-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Σχετικά με την οικονομική 7άρα της αγγελίας είναι η μη μακριά έκδοση που δεν πρέπει να μετράει και πολύ....Αν είναι να πάρεις 7άρα (είτε επαγγελματίας είτε ιδιώτης) την παίρνεις μακριά να απλώνεις τα πόδια σου.
Μιλάμε όμως για πραγματικά εξευτελιστική τιμή ....
Τελικά βλέπω ότι με τα νέα μέτρα, ενισχύεται το ' οι φτωχοί φτωχότεροι και οι πλούσιοι πλουσιότεροι '
Κάποιος που μπορεί να αντέξει οικονομικά ένα τέτοιο αυτοκίνητο (ας πούμε τα 10Κ το χρόνο σε έξοδα + το τεκμήριο) πλέον το αποκτάει και πιο εύκολα...
Και όπως λεέι και ο πατέρας μου , ' τι να σε κάνω αγόρι μου έπεσες από φτωχά @@'
-
Ο χρήστης jtblaster έγραψε:
Σχετικά με την οικονομική 7άρα της αγγελίας είναι η μη μακριά έκδοση που δεν πρέπει να μετράει και πολύ....Αν είναι να πάρεις 7άρα (είτε επαγγελματίας είτε ιδιώτης) την παίρνεις μακριά να απλώνεις τα πόδια σου.
Μιλάμε όμως για πραγματικά εξευτελιστική τιμή ....
Τελικά βλέπω ότι με τα νέα μέτρα, ενισχύεται το ' οι φτωχοί φτωχότεροι και οι πλούσιοι πλουσιότεροι '
Κάποιος που μπορεί να αντέξει οικονομικά ένα τέτοιο αυτοκίνητο (ας πούμε τα 10Κ το χρόνο σε έξοδα + το τεκμήριο) πλέον το αποκτάει και πιο εύκολα...
Και όπως λεέι και ο πατέρας μου , ' τι να σε κάνω αγόρι μου έπεσες από φτωχά @@'
Ποιος έχει 10Κ το χρόνο έξοδα;;; Η εξακύλινδρη Μ5; 10Κ έγραψε πως έχει o sv2 για τη Ferrari σε 3 χρόνια με εικοσικάτι χιλιάδες χιλιόμετρα και μεγάλα service μέσα. Η ΒΜW βγάζει (και θα βγάζει) σε επάρκεια ΟΛΑ τα ανταλλακτικά (ακόμα και για 635csi των μέσων της δεκαετίας του '80) και το κόστος συντήρησης δεν είναι τόσο παράλογο ακόμα και σε τέτοια μοντέλα. Σίγουρα είναι πιο ακριβό από την 316, αλλά εδώ μιλάμε για αγορά με 11 χιλιάρικα. Από το να αγοράσεις κανένα καινούριο κονσερβοκούτι στα 18k, σου μένουνε και 7 χιλιάρικα για να τη συντηρείς και να πληρώνεις τα χαράτσια της για κάμποσα χρόνια. Από θέματα αξιοπιστίας, άνεσης, εξοπλισμού κλπ σε Μ, είναι αστείο ακόμα και να το συζητάμε. Ακόμα και σε σύγκριση με καινούριο κουτί.
-
Δεν αντιλέγω ότι είναι καλύτερη από οποιαδήποτε κονσερβοκουτι των 18 Κ.
αν και παραδέχομαι ότι ίσως υπερέβαλα για τα 10Κ το χρόνο , αν θέλεις τα βάζουμε κάτω να τα υπολογίσουμε κάπου αλλού μιας και θα βγούμε off topic ... -
Ρε παιδιά.. είναι πολύ παλιό του ΤΟΥΤΟΥ.... λογικό είναι να κάνει ότι κάνει... Προσωπικά αν εμενα επαρχία μπορεί να το αγόραζα για την πλάκα μου
Στην Αθήνα μέσα θα πέθαινε -
Παίδες δεν είναι για κάθε μέρα το 34άρι, από θέμα κόστους και μόνο δεν συμφέρει -εκτός και αν δεν υφίσταται τέτοιος περιορισμός. Είναι να το βγάλεις ένα Σ/Κ να πας μια εκδρομή, να το ανεβάσεις Σέρρες 1-2 φορές το χρόνο, ή να το βγάλεις ένα βράδυ μια βόλτα στο βουνό μόνο και μόνο για να το ακούσεις.
-
Από την αρχή μιλαώ για την 7άρα που είναι και σχετικά καινούργια ...
-

-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Παίδες δεν είναι για κάθε μέρα το 34άρι, από θέμα κόστους και μόνο δεν συμφέρει -εκτός και αν δεν υφίσταται τέτοιος περιορισμός. Είναι να το βγάλεις ένα Σ/Κ να πας μια εκδρομή, να το ανεβάσεις Σέρρες 1-2 φορές το χρόνο, ή να το βγάλεις ένα βράδυ μια βόλτα στο βουνό μόνο και μόνο για να το ακούσεις.Κοίτα το 34άρι είναι πολύ καλό deal αν βρεις καθαρό και είσαι σίγουρος ότι είναι έτσι. Εξαρτάται πόσα χιλιόμετρα έχει επάνω βεβαίως, αλλά μόνο να το ακούς όπως λες αξίζει.
Γενικώς, αν το ψάξεις βρίσκεις καλές ευκαιρίες ιδιαίτερα στα μεγάλα κυβικά.
Από συντήρηση, εξαρτάται πόσα χιλιόμετρα θα του κάνεις το χρόνο. Τα 10Κ € είναι αρκετά μεγάλο νούμερο νομίζω.
-
Ο χρήστης pad έγραψε:
Εμένα ο Νίκος μου είναι συμπαθέστατος (δεν το λέω ειρωνικά), αλλά από μια φάση και πέρα θα ήθελα να διαβάζω εμπειρίες και άλλων με μεγαλύτερες Μπέμπες.
Το πρόβλημα είναι ότι δεν γράφουν οι άλλοι ιδιοκτήτες BMW αντίστοιχα θέματα, όχι ότι γράφει ο Νίκος.
Αλήθεια, έχει αναρωτηθεί ποτέ κανείς το γιατί; Παλιότερα έμπαινα και διάβαζα το BMW forum σε καθημερινή βάση, υπήρχε μπόλικο υλικό με ΠΟΛΥ ζουμί. Τροφή για το μυαλό, είτε ως γνώση σε κείμενα με προτάσεις για (ουσιαστική) βελτίωση από τον ΒΑΣΙΛΗ και άλλους, είτε ως φαντασία με τη μορφή περιγραφών. Είχε και μπόλικη τροφή για τα μάτια στη μορφή απίστευτων φωτογραφιών (συνήθως από pad) από αγωνιστικές BMW την ώρα της 'μάχης', από ένδοξες εποχές και μοντέλα. Και ξαφνικά, σε μια χρονική περίοδο που δεν μπορώ πια να προσδιορίσω επειδή έχει περάσει και καιρός, το συγκεκριμένο forum έπεσε σε κάτι που εγώ προσωπικά (το τονίζω το προσωπικά γιατί 'περί ορέξεως, κολοκυθόπιτα') θεωρώ ένα ανείπωτο τέλμα. Με συζητήσεις για 'νίκελ νεφρά', ζαντολάστιχα, χρώματα, αρώματα, γυαλιστικά ταμπλώ, εφίσιεντ νταϊνάμιξ του κώλου, δίχρωμες ταπετσαρίες, ινφοτέινμεντ, τζιπιές, πέντε κόμμα έξι λίτρα, φώτα με λεντ, φώτα με ξένον και ότι παπαριά μου ξενερώνει τη ζωή. Και να ήτανε στο φόρουμ της μερσεντές να πάει στο διάλο, γιατί εκειπέρα κουτί ταιριάζουν όλα αυτά. Αλλά εδώ είχα την εντύπωση πως μιλούσαμε για BMW, 'πραγματικά μηχανήματα οδήγησης' και ουχί μόστρας και ξαπλώστρας. Οπότε αυτός ήτανε ένας από τους λόγους που αραίωσα κατά πολύ τις επισκέψεις και τα διαβάσματα εδώ πέρα, άλλωστε ένας από τους μεγαλύτερους άγραφους κανόνες στα φόρα (και συχνό 'επιχείρημα' θαμώνων) είναι 'άμα δε σου αρέσει μη το διαβάζεις'. Βέβαια συνέχισα να μπαίνω αραιά και πού μήπως υπήρχε τίποτα ενδιαφέρον που πιθανώς να έχανα, διάβαζα τις τρεις πρώτες σειρές του πρώτου ποστ της τελευταίας σελίδας που σχεδόν πάντα ήτανε στο στυλ 'Δοκίμασα χτες ένα γυαλιστικό με κερί της τάδε εταιρίας' και το δάχτυλο μου κλίκαρε στο 'back' του browser πριν δώσει εντολή ο εγκέφαλος.
ΟΚ λοιπόν. Έχω Μ3. Την προηγούμενη, Ε46. Τι να γράψω εγώ για το αυτοκίνητό μου; Μ-Pack δεν έβαλα. Καταναλόμετρο δεν κοιτάζω ποτέ γιατί δεν ξέρω πως να το δω. Τζιπιές δεν έβαλα γιατί είχε ένα. Σηματάκι ///Μ δεν έβαλα. Δεν σκέφτομαι να βάλω κι άλλα δερμάτινα καθίσματα. Ούτε Μ ζάντες χρειάζεται να βάλω. Άρα;;; Δεν έχω τίποτα να γράψω που να ενδιαφέρει! Γιατί αν υπήρχε τίποτα αλλο που να ενδιέφερε, φαντάζομαι πως θα φαινόταν! Εδώ και μήνες. Χρόνια!Και έχουμε βέβαια την σούπερ ενδιαφέρουσα ερώτηση του elteo:
Nozomi,
εάν έγραφε κάποιος συνέχεια για την Μ3 του δεν θα κούραζε δηλ ;
Αν μας έγραφε για τα extra που φοράει το αυτοκίνητό του βεβαίως και θα κούραζε.
Αν μας έλεγε όμως ότι π.χ ο κινητήρας δεν 'εμφανίζει' τα άλογά του στις χαμηλές στροφές (όπως διαβάζουμε), πιστεύω ότι θα ενδιέφερε.Πραγματικά! Αν αντί για 120i ή 320d ή 320si ήταν κάποιος και έγραφε συνέχεια για τη Μ3 του και (98% μούφες) για το πόσες κολώνες έριξε, πόσα παντιλίκια τράβηξε, το ότι έστριβε στο Διόνυσο και κάποιοι κάτοικοι μπέρδεψαν τον καπνό από τα λάστιχα και πήραν την Πυροσβεστική καταγγέλοντας νέο εμπρησμό... πόσο λαλάκας θα ακουγόταν αυτός ο άνθρωπος;;;
Στο παραπάνω quote έχουμε βέβαια και την απάντηση του Nozomi, που θα περίμενε από έναν κάτοχο Μ3 να γράψει ότι ο κινητήρας δεν εμφανίζει τα άλογά του στις χαμηλές στροφές... Και εδώ είναι άλλη μια ΠΛΗΓΗ, τεράστια και ανοιχτή, του παρόντος φόρουμ. ΕΧΕΙ. ΧΑΘΕΙ. Η ΜΠΑΛΑ! Διαβάζουμε κάπου μια ΠΑΠΑΡΙΑ, και την αναπαράγουμε αενάως ως γνώση από αυθεντία, αδιαπραγμάτευτη. Δεν εμφανίζει λέει τα άλογα στις χαμηλές στροφές η Μ3! Το ιδανικό θα ήτανε να τα εμφάνιζε ε; Να ξεκινούσες να ξεπαρκάρεις το πρωί με 420 άλογα στις 1200 στροφές. Να άναβε πράσινο στο φανάρι και πριν ξεκινήσει ο μπροστινός, να είχε γίνει καραμπόλα από 7 αυτοκίνητα επειδή ο 7ος είχε την μια Μ3 που εμφανίζει τα άλογά της στις χαμηλές στροφές. Κάπου στην κονσόλα υπάρχει ένα κουμπάκι που γράφει πάνω 'Sport'. Aς το πατήσει κάποιος και μετά το συζητάμε αν εμφανίζει άλογα και τι απόκριση έχει ο κινητήρας στις ///Μ στις χαμηλές στροφές. Τώρα, αν κάποιος έχει πει αυτή την ΠΑΠΑΡΙΑ την ώρα που οδηγούσε (και καλά...) 'γρήγορα', τότε σόρι αλλά υπάρχουν μόνο δύο πιθανές απαντήσεις:
- Η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά αν κάποιος δεν ξέρει τι ταχύτητα να έχει στο κιβώτιο όταν οδηγεί.
- Είναι σούπερ οδηγός αγώνων και κάνει συγκριτικό με αυτοκίνητα αντίστοιχων ή μεγαλύτερων επιδόσεων.
Στην περίπτωση 2, κάποιος έχει κάνει συγκριτικό σε αυτοκίνητα 400-500 άλογα, ψάχνει να βρει τις λεπτομέρειες που τα διαφοροποιούν, και αποτυπώνει αυτά που ανακάλυψε σε σχέση με τα εν λόγω οχήματα. ΑΝ κάποιος έγραψε ότι η Μ3 (ή οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο τέτοιας κατηγορίας επιδόσεων) δεν δείχνει τα άλογά του στις χαμηλές στροφές, να είστε σίγουροι ότι αυτά που δείχνει φτάνουν και περισσεύουν - πολλάκις - οπουδήποτε και οποτεδήποτε έξω στον αληθινό κόσμο. Είναι αυτονόητο, αλλά έχουμε φτάσει στο σημείο με τον παραλογισμό που επικρατεί, να εξηγούμε και τα αυτονόητα!
- Χτες είδα στο Olympico μια Μ3.
- Ε, δε δείχνει τα άλογά της στις χαμηλές στροφές. (και φεύγει με την κορόλα)
Απλά +1
Εδώ καταντήσαμε να θέλει ο Άγγελος Μ5 Ε34,και να με παίρνει τηλέφωνο ο Νίκος για να μάθουμε λεπτομέριες....δεν γράφει ΚΑΝΕΙΣ πλέον σε αυτό το φόρουμ.
ΒΤW
Αν σε ενδιαφέρει αυτό Άγγελε...προχώρει άφοβα....το είχε ένας φίλος για πέντε χρόνια πριν το πουλήσει στον τωρινό ιδιοκτήτη,ο οποίος είναι επίσης πολύ σχολαστικός στη συντήρηση ειδικών αυτοκινήτων(έχει πολλά)
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/471016/keep walking-sorry Για το off topic
Η αγγελια λεει τοποθεσια Βουλα. Στη Βουλα ομως βλεπω αρκετα συχνα μια αλλη Ε34 Μ5 ιδιου χρωματος, με τη διχρωμια αλλα με πολυακτινες ζαντες.
-
βγαίνει cooper s με βελτιωμένη ιπποδύναμη??
-
Ο χρήστης nikos_ έγραψε:
βγαίνει cooper s με βελτιωμένη ιπποδύναμη??Το Works.
-
όχι αυτό καλε
διάβασα κάπου ότι ο κινητήρας με τα 175 άλογα θα εμπλουτιστεί με + 10 hp
-
Ναι το ανανεωμένο Cooper S θα έχει 184 άλογα. Παρουσιάστηκε ήδη στην Αγγλία.
-
super
γνωρίζεις αν υπήρχε αύξηση στις τιμές?
-
Mini insists that there will be no increase in the price of any tweaked 2010 model when the new engines are introduced. Perhaps prices will inch upwards later in 2010 when a facelift is due.
Πηγή: http://www.carmagazine.co.uk/News/Searc ... spruce-up/
-
thnx realzeus
-
-
You are welcome mate!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Mini insists that there will be no increase in the price of any tweaked 2010 model when the new engines are introduced. Perhaps prices will inch upwards later in 2010 when a facelift is due.Πηγή: http://www.carmagazine.co.uk/News/Searc ... spruce-up/
H καλύτερη πηγή για πάσης φύσεως υλικό, φωτογραφικό, βίντεο, κείμενα, τιμοκατάλογοι, αξεσουάρ κλπ θα τα βρείτε εδώ: https://www.press.bmwgroup.com/pressclu ... me=network
Βεβαίως επειδή είναι μαρκετινίστικο...δε ξέρω αν σας αρέσει...
-
και του djalma διαφήμιση ήταν
δεν τους δίνω πολύ σημασία η αλήθεια είναι
ευχαριστώ πάντως παιδιά
το αυτοκινητάκι θα γίνει ακόμα πιο σβέλτο και αν μείνουν ίδιες οι τιμές ίσως να μπορώ αιτιολογήσw το υψηλό κόστος χτίσης
BMW FORUM


