-
thanks, το θεωρω λιγο μαλακιουλα ομως
-
αρκετά θα έλεγα , ότι και να έβαζες μπροστά 2 φορές θα κέρδιζε. Δεν υπήρχε χώρος πουθενά εκτός ότι αν ήθελες να αυτοκτονήσεις ή να πετάξεις τον μπροστά εκτός .
-
^^^ http://en.wikipedia.org/wiki/Tōge# ... dden_Death
-
-
αυτο τι ειναι διαστημοπλοιο? Ρε παιδια πολυ υπερβολη το αμαξι ειναι τελειο μαμα
-
TommyKaira... ντάξει, εγώ δεν περιγράφω άλλο!
-
Τι υπερβολή λέτε ρε παιδιά.... Supercar είναι. Αν δεν έχουν τα supercars μια δόση υπερβολής στη σχεδίαση ποιά θα έχουν τα OPC...? Το συγκεκριμένο look Tommy Kaira είναι το ιδανικό για αυτό το αυτοκίνητο. Είναι πραγματικά τέλειο!
-
2010 Nissan GT-R FIA GT1
-
Ο χρήστης toxotis έγραψε:
αυτο τι ειναι διαστημοπλοιο? Ρε παιδια πολυ υπερβολη το αμαξι ειναι τελειο μαμαΤο μαμά ειναι τέλειο, με το Tommy Kaira όμως τελειότερο
When it comes to the art of aftermarket styling, there are few tuning firms that can compete with Tommy Kaira, especially when it comes to the Nissan GT-R, after all not many tuners can boast about building a $100,000 sports car built around the classic RB26 powered Skyline GT-R’s twin turbocharged straight six tuned to make around 550 HP and the Japanese automaker’s ATTESA all wheel drive system like they did with the ZZII.
The high performance aftermarket stylists from Japan have just revealed details about their 2010 Tokyo Motor Show special, a heavily tuned R35 Nissan GT-R. The package not only focuses on improving the super car’s stance, but its aerodynamics as well. The aero package consists of the familiar deep lip spoiler however the previously planned LED driving lights incorporated into the carbon fiber front bumper seem to have been scrapped. The Tommy Kaira GT-R will be made up of even more lightweight black stuff because not only are they offering the kit in a Wet Carbon package priced at around $18,400 but a Dry Carbon version also.
The rest of the reworked GT-R will consist of lower side skirts that lead into a bolder fenders both front and back while atop the wide arches will be a taller rear spoiler an a race car quality diffuser underneath. Aside from the body panels, Tommy Kaira has also prepared the GT-R with a few separate tuning parts. Like a Titanium STTI high performance exhaust from Powerhouse Amuse, a MONO6 big brake kit with six piston calipers and 390 mm rotors from Endless as well as a Quantum Super Sports Suspension for a few extra yen.
-
το 2010 Nissan GT-R FIA GT1 πιο ομορφο body kiτ εχει για εμενα. Τα super car φιλοι μου δεν τα κανουμε καραγκιοζιλικια εχετε δει πολλες ferrari kai lambo tuned???δεν νομιζω ενα super car ειναι απο την αρχη φανταστικο και συνεπαρει ολες τις αισθησεις του οδηγου.
-
-
-
Ο χρήστης toxotis έγραψε:
..εχετε δει πολλες ferrari kai lambo tuned???..Ναι
-
αυτή η εισαγωγή τι ακριβώς κάνει
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
αυτή η εισαγωγή τι ακριβώς κάνει
Μιας και ειναι στο πισω μερος , μηπως ειναι εισαγωγη για την ψυξη του κιβωτιου ?
-
Πιθανοτατα. Το σωληνακι με το μπλε ρακορ υποδηλωνει οτι στο τελος της υπαρχει ψυγειο (βασικα φαινεται κιολας...), αρα μαλλον για ψυξη κιβωτιου/διαφορικου το κοβω.
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Πιθανοτατα. Το σωληνακι με το μπλε ρακορ υποδηλωνει οτι στο τελος της υπαρχει ψυγειο (βασικα φαινεται κιολας...), αρα μαλλον για ψυξη κιβωτιου/διαφορικου το κοβω.Iσως η ψυξη στο πισω κεντρικο σημειο που βρισκεται κανονικα το πορτμπαγκαζ, να εχει να κανει και με την χρηση -κατα την λεγομενη διαλεκτο των παλιων- 'ξηρου καρτερ' δηλαδη την απουσια δοχειου στο κατω τμημα του κινητηρα, και την προσθηκη ενος ανεξαρτητου, ειδικου μεταλλικου δοχειου με κλειστο κυκλωμα λαδιου του κινητηρα, μιας και για την ψυξη του κιβωτιου-διαφορικου, γενικως υπαρχει και η λυση τοποθετησης ειδικων μεταλλικων ψυκτρων στο κατω εξωτερικο μερος αυτων, ετσι ωστε να ψυχονται κατευθειαν
απο κατω, εφοσων λειπουν ή εχουν τροποποιηθει καποιες carbon προσθηκες-καλυμματα που υπηρχαν στο εργοστασιακο για μειωση της αρνητικης αντωσης στο κατω μερος... -
γιατι δεν φερνουν-στελνουν οι ιαπωνες στην ευρωπη ολα τα supercars τους να γινει το ελα να δεις;ΚΡΙΜΑ!!!!!
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
γιατι δεν φερνουν-στελνουν οι ιαπωνες στην ευρωπη ολα τα supercars τους να γινει το ελα να δεις;ΚΡΙΜΑ!!!!!Εδώ δεν στέλνουν τις καλές εκδόσεις των εμπορικών τους μοντέλων τα σχιστομάτικα καθαρματα.
-
Θα τρεχαν πανικοβλητοι μετα οι Ευρωπαιοι
Σοβαρα τωρα ομως το θεμα ειναι οτι δεν θα πουλαγανε εδω στην Ερωπη το ιδιο ευκολα με τι; αγορες της Ασιας και της Αμερικης.
Nissan GT-R