Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa Romeo Mi.Τo 2008
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Alfa Romeo Mi.Τo 2008
    • 1
    • 2
    • 351
    • 352
    • 353
    • 354
    • 355
    • 463
    • 464
    • 353 / 464
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    10
    9261
    23087
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      red_monster last edited by

      Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

      το εχω εξαντλησει με δοκιμες το 120 ατμο vs 120 turbo , απλα δεν υπαρχει συγκριση
      με διλτρο ατμο στα 150 κατι μπορει να γινει υπερ της ατμοσφαιρας ή εστω κανα καλο 1800αρι

      η διαφορές που βλέπεις οφείλονται σε πολλούς παράγοντες

      τα τουρμπάτα συνήθως απόδίδουν στους τροχούς περισσότερα άλογα από ότι τα ατμοσφαιρικά με την ίδια ανακοινώσιμη ισχύς...
      το 0-100 δεν είναι ενδεικτικό για την σύγκριση μεταξύ των 2 γιατί οι 2 πρώτες σχέσεις του κιβωτίου που χρησιμοποιούνται συνήθως, πολλ/ζουν την ροπη με αποτέλεσμα το πλεονέκτημα του τουρμπάτου να εξανεμιστεί

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • realzeus
        realzeus last edited by

        Δόκτωρ Διονύσης Χοϊδάς, αρχισυντάκτης του περιοδικού R&D, το οποίο δυστυχώς σταμάτησε να εκδίδεται λόγω κρίσης (όμιλος Motopress). Έγραφε με λίγα λόγια ότι τα διαγράμματα ροπής είναι πολύ δύσκολο να δείξουν τι κάνει ένα μοτέρ στην πράξη και ότι αυτό που πρέπει να κοιτάμε είναι το διάγραμμα ιπποδύναμης.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pasxos last edited by

          Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
          Δηλαδή πως προσπερνάς φίλτατε ιτλάκια?

          αργα αλλα σταθερα

          Οπως καταλαβες swiftbpm ο ιταλακιας προσπερναει με το πουλι του.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            pasxos last edited by

            Μετα συγχωρησεως,αλλα δεν εκατσα να διαβασω ολες τις σελιδες που εχετε γραψει. Συγκρινετε ιππους VS ροπη. Ειναι σα να συγκρινετε ποιο πορτοκαλι ειναι καλυτερο.Αυτο που ειναι στο ταδε περβολι στο Αργος ή στο παραδιπλα.Με λιγα λογια ειναι λιγο ατοπη η συζητηση.Και τα δυο παιζουν το δικο τους ρολο γι αυτο συνδεονται και με μαθηματικη σχεση,αν προσεγγισουμε το θεμα θεωρητικα.Ο μηχανικος (red monster χουνταλας FTW)γνωριζει οτι στις ΜΕΚ κυριαρχο ρολο στη μελετη τους παιζει η ροπη.Τα περισσοτερα συμπερασματα βγαινουν το διαγραμμα της ροπης ενω σε αλλα συμπερασματα οδηγεισαι αν λαμβανεις υποψην σου κυριως την ιπποδυναμη.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              red_monster last edited by

              Ο χρήστης pasxos έγραψε:
              Ειναι σα να συγκρινετε ποιο πορτοκαλι ειναι καλυτερο.Αυτο που ειναι στο ταδε περβολι στο Αργος ή στο παραδιπλα..

              τα καλύτερα πορτοκάλια βγαίνουν από τα χωριά μεταξύ άργους-ναυπλίου...
              3km από το άργος
              12km από το ναύπλιο...

              μωρή πατρίδα

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                pasxos last edited by

                off topic αλλα σωστος..Προς κεφαλοβρυση επισης εχει ωραια..

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  italakias last edited by

                  καλα εσυ ταχεις μαθει καλα τα θεωρητικα.
                  ε βεβαια ,τοσες φορες που εχεις παει συνεργειο

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    red_monster last edited by

                    Ο χρήστης italakias έγραψε:
                    καλα εσυ ταχεις μαθει καλα τα θεωρητικα.
                    ε βεβαια ,τοσες φορες που εχεις παει συνεργειο

                    γη καλεί άρη...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • giuseppe-busso
                      giuseppe-busso last edited by

                      Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                      Όσον αφορά την 1η φράση του quote εγώ ο ίδιος μίλησα για την αναλογία κιλών/ίππο σε προηγούμενο ποστ. Η ανησυχία σου για να μου την 'πεις' σε έκανε να το παραβλέψεις?
                      Η ιπποδύναμη είναι το αποτέλεσμα ροπών στροφών και λοιπά, μην πηγαίνουμε πάλι στις φυσικές επιστήμες....
                      Έτσι 120 ίπποι είναι όμοιοι με τους 120 ίππους. Άσχετα με το πως αυτοί αποδίδονται που εκεί βάζει την τεχνική και τις γνώσεις του ο κάθε κατασκευαστής.... Απλά και όμορφα.

                      http://www.zeperfs.com/en/fiche2733-vw-golf-vi-1-4-tsi.htm

                      Γρηγόρη τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά.
                      Θα μπορούσες να με βοηθήσεις αν έβρισκες τα χλμ/ώρα στις 1.000 σαλ έτσι ώστε να βρούμε την δύναμη που ασκείται αφού αυτή είναι πραγματικά η αίσθηση που νιώθουμε όταν κάτι μας 'σπρώχνει'

                      Και θα σου κάνω το παράδειγμα.
                      Στις 1.000σαλ με 1η ταχύτητα η 147 έχει 8.2χλμ/ώρα με ελαστικά 205/55/16(8.0χλμ/ώρα με ελαστικά 195/60/15 που θα ευνοούσε ακόμα περισσότερο και 8.1χλμ/ωρα με 215/45/17) επέλεξα τη χείριστη δυνατή διάσταση για τα παρακάτω αποτελέσματα

                      Με βάσει τα διαγράμματα που πόσταρες αποδίδει στις 3.000σαλ λόγου χάρη 50 ίππους που ισοδυναμεί με 37.5KW

                      Επίσης 1W=1N x 1(m/s) κράτα τον τύπο
                      Άρα πες ότι θέλουμε να μάθουμε με τι δύναμη επιταχύνεται το όχημα μας στις 3.000σαλ

                      Στις 3.000σαλ όπως ανέφερα από το διάγραμμα έχουμε 37.5ΚW= 37500W
                      Επίσης στις 3.000σαλ με 1η ταχύτητα η 147 τρέχει με 8.2km/h x 3= 24.6km/h
                      Το 24.6 θέλει μετατροπή σε meter/second όμως που είναι 6.83m/s

                      Άρα πάμε να στον τύπο πάλι:
                      37500W=F x 6.83m/s =>
                      F= 37500/6.83 = 5490 Newton

                      Πιθανολογώ όμως ότι το Golf TSi 122 θα έχει μακρύτερη κλιμάκωση κάτι που πρακτικά σημαίνει ότι για το όμοιο παράδειγμα στις 1.000 η 1η του ταχύτητα θα έχει περισσότερα χλμ/ώρα άρα και στις 3.000σαλ.
                      Αποδίδει όμως και περισσότερη δύναμη. 74 ίππους δηλαδή 55KW δηλαδή 55000W

                      Άρα αν υποθέσουμε ότι η F της Alfa ισούται με την F του Golf τότε
                      55000/5490= 10.01m/s

                      Ψάξε και βρες πόσα χλμ/ώρα βγάζει ας πούμε στην 1η ταχύτητα διότι αν βγάζει παραπάνω τότε η F θα είναι μικρότερη στο Golf. Αν βγάζει λιγότερο από 10.01χλμ/ώρα τότε έχει μεγαλύτερη F.....

                      Aυτό πιστεύω ότι δίνει τις απαντήσεις ΣΕ ΟΛΑ

                      Η Δύναμη F μας δείχνει τα πάντα.
                      Η ροπή στρέψης είναι ένα διανυσματικό μέγεθος και ισούται με την Δύναμη(F) x R
                      Βλέπε το κάτω διάγραμμα
                      http://www.box.net/shared/29z11ta6d4

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kikizas-grigoris last edited by

                        @GB
                        Σου απαντω με π.μ γιατι ειμαστε off topic...

                        Edit: Εν τω μεταξυ κατω ακριβως απο τα διαγραμματα στην τελευταια απαντηση σου , τα σχολια αυτα ειναι ΔΙΚΑ ΣΟΥ , και οχι δικα μου, γιατι ετσι οπως τα εχεις ποσταρει, ετσι φαινεται...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          christobale last edited by

                          @Busso

                          Βλέπεις ότι η ροπή του Golf είναι πάνω από της 147 σε όλο το φάσμα στροφών μέχρι τις 5700σαλ που πάει το Golf. Βέβαια και στην 147 μετά τις 6000σαλ υπάρχει γκρεμός..

                          Άρα με παρόμοιο κιβώτιο είναι σαφές ότι έχει πλεονέκτημα στις επιταχύνσεις το Golf..μέχρις τις 5700 τουλάχιστον..μετά απλά η 147 δεν αλλάζει ακόμα ταχύτητα κερδίζοντας λίγο από το χαμένο έδαφος.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kikizas-grigoris last edited by

                            GB, η μαχη αυτη για την 147 'χαθηκε' ... Δεν πειραζει, ομως εδω μας ενδιαφερει η
                            MIto, και εμενα συγκεκριμενα η QV.
                            Υπαρχουν καποια στοιχεια-βαρη για τις ζαντες των AR που ειχες παραθεσει παλαιοτερα.
                            Μηπως τα εχεις ευκαιρα, γιατι θελω να δω με τι ζαντες τελικα να προτιμησω, ισως το νεο μου αυτοκινητο...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              italakias last edited by

                              η μαχη φιλε Κίκιζα χανεται στην πιστα και οχι στην θεωρια.

                              εκει φαινονται και οι ροπες και οι ιπποδυναμεις και πολλα αλλα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • giuseppe-busso
                                giuseppe-busso last edited by

                                Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
                                GB, η μαχη αυτη για την 147 'χαθηκε' ... Δεν πειραζει, ομως εδω μας ενδιαφερει η
                                MIto, και εμενα συγκεκριμενα η QV.
                                Υπαρχουν καποια στοιχεια-βαρη για τις ζαντες των AR που ειχες παραθεσει παλαιοτερα.
                                Μηπως τα εχεις ευκαιρα, γιατι θελω να δω με τι ζαντες τελικα να προτιμησω, ισως το νεο μου αυτοκινητο...

                                Η 17άρα αλά 8c ζυγίζει 7κιλά, ενώ η 3μπρατση 18άρα 9κιλά ακριβώς.
                                Δεν έχω το βάρος της 18άρας ακτίνας της linea accessori/QV αλλά μόλις το μάθω θα το έχεις.

                                Στο πμ θα σου απαντήσω όχι σήμερα όμως γιατί

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • giuseppe-busso
                                  giuseppe-busso last edited by

                                  Ο χρήστης Christobale έγραψε:
                                  @Busso

                                  Βλέπεις ότι η ροπή του Golf είναι πάνω από της 147 σε όλο το φάσμα στροφών μέχρι τις 5700σαλ που πάει το Golf. Βέβαια και στην 147 μετά τις 6000σαλ υπάρχει γκρεμός..

                                  Άρα με παρόμοιο κιβώτιο είναι σαφές ότι έχει πλεονέκτημα στις επιταχύνσεις το Golf..μέχρις τις 5700 τουλάχιστον..μετά απλά η 147 δεν αλλάζει ακόμα ταχύτητα κερδίζοντας λίγο από το χαμένο έδαφος.

                                  Θα έχανε εφόσον είχαν το ίδιο ακριβώς κιβώτιο. Όμως δεν το έχουν.
                                  Πάνω πόσταρα ένα λινκ που έχουν αρκετές μετρήσεις....
                                  μελέτησε το λίγο.

                                  Και πέρα από αυτό Christobale η καλύτερη απόδειξη είναι ο δρόμος....Πολλές φορές η θεωρία διαφέρει από την πράξη. Από ότι μου λένε φίλοι και γνωστοί μάλιστα με τα 16άρια 147

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    red_monster last edited by

                                    Σοβαρά τώρα , κάθεστε και συγκρίνεται το γκόλφ με την 147??
                                    οδηγηκή συμπεριφορά και ντιζαιν για σεμινάριο από ένα αυτοκίνητο 12 χρόνων...

                                    στα @@ των περισσοτερων κατόχων 147 αν η vi γεννιά του γκόλφ κατάφερε να το φτάσει σε επιδόσεις...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • E
                                      eddie_147 last edited by

                                      Σε λίγη ροπούλα χαμηλά και ένα 6άρι δεν θα έλεγα όχι...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • I
                                        italakias last edited by

                                        αμα εχεις ροπη χαμηλα τι το θες το 6αρι;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • E
                                          eddie_147 last edited by

                                          Για να μην αναγκάζομαι να κατεβάζω σχέση για ψίλου πήδημα. Και εννοείται πολύ πιο εύκολα -και ασφαλή- προσπεράσματα, ειδικά αν κουβαλάς επιπλέον βάρος.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            red_monster last edited by

                                            Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
                                            Σε λίγη ροπούλα χαμηλά και ένα 6άρι δεν θα έλεγα όχι...

                                            μια μίτο θες εσύ...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 351
                                            • 352
                                            • 353
                                            • 354
                                            • 355
                                            • 463
                                            • 464
                                            • 353 / 464
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr