-
Ρε παιδιά, είστε σίγουροι ότι τα άλογα αυτά δεν είναι υπερβολικά για την ελληνική άσφαλτο; Γιατί ένας φίλος συντάκτης μου έλεγε ότι η 156 δεν πάταγε κάτω μέχρι τα μέσα της 3ης. Λογικό φαίνεται με τόσα αλογάκια μπροστά. Δεν το σκέφτεσαι μεγάλε για κανένα τετρακίνητο; Και βέβαια, δε νομίζω να αμφιβάλλει κανείς ότι τα STi και Evo είναι πολύ καλύτερα και ταχύτερα αυτοκίνητα. Εκτός και αν το στυλ παίζει μεγαλύτερο ρόλο στην επιλογή σου από την ταχύτητα, οπότε πας για ιταλικό. Ξανασκέψου το πάντως.
Και υπάρχει και το 350Ζ, που πρεσβεύει πολύ καλύτερα τις παραδοσιακές αξίες της Alfa σε σχέση με τις διάφορες GTA και έχει και ιαπωνική αξιοπιστία. Μήπως αυτό είναι το τέλειο όχημα σε λογικά λεφτά; Δε νομίζω να διαφωνεί κανείς. Βέβαια, τα λεφτά είναι δικά σου και θα τα διαθέσεις όπου εσύ νομίζεις. -
-
Ο χρήστης velissarios έγραψε:
...TOP GEAR, 16/05/2004 (Dvix, 43MB)
http://home.concepts.nl/~pc100835/h...GTA.divx511.avi...
Δεν ανοίγει
-
-
ΟΚ , θενκς
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Ρε παιδιά, είστε σίγουροι ότι τα άλογα αυτά δεν είναι υπερβολικά για την ελληνική άσφαλτο; Γιατί ένας φίλος συντάκτης μου έλεγε ότι η 156 δεν πάταγε κάτω μέχρι τα μέσα της 3ης.Ναι είμαι σίγουρος! Η GTA δεν έχει κανένα πρόβλημα σταθερότητας στους ελληνικούς 'δρόμους'.
-
H GT 3.2 ΔΙΑΤΙΘΕΤΑΙ και με εξτρα 18αρες ζαντες.Τις εχει δει κανεις?Ειναι πολυ μουρατες αλλα μηπως θα δεινοπαθησει το αυτοκινητο με 18R ΣΤΟΥΣ ελληνικους παλιοδρομους?
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
H GT 3.2 ΔΙΑΤΙΘΕΤΑΙ και με εξτρα 18αρες ζαντες.Τις εχει δει κανεις?Ειναι πολυ μουρατες αλλα μηπως θα δεινοπαθησει το αυτοκινητο με 18R ΣΤΟΥΣ ελληνικους παλιοδρομους?Όσο δεινοπαθούν τα Focus RS και Leon Cupra R υποθέτω...
-
Tην 156 2.5 v6 την εχει οδηγησει κανεις?Εντυπωσεις σε σχεση με 3.2?Πολλοι λενε οτι ειναι ο πιο ισσοροπημενος κινητηρας για την 156.
-
Έχω οδηγήσει όλες τις εκδόσεις της 156 και όπως είπα και στην πρώτη σελίδα είναι όντως πιο αρμονικός ο 2,5.Έχει πιο πολιτισμένη-'ηλεκτρική' λειτουργία και το μπροστινό δείχνει σαφώς πιο 'αεράτο'.Βέβαια,το πάτημά της δεν είναι τόσο solid (μάλλον λόγω στενότερων μετατροχίων) αλλά είναι και σαφώς πιο άνετη.Με λίγα λόγια είναι ένα τελείως διαφορετικό αυτοκίνητο που δίνει έμφαση στην γρήγορη μετακίνηση.Η GTA δείχνει πιο too much,μυρίζει 'βαρβατίλα' (sorry για το αδόκιμο του όρου) και είναι φτιαγμένη για να γκαζώνεις σε στροφιλίκια και να γουστάρεις.Είναι πιο αντικοινωνική και προκλητική αλλά δεν έχει ούτε τη χάρη της 'μικρής' ούτε την ευελιξία της,ούτε και τη ομοιογένεια της.
Η μεγάλη είναι κάτι σαν αθλήτρια στίβου ενώ η άλλη σαν μπαλαρίνα. -
Vagvog-Μιας και τις εχεις οδηγησει ολες ποια η διαφορα της 1.6 με 1.8?Μονο στην τελικη και στην καταναλωση?Γιατι λενε οτι η 1.8 ειναι σχεδον τα ιδια σε επιταχυνση με την 1.6.Απο ηχο τα ιδια?
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Vagvog-Μιας και τις εχεις οδηγησει ολες ποια η διαφορα της 1.6 με 1.8?Μονο στην τελικη και στην καταναλωση?Γιατι λενε οτι η 1.8 ειναι σχεδον τα ιδια σε επιταχυνση με την 1.6.Απο ηχο τα ιδια?Υπάρχει διαφορά και στις επιδόσεις στο χαρτί, αλλά και στην αίσθηση που σου δίνει το κάθε ένα. Κατ'αρχήν η μέγιστη ροπή που στον 1.8 είναι 16,6 στις 3900 rpm ενώ στον 1.6 14.9 στις 4200. Η διαφορά στην ιπποδύναμη είναι λίγο κάτω από 20 πραγματικά άλογα, αλλά η διαφορά είναι αισθητή και μετά τις 4500-5000 καταλαβαίνεις ποιόν από τους δύο οδηγείς... Τα κιλά τους είναι τα ίδια, οπότε ο 1.8 σαφώς υπερέχει παντού, εκτός από την κατανάλωση. Ήχος τα ίδια, αν κι οι V6 είναι αξεπέραστοι σ'αυτόν τον τομέα
Να συμπληρώσω και τον Vagvog σε σχέση με τον 2.5 vs 3.2 και να πώ ότι η έλλειψη ροπής του 2.5 -χαμηλά- σε σχέση με τον 3.2 είναι κάτι παραπάνω από εμφανής.
-
Ο χρήστης droemmen έγραψε:
Ρε παιδιά, είστε σίγουροι ότι τα άλογα αυτά δεν είναι υπερβολικά για την ελληνική άσφαλτο; Γιατί ένας φίλος συντάκτης μου έλεγε ότι η 156 δεν πάταγε κάτω μέχρι τα μέσα της 3ης.
Ναι είμαι σίγουρος! Η GTA δεν έχει κανένα πρόβλημα σταθερότητας στους ελληνικούς 'δρόμους'.
Δεν ξέρω, πάντως πιο πιθανό μου φαίνεται να μην πατάει. Όχι πως φταίει το αυτοκίνητο, οι δρόμοι μας είναι σαπούνι. Στην Ευρώπη θα ήταν άψογη, εδώ όμως πολλά άλογα και τετρακίνηση πάνε μαζί. Πάντως κάθεστε και ασχολείστε με μπροστινή κίνηση. Ντροπή για όλους τους Alfisti. Το μοντέλο που ταιριάζει περισσότερο στην ιταλική φιλοσοφία κατασκευάζεται σήμερα από την Nissan (350Ζ). Θα έπρεπε να φάνε καρμπονάρες μέχρι να σκάσουν εκεί στην Ιταλία. Τους έχουν βάλει τα γυαλιά οι Ιάπωνες. Κοιτάξτε το RX7. Ιταλικό σχήμα (12 χρόνια και δείχνει ολόφρεσκο), απίστευτη αίσθηση και γκάζι και ασφαλώς ΙΤΑΛΙΚΗ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ (Wankel γαρ). Έχουμε μπερδέψει τα μπούτια μας την σήμερον ημέρα
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Vagvog-Μιας και τις εχεις οδηγησει ολες ποια η διαφορα της 1.6 με 1.8?Μονο στην τελικη και στην καταναλωση?Γιατι λενε οτι η 1.8 ειναι σχεδον τα ιδια σε επιταχυνση με την 1.6.Απο ηχο τα ιδια?Πέρα από την οδήγηση έχει τύχει να κάνω και κόντρα (φτου,πιπέρι στο στόμα) με το καθένα οπότε έχω και αξιόπιστο σημείο αναφοράς (το δικό μου είναι 146 1,6 boxer).Λοιπόν,σε ρεπρίζ από 100 και μετά έχω ακριβώς ίδιες επιδόσεις με την μικρή-τουλάχιστον μέχρι τα 180 που δοκιμάσαμε-ενώ η μεγάλη μου έσκασε περίπου 5-6 καρότσες από τα 130 εώς τα 170 (μάλλον όμως αυτός πρέπει να 'άπλωσε' κι άλλο την τρίτη του στην εκκίνηση ενώ εγώ ξεκίνησα με τετάρτη αφού σε αυτές τις στροφές η τρίτη χτυπάει κόφτη).Τέτοια διαφορά είναι τεράστια αν αναλογιστεί κανείς ότι 5 καρότσες μου είχε ρίξει 206 1,6 από στάση εώς τα 170!
Σε επίπεδο αίσθησης η 1,8 έχει πιο 'flat' καμπύλη ροπής ευνοώντας την επιτάχυνση ενώ η 1,6 σα να κομπιάζει χαμηλά και μετά τις 4.000 να ανασαίνει.Σαφέστατα ο καλύτερος T.S όλων των κυβισμών είναι ο 1,8 σαν ποιότητα λειτουργίας αφού τραβάει πραγματικά 'ηλεκτρικά' από το ρελαντί μέχρι τον κόφτη.Όσον αφορά το σχόλιο του Droemmen θα συμφωνήσω,700cc ολόκληρα είναι αυτά.Ο μικρός όμως σε ανταμείβει με ακόμα πιο μεταξένια λειτουργία και-με εξαίρεση την τρίλιτρη 75-την καλύτερη ευστροφία σε αμάξι από αυτά που έχω οδηγήσει.
-
Α,από ήχο οι T.S είναι ίδιοι σε χροιά με μόνη διαφορά ότι όσο ανεβαίνουμε σε κυβισμό αποκτούν και λίγο περισσότερο μπάσο.Φυσιολογικό είναι αυτό.Μικρή όμως η διαφορά.
Α,να σημειώσω ότι ενώ οι επιδόσεις του 1,6 με τον 1,8 απέχουν αρκετά αντιθέτως του 1,8 με τον 2,0 δεν είναι τόσο μεγάλες όσο αφήνει η διαφορά κυβισμού να εννοηθεί.Ο δίλιτρος απλά τραβάει καλύτερα μέχρι τις 4.000-λογικό λόγω ροπής-αλλά η ευστροφία του 1,8 ψηλά μικραίνει αισθητά την ψαλίδα.Αν θυμάμαι καλά όμως ο 1,8 έχει κοντύτερο διαφορικό στις 156 από τις δίλιτρες και ίσως η μικρή διαφορά να έγκειται στη μετάδοση κι όχι τόσο στον ίδιο τον κινητήρα.Πάντως,κατά τη γνώμη μου,δεν αξίζει τα περισσότερα τέλη κυκλοφορίας και τις αυξημένες ασφάλειες ο δίλιτρος σε σχέση με τον 1,8. -
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Το μοντέλο που ταιριάζει περισσότερο στην ιταλική φιλοσοφία κατασκευάζεται σήμερα από την Nissan (350Ζ).Υπάρχουν ελπίδες για ανάκαμψη!
Άκουσα από αξιόπιστη πηγή ότι ετοιμάζουν την 8c Competizione και ίσως σύντομα αρχίσουν να δέχονται παραγγελίες!Επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί είναι ντροπή ν'ασχολούμαστε με την μπροστά κίνηση... σε τι θα ωφελούσε η πίσω κίνηση σε ένα μοντέλο με πχ 150 άλογα και 1250 κιλά? Ούτε να 'παίξεις' δεν θα μπορούσες. Άσε ν'ανέβουν οι ιπποδυνάμεις (158 ίσως?) και μετά βλέπουμε...
-
Κι εγώ δεν καταλαβαίνω το κόλλημα πολλών με την πίσω κίνηση.Τα Alfa φτιάχνονται για οδηγική απόλαυση σε ανοιχτές στροφές,εκεί που δε νοείται λόγος για υποστροφή/υπερστροφή αλλά για ισορροπία,σταθερότητα και φιλικότητα.Ε,όποιος πει ότι δεν έχουν αυτά τα τρία χαρακτηριστικά ή άσχετος είναι ή δεν έχει οδηγήσει Alfa Romeo.Τώρα για το ότι τα μπροστοκίνητα δεν κάνουν πάντες...όταν ωριμάσουν οδηγικά (αυτοί που το λένε) τα ξαναλέμε!
Δεν είμαι εχθρός της πίσω κίνησης,προς Θεού,αλλά δεν είναι απαραίτητα κακή η έλλειψή της.Απλά πιστεύω ότι είναι καλύτερο ένα εξελιγμένο μπροστοκίνητο παρά ένα-καλύτερο σε προδιαγραφές αλλά-μέτριο πισωκίνητο. -
Ο χρήστης Vagvog έγραψε:
Κι εγώ δεν καταλαβαίνω το κόλλημα πολλών με την πίσω κίνηση.Τα Alfa φτιάχνονται για οδηγική απόλαυση σε ανοιχτές στροφές,εκεί που δε νοείται λόγος για υποστροφή/υπερστροφή αλλά για ισορροπία,σταθερότητα και φιλικότητα.Ε,όποιος πει ότι δεν έχουν αυτά τα τρία χαρακτηριστικά ή άσχετος είναι ή δεν έχει οδηγήσει Alfa Romeo.Τώρα για το ότι τα μπροστοκίνητα δεν κάνουν πάντες...όταν ωριμάσουν οδηγικά (αυτοί που το λένε) τα ξαναλέμε!
Δεν είμαι εχθρός της πίσω κίνησης,προς Θεού,αλλά δεν είναι απαραίτητα κακή η έλλειψή της.Απλά πιστεύω ότι είναι καλύτερο ένα εξελιγμένο μπροστοκίνητο παρά ένα-καλύτερο σε προδιαγραφές αλλά-μέτριο πισωκίνητο.Τα Αλφα όπως και πολλά άλλα αυτοκίνητα δεν φτιάχνονται για ανοιχτές στροφές, αλλά για ανοιχτά και προσαρμόσιμα μυαλά!
Το να παρατηρεί κάποιος αποκλειστικά το πώς αντιδρά (υπο-υπερστροφικά) ένα αυτοκίνητο όταν του συμεπριφέρεσαι άτσαλα, είναι άδικο και γι'αυτόν, γιατί δεν αποκομίζει την εμπειρία που θέλουν να του μεταδώσουν οι μηχανικοί με την κατασκευή που έφτιαξαν, αλλά και για το αυτοκίνητο γιατί βγαίνει ουσιαστικά εκτός 'προδιαγραφών'. Και το να μου πει κάποιος πως 'Εγώ θέλω να κρίνω το αυτοκίνητο πώς συμπεριφέρεται στο όριό του', το μόνο που έχω να του απαντήσω είναι πως καλά θα ήταν να βρούμε αρχικά ποια είναι τα δικά μας ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ οδηγικά όρια και πώς τα έχουμε ανεβάσει μέσω της εκπαίδευσης και διαρκούς πρακτικής, και μετά συζητάμε για τα όρια του αυτοκινήτου και του πώς αυτό συμπεριφέρεται στα όρια που του έχουν θέσει οι κατασκευαστές του, ώστε να μπορεί να ανταπεξέλθει στις ενέργειες του 99,999% των μέσων οδηγών. Γιατί βλέπετε πως ξεχνάτε ότι όλοι μας, όλες μας οι εμπειρίες και τα συναισθήματα περί οδήγησης μπαίνουν σ'εναν κουβά και μετατρέπονται ευτυχώς ή δυστυχώς σε στατιστική και κοστολόγια....Αυτά τα ολίγα περί 'πισωκούνας' και 'μπροσθοκούνας' και εδώ είμαστε να το συζητήσουμε και πάλι...
-
Ο χρήστης droemmen έγραψε:
Το μοντέλο που ταιριάζει περισσότερο στην ιταλική φιλοσοφία κατασκευάζεται σήμερα από την Nissan (350Ζ).
Υπάρχουν ελπίδες για ανάκαμψη!
Άκουσα από αξιόπιστη πηγή ότι ετοιμάζουν την 8c Competizione και ίσως σύντομα αρχίσουν να δέχονται παραγγελίες!Επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί είναι ντροπή ν'ασχολούμαστε με την μπροστά κίνηση... σε τι θα ωφελούσε η πίσω κίνηση σε ένα μοντέλο με πχ 150 άλογα και 1250 κιλά? Ούτε να 'παίξεις' δεν θα μπορούσες. Άσε ν'ανέβουν οι ιπποδυνάμεις (158 ίσως?) και μετά βλέπουμε...
Στην αγγλια εχουν γινει ηδη τεσσερις παραγγελειες.Και ναι ειναι πισωκινητη και με κινητηρα απο 360 MODENA.Θα κοστιζει περιπου 100.000 euro.Η αλφα δεν θα κατσει να αντιμετωπισει τα φτηνιαρικα 350z και rx8.Εχουμε και καποιο πρεστιζ σαν εταιρια και αμα θελεις κατι καλο πρεπει να τα σκασεις χοντρα.Ρε παιδια ποιος σας ειπε οτι ολοι γουσταρουμε πισωκινητα αυτοκινητα.Ενταξει και εγω εχω πισωκινητο με λιγα αλογα την 316 αλλα δεν κοβω και φλεβες.Το πιο ευκολο πραγμα με την 316 ειναι να προκαλεσεις υπερστροφη.Και μολις βρεξει μην τολμησεις να παρεις στροφη πανω απο 60.Σε περιμενει ελευθερη πτωση σε κανα γκρεμο.Γι αυτο απ οτι μαθαινω οι νεες μπεμπες εχουνε γεμισει ηλεκτρονικα τα οποια και καλα απενεργοποιουνται.Η μαγκια ειναι να το προσπαθησεις υπερστροφη με προσθιοκινητο και ασε που πλεον γουσταρω να μπαινω στη στροφη με οσα πρισσοτερα χιλιομετρα μπορω-να νιωθω τα g και οχι να φοβαμαι μηπως βρεθω σε κανα χαντακι.Ενταξει ολοι εδω μεσα ειναι ραλιστες οποτε κανουν τα αναποδα σε δημοσιους δρομους για την πλακα τους.Απο την αλλη η αλφα exei αυτη τη στιγμη μαζι με τη peugeot την καλυτερη τεχνολογια για μπροστα κινηση- για πιο λογο να ρισκαρει?Ξερετε οτι η 156 ειναι το πιο εμπορικο αυτοκινητο του fiat groupo ever.Ξερετε οτι για τη νεα gt υπολογιζανε σε ενα χρονο οτι θα διαθεσουν 500 μοντελα στην ελλαδα και ηδη απο το πρωτο μηνα εχουμε 430 παραγγελειες.Και φυσικα και τα δυο ειναι προσθιοκινητα.Γι αυτο αφηστε το παραμυθι οτι και καλα η αλφα ειναι σε παρακμη.Παρε και το video και δες οτι και με 156 μπορεις να κανεις αναποδα.
http://dark.web.za/justin/alfa_gb.wmv -
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
...Ρε παιδια ποιος σας ειπε οτι ολοι γουσταρουμε πισωκινητα αυτοκινητα.Ενταξει και εγω εχω πισωκινητο με λιγα αλογα την 316 αλλα δεν κοβω και φλεβες.Το πιο ευκολο πραγμα με την 316 ειναι να προκαλεσεις υπερστροφη.Και μολις βρεξει μην τολμησεις να παρεις στροφη πανω απο 60.Σε περιμενει ελευθερη πτωση σε κανα γκρεμο.Γι αυτο απ οτι μαθαινω οι νεες μπεμπες εχουνε γεμισει ηλεκτρονικα τα οποια και καλα απενεργοποιουνται.Εγώ θα μείνω σε αυτό: Η πίσω κίνηση ήταν, είναι και θα μείνει ως ο ενδυνάμει εθισμός του ματιού στην οδηγική συμπεριφορά. Απο κει και πέρα η εμπειρία των κατασκευαστών καθώς και τα κοστολόγια, επικρατούσαν, επικρατούν και θα συνεχίσουν να επικρατούν πάνω στο πώς θα είναι το αυτοκίνητο που θα αφορά τις 'μάζεις'. Η πίσω κίνηση, ανεξαρτήτως θεάματος, ήταν πάντα ακριβότερη, πρόσφερε λιγότερους χώρους και ήταν δυσκολότερη στο όριο, σε αντίθεση με την μπροστινή κίνηση, η οποία έδωσε λύσεις (οικονομικές, χωροταξικές και ασφάλειας) στα καθημερινά αυτοκίνητα τα οποία εν τέλει κάποιοι από 'εμάς' παίρνουμε και προσπαθούμε να μιμηθούμε τον Γιούχα Κάνκουνεν στις 1000 λίμνες στους δρόμους της 'γειτονιάς' μας, θέλονταςνα βγάλουμε εκεί τα όποια συμπεράσματα για τα μπροστοκίνητα ή τα πισωκίνητα αμάξια....
Ο νοών νοείτω...
Alfa 156-147 GTA 3.2 V6