Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Renault Clio RS η VW Scirocco 2.0 ;
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Renault Clio RS η VW Scirocco 2.0 ;
    • 1
    • 2
    • 22
    • 23
    • 24
    • 25
    • 26
    • 25 / 26
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    72
    511
    553
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      italakias last edited by

      ειμαι της παλιας σχολης εγω αγορι μου,δεν οδηγω συγχρονες μπακατελες.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Q
        qsisvts last edited by

        σιγα ρε γερολυκε

        μη μου το παιζεις εμενα παππους

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          sthom last edited by

          Πραγματικα στριφτερο ιταλικο μοντελο εχω να δω απο την εποχη Punto GT και Alfa 33...

          Ακομα και το πολυδιαφημισμενο 147 ηταν αηδια μπροστα στο 'λαστιχενιο' 33αρι το οποιο ομως πολυ σπανια σε αφηνε ξεκρεμαστο.
          Μπορω να πω οτι ειναι ισως και το τελευταιο σπορ κατασκευασμα της ιταλικης μαρκας.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • J
            johnkyr last edited by

            Ο χρήστης sthom έγραψε:
            Πραγματικα στριφτερο ιταλικο μοντελο εχω να δω απο την εποχη Punto GT και Alfa 33...

            Ακομα και το πολυδιαφημισμενο 147 ηταν αηδια μπροστα στο 'λαστιχενιο' 33αρι το οποιο ομως πολυ σπανια σε αφηνε ξεκρεμαστο.
            Μπορω να πω οτι ειναι ισως και το τελευταιο σπορ κατασκευασμα της ιταλικης μαρκας.

            +1 για την 33

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • I
              italakias last edited by

              Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
              σιγα ρε γερολυκε

              μη μου το παιζεις εμενα παππους

              προσεχε πως μιλας στον ΠΑΛΙΟΝΕ.

              γερασα ρε γαμωτο, δεν μπορω να σηκωσω το ποδι μου απο το γκαζι.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mirage last edited by

                Ο χρήστης sthom έγραψε:
                Πραγματικα στριφτερο ιταλικο μοντελο εχω να δω απο την εποχη Punto GT και Alfa 33...

                Ακομα και το πολυδιαφημισμενο 147 ηταν αηδια μπροστα στο 'λαστιχενιο' 33αρι το οποιο ομως πολυ σπανια σε αφηνε ξεκρεμαστο.
                Μπορω να πω οτι ειναι ισως και το τελευταιο σπορ κατασκευασμα της ιταλικης μαρκας.

                Ξεχνάς την 156

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  italakias last edited by

                  156-147 τα ιδια ηταν με λιγο καλυτερη την πρωτη σε οδικη συμπεριφορα.

                  ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ,μια λεξη που μου φερνει αναγουλα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    sthom last edited by

                    Δεν την ξεχασα,απλα δεν μου εκανε κλικ(για να την θυμαμαι)...
                    Οχι τουλαχιστον τοσο οσο μου εκανε η Imola ενος φιλου.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kikizas-grigoris last edited by

                      Ο χρήστης sthom έγραψε:
                      Πραγματικα στριφτερο ιταλικο μοντελο εχω να δω απο την εποχη **Punto GT **και Alfa 33...

                      Ακομα και το πολυδιαφημισμενο 147 ηταν αηδια μπροστα στο 'λαστιχενιο' 33αρι το οποιο ομως πολυ σπανια σε αφηνε ξεκρεμαστο.
                      Μπορω να πω οτι ειναι ισως και το τελευταιο σπορ κατασκευασμα της ιταλικης μαρκας.

                      Κανεις πλακα ετσι?
                      Να μου ελεγες για το τελευταιο Uno turbo i.e με τα 114αλογα, ναι, αλλα
                      το Punto GT ?

                      Για να στριψει αυτο σωστα με φουσκωμενη τουρμπινα μεσα σε στροφη, επρεπε να οργανωσεις ολοκληρο στρατηγικο σχεδιο , με την ακριβη χρονικη στιγμη ΠΡΙΝ
                      ξεκινησει η στροφη, να εχεις δωσει πριν το γκαζι, ωστε να εισαι on boost απο την κορυφη και μετα, κατι που με το αρκετο lag στις χαμηλες, για να το πετυχεις σε καθημερινες
                      συνθηκες κινησης, αποτελουσε σπαζοκεφαλια...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • I
                        italakias last edited by

                        το ουνο ειχε προβληματικο κρατημα ειδικα το πισω μερος ηταν....

                        το πουντο ανωτερο σε κρατημα απλως ηθελε μυαλο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kikizas-grigoris last edited by

                          Ο χρήστης italakias έγραψε:
                          το ουνο ειχε προβληματικο κρατημα ειδικα το πισω μερος ηταν....

                          το πουντο ανωτερο σε κρατημα απλως ηθελε μυαλο.

                          Eχω οδηγησει ουκ ολιγες φορες και τις τρεις γενιες Punto GT.
                          To Uno Turbo i.e (το μετεπειτα 1.4 με 114 - εργοστασιακο) το ειχε φιλος και το δοκιμαζαμε
                          σε ιδιες διαδρομες, εστριβε σε σφικτα κομματια πολυ καλυτερα, το GT ηταν ιδανικο για μικρα ταξιδια, αλλα σε στριψιμο, δυσκολευοταν πολυ να περασει την δυναμη κατω, και ειχε και εντονο lag...
                          Mε το Uno turbo μαθαινες να οδηγεις γρηγορα και ακομα καλυτερα.
                          Με το GT αν δεν ησουν εμπειρος πραγματικα οδηγος και 'ψαγμενος' δεν εστριβες
                          ποτε καλυτερα απο uno (στην καλυτερη περιπτωση), ή 'αγοραζες' (ευθεια οτι υπηρχε ) στην χειροτερη...
                          Εγω οταν καποια στιγμη βρηκα το 'κουμπι' του στο lag, μετα απο ενα σημειο με κουραζε
                          και βαριομουν την ολη διαδικασια. Το Uno ηταν πολυ πιο ευχαριστο. Σημαδευες απλα σωστα για την ιδανικη γραμμη, και με σωστη δοση γκαζιου, εβγαινες 'κυριος' απο στροφη και αρκετα γρηγορα.
                          Το GT δεν μπορουσε να το κανει αυτο το ιδιο αποτελεσματικα παρα μονο με χρηση
                          αριστερου φρενου ( και γκαζι για να κρατιεσαι on boost) κατι το οποιο
                          προσωπικα δεν μπορεσα με ασφαλεια να δοκιμαζω ωστε να το μαθω, οποτε απλα
                          χαιρομουν το 'κολλημα' στην πλατη μεχρι την 3η σχεση σε ευθεια...

                          (Ωραια χρονια ηταν αυτα, ανεμελα... Φοιτητικη ζωη, γκαζια με δανεικα αυτοκινητα , νυχτερινη ζωη, γυναικες. )

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            italakias last edited by

                            ρε το ουνο δεν φημιζονταν για το κρατημα
                            το μπροστινο του συστημα δεν ελεγε τιποτα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kikizas-grigoris last edited by

                              Ο χρήστης italakias έγραψε:
                              ρε το ουνο δεν φημιζονταν για το κρατημα
                              το μπροστινο του συστημα δεν ελεγε τιποτα.

                              Δεν ξερω τι ακουγοταν ή διαβαζες σε διαφορα περιοδικα , στην πραξη παντως
                              το Uno ηταν πιο ομοιογενες-φιλικο και εκμεταλευσιμο στο γκαζι του, διαπιστωσεις
                              προσωπικες με εργοστασιακα αυτοκινητα και οχι 'μου ειπε ο ταδε που του ειπε ο φιλος που το εχει' κτλ...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                sthom last edited by

                                Θα συμφωνησω απολυτα με τον ιταλο,οτι το Uno για να στριψει ηθελε ταμα στην Τηνο με το πλαισιο που ειχε...Μην ξεχναμε το πισω πατωμα που ξεκωλλουσε απο το στριψιμο και τα παθητικα 13αρια που παρακαλουσες να μην γινουν φυτιλα στην πρωτη φουρκετα.

                                Το GT ηταν μακραααν μπροστα και σε αισθηση αλλα και σε στριψιμο.Ναι,συμφωνω οτι ειχε ξεσπασμα,διαφωνω πληρως στο οτι δεν εστριβε.
                                Αμα ηθελες να κρατησεις γραμμες(και ειχες συνεση στο δεξι σου ποδι) μια χαρα εστριβε και μαλιστα στα πατημενα εστριβε πολυ καλυτερα απο 106/Saxo...

                                Τελοσπαντων,γουστα ειναι αυτα,ο καθενας εχει την αποψη του περι διασκεδασης.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • I
                                  italakias last edited by

                                  μαγκες ,ενα ειναι το εργαλειο,το δικο μου ,παει και τελειωσε .

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kikizas-grigoris last edited by

                                    Ο χρήστης italakias έγραψε:
                                    μαγκες ,ενα ειναι το εργαλειο,το δικο μου ,παει και τελειωσε .

                                    To δικο σου ηταν ωραιο που εβγαινε σε Integrale 8V και μετα 16V με το φουσκωμενο καπω
                                    (και τα δυο με φουσκωμενα φτερα και μαυρες ζαντες στο σχεδιο που ηταν και οι δικες σου)

                                    Edit: Δεν ξερω ο φιλος για ποια GT , Uno turbo αναφερεται, εγω μιλαω για πληρως
                                    εργοστασιακα χωρις καμμια βελτιωση-μετατροπη.
                                    Μονο το GT III παταγε καπως πιο γλυκα με 2α-3η και αυτο γιατι ειχε ελαφρως μειωμενη πιεση και εβγαζε 130αλογα, αντι 136.
                                    Οσα GT ηξερα εκεινη την εποχη, το πρωτο βημα που εκαναν ηταν να βαλουν καλες 15αρες
                                    για να στριβουν πιο σωστα, το στανταρ με τις 14αρες γλυστραγε ΠΟΛΥ περισσοτερο
                                    απο το Uno...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      red_monster Banned last edited by

                                      Ο χρήστης italakias έγραψε:
                                      ειμαι της παλιας σχολης εγω αγορι μου,δεν οδηγω συγχρονες μπακατελες.

                                      Αρχαιολαγνος?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        ?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          steering last edited by

                                          Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                                          κι εγω κατοχος του rs ειμαι οποτε δεν θα ειμαι αντικειμενικος,η αναρτηση του ειναι πολυ καλη και προοδευτικη και δεν με κουραζει αν και 40φευγα πια,ουτε ο συμπλεκτης οπως ειπωθηκε παραπανω αυτο που με ενοχλει ειναι ο θορυβος απο το κοντο 6αρι (τελειο κατα τ'αλλα) αλλα θα ηθελα μια πιο μακρια 6η η και 7η αν γινοτανε για πιο ξεκουραστο ταξιδι.
                                          Οσον αφορα ολα τα υπολοιπα σε στροφοδιαδρομη δυσκολα χανει ακομα και απο πολυ πιο ακριβες κατασκευες με πολλαπλους κλπ......

                                          Μιας και είσαι κάτοχος...δεν ξέρω αν το έχεις παρατηρήσει αλλά στο ταξίδι δεν κάνει παντού θόρυβο. Όντως κάνει ένα συντονισμό μεταξύ 3500 - 4000σαλ (120-135km) αλλά μετά δεν ενοχλεί μέχρι τις 5000σαλ (170km). Ταξιδεύοντας δηλαδή με 150-160, δεν ενοχλούμαι από το θόρυβο. Ιδιότροποι αυτοί οι Γάλλοι..

                                          Πριν το fl (τελη 2007, αρχες 2008?) διαβασα οτι μακρυνανε λιγο την 6η , αν θυμαμαι καλα...
                                          Εχει κανεις προσφατο RS (ή δοκιμασε) πριν το fl που να επιβεβαιωνει κατι τετοιο?
                                          Και αν ναι, διαπιστωσε σχετικα ανετο-αθορυβο ταξιδι?

                                          Μα γι΄αυτό μιλάω. Το δικό μου είναι μοντέλο ΄09 (προ f/l). Πραγματικά, σε ταχύτητες 140-160 δεν ενοχλεί καθόλου στο ταξίδι.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            red_monster Banned last edited by

                                            Ο χρήστης sthom έγραψε:
                                            Πραγματικα στριφτερο ιταλικο μοντελο εχω να δω απο την εποχη Punto GT και Alfa 33...

                                            Ακομα και το πολυδιαφημισμενο 147 ηταν αηδια μπροστα στο 'λαστιχενιο' 33αρι το οποιο ομως πολυ σπανια σε αφηνε ξεκρεμαστο.
                                            Μπορω να πω οτι ειναι ισως και το τελευταιο σπορ κατασκευασμα της ιταλικης μαρκας.

                                            έχω κάνει άπειρα κμ με 33 και συμφωνό στο λαστιχένια και στο οτι δεν σε αφήνει ξεκρέμαστο, αλλά...η 147 είναι άλλο πράγμα...η 1.6 δεν έχει το γκάζι και το μπαμ της 33 αλλά πέρα από αυτό είναι έτη φωτός...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 25 / 26
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr