-
Οπως ξαναεγραψα,ειναι πολυ ωραιο για να ειναι αληθινο...
Ειναι ικανοι να αφησουν τα τελη κυκλοφοριας οπως ειναι ΚΑΙ να αυξησουν και τη βενζινη.Η οποια θα αυξηθει ετσι και αλλιως την ανοιξη μαλλον,για να εξισωθει ο φορος με τον ευρωπαΐκο.
Δυσκολευομαι να πιστεψω οτι με την οικονομια στο χειλος του γκρεμου θα αφησουν να φυγει ενα σιγουρο εσοδο. -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Οπως ξαναεγραψα,ειναι πολυ ωραιο για να ειναι αληθινο...
Ειναι ικανοι να αφησουν τα τελη κυκλοφοριας οπως ειναι ΚΑΙ να αυξησουν και τη βενζινη.Η οποια θα αυξηθει ετσι και αλλιως την ανοιξη μαλλον,για να εξισωθει ο φορος με τον ευρωπαΐκο.
Δυσκολευομαι να πιστεψω οτι με την οικονομια στο χειλος του γκρεμου θα αφησουν να φυγει ενα σιγουρο εσοδο.+1000
-
Οι τόσες καταθέσεις πινακίδων, τους έδειξε ότι δεν είναι και τόσο σίγουρα αυτά τα έσοδα.
Ίσα ίσα, επειδή ήταν άδικος φόρος, πολλοί αγανακτησμένοι τις κατέθεσαν και ας μην είχαν οικονομικό πρόβλημα.
Αντίθετα τώρα, δεν μπορείς να γκρινιάξεις για τη ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ αύξηση, γιατί εξαρτάται μόνο από τη χρήση που θα κάνεις στο όχημά σου. -
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=1095563&lngDtrID=251ελπίζουμε όμως, να ισχύσει από το 2011 και όχι από αύριο, το + 0.11€ , πολύ συγκεκριμένες διαρροές ....
....'*Για παράδειγμα, εάν ένας κάτοχος ΙΧ 2.000 κ.εκ. διανύει 15.000 χλμ. το χρόνο και καταναλώνει 900 λίτρα καυσίμου, θα πληρώσει συνολικά 99 ευρώ «φόρο χρήσης».
Με τα ισχύοντα τέλη κυκλοφορίας, ο ίδιος οδηγός θα πλήρωνε 418 ευρώ (εφάπαξ) το χρόνο + ΈΚΤΑΚΤΗ ΕΙΣΦΟΡΑ 150 ΕΥΡΩ*'.....
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
Οπως ξαναεγραψα,ειναι πολυ ωραιο για να ειναι αληθινο...
Ειναι ικανοι να αφησουν τα τελη κυκλοφοριας οπως ειναι ΚΑΙ να αυξησουν και τη βενζινη.Η οποια θα αυξηθει ετσι και αλλιως την ανοιξη μαλλον,για να εξισωθει ο φορος με τον ευρωπαΐκο.
Δυσκολευομαι να πιστεψω οτι με την οικονομια στο χειλος του γκρεμου θα αφησουν να φυγει ενα σιγουρο εσοδο.+1000
χ2
-
@PuntoLord
Τα 11 λεπτά θα είναι για τη βενζίνη, εσάς θα σας επιβάλλουν φόρο 0,5+ €/λίτρο -
αν όντως το κάνουν, σε συνδυασμό μάλιστα με σημαντικές πιέσεις προς τη λαθρεμπορία, εγώ θα πω respect.
θα πληρώνω μάλλον τα ίδια με τώρα, καθώς η μηχανή θα κληθεί απο τα 43 (αν θυμάμαι καλά) ευρώ να πληρώσει όπως και τα αυτοκίνητα. και με κατανάλωση ~5λ/100 και τουλάχιστον 10κ το χρόνο θα βγει παραπάνω. Όμως θα υπάρχει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ μια λογική. -
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
Όμως θα υπάρχει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ μια λογική.Μακάρι..... αλλά πολύ καλό για να είναι αληθινό.... τόσα χρόνια προσπαθούν να τα κάνουν όλα αψυχολόγητα, συνωμοτικά και να περάσουν τους νόμους νύχτα για να μας πιάσουνε στον ύπνο και τώρα θα ασκήσουν την κοινή λογική...;;; Χλωμό το βλέπω...
Πάντως το 2009 με δίλιτρο (που αν δεν το ξέρετε θεωρείται μεγάλο...) και >35000χλμ (που είναι πολλά για Ελλάδα) και >3900 λίτρα με μέση 10,99 (που είναι κάμποσο) δηλαδή είμαι ένας από αυτούς που θα έπρεπε να χτυπάει το νέο σύστημα θα μου έβγαινε μόνο 430 δηλαδή λιγότερο κι από τα 446 τα περσινά.... Οπότε σαν πολύ φτηνά μου βγαίνει και αν δεν μπορεί να πάρει περισσότερα από μένα από ποιον θα τα πάρει.... Συμπεραίνω ότι σίγουρα πρέπει να έχει κι άλλα... Προβλέπω κι εγώ συνδυασμό τέλους κυβικών (δεν μπορούμε να ξεφύγουμε από αυτό αν και θα μπορούσαμε να είχαμε τέλος αγοραίας αξίας σωστό ή ιπποδύναμης λάθος), τέλους πράσινου (με ΚΕΚ, ιδανικά στις μισές στροφές του κόφτη και με 50% φορτίο!) ίσως τέλους άλλου και επιπλέον το παραπάνω στο καύσιμο.
Ωραίο αυτό για αφαίρεση του φόρου των επαγγελματιών μεταφορών από το φορολογητέο τους. Μπορεί όμως αυτοί να μην συμφωνούν.... είναι πολλά τα λίτρα οπότε και πολλά τα επιπλέον λεφτά που θα πρέπει να βάλουν από την τσέπη τους περιμένοντας τη δήλωση στην εφορία και την εκκαθάριση για να τα πάρουν πίσω... Και σίγουρα θα περάσουν στα μεταφορικά οπότε σε όλα τ αγαθά.... -
φήμες .... θέλουν εκτός από την αύξηση στην βενζίνη, να εξακολουθήσει να υπάρχει χαμηλό ΤΚ.
Τώρα, το πως εννοεί ο καθένας το χαμηλό ........ , τι είδους θα είναι κτλ θα το μάθουμε 31.12.2010 , αφού βεβαίως θα έχουν αυξηθεί οι φόροι στα καύσιμα ..... -
Δλδ θα πληρώνουμε μόνο μέσω βενζίνης? Πολύ χλωμό το βρίσκω. Εκτός αν ξεκινήσουμε με 11 λεπτά αρχικά και κάθε 3 κ λίγο ανεβαίνει αυτό το κόστος. (βλέπω τη βενζίνη να φτάνει στο 1.5ε και σε συνδυασμό με τα διόδια δεν θα πηγαίνουμε πουθενά. )
-
έχει ξανασυζητηθεί το θέμα των ΤΚ και η σύνδεση τους με τη χρήση αλλά και την κατανάλωση μέσω φόρου στην βενζίνη.
ήμουν και είμαι υπέρ.
ξεχνάμε οτι μιλάμε όμως για τέλη κυκλοφορίας κ στάθμευσης. άρα πρέπει να ληφθεί μια πρόνοια και για αυτό. ένα τέλος σταθμευσης λοιπόν με κατηγορίες 5 60 είναι ένα παράδειγμα. και δεν χρειάζεται σήμα, να είναι μέσα στο ποσό που θα πληρώσεις για φόρο εισοδήματος. ούτε προμήθειες σε τράπεζες ούτε ταχυδρομικά ούτε έξοδα εκτύπωσης ούτε εμένα δεν μου ήρθε ούτε πως βγαίνει το ρημάδι ούτε ούτε ούτε....edit με πρόλαβε ο sv2
-
θα πηγαίνουμε από την παλιά Εθνική στου Λουτράκι!!!
-
αμα το κανουν αυτο και με τα ντιζελ εμεις οι επαγγελματιες θα παθουμε χοντρη ζημια.
-
Όσοι θα πάθουν και αυτοί που κάνουν δεκάδες και εκατοντάδες χιλιόμετρα τη μέρα για να πάνε στην δουλειά τους και όχι για χαβαλέ...
-
καλα προβλεπω τα σωματεια φορτηγων,μηχανηματων,ταξι κτλ να βγαινουν για απεργιες.
τωρα που δεν εχει και δουλεια θα γινει χαμος,θα κοπει η ελλαδα στα δυο.
-
Είναι ήδη κομμένη ... Αγρότες speaking...!
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
ξεχνάμε οτι μιλάμε όμως για τέλη κυκλοφορίας κ στάθμευσης. άρα πρέπει να ληφθεί μια πρόνοια και για αυτό. ένα τέλος σταθμευσης λοιπόν με κατηγορίες 5 60 είναι ένα παράδειγμα. και δεν χρειάζεται σήμα, να είναι μέσα στο ποσό που θα πληρώσεις για φόρο εισοδήματος. ούτε προμήθειες σε τράπεζες ούτε ταχυδρομικά ούτε έξοδα εκτύπωσης ούτε εμένα δεν μου ήρθε ούτε πως βγαίνει το ρημάδι ούτε ούτε ούτε....Και όσοι παρκάρουν σε δικούς τους χώρους (πιλοτές, ιδιωτικούς χώρους στάθμευσης;;;) Πχ εγώ τη Νίτσα την παρκάρω πάντα σε πιλοτή και πάρα πολύ σπάνια πηγαίνουμε κάπου που την παρκάρω στο δρόμο... Εξηγώ: Για ψώνια σχεδόν πάντα σε εμπορικό κέντρο (άρα σε ιδιωτικό χώρο στάθμευσης), στους γονείς μου συνήθως σε χώρο της πολυκατοικίας τους (υπάρχει), σπανιότατα στο δρόμο, στα πεθερικά μου, έχουν κλειστό χώρο στάθμευσης δικό τους, στη δουλειά, στο πάρκινγκ του εργοστασίου, οι περισσότεροι φίλοι μας μένουν εκτός πόλης κι έχουν δικό τους χώρο για στάθμευση και οι υπόλοιποι (φίλοι και συγγενείς) είναι αρκετά κοντά και για τα πόδια... Γιατί να πληρώσω (εγώ και αρκετές χιλιάδες άλλοι) για στάθμευση, από τη στιγμή που σταθμεύω στο δρόμο πάρα πολύ σπάνια (σχεδόν ποτέ);;; (βέβαια γι' αυτό κάνω και 10 ώρες να παρκάρω όταν καμμιά φορά... )
Όσοι θα πάθουν και αυτοί που κάνουν δεκάδες και εκατοντάδες χιλιόμετρα τη μέρα για να πάνε στην δουλειά τους και όχι για χαβαλέ...
+1000
Πάντως, εγώ που κάνω 90χλμ πήγαιν' έλα με το 206 μου βγαίνει ότι θα πληρώσω περίπου 160-170 ευρώ με +0,11 / λίτρο στη βενζίνη. Φέτος πλήρωσα 252ευρώ τέλη... Περίεργο μου φαίνεται να υπάρξει τέτοια ελάφρυνση, κάποιο λάκο έχει η φάβα... Βέβαια, αν σκεφτεί κανείς ότι θ' αυξηθούν και οι λοιποί φόροι, να που φτάσαμε να έχουμε τη βενζίνη 1,20-1,30 την απλή 95άρα για πλάκα... Μου φαίνεται θα πρέπει να κοιτάξω το υγραέριο...
Χώρια που γενικά προσωπικά θεωρώ όποιον φόρο δεν είναι στο εισόδημα άδικο... Ιδίως όταν πρόκειται για φορολόγηση είδους πρώτης ανάγκης, όπως το καύσιμο...
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
καλα προβλεπω τα σωματεια φορτηγων,μηχανηματων,ταξι κτλ να βγαινουν για απεργιες.τωρα που δεν εχει και δουλεια θα γινει χαμος,θα κοπει η ελλαδα στα δυο.
οι οποίοι πληρώνουν τέλη για 2.5lt και 3.0lt φορτηγό ή αγροτικό 90€ (ασχέτως χρονολογίας κτλτ-κτλ) όταν το ΙΧ για τα ίδια κυβικά πληρώνει τα 10πλάσια.
επίσης...το ΙΧ σίγουρα είναι πιο καλοσυντηρημένο από το αντίστοιχο επαγγελματικό μετά από 3-4 χρόνια, οπότε μάλλον μας δουλεύει το κράτος με τα τωρινά τέλη.Μου αρέσει περισσότερο η ιδέα πχ να πουν:
minimum τέλος κυκλοφορίας: 100€μέσο αμάξι (οικονομικό) καταναλώνει 8.0lt/100km
μέσος έλληνας κάνει 15.000km το χρόνοάρα για να του έρθει ξανά 202€ τέλη πρέπει...μπούμπλε-μπούμπλε...να βάλουμε φόρο στη βενζίνη 1 λεπτό επιπλέον στο lt.
Οπότε όποιος κανει λιγότερα km ή καίει λιγότερο, θα πληρώνει και λιγότερο.
Όποιος καίει τον άπακο θα πληρώνει και λιγότερο.
Η καταπόνηση στο δρόμο (που και καλά πληρώνεται μέσω τελών κυκλοφορίας) γίνεται αναλόγως τα άλογα που βγάζει το αμάξι και όχι αναλόγως των κυβικών εκαστοστών του κινητήρα (λαμπρό παράδειγμα τα turbo αμάξια ).Άλλη καταπόνηση δέχεται ο δρόμος από μένα που κινώ το αμάξι κάθε μέρα και κάνω 10-15.000km το χρόνο και άλλη καταπόνηση δέχεται ο δρόμος από το παππούλη που έχει το αμάξι για να πάει στο δίπλα χωριό 1 φορά την εβδομάδα (ίσως και πιο αραιά) για να πάει στο supermarket να πάρει τα 'εφόδια' του σπιτιού.Επιπλέον... τα παλιάς τεχνολογίας αμάξια από μόνα τους 'τιμορούνται' λόγω πιο αυξημένης κατανάλωσης σε σχέση με τα καινούριας τεχνολογίας (όπου παλιά = 15ετίας και πάνω).
Επίσης για τα αυτοκίνητα που 'καίνε' super (όχι αμόλυβδη δηλαδή για τους αδαής ), μπορεί να μπει πχ 2 λεπτά το λίτρο φόρος ώστε να 'τιμωρηθούν' οι μη-περιβαλλοντολόγοι και να 'αναγκαστούν' να κάνουν λιγότερα km ώστε να πληρώσουν τα ίδια λεφτά σε βενζίνη (και άρα να ρυπαίνουν το ίδιο περίπου) με ένα καταλυτικό σύγχρονο αμάξι.Ξέρω ότι αυτός ο νέος φόρος στις βενζίνες κρύβει κυνδύνους να δούμε αύξηση στις βενζίνες ως και 10λεπτά το λίτρο όπως έγινε και με το ΦΠΑ στις βενζίνες ή με την αύξηση 1% του ΦΠΑ στα προϊόντα πριν μερικά χρόνια και είδαμε τεράστιες αυξήσεις 'λόγω αύξησης του ΦΠΑ' Μήπως όμως είναι ώρα το κράτος να κάνει κι αυτό λίιιιγο τη δουλειά του και όχι μόνο να εισπράττει?
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Πχ εγώ τη Νίτσα την παρκάρω πάντα σε πιλοτή
γονείς μου συνήθως σε χώρο της πολυκατοικίας τους (υπάρχει),
στα πεθερικά μου, έχουν κλειστό χώρο στάθμευσης δικό τους,Πληρωσε τους για τα ακίνητα !!!!
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Πχ εγώ τη Νίτσα την παρκάρω πάντα σε πιλοτή
γονείς μου συνήθως σε χώρο της πολυκατοικίας τους (υπάρχει),
στα πεθερικά μου, έχουν κλειστό χώρο στάθμευσης δικό τους,Πληρωσε τους για τα ακίνητα !!!!
Αυτό σκέφτηκε και το υπουργείο...
Τέλη κυκλοφορίας