-
@πασχος, στεφανος
βρηκατε ευκαιρια ετσι?
@ pai mei
καλα τα λες, αλλα με το vag γινονται διαφορες τραμπες πού και πού
-
Eίπαμε...
Audi αυτονομείται σταδιακά, σχεδόν ολοκληρωτικά (αν στο εγγύς μέλλον ξεπεράσει το 1,5εκ. ετήσιο όγκο παραγωγής, θα αυτονομηθεί έτι περαιτέρω με σφιχτότερο εναγκαλισμό με Lamborghini στα μεγάλα seg της και πιθανόν Porsche), Skoda και Seat παραμένουν τίμιες προτάσεις, όπου αγοράζεις τεχνολογία (π.χ. BorgWarner dsg κ.λπ) με χαμηλό κόστος, και τα φάου βι οι ΑΚΥΡΕΣ επιλογές για ένα κοινό που εξακολουθεί να πιστεύει ότι το σήμα vw φέρει κάποιο κύρος.
Νομίζω όμως ότι είμαστε ήδη ΟΤ.
-
Παιδες θα ηθελα παρα πολλα μη ιταλικα αυτοκινητα αλλα αν επρεπε να πω ενα θα ελεγα 106 Rallye!!! Το 16V σε ασπρο αλλα με τις ασπρες σιδερενιες ζαντες (νομιζω δεν τις εδινε μαμα) οπως στο avatar του pai mei.
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Θα έκανα τη χάρη στην τζαπονία να πάρω ένα non-roadster ( ), αν έβγαινε ποτέ το νέο toyobaru και ήταν καλό.
πες μας ότι δε σε συγκινεί το γτρ τώρα
Με συγκινεί, ΠΟΛΥ κιόλας. Αλλά αν ερχόταν η ώρα του ταμείου, μάλλον θα σφύριζα αδιάφορα.
Το τι θεωρώ καλό αυτοκίνητο δεν έχει και ιδιαίτερη σχέση με το τι θ αγόραζα.
πχ το golf gti είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο, αλλά δεν θα το αγόραζα παρά μόνο με την απειλή όπλου
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
@πασχος, στεφανοςβρηκατε ευκαιρια ετσι?
κοίτα ποιος μιλάει
εγώ είμαι φίλος της ευρωπαϊκής σχολης, και πιο συγκεκριμένα της ιταλογερμανικής (e ναι λοιπόν έχω βρει τρόπο να τους συμφιλιώσω αυτούς τους δυο στο μυαλό μου ), δεν συμπαθώ πολύ τα ανατολίτικα αυτοκίνητα αλλα ένα 370z η ένα gtr το αγόραζα A-Ν-Ε-Τ-Α
-
Δεν είμαι οπαδός μια συγκεκριμένης σχολής. Μέχρι τώρα είχα και Ιαπωνικό και Ιταλικό και πρωτίστως Γερμανικό αυτοκίνητο. Αισθητικά όμως συνήθως προτιμώ τα Γερμανικά.
-
εγώ αισθητικά προτιμώ τα ιταλικά, απο ευρωπαϊκά γουστάρω τα μοντέλα της ρενώ αλλά φυσικά ψωνίζω μόνο από σχιστομάτηδες ιαπωνοκορεάτες!
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Θα έκανα τη χάρη στην τζαπονία να πάρω ένα non-roadster ( ), αν έβγαινε ποτέ το νέο toyobaru και ήταν καλό.
πες μας ότι δε σε συγκινεί το γτρ τώρα
Με συγκινεί, ΠΟΛΥ κιόλας. Αλλά αν ερχόταν η ώρα του ταμείου, μάλλον θα σφύριζα αδιάφορα.
Το τι θεωρώ καλό αυτοκίνητο δεν έχει και ιδιαίτερη σχέση με το τι θ αγόραζα.
πχ το golf gti είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο, αλλά δεν θα το αγόραζα παρά μόνο με την απειλή όπλου
ok my point exactly
αυτό ακριβώς ψάχνω. Δλδ θα πήγαινες προς πόρσε? -
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Θα έκανα τη χάρη στην τζαπονία να πάρω ένα non-roadster ( ), αν έβγαινε ποτέ το νέο toyobaru και ήταν καλό.
πες μας ότι δε σε συγκινεί το γτρ τώρα
Με συγκινεί, ΠΟΛΥ κιόλας. Αλλά αν ερχόταν η ώρα του ταμείου, μάλλον θα σφύριζα αδιάφορα.
Το τι θεωρώ καλό αυτοκίνητο δεν έχει και ιδιαίτερη σχέση με το τι θ αγόραζα.
πχ το golf gti είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο, αλλά δεν θα το αγόραζα παρά μόνο με την απειλή όπλου
ok my point exactly
αυτό ακριβώς ψάχνω. Δλδ θα πήγαινες προς πόρσε?Θα έπαιρνα μια απλή (πόσο μάλλον s) 911 (ειδικά την 997) έναντι οποιοδήποτε γρηγορότερου τζαπονο-βελγο-alternative γρηγορότερου μοντέλου anytime.
το mojo, βλέπεις
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Ο Σαρκό έχει Vel Satis
είπα θέλω να μοιάσω.... δεν μπορώ να γίνω εκτός και αν βρεθώ σε κανένα κρεβάτι του Προκρούστη.
Μη το λες ... Στις παρελάσεις ... επιμηκυμένο ανοιχτό 607 για 2,20 μπόι έχει!!!
Στις λοιπές εξόδους του το C6 έχει (αν δεν κάνω λάθος υπάρχουν άρθρα στο νετ που λένε πόσο αγαπημένο είναι το C6 στον Σαρκοζί) αλλά και στην 'αυλή' του πάντως όλο και κανένα Velsatis θα υπάρχει.
Στα προεδρικά αυτοκίνητα της Γαλλίας η PSA έχει το πρώτο λόγο!
Εδώ ο γείτονας ... Μπερλουσκόνι όταν πρόσφατα βγήκε μετα τον τραυματισμό του απο το νοσοκομείο ... σε C6 μπήκε! Χάθηκαν οι Thessis, Quattroporte, έστω μια μτχ 166!
(το έδειξε τότε η TV)! -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Ο Σαρκό έχει Vel Satis
είπα θέλω να μοιάσω.... δεν μπορώ να γίνω εκτός και αν βρεθώ σε κανένα κρεβάτι του Προκρούστη.
Μη το λες ... Στις παρελάσεις ... επιμηκυμένο ανοιχτό 607 για 2,20 μπόι έχει!!!
Στις λοιπές εξόδους του το C6 έχει (αν δεν κάνω λάθος υπάρχουν άρθρα στο νετ που λένε πόσο αγαπημένο είναι το C6 στον Σαρκοζί) αλλά και στην 'αυλή' του πάντως όλο και κανένα Velsatis θα υπάρχει.
Στα προεδρικά αυτοκίνητα της Γαλλίας η PSA έχει το πρώτο λόγο!
Εδώ ο γείτονας ... Μπερλουσκόνι όταν πρόσφατα βγήκε μετα τον τραυματισμό του απο το νοσοκομείο ... σε C6 μπήκε!** Χάθηκαν οι Thessis, Quattroporte, έστω μια μτχ 166!**
(το έδειξε τότε η TV)!Ήταν συνεργείο. Ιταλικά = χαλάνε.
-
την αλφα θα την προδιδα μονο για
και
-
Και εγω δηλωνω λατρης της ευρωπαικης σχολης....πντα θεωρουσα οτι τα γιαπωνεζικα ειναι μονο μοτερ και τιποτε αλλο....
αλλα για ενα NISSAN GT-R τα πουλαγα ΟΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ -
όταν ήμουν μικρότερος έβλεπα τα Γαλλικά και έλεγα ότι είναι για γκόμενες βιομηχάνων ή για εκδιδόμενες πουτανίτσες που το παιζουνε μοντέλα...
έλεγα ότι τα Γερμανικά είναι τα καλύτερα αυτοκίνητα και ιδιαιτερα το group της Vag...
τελικά τα έφερε έτσι η ζωή που αγόρασα Γαλλικό και μέχρι τώρα το αμάξι τα σπάει....ένα λοιπόν το κρατούμενο πρόδωσα τις αρχές μου...αυτοκίνητα πανέμορφα άνετο χωρίς να πιάνεται ο ποπός σου όπως στα Γερμανικά,κινητήρας τραχύς αρκετά ώστε να γουστάρουμε αλλά και να μην ξενερώνουμε από το θόρυβο και να θέλουμε depon όπως σε κατι Hyundai, μουράτο και γενικά ένα αμάξι που άμα βγάλω το ρόμβο και το δείξω σε 5-6 άτομα δεν είναι και σίγουρο ότι θα καταλάβουν ότι πρόκειται για Renault.
αναθεώρησα αρκετά πράγματα για τα Γερμανικά αυτοκίνητα και από εμπειρίες δικές μου και από φίλων με τις πολλές παιδικές ασθένειες που ελάχιστοι τις παραδέχοντε.
Τα Ιαπωνικά εκτός από Evo και S2000 και την Celica σειράς 7 τα θεωρώ δείγμα της μιζέριας και της φοβίας του νεο-Ελληνα να πάρουμε απλά έναν κουβά με ρόδες να καίει όσο το δυνατόν λιγότερο να κάνουμε τη δουλειά μας...εκεί τον έφτασαν οι Έλληνες πολιτικοί να θεωρούντε οι Ψω-ρόλες αυτοκίνητα...να μην παίρνεις αυτό που σου αρέσει αλλά μόνο αυτό που δεν 'χαλάει'..
Τα Κορεάτικα με εξαίρεση το Kia pro-Ceed το 1.4 που κάτι πήγε να κάνει δεν υπάρχουν για μένα.
Τα Σουηδικά και τα Αγγλικά ψιλο-αδιάφορα.
Τα Ιταλικά παραγωγής κάτι Alfa Romeo και κάτι Lancia,Fiat είναι για κουδουνίστρες να κοιμούντε τα μωρά..εκτός από την παλιά Lancia Intergralle και τις Lambo φυσικά τα θεωρώ αστεία αυτοκίνητα (όπως και τις πιο πολλές Ferrari υπερτιμημένες και άσχημες) αλλά για την παρακάτω γκόμενα πουλούσα όλο μου το βιος:
η καλύτερη Ferrari ολων των εποχών Miami Vice εποχές, Σόνι Κρόκετ και τα μυαλά στα κάγκελα.από κοντά η F-40.
-
Κατάφερα να αντέξω σε όλους τους αφορισμούς για αυτοκίνητα και χώρες από ένα ρενάκια αλλά κάπου εδώ άρχιζαν να ακούγονται τριγμοί της τάξεως των γιγαχέρτζ στον βορρά της γείτονος χώρας που μου πήραν τα αυτιά.
Ο χρήστης Into-megane έγραψε:
...όπως και τις πιο πολλές Ferrari υπερτιμημένες και άσχημες...Από τη μία η θεωρία της κολοκυθόπιτας, από την άλλη ο συντελεστής κεφαλογυρίσματος που αγγίζει τον άσσο για τα αμαξάκια με το αλογάκι μπερδεύουν το παιχνίδι
Η αλήθεια είναι πως παλιά (ειδικά πριν μπω στο φόρουμ) είχα ένα χ κόλλημα με τα ιαπωνικά καθώς όταν το δικό μου χρέπι μετά από χείριστη συμπεριφορά και μερικές εκατοντάδες χιλιάδες χλμ αρκούνταν στο σέρβις του και ψιλοβλάβες, είχα βρεθεί σε διάφορες περιπέτειες με ευρωπαϊκα χρέπια αντίστοιχης ηλικίας και μεταχείρισης που στην καλύτερη μου φέρναν γέλια, χωρίς να βλέπω κάποια χαοτική συμπεριφορά στην οδηγική ευχαρίστηση που ισχυρίζονταν πως απολάμβαναν οι ευρωπαίοι (απορώ ακόμα πάντως πως μιλάνε ορισμένοι ακόμα και σήμερα για οδηγική ευχαρίστηση με σουποκιβώτια και τιμόνια που στρίβουν με την καρδιά ενός μαρουλιού ). Σιγά σιγά βλέπω ότι τελικά χαλάνε όλα, σε βαθμό που να μην πάρω ιαπωνικό αυτοκίνητο, πράγμα αδιανόητο πριν από 6-7 χρόνια. Συνεπώς δεν υπάρχουν καλές και κακές μάρκες ή χώρες προέλευσης αλλά οχήματά. Ωστόσο έχω αρκετές τεχνολογικές αντιπάθειες που δύσκολα θα ξεπέρναγα...
τις ηλιοροφές
τους πίσω άκαμπτους και ημιάκαμπτους άξονες
τα πίσω ταμπούρα
τα αυτόματα κιβώτια με μετατροπέα ροπής
τις υπερυψωμένες θέσεις οδήγησης
και πολλά άλλα που μου διαφεύγουν... -
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Κατάφερα να αντέξω σε όλους τους αφορισμούς για αυτοκίνητα και χώρες από ένα ρενάκια αλλά κάπου εδώ άρχιζαν να ακούγονται τριγμοί της τάξεως των γιγαχέρτζ στον βορρά της γείτονος χώρας που μου πήραν τα αυτιά....όπως και τις πιο πολλές Ferrari υπερτιμημένες και άσχημες...
Από τη μία η θεωρία της κολοκυθόπιτας, από την άλλη ο συντελεστής κεφαλογυρίσματος που αγγίζει τον άσσο για τα αμαξάκια με το αλογάκι μπερδεύουν το παιχνίδι
Η αλήθεια είναι πως παλιά (ειδικά πριν μπω στο φόρουμ) είχα ένα χ κόλλημα με τα ιαπωνικά καθώς όταν το δικό μου χρέπι μετά από χείριστη συμπεριφορά και μερικές εκατοντάδες χιλιάδες χλμ αρκούνταν στο σέρβις του και ψιλοβλάβες, είχα βρεθεί σε διάφορες περιπέτειες με ευρωπαϊκα χρέπια αντίστοιχης ηλικίας και μεταχείρισης που στην καλύτερη μου φέρναν γέλια, χωρίς να βλέπω κάποια χαοτική συμπεριφορά στην οδηγική ευχαρίστηση που ισχυρίζονταν πως απολάμβαναν οι ευρωπαίοι (απορώ ακόμα πάντως πως μιλάνε ορισμένοι ακόμα και σήμερα για οδηγική ευχαρίστηση με σουποκιβώτια και τιμόνια που στρίβουν με την καρδιά ενός μαρουλιού ). Σιγά σιγά βλέπω ότι τελικά χαλάνε όλα, σε βαθμό που να μην πάρω ιαπωνικό αυτοκίνητο, πράγμα αδιανόητο πριν από 6-7 χρόνια. Συνεπώς δεν υπάρχουν καλές και κακές μάρκες ή χώρες προέλευσης αλλά οχήματά. Ωστόσο έχω αρκετές τεχνολογικές αντιπάθειες που δύσκολα θα ξεπέρναγα...
τις ηλιοροφές
τους πίσω άκαμπτους και ημιάκαμπτους άξονες
τα πίσω ταμπούρα
τα αυτόματα κιβώτια με μετατροπέα ροπής
τις υπερυψωμένες θέσεις οδήγησης
και πολλά άλλα που μου διαφεύγουν...δηλαδή με το να με λες Ρενάκια νομίζεις ότι με μειώνεις?
ξέχασα να αναφέρω ότι γουστάρω άπειρα την ΒΜW M3 E 92 που πατάει για πρωινό κάτι Porsche και κάτι Ferrari 456 gt που νομίζεις ότι βλέπεις Nissan και ζητώ συγγνώμη που αδίκησα τα αγγλικά αυτοκίνητα γιατί υπάρχει και η Lotus Esprit βεβαίως βεβαίως που είναι τρομερό μωρό.
-
Ο χρήστης Into-megane έγραψε:
ξέχασα να αναφέρω ότι γουστάρω άπειρα την ΒΜW M3 E 92 που πατάει για πρωινό κάτι Porsche και κάτι Ferrari 456 gt που νομίζεις ότι βλέπεις Nissanτι nissan όμως?
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Ωστόσο έχω αρκετές τεχνολογικές αντιπάθειες που δύσκολα θα ξεπέρναγα...τις ηλιοροφές
τους πίσω άκαμπτους και ημιάκαμπτους άξονες
τα πίσω ταμπούρα
τα αυτόματα κιβώτια με μετατροπέα ροπής
τις υπερυψωμένες θέσεις οδήγησης
και πολλά άλλα που μου διαφεύγουν...Σύμφωνοι σε όλα τα άλλα, αλλά τις ηλιοροφές γιατί;
Εγώ δεν είχα ποτέ και έχω άχτι να βάλω στο επόμενό μου αμάξι...
Αλήθεια, υπάρχει τοπικ περί ηλιοροφών; -
γ@μανε οι ηλιοροφες και σε αντιθεση με τα καμπριο δεν καταστρεφουν το αμαξωμα, δινουν βεβαια επιπλεον βαρος ψηλα, αλλα δεν παμε για το παγκοσμιο
(καποιες βεβαια βλεπε cooper δινουν εξωφρενικο βαρος) -
Θάνατος στις ηλιοροφές και στην φιλοσοφία_πάμε_πακέτο του Έλληνα 'δέρμα-ηλιοροφή'...
Πάρτο κλειστό ή ανοιχτό το ριμάδι... την ηλιοροφή για να την δείς θα βρεθείς αγκαλιά με κάνα δέντρο...
Για ποιό αυτοκίνητο θα προδίδατε τα πιστεύω σας