Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Fiat Bravο 2007
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Fiat Bravο 2007
    • 1
    • 2
    • 178
    • 179
    • 180
    • 181
    • 182
    • 640
    • 641
    • 180 / 641
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    18
    12816
    120537
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      konstantinos last edited by

      Ενα στρωσιματάκι το χρειάζεται...όπως και όλα τα καλά πράγματα στη ζωή! (γυναίκες , μηχανήματα κλπ κλπ!)...... για να μην υπάρχει στην πορεία!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        noe last edited by

        και μια που γινεται λογος για στρωσιμο εσεις τι στρωσιμο κανατε/εχετε κανει στο Bravo σας?

        εγω που εχω το diesel μεχρι τα 3000 χιλιομετρα πηγαινα μεχρι τις 2500 στροφες. τωρα που εχω 4500 χιλιομετρα παω μεχρι και 3000 στροφες.(Θυμιζω οτι στο diesel οι 3000 στροφες = με 4000 σε βενζινη)
        Μετα τις 5000χιλιομετρα λεω να το δωσω οσο παει ............

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          konstantinos last edited by

          150αρι Sport χαλαρά στις 3000 στροφές μεχρι τα 2500 χιλιομετρα.Ακολουθησε μια περίοδος μεχρι τα 5000 χλμ οπου δεν ξεπέρασα τις 4800 στρ/λεπτό και τώρα στα 17800 χλμ.....όσο πάει!!!....(εντάξει δεν ξεπερασα τις 6500στρ/λεπτό..... )

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            cosygatos last edited by

            Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
            150αρι Sport χαλαρά στις 3000 στροφές μεχρι τα 2500 χιλιομετρα.Ακολουθησε μια περίοδος μεχρι τα 5000 χλμ οπου δεν ξεπέρασα τις 4800 στρ/λεπτό και τώρα στα 17800 χλμ.....όσο πάει!!!....(εντάξει δεν ξεπερασα τις 6500στρ/λεπτό..... )

            +1
            Περίπου τα ίδια και από εμένα. Και λαδάκι δε μου καίει ούτε δράμι, άσε που έχει βελτιωθεί πολύ (είναι σχεδόν άριστο πλέον) το κούμπωμα στο κιβώτιο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mirage last edited by

              Ο χρήστης cosygatos έγραψε:

              Φίλοι μου παρέλαβα σήμερα!

              Του έδειξα ποιος είναι το αφεντικό. Κόφτες, φλικ, φρεναρίσματα, πήρα την αίσθηση του. Πάει ωραία, πάτάει ωραία, κινητήρας αρκετά σβέλτος και τραβάνε ακόμα και οι μεγάλες σχέσεις απο χαμηλά ακόμα και σε ανηφόρα. Το κιβώτιο ήταν μια χαρά, η ανάρτηση ανέλπιστα καλη, βασικά όσο ενδοτική έπρεπε! Άνεση σε συνδυασμό με ένα σωστό setup που ελέγχει όμορφα το πλάισιο και το body roll. To φινίρισμα ήταν σε γενικες γραμμές αψεγάδιαστο, όλα στην θέση τους. Ενα κομματι το αμάξι!!! Ωραία και οι αυτοματισμοί. Καλόβολο αμάξι και όσο σκέφτομαι πως έδωσα μολις 17700 πιστεύω πως τους έκλεψα κιόλας!

              Στα πλην της υπόθεσης, ο αυξημενος θόρυβος, μάλλον αεροδυναμικός και το USB που για να αλλαξεις κομμάτι μπορείς να το κάνεις μόνο μεσω του τιμονιού. Κουλό!

              Φωτογραφιές το Σ/Κ γιατί πνίγομαι στην δουλειά!

              Κόφτες με το που το πήρες; Είπαμε να μην είμαστε ψείρες, αλλά ο κινητήρας σίγουρα (και από τη δικιά μου εμπειρία, μάλλον και το κιβώτιο) θέλουν στρώσιμο . Μετά θα σου καίει λάδια, θα βήχει, θα κάνει, θα ράνει, και θα σου φταίει η καταραμένη η Fiat.

              Καλορίζικο πάντως!

              It is called Italian tuning

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                red_monster last edited by

                Ο χρήστης mirage έγραψε:

                Φίλοι μου παρέλαβα σήμερα!

                Του έδειξα ποιος είναι το αφεντικό. Κόφτες, φλικ, φρεναρίσματα, πήρα την αίσθηση του. Πάει ωραία, πάτάει ωραία, κινητήρας αρκετά σβέλτος και τραβάνε ακόμα και οι μεγάλες σχέσεις απο χαμηλά ακόμα και σε ανηφόρα. Το κιβώτιο ήταν μια χαρά, η ανάρτηση ανέλπιστα καλη, βασικά όσο ενδοτική έπρεπε! Άνεση σε συνδυασμό με ένα σωστό setup που ελέγχει όμορφα το πλάισιο και το body roll. To φινίρισμα ήταν σε γενικες γραμμές αψεγάδιαστο, όλα στην θέση τους. Ενα κομματι το αμάξι!!! Ωραία και οι αυτοματισμοί. Καλόβολο αμάξι και όσο σκέφτομαι πως έδωσα μολις 17700 πιστεύω πως τους έκλεψα κιόλας!

                Στα πλην της υπόθεσης, ο αυξημενος θόρυβος, μάλλον αεροδυναμικός και το USB που για να αλλαξεις κομμάτι μπορείς να το κάνεις μόνο μεσω του τιμονιού. Κουλό!

                Φωτογραφιές το Σ/Κ γιατί πνίγομαι στην δουλειά!

                Κόφτες με το που το πήρες; Είπαμε να μην είμαστε ψείρες, αλλά ο κινητήρας σίγουρα (και από τη δικιά μου εμπειρία, μάλλον και το κιβώτιο) θέλουν στρώσιμο . Μετά θα σου καίει λάδια, θα βήχει, θα κάνει, θα ράνει, και θα σου φταίει η καταραμένη η Fiat.

                Καλορίζικο πάντως!

                It is called Italian tuning

                it's called ...8a parei to moter aggalia tuning

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  konstantinos last edited by

                  mirage....σωστός!
                  να δεις εκφράσεις στα πρόσωπα κατόχων Merc και BMW.....το γέλιο!!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • realzeus
                    realzeus last edited by

                    Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                    Φίλοι μου παρέλαβα σήμερα!

                    Του έδειξα ποιος είναι το αφεντικό. Κόφτες, φλικ, φρεναρίσματα, πήρα την αίσθηση του. Πάει ωραία, πάτάει ωραία, κινητήρας αρκετά σβέλτος και τραβάνε ακόμα και οι μεγάλες σχέσεις απο χαμηλά ακόμα και σε ανηφόρα. Το κιβώτιο ήταν μια χαρά, η ανάρτηση ανέλπιστα καλη, βασικά όσο ενδοτική έπρεπε! Άνεση σε συνδυασμό με ένα σωστό setup που ελέγχει όμορφα το πλάισιο και το body roll. To φινίρισμα ήταν σε γενικες γραμμές αψεγάδιαστο, όλα στην θέση τους. Ενα κομματι το αμάξι!!! Ωραία και οι αυτοματισμοί. Καλόβολο αμάξι και όσο σκέφτομαι πως έδωσα μολις 17700 πιστεύω πως τους έκλεψα κιόλας!

                    Στα πλην της υπόθεσης, ο αυξημενος θόρυβος, μάλλον αεροδυναμικός και το USB που για να αλλαξεις κομμάτι μπορείς να το κάνεις μόνο μεσω του τιμονιού. Κουλό!

                    Φωτογραφιές το Σ/Κ γιατί πνίγομαι στην δουλειά!

                    Κόφτες με το που το πήρες; Είπαμε να μην είμαστε ψείρες, αλλά ο κινητήρας σίγουρα (και από τη δικιά μου εμπειρία, μάλλον και το κιβώτιο) θέλουν στρώσιμο . Μετά θα σου καίει λάδια, θα βήχει, θα κάνει, θα ράνει, και θα σου φταίει η καταραμένη η Fiat.

                    Καλορίζικο πάντως!

                    It is called Italian tuning

                    it's called ...8a parei to moter aggalia tuning

                    'Αριστερή τετράδα πιστόνια και στρόφαλο τα πήρα στη μασχάλη... σου μιλάω για ολική καταστροφή!'

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      konstantinos last edited by

                      ωωωωωωωωωπππππππππαααααααα!
                      Που πότε πως????
                      για πες!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mirage last edited by

                        Τουφα το ντουμανι.
                        Θα δούμε μωρέ αν θα τα πάρει τα πιστόνια στην μασχάλη...Πιστεύω αν γίνει κατι τέτοιο θα μας ενημερώσει. Πάντως το italian tuning υφίσταται ως μέθοδος και δεν έχει καταστροφικά αποτελέσματα αρκεί να γίνεται σωστά και όχι να βαράμε απλά κόφτες

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • realzeus
                          realzeus last edited by

                          Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
                          ωωωωωωωωωπππππππππαααααααα!
                          Που πότε πως????
                          για πες!!!

                          Χαλάρωσε είναι το νέο αστείο που κυκλοφορεί στο youtube...

                          Youtube Video

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            red_monster last edited by

                            Ο χρήστης mirage έγραψε:
                            Τουφα το ντουμανι.
                            Θα δούμε μωρέ αν θα τα πάρει τα πιστόνια στην μασχάλη...Πιστεύω αν γίνει κατι τέτοιο θα μας ενημερώσει. Πάντως το italian tuning υφίσταται ως μέθοδος και δεν έχει καταστροφικά αποτελέσματα αρκεί να γίνεται σωστά και όχι να βαράμε απλά κόφτες

                            το italian tuning έχει σαφείς οδηγίες , άμεσες αλλαγές λαδιών κλπ κλπ

                            βασικά είναι τρόπος 'ανοίγματος' αγωνιστικών μοτέρ που δεν τους ενδιαφέρει η αξιοπιστία σε βάθος χρόνου...

                            μπορεί μακροσκοπικά τα μοτέρ να έρχονται στρωμένα , αλλά μικροσκοπικά τα μέταλλα δεν έχουν τις κατάλληλες ανοχές και παρουσιάζουν φαινόμενα 'κοιλάδων'

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              konstantinos last edited by

                              Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                              ωωωωωωωωωπππππππππαααααααα!
                              Που πότε πως????
                              για πες!!!

                              Χαλάρωσε είναι το νέο αστείο που κυκλοφορεί στο youtube...

                              Youtube Video

                              χαχαχαχα .....μη μου κανετε τετοια και καραδοκουν οι Κασάνδρες τις VW.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                mirage last edited by

                                Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                                Τουφα το ντουμανι.
                                Θα δούμε μωρέ αν θα τα πάρει τα πιστόνια στην μασχάλη...Πιστεύω αν γίνει κατι τέτοιο θα μας ενημερώσει. Πάντως το italian tuning υφίσταται ως μέθοδος και δεν έχει καταστροφικά αποτελέσματα αρκεί να γίνεται σωστά και όχι να βαράμε απλά κόφτες

                                το italian tuning έχει σαφείς οδηγίες , άμεσες αλλαγές λαδιών κλπ κλπ

                                βασικά είναι τρόπος 'ανοίγματος' αγωνιστικών μοτέρ που δεν τους ενδιαφέρει η αξιοπιστία σε βάθος χρόνου...

                                μπορεί μακροσκοπικά τα μοτέρ να έρχονται στρωμένα , αλλά μικροσκοπικά τα μέταλλα δεν έχουν τις κατάλληλες ανοχές και παρουσιάζουν φαινόμενα 'κοιλάδων'

                                Γι αυτό είπα σωστά. Προσωπικά δεν θα εφάρμοζα την παραπάνω μέθοδο σε δικό μου αυτοκίνητο, παρόλο που δεν έχω θέμα να στροαφάρω ψηλά μετά το στρώσιμο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  rayback last edited by

                                  Ο χρήστης Stinger έγραψε:
                                  Καλημέρα και από μένα, έφτασα αισίως τα 7κ χλμ στο 120άρι maranello red μου, και αυτό που με προβληματίζει τελευταία είναι ότι το πρωί συνήθως το ρελαντί δεν φτάνει τις 1400 στροφές, αλλά μένει περίπου στις 1000-1100 και μετά από κανα δυο λεπτά πέφτει στις 800 εκεί που πρέπει. Διάβασα σε προηγούμενο ποστ ότι έχει παρουσιασθεί και σε κάποιον ακόμα φίλο. Είναι νορμάλ αυτό? Το έχει παρατηρήσει κάποιος άλλος? Ο φίλος που του το έκανε, πως το έλυσε? Επίσης έχω την υπόνοια ότι μου τσιμπάει λίγο στα λάδια αλλά δεν μπορώ να θυμηθώ που ήταν η στάθμη όταν το πήρα! (πρέπει να καλύπτει όλη την 'ψηφιδωτή' επιφάνεια του δείκτη? σε μένα είναι λίγο πάνω από την μέση). Επίσης εμφανίζεται που κ που ο κλασικός τριγμός πίσω δεξιά, αλλά αυτή την περίοδο δεν ακούγεται!

                                  Για τον φίλο που ρώτησε ποιο πάνω το 120άρι emotion έρχεται με 225/45/R17 (και συνήθως με SC3).

                                  Εν τάξη δεν το συζητώ ότι το αυτοκίνητο είναι ακόμα σκέτη

                                  Δε ξέρω αν αναφέρεσαι σε μένα (είχα ποστάρει κάποια θέματα σχετικά με το ρελαντί). Το πρόβλημα που αντιμετώπιζα γενικά, ήταν πως το πρωί δεν έπαιρνε μπρος ... με τη θέλησή του, δηλαδή, φαινόταν για 1 δευτερόλεπτο να το σκέφτεται αν θα σβήσει ή όχι (δεν ανέβαζε απευθείας στροφές στο ρελαντί, έπεφτε λίγο σκέψη...). Το πρόβλημα όμως είχε παρουσιαστεί στο τελευταίο γέμισμα, οπότε το ξέσκισα λίγο, και στο επόμενο γέμισμα έβαλα 100αρα. Οσες φορές δοκίμασα να το βάλω μπρος μετά από απραξία 3-4 ημερών, πήρε κατευθείαν χωρίς δεύτερες σκέψεις. Αλλά επιμένει να ανεβάζει ρελαντί μέχρι τις 1000 rpm. Γενικά δεν ασχολούμαι αν δεν ανάψει λαμπάκι.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dickdick last edited by

                                    Ο χρήστης rayback έγραψε:

                                    Καλημέρα και από μένα, έφτασα αισίως τα 7κ χλμ στο 120άρι maranello red μου, και αυτό που με προβληματίζει τελευταία είναι ότι το πρωί συνήθως το ρελαντί δεν φτάνει τις 1400 στροφές, αλλά μένει περίπου στις 1000-1100 και μετά από κανα δυο λεπτά πέφτει στις 800 εκεί που πρέπει. Διάβασα σε προηγούμενο ποστ ότι έχει παρουσιασθεί και σε κάποιον ακόμα φίλο. Είναι νορμάλ αυτό? Το έχει παρατηρήσει κάποιος άλλος? Ο φίλος που του το έκανε, πως το έλυσε? Επίσης έχω την υπόνοια ότι μου τσιμπάει λίγο στα λάδια αλλά δεν μπορώ να θυμηθώ που ήταν η στάθμη όταν το πήρα! (πρέπει να καλύπτει όλη την 'ψηφιδωτή' επιφάνεια του δείκτη? σε μένα είναι λίγο πάνω από την μέση). Επίσης εμφανίζεται που κ που ο κλασικός τριγμός πίσω δεξιά, αλλά αυτή την περίοδο δεν ακούγεται!

                                    Για τον φίλο που ρώτησε ποιο πάνω το 120άρι emotion έρχεται με 225/45/R17 (και συνήθως με SC3).

                                    Εν τάξη δεν το συζητώ ότι το αυτοκίνητο είναι ακόμα σκέτη

                                    Δε ξέρω αν αναφέρεσαι σε μένα (είχα ποστάρει κάποια θέματα σχετικά με το ρελαντί). Το πρόβλημα που αντιμετώπιζα γενικά, ήταν πως το πρωί δεν έπαιρνε μπρος ... με τη θέλησή του, δηλαδή, φαινόταν για 1 δευτερόλεπτο να το σκέφτεται αν θα σβήσει ή όχι (δεν ανέβαζε απευθείας στροφές στο ρελαντί, έπεφτε λίγο σκέψη...). Το πρόβλημα όμως είχε παρουσιαστεί στο τελευταίο γέμισμα, οπότε το ξέσκισα λίγο, και στο επόμενο γέμισμα έβαλα 100αρα. Οσες φορές δοκίμασα να το βάλω μπρος μετά από απραξία 3-4 ημερών, πήρε κατευθείαν χωρίς δεύτερες σκέψεις. Αλλά επιμένει να ανεβάζει ρελαντί μέχρι τις 1000 rpm. Γενικά δεν ασχολούμαι αν δεν ανάψει λαμπάκι.

                                    Συνεχεια δεν περναει τις 1000 σαλ η μονο την πρωτη φορα που θα το βαλεις μπροστα το πρωι;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      rayback last edited by

                                      Το ρελαντί στην πρωινή εκκίνηση δεν ξεπερνάει τις 1000-1100 στροφές. 'Παλιά' πηγαινε στις 1300...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • R
                                        red_monster last edited by

                                        Ο χρήστης rayback έγραψε:
                                        Το ρελαντί στην πρωινή εκκίνηση δεν ξεπερνάει τις 1000-1100 στροφές. 'Παλιά' πηγαινε στις 1300...

                                        Παλιά είχε την ίδια εξωτερική θερμοκρασία?? --> είχε την ίδια πυκνότητα ο αέρας...

                                        ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου αντιλαμβάνεται τις εξωτρικές συνθήκες και πράττει ανάλογα

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          akilleas last edited by

                                          Καλησπέρα και από εμένα.
                                          Και μένα τώρα που έχει πολύ κρύο, το πρωί δεν ανεβάζει ρελαντί πάνω
                                          απο 1000 στροφές. Ενώ πριν από λίγες ημέρες, με πιο ''ζεστές'' ημέρες έφτανε και 1300.
                                          Είναι φυσιολογικό αυτό;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            red_monster last edited by

                                            Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                                            Το ρελαντί στην πρωινή εκκίνηση δεν ξεπερνάει τις 1000-1100 στροφές. 'Παλιά' πηγαινε στις 1300...

                                            Παλιά είχε την ίδια εξωτερική θερμοκρασία?? --> είχε την ίδια πυκνότητα ο αέρας...

                                            ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου αντιλαμβάνεται τις εξωτρικές συνθήκες και πράττει ανάλογα

                                            ξανα....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 178
                                            • 179
                                            • 180
                                            • 181
                                            • 182
                                            • 640
                                            • 641
                                            • 180 / 641
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr