil1 0-30 fuel economy
mobil1 ESP 5-30 που είναι στο όριο Α5 ... Α3γενικά, όλοι οι κατασκευαστές έχουν ένα συνθετικό 0-5/30 A5/B5 στην γκάμα τους.
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
Η Autopoint πάντως, έχει λάδια 0-30 Α5 συνθετικά με το logo της Volvo. Αν βάλεις αυτά .... προσοχή να μην σου βάλουν** 0-30 Α3**, που έχουν κι από αυτά ....πόσα χλμ έχεις με τα λάδια που έχεις τώρα ?
Τα Castrol δεν ειναι της BP? Αυριο θα ρωτησω και τιμες, μιας και εχω παρα πολυ καιρο να ψωνισω λαδια απο αυτους. Απο την τελευταια αλλαγη εχω κανει 9000χλμ. Δεν σκοπευα να τα αλλαξω συντομα, μιας και που τον τελευταιο καιρο δεν το πολυκυκλοφορω (ειπαμε Corsa 1.0 12v , αλλα αν παω για το ρουλεμαν απο δευτερα το βλεπω σαν καλη ευκαιρεια να ξεμπερδευω...Λαδια, φιλτρα μονο οχι κατι αλλο.
Εδιτ: Αυτο που παντα με φοβιζει στις αντιπροσωπειες ειναι οτι δεν μπορω να γνωριζω ποσο καιρο ειναι ανοιγμενο ενα δοχειο, και κατα ποσο φυλασσετε καταλληλα...αλλα τωρα δεν βλεπω αλλη επιλογη
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Η Autopoint πάντως, έχει λάδια 0-30 Α5 συνθετικά με το logo της Volvo. Αν βάλεις αυτά .... προσοχή να μην σου βάλουν** 0-30 Α3**, που έχουν κι από αυτά ....
πόσα χλμ έχεις με τα λάδια που έχεις τώρα ?
Τα Castrol δεν ειναι της BP? Αυριο θα ρωτησω και τιμες, μιας και εχω παρα πολυ καιρο να ψωνισω λαδια απο αυτους. Απο την τελευταια αλλαγη εχω κανει 9000χλμ. Δεν σκοπευα να τα αλλαξω συντομα, μιας και που τον τελευταιο καιρο δεν το πολυκυκλοφορω (ειπαμε Corsa 1.0 12v , αλλα αν παω για το ρουλεμαν απο δευτερα το βλεπω σαν καλη ευκαιρεια να ξεμπερδευω...Λαδια, φιλτρα μονο οχι κατι αλλο.
Εδιτ: Αυτο που παντα με φοβιζει στις αντιπροσωπειες ειναι οτι δεν μπορω να γνωριζω ποσο καιρο ειναι ανοιγμενο ενα δοχειο, και κατα ποσο φυλασσετε καταλληλα...αλλα τωρα δεν βλεπω αλλη επιλογη
εμένα μου είχαν αλλάξει 5λτ volvo 0-30 Α5/Β5, φίλτρο και εργασία 70€ ή 80€ δεν θυμάμαι καλά. Τα μπουκάλια του 1λτ ήταν σφραγισμένα .....
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
Η Autopoint πάντως, έχει λάδια 0-30 Α5 συνθετικά με το logo της Volvo. Αν βάλεις αυτά .... προσοχή να μην σου βάλουν** 0-30 Α3**, που έχουν κι από αυτά ....
Τα οποία κατά πάσα πιθανότητα είναι Divinol. Το ίδιο έχει κάνει και με τα Hyundai/Kia που φαίνεται το μπουκάλι με το σήμα της εταιρίας και από πίσω αναγράφει Divinol.
Χίλιες φορές να πάρετε Castrol απ' έξω. Πολύ ανώτερο.
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Η Autopoint πάντως, έχει λάδια 0-30 Α5 συνθετικά με το logo της Volvo. Αν βάλεις αυτά .... προσοχή να μην σου βάλουν** 0-30 Α3**, που έχουν κι από αυτά ....
Τα οποία κατά πάσα πιθανότητα είναι Divinol. Το ίδιο έχει κάνει και με τα Hyundai/Kia που φαίνεται το μπουκάλι με το σήμα της εταιρίας και από πίσω αναγράφει Divinol.
Χίλιες φορές να πάρετε Castrol απ' έξω. Πολύ ανώτερο.
το μπουκάλι, λέει ότι είναι BP.
-
Είμαι σε αναζήτηση μικρομεσαίου και κόιτώντας τις τιμές του C30 μου έκανε κάτι τρομερή εντύπωση... Το c30 είναι απο 10 (1.6 kinetic) εώς 1200 (summum) ευρώ πιο ακριβό από το s40... Σε τι οφείλεται αυτό?
Επειδή δεν κατάφερα να βρώ κάπου τον εξοπλισμό του κάθε μοντέλου, έχει περισσότερα extra to c30?
-
Ο χρήστης thednick έγραψε:
Είμαι σε αναζήτηση μικρομεσαίου και κόιτώντας τις τιμές του C30 μου έκανε κάτι τρομερή εντύπωση... Το c30 είναι απο 10 (1.6 kinetic) εώς 1200 (summum) ευρώ πιο ακριβό από το s40... Σε τι οφείλεται αυτό?Επειδή δεν κατάφερα να βρώ κάπου τον εξοπλισμό του κάθε μοντέλου, έχει περισσότερα extra to c30?
νομίζω ότι οφείλεται, στο ότι το S40 έχει μεγαλύτερες εκπτώσεις, μιας και είναι λιγότερο ανταγωνιστικό στην κατηγορία του, σε σχέση με το trendy C30.
-
Ο χρήστης vrestas έγραψε:
Δημήτρη αν θέλεις να καπνίζουμε εκτός μας το λές και το ρυθμίζουμε,πάμε έξω για τσιγάρο,θα την βρούμε την λύση.Εγώ βλέπω πως έχουμε απουσίες και έλεγα μήπως πηγαίναμε την συνάντηση για επόμενο ΣΚ ;;;;δεν υπάρχει περίπτωση να έφτανα να ζητήσω τέτοιο πράγμα! απλά έκανα μια ερώτηση στον δημήτρη που έχει φαντάζομαι καλύτερη εικόνα του χώρου για να εκτιμήσω εάν θα ήταν συνετό να φέρω τον 2χρονο διάδοχο μαζί. και όπως το βλέπω, αν δεν φέρει κανένας άλλος παιδάκι μαζί του (ο γιάννης π.χ. ή ο έτερος νέος φίλος με την συνομήλικη κοράκλα) το πιθανότερο ναρθούμε μόνοι με τη σύζυγο. θα είναι πιο άνετα για όλους.
Συμφωνώ με τον δημήτρη, όχι αναβολή! πως και πως περιμένουμε μια βόλτα! ήδη γεύομαι το πρώτο ποτηράκι κρασί! -
@ fotis69
Σωστός ο συνονόματος φίλος iatroud. Αλήθεια fotis69 πού βρίσκεσαι τόσες ημέρες; Πρέπει να μάθουμε και τα περί του αυτοκινήτου σου και τι έγινε τελικά με το πρόβλημα στο τιμόνι... Επίσης, θα παρεβρεθείς φίλε μου στην προγραμματισμένη συνάντησή μας την Κυριακή; -
Ο χρήστης Jim_c30 έγραψε:
Α! Παναγιώτη που'σαι, λέγαμε μήπως κάνουμε κάποια προσυνάντηση το βράδυ της Παρασκευής στο VILLA! Θα εξαρτηθεί από πολλά, πάντως φάνηκε να ψήνεται VolvoZeus και Dikastis! Έρχεσαι να τρελάνουμε κόσμο, με προσυνάντηση Παρασκευή βράδυ και συνάντηση Κυριακή;
Για Παρασκευή δύσκολο,έχω κανονίσει αλλά άμα με βγάλει ο δρόμος ίσως να περάσω!solo θα είσαστε;
at volvozeus:
Κωνσταντίνε για Castrol ρίξε μια ματιά στα Πράκτικερ και alex pak, εχουν αρκετούς τύπους,ίσως σταθείς τυχερός. -
Καλημερα στην παρεα. Μολις τωρα (10.00 η ωρα) εφτασα στο γραφειο (2 ωρες καθυστέρηση).
Μιλαμε για χιονι-παγο πολυ στον δρομο του Σειχ Σου (Φιλιππειον) απο Ασβεστοχωρι. Παιδια, το πρωι γινοταν πανικος-χαμος.
Εκανα την μαλακια και ξεκινησα απο Ασβεστοχωρι.Τι το ηθελα ο μαλακας? Μιλαμε αφου μετα κοπων και βασανων εφτασα στον δρομο του Φιλιππείου (δασος Σειχ Σου), ολα κατω ηταν οχι απλως χιονισμενα, αλλα παγωμενα.
Ενας μαλακας πήγε να με προσπερασει και γλίστρησε, φεύγει εξω απο τον δρομο και ο πισινος του κι αυτος επάνω του. Μιλαμε, συγκρουόμενα. Πιο κατω αλλα δυο αυτοκινητα εκτος δρομου (λόγω του παγετου). Μιλαμε πήγαινα με 15-20 χλμ/ωρα, πολυ μαλακες κινησεις στο τιμονι, πολυ απαλα το φρενο.
Και καπου στο Φιλιππειον το ξενοδοχειο ηρθαμε και γιναμε ολη μια ωραια παρεα. Ειχαν βγει πιο κατω αλλα αυτοκινητα εκτος και γινοταν το ελα να δεις.
Εντωμεταξυ, να βλεπεις κατι τζιπ του 'γλυκου νερου' (bmw x3-x5, mercedes ml) κολλημενα και να γελας. Και να βλέπεις το panda 20-ετιας να τα προσπερνα!
Δυσκολη η κατασταση σημερα. Αλλα τελος καλο ολα καλα!
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
Είμαι σε αναζήτηση μικρομεσαίου και κόιτώντας τις τιμές του C30 μου έκανε κάτι τρομερή εντύπωση... Το c30 είναι απο 10 (1.6 kinetic) εώς 1200 (summum) ευρώ πιο ακριβό από το s40... Σε τι οφείλεται αυτό?
Επειδή δεν κατάφερα να βρώ κάπου τον εξοπλισμό του κάθε μοντέλου, έχει περισσότερα extra to c30?
νομίζω ότι οφείλεται, στο ότι το S40 έχει μεγαλύτερες εκπτώσεις, μιας και είναι λιγότερο ανταγωνιστικό στην κατηγορία του, σε σχέση με το trendy C30.
To S40, σύμφωνα και με τους πωλητές στην αντιπροσωπεία, παραμένει το ποιο καλοπουλημένο Volvo στην Ελλάδα.
Πιστεύω, όπως άλλωστε συμβαίνει και σε κάθε ανανέωση μοντέλου, ότι στην αρχή ανεβάζουν την τιμή αφού οι πρώτοι αγοραστές είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν κάτι παραπάνω. Αυτό άλλωστε είναι απολύτως σύμφωνο και με την θεωρεία το Marketing.
Οπότε όποιος δεν έχει καημό ή άμεση ανάγκη να αποκτήσει το νέο ή 'νέο' προϊόν, περιμένει λίγο να πέσουν οι τιμές. Την ιστορία την είδαμε και με την ανανέωση του S40 από ΜΥ08 όπου σε λιγότερο από ένα χρόνο οι τιμές μειώθηκαν σημαντικά (3000€ αν θυμάμαι καλά, χωρίς όμως τον άτοκο διακανονισμό ) -
Αρχησαν....σε πρωτη low tuned εκδοση και με 6 ταχυτο powershift....
Volvo launches an energy-efficient 2-litre GTDi engine with unique turbo system
Volvo Car Corporation is introducing an all-new four-cylinder 2-litre GTDi (Gasoline Turbocharged Direct Injection) engine in the Volvo S80, V70 and XC60, offering great performance and efficiency all in one.
New Volvo-developed turbocharging technology, direct injection and twin variable camshafts give a unique combination of low fuel consumption, low emissions and high performance across a wide rev range - all in a particularly compact format.The new petrol engine, the 2.0 GTDi, produces no less than 203 hp despite its compact size and cylinder capacity. It pumps out 300 Nm of torque already from 1750 rpm thus securing a refined driving experience.
'We've succeeded in making a four-cylinder engine that is as powerful as a 2.5-litre five-cylinder unit (detuned ηταν σε αυτα τα μοντελα με αποδοση 200hp, και η αντικατασταση του ηταν ο στοχος), and it's also much more energy-efficient. This is a very welcome both for those customers who want high performance as well as supreme driveability and for the environment that benefits from the improved fuel efficiency. One of the most important reasons behind the results is our new, patented turbo system that has been tailor-made for smaller energy-efficient engines,' says Magnus Jonsson, head of Product Development at Volvo Cars.Less is more - Meet the next generation turbo technology
The turbocharger system has been developed in cooperation between Volvo Cars, Borg-Warner Turbo System and steel component manufacturer Benteler Automotive. The turbocharger (K03) is the market's smallest in relation to the engine's maximum output. The turbo not only gives excellent performance properties, it also improves exhaust aftertreatment by enabling quick heating of the catalyst.The turbine housing is integrated into the manifold, an efficient solution with which Volvo already had previous good experience. The difference is that the new manifold and turbine housing are made of sheet steel instead of a casting. The sheet is lighter and more compact and, above all, this system generates less heat owing to its extra insulating layer. This allows high gas flow temperature and thus more efficient combustion.
A manifold made of sheet steel is admittedly nothing new but so far it has only been used in combination with cast turbine housing. The new, fully integrated turbo package made entirely of sheet steel is a world innovation and has been patented by Volvo.
This innovative technology has made it possible to shape the exhaust ducts optimally to allow an optimal gas flow and generate the maximum pulse effect for the highest possible turbine efficiency. The pulse dynamics can thus be utilised to the limits in order to generate a high power output level across a wider range of engine revs. This translates into close to immediate response and good acceleration at both low and high speeds.
'High performance is important to many customers. However, being an innovative and highly efficient powertrain, there is also a significant gain in both fuel consumption and emissions with this technology' says Magnus Jonsson. 'A Volvo S80 with this engine and automatic transmission consumes just 8.3 litres of fuel per 100 kilometres.'Efficient direct injection starts the turbo quickly
The new engine features direct injection. The injectors have seven holes for precisely controlled injection into each cylinder. The injectors are side-mounted.
Direct injection gives a high fill rate in the combustion chamber, efficient combustion and low emissions. Thanks to this high fill rate, the turbo also starts spinning earlier, delivering alert response from low revs. This in turn results in swift acceleration and good driveability even from low speeds.
Direct injection also contributes to quick and stable combustion at high loads, and thus smooth engine operation even when the accelerator is floored.
The injection system is supplied by Bosch.Twin VVT (Variable Valve Timing)
Volvo's new GTDi engine utilises variable timing for both camshafts. Both the inlet and the exhaust valves' opening times can be varied to optimise the overlap and ensure the correct fill rate in the combustion chamber irrespective of engine revs. This gives the combustion process maximum efficiency throughout the rev range and helps generate rapid acceleration at all speeds.Both VVTs are of the conventional vane-type. The rotation of the inner and outer rotor is regulated by hydraulic pressure from the engine oil. By opening and closing the oil control valves, the oil pressure and flow through the VVTs are changed until the desired angular deviation between the inner and outer rotor is achieved. The oil control valves are controlled by software in the Engine Management System using feedback from the cam position sensors.
'By combining direct injection and VVT with our new patented turbo system, we can offer an engine with low fuel consumption and low emissions, without having to compromise on performance or driving properties,' says Magnus Jonsson. 'We have created an engine that is as efficient in the city as it is on the highway. And since the design is based on an already-existing engine concept, we can offer more car buyers a highly fuel-efficient alternative at a reasonable price.'
In combination with Powershift or manual gearbox
The engine will be offered in combination with Volvo's automatic six-speed Powershift transmission or a six-speed manual gearbox.
This new six-speed double-clutch automatic transmission combines the efficiency and driving dynamics of a manual transmission with the ease of a quality automatic transmission. The clutch activations are co-ordinated so that no torque interruption occurs during gear changing. This provides both the ease and permanent motion of a conventional automatic transmission and the performance of a manual transmission.A key global powertrain for Volvo
Volvo's new 2.0 GTDi engine is being initially launched on markets that offer tax incentives for engines below two litres in displacement: South-East Asia, the Netherlands, China and Japan.Engine specifications
Engine designation 2.0 GTDi
Engine type 4-cylinder petrol turbo engine
Cylinder displacement 1999 cm3
Cylinder bore 87.5 mm
Stroke 83.1 mm
Compression ratio 10:1
Valves per cylinder 4
Camshafts DOHC
Max power output 149 kW (203 hp) / 6000 rpm
Max torque 300 Nm / 1750-4000 rpm, overboost 320 Nm
Turbo boost 90 kPa (0.9 bar)
Emission level Euro 5, J-ULEVPerformance and fuel consumption (man/auto)
Volvo S80
Volvo V70
Volvo XC60Acceleration 0-100 km/h, sec
7.9/8.5
8.3/8.9
9.6 (automatic)Fuel consumption, l/100 km
7.9/8.3
8.1/8.4
8.6 (automatic)Emissions, grams, CO2
184/193
189/195
199 (automatic) -
Μερικες φωτογραφιες του νεου μοτερ με κωδικη ονομασια Β4204Τ6....
Μοιαζει λιγο φλωρικο θα ελεγα
-
Φαινετε οτι το νεο μοτερ ουσιαστικα χτιστηκε σε σχεση με το υπαρχων 2.0. Ο κυβισμος 1999 και η διαμετρος/διαδρομη ειναι ακριβως ιδια, με μονη διαφορα (στην αναγνωση των χαρακτηριστικων φυσικα) τη συμπιεση. Αυτο ισως σημαινει οτι θα τον δουμε απο ΜΥ11 και στα Ρ1....
Σχετικα με το powershift, απο τις σχεσεις μεταδοσης, το νεο διπλοσυμπλεκτο δειχνει αρκετα κοντο στις πρωτες 4 ταχυτητες (τελικη σχεση μεταδοσης 4,533!), και μακρυ για τις δυο τελευταιες...
Transmissions MPS6-2
First Gear 3.583
Second Gear 2.048
Third Gear 1.37
Fourth Gear 1.029
Fifth Gear 1.161
Sixth Gear 0.971
Reverse Gear 4.843
Final drive 4,533 (gear 1-4) - 3,238 (gear 5-6+R)ΥΓ: Αραγε τα εδω τζιμανια γνωριζουν την υπαρξη του μοτερ αυτου? Παω στοιχημα πως οχι αν κρινω και απο την απαντηση που πηραμε στο meet me day του C30 σχετικα με τα μοτερ με τα οποια θα λανσαριστει το νεο S60 παρολο που το νεο μοτερ ξεκινησε να τοποθετειτε την 46η εβδομαδα του 2009 (30 Νοεμβριου)
-
@ kkkostas
Πάντως το 30άρι σου σε έβγαλε ασπροπρόσωπο από ότι κατάλαβα -
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Φαινετε οτι το νεο μοτερ ουσιαστικα χτιστηκε σε σχεση με το υπαρχων 2.0. Ο κυβισμος 1999 και η διαμετρος/διαδρομη ειναι ακριβως ιδια, με μονη διαφορα (στην αναγνωση των χαρακτηριστικων φυσικα) τη συμπιεση. Αυτο ισως σημαινει οτι θα τον δουμε απο ΜΥ11 και στα Ρ1....Λες να είναι τεχνικά εφικτή και η αναδρομική τοποθέτησή του στο παλαιότερα ΜΥ;
Βέβαια το κόστος ενός τέτοιου εγχειρήματος μάλλον θα είναι απαγορευτικό, αλλά τεχνικά γίνεται; -
@kkostas
Εδώ στην Αλεξάνδρεια το έστρωσε για τα καλά. Αλλά κανένα πρόβλημα στους δρόμους.
Αν ήμουν στο πατρικό μου στη Βέροια τώρα, μόνο με σκι θα κατέβαινα. Έχει κάτι παγωμένες κατηφόρες....@gerogosk
Εάν μπει σε P1 (που δεν το νομίζω) γιατί να μην γίνεται; Τόσα Golf κυκλοφορούν τροπέτα, γιατί όχι και S40;
VOLVO FORUM