-
Ούτε εμένα μου αρέσουν τα Lada*, αλλά γιατί να κλείσει το ανουσιούργημα (sic); Κακό είναι να υπάρχει κι αυτή η επιλογή για τον αγοραστή αυτοκινήτου;
- Παρότι ένα παλιό Lada Niva ίσως είναι το ιδανικό αυτοκίνητο πόλης για το Ελλάντα.
-
French car maker PSA Peugeot-Citroen (UG.FR) (PEUP.PA) raised its full-year guidance for operating profit to break even due to the success of its new models and the recent improvement in auto markets.
The shares powered ahead, gaining 6.4 percent to 25.28 euros by 1034 GMT and underpinning an 0.8 percent rise in the Dow Jones Stoxx Autos index .SXAP and setting a 13-month high.
Chief executive Philippe Varin is due to unveil his long-term plans for the group to investors later on Thursday and the new outlook replaces a very downbeat forecast in July.
Late last month, the head of market leader Volkswagen (VOWG.DE), Martin Winterkorn, said there was no reason yet for premature optimism and that the business climate remained tough.
Analyst Adam Jonas at Morgan Stanley said that PSA had the “most conservative second-half guidance of any European (carmaker) this year”.
He added the higher guidance was positive for to all European volume players including Fiat (FIA.MI) and Renault (RENA.PA) Reuters reported.
European car sales rose 6.3 percent in September as vehicle-scrapping incentives boosted demand in Germany, France and the U.K., according to figures from the European Automobile Manufacturers’ Association.
-
Going by the official sales data recently revealed by the Tata Motors Group, the company’s global sales registered a whopping 62 percent year-on-year increase in November.
Tata Motors – which is engaged in the production and marketing of heavy, medium and light commercial vehicles, passenger cars, and utility vehicles – specified that its global sales comprise the sales of Tata’s passenger vehicles with brands in India and Jaguar and Land Rover; and the entire range of commercial vehicles of Tata, Tata Daewoo and Hispano Carrocera.
While the November sales figures stood at 75775, collective sales for the April-November 2009 fiscal were 521059, marking a 4 percent year-on-year rise. The sales numbers of all commercial vehicles and passenger vehicles in November stood respectively at 33338, and 42,437 units – thereby indicating a respective 18 percent and 50 percent growth over last November figures.
A company statement said that the total vehicle sales in the domestic market witnessed an over 65 percent rise to 54,108 units in November, vis-à-vis the November 2008 figures. The sales of total passenger vehicle in the domestic market increased by almost 45 percent to 20,706 units, as compared to the same-month year-before figures of sale of 14,327 vehicles.
The exports for Tata Motors, which delivered 3,406 units of the Nano in November, witnessed a nearly 87 percent rise to 3,994 units, as against 2,140 units in the same month last year.
-
Ο θείος Σαμ δεν πεθαίνει, μόνο λίγο ξαπoσταίνει και ξανά προς τη δόξα τραβά.
General Motors’ year-on-year sales in China were up 67 per cent in 2009, and the firm claims 2010 will see further growth.
Last year was a troubled one for GM, as the firm was forced to enter Chapter 11 bankruptcy protection in the US, but China proved to be one of the company’s success stories.
GM sold 1.83 million vehicles in China last year and its market share grew from 1.3 per cent to 13.4 per cent. The firm is now the largest volume seller in China.
GM China boss Kevin Wale expects further growth this year, although the pace of growth will not be as strong as in 2009.
“Despite the sales records in 2009, it looks as if 2010 will be even stronger,” he said. “The industry outlook is strong and we expect more growth, albeit at a somewhat slower pace.”
One Chinese industry analyst claimed GM’s success in China last year saved the company from extinction. “China has saved General Motors,” said Zhang Xin from Guotai Junan Securities. “The explosive growth seen last year in China won’t be repeated in 2010, but demand for automobiles remains strong.”
-
Πίσω στο 1971
Ιαπωνία: Σε χαμηλό 38 ετών οι πωλήσεις αυτοκινήτων το 2009
Στο χαμηλότερο επίπεδο σε διάστημα 38 ετών διαμορφώθηκαν οι πωλήσεις αυτοκινήτων στην Ιαπωνία το 2009, σημειώνοντας πτώση 9%, σύμφωνα με στοιχεία που είδαν σήμερα το φως της δημοσιότητας.
Όπως αναφέρουν ξένα πρακτορεία, οι πωλήσεις αυτοκινήτων διαμορφώθηκαν στα 2,9 εκατ. οχήματα το 2009, επηρεασμένες από την οικονομική ύφεση καθώς περιορίστηκαν οι καταναλωτικές δαπάνες, παρά τις φορολογικές μειώσεις και τα κίνητρα απόσυρσης που υιοθέτησε η κυβέρνηση.
Οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων το 2009 υποχώρησαν κάτω από τα 3 εκατ. οχήματα για πρώτη φορά από το 1971, όπως ανακοίνωσε η ένωση Japan Automobile Dealers Association.
Συμπεριλαμβανομένων των πολύ μικρών αυτοκινήτων, οι πωλήσεις μειώθηκαν κάτω από τα 5 εκατ. οχήματα για πρώτη φορά σε διάστημα 31 ετών, διαμορφούμενες στα 4,6 εκατ. το 2009.
-
Στο σπίτι τους οι 2000 εργαζόμενοι της γραμμής παραγωγής του A3 στο Ingolstadt,από τις 15 Φεβρουαρίου και για χρονικό διάστημα που μένει να καθοριστεί.
Αιτία η ραγδαία πτώση στη ζήτηση του μοντέλου και η συνακόλουθη ανάγκη διάθεσης του stock που έχει συσσωρευθεί.Όλος ο κόσμος είναι χωριό.Αν αφήνεις για μεγάλο χρονικό διάστημα ένα μοντέλο στην αγορά,χωρίς εξέλιξη,στο τέλος το πληρώνεις.Ακόμα και να διαθέτεις το marketing της Audi.
Πληροφορίες που θέλουν την διακοπή παραγωγής να σχετίζεται με την αδυναμία κάλυψης της ζήτησης που προκάλεσε η τοποθέτηση στο A3 του 8ου θαύματος της μηχανικής,κινητήρα 1.9tdi των 90 ίππων....ελέγχονται ως ανακριβείς
-
Πώς μου αρέσει όταν οι ειδήσεις έχουν διπλή ανάγνωση...
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Στο σπίτι τους οι 2000 εργαζόμενοι της γραμμής παραγωγής του A3 στο Ingolstadt,από τις 15 Φεβρουαρίου και για χρονικό διάστημα που μένει να καθοριστεί....από 15 έως 20 Φεβρουαρίου
Αιτία η ραγδαία πτώση στη ζήτηση του μοντέλου και η συνακόλουθη ανάγκη διάθεσης του stock που έχει συσσωρευθεί.
Όλος ο κόσμος είναι χωριό.Αν αφήνεις για μεγάλο χρονικό διάστημα ένα μοντέλο στην αγορά,χωρίς εξέλιξη,στο τέλος το πληρώνεις.Ακόμα και να διαθέτεις το marketing της Audi.
Πληροφορίες που θέλουν την διακοπή παραγωγής να σχετίζεται με την αδυναμία κάλυψης της ζήτησης που προκάλεσε η τοποθέτηση στο A3 του 8ου θαύματος της μηχανικής,κινητήρα 1.9tdi των 90 ίππων....ελέγχονται ως ανακριβείς
Αιτία η πτώση της ζήτησης και η επακόλουθη παραμονή αδιάθετου stock λόγω της επερχόμενης άφιξης της επόμενης γενιάς του Α3 σε μόλις μερικούς μήνες,
και της διακοπής του προγράμματος ενίσχυσης πωλήσεων από πλευράς της γερμανικής κυβέρνησης...
Κάτι που κάνουν όλοι οι κατασκευαστές όταν επέρχεται πτωτική τάση των πωλήσεων:
από παύση παραγωγής για διάστημα ημερών ή και εβδομάδων μέχρι και οριστική διακοπή παραγωγής.Φυσικά εδώ δε μιλάμε καν για τερματισμό της παραγωγής,
ενώ και το κενό θα καλυφθεί από την αύξηση της παραγωγής προκειμένου να υπάρξει ανταπόκριση στην αυξημένη ζήτηση άλλων μοντέλων...Συμπληρωματικά στην 'είδηση' να προσθέσουμε και ότι τον τελευταίο χρόνο το Α3 ήταν το πιο επιτυχημένο premium μοντέλο στη μικρομεσαία κατηγορία στη χώρα προέλευσής του Γερμανία με 72.238 οχήματα
(ή τρίτο στη γενική κατάταξη μικρομεσαίων λαμβάνοντας υπόψην και τους μη premium κατασκευαστές: 1. VW Golf 366.230 2. Opel Astra 104.750 3. AUDI A3 72.238) .Καθόλου άσχημα για ένα μοντέλο 7 και πλέον ετών, που διατηρεί σύγχρονα τεχνολογικά χαρακτηριστικά
όντας πολύ καλύτερο από αντίστοιχες προτάσεις στην κατηγορία που θέλουν να διεκδικούν και τον τίτλο του premium.Σύμφωνα με τις πλέον αξιόπιστες πληροφορίες
η παραγωγή του Α3 με έναν ακόμα καινούριο κινητήρα (1.2TSI) θα ξεκινήσει μέσα στο Μάρτιο,
για αυτούς που ενδιαφέρονται τέλος πάντων...Αλήθεια μας έρχεται στο μυαλό κανένα άλλο γκρουπ που κρατάει μοντέλα για μεγαλύτερο κιόλας διάστημα,
ξεπερασμένα τεχνολογικά,
και που παρά το εξαιρετικό του μάρκετινγκ και τις πομφόλυγες δεν πουλάνε κιόλας;... -
Ο χρήστης provocatoras έγραψε:
Αλήθεια μας έρχεται στο μυαλό κανένα άλλο γκρουπ που κρατάει μοντέλα για μεγαλύτερο κιόλας διάστημα,
ξεπερασμένα τεχνολογικά,
και που παρά το εξαιρετικό του μάρκετινγκ και τις πομφόλυγες δεν πουλάνε κιόλας;...Η Α-Class; H 147 προ Mito;Ξέρουμε αν τα A3 που πωλήθηκαν υποκατέστησαν την αγορά μεγαλύτερων αυτοκινήτων ελέω κρίσης και απόσυρσης; Μην ξεχνάμε ότι η γερμανική αγορά είναι στο pick της το 2009....ενώ πλέον με τη μεγάλη αύξηση στην τιμή του Golf, οι τιμές ενός Α3 δε διαφέρουν και πολύ από το αντίστοιχο VW....
-
Ενδεικτικά κάποια νούμερα για τις πωλήσεις στη Γερμανία...
Σύνολο 2009: 3.807.175 (Μεταβολή 2009-2008: +23.2%)
Σύνολο 2008: 3.090.040 (Μεταβολή 2008-2007: -1.8%)
Σύνολο 2007: 3.148.163 (Μεταβολή 2007-2006: -9.2%)
Σύνολο 2006: 3.467.961 (Μεταβολή 2006-2005: +3.8%)
Σύνολο 2005: 3.342.1222009
Πόλης:
- Fiat Panda 59.114
- Smart ForTwo 33.973
- Renault Twingo 33.230
- Ford Ka 31.287
- Hyundai i10 30.223
- Toyota Aygo 29.520
- Fiat 500 23.957
- Citroën C1 22.367
- VW Fox 18.724
10.Chevrolet Matiz 17.895
Μικρά:
- VW Polo 109.005
- Opel Corsa 106.980
- Skoda Fabia 103.645
- Ford Fiesta 102.570
- Peugeot 207 58.222
- Fiat Grande Punto 53.111
- Dacia Sandero 51.292
- SEAT Ibiza 45.878
- Toyota Yaris 42.638
10.Renault Clio 37.502
Μικρομεσαία:
- VW Golf 366.230
- Opel Astra 104.750
- Audi A3 72.238
- BMW 1 71.400
- Ford Focus 64.225
- Mercedes A 54.622
- Renault Mégane 29.285
- Hyundai i30 27.994
- Nissan Qashqai 23.395
10.Kia Cee'd 20.383
(Στο Golf συμπεριλαμβάνονται τα Golf Plus και Jetta, στο Cee'd τα pro_cee'd και SW.)
Μεσαία:
- VW Passat 84.729
- Mercedes C 77.394
- Audi A4 75.341
- BMW 3 72.288
- Opel Insignia 36.347
- Ford Mondeo 23.842
- Toyota Avensis 13.552
- Mazda6 11.247
- Citroén C5 8.046
10.Honda Accord 6.002
Μεγάλα:
- Mercedes E 48.221
- BMW 5 34.374
- Audi A6 32.887
- Volvo V70 6.339
- Skoda Superb 5.815
SUV και 4x4:
- VW Tiguan 44.513
- Audi Q5 22.716
- Ford Kuga 13.901
- Mercedes GLK 13.217
- BMW X3 12.433
- BMW X5 10.904
- Mercedes ML 8.240
- Suzuki SX4 8.067
- Volvo XC60 7.759
10.Hyundai Tucson 7.564
2008
Πόλης:
- Smart ForTwo 33.766
- Renault Twingo 22.152
- Fiat 500 18.173
- VW Fox 15.465
- Citroën C1 15.233
- Fiat Panda 14.861
- Opel Agila 12.901
- Toyota Aygo 12.169
- Peugeot 107 9.707
10.Hyundai i10 9.514
Μικρά:
- VW Polo 71.952
- Opel Corsa 67.614
- Skoda Fabia 56.748
- Peugeot 207 46.053
- Ford Fiesta 43.487
- BMW Mini 30.800
- Toyota Yaris 27.674
- SEAT Ibiza 26.970
- Renault Clio 26.299
10.Fiat Grande Punto 20.621
Μικρομεσαία:
- VW Golf 231.293
- Opel Astra 76.069
- BMW 1 75.621
- Ford Focus 66.244
- Audi A3 65.088
- Mercedes A 61.583
- SEAT León 19.765
- Peugeot 308 18.043
- Citroën C4 17.761
10.Toyota Auris 17.491
Μεσαία:
- Audi A4 98.714
- Mercedes C 98.145
- VW Passat 94.523
- BMW 3 87.302
- Skoda Octavia 44.977
- Ford Mondeo 32.678
- Mazda 6 15.415
- Opel Vectra 12.842
- Renault Laguna 12.453
10.Toyota Avensis 9.357
Μεγάλα:
- Audi A6 45.304
- BMW 5 44.418
- Mercedes E 43.112
- Volvo V70 8.510
- Skoda Superb 4.917
SUV και 4x4:
- VW Tiguan 35.538
- BMW X3 18.486
- BMW X5 16.416
- Mercedes ML 14.672
- Audi Q7 9.238
- VW Touareg 9.207
- Toyota Rav4 8.147
- Hyundai Tucson 8.056
- Honda CR-V 7.408
10.Suzuki SX4 7.009
-
Δξ που αλλου να το ποστάρω...
Αναστέλλει τη λειτουργία των εργοστασίων της η Fiat
http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=125429 -
Ο χρήστης Gilles_27 έγραψε:
Δξ που αλλου να το ποστάρω...Αναστέλλει τη λειτουργία των εργοστασίων της η Fiat
http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=125429Η ιταλική κυβέρνηση δεν ανανέωσε προς το παρόν τα κίνητρα απόκτησης καινούριων 'καθαρών' αυτοκινήτων,που αναζωογόνησαν την ιταλική αγορά,από το Μάρτη του 09 και μετά.Αρκείται απλώς στο να διαδίσει ότι κάποια στιγμή αυτά θα επανισχύσουν μέσα στο 2010,διατηρώντας τον υποψήφιο αγοραστή σε καθεστώς αναμονής.Έτσι οι παραγελίες του τρέχοντος Ιανουαρίου.... έπεσαν στα επίπεδα του περσινού μαύρου Γενάρη.
Ταυτόχρονα η Fiat δεν έσπευσε να καλύψει την πτώση του αγοραστικού ενδιαφέροντος,λόγω κατάργησης τωv κινήτρων της απόσυρσης,μέσω διαφημιστικής καμπάνιας,που θα περιελάμβανε δραστικές εκπτώσεις στις τιμές των αυτοκινήτων της,ώστε να καλύψει μεγάλο ποσοστό από το χαμένο για τον αγοραστή οικονομικό πλεονέκτημα της απόσυρσης.
Προτιμά να θέσει,στο ευνοϊκό γι αυτήν καθεστώς της cassa integrazione, τους 30.000 εργαζομένους της επί ιταλικού εδάφους........παλιά της τέχνη κόσκινο δηλαδή*- Η ρευστότητα του ομίλου ανήλθε από τα 3,9δισ ευρώ του τέλους του 2008,στα 12,4δισ ευρώ(!!!!!)στα τέλη του 2009,ενώ το καθαρό βιομηχανικό χρέος μειώθηκε από τα 5,9δισ ευρώ του τέλους του 2008,στα 4,5δισ στα τέλη του 2009.Η δε Fiat Group Automobiles παρουσίασε τα καλύτερα αποτελέσματα για το Q4 στην ιστορία της.....με αύξηση εσόδων της τάξης του 192,3%(σε σχέση με το Q4/2008).
Πώς το πέτυχε αυτό;
1)Μηδενικές επενδύσεις
2) Cassa integrazione.
3) Bραζιλία
4)προμηθευτές που χρησιμοποιούνται σαν τράπεζα......αφού πληρώνονται με καθυστέρηση 12 μηνών
5)μη καταβολή του bonus πωλήσεων και απόσυρσης στο δίκτυο τηςΚλασσικές 'μασωνίες' της corso Marconi.....
- Η ρευστότητα του ομίλου ανήλθε από τα 3,9δισ ευρώ του τέλους του 2008,στα 12,4δισ ευρώ(!!!!!)στα τέλη του 2009,ενώ το καθαρό βιομηχανικό χρέος μειώθηκε από τα 5,9δισ ευρώ του τέλους του 2008,στα 4,5δισ στα τέλη του 2009.Η δε Fiat Group Automobiles παρουσίασε τα καλύτερα αποτελέσματα για το Q4 στην ιστορία της.....με αύξηση εσόδων της τάξης του 192,3%(σε σχέση με το Q4/2008).
-
3 δις ευρώ οι ζημίες της Ρενώ για το 2009. Το 2010 προμηνύεται δύσκολο για τον 'μάγο' Γκοσν.
-
2,64 δις ευρώ οι ζημίες του 2009 για την Daimler. Όλα μαζί, και ΙΧ και φορτηγά. Οι πωλήσεις των επιβατηγών Mercedes+Smart κάτω από 1.200.000 τεμάχια. Χλωμή η υποδοχή της νέας Ε.
Συνομιλίες με Renault για συνεργασία σε κοινούς κινητήρες και εξαρτήματα για τη Smart. -
Μάλλον επήλθε το τέλος για την Hummer...
H εταίρεια φαίνεται να κλείνει και να μην μεταβιβάζεται στους κινέζους... Τώρα, τι θα κάνουν οι κακομοίρηδες που πλήρωσαν μια εποχή εν Ελλάδι αρκετά πάνω από 100Κ για ένα Η2, δεν ξέρω...
Ανταλλακτικά και υποστήριξη θα υπάρχουν, από πώληση μούρης όμως, ίσως δεν είναι καλά τα πράγματα!
Πού ξέρετε πάντως, ίσως κάποια στιγμή γίνει...συλλεκτικό!
-
Την ιδια ωρα...(για την ακριβεια 23/02)
Trollhättan. Spyker Cars N.V. today confirmed it has finalized the deal with General Motors Company to purchase Saab Automobile AB. The transfer of ownership took place at (around 5pm) on February 23. Prior to the close of the deal Saab exited liquidation and control was reinstated to Jan Åke Jonsson, Saab Automobile's CEO, and his management team. Going forward Saab Automobile and Spyker Cars will operate as sister companies under the umbrella of the Amsterdam Euronext listed parent company Spyker Cars N.V. (Ticker symbol:SPYKR). This transaction secures the future of Saab Automobile and signals the start of an exciting new era for the iconic brand.
Victor Muller, CEO of Spyker Cars NV said: 'We are delighted - Saab's future is now secure.' He continued: 'From today we will be concentrating all of our efforts into reviving Saab and transforming it into a sustainable and profitable company with the confidence to be bold. We will reinforce the emotional experience between Saab drivers and their cars and we will focus on Saab's historical strengths in the fields of independent thinking, aircraft heritage, ecological performance and motorsport.'Through this acquisition we add approximately 15 euros per share in equity and 60 euros of assets. With a well funded business plan in place we are looking forward to working with Saab's management on the realization of that plan and bringing exciting new products to our customers. Real Saabs, Saab Saabs'
Jan Åke Jonsson, CEO of Saab Automobile AB said: 'Today's announcement is great for Saab's customers, dealers, suppliers and employees around the globe, the level of passion and support shown to Saab over recent months has been remarkable and this does bode well for the future. Now we aim to get back to the execution of our business plan, starting with the introduction of the new 9-5 later this year, and with the continued support of our employees and business partners I am confident we will succeed.'
'This transaction represents the successful outcome of months of hard work and intense negotiations, all aimed at securing a sustainable future for this unique brand, and we are pleased with the positive outcome,' said John Smith, GM vice president for corporate planning and alliances. 'This is a great day for Saab employees, dealers and suppliers, and a great day for millions of Saab customers and fans worldwide.'
-
Πολύ ενδιαφέρον άρθρο για πωλήσεις και κέρδη για το 2009 σε Μπεμβέ και όμιλο VW.
Ειδικά για τους τελευταίους, παρά το νέο ρεκόρ πωλήσεων όλα τα κέρδη ήρθαν μόνο από την Άουντι, αφού όλες οι υπόλοιπες εταιρείες του ομίλου πάσχιζαν να πιάσουν το break even, αν δεν ήταν μέσα μερικοί μερικοί.
Ενδεικτικό απόσπασμα από το κείμενο :
VW sales in China soared 37 percent in 2009 to 1.4 million vehicles, more than VW sold in Germany..http://www.nytimes.com/2010/03/12/business/global/12auto.html?ref=automobiles
-
Δεν ήξερα που να το βάλω και δεν ήθελα να ανοίξω νέο τόπικ...απλά η κρίση φέρνει στην επιφάνεια τέτοια άρθρα.
Ανακαλύφθηκε λοιπόν ότι η Daimler 'λάδωνε' κυβερνητικούς εκπροσώπους ακόμα και στην Ελλάδα για να αγοράζουν τα αυτοκίνητά τους! Υπάρχει lawsuit εναντίον τους και φαίνεται πως θα πληρώσουν ένα αρκετά μεγάλο πρόστιμο:
Daimler Caught in International Multimillion-Dollar Bribery Scandal
Tuesday, March 23, 2010
Toyota isn't the only powerhouse auto firm that likes to get involved in shady business practices. The Detroit News reports that Mercedes-Benz's parent company Daimler AG has paid a lot of cash - 'tens of millions' in the form of bribes - to governments and/or officials of twenty-two (yes, that's 22!) countries. That's a lot.
The Justice Department has officially charged the manufacturer with violating the Foreign Corrupt Practices Act, which prevents U.S. firms from paying off (or offering 'gifts' to) foreign officials (for an explanation on how this affects Germany, scroll down for an excerpt from FCPA Enforcement).
Between 1998 and 2008, Daimler is said to have been 'investing' in China, Croatia, Egypt, Greece, Hungary, Indonesia, Iraq, Ivory Coast, Latvia, Nigeria, Russia, Serbia and Montenegro, Thailand, Turkey, Turkmenistan, Uzbekistan, and Vietnam (and more!) with the intent of 'securing contracts with government customers for the purchase of Daimler vehicles valued at hundreds of millions of dollars.'
It's believed that Daimler earned upwards of $50 million by distributing bribes 'through shell companies and in one case, Daimler created a specific U.S. shell company to pay bribes.'
And now, a chance for fans of 'Amurrica' and freedom to get pissed off: Daimler scored contracts that American car builders were going after! Those sneaky bastards; it's like a double-whammy.
Other examples include Russia (between 2000-2005), where $5 million was paid to government officials, and Turkmenistan (2000), where a $300,000+ armored S-Class was awarded as a birthday present to a 'high-level executive [government] official'.
'Investigators reportedly traveled to 25 countries and interviewed dozens of people, including former Daimler chairman Juergen Schrempp and other executives. Investigators also uncovered evidence of secret bank accounts.'
All this is not to say Daimler hasn't tried to rectify some of the problems; they cut net income down by $84.5 million and operating profit by $21 million for financial year 2005 - and released executives - when it was discovered that some ''improper payments' were made in Asia, Africa and Eastern Europe.'
Reuters reports, 'The charges consist of two counts: conspiracy, and falsifying books and records under the Foreign Corrupt Practices Act.'
It's been speculated that Daimler (more like CRIME-ler) will be slapped with a $185 - 200 million fine. Ouch.
- By Phil Alex
Via: Detnews & Reuters
Περισσότερα εδώ: http://carscoop.blogspot.com/2010/03/da ... ional.html
-
SAAB ΤΕΛΟΣ!
Οποιος θέλει κανα συλλεκτικο, ίσως βρει κανα στοκαρισμενο σε καμμια αντιπροσωπεια σε καλή τιμή.
-
Υπέβαλε αίτηση χρεωκοπίας.
Αίτηση χρεωκοπίας από τη σουηδική Saab
http://www.newsbeast.gr/financial/arthro/276499/aitisi-hreokopias-apo-ti-souidiki-saab-/
Mία πολύ σημαντική ευρωπαϊκή βιομηχανία. R.I.P.

-
Όχι ρε γαμώτο
-
Zeewolde, The Netherlands, 19 December 2011 – Swedish Automobile N.V. (Swan) announces that Saab Automobile AB (Saab Automobile), Saab Automobile Tools AB and Saab Powertrain AB filed for bankruptcy with the District Court in Vänersborg, Sweden this morning.
After having received the recent position of GM on the contemplated transaction with Saab Automobile, Youngman informed Saab Automobile that the funding to continue and complete the reorganization of Saab Automobile could not be concluded. The Board of Saab Automobile subsequently decided that the company without further funding will be insolvent and that filing bankruptcy is in the best interests of its creditors. It is expected that the Court will approve of the filing and appoint receivers for Saab Automobile very shortly.
Swan does not expect to realize any value from its shares in Saab Automobile and will write off its interest in Saab Automobile completely.
http://media.saab.com/el/press-releases/2011-12-19/saab-automobile-files-bankruptcy
Ποσο τελικα η κριση θα επηρεασει τις αυτοκινητοβιομηχανιες?