-
Μου αρέσουν πολύ οι απαντήσεις στυλ 'αφού κέρδισες το Τζόκερ, πάρ'τα και τα δύο!'. Μη σας πει κανείς ιστορία, αμέσως να ζητάτε επεξηγήσεις! Για όσους ξέρουν, μου θυμίζει την 'Ζωή του Brian' των Monty Pythons, όταν ο Brian αναγκάζεται να διδάξει πάνω στο βράχο για να μην τον πιάσουν οι Ρωμαίοι!
Λοιπόν, για να καλύψω τα κενά, διορθώνω: Κερδίζουμε τόσα λεφτά στο Τζόκερ. Δεν φτάνουν για Λαμποργκίνι και Φεράρι, δεν μας αρέσει ο ήχος του μπόξερ (άρα πάει και το Ιμπρέζα), έχουμε μαλώσει με τον διευθυντή της Μιτσουμπίσι (έξω και το Έβο), στους γείτονες δεν αρέσει η Πόρσε ως εταιρία (μην τους κακοκαρδίσουμε, χρυσοί άνθρωποι είναι, γιατί να τους στεναχωρούμε) και η γυναίκα μας έδωσε τελεσίγραφο. Παίρνεις ή το Ζ ή το S2000, όχι και τα δύο, γιατί θα ασχολείσαι συνέχεια με αυτά και μένα θα με παραμελήσεις! Έτσι καταλήξαμε στο δίλημμα! Ευχαριστημένοι;
Πολλοί έστρεψαν την προτίμηση τους στο Ζ. Δεν επηρεάζεστε καθόλου από την εταιρία που το παράγει; Ξέρετε, 'ε, σιγά μη διαλέξω datsun'...
-
Δε πα να είναι και KIA αμαξάρα είναι. Άντε πάρε το 350Ζ μόνο αλλά θέλουμε και βόλτα έτσι. Τι όνειρο ήταν???Φτού
-
S2000. Εϊναι Roadster. τελεία.
-
Z είπαμε!
-
Ο χρήστης StavrosG έγραψε:
S2000. Εϊναι Roadster. τελεία.Ε και; Υπάρχει και Ζ Roadster! Κάτι άλλο;
-
whoooops!!!
Edw exoume na kanoume me dyo entelws diaforetikhs kathgorias amaxia.
Egw 8a epairna s2000, alla ayto kseka8ara logw toy oti einai roadster, honda, kai polystrofo moter me fovero hxo.
San ylopoihsh to 350 einai safws pio oloklhrwmeno, omorfotero kai value for money.
-
Ο χρήστης fiestapower έγραψε:
whoooops!!!Edw exoume na kanoume me dyo entelws diaforetikhs kathgorias amaxia.
Αν είναι όντως έτσι, κακώς κάνουμε τόση κουβέντα;; Δεν νομίζω! Ασχέτως και αν έχουν μια διαφορά τιμής, εντάσσονται σε μια ευρύτερη κατηγορία σχετικά προσιτών power-machines.
Egw 8a epairna s2000, alla ayto kseka8ara logw toy oti einai roadster, honda, kai polystrofo moter me fovero hxo.
Τί απ'όλα όσα ανέφερες δεν έχει το Ζ για να καταλάβω:
- Υπάρχει και σε roadster (σε συγχωρούμε που δεν το γνωρίζεις! )
- Το Honda Που γράφεις μου θυμίζει τη διαφήμισης για το ελαιόλαδο: 'Αυτό ξέρω, αυτό εμπιστεύομαι!. Ας είχες ζήσει στο δρόμο και στις παρέες σου το Ζ, αντί του S2000, και να σ'εβλεπα να υποστηρίζεις το τελευταίο.... Νομίζω πως πιάννννεις το υπονοούμενο...
- Όταν η μανούλα του Ζ το προικίζει με 3500κ.ε, 280 άλογα και 37 κιλά ροπής, εσύ ακόμα έχεις μείνει στον πολύστροφο, κατ'ανάγκην, χαρακτήρα του S2000; Για όνομα....
- Τέλος, όσον αφορά την ακουστική δυναμική του κάθε αμαξιού, πότε αλήθεια στάθηκε κάποιο Ζ δίπλα σου και επιτάχυνε, και ΔΕΝ ανατρίχιασες; Πότε αλήθεια άκουσες για τελευταία φορά κάποιον 6κύλινδρο ψυχωμένο κινητήρα να στροφάρει δίπλα σου;
Έχω την αμυδρά εντύπωση πως μάλλον έχεις κενά στην 'μουσική' σου παιδεία!
San ylopoihsh to 350 einai safws pio oloklhrwmeno, omorfotero kai value for money.
Αν, μαζί με τα παραπάνω, προσθέσεις και ν τελευταία σου άποψη περί Ζ, θα δεις πως μένει μόνο το θέμα γούστου και προτεραιοτήτων, και ελάχιστα το θέμα κόστους, ώστε κάποιος να διαλέξει το ένα απ΄τα δυο...
Τι λέει αλήθεια ο ενδιαφερόμενος που ξεκίνησε το thread και μας έβαλε και μαστιγώνουμε ο ένας τον άλλον για χάρη του;;;
-
...εγώ το Ζ το δοκίμασα.
Έκτοτε, αφιερώνω 3 ώρες καθημερινώς σε υλοποίηση XLόφυλων με χρηματοοικονομικές αναλύσεις για το πώς θα τα καταφέρω να το αποκτήσω
Δυσκολεύομαι διότι δεν είμαι οπαδός του 'πάρτο τώρα και για τις δόσεις βλέπουμε!'
-
α ρε νικο θα μας τρελανεις!!! αυτο δεν ηταν ονειρο αλλα εφιαλτης!!!
τετοια διλληματα κανουν τα μαλλια μας να ασπριζουν ποιο γρηγορα!
λοιπον:
350Ζ: επιτελους ενα outsider πρωταγωνιστει σ'αυτη την κατηγορια.
απο τη μια τεχνογνωσια και θρυλος Ζ (οχι ζορο,ζουπερμαν)
απο την αλλη η αμφιβολιες του να εμπιστευτεις ενα outsider
S2000: βασικος πρωταγωνιστης για αρκετα χρονια
τεχνογνωσια ονομα και λοιπες αρετες
ζητειται ο 'χερας' που απο κρηνη θεσσαλονικης για
περιφερειακη μ'εκανε να αισθανθω οτι συμμετειχα στο χορο
του κιτρινου S2000...
καταληξη....
350Ζγιατι; ε ρε νικο αφου οι φιλοι για τις δυσκολες αυτες ωρες ειναι;
(μπας και κανουμε καμμια βολτα!!! )
παντως αν το κερδισω το τζοκερ εγω θα στο παρω το 350Ζ!!!!!! -
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
...εγώ το Ζ το δοκίμασα.Έκτοτε, αφιερώνω 3 ώρες καθημερινώς σε υλοποίηση XLόφυλων με χρηματοοικονομικές αναλύσεις για το πώς θα τα καταφέρω να το αποκτήσω
Δυσκολεύομαι διότι δεν είμαι οπαδός του 'πάρτο τώρα και για τις δόσεις βλέπουμε!'
Αν δεις με την αρμόζουσα σύνεση τις δόσεις και τις εντάξεις στο 5-ετές XLόφυλλό σου μαζί με ό,τι πιστεύεις πως θα σε επηρεάζει προσωπικά/οικογενειακά σαν έξοδο, θα δεις πως ίσως η λύση έρχεται πιο νωρίς απ'ότι πίστευες.
Μην ξεχνάς πως όπως με το μαχαίρι που και σε σκοτώνει αλλά και σου κόβει το ψωμί για να φας, έτσι και οι δόσεις όταν τις χρησιμοποιείς με σύνεση και προγραμματισμό μπορούν να σε 'φτιάξουν'....It's your call όμως after all, που λέμε και στην καθαρεύουσα...
-
Ήρθε και ο αυτοκράτορας που βλέπει τους μονομάχους στην αρένα!
Παιδιά, χθες είδα μπροστά μου ασημί Ζ να ξεκινάει από το φανάρι της περιφερειακής προς Φοίνικα με τις πόρτες. Ο τύπος, όοοοχι δεν ήταν καλός...ο ήχος ακόμα ηχεί στα αυτιά μου, η εικόνα έχει μπει wallpaper στο μυαλό μου...Screensaver έχω ένα S2000 που γυρνούσε μέσα σε μια αρκετά στενή στροφή! Ααααχχχ...Από ότι κατάλαβα και εγώ, είναι θέμα γούστου! Θέλουμε να βλέπουμε το στροφόμετρο να γυρνάει στις 6-8000 rpm, θέλουμε να πηγαίνουμε σε στροφές που δεν ξέρουμε με τις πόρτες (πράγμα που έχω ακούσει ότι με το Χόντα, απαιτεί μεγάλα αρ...ε, ψυχικά αποθέματα ήθελα να πω), θέλουμε να έχουμε ένα αυτοκίνητο που δεν το βλέπουμε συχνά στους δρόμους ή ζητάμε ένα πιο συνειδητοποιημένο street icon;
Προσωπικά, μου αρέσει πολύ η σύγκριση των δυο! Θα έβαζα και άλλα (π.χ. GTA ή κάτι άλλο) αλλά φοβήθηκα μην εξελιχθεί σε πόλεμο μεταξύ χωρών!
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Ήρθε και ο αυτοκράτορας που βλέπει τους μονομάχους στην αρένα!
Παιδιά, χθες είδα μπροστά μου ασημί Ζ να ξεκινάει από το φανάρι της περιφερειακής προς Φοίνικα με τις πόρτες. Ο τύπος, όοοοχι δεν ήταν καλός...ο ήχος ακόμα ηχεί στα αυτιά μου, η εικόνα έχει μπει wallpaper στο μυαλό μου...Screensaver έχω ένα S2000 που γυρνούσε μέσα σε μια αρκετά στενή στροφή! Ααααχχχ...Μήπως θέλεις να σου αλλάξω και το wallpaper & το screensaver once and for all?
...Θέλουμε να βλέπουμε το στροφόμετρο να γυρνάει στις 6-8000 rpm, θέλουμε να πηγαίνουμε σε στροφές που δεν ξέρουμε με τις πόρτες (πράγμα που έχω ακούσει ότι με το Χόντα, απαιτεί μεγάλα αρ...ε, ψυχικά αποθέματα ήθελα να πω), θέλουμε να έχουμε ένα αυτοκίνητο που δεν το βλέπουμε συχνά στους δρόμους ή ζητάμε ένα πιο συνειδητοποιημένο street icon;
-
Να γυρνάει το στροφόμετρό σου μεταξύ 6000 και 9000στροφές είναι θεμιτό, αλλά φαντάζομαι πως μηχανολογικά αυτό γίνεται και σε άλλα αυτοκίνητα, απλά τα head turner, female turn-on & status gauges 'στροφάρουν' πολύ χαμηλότερα και τελικά αυτό επηρεάζει συχνά και κατά πολύ την τελική μας κρίση
-
Να θες όλο το παραπάνω πακέτο σε τιμή Ματίζ (ίσως υπερβάλλω αλλά κάπως έτσι είναι...) είναι επίσης ένα σύμπλεγμα από το οποίο ο Ελληνας δεν έχει ξεφύγει ακόμα τελείως. Βάσει κάποιου ανομολόγητου, ευρέως όμως αποδεκτού, πανελλήνιου βιωτικού επιπέδου, ο,τιδήποτε προσβάλλει το κοινό αίσθημα δυνατότητας απόκτησης ως αυτοκίνητο, αυτομάτως μετατρέπεται σε κρεμαστάρι, ευνουχίζοντας κάθε του προτέρημα και πλεονέκτημα έναντι του όποιου πιο προσιτού 'ανταγωνισμού'.
(βλ. το Ζ το οποίο αφενός μεν και ακριβότερο είναι αλλά και πιο σπάνιο να βρεθεί εντός του οπτικού μας πεδίου, έναντι του S2000 το οποίο 'ήρθε και έδεσε' μιας και πιο προσιτό σε τιμή είναι και η Γερμανία πλέον βρίθει από μεταχειρισμένα που κατακλύουν προσφάτως τις Ελληνικές κυριλο-μάντρες σε πολύ χαμηλές (συγκριτικά) τιμές). -
Όταν λοιπόν αυτό το κατά τ'αλλα τεχνολογικό και μηχανολογικό επίτευγμα λανσάρεται στην αγορά, αποκτά την ιδιότητα του ψωμιού, της μαζικής αποδοχής, μιας και η αγορά επιθυμεί να υπάρχουν προσιτά 'είδωλα'. Είναι τελικώς όμως έτσι; Προσωπικά σε μένα το S2000 θα μείνει στο μυαλό μου ως ένα πολύ αξιόπιστο και καλό roadster το οποίου, λόγω άριστης ακουστικής μηχανικής, υπερτιμήθηκαν οι καλές επιδόσεις του, και αντίστοιχα δεν επισημάνθηκαν τα αντίστοιχα 'λεμόνια' που οφείλαμε να του αποδώσουμε στο θέμα των διαθέσιμων χώρων και της οδηγικής του συμπεριφοράς.
Το να το αποθεώνεις όμως και να το αναδεικνύεις ως αντικείμενο πόθου ή και 'είδωλο' ακόμα, όταν αυτό καθημερινά το βρίσκεις δίπλα σου στο δρόμο για τη δουλειά σου, χώρια που είναι πλέον εφάμιλλα εύκολο να το αποκτήσεις (αν δεν έχεις τις ανάγκες χώρου κλπ όπου σε περιορίζει το συγκεκριμένο αμάξι), προσωπικά με βρίσκει καθολικά αντίθετο φύσει και θέσει.
Όπως είπαμε όμως περί ορέξεως ουδείς λόγος!
Προσωπικά, μου αρέσει πολύ η σύγκριση των δυο! Θα έβαζα και άλλα (π.χ. GTA ή κάτι άλλο) αλλά φοβήθηκα μην εξελιχθεί σε πόλεμο μεταξύ χωρών!
Θα μ'ενδιέφερε πολύ να δω τί άλλα αυτοκίνητα θα συμπεριελάμβανες στη λίστα σου....
Unleash Hell!!!
-
-
Ο χρήστης theo111r έγραψε:
Είναι τελικώς όμως έτσι; Προσωπικά σε μένα το S2000 θα μείνει στο μυαλό μου ως ένα πολύ αξιόπιστο και καλό roadster το οποίου, λόγω άριστης ακουστικής μηχανικής, υπερτιμήθηκαν οι καλές επιδόσεις του, και αντίστοιχα δεν **επισημάνθηκαν τα αντίστοιχα 'λεμόνια' **που οφείλαμε να του αποδώσουμε στο θέμα των διαθέσιμων χώρων και της οδηγικής του συμπεριφοράς.(Ωχ...)
Τώρα την έκατσες. Εδώ είναι που σου την πέφτουν ομοθυμαδόν οι Hondaκηδες του forum και γίνεται Βιετνάμ.
'Cry havoc and let slip the dogs of war!'
-
Ο χρήστης dienekes έγραψε:
(Ωχ...)
Τώρα την έκατσες. Εδώ είναι που σου την πέφτουν ομοθυμαδόν οι Hondaκηδες του forum και γίνεται Βιετνάμ.
'Cry havoc and let slip the dogs of war!'
They're more than welcome to give me a try....
Ας διαβάσουν όμως πρώτα καλά αυτά που έγραψα και μετά ευχαρίστως να ακούσω τις απόψεις των Βιετκόνγκ!
-
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Oυπς!
Άρχισε η στρατολόγηση.... -
Theo, για να μου αλλάξεις όλη τη ζωή, αρκεί μια κίνηση, την Elise κάτω από το σπίτι μου, τα κλειδιά στο γραμματοκιβώτιο (πρόσεξε μη σε δει κανείς!) και να μου πεις δυο μαγικές λεξούλες: 'Πάμε βόλτα, Νικολάκη'! Το 'Νικολάκη' μπορείς να το αντικαταστήσεις με το 'Ρεξ', με το 'Αζόρ' κλπ. Και 'Λουτσιάνο' να με φωνάξεις, μέσα!
Για το wallpaper και το screensaver ούτε λόγος! Απλά οι κάτοχοι Lotus στη Θεσσαλονίκη δεν έχουν κάνει τίποτα παρόμοιο μπροστά μου!Και 156 βλέπω και πάλι χαίρομαι, παρ'ότι υπάρχουν δυο σε κάθε στενό! Το S2000 δεν το βλέπω ως είδωλο, αλλά ξέρω ότι σίγουρα πολλοί το θεωρούν 'θεϊκό δημιούργημα'. Και καλά κάνουν, αφού τους αρέσει! Όσο για το κρεμαστάρι, σίγουρα έχεις δίκιο! Για μένα πάντως ισχύει το 'αν έχεις χέρια, είσαι αρχηγός και 1000000 μπράβο!' ενώ αν τα οχήματα αγοράζονται για να είναι πρώτα στα πάρκινγκ του Φιξ, δεν φτιάχνομαι κιόλας! Είμαι απλός στα γούστα μου, νομίζω!
Οι πύλες της Κολάσεως ας ανοίξουν σε κάποιο ξεχωριστό θέμα, μια που δεν μπορώ να συμπεριλάβω 4θυρα σεντάν ή χατσμπακ στην ίδια σύγκριση! Σας αφήνω την πρωτοβουλία!
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Theo, για να μου αλλάξεις όλη τη ζωή, αρκεί μια κίνηση, την Elise κάτω από το σπίτι μου, τα κλειδιά στο γραμματοκιβώτιο (πρόσεξε μη σε δει κανείς!) και να μου πεις δυο μαγικές λεξούλες: 'Πάμε βόλτα, Νικολάκη'! Το 'Νικολάκη' μπορείς να το αντικαταστήσεις με το 'Ρεξ', με το 'Αζόρ' κλπ. Και 'Λουτσιάνο' να με φωνάξεις, μέσα!
Για το wallpaper και το screensaver ούτε λόγος! Απλά οι κάτοχοι Lotus στη Θεσσαλονίκη δεν έχουν κάνει τίποτα παρόμοιο μπροστά μου!Αν ποτέ ανέβω Σαλονίκη θα σου σφυρίξω! Ελπίζω ο Λουτσιάνο να μ'ακούσει.....
...Όσο για το κρεμαστάρι, σίγουρα έχεις δίκιο! Για μένα πάντως ισχύει το 'αν έχεις χέρια, είσαι αρχηγός και 1000000 μπράβο!' ενώ αν τα οχήματα αγοράζονται για να είναι πρώτα στα πάρκινγκ του Φιξ, δεν φτιάχνομαι κιόλας! Είμαι απλός στα γούστα μου, νομίζω!
Όπως ανέφερες κι εσύ, το θέμα εν τέλει δεν είναι το βάθος της τσέπης που θα σου εξασφάλιζε ένα supercar αλλά το πόσο καθιστάς τον εαυτό σου ικανό να 'χειρίζεται' τέτοια εργαλεία στο βάθος του χρόνου. Κανείς δεν γεννήθηκε Σολμπεργκ (ούτε καν ο ίδιος! Έγινε με διαρκή εκπαίδευση, εξάσκηση, αίμα δάκρυα και ιδρώτα! Ε ρε Σάκη, καλά τα λες !). Επίσης κανείς δεν απέκτησε οδηγικές ικανότητες για supercar είτε παρκάροντάς το στις μπουζουκερί, είτε χρησιμοποιώντας το ως πανάκριβο αγοραίο (τα θυμάστε; ) αιθέριων υπάρξεων. Θεωρώ πως όλα είναι στη φύση μας να τα κάνουμε, κι αν δεν είναι τα εντάσσουμε! , αρκεί να υπάρχει κάποιο στοιχειώδες μέτρο.
Απο κει και πέρα όμως κάποια 'δημιουργήματα' ανθρώπων δεν φτιάχτηκαν μόνο για επίδειξη υπεροχής έναντι των υπόλοιπων αρσενικών και θηλυκών της φυλής (οφείλουμε να το αποδεχτούμε αυτό,έστω και ενδόμυχα, μιας και είναι αδιαμφισβήτητο αρχέγονο ένστικτο επιβίωσης, ασχέτως κι αν έχει μεταλλαχθεί-εκφυλιστεί! ), αλλά για να (εκ)παιδεύουν κάποια σύνολα μυαλού και άκρων τα οποία είναι σε θέση να ευφραίνουν την ψυχή του ανθρώπου στον οποίον ανήκουν πολύ περισσότερο από ένα μπουκάλι ουΐσκυ και μερικές ντουζίνες λουλούδια.Ελέω ανύπαρκτης υποδομής (και διάθεσης για δημιουργία;) στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, πόσους αλήθεια έχεις δει να 'πηγαίνουν' αλήθεια τα αυτοκίνητα βάσει των πραγματικών τους προδιαγραφών; Στο εξωτερικό βλέπεις όλα τα ΣΚ να γεμίζουν οι πίστες με κάθε λογής αυτοκίνητα, πόσο δε μάλλον και με εκείνα τα οποία 'συστήνεται' και από την κατασκευαστή τους , και τους ιδιοκτήτες τους να τρέχουν να εκπαιδεύονται συνέχεια σε διάφορα driving courses. Εδώ δυστυχώς 'παλεύουμε' με μια πίστα στα Νότια και άλλη μια στα Βόρεια, τα περισσότερα αυτοκίνητα 'προδιαγραφών' είναι χαλλαρά παραλία τώρα και η πλειοψηφία των ιδιοκτητών τους να έχουν 'φρακάρει' τα μυαλά τους ανάμεσα σε φραπογάλατα και αναθυμιάσεις αλκοόλης . Ας είναι!
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
To Honda θα έπερνα!Μήπως εισαι κρυφο-redliner και δεν το ξέρουμε;;
-
Ωχ! Θα ξεκινήσει επιδημία! Να φωνάξουμε το λοιμωδών!
Honda S2000 ή Nissan 350Z;