Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΦΙΛΤΡΟ ΑΕΡΑ Κ&Ν
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΦΙΛΤΡΟ ΑΕΡΑ Κ&Ν
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 3 / 4
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    22
    61
    4260
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      koliatsos44 last edited by

      Να πω και εγω την γνωμη μου ως παθων σε polo 6n εκτος του ακουστηκου δεν υπαρχει ΚΑΝΕΝΑΣ λογος να μπει αλλο φιλτρο μεσα στον παπα αν δεν εχεις σκοπο να επαναπρογραμματισεις ECU. Ειναι πολυ απλα πεταμενα λεφτα!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Z
        zorz last edited by

        Ο χρήστης cson έγραψε:
        σε τι διαφωνεις?

        +1. Μια χαρά τα γράφει ο Ρενάκιας.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          piii last edited by

          Πολύ κακό(χρήματα εννοώ) για το τίποτα(μηδαμινή αύξηση στην υπποδύναμη).
          Εχω να προσθέσω(μην με πάρετε με τις πέτρες, και εγώ κάποτε πέρασα απο αυτή την ηλικία) ότι συνήθως
          ποντάρουνε σε πιτσιρικάδες, ημουν και εγώ κάποτε ένας απο αυτούς, που είναι πως να το πω, γκαζόγκαβλοι να το πω.
          Πάντως είμαι σίγουρος ότι τα 2 MAF που έστειλα στον Αγ. Πέτρο στο punto gt που είχα οφειλόταν σε αυτό.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            stax last edited by

            Για αλλη μια φορα θα συμφωνησω με τους φιλους παραπανω, μετα απο πολλα προβληματα που μου δημιουργησαν τα διαφορα ελευθερα, ξαναγυρισα οριστικα στο μαμα φιλτρο και ησυχασα

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              vellerefontis last edited by

              Ο χρήστης STAX έγραψε:
              Για αλλη μια φορα θα συμφωνησω με τους φιλους παραπανω, μετα απο πολλα προβληματα που μου δημιουργησαν τα διαφορα ελευθερα, ξαναγυρισα οριστικα στο μαμα φιλτρο και ησυχασα

              εμένα κανένα αυτοκίνητο που είχε ελεύθερο δεν έβγαλε βλάβη...

              πρώτης γενιάς S3 με K&N... απλά βρόμισε τόσο που το πέταξα αντί να το πλύνω! Μάλιστα μια φορά μόνο ξέκανα τον αισθητήρα αφού όταν είχα αποφασίσει να το πλύνω ξέχασα να πω στον πατέρα μου ότι το αυτοκίνητο δεν έχει πάνω του φίλτρο και το πήρε ενώ έλειπα στο εξωτερικό και πήγαν βόλτα με την μητέρα μου οπότε και άναψε το γνωστό λαμπάκι, πήγαμε στην Audi και τέλος καλό όλα καλά αφού μετά ξανά έβαλα φρέσκο Κ&Ν μέχρι και που το πούλησα! Ποτέ δεν άκουσα παράπονο από τον νέο του καβαλάρη...

              S4 με ολόκληρη εισαγωγή BMC! Απίστευτη διαφορά και άψογη λειτουργία!

              Α3 2.0TFSI Quattro S-Line με Oettinger Carbon εισαγωγή και K&N, όλα καλά. Αλλά πρότιμούσα την λειτουργία με το μαμά οπότε και το έβαλα πίσω...

              νέο Audi S3 με Oettinger stage2 και το αγγλικό φίλτρο foam αντικατάστασης, όλα καλά. Δοκίμασα το μαμά αλλά έκοβε όπως και είπα πιο πάνω. Μετρημένα στην Mustang... Βαριέμαι τους απόλυτους και τους δήθεν 'τα έχω κάνει όλα και γνωρίζω..' Είχα στην κατοχή μου αρκετά αυτοκίνητα περισσότερα από πολύ κόσμο εδώ μέσα αν συμπεριλάβει κανείς και τα εταιρικά... Δεν μιλάω όμως με αυτό το γνωστό στυλάκι απαξίωσης και υπεργνωστικισμού! Έχω κάποιες εμπειρίες και τις μοιράζομαι, τίποτα παραπάνω.

              με σεβασμό

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • D
                delman62 last edited by

                Ανοιξα ένα θέμα,υποτίθεται να πάρω κάποιες σωστές πληροφορίες καί γνώμες, τα άκουσα όλα καί ξέχασα καί αυτά πού ήξερα (μέχρι γκαζοκα.....διάβασα-δεν είμαι πιτσιρικάς καί δεν θέλω να απαντήσω). Πίστευα ότι οι γνώμες,όχι απόλυτα στο περίπου θα συνέπιπταν,αντίθετα άκουσα από το Α έως το Ω. Εχω αγοράσει ένα Κ&Ν (πάνελ),είναι στο κουτί του.Το βάζω καί 'τα παίζει' το μοτεράκι ή έχω μία καλύτερη λειτουργία (ΙΠΠΟΥΣ ΔΕΝ ΘΕΛΩ)!!Να αποφύγω τα φτηνιάρικα χάρτινα σκέφτηκα. Από Κ&Ν (εξωτερικό) με διαβεβαίωσαν,ότι δεν θέλει καμμία αλλαγή η ECU. Δεν ξέρουν ή είναι τόσο ανεύθυνοι,μόνο γιά να πουλήσουν? Δεν το νομίζω,εμείς ξέρουμε τα πάντα?
                O Vellerefontis ήταν κατατοπιστικότερος καί τον ευχαριστώ ιδιαιτέρως. Ακόμη παρ' όλη την σύγχυση, ευχαριστώ καί όσους ασχολήθηκαν.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  piii last edited by

                  Ο χρήστης delman62 έγραψε:
                  Ανοιξα ένα θέμα,υποτίθεται να πάρω κάποιες σωστές πληροφορίες καί γνώμες, τα άκουσα όλα καί ξέχασα καί αυτά πού ήξερα (μέχρι γκαζοκα.....διάβασα-δεν είμαι πιτσιρικάς καί δεν θέλω να απαντήσω). Πίστευα ότι οι γνώμες,όχι απόλυτα στο περίπου θα συνέπιπταν,αντίθετα άκουσα από το Α έως το Ω. Εχω αγοράσει ένα Κ&Ν (πάνελ),είναι στο κουτί του.Το βάζω καί 'τα παίζει' το μοτεράκι ή έχω μία καλύτερη λειτουργία (ΙΠΠΟΥΣ ΔΕΝ ΘΕΛΩ)!!Να αποφύγω τα φτηνιάρικα χάρτινα σκέφτηκα. Από Κ&Ν (εξωτερικό) με διαβεβαίωσαν,ότι δεν θέλει καμμία αλλαγή η ECU. Δεν ξέρουν ή είναι τόσο ανεύθυνοι,μόνο γιά να πουλήσουν? Δεν το νομίζω,εμείς ξέρουμε τα πάντα?
                  O Vellerefontis ήταν κατατοπιστικότερος καί τον ευχαριστώ ιδιαιτέρως. Ακόμη παρ' όλη την σύγχυση, ευχαριστώ καί όσους ασχολήθηκαν.

                  Ρε φίλε είναι πολύ απλά τα πράγματα. Πάνε κάνε μια δυναμομέτρηση με χάρτινο φίλτρο, μετά κάνε μία με το ελεύθερο και αν βρεις αξιόλογη διαφορά(σε σύγκριση με τα λεφτά που έχεις δώσει για το φίλτρο) έλα πες μου το.
                  Αλλά μετά αμα αρχίσουν διάφορα πράγματα να τα παίζουν (MAF,κινητήρες και διάδορα παρελκόμενα) μην αρχίσεις να κλαις.
                  Το ΣΙΓΟΥΡΟ είναι ότι σκέτο το φίλτρο δεν κάνει τίποτα.......
                  Αμα δεν συνοδεύεται με κάποια αλλαγή στο προγραμματισμό του εγκεφάλου, μην περιμένεις να κάνει κάτι.
                  Ελπίζω να σε κατατόπισα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cson last edited by

                    Ο χρήστης delman62 έγραψε:
                    Ανοιξα ένα θέμα,υποτίθεται να πάρω κάποιες σωστές πληροφορίες καί γνώμες, τα άκουσα όλα καί ξέχασα καί αυτά πού ήξερα (μέχρι γκαζοκα.....διάβασα-δεν είμαι πιτσιρικάς καί δεν θέλω να απαντήσω). Πίστευα ότι οι γνώμες,όχι απόλυτα στο περίπου θα συνέπιπταν,αντίθετα άκουσα από το Α έως το Ω. Εχω αγοράσει ένα Κ&Ν (πάνελ),είναι στο κουτί του.Το βάζω καί 'τα παίζει' το μοτεράκι ή έχω μία καλύτερη λειτουργία (ΙΠΠΟΥΣ ΔΕΝ ΘΕΛΩ)!!Να αποφύγω τα φτηνιάρικα χάρτινα σκέφτηκα. Από Κ&Ν (εξωτερικό) με διαβεβαίωσαν,ότι δεν θέλει καμμία αλλαγή η ECU. Δεν ξέρουν ή είναι τόσο ανεύθυνοι,μόνο γιά να πουλήσουν? Δεν το νομίζω,εμείς ξέρουμε τα πάντα?
                    O Vellerefontis ήταν κατατοπιστικότερος καί τον ευχαριστώ ιδιαιτέρως. Ακόμη παρ' όλη την σύγχυση, ευχαριστώ καί όσους ασχολήθηκαν.

                    Λεμε οτι μαζι με τον παραπανισιο αερα που μπαινει δινοντας μια ψευδαισθηση καλυτερης αποκρισης θα μπαινουν και παραπανω ''ξενα'' σωματα μεσα στον κινητηρα, λερωμα πεταλουδας κτλ. Μα γιατι ο κατασκευαστης βαζει ολοκληρη κουβερτα για φιλτρο? Θελει να φιμωσει τον κινητηρα του? Ποιος ειναι ποιο ανευθυνος, ο κατασκευαστης του αυτοκινητου σου ή εταιρια με το after ανταλλακτικο?
                    Την καλυτερη λειτουργια πως την εννοεις?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nass last edited by

                      Ο χρήστης piii έγραψε:

                      Ανοιξα ένα θέμα,υποτίθεται να πάρω κάποιες σωστές πληροφορίες καί γνώμες, τα άκουσα όλα καί ξέχασα καί αυτά πού ήξερα (μέχρι γκαζοκα.....διάβασα-δεν είμαι πιτσιρικάς καί δεν θέλω να απαντήσω). Πίστευα ότι οι γνώμες,όχι απόλυτα στο περίπου θα συνέπιπταν,αντίθετα άκουσα από το Α έως το Ω. Εχω αγοράσει ένα Κ&Ν (πάνελ),είναι στο κουτί του.Το βάζω καί 'τα παίζει' το μοτεράκι ή έχω μία καλύτερη λειτουργία (ΙΠΠΟΥΣ ΔΕΝ ΘΕΛΩ)!!Να αποφύγω τα φτηνιάρικα χάρτινα σκέφτηκα. Από Κ&Ν (εξωτερικό) με διαβεβαίωσαν,ότι δεν θέλει καμμία αλλαγή η ECU. Δεν ξέρουν ή είναι τόσο ανεύθυνοι,μόνο γιά να πουλήσουν? Δεν το νομίζω,εμείς ξέρουμε τα πάντα?
                      O Vellerefontis ήταν κατατοπιστικότερος καί τον ευχαριστώ ιδιαιτέρως. Ακόμη παρ' όλη την σύγχυση, ευχαριστώ καί όσους ασχολήθηκαν.

                      Ρε φίλε είναι πολύ απλά τα πράγματα. Πάνε κάνε μια δυναμομέτρηση με χάρτινο φίλτρο, μετά κάνε μία με το ελεύθερο και αν βρεις αξιόλογη διαφορά(σε σύγκριση με τα λεφτά που έχεις δώσει για το φίλτρο) έλα πες μου το.

                      Το οποίο είναι ακριβώς αυτό που έκανα και παραθέτω παραπάνω τις δυναμομετρήσεις (οι οποίες μάλλον δεν ήταν αρκετά κατατοπιστικές...). 2 ίπποι (1% δηλ. στα όρια του στατιστικού λάθους) στις ψηλές στροφές και χειρότερο στις μεσαίες. Για ένα από τα καλύτερα ατμοσφαιρικά μοτέρ που υπάρχουν. Απλά έχω την εντύπωση, πως ο φίλος delman62 ήθελε να ακούσει συγκεκριμένα πράγματα και χαλάστηκε που του τα είπαμε διαφορετικά.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        delman62 last edited by

                        Ο χρήστης nass έγραψε:

                        Ανοιξα ένα θέμα,υποτίθεται να πάρω κάποιες σωστές πληροφορίες καί γνώμες, τα άκουσα όλα καί ξέχασα καί αυτά πού ήξερα (μέχρι γκαζοκα.....διάβασα-δεν είμαι πιτσιρικάς καί δεν θέλω να απαντήσω). Πίστευα ότι οι γνώμες,όχι απόλυτα στο περίπου θα συνέπιπταν,αντίθετα άκουσα από το Α έως το Ω. Εχω αγοράσει ένα Κ&Ν (πάνελ),είναι στο κουτί του.Το βάζω καί 'τα παίζει' το μοτεράκι ή έχω μία καλύτερη λειτουργία (ΙΠΠΟΥΣ ΔΕΝ ΘΕΛΩ)!!Να αποφύγω τα φτηνιάρικα χάρτινα σκέφτηκα. Από Κ&Ν (εξωτερικό) με διαβεβαίωσαν,ότι δεν θέλει καμμία αλλαγή η ECU. Δεν ξέρουν ή είναι τόσο ανεύθυνοι,μόνο γιά να πουλήσουν? Δεν το νομίζω,εμείς ξέρουμε τα πάντα?
                        O Vellerefontis ήταν κατατοπιστικότερος καί τον ευχαριστώ ιδιαιτέρως. Ακόμη παρ' όλη την σύγχυση, ευχαριστώ καί όσους ασχολήθηκαν.

                        Ρε φίλε είναι πολύ απλά τα πράγματα. Πάνε κάνε μια δυναμομέτρηση με χάρτινο φίλτρο, μετά κάνε μία με το ελεύθερο και αν βρεις αξιόλογη διαφορά(σε σύγκριση με τα λεφτά που έχεις δώσει για το φίλτρο) έλα πες μου το.

                        Το οποίο είναι ακριβώς αυτό που έκανα και παραθέτω παραπάνω τις δυναμομετρήσεις (οι οποίες μάλλον δεν ήταν αρκετά κατατοπιστικές...). 2 ίπποι (1% δηλ. στα όρια του στατιστικού λάθους) στις ψηλές στροφές και χειρότερο στις μεσαίες. Για ένα από τα καλύτερα ατμοσφαιρικά μοτέρ που υπάρχουν. Απλά έχω την εντύπωση, πως ο φίλος delman62 ήθελε να ακούσει συγκεκριμένα πράγματα και χαλάστηκε που του τα είπαμε διαφορετικά.

                        Φίλε μου διάβασε το εναρκτήριο καί το τελευταίο post μου,πιό προσεκτικά.Τονίζω,μάλιστα στο τελευταίο με κεφαλαία, 'δεν το βάζω γιά αύξηση της ιπποδύναμης'.Ρωτάω γιά μία γενικά καλύτερη συμπεριφορά του κινητήρα με το Κ&Ν καί ιδίως εάν θα παρουσιάζει τα προβλήματα που έχω ακούσει καί αναφέρω,ή άλλα.Οι περισσότερες απαντήσεις επικεντρώθηκαν, εάν θα πάρει έναν ίππο ή μισό.Δεν θέλω να ακούσω κάτι 'συγκεκριμμένο' φυσικά. Θέλω κάτι 'τεκμηριωμένο'.Το ότι στον ένα έκανε έτσι,στον άλλο το ακριβώς αντίθετο,το ότι θέλει επαναπρογραμματισμό η μονάδα (χωρίς στοιχεία) ενώ η εταιρεία επίσημα με mail λέει 'οχι',φυσικά δεν βγάζεις άκρη.Δεν θα με 'χαλούσε',αν άκουγα με στοιχεία, τα χειρότερα γιά την επιλογή του φίλτρου.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nass last edited by

                          ΟΚ αυτά ως προς την ιπποδύναμη, δεν προσφέρουν κάτι αξιόλογο στις περισσότερες περιπτώσεις.
                          Εχουμε επίσης το δεδομένο πως όλα τα φίλτρα 'ελευθέρας' έχουν μικρότερη ικανότητα κατακράτησης σκόνης κτλ. άρα σε βάθος χρόνου (έως ...πολύ βάθος, ανάλογα με την αξιοπιστία του κινητήρα) είναι ενδεχομένως επιζήμια.

                          Ως προς τη συμπεριφορά που ρωτάς:

                          Σε Punto GT:
                          ο Mε το που το έβαλα άναβε το check engine χωρίς κάποια άλλη επίπτωση όμως.
                          ο Bελτιώθηκε ο ήχος και ίσως και η ευστροφία του κινητήρα.

                          Σε Honda Civic TypeR EP3:
                          ο Xτύπαγε περισσότερα πειράκια αν ήταν ακάθαρτο και επέστρεφε στο κανονικό όταν το καθάριζα-λάδωνα (με το ειδικό κιτ της K&N)
                          ο Καμία αισθητή αλλαγή κατά τα λοιπά (έτσι και αλλιώς στα Honda όταν μπει το VTEC αλλάζει ο ήχος του κινητήρα)

                          Από τα παραπάνω + τις δυναμομετρήσεις δεν πείθομαι πως αξίζουν τα λεφτά και γιαυτό στο καινούργιο μου αυτοκίνητο δεν έβαλα. Αν είναι για κάποια αλλαγή θα έλεγα κάποιο μελετημένο Cold Air Induction αλλά μαζί με εξάτμιση και πρόγραμμα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            piii last edited by

                            Ο χρήστης delman62 έγραψε:

                            Ανοιξα ένα θέμα,υποτίθεται να πάρω κάποιες σωστές πληροφορίες καί γνώμες, τα άκουσα όλα καί ξέχασα καί αυτά πού ήξερα (μέχρι γκαζοκα.....διάβασα-δεν είμαι πιτσιρικάς καί δεν θέλω να απαντήσω). Πίστευα ότι οι γνώμες,όχι απόλυτα στο περίπου θα συνέπιπταν,αντίθετα άκουσα από το Α έως το Ω. Εχω αγοράσει ένα Κ&Ν (πάνελ),είναι στο κουτί του.Το βάζω καί 'τα παίζει' το μοτεράκι ή έχω μία καλύτερη λειτουργία (ΙΠΠΟΥΣ ΔΕΝ ΘΕΛΩ)!!Να αποφύγω τα φτηνιάρικα χάρτινα σκέφτηκα. Από Κ&Ν (εξωτερικό) με διαβεβαίωσαν,ότι δεν θέλει καμμία αλλαγή η ECU. Δεν ξέρουν ή είναι τόσο ανεύθυνοι,μόνο γιά να πουλήσουν? Δεν το νομίζω,εμείς ξέρουμε τα πάντα?
                            O Vellerefontis ήταν κατατοπιστικότερος καί τον ευχαριστώ ιδιαιτέρως. Ακόμη παρ' όλη την σύγχυση, ευχαριστώ καί όσους ασχολήθηκαν.

                            Ρε φίλε είναι πολύ απλά τα πράγματα. Πάνε κάνε μια δυναμομέτρηση με χάρτινο φίλτρο, μετά κάνε μία με το ελεύθερο και αν βρεις αξιόλογη διαφορά(σε σύγκριση με τα λεφτά που έχεις δώσει για το φίλτρο) έλα πες μου το.

                            Το οποίο είναι ακριβώς αυτό που έκανα και παραθέτω παραπάνω τις δυναμομετρήσεις (οι οποίες μάλλον δεν ήταν αρκετά κατατοπιστικές...). 2 ίπποι (1% δηλ. στα όρια του στατιστικού λάθους) στις ψηλές στροφές και χειρότερο στις μεσαίες. Για ένα από τα καλύτερα ατμοσφαιρικά μοτέρ που υπάρχουν. Απλά έχω την εντύπωση, πως ο φίλος delman62 ήθελε να ακούσει συγκεκριμένα πράγματα και χαλάστηκε που του τα είπαμε διαφορετικά.

                            Φίλε μου διάβασε το εναρκτήριο καί το τελευταίο post μου,πιό προσεκτικά.Τονίζω,μάλιστα στο τελευταίο με κεφαλαία, 'δεν το βάζω γιά αύξηση της ιπποδύναμης'.Ρωτάω γιά μία γενικά καλύτερη συμπεριφορά του κινητήρα με το Κ&Ν καί ιδίως εάν θα παρουσιάζει τα προβλήματα που έχω ακούσει καί αναφέρω,ή άλλα.Οι περισσότερες απαντήσεις επικεντρώθηκαν, εάν θα πάρει έναν ίππο ή μισό.Δεν θέλω να ακούσω κάτι 'συγκεκριμμένο' φυσικά. Θέλω κάτι 'τεκμηριωμένο'.Το ότι στον ένα έκανε έτσι,στον άλλο το ακριβώς αντίθετο,το ότι θέλει επαναπρογραμματισμό η μονάδα (χωρίς στοιχεία) ενώ η εταιρεία επίσημα με mail λέει 'οχι',φυσικά δεν βγάζεις άκρη.Δεν θα με 'χαλούσε',αν άκουγα με στοιχεία, τα χειρότερα γιά την επιλογή του φίλτρου.

                            Εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω μετά τα τόσα Post που έχεις κάνει, τι εννοείς όταν λες καλύτερη συμπεριφορά.
                            Εγώ στο άκουσμα καλύτερη συμπεριφορά θεωρώ ότι εννούμε αύξηση υπποδύναμης.
                            Με το ήδη χάρτινο που έχεις δουλεύει ΤΕΛΕΙΑ. Τι να το κάνεις τον παραπάνω αέρα που προσφέρει το ελεύθερο φίλτρο αφού δεν μπορείς να τον αξιοποιήσεις.....
                            I rest my case.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              drdino last edited by

                              Μερικοί εγκέφαλοι μπορούν να προσαρμοστούν και να δώσουν παραπάνω καύσιμο, μέχρι ενός σημείου βέβαια.

                              Άλλοι σύγχρονοι δουλεύουν με στόχο απόδοσης, οπότε ότι και να κάνεις μετά από λίγο self-calibration έρχεσαι στα ίδια

                              Τώρα πρακτικά, τα 'χουμε πει παραπάνω, ο nass μίλησε και με dyno run

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • V
                                vellerefontis last edited by

                                Ο χρήστης nass έγραψε:

                                ο Bελτιώθηκε ο ήχος και ίσως και η ευστροφία του κινητήρα.

                                μετρημένα βελτίωση και στα δυο S3... στο πρώτο +7hp. Στο δε A3 με το Oettinger Carbon κουτί εισαγωγής που έπαιρνε αέρα μόνο απ'έξω +11 από ότι αρχικά είχε με το πρόγραμμα του Παζαρόπουλου(εξωτερική συνεργασία του συνεργείου - απέδιδε 248hp) χωρίς αλλαγή-παραμετροποίηση του προγράμματος. Η δε Oettinger, αν είχα πρόγραμμα στο Α3 δικό της, βάζοντας το επίσης δικό της Carbon κουτί δεν απαιτούσε επαναπρογραμματισμό... κι αυτό γιατί αυτορυθμίζεται όταν η αλλαγή είναι εντός κάποιων ορίων(το έχω γράψει και στο S3 θέμα ότι το πρόγραμμα ρυθμίζεται μόνο του τις πρώτες λίγες ώρες λειτουργίας του αυτοκίνητου- αντίθετα με αυτό της MTM που και ένα φίλτρο πας για reboot).

                                στο τελευταίο μου απόκτημα δεν πήγα να μετρήσω τελευταία(η πρώτη της Mustang έδειξε διαφορά) αφού έχω αλλάξει και δίσκο-πλατό-βολάν οπότε δεν ξέρω τις επιπτώσεις της κάθε 'βελτίωσης' στο τελικό αποτέλεσμα της δυναμομέτρησης.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • D
                                  delman62 last edited by

                                  Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                  Μερικοί εγκέφαλοι μπορούν να προσαρμοστούν και να δώσουν παραπάνω καύσιμο, μέχρι ενός σημείου βέβαια.

                                  Ισως εδώ να είναι η ουσία!Γιατί όταν τους ρώτησα στην Κ&Ν τι γίνεται με την ECU,μου απάντησαν ότι ο MAF της δίνει εντολές, ανάλογα την ροή του αέρα πού μετρά καί στέλνει το ανάλογο καύσιμο,χωρίς παρέμβαση εξωτερική (προγραμματισμός).Γίνεται έτσι καί αν ναί μήπως τα όρια είναι στενά, όπως παραπάνω γράφει ο φίλος μας? Μήπως εξαρτάται από το κάθε αυτοκίνητο καί το πρόγραμμα που εργοστασιακά έχει?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    coupeas last edited by

                                    Είναι στενά τα περιθώρια για τα εργοστασιακά δεδομένα χαρτογράφισης.
                                    Όσον αφορά την συμπεριφορά απλά το αυτοκίνητο θα επιταχύνει πιο γραμμικά ή πιό ομαλά αν το θες.Τίποτα παραπάνω.
                                    Έχε υπόψη σου πως εμπειρικά και μόνο θα χάσεις σε τελική ταχύτητα.
                                    Σε κάθε περίπτωση πάντος το φίλτρο θα πρέπει να πέρνει δροσερό αέρα σε μια σωστή θέση και όχι τον αέρα του μηχανοστασίου!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      slowmotion last edited by

                                      Ο χρήστης coupeas έγραψε:
                                      ΄.............
                                      Έχε υπόψη σου πως εμπειρικά και μόνο θα χάσεις σε τελική ταχύτητα.
                                      Σε κάθε περίπτωση πάντος το φίλτρο θα πρέπει να πέρνει δροσερό αέρα σε μια σωστή θέση και όχι τον αέρα του μηχανοστασίου!

                                      Φίλε μου το πρώτο που λες πως εξηγείται? είναι όντως έτσι?
                                      και το δεύτερο υποτίθεται ότι το βάζεις στο φιλτροκούτι που έχει το μαμά φίλτρο....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        delman62 last edited by

                                        Ο χρήστης Slowmotion έγραψε:

                                        ΄.............
                                        Έχε υπόψη σου πως εμπειρικά και μόνο θα χάσεις σε τελική ταχύτητα.
                                        Σε κάθε περίπτωση πάντος το φίλτρο θα πρέπει να πέρνει δροσερό αέρα σε μια σωστή θέση και όχι τον αέρα του μηχανοστασίου!

                                        Φίλε μου το πρώτο που λες πως εξηγείται? είναι όντως έτσι?
                                        και το δεύτερο υποτίθεται ότι το βάζεις στο φιλτροκούτι που έχει το μαμά φίλτρο....

                                        Γιά την τελική ταχύτητα,μου λένε το αντίθετο μέχρι τώρα. Οχι ότι θα 200ρίζει γιά πλάκα, αλλά επειδή στις ψηλές στροφές έχει καλύτερη ροή αέρα, θα την ανεβάζει πιό άνετα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          drdino last edited by

                                          Εξαρτάται από πολλούς παράγοντες αυτό. Αν ο εγκέφαλος έχει δυνατότητες διόρθωσης με αρκετό (+) στο καύσιμο δεν θα έχεις πρόβλημα, αλλά αν όχι μπορεί στις υψηλές ταχύτητες να στεγνώνει αρκετά το μείγμα. Αυτό εννοεί φαντάζομαι ο φίλος.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            coupeas last edited by

                                            Ακριβώς αυτό .
                                            Δεν γνωρίζω τις δυνατοτητες χαρτογραφησης του εγκεφαλου σου.
                                            Αν πάλι δεν στεγνωνει απο καυσιμο στα ψηλα το μοτερ το μονο που θα κερδισεις ειναι γραμικότητα ή αυτο που ειπώθηκε ,αβίαστα.
                                            Σε επιτάχυνση όμως δεν νομιζω ότι θα κερδίσεις τιποτα .Αντιθετα αν δεν γινει καλη ρυθμιση θα χασεις σε νεύρο πραγμα που δεν αρέσει νομίζω!
                                            Πάντος με φιλτρο ελευθερας ροής μεσα στο κουτί δεν νομίζω ότι θα έχει μεγαλα περιθώρια σε καυσιμο η χαρτογράφηση.
                                            Μόνο θόρυβο θα έλεγα!
                                            Αποψή μου!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 3 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr