-
Ο χρήστης bfc_xxx έγραψε:
Να ρωτήσω: γιατί ι20 και όχι ι30; Σε ικανοποιούν οι χώροι του ι20 σε σχέση με το Golf που έχεις τώρα; Ενδιαφέρεσαι αποκλειστικά για αυτοκίνητο 1200cc ώστε να έχεις χαμηλά τέλη; Ενδιαφέρεσαι για πιο εύκολο parking;
Συμφωνώ γιατί όχι i30?
Έχει και πολύ καλή προσφορά. Σε ερώτησή μου σε αντιπροσωπία έχει επιπλέον προσφορά 300€ σε τιμή καταλόγου και επιλογή επιπλέον έκπτωση 450€ ή επιλογή δωρεάν Service για 3 χρόνια. Δηλαδή αν πάρεις το i30 με ηλιοροφή και όλα φουλ θα σου βγει: 15290-300-450+450(μετ. χρώμα) = 14.990€Ούτε 15 χιλιαρικα και είσαι μια κατηγορία πιο πάνω σε χώρους και με ένα χιλιάρικο πιο κάτω από το fiesta και με εξοπλισμό που το fiesta δε το φαντάζεται καν.
Και εγώ αρχικά ήμουν για fiesta αλλά το θεωρώ απαράδεκτο να δίνω 16.000 χιλιαρικα το 2010 και το αυτοκίνητο να μην έχει ESP και δισκόφρενα και άλλες ανέσεις. Δηλαδη για να το κάνω όπως θέλω το fiesta θέλω 17+ χιλιαρικα και στο τέλος παίρνω μόνο ένα fiestaki.
Μετά μου άρεσε το i20 το οποιο φουλ εβγαινε 14.100 και είδα ότι μόνο με +1000ευρώ πάω στο i30. Για σκέψου το γιατί νομίζω ότι έχουμε τον ίδιο προβληματισμό. Εγώ είμαι έτοιμος να το παραγγείλω το i30 γιατι τέλος του μήνα λήγουν οι προσφορές.Το μόνο που δε μου αρέσει στο i30 είναι οι 15αρες ζάντες και ότι η hyundai δε σου δίνει τη δυνατότητα να το παραγγείλω με 16αρες.
Σε ποιά αντιπροσωπεία πήγες? Ενδιαφέρομαι για ένα ξάδελφό μου και όταν πήγαμε στη Λάμδα δεν μας είπαν για κάτι παρακάτω από τη δημοσιευμένη στο Ιντερνετ τιμή. Παρακαλώ αν δεν σου κάνει κόπο στείλε ένα ΠΜ αν δεν θέλεις να το ποστάρεις...
-
Και η τελευταία μου ερώτηση. Υπάρχουν πίνακες στους οποίους να μπορώ να ανατρέξω για να δω τους δείκτες αξιοπιστίας των δύο αυτοκινήτων; Με ενδιαφέρει να μάθω ποιο από τα δύο είναι πιο αξιόπιστο μέχρι στιγμής, γιατί διαβάζω διάφορα στο club της ford.
-
Ο χρήστης britgreek έγραψε:
Και η τελευταία μου ερώτηση. Υπάρχουν πίνακες στους οποίους να μπορώ να ανατρέξω για να δω τους δείκτες αξιοπιστίας των δύο αυτοκινήτων; Με ενδιαφέρει να μάθω ποιο από τα δύο είναι πιο αξιόπιστο μέχρι στιγμής, γιατί διαβάζω διάφορα στο club της ford.Τι να τον κάνεις τον πίνακα για τα hyundai, είναι αξιόπιστα μέχρι αηδίας.
Και το fiesta μου κάνει για τίμιο αμάξι. Δεν νομίζω δηλαδή ότι η αξιοπιστία μπορεί να σταθεί σαν κριτήριο για κάποιο έναντι του άλλου.
-
Πάρε το Hyundai i20.Φρέσκο,σύγχρονο,αξιόπιστο,ασφαλές,ευρύχωρο και πολύ οικονομικό.
Θα το έπαιρνα ευχαρίστως αλλά η οικογενειά μου μου δώρισε ένα Chevrolet Aveo.Έχω και ένα Lacetti στο garage μου.
Aλλά και το Ford δεν είναι και άσχημο.Your choice,sir! -
Ο χρήστης Blanc Ange έγραψε:
Youtube VideoΤι θέλεις να πεις; 5άστερα δεν είναι και τα δύο;
-
Άρα το Fiesta είναι ασφαλέστερο αν συγκρουστεί, ενώ το i20 θα βοηθούσε κάποιον να αποφύγει μια ενδεχόμενη σύγκρουση, με το ESP και τα δισκόφρενα πίσω.
Σωστά;
-
Ναι αλλά υπολόγισε ότι το ESP θα σε σώσει σε πάρα πολλές περιπτώσεις και εσένα και ζημιές στο αυτοκίνητο
Η λίγη παραπάνω παθητική ασφάλεια μη νομίζεις ότι αν γίνει το κακό θα μετρήσει και πολύ
+1 για το i20 και από μένα. Για το ESP κυρίως. Γνώμη μου πολύ κακώς το καθυστερούν να το κάνουν υποχρεωτικό σε όλα τα αυτοκίνητα. Από τη στιγμή που όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν ABS (οπότε και μεγάλο μέρος της απαραίτητης υποδομής για ESP) δεν θα κόστιζε και πολύ στους κατασκευαστές η προσθήκη του
-
Ο χρήστης foufoutoz έγραψε:
Ναι αλλά υπολόγισε ότι το ESP θα σε σώσει σε πάρα πολλές περιπτώσεις και εσένα και ζημιές στο αυτοκίνητοΗ λίγη παραπάνω παθητική ασφάλεια μη νομίζεις ότι αν γίνει το κακό θα μετρήσει και πολύ
+1 για το i20 και από μένα. Για το ESP κυρίως. Γνώμη μου πολύ κακώς το καθυστερούν να το κάνουν υποχρεωτικό σε όλα τα αυτοκίνητα. Από τη στιγμή που όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν ABS (οπότε και μεγάλο μέρος της απαραίτητης υποδομής για ESP) δεν θα κόστιζε και πολύ στους κατασκευαστές η προσθήκη του
Στην Ελλάδα για να το πάρεις με ESP (το 1,4, γιατί το μικρό σέρνεται) πρέπει να δώσεις περίπου 15000 και να κάνεις παραγγελία. Μπες από περιέργεια στο http://www.mobile.de και κάνε μια αναζήτηση για το ίδιο αυτοκίνητο που έχει και ESP... από 10.000 ευρώ καινούργιο. Αν είχα μετρητά και δεν ήθελα να βάλω δόσεις, θα το έφερνα από εκεί. Θα έβγαινε περίπου 13.000 με ελληνικές πινακίδες, ίσως λέω και πολλά. Και θα ήταν και γερμανικών προδιαγραφών, κάτι το οποίο - για όσους γνωρίζουν - μετρά πάρα πολύ.
-
δε βγαινουν ακομα αυτοκινητα χωρις abs ?
(μιλαω για πολυ μικρα, βασικες εκδοσεις)οσο για το esp, esp χωρις πισω δισκους δε ξερω κατα ποσο δουλευει..
και για το fiesta ειχαν γραφτει κατι περιεργα εδω μεσαστα πρωτα φοκους 2 παντως επειδη ειχαν ταμπουρα το esp ως εξτρα πηγαινε πακετο με πισω δισκους
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
δε βγαινουν ακομα αυτοκινητα χωρις abs ?
(μιλαω για πολυ μικρα, βασικες εκδοσεις)οσο για το esp, esp χωρις πισω δισκους δε ξερω κατα ποσο δουλευει..
και για το fiesta ειχαν γραφτει κατι περιεργα εδω μεσαστα πρωτα φοκους 2 παντως επειδη ειχαν ταμπουρα το esp ως εξτρα πηγαινε πακετο με πισω δισκους
Και με ESP το Fiesta έχει πίσω ταμπούρα. Κουφάθηκα όταν μου το είπαν στην αντιπροσωπεία.
-
Ναι μέχρι και η sport έκδοση (το 1600cc) με ESP είναι με πίσω ταμπούρα και φιμέ τζάμι και sport ανάρτηση. Το φιμέ ας πούμε σε συνδυασμό με το ESP βελτιώνει τι κράτημα
Προσωπικά πιστεύω πως για να εκτροχιάσεις ένα όχημα με καλά ρυθμισμένο ESP πρέπει να καταφύγεις σε οδηγικά έκτροπα.
-
αν εχεις πολλα χλμ ή πατησεις κατι γλιστερο δε σου κανει τιποτα το esp
-
Ο χρήστης britgreek έγραψε:
δε βγαινουν ακομα αυτοκινητα χωρις abs ?
(μιλαω για πολυ μικρα, βασικες εκδοσεις)οσο για το esp, esp χωρις πισω δισκους δε ξερω κατα ποσο δουλευει..
και για το fiesta ειχαν γραφτει κατι περιεργα εδω μεσαστα πρωτα φοκους 2 παντως επειδη ειχαν ταμπουρα το esp ως εξτρα πηγαινε πακετο με πισω δισκους
Και με ESP το Fiesta έχει πίσω ταμπούρα. Κουφάθηκα όταν μου το είπαν στην αντιπροσωπεία.
Και που ακριβώς εντοπίζεται το πρόβλημα?
-
1ο: Τα ταμπούρα είναι λιγότερο ανθεκτικά σε σχέση με τα δισκόφρενα και σε συνεχείς κατηφορικές διαδρομές μειώνεται η απόδοσή τους.
2ο: Είναι πιο φτηνή λύση σε σχέση με τα δισκόφρενα, όταν το αυτοκίνητο είναι πιο ακριβό.
3ο: Εννοείται ότι τα δισκόφρενα είναι πιο ασφαλή λόγω της μεγαλύτερης ανθεκτικότητάς τους σε συνεχή χρήση.Άσχετο: To Fiesta έχει καδένα ή ιμάντα;;; Ξέρει κανείς;
-
ας πω και εγω κατι ως κατοχος ενος fiesta sport MK7 120 αλογα. Δεν νομιζω να σου παει 16000 ευρω το fiesta trend (ακομα και αν το παρεις με ESP που δεν νομιζω να τα βαζουν στα trend αλλα απο το titanium και περα) διοτι εγω το δικο μου το πηρα 15000 ακριβως. Επισης , οδηγουσα αμαξια με δισκοφρενα μπρος πισω, και δεν εχει ιδιαιτερη διαφορα με τα ταμπουρα μαλον αισθητικα σε χαλαει που εχει ταμπουρα.
Επισης απο οδηγηση, εχω ξετρελαθει τελειως (και καλη αναρτηση εχει και το γκαζι που θελεις) και δεν το εχω μετανιωσει καθολου.
Ας πω και λιγα λογια και για το hyundai. Εγω οδηγουσα το i30 και πρεπει να πω οτι ηταν πολυ καλοφτιαγμενο αμαξι με δυνατο κινητηρα για τα 1400 του και για τα λεφτα του και τον εξοπλισμο που περιεχει ,ειναι μια χαρα και ετσι πιστευω να ειναι περιπου και το i20 . Τωρα εμενα απλως εμφανισιακα δεν μου αρεσουν και τοσο τα hyundai ,αλλα ο καθενας εχει τα γουστα του. Ο'τι και να επιλεξεις σου ευχομαι να ειναι καλοταξιδο και ασφαλες στο δρομο.Φιλικα αλεξανδρος
-
Ο χρήστης fiestas87 έγραψε:
ας πω και εγω κατι ως κατοχος ενος fiesta sport MK7 120 αλογα. Δεν νομιζω να σου παει 16000 ευρω το fiesta trend (ακομα και αν το παρεις με ESP που δεν νομιζω να τα βαζουν στα trend αλλα απο το titanium και περα) διοτι εγω το δικο μου το πηρα 15000 ακριβως. Επισης , οδηγουσα αμαξια με δισκοφρενα μπρος πισω, και δεν εχει ιδιαιτερη διαφορα με τα ταμπουρα μαλον αισθητικα σε χαλαει που εχει ταμπουρα.
Επισης απο οδηγηση, εχω ξετρελαθει τελειως (και καλη αναρτηση εχει και το γκαζι που θελεις) και δεν το εχω μετανιωσει καθολου.
Ας πω και λιγα λογια και για το hyundai. Εγω οδηγουσα το i30 και πρεπει να πω οτι ηταν πολυ καλοφτιαγμενο αμαξι με δυνατο κινητηρα για τα 1400 του και για τα λεφτα του και τον εξοπλισμο που περιεχει ,ειναι μια χαρα και ετσι πιστευω να ειναι περιπου και το i20 . Τωρα εμενα απλως εμφανισιακα δεν μου αρεσουν και τοσο τα hyundai ,αλλα ο καθενας εχει τα γουστα του. Ο'τι και να επιλεξεις σου ευχομαι να ειναι καλοταξιδο και ασφαλες στο δρομο.Φιλικα αλεξανδρος
Έχεις δίκιο σε όλα που λες
-
Ο χρήστης britgreek έγραψε:
1ο: Τα ταμπούρα είναι λιγότερο ανθεκτικά σε σχέση με τα δισκόφρενα και σε συνεχείς κατηφορικές διαδρομές μειώνεται η απόδοσή τους.
2ο: Είναι πιο φτηνή λύση σε σχέση με τα δισκόφρενα, όταν το αυτοκίνητο είναι πιο ακριβό.
3ο: Εννοείται ότι τα δισκόφρενα είναι πιο ασφαλή λόγω της μεγαλύτερης ανθεκτικότητάς τους σε συνεχή χρήση.Άσχετο: To Fiesta έχει καδένα ή ιμάντα;;; Ξέρει κανείς;
-
Πρακτικά για να κουραστούν τα φρένα του Fiesta πρέπει να πας μαλλιοκούβαρα για αρκετή ώρα.
Σε νορμάλ ρυθμούς,είναι πολύ καλά με καλή αίσθηση και χωρίς 'νεκρή' διαδρομή -
Ε και?
-
Το 3ο παραπέμπει στο 1ο.
Εννοείται οτι τα δισκόφρενα είναι προτιμότερη λύση,αλλά εφόσον η λύση που χρησιμοποιείται πρακτικά δεν υστερεί κάπου,δεν έχει κάποιο πρόβλημα.
Καδένα μάλλον,αλλά θα το κοιτάξω στο manual και θα σου πω.
-
-
Τα ταμπούρα είναι και καλύτερα στην βροχή και επιπλέον δεν έχεις κόστος για αλλαγή στα τακάκια και αργότερα στις δισκόπλακες.
Σκέφτομαι και εγώ να αλλάξω τα δισκόφρενα πίσω με ταμπούρα και αργότερα και τα μπροστά.
-
Ο χρήστης PiCo έγραψε:
Τα ταμπούρα είναι και καλύτερα στην βροχή και επιπλέον δεν έχεις κόστος για αλλαγή στα τακάκια και αργότερα στις δισκόπλακες.Σκέφτομαι και εγώ να αλλάξω τα δισκόφρενα πίσω με ταμπούρα και αργότερα και τα μπροστά.
-
Ο χρήστης PiCo έγραψε:
Τα ταμπούρα είναι και καλύτερα στην βροχή και επιπλέον δεν έχεις κόστος για αλλαγή στα τακάκια και αργότερα στις δισκόπλακες.Σκέφτομαι και εγώ να αλλάξω τα δισκόφρενα πίσω με ταμπούρα και αργότερα και τα μπροστά.
Στην αρχή είπα ΓΤΦ. Μετά το ξαναδιάβασα...Ρε βάλτε και κανα εμότικον
Hyundai i20 ESP vs Fiesta 1.4: Ποιο είναι πιο ασφαλές, κ.α.;