Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa 156-147 GTA 3.2 V6
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Alfa 156-147 GTA 3.2 V6
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    19
    57
    326
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      alfasud last edited by

      Συμφωνω απολυτα με τον sakiss
      και εδω, λογω καιρικων συνθηκων, πρεπει να εχεις και ενα μπροσθοκινητο για τον χειμωνα, αν εχεις ενα BMW οποιο μοντελο και να ειναι αυτο!Στα χειμερινα τεστ βγαινουν ΠΑΝΤΑ τελευταια!Κατι παρομοιο υπολογιζω και για Ελλαδα με την ασφαλτο χωρις τριβη!
      Και κατι αλλο!
      Ποιος ειπε οτι το Μαζντα 7 εχει ομορφο Ιταλικο σχημα;
      Στα ματια μου φαινεται σαν φτηνη αντιγραφη Αμερικανικου!
      Οσο για αξιοπιστους Βανκελ!Υπαχουν τετοιοι;Εξαλλου αυτο το αυτοκινητο πηγαινει ποιο πολλες φορες με τα πλαγια παρα ευθεια!
      Το 350 ειναι φτηνιαρικο μεσα και εξω!Δεν εχει αναξιοπιστο Γαλλικο κινητηρα;
      Σπυρος

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        techadmin admin last edited by

        Ο χρήστης alfasud έγραψε:
        Ποιος ειπε οτι το Μαζντα 7 εχει ομορφο Ιταλικο σχημα;
        Στα ματια μου φαινεται σαν φτηνη αντιγραφη Αμερικανικου!
        Εξαλλου αυτο το αυτοκινητο πηγαινει ποιο πολλες φορες με τα πλαγια παρα ευθεια!

        Για το σχήμα του RX7 συμφωνώ, αν και μου άρεσε... Καμμία σχέση με Ιταλία.

        Θυμάμαι σε δοκιμή του RX7 από τους 4Τ έγραφαν ότι όταν βγεις να προσπεράσεις δεν πρέπει να πατήσεις το γκάζι πριν βγεις ολόκληρος στο αντίθετο ρεύμα γιατί αν το πατήσεις ενώ κάποιος τροχός πατάει τη διαχωριστική γραμμή θα κάνεις ολόκληρο το προσπέρασμα με το πλάι!

        Ό,τι πρέπει για το συμπαθέστατο Μήτσουνεν δηλαδή...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          theom5 last edited by

          Ο χρήστης sakiss έγραψε:
          Παρε και το video και δες οτι και με 156 μπορεις να κανεις αναποδα.
          http://dark.web.za/justin/alfa_gb.wmv

          Ωραία η τύπισσα του 5th Gear ;;;
          (αν και το πήρε το ολλανδικό RTL-S και του έβαλε υπότιτλους και το χάλασε λιγάκι...Απ'το να το κάνανε μεταγλώττιση καλύτερα πάντως )

          Μια μικρή διευκρίνηση πάντως:
          αυτή η 'ταπεινή' μπροσθοκίνητη 156 είναι η GTA

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            droemmen last edited by

            Ο χρήστης sakiss έγραψε:
            Στην αγγλια εχουν γινει ηδη τεσσερις παραγγελειες.

            Μία παραγγελία που ξέρω ετοιμάζεται κι από Ελλάδα!
            κι αν όλα πάνε καλά, την συγκεκριμένη θα την οδηγήσω κιόλας!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              theom5 last edited by

              Ο χρήστης droemmen έγραψε:

              Στην αγγλια εχουν γινει ηδη τεσσερις παραγγελειες.

              Μία παραγγελία που ξέρω ετοιμάζεται κι από Ελλάδα!
              κι αν όλα πάνε καλά, την συγκεκριμένη θα την οδηγήσω κιόλας!

              Όποιος το πάρει ας παραγγείλει και μερικά σιελοδοχεία για μας ή σαλιάρες τουλάχιστον, γιατί η 8c kicks aaaasss

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                droemmen last edited by

                Ο χρήστης theo111r έγραψε:

                Μία παραγγελία που ξέρω ετοιμάζεται κι από Ελλάδα!
                κι αν όλα πάνε καλά, την συγκεκριμένη θα την οδηγήσω κιόλας!

                Όποιος το πάρει ας παραγγείλει και μερικά σιελοδοχεία για μας ή σαλιάρες τουλάχιστον, γιατί η 8c kicks aaaasss

                Ο συγκεκριμένος ήδη πουλάει μία gtv 3.5 V6, μία spider 2.0 TB, μια 156 3.0 V6 και μια 147 2.0 για να αγοράσει την gt 3.2 και την 8C!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  techadmin admin last edited by

                  dienekes, μήπως αναλαμβάνεις φόνους κατά παραγγελία;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    theom5 last edited by

                    Ο χρήστης kyan έγραψε:
                    dienekes, μήπως αναλαμβάνεις φόνους κατά παραγγελία;

                    Κι αν είσαι και παπάς, με την αράδα σου θα πας!
                    Σε παρακαλώ να κρατήσεις τη σειρά σου! Έχουν άλλοι προτεραιότητα!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dienekes last edited by

                      Ο χρήστης kyan έγραψε:
                      dienekes, μήπως αναλαμβάνεις φόνους κατά παραγγελία;

                      that's what I do for a living man...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kouk last edited by

                        Ο χρήστης dienekes έγραψε:

                        dienekes, μήπως αναλαμβάνεις φόνους κατά παραγγελία;

                        that's what I do for a living man...

                        Αρρωστοι!! Και μετα σου λένε...τα νιάτα!! τσ τσ τσ!!Αισχος!!Τι να πω?!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dienekes last edited by

                          Ο χρήστης kouk έγραψε:

                          Αρρωστοι!! Και μετα σου λένε...τα νιάτα!! τσ τσ τσ!!Αισχος!!Τι να πω?!

                          kouk, σε παρακαλώ, με κάτι πρέπει να βγάλει ο κάθε άνθρωπος το ψωμί του...

                          BTW έχεις τίποτα κατά νου; Γιατί με τόσους δολοφόνους με δίπλωμα που κυκλοφορούν στο δρόμο, έχουν πέσει αναδουλειές...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            prozakis last edited by

                            Μετά από οδηγική εμπειρία από 156 GTA (υποψήφιοτητα προς αγορά η οποία απερρίφθη), έχω να πω μόνο πως η κίνηση μεταδίδεται σε λάθος τροχούς. Σπινάρει ασταματητα. Στην αρχή έχει πλάκα. Μετά -στα κλειστά γλιστερά κομμάτια- κουράζει... και τρομάζει.

                            Είναι βέβαια θέμα συνήθειας. Εγω οδηγώ καθημερινά ένα πισωκίνητο και ένα τετρακίνητο, και η συμπεριφορά της Alfa με ξενίζει.

                            Ο κινητήρας όμως ... ουάο.

                            Πάνος

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              theom5 last edited by

                              Ο χρήστης prozakis έγραψε:
                              Μετά από οδηγική εμπειρία από 156 GTA (υποψήφιοτητα προς αγορά η οποία απερρίφθη), έχω να πω μόνο πως η κίνηση μεταδίδεται σε λάθος τροχούς. Σπινάρει ασταματητα. Στην αρχή έχει πλάκα. Μετά -στα κλειστά γλιστερά κομμάτια- κουράζει... και τρομάζει.

                              Είναι βέβαια θέμα συνήθειας. Εγω οδηγώ καθημερινά ένα πισωκίνητο και ένα τετρακίνητο, και η συμπεριφορά της Alfa με ξενίζει.

                              Ο κινητήρας όμως ... ουάο.

                              Πάνος

                              Γιατί μου σχηματίζεις την εντύπωση πως το οδήγησες σαν πισωκίνητο;;;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                prozakis last edited by

                                Ο χρήστης theo111r έγραψε:

                                Μετά από οδηγική εμπειρία από 156 GTA (υποψήφιοτητα προς αγορά η οποία απερρίφθη), έχω να πω μόνο πως η κίνηση μεταδίδεται σε λάθος τροχούς. Σπινάρει ασταματητα. Στην αρχή έχει πλάκα. Μετά -στα κλειστά γλιστερά κομμάτια- κουράζει... και τρομάζει.

                                Είναι βέβαια θέμα συνήθειας. Εγω οδηγώ καθημερινά ένα πισωκίνητο και ένα τετρακίνητο, και η συμπεριφορά της Alfa με ξενίζει.

                                Ο κινητήρας όμως ... ουάο.

                                Πάνος

                                Γιατί μου σχηματίζεις την εντύπωση πως το οδήγησες σαν πισωκίνητο;;;

                                Λάθος εντύπωση.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Εγώ πάντως μετά από χρόνια πισωκίνητα όταν πρωτο-οδήγησα προσθιοκίνητο τρόμαξα.... μετά εξοικειώθηκα. Θέλει εντελώς διαφορετικές γραμμές στις στροφές και ίσως αυτό να εννοεί ο theo111r.
                                  Βέβαια κι εγώ νομίζω ότι τα άλογα είναι πολλά για εμπρός άξονα σε ελληνικούς δρόμους....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dienekes last edited by

                                    Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                                    Εγώ πάντως μετά από χρόνια πισωκίνητα όταν πρωτο-οδήγησα προσθιοκίνητο τρόμαξα.... μετά εξοικειώθηκα. Θέλει εντελώς διαφορετικές γραμμές στις στροφές και ίσως αυτό να εννοεί ο theo111r.
                                    Βέβαια κι εγώ νομίζω ότι τα άλογα είναι πολλά για εμπρός άξονα σε ελληνικούς δρόμους....

                                    Με ένα μπλοκέ;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      theom5 last edited by

                                      Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                                      Εγώ πάντως μετά από χρόνια πισωκίνητα όταν πρωτο-οδήγησα προσθιοκίνητο τρόμαξα.... μετά εξοικειώθηκα. Θέλει εντελώς διαφορετικές γραμμές στις στροφές και ίσως αυτό να εννοεί ο theo111r.
                                      Βέβαια κι εγώ νομίζω ότι τα άλογα είναι πολλά για εμπρός άξονα σε ελληνικούς δρόμους....

                                      Κάτι τέτοιο υπαινισσόμουν... καθώς ο τρόπος τοποθέτησης του αυτοκινήτου, και το throttle position σε κάθε περίπτωση διαφέρουν πολύ...

                                      Σίγουρα δεν παύει να είναι ένα αυτοκίνητο με εντυπωσιακή δύναμη που ενίοτε μπορεί να τρομάξει τον οποιονδήποτε σε κλειστές στροφές με πλεονάζουσα δύναμη,ασυστόλως παρεχόμενη, από το βαρύ και ασήκωτο πόδι του εκ της οπίσθιας κίνησης καλοβούλως ορμόμενου οδηγού...

                                      Είναι φυσικό πάντως αν εξοικειωθεί κάποιος με δυνατά πισωκίνητα και τετρακίνητα αμάξια, να απορήσει, υπό συνθήκες, με την οδηγική συμπεριφορά μερικών δυνατών μπροστοκίνητων αμαξιών...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        droemmen last edited by

                                        Ο χρήστης theo111r έγραψε:
                                        Είναι φυσικό πάντως αν εξοικειωθεί κάποιος με δυνατά πισωκίνητα και τετρακίνητα αμάξια, να απορήσει, υπό συνθήκες, με την οδηγική συμπεριφορά μερικών δυνατών μπροστοκίνητων αμαξιών...

                                        Πράγμα που φυσικά ισχύει και στην αντίθετη περίπτωση

                                        Επίσης μου είναι δύσκολο να καταλάβω πως σπίνιαρε ασταμάτητα την στιγμή που έχει ASR και κάθε φορά που πχ εγώ το παράκανα ενεργοποιούταν.
                                        Όπως και να'χει εδώ σπινιάρουν αυτοκίνητα με 120 ή και λιγότερα άλογα αν το παρακάνεις, δεν θα σπινιάρουν τα δυνατά?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • First post
                                          Last post
                                        • 1
                                        • 2
                                        • 3
                                        • 3 / 3
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΕΛΛΑΔΑ
                                          • ΚΟΣΜΟΣ
                                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • TEST
                                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                        • VIDEO
                                          • 4TTV
                                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CANDID CAMERA
                                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΛΕΞΙΚΟ
                                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • FORMULA 1
                                          • WRC
                                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4T CLASSIC
                                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΟΡΑ
                                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CLASSIC
                                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                        • MENU
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                        • ΚΟΚ

                                        logo footer

                                        coty











                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • CLASSIC
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • VIDEO
                                        • FORUM
                                        4T FORUM
                                        4T LIBRARY
                                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                        Powered by nxcode.gr