-
Ο χρήστης sakisalfa έγραψε:
Προσοχη και στη λεωφορο Μαραθωνος, πριν λιγες μερες τοποθετηθηκαν καμερες (αυτες με αισθητηρα ταχυτητας που βγαζουν φωτογραφιες) σε ολο το μηκος της απ'οτι εμαθα απο Παλληνη και μετα με κατευθυνση προς Μαραθωνα.
Τη μια την εντοπισα, βρισκετε μετα το εργοστασιο της elite στο Πικερμι, με κατευθηνση προς Ραφηνα, πριν το βενζιναδικο της ΕΚΟ.
Δεν γνωριζω ομως αν εχουν τεθει ακομα σε λειτουργια.Λίγο μετά το Alex Pack προς Μαραθώνα.
Στο Πικέρμι όπως ανέφερες.
Στην 1η έξοδο για Βουτζά (πάνω σε κολώνα)Αυτές μέχρι τη Ν. Μάκρη. Μετά δεν γνωρίζω
Δεν έχω ιδέα αν λειτουργούν.
-
Ερωτήσεις:
-
Με λωρίδες ή με ραντάρ δουλεύουν;
-
Στίγματα έχει πάρει κανείς; Μέχρι στιγμής δεν υπάρχει κάτι που να έχει αναφερθεί για στίγμα, τουλάχιστον επίσημα και δημόσια.
Είχα σκοπό να περάσω από εκεί μέσα στην εβδομάδα μιας και είχα μια δουλειά, αλλά η αφαίρεση του διπλώματος με καθυστερεί χαρακτηριστικά.
Ευχαριστώ.
-
-
Αφαίρεση διπλώματος έφαγες επειδή δεν φορούσες ζώνη..?
-
Ναι, δες την αντίστοιχη ενότητα για τη συμπεριφορά των Αστυνομικών. Μου το πήραν επιτόπου...!!!
Ευχαριστώ.
-
Επειδή το είδα γι'αυτό είπα να σε ρωτήσω και πριν αλλά ξεχάστηκα . Ο ΚΟΚ αυτό λέει? Ότι για μη χρήση ζώνης σου παίρνουν το δίπλωμα..?
Και για να είμαστε οntopic, οι κάμερες στην Εγνατία το Κλειδί Ημαθίας προς Βέροια συνεχίζουν και ΔΕΝ λειτουργούν.
-
Ο χρήστης pipinos1976 έγραψε:
...Στις Ε.Ο. εκτός από ταχύτητα, γράφουν μανιωδώς και για λωρίδες κτλ. Αργά και αριστερά, γρήγορα και δεξιά, υποτιθέμενες προσπεράσεις (πχ δεξιά πιο γρήγορα από αριστερά = παράνομο προσπέρασμα)...(χωρίς ίχνος ειρωνείας) Ε-Π-Ι-Τ-Ε-Λ-Ο-Υ-Σ-!
-
Ο χρήστης djalma έγραψε:
ΥΓ3: Για να δείτε πόσο ΑΣΧΕΤΟΣ με τα αυτοκίνητα ήταν, πήγε και είδε την πίσω πινακίδα να δει αν πέρασα ΚΤΕΟ, αυτοκίνητο 6 μηνών...Ντόινγκ. Δεν αποδεικνύει τίποτα αυτό το αυτοκόλλητο. Εγώ το έβγαλα κιόλας. Ροζ πράγμα τώρα πάνω στην πινακίδα. Έχω το αποδεικτικό όμως στο ντουλαπάκι.
Αν ήταν έτσι, εκτυπώναμε και βάζαμε δικό μας αυτοκόλλητο εκεί και δεν ξαναπηγαίναμε ΚΤΕΟ!
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
...Στις Ε.Ο. εκτός από ταχύτητα, γράφουν μανιωδώς και για λωρίδες κτλ. Αργά και αριστερά, γρήγορα και δεξιά, υποτιθέμενες προσπεράσεις (πχ δεξιά πιο γρήγορα από αριστερά = παράνομο προσπέρασμα)...
(χωρίς ίχνος ειρωνείας) Ε-Π-Ι-Τ-Ε-Λ-Ο-Υ-Σ-!
Από τη μια κι εγώ σκέφτηκα ότι επιτέλους ασχολούνται και με άλλες παραβάσεις εκτός του ορίου ταχύτητας σε ευθείες.
Από την άλλη, αυτό ΔΕΝ είναι παράβαση! -
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Από την άλλη, αυτό ΔΕΝ είναι παράβαση!
+1000
Δηλαδη με αυτη τη λογική αν εισαι στη μεσαία με 110 και καποιος στην αριστερή με 100 οταν τον φτάσεις τι πρέπει να κάνεις? να φρενάρεις και να μπεις πισω του στην αριστερη λωρίδα μέχρι να φιλοτιμηθεί να παει στη μεσαία?
βέβαια φαντάζομαι πως κυνηγάνε αυτους που εμφανώς οδηγάνε επικινδυνα... ελπιζω δηλαδη..
-
Βασικά έχουν τρελλαθεί. Γράφουν συνέχεια για τον οποιονδήποτε λόγο βρουν. Φυσικά, οι στόχοι παραμένουν*, ακριβώς όπως στο παρελθόν, γι' αυτό και όταν είπα στον Αστυφύλακα για τις άλλες παραβάσεις έκανε την πάπια (άνετα έγραφε για φλας, για παρκάρισμα - δεν τον συνέφερε γιατί ήταν παρκαρισμένος σε πεζοδρόμιο, για φιμέ, για ό,τι άλλο του ερχόταν από τα κλασσικά που γράφουν χαριστικά όταν δουν 'γκομενίτσα') αφού αυτές ήταν φτηνές και δεν ικανοποιούν τη Διοίκηση και φυσικά το Υπουργείο. Από ό,τι είδα πάντως, ο ρυθμός τους ήταν 2 κλήσεις / 5 min, δηλαδή ~25 κλήσεις / h. Συνήθως, οι στόχοι τους, ανάλογα με τον καιρό, διαφοροποιούνται. Φαντάζομαι, την Παρασκευή είχαν στόχο ~50 ζώνες και όσα κράνη βρουν μιας και από εκεί δεν περνάνε πολλές μηχανές. Με ρυθμό 25 κλήσεις την ώρα και από αυτές ~5 να είναι κράνη, χρειάζονταν ~3 h για να τελειώσουν τη δουλειά τους. Με 6 h βάρδια (Τροχαία), θα είχαν και 3 h αργότερα να κάτσουν και να χαλαρώσουν. Γι' αυτό βιάζονταν τόσο.
Στις Ε.Ο., αυτό που περίμενα να δω είναι το αργά και αριστερά, το προσπέρασμα χωρίς έλεγχο καθρέπτη (βλ. σχετικό βίντεο που έχω ανεβάσει στο youtube για Αθήνα - Θεσσαλονίκη), το αργά στη μεσαία λωρίδα, τα προσπεράσματα φορτηγών που κρατάνε 1-2 min και δημιουργούν μποτιλιάρισμα** κτλ. Φυσικά, η ταχύτητα είναι το πιο προσοδοφόρο. Και να στη χαρίσουν, γράφουν παραβάσεις που θα σου κοστίσουν περίπου το ίδιο ποσό τελικά, οπότε αυτό που κυνηγάνε - ΤΟ ΧΡΗΜΑ φυσικά - το παίρνει το κράτος. Αν δουν κοπελίτσες, κανέναν μπάρμπα, κανέναν 'σοβαρό οικογενειάρχη' με τα παιδιά μέσα γλυτώνει πληρώνοντας μόνο. Αν δουν κανέναν 'περίεργο', 'εξυπνάκια' (εδώ μπαίνω εγώ που ήξερα τα πράγματα σε σημείο που δεν το περίμεναν), 'άγριεμένο', 'λεφτά', 'κάγκουρα' κτλ, τότε, χτυπάνε αλύπητα για να τον διδάξουν, τρομάρα τους.
Το ευχάριστο είναι πως μου έδωσαν την ηθική νομιμοποίηση να αρνηθώ τις αντίστοιχες εξυπηρετήσεις προς τους Αστυνομικούς τηρώντας με τη σειρά μου το γράμμα του νόμου χωρίς να καταλαβαίνω ιδιαιτερότητες, περιπτώσεις κτλ. Όπως ήμουν νομικά / τυπικά παραβάτης και πλήρωσα, το αντίστοιχο θα εφαρμόσω κι εγώ. 'Κύριε / κυρία, ο κανονισμός της Σχολής απαιτεί 8 παρουσίες και στη 2η απουσία η φοίτηση θεωρείται ανεπαρκής και επαναλαμβάνετε το εξάμηνο, χωρίς να μπορείτε να πάρετε τα υπόλοιπα εργαστήρια των επομένων ετών. Επίσης, απαιτούνται 8 εργασίες σε γραπτή μορφή και φυσική παρουσία στις εξετάσεις. Γνωρίζω ότι σαν έχουν μεταθέσει Θεσσαλονίκη, αλλά ο νόμος είναι νόμος και δεν αλλάζει. Το ΥΠΕΠΘ ζήτησε κανονισμό και παρατυπίες δεν μπορώ να κάνω, αν και αντιλαμβάνομαι το γεγονός πως εξωτερικοί παράγοντες σας οδηγούν στη δυσχερή αυτή θέση. Αν επιθυμείτε, μπορείτε να κάνετε μία αίτηση στο ΥΠΕΠΘ και στη Σχολή ώστε να εξαιρεθείτε του νόμου και αν σας απαντήσουν θετικά, θα εφαρμοστούν οι εντολές της κυβερνήσεως'. Για να δούμε, θα είναι αρεστό να εφαρμοστεί ο νόμος κατά γράμμα ή θα επιθυμήσουν στραβά μάτια μιας και δε φταίνε αυτοί για την κατάσταση; Η απάντησή μου όμως θα είναι όπως η δική τους. Παρατυπίες εγώ δεν κάνω, είτε φταις ουσιαστικά, είτε όχι.
Το επίσης περίεργο που υπήρξε με τη δικιά μου κλήση ήταν πως το αυτοκίνητο που χρησιμοποιούσαν ήταν ένα Octavia προηγούμενης γενιάς με εγκατεστημένο onboard radar της Gatso (το παλιό αναλογικό), πράγμα που σημαίνει πως η Τροχαία Πειραιά έχει και τέτοιο. Τώρα, πού το χρησιμοποιεί, αυτό είναι άλλο θέμα. Πάντως υπάρχει, αλλά δυστυχώς δε θυμάμαι νούμερο. Θυμάμαι μόνο ότι ήταν γκρι και τα καπάκια των προβολέων ήταν περίεργα και όχι και τα δύο Hella που έχουν συνήθως. Πιθανώς το ένα καπάκι να είχε φύγει, αλλά δεν κοίταξα καλά για να είμαι ειλικρινής.
Ευχαριστώ.
- Οι στόχοι λένε πχ. Σήμερα θέλουμε 20 ζώνες, 15 κράνη και 10 άλλες παραβάσεις, ώστε να φτάσουμε τα πλάνα του μήνα. Αυτά τα έχω ακούσει n -> oo φορές να λέγονται μπροστά μου με χαρακτηριστικότερο παράδειγμα βροχερή ημέρα στον Πειραιά που ο τότε Δκτης (πρίν 2-3 χρόνια νομίζω) ζητούσε τα νούμερα που έγραψα: 20 ζώνες και 15 κράνη. Έλα όμως που με βροχή, ούτε πολλές μηχανές κυκλοφορούν, ούτε χωρίς κράνος είναι οι οδηγοί... Οι Αστυνομικοί, λοιπόν, πάλι μπροστά μου, μίλησαν στον ασύρματο και ενημέρωσαν ότι χρειάζονται 1 h ακόμα για να φτάσουν τους στόχους με τα κράνη λόγω βροχής και τότε, ο Δκτης τους έστειλε, τον έναν να ρυθμίζει κυκλοφορία και τον άλλο να κόβει κλήσεις για στάθμευση. Φυσικά, αυτά που γράφω, για την κυβέρνηση δεν υπάρχουν, όπως δεν υπάρχουν στόχοι, όπως δεν υπάρχουν σκοπιμότητες και απλά κυνηγούν την παρανομία και όχι το χρήμα.
** Το πρόβλημα που αντιμετωπίζω έχει ως εξής. Συνήθως δεν σπάω το αυτοκίνητο σε επιταχύνσεις εκτός και αν είναι μεγάλη ανάγκη. Θα δείτε στο βίντεο ότι χαλαρά κινούμαι με 170 στις Ε.Ο. και αν το αυτοκίνητο μπορούσε παραπάνω θα πήγαινα λόγω χαλαρού οδηγικού στυλ. Όταν έρχεται όμως το μποτιλιάρισμα μου συμβαίνει το παράδοξο. Με φτάνουν αυτοί που προσπέρασα και είτε λόγω ισχύος, είτε λόγω νεύρου, επιταχύνουν γρηγορότερα και με περνάνε. Μετά, ξανά πρέπει να τους προσπεράσω και το μοτίβο συνεχίζεται σε όλο το ταξίδι, ενώ μπορεί να έρχονται και κάποιοι πιο γρήγοροι που με αναγκάζουν να κάνω δεξιά και να κόβω ακόμα και στα 80 που πηγαίνουν τα φορτηγά. Όλο αυτό το σύμπλεγμα δημιουργείται λόγω:
α. Φορτηγών που προσπερνούν το ένα το άλλο.
β. Ε.Ο. που έχει μόνο 2 λωρίδες συμπιέζοντας την κίνηση αριστερά εφόσον δεξιά κινούνται φορτηγά. -
Ο χρήστης pipinos1976 έγραψε:
Ερωτήσεις:-
Με λωρίδες ή με ραντάρ δουλεύουν;
-
Στίγματα έχει πάρει κανείς; Μέχρι στιγμής δεν υπάρχει κάτι που να έχει αναφερθεί για στίγμα, τουλάχιστον επίσημα και δημόσια.
Είχα σκοπό να περάσω από εκεί μέσα στην εβδομάδα μιας και είχα μια δουλειά, αλλά η αφαίρεση του διπλώματος με καθυστερεί χαρακτηριστικά.
Ευχαριστώ.
Κοίτα εδώ εχουν βάλει και φώτο, http://www.myforumplus.com/viewtopic.php?f=85&t=570
-
-
ή, για όποιον δεν προσανατολίζεται καλά, όπως εγώ π.χ., http://maps.google.com/maps?f=q&source= ... 55575&z=15
-
Αν δεν κάνω λάθος είναι μπροστά από την Elite - Elbisco
-
Όπως φαίνεται η φωτογραφία μπορώ να διακρίνω τα εξής:
-
Υπάρχουν 2 διάφανα ανοίγματα, προφανώς για κάμερα ή / και για φλας.
-
Υπάρχει η πιθανότητα (μικρή) να είναι 2 κάμερες εκεί - μία φωτογραφική και μία βίντεο - και το φλας να βρίσκεται μπροστά σε άλλο κουτί (βλέπε Redflex).
-
Το άσπρο κάλυμμα μπορεί να είναι είτε διηλεκτρικό για να καλύπτει το ραντάρ, είτε απλό καπάκι στη θέση όπου θα μπορούσε να τοποθετηθεί ραντάρ.
Χρειάζεται να εξεταστεί το οδόστρωμα ακριβώς μετά την κάμερα, όπως έχω κάνει στο βίντεο από Ναύπακτο, για να δούμε αν υπάρχουν ή όχι λωρίδες στην άσφαλτο. Εξέταση με ανιχνευτή δεν εξυπηρετεί καθώς είναι πολύ πιθανό να μη δουλεύει ακόμα η κάμερα οπότε δε θα λάβουμε και σήμα.
Ευχαριστώ.
-
-
ξερει κανείς εάν έχει ραντάρ τροχαίας ή σταθερές φωτο από και προς το Ελ. Βενιζέλος ;
-
Ο χρήστης Rafina έγραψε:
Προσοχη και στη λεωφορο Μαραθωνος, πριν λιγες μερες τοποθετηθηκαν καμερες (αυτες με αισθητηρα ταχυτητας που βγαζουν φωτογραφιες) σε ολο το μηκος της απ'οτι εμαθα απο Παλληνη και μετα με κατευθυνση προς Μαραθωνα.
Τη μια την εντοπισα, βρισκετε μετα το εργοστασιο της elite στο Πικερμι, με κατευθηνση προς Ραφηνα, πριν το βενζιναδικο της ΕΚΟ.
Δεν γνωριζω ομως αν εχουν τεθει ακομα σε λειτουργια.Λίγο μετά το Alex Pack προς Μαραθώνα.
Στο Πικέρμι όπως ανέφερες.
Στην 1η έξοδο για Βουτζά (πάνω σε κολώνα)Αυτές μέχρι τη Ν. Μάκρη. Μετά δεν γνωρίζω
Δεν έχω ιδέα αν λειτουργούν.
κ άλλη μία από Βουτζα προς διασταύρωση Ραφήνας στον φούρνο λίγο πριν την αριστερή στροφή για να πιάσεις τον κατηφορικό δρόμο.
δεν πρέπει να λειτουργούν ακόμα, έτσι έμαθα.
εγώ πάντως κόβω για παν ενδεχόμενο καθημερινώς από τότε που τις είδα.
όλοι μα όλοι περνάνε σαν να μην συμβαίνει τίποτα. Μέχρι να τις μάθουν θα πέσει πολύ χρήμα.
έχουν 50 όριο δεξιά και 70 αριστερή. Στις ευθείες που τις έβαλαν μου έρχεται να κατέβω και να τρεξω διπλα στο αμάξι.
ΥΓ. μαζί έχουν κ ένα σαν προβολέα με πορτοκαλί λάμπα, τι είν'τούτος ;
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
κ άλλη μία από Βουτζα προς διασταύρωση Ραφήνας στον φούρνο λίγο πριν την αριστερή στροφή για να πιάσεις τον κατηφορικό δρόμο.Στο Μπερρη...
δεν πρέπει να λειτουργούν ακόμα, έτσι έμαθα.
εγώ πάντως κόβω για παν ενδεχόμενο καθημερινώς από τότε που τις είδα.
όλοι μα όλοι περνάνε σαν να μην συμβαίνει τίποτα. Μέχρι να τις μάθουν θα πέσει πολύ χρήμα.
έχουν 50 όριο δεξιά και 70 αριστερή. Στις ευθείες που τις έβαλαν μου έρχεται να κατέβω και να τρεξω διπλα στο αμάξι.
Καλά, έχει να πέσει πολύυυυυυυυυ 'δάκρυ'
Το όριο των 70 χλμ/ώρα είναι απλά γελοίο. Ακόμα και να μην είναι ρυθμισμένες στα 70 πάντως αλλά π.χ. στα 90 θα καεί πολύ γρήγορα το φλας τους... -
aserf ξέρεις ποια είναι η πλάκα; Οτι έχει 50 όριο στην δεξιά. Μιλάμε ότι 2-3 που πέρασα έτσι με προσπέρασαν κάτι σκυλιά που κυνήγαγαν μία γάτα.
τώρα έμαθα ότι τα ρυθμίζουν (από έγκυρη πηγή) ...κάποιος τους είδε και τους ρώτησε.
-
Λογικά πάντα, και σύμφωνα με τα μέχρι τώρα δεδομένα, θα γράφουν για ταχύτητες που αντιστοιχούν σε μεγάλο πρόστιμο. Συνήθως γράφουν για +30 και πάνω που αντιστοιχεί σε πολύ χρήμα, όχι για παραβάσεις 20 και 40 € που ούτε το κόστος επεξεργασίας δεν καλύπτουν.
Επίσης, δε γνωρίζω τι γίνεται με διαχωρισμούς λωρίδων. Εδώ υπάρχουν 2 σενάρια.
-
Αν είναι με ραντάρ το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι να βάλουν όριο για φορτηγά και ΙΧ. Μέχρι στιγμής δε γνωρίζω εφαρμογή που διαχωρίζει λωρίδες και ταχύτητες με μία κεραία ραντάρ. Μπορούν να σε γράψουν για ταχύτητα φωτογραφίζοντας, αλλά με κοινό όριο.
-
Αν είναι με λωρίδες μπορούν να ορίσουν όριο σε κάθε μία λωρίδα και για κάθε είδος οχήματος. Οι πιεζοηλεκτρικές λωρίδες το κάνουν άνετα αυτό (βλ. λεωφορειολωρίδες).
Υπολογίστε, λοιπόν, να γράφουν στα 100 στην αριστερή και στα 80 στη δεξιά αν έχουν λωρίδες στο έδαφος (90 και 70 στο απαισιόδοξο σενάριο) και στα 100 παντού αν έχουν ραντάρ. Η μόνη επιφύλαξη που έχω είναι η πληροφορία ότι στη Δράμα πέρυσι έδωσαν κλήση από κάμερα για ~60 σε όριο 50, οπότε ίσως τα πράγματα γίνουν ακόμα χειρότερα από αυτά που έγραψα, αν και δεν το πιστεύω.
Υπάρχει και ένα 3ο σενάριο που μιλάει για virtual loops στο έδαφος, οπότε εκεί γίνονται και πάλι τα πάντα, αλλά αυτό είναι λίγο δύσκολο στην Ελλάδα και θα καταπέσει φαντάζομαι εύκολα σε δικαστήριο καθώς ελάχιστα κράτη το χρησιμοποιούν.
Ευχαριστώ.
-
-
Ο χρήστης pipinos1976 έγραψε:
Λογικά πάντα, και σύμφωνα με τα μέχρι τώρα δεδομένα, θα γράφουν για ταχύτητες που αντιστοιχούν σε μεγάλο πρόστιμο. Συνήθως γράφουν για +30 και πάνω που αντιστοιχεί σε πολύ χρήμα, όχι για παραβάσεις 20 και 40 € που ούτε το κόστος επεξεργασίας δεν καλύπτουν.Επίσης, δε γνωρίζω τι γίνεται με διαχωρισμούς λωρίδων. Εδώ υπάρχουν 2 σενάρια.
-
Αν είναι με ραντάρ το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι να βάλουν όριο για φορτηγά και ΙΧ. Μέχρι στιγμής δε γνωρίζω εφαρμογή που διαχωρίζει λωρίδες και ταχύτητες με μία κεραία ραντάρ. Μπορούν να σε γράψουν για ταχύτητα φωτογραφίζοντας, αλλά με κοινό όριο.
-
Αν είναι με λωρίδες μπορούν να ορίσουν όριο σε κάθε μία λωρίδα και για κάθε είδος οχήματος. Οι πιεζοηλεκτρικές λωρίδες το κάνουν άνετα αυτό (βλ. λεωφορειολωρίδες).
Υπολογίστε, λοιπόν, να γράφουν στα 100 στην αριστερή και στα 80 στη δεξιά αν έχουν λωρίδες στο έδαφος (90 και 70 στο απαισιόδοξο σενάριο) και στα 100 παντού αν έχουν ραντάρ. Η μόνη επιφύλαξη που έχω είναι η πληροφορία ότι στη Δράμα πέρυσι έδωσαν κλήση από κάμερα για ~60 σε όριο 50, οπότε ίσως τα πράγματα γίνουν ακόμα χειρότερα από αυτά που έγραψα, αν και δεν το πιστεύω.
Υπάρχει και ένα 3ο σενάριο που μιλάει για virtual loops στο έδαφος, οπότε εκεί γίνονται και πάλι τα πάντα, αλλά αυτό είναι λίγο δύσκολο στην Ελλάδα και θα καταπέσει φαντάζομαι εύκολα σε δικαστήριο καθώς ελάχιστα κράτη το χρησιμοποιούν.
Ευχαριστώ.
Έστω ότι ρυθμίζεται το ραντάρ στα 100χλμ, ανεξάρτητα της λωρίδας κίνησης. Θα κάθεται μετά άνθρωπος να ελέγχει σε ποια λωρίδα κινείτο το κάθε όχημα για να βεβαιωθεί η αντίστοιχη παράβαση;
-
Radar και πού βρίσκονται.