Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Facebook: κοινωνικη ή αντικοινωνική δικτυωση?
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. Facebook: κοινωνικη ή αντικοινωνική δικτυωση?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 35
    • 36
    • 4 / 36
    Αντίλογος
    135
    720
    955
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      thodwris last edited by

      Ο χρήστης Kid έγραψε:
      Τα δεδομένα στο facebook είναι τόσο προσβάσιμα στους διάφορους όσο επιλέξει ο ίδιος ο χρήστης. Δεν είναι σε κοινή θέα.

      Aφενος και αφετερου οσα δεδομενα μου δεν θελω να τα δει καποιος η καποιοι απλα δεν τα ποσταρω !

      Ειναι σαν αυτο που λεει : Ο καλυτερος τροπος για να κρατας τον λογο σου ειναι να μην τον δινεις...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • E
        egobrain last edited by

        Η ιδιωτικότητα δεν είναι πια «κοινωνική νόρμα», υποστηρίζει ο ιδρυτής του Facebook

        http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=252

        Η εκρηκτική επιτυχία των υπηρεσιών κοινωνικής δικτύωσης καθιστά προφανές για τον Μαρκ Ζούκερμπεργκ ότι ο κόσμος δεν ενδιαφέρεται πλέον για την προστασία της ιδιωτικής ζωής στο Διαδίκτυο.

        Μιλώντας σε ekd;hlvτεχνολογίας στο Σαν Φρανσίσκο, ο 25χρονος ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος του Facebook υποστήριξε ότι η ιδιωτικότητα «δεν είναι πλέον κοινωνική νόρμα».

        «Ο κόσμος νιώθει πια πραγματικά άνετα όχι μόνο να μοιράζεται περισσότερες πληροφορίες διαφόρων ειδών, αλλά και να τις μοιράζεται πιο ανοιχτά και με περισσότερους ανθρώπους».

        »Αυτή η κοινωνική νόρμα έχει εξελιχθεί με την πάροδο του χρόνου» είπε.

        Οι δηλώσεις του έρχονται λίγο καιρό μετά την απόφαση της εταιρείας του να αλλάξει τις ρυθμίσεις ασφάλειας για τους 350 εκατομμύρια χρήστες του Facebook. Οργανώσεις για την προστασία της ιδιωτικότητας κατηγόρησαν τότε το Ζούκερμπεργκ ότι εξωθεί τους χρήστες να «ανοίξουν» τα προφίλ τους έτσι ώστε να μπορεί να τα διαβάσει ο καθένας.

        Είχαν εξάλλου προηγηθεί πολυάριθμα περιστατικά στα οποία οι χρήστες διαπίστωσαν έντρομοι ότι πληροφορίες που είχαν δημοσιεύσει μόνο για τα μάτια των φίλων τους ήταν στην πραγματικότητα ανοιχτές για οποιονδήποτε στον Παγκόσμιο Ιστό.

        Ο ιδρυτής της υπηρεσίας, όμως, πιστεύει ότι οι εταιρείες του Διαδικτύου οφείλουν να προσαρμόζονται στις «αλλαγές της κοινωνικής νόρμας» που παρατηρούνται τα τελευταία χρόνια, σύμφωνα τουλάχιστον με τον ίδιο.

        «Όταν ξεκίνησα [το Facebook] από τον κοιτώνα μου στο Χάρβαρντ, η ερώτηση που είχε πολύς κόσμος ήταν 'Γιατί να θέλω να δημοσιεύσω οποιαδήποτε πληροφορία στο Διαδίκτυο; Γιατί να θέλω να αποκτήσω δικτυακό τόπο;'».

        Έκτοτε η κατάσταση έχει όντως αλλάξει, παραμένει όμως ασαφές αν οι ίδιοι οι χρήστες του Facebook συμμερίζονται τις ριζοσπαστικές απόψεις του Ζούκερμπεργκ για τα δικά τους προσωπικά τους δεδομένα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          rxristos last edited by

          ^ ακριβώς...350.000.000 άτομα δεν δίνουν δεκάρα για τα προσωπικά τους δεδομένα και έχουν σε κοινή θέα προσωπικές τους στιγμές και πληροφορίες. Ο καθένας είναι υπεύθυνος των πράξεών του.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dmitspan last edited by

            εδώ μου λένε κάποιες να τους βγάλω φωτογραφία μόνο και μόνο για να τις βάλουν στο facebook ...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              angel-rabbit last edited by

              Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
              εδώ μου λένε κάποιες να τους βγάλω φωτογραφία μόνο και μόνο για να τις βάλουν στο facebook ...

              Μα τι παρέες κάνεις

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                drdino last edited by

                trap

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dmitspan last edited by

                  Ο χρήστης angel rabbit έγραψε:

                  εδώ μου λένε κάποιες να τους βγάλω φωτογραφία μόνο και μόνο για να τις βάλουν στο facebook ...

                  Μα τι παρέες κάνεις

                  δεν είναι δικές μου

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    festonero last edited by

                    Τα προσωπικά μου δεδομένα δεν τα έχω σε κοινή θέα.
                    Ο λογαριασμός μου είναι όσο κλειστός γίνεται. Δεν μπορείς να με βρεις μέσω Google, δεν μπορείς να με βρεις μέσω αναζήτησης στο Facebook, ούτε καν σελίδα χωρίς φωτογραφία.
                    Μόνο οι φίλοι μπορούν να δουν την profile picture μου, ούτε καν οι φίλοι φίλων.
                    Έχω κάνει μάλιστα και λίστα από friends στους οποίους εμφανίζεται μόνο το βασικό προφίλ, χωρίς δηλαδή τα άλμπουμ μου, φωτογραφίες, μηνύματα στο wall, και status updates.
                    Μάλιστα τελευταία με τη παρέα μου ανεβάζουμε όλο και λιγότερες φωτογραφίες.
                    Το μόνο που επιτρέπω είναι σε friends of friends να με βρίσκουν στην αναζήτηση.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dmitspan last edited by

                      εντάξει εσύ το πήγες στο άλλο άκρο
                      αν δε θες κατήργησέ το

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • E
                        egobrain last edited by

                        Εγω διατηρω κλειστες μονο τις δραστηριοτητες μου μεσα στο account.
                        Κατα τα αλλα, βρισκομαι απο google κλπ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kid last edited by

                          Και να φανταστεί κανείς ότι το Facebook είναι το πιο κλειστό social network..

                          Ηρεμήστε, κανένας δεν ενδιαφέρεται για το profile σας γιατί όλοι είναι πολύ απασχολημένοι να ασχολούνται με το.. δικό τους..

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            tiger last edited by

                            Θεωρώ παράνοια να δινω προσωπικα μου στοιχεια με τετοια ευκολια.
                            Δεν δινω το κινητο μου σε καθε πρηχτη και πρήχτισσα ουτε γουσταρω να με καλει ο καθε πικραμενος για να νιωθω δημοφιλης.
                            Ετσι στο facebook εχω δυο λογαριασμους,ο ενας εχει κλεισει ο αλλος δεν εχει κανενα νοημα υπαρξης.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              monika last edited by

                              Η ΠΑΓΙΔΑ ΤΟΥ FACEBOOK
                              (Πηγή: http://nantia2.blogspot.com/)

                              Στο facebook έχω μόλις 30 φίλους. Αυτό δεν είναι απαραιτήτως κακό, αρκεί να πιστεύεις πως διαθέτεις περισσότερους στην πραγματική ζωή. Η καλή υπηρεσία μού προώθησε μία διαφήμιση με την οποία με προτρέπει να αγοράσω ένα βιβλίο προκειμένου, εύκολα και γρήγορα, να διπλασιάσω τον αριθμό των ηλεκτρονικών μου φίλων. Δεν θέλω, αν και για τα ήθη του δικτύου θα έπρεπε. Είναι, τουλάχιστον, υποτιμητικό να διαθέτεις μόλις 30 φίλους σε ένα περιβάλλον 60 εκατομμυρίων ανθρώπων. Το facebook θα ήθελε να γίνουμε όλοι φίλοι μεταξύ μας. Ει δυνατόν, όλοι οι άνθρωποι που περπατούν και αναπνέουν στον πλανήτη.

                              Να αναρτήσουμε φωτογραφία, στοιχεία ταυτότητας και να συμμετέχουμε με χαρά στις ηλεκτρονικές εφαρμογές που μας ζητούν να δηλώσουμε ποια είναι η αγαπημένη μας στάση στο σεξ. Εκ των πραγμάτων, για αρκετούς ανθρώπους που περνούν τη μέρα τους στο facebook η αγαπημένη τους στάση είναι το 11, κοινώς δύο κορμιά παραλλήλως ξαπλωμένα χωρίς καμία απολύτως επαφή. Αλλά, μισό λεπτό, εδώ χρειάζονται κάποιες εξηγήσεις, αν και όσοι δεν γνωρίζετε τι ακριβώς είναι το facebook θα ήταν καλύτερο να προσπεράσετε το κείμενο.

                              Όμως, σας θέλουμε εδώ. Το facebook, λοιπόν, περιγράφεται εύσχημα ως μια υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης, όπου οι άνθρωποι μπορούν να επικοινωνούν με τους φίλους τους, να δημιουργήσουν καινούργιες σχέσεις, να συγκο-τήσουν ομάδες κοινού ενδιαφέροντος. Ο μέσος χρήστης ξοδεύει 20 λεπτά τη μέρα στο facebook. Τις τρεις πρώτες εβδομάδες, όμως, διαθέτει ώρες ολόκληρες αναζητώντας φίλους και ανταλλάσσοντας μηνύματα. Αυτή είναι η καλή επεξήγηση της υπηρεσίας. Η κακή λέει πως το facebook είναι ένα παγκόσμιο φακέλωμα προς χάρη των μεγάλων πολυεθνικών και των διαφημιστών, που αποθεώνουν τα εξειδικευμένα δημογραφικά στοιχεία. Φιλικό στο χρήστη. Μπορείτε να δημιουργήσετε μία προσωπική σελίδα, η οποία ουσιαστικά υποδηλώνει το δικτυακό σας στίγμα. Αν θέλετε, όμως, να σας βρουν οι παλαιοί συμμαθητές και οι φίλοι, είστε υποχρεωμένοι να χρησιμοποιήσετε το όνομα που αναγράφεται στην ταυτότητά σας. Για πρώτη φορά στην Ιστορία τόσα εκατομμύρια άνθρωποι έδωσαν με προθυμία το αληθινό τους όνομα σε ένα μέσο που είναι προσβάσιμο από όλους. Η εγγραφή, όμως, δεν μπορεί να γίνει χωρίς μία έγκυρη ηλεκτρονική διεύθυνση. Έχουμε, λοιπόν, περίπου 60 εκατομμύρια ονόματα που αντιστοιχούν σε ίδιο αριθμό ηλεκτρονικών διευθύνσεων. Το σύστημα σε προτρέπει να αναρτήσεις τη φωτογραφία σου και φωτογραφίες φίλων.

                              Χαριτωμένο; Όχι και τόσο. Το facebook είναι η μεγαλύτερη φωτογραφική βάση δεδομένων που δημιουργήθηκε ποτέ. Στους υπολογιστές του είναι αποθηκευμένες 2 δισεκατομμύρια φωτογραφίες, ούτε το σύστημα συνοριακών ελέγχων των ΗΠΑ δεν έχει τόσες. Μέχρι να διαβάσετε αυτήν την πρόταση στη βάση θα έχουν προστεθεί εκατοντάδες χιλιάδες φωτογραφίες. Κάθε μέρα 14 εκατομμύρια φωτογραφίες εμπλουτίζουν το φωτογραφικό άλμπουμ της υπηρεσίας. Η συντριπτική πλειονότητα των χρηστών έχει τοποθετήσει προσωπική φωτογραφία. Μπορεί να είναι και η δική σας κάπου εκεί, εν αγνοία σας και μάλιστα ταυτοποιημένη στο πρόσωπό σας. Πώς; Κάποιος φίλος σας «ανέβασε» φωτογραφία σας στο προσωπικό του άλμπουμ, χρησιμοποίησε τη δυνατότητα λεζάντας και έτσι όταν ο δείκτης του mouse περάσει πάνω από το πρόσωπό σας, αποκαλύπτεται και το όνομά σας. Οι χρήστες έχουν κάποιους περιορισμούς στην περιήγηση των προφίλ. Ούτως ή άλλως, δεν μπορείς να βουτήξεις σε εκατομμύρια εγγραφές, θα πνιγείς. Αλλά το facebook μπορεί να τους δει όλους. Και να τους περάσει από λεπτό κόσκινο. Ως υπηρεσία είναι εξαιρετικά εύχρηστη ως και χαριτωμένη.

                              Διατίθεται ένα πλήθος εφαρμογών με τεστ προσωπικότητας, τα οποία σου αποκαλύπτουν πόσο καλός εραστής είσαι ή σε ποιο είδος καταστροφής αντιστοιχείς. Για να δεις, όμως, τα αποτελέσματα, θα πρέπει να καλέσεις και άλλους είκοσι φίλους να ακολουθήσουν το ίδιο μονοπάτι, δηλαδή να χρησιμοποιήσουν την ίδια εφαρμογή. Έτσι, όσο εσύ απαντάς σε ερωτηματολόγια για να μάθεις με ποιον τρόπο φιλάς, προσφέρεις στην καλή υπηρεσία την ευκαιρία να μάθει όχι μόνο τα δημογραφικά σου στοιχεία, αλλά και από ποιο πλευρό κοιμάσαι το βράδυ. Και φαίνεται ότι κοιμάσαι βαθιά.

                              Οι μεγαλύτερες εταιρίες μετρήσεων συνεργάζονται μαζί του, όπως, βέβαια, και οι ισχυρότερες πολυεθνικές, αφού διαπιστώνουν ότι μπορούν να κατευθύνουν τη διαφημιστική τους καμπάνια στο πλέον εξειδικευμένο κοινό που δημιουργήθηκε ποτέ. Ήδη οι μεγαλύτερες εμπορικές επωνυμίες του πλανήτη έχουν υπερήφανα ανακοινώσει τη συνεργασία τους με την υπηρεσία. Μπορείτε, όμως, να δοκιμάσετε και εσείς να διαφημιστείτε σε κοινό της επιλογής σας με προσιτό κόστος. Η διαφημιστική πλατφόρμα του facebook είναι τόσο έξυπνη που το μήνυμά σας θα φτάσει μόνο στους σωστούς αποδέκτες. Μεταξύ μας, πρόκειται για ένα τεράστιο πείραμα του σύγχρονου καπιταλισμού. Μπορείς να κάνεις λεφτά από τη φιλία; Ναι, μπορείς, αρκεί να αντικαταστήσεις τα λόγια από τον ήχο του πληκτρολογίου. Αρκεί να δείξεις πως το εύρος της δικτυακής κοινωνικότητας είναι σημαντικότερο από την ουσία της πραγματικής επαφής. Έτσι, διαβάζουμε στις τελευταίες μελέτες για το φαινόμενο πως η επιτυχία του βασίζεται στην τάση των ανθρώπων να ομαδοποιούνται και να μιμούνται ο ένας τον άλλο. Ο ένας φίλος προσελκύει τον άλλο. Για τις νεαρές ηλικιακά ομάδες η εγγραφή στο facebook είναι τόσο απαραίτητη όσο η κατοχή κινητού τηλεφώνου. Αφού είναι όλοι εκεί! Οι άνθρωποι λένε τα πάντα στο facebook και τα υπογράφουν με το πραγματικό τους όνομα, την ηλεκτρονική διεύθυνση και τη φωτογραφία τους. Και το facebook διαθέτει τεράστια μνήμη και όλη την καλή διάθεση για να συνεργαστεί με τις αρμόδιες υπηρεσίες, αν του ζητηθεί. Δεν χρειάζεται να σας το πει κάποιος τρίτος, το λέει και η άδεια χρήσης της υπηρεσίας, εκείνο το μακρύ κείμενο κάτω από το οποίο πάντα δηλώνουμε πως συμφωνούμε με όσα γράφει. Μεταφράζουμε: «Όταν χρησιμοποιείτε το facebook ίσως δημιουργήσετε το προσωπικό σας προφίλ, σχέσεις, ανταλλάξετε μηνύματα και κάνετε χρήση των εφαρμογών του διοχετεύοντας προσωπικές πληροφορίες σε διάφορα κανάλια. Εμείς συλλέγουμε αυτές τις πληροφορίες για να σας προσφέρουμε εξατομικευμένες εφαρμογές». Τι μας λέει; Πως επεξεργάζονται προσωπικά στοιχεία. Το κάνουν όλοι, αλλά στο facebook οι χρήστες κάνουν μια καθημερινή online ψυχανάλυση καταθέτοντας τις προτιμήσεις τους ακόμα και για τα πλέον προσωπικά θέματα.

                              Το facebook δεν χρειάζεται να δημιουργεί περιεχόμενο για να προσελκύσει χρήστες. Οι χρήστες δημιουργούν περιεχόμενο και αυξάνουν τον αριθμό των συνδέσεων. Το facebook μόνο ρωτάει με έξυπνο τρόπο.

                              Ρωτάει αλλά δεν ξεχνάει: «Όταν τροποποιείτε τις προσωπικές πληροφορίες που έχετε διαθέσει, το facebook κρατάει αντίγραφο των προηγούμενων πληροφοριών για ένα εύλογο χρονικό διάστημα». Ευτυχώς, όμως, μας λέει πως πρέπει να έχουμε κατά νου ότι τα προσωπικά μας δεδομένα μπορεί να εκτεθούν σε κακόβουλα μάτια: «Δεν μπορούμε να σας εγγυηθούμε ότι τα προσωπικά σας δεδομένα δεν θα εκτεθούν σε μη εξουσιοδοτημένα άτομα. Αντιλαμβάνεστε και αποδέχεστε ότι ακόμα και αν διαγράψετε τις προσωπικές σας πληροφορίες, αυτές μπορεί να έχουν μείνει αποθηκευμένες σε σελίδες τρίτων». Θέλετε ένα παράδειγμα; Πολύ πρόσφατα γόνοι γνωστών πολιτικών και επιχειρηματικών οικογενειών της χώρας είδαν να ξετυλίγεται στις σελίδες κυριακάτικης εφημερίδας όλο το κουβάρι των κοινωνικών γνωριμιών τους. Οι περισσότεροι χρήστες δεν αξιοποιούν τη δυνατότητα να απομονώσουν το προφίλ τους, επιτρέποντας την προβολή του μόνο στους φίλους τους.

                              Αν, όμως, έχουμε να κάνουμε με εξουσιοδοτημένες κρατικές υπηρεσίες των ΗΠΑ, τότε το facebook θα χαρεί να εξυπηρετήσει: «Χρησιμοποιώντας το facebook συμφωνείτε στη μεταφορά προσωπικών σας δεδομένων στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής. Μπορεί να υποχρεωθούμε να διαθέσουμε τα προσωπικά σας στοιχεία έπειτα από νομικές αιτήσεις ή δικαστικές αποφάσεις. Αυτό μπορεί να σημαίνει τη διανομή πληροφοριών σε τρίτες εταιρίες, δικηγόρους ή πράκτορες κυβερνητικών υπηρεσιών».

                              Στο facebook θα παραμείνεις έστω και νεκρός. Μπορεί να ακούγεται γλυκό καθώς οι φίλοι σου σπεύδουν στη σελίδα σου και γράφουν διάφορα όμορφα, αλλά από ένα σημείο και μετά γίνεσαι ένας ηλεκτρονικός βρικόλακας. Η υπηρεσία θέλει στοιχεία και ένα φορτίο χαρτιά για να διαγράψει το προφίλ ενός ανθρώπου που πέθανε. Ίσως να είναι, τελικά, η σύγχρονη εκδοχή της έννοιας για τη μετά θάνατο ζωή, που μπορεί να είναι και καλύτερη από μια ζωή στο facebook.

                              Οι άνθρωποι πίσω από το facebook

                              Το facebook δεν πωλείται, τουλάχιστον προς το παρόν. Η κεφαλαιοποίησή του αποτιμάται στα 15 δισεκατομμύρια δολάρια. Έχει προσελκύσει τις μεγαλύτερες εταιρίες της δικτυακής οικονομίας, αλλά περιόρισε τη συμμετοχή τους σε μικρό ποσοστό των μετοχών. Ακούστηκαν αρκετές ενδιαφέρουσες φήμες περί εξαγοράς, αλλά καμία δεν ανταποκρίνεται, όπως φαίνεται, στην αλήθεια. Εξίσου ενδιαφέρουσα, όμως, είναι η πραγματικότητα για τη μετοχική σύνθεση της εταιρίας. Ο σταρ, αυτός που αναλαμβάνει να δανείζει πρόσωπο και φωνή στο facebook, είναι ο Μαρκ Ζούγκεμπεργκ, ο πρώην φοιτητής που δημιούργησε την υπηρεσία. Ο ίδιος έχει κατηγορηθεί πως «έκλεψε» την ιδέα από μια άλλη υπηρεσία. Στο διοικητικό συμβούλιο υπάρχουν άλλοι δύο άνδρες. Ο Τζιμ Μπρέιερ, που εκπροσωπεί ένα venture capital, και ο Πίτερ Θίελ. Ο Θίελ ξέρει από επενδύσεις. Είχε συμμετάσχει στη δημιουργία της πετυχημένης υπηρεσίας ηλεκτρονικών πληρωμών, του paypal. Έτσι, δέχθηκε να τοποθετήσει και 500.000 δολάρια στο facebook. Σήμερα το μερίδιό του αξίζει πάνω από 1 δισ. δολάρια.

                              «Μπορείς να έχεις μια τράπεζα που δεν κινδυνεύει από επανάσταση, αρκεί να την εγκαταστήσεις στο Βανουάτου», λέει ο Θίελ, που λατρεύει τους φορολογικούς παραδείσους και μισεί τους φόρους. Δεν είναι ο μόνος που το πιστεύει. Πιστεύει και άλλα. Πως ο ιδανικός κόσμος είναι έξω από τα όρια του πραγματικού, είναι εικονικός και ελέγχεται από μηχανές με νοημοσύνη υψηλότερη της ανθρώπινης. Αν πείτε πως λέει βλακείες, θα σας απαντήσει ότι με κάτι τέτοια έγινε πλούσιος και δεν θα έχει άδικο. Ας δούμε και το τρίτο μέλος του διοικητικού συμβουλίου, τον Τζιμ Μπρέιερ. Ο Τζιμ, μέσω των συμμετοχών του σε άλλες εταιρίες, είναι στενά, πολύ στενά, συνδεδεμένος με την Q-Tel. Τι είναι πάλι αυτό; Είναι ένα venture capital, ένα επενδυτικό κεφάλαιο, που ελέγχεται, επισήμως, από τη CIA. Σκοπός του είναι να συνδέει την καλή υπηρεσία με την τεχνολογία αιχμής, επενδύοντας σε εταιρίες με αντικείμενο χρήσιμο για τα ζωτικά συμφέροντα των Ηνωμένων Πολιτειών.

                              Αν μη τι άλλο, φακέλωμα τέτοιου μεγέθους έχει και ενδιαφέρον, αλλά και ζωτική χρησιμότητα για τα συμφέροντα των Ηνωμένων Πολιτειών.

                              Έρευνα. που πραγματοποιήθηκε σε αμερικανικά πανεπιστήμια έδειξε πως το facebook είναι το δεύτερο πιο σημαντικό πράγμα στον κόσμο, μαζί με το σεξ και την μπίρα. Πρώτο είναι το ipod. Κάθε μέρα 200.000 άνθρωποι δημιουργούν σελίδα στην υπηρεσία. Κάθε χρήστης «ανεβάζει» κατά μέσο όρο 44 φωτογραφίες συνδεδεμένες με το προφίλ του. Το facebook είναι ο έκτος δημοφιλέστερος δικτυακός τόπος στο Internet. Χώρες με τους περισσότερους χρήστες: ΗΠΑ, Καναδάς, Βρετανία, Αυστραλία, Τουρκία

                              Η προσωπική μου γνώμη είναι πως τίποτα δεν είναι καλό ή κακό από μόνο του και δεν πρέπει να απορρίπτεται δογματικά.
                              Ναι μεν το να δημοσιεύουμε προσωπικές στιγμές δικές μας και του συντρόφου μας (όπως και στο ίντερνετ γενικά και σε οποιοδήποτε άλλο δίκτυο) μπορεί να μας βάλει σε σοβαρούς μπελάδες, όσο θα μας έβαζε και αν το κάναμε ζωντανά χωρίς τη μεσολάβηση του διαδικτύου, αλλά γιατί να μην δημοσιεύουμε επαγγελματικές απόψεις σε κάποιο γκρουπ; Αν κάποιος επαγγελματίες κυκλοφορούσε κάποιο βιβλίο με συμβουλές για τους συναδέλφους του θα το κατακρίναμε;
                              Προσωπικά είμαι υπέρ της ανταλλαγής απόψεων (και όχι προσωπικών δεδομένων)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                skye last edited by

                                το προφιλ μου το εχω ανοιχτο σε ολους, επισης εχει και email, τηλ. επικοινωνιας, διευθυνση κλπ

                                αμφιβαλλω οτι θα ασχοληθει κανεις μαζι του -οπως ειπε το kid ειναι ολοι απασχολημενοι με το δικο τους- παντως το ζητημα για μενα ειναι καθαρα ιδεολογικο στον αναρχικο (στο facebook αναρχοκαπιταλιστικο στα ελβετικα προτυπα) κοσμο του ιντερνετ:

                                ολες οι πληροφοριες ειναι γνωση, και η γνωση πρεπει να μοιραζεται

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • J
                                  j-marr last edited by

                                  εγώ παλι είμαι σίγουρος οτι μεγάλη μερίδα ανθρώπων χαίρεται να βλέπει προσωπικές στιγμές συντρόφων στο διαδίκτυο

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kid last edited by

                                    Το άρθρο έχω την εντύπωση πως απλά προπαγανδίζει.

                                    Τι καλύτερο, είτε είσαι πωλητής είτε είσαι πελάτης, με το να έχεις διαφημίσεις που στοχεύουν σε σένα και στα ενδιαφέροντα σου. Τι διαφορετικό έχει δηλαδή από αυτό που κάνουν διάφορα e-shops με το 'οι χρήστες που αγόρασαν το αντικείμενο που μόλις αγοράσατε, αγόρασαν κι αυτό..' ?

                                    'Το facebook δεν δημιουργεί περιεχόμενο, το κάνουν οι χρήστες του'. Ναι, το ξέρουμε αυτό, γίνεται παντού στον Web κόσμο τα τελευταία χρόνια. Είτε λέγεται google, είτε λέγεται bing, είτε λέγεται Open Software, είτε λέγεται flickr, είτε είτε είτε είτε.. Και? Είναι κακό αυτό? Γιατί? ΕΓΩ, που ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ επέλεξα να γίνω μέλος του facebook, βγάζω τις προτιμήσεις ΜΟΥ, τις φωτογραφίες ΜΟΥ, τα δεδομένα ΜΟΥ, στην φόρα. Δεν με ανάγκασε κανείς, μόνος μου το επέλεξα.

                                    Ξέρω που πάνε τα στοιχεία μου, δεν με νοιάζει αν υπάρχουν σε μία τεράστια βάση δεδομένων, ίσα ίσα μόνο κερδισμένος μπορώ να βγω (βλ. targeted ads). Ο εαυτός μου και το είναι μου, είναι πολλά παραπάνω από το 'μου αρέσει η Βανδή, οι Ισπανικές ταινίες και το 69 στο sex'. Ακόμα και αν πάνε στην CIA, στο FBI και δεν ξέρω και γω που αλλού, so what? Αυτό ισχύει για το οτιδήποτε στο internet. Δεν έχει μεγάλη σημασία αν γράφω ως Γιώργος Καραγιώργος ή ως 145.98.12.379. Όποιος θέλει μπορεί να με εντοπίσει. Welcome to Internet..

                                    Τα λεφτά είναι πάνω από CIA, FBI, κυβερνήσεις κτλ κτλ. Το γεγονός ότι ο Thiel έχει βάλει κάποια λεφτά, δεν λέει και πολλά πράγματα. Μέχρι στιγμής, έχουν γίνει 4 funding rounds και μία πώληση μετοχών του facebook, οπότε ο Thiel έχει πολύ μικρή συμμετοχή στις αποφάσεις και στα δεδομένα του facebook. Ειδικά όταν μιλάμε για μία εταιρία που αποτιμήθηκε, το 2007, στα 15 δισεκατομμύρια δολλάρια και είναι η 4η μεγαλύτερη εταιρία που δραστηριοποιείται στο Internet κι ας έχει τρομακτικό μικρό τζίρο, κι ας καίει μόνο λεφτά..

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      pathos last edited by

                                      Πραγματικά διαβάζοντας το άρθρο με έκανε να θέλω να ανοίξω profile στο facebook

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • R
                                        rx8_drifter last edited by

                                        Τί ακριβώς επιλέγεις, την φωτό που ανέβασε ο τυπάς που σε πέτυχε σε ένα πάρτυ σουρωμένο πάνω απ τη χέστρα?
                                        Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          manosk last edited by

                                          Ο χρήστης skye έγραψε:
                                          το προφιλ μου το εχω ανοιχτο σε ολους, επισης εχει και email, τηλ. επικοινωνιας, διευθυνση κλπ

                                          αμφιβαλλω οτι θα ασχοληθει κανεις μαζι του -οπως ειπε το kid ειναι ολοι απασχολημενοι με το δικο τους- παντως το ζητημα για μενα ειναι καθαρα ιδεολογικο στον αναρχικο (στο facebook αναρχοκαπιταλιστικο στα ελβετικα προτυπα) κοσμο του ιντερνετ:

                                          ολες οι πληροφοριες ειναι γνωση, και η γνωση πρεπει να μοιραζεται

                                          • C4I
                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            monika last edited by

                                            Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
                                            Τί ακριβώς επιλέγεις, την φωτό που ανέβασε ο τυπάς που σε πέτυχε σε ένα πάρτυ σουρωμένο πάνω απ τη χέστρα?
                                            Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα

                                            Εκτός αυτού, και ο ίδιος να τις έχει ανεβάσει τις πληροφορίες, αυτά που κάνουμε και λέμε δεν είναι πάντα καθαρά δική μας επιλογή, μας υποβάλουν την επιθυμία να κάνουμε και να πούμε με έμμεσο τρόπο χωρίς να το καταλαβαίνουμε. Λειτουργεί κάπως σαν τη διαφήμιση το φβ που σου κάνει πλύση εγκεφάλου με έμμεσο τρόπο. Αυτό νομίζω ότι θέλει να πει στο άρθρο. Σου δημιουργεί την προδιάθεση για προβολή της προσωπικής σου ζωής που υπό άλλες συνθήκες δε θα υπήρχε.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 35
                                            • 36
                                            • 4 / 36
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr