-
βρε παιδια πως θα υπολογιζουν ποσα km / ετος κανει το καθε αυτοκινητο ;;;
-
Ο χρήστης Braker έγραψε:
βρε παιδια πως θα υπολογιζουν ποσα km / ετος κανει το καθε αυτοκινητο ;;;Μα αν ενσωματώσουν το φόρο στη βενζίνη δε χρειάζεται να υπολογίζουν τα km/έτος. Όσο περισσότερο καις τόσο περισσότερο θα πληρώνεις...
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
βρε παιδια πως θα υπολογιζουν ποσα km / ετος κανει το καθε αυτοκινητο ;;;
Μα αν ενσωματώσουν το φόρο στη βενζίνη δε χρειάζεται να υπολογίζουν τα km/έτος. Όσο περισσότερο καις τόσο περισσότερο θα πληρώνεις...
μια χαραδρα τοτε...
-
Να μας αφαιρούν όμως τα επιπλέον χιλιόμετρα που κάνουμε σε παρακάμψεις κλπ λόγω εξωγενών παραγόντων μη ευθύνης των οδηγών ... όπως Τεμπη, Χαλκιδική κλπ!
Τι φταίω εγώ αν απο Θεσσαλονίκη για Αθήνα με αναγκάζουν να πάω μέσω ... Πρέβεζας! -
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=251
ελπίζουμε όμως, να ισχύσει από το 2011 και όχι από αύριο, το + 0.11€ , πολύ συγκεκριμένες διαρροές ....
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=1095563&lngDtrID=251O φόρος αυτός, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, θα είναι 11 λεπτά το λίτρο και θα επιβάλλεται στο σύνολο της κατανάλωσης που γίνεται στη διάρκεια του έτους.
Πως ακριβώς θα το κάνουν αυτό?
Προφανώς θα 'ανέβει' η βενζίνη κατά πχ 11 λεπτά το λίτρο...σωστά?
-
και δε θα πληρωνουμε σημα ? εμεις οι πλουσιοι τα 150 ευρω εστω λογω πλουτου δε θα τα δινουμε?
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=1095563&lngDtrID=251
O φόρος αυτός, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, θα είναι 11 λεπτά το λίτρο και θα επιβάλλεται στο σύνολο της κατανάλωσης που γίνεται στη διάρκεια του έτους.
Πως ακριβώς θα το κάνουν αυτό?
Προφανώς θα 'ανέβει' η βενζίνη κατά πχ 11 λεπτά το λίτρο...σωστά?
yeap
και δε θα πληρωνουμε σημα ? εμεις οι πλουσιοι τα 150 ευρω εστω λογω πλουτου δε θα τα δινουμε?
Όπως φαίνεται, τα γλιτώνεις. Κάντα βενζίνες
-
νομίζω ότι είναι πολύ νωρίς .... για να δούμε τι θα σκαρφιστούν ......
-
Οπως ξαναεγραψα,ειναι πολυ ωραιο για να ειναι αληθινο...
Ειναι ικανοι να αφησουν τα τελη κυκλοφοριας οπως ειναι ΚΑΙ να αυξησουν και τη βενζινη.Η οποια θα αυξηθει ετσι και αλλιως την ανοιξη μαλλον,για να εξισωθει ο φορος με τον ευρωπαΐκο.
Δυσκολευομαι να πιστεψω οτι με την οικονομια στο χειλος του γκρεμου θα αφησουν να φυγει ενα σιγουρο εσοδο. -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Οπως ξαναεγραψα,ειναι πολυ ωραιο για να ειναι αληθινο...
Ειναι ικανοι να αφησουν τα τελη κυκλοφοριας οπως ειναι ΚΑΙ να αυξησουν και τη βενζινη.Η οποια θα αυξηθει ετσι και αλλιως την ανοιξη μαλλον,για να εξισωθει ο φορος με τον ευρωπαΐκο.
Δυσκολευομαι να πιστεψω οτι με την οικονομια στο χειλος του γκρεμου θα αφησουν να φυγει ενα σιγουρο εσοδο.+1000
-
Οι τόσες καταθέσεις πινακίδων, τους έδειξε ότι δεν είναι και τόσο σίγουρα αυτά τα έσοδα.
Ίσα ίσα, επειδή ήταν άδικος φόρος, πολλοί αγανακτησμένοι τις κατέθεσαν και ας μην είχαν οικονομικό πρόβλημα.
Αντίθετα τώρα, δεν μπορείς να γκρινιάξεις για τη ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ αύξηση, γιατί εξαρτάται μόνο από τη χρήση που θα κάνεις στο όχημά σου. -
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=1095563&lngDtrID=251ελπίζουμε όμως, να ισχύσει από το 2011 και όχι από αύριο, το + 0.11€ , πολύ συγκεκριμένες διαρροές ....
....'*Για παράδειγμα, εάν ένας κάτοχος ΙΧ 2.000 κ.εκ. διανύει 15.000 χλμ. το χρόνο και καταναλώνει 900 λίτρα καυσίμου, θα πληρώσει συνολικά 99 ευρώ «φόρο χρήσης».
Με τα ισχύοντα τέλη κυκλοφορίας, ο ίδιος οδηγός θα πλήρωνε 418 ευρώ (εφάπαξ) το χρόνο + ΈΚΤΑΚΤΗ ΕΙΣΦΟΡΑ 150 ΕΥΡΩ*'.....
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
Οπως ξαναεγραψα,ειναι πολυ ωραιο για να ειναι αληθινο...
Ειναι ικανοι να αφησουν τα τελη κυκλοφοριας οπως ειναι ΚΑΙ να αυξησουν και τη βενζινη.Η οποια θα αυξηθει ετσι και αλλιως την ανοιξη μαλλον,για να εξισωθει ο φορος με τον ευρωπαΐκο.
Δυσκολευομαι να πιστεψω οτι με την οικονομια στο χειλος του γκρεμου θα αφησουν να φυγει ενα σιγουρο εσοδο.+1000
χ2
-
@PuntoLord
Τα 11 λεπτά θα είναι για τη βενζίνη, εσάς θα σας επιβάλλουν φόρο 0,5+ €/λίτρο -
αν όντως το κάνουν, σε συνδυασμό μάλιστα με σημαντικές πιέσεις προς τη λαθρεμπορία, εγώ θα πω respect.
θα πληρώνω μάλλον τα ίδια με τώρα, καθώς η μηχανή θα κληθεί απο τα 43 (αν θυμάμαι καλά) ευρώ να πληρώσει όπως και τα αυτοκίνητα. και με κατανάλωση ~5λ/100 και τουλάχιστον 10κ το χρόνο θα βγει παραπάνω. Όμως θα υπάρχει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ μια λογική. -
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
Όμως θα υπάρχει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ μια λογική.Μακάρι..... αλλά πολύ καλό για να είναι αληθινό.... τόσα χρόνια προσπαθούν να τα κάνουν όλα αψυχολόγητα, συνωμοτικά και να περάσουν τους νόμους νύχτα για να μας πιάσουνε στον ύπνο και τώρα θα ασκήσουν την κοινή λογική...;;; Χλωμό το βλέπω...
Πάντως το 2009 με δίλιτρο (που αν δεν το ξέρετε θεωρείται μεγάλο...) και >35000χλμ (που είναι πολλά για Ελλάδα) και >3900 λίτρα με μέση 10,99 (που είναι κάμποσο) δηλαδή είμαι ένας από αυτούς που θα έπρεπε να χτυπάει το νέο σύστημα θα μου έβγαινε μόνο 430 δηλαδή λιγότερο κι από τα 446 τα περσινά.... Οπότε σαν πολύ φτηνά μου βγαίνει και αν δεν μπορεί να πάρει περισσότερα από μένα από ποιον θα τα πάρει.... Συμπεραίνω ότι σίγουρα πρέπει να έχει κι άλλα... Προβλέπω κι εγώ συνδυασμό τέλους κυβικών (δεν μπορούμε να ξεφύγουμε από αυτό αν και θα μπορούσαμε να είχαμε τέλος αγοραίας αξίας σωστό ή ιπποδύναμης λάθος), τέλους πράσινου (με ΚΕΚ, ιδανικά στις μισές στροφές του κόφτη και με 50% φορτίο!) ίσως τέλους άλλου και επιπλέον το παραπάνω στο καύσιμο.
Ωραίο αυτό για αφαίρεση του φόρου των επαγγελματιών μεταφορών από το φορολογητέο τους. Μπορεί όμως αυτοί να μην συμφωνούν.... είναι πολλά τα λίτρα οπότε και πολλά τα επιπλέον λεφτά που θα πρέπει να βάλουν από την τσέπη τους περιμένοντας τη δήλωση στην εφορία και την εκκαθάριση για να τα πάρουν πίσω... Και σίγουρα θα περάσουν στα μεταφορικά οπότε σε όλα τ αγαθά.... -
φήμες .... θέλουν εκτός από την αύξηση στην βενζίνη, να εξακολουθήσει να υπάρχει χαμηλό ΤΚ.
Τώρα, το πως εννοεί ο καθένας το χαμηλό ........ , τι είδους θα είναι κτλ θα το μάθουμε 31.12.2010 , αφού βεβαίως θα έχουν αυξηθεί οι φόροι στα καύσιμα ..... -
Δλδ θα πληρώνουμε μόνο μέσω βενζίνης? Πολύ χλωμό το βρίσκω. Εκτός αν ξεκινήσουμε με 11 λεπτά αρχικά και κάθε 3 κ λίγο ανεβαίνει αυτό το κόστος. (βλέπω τη βενζίνη να φτάνει στο 1.5ε και σε συνδυασμό με τα διόδια δεν θα πηγαίνουμε πουθενά. )
-
έχει ξανασυζητηθεί το θέμα των ΤΚ και η σύνδεση τους με τη χρήση αλλά και την κατανάλωση μέσω φόρου στην βενζίνη.
ήμουν και είμαι υπέρ.
ξεχνάμε οτι μιλάμε όμως για τέλη κυκλοφορίας κ στάθμευσης. άρα πρέπει να ληφθεί μια πρόνοια και για αυτό. ένα τέλος σταθμευσης λοιπόν με κατηγορίες 5 60 είναι ένα παράδειγμα. και δεν χρειάζεται σήμα, να είναι μέσα στο ποσό που θα πληρώσεις για φόρο εισοδήματος. ούτε προμήθειες σε τράπεζες ούτε ταχυδρομικά ούτε έξοδα εκτύπωσης ούτε εμένα δεν μου ήρθε ούτε πως βγαίνει το ρημάδι ούτε ούτε ούτε....edit με πρόλαβε ο sv2
Τέλη κυκλοφορίας