-
Ο χρήστης rally maniac έγραψε:
Δεν νομίζω να αφήνουν ένα μονοθέσιο τόσο οριακά γεμάτο πριν από τα προγραμματισμένα pit stop ώστε αν το safety car συμπέσει με κάποιο από αυτά να μην καταφέρει να ολοκληρώσει τους 3-4 γύρους που θα χρειαστούν. Άλλωστε και η κατανάλωση μειώνεται όταν υπάρχει το sc λόγω μικρότερων ταχυτήτων. Τόσο λίγα καύσιμα να έχουν απομείνει δηλαδή? Δεν ξέρω, μπορεί να κάνω και λάθος....Δεν μπορείς να το αποκλείσεις όμως... Πλακα θα εχει να γίνει κάτι τέτοιο.
-
Εγώ πάντως απ' όσα καταλαβαίνω, στη φάση του Barichello με τον Sato, θεωρώ υπεύθυνο τον πρώτο, γιατί ενώ o Sato είχε τη μούρη του στο εσωτερικό της στροφής, δεν του άφησε τον ελάχιστο χώρο (βέβαια το πιθανότερο είναι να μην τον είδε). Πιστεύω ότι αν ήταν άλλοι οι πρωταγωνιστές, και κυρίως άλλος ο χαμένος, θα βλέπαμε καρτούλα 'διερεύνησης του συμβάντος'... όποιος έχει διαφορετική άποψη ευχαρίστως να την πει, με ενδιαφέρει να μάθω αν και που κάνω λάθος σε αυτή τη συλλογιστική
-
Επίδειξη δύναμης σήμερα. Πολλά μπράβο σε όλη την ομάδα. Πιστεύω ότι τα πλάνα κατά τη διάρκεια του ιταλικού εθνικού ύμνου συνοψίζουν τον αγώνα και γενικότερα το σημερινό τοπίο της F1. Εντάξει, σίγουρα σε κάθε ομάδα θα υπήρχε βαρύ κλίμα μετά το θάνατο σημαντικού στελέχους, αλλά εγώ προσωπικά ανατρίχιασα από την κατάνυξη εκείνη τη στιγμή. Από τις διακριτικές αντιδράσεις των τριών 'κόκκινων' πάνω στο βάθρο, μέχρι τον τελευταίο μηχανικό η εικόνα φώναζε. Όλοι οι μηχανικοί είχαν το ένα χέρι σε ένα συγκεκριμένο σημείο της στολής τους. Να μαντέψω στο λογότυπο της FIAT; Δεν ξέρω. Πάντως θύμιζε τον τρόπο που οι αθλητές βάζουν το ένα χέρι στο εθνόσημο πάνω στο βάθρο. Για να καταλάβουμε όλοι μας πού την έχουν την ομάδα τους αυτοί οι άνθρωποι. Αυτό σημαίνει ΟΜΑΔΑ κατά την ταπεινή μου άποψη φίλοι μου. Κατά τ' άλλα:
Χίλια μπράβο σ' αυτόν τον απίθανο τον Kimi. Κατά την ταπεινή μου άποψη και πάλι, χθες και σήμερα μέχρι να τον προδώσει ο κινητήρας έβγαζε μάτια.
Επίσης πολλά μπράβο σε Sauber και Fisichella. Στο Monaco εντάξει, εγκατέλειψαν όλοι, αλλά τώρα παύει να είναι σύμπτωση. Μάλλον ανεβαίνουν σταθερά.
Κι εγώ περίμενα και ήθελα να επιχειρήσει ο Sato να περάσει τον Barrichello. Αλλά αφού ήταν πιο γρήγορος, ας τον πίεζε 2-3 γύρους και αν φαινόταν ότι δεν υπάρχει σημείο για καθαρό προσπέρασμα, ας αποφάσιζε να πάρει το ρίσκο του. Βιάστηκε και του γύρισε άσχημα. Ο Rubinho δε νομίζω να μπορούσε να κάνει τίποτε. Ήταν πολύ απότομη η κίνηση, αν δεν κάνω λάθος ο Βραζιλιάνος είχε σχεδόν αρχίσει να στρίβει. Η φορά της BAR την ώρα της σύγκρουσης νομίζω δείχνει ότι η κίνηση δεν έβγαινε. Αν δε σταματούσε πάνω στη Ferrari, θα ακολουθούσε τελείως αλλοπρόσαλη γραμμή.
-
Ο χρήστης Di0 έγραψε:
Εγώ πάντως απ' όσα καταλαβαίνω, στη φάση του Barichello με τον Sato, θεωρώ υπεύθυνο τον πρώτο, γιατί ενώ o Sato είχε τη μούρη του στο εσωτερικό της στροφής, δεν του άφησε τον ελάχιστο χώρο (βέβαια το πιθανότερο είναι να μην τον είδε). Πιστεύω ότι αν ήταν άλλοι οι πρωταγωνιστές, και κυρίως άλλος ο χαμένος, θα βλέπαμε καρτούλα 'διερεύνησης του συμβάντος'... όποιος έχει διαφορετική άποψη ευχαρίστως να την πει, με ενδιαφέρει να μάθω αν και που κάνω λάθος σε αυτή τη συλλογιστικήΟ Σάτο νομίζω ότι φέρθηκε σαν kamikaze στη συγκεκριμένη φάση. Αν δεις το replay θα διαπιστώσεις ότι στρίβουν σχεδόν ταυτόχρονα, ο Barichello κρατάει τη γραμμή που θα είχε έτσι κι αλλιώς. Σε εκείνο το σημείο, και να ήθελε, δε νομίζω ότι θα μπορούσε να αλλάξει γραμμή και πιστεύω ότι ο Sato τον αιφνιδίασε.
Σε κάθε περίπτωση όμως δεν πιστεύω ότι υπάρχει αντιαθλητική συμπεριφορά από κανέναν, ήταν ένα αγωνιστικό συμβάν και με αυτή την έννοια μπράβο του Σάτο για τον τσαμπουκά (αλλά -20 points για την ανωριμότητα... )
-
Καταπληκτικές επιδόσεις από Scuderia Ferrari, Sauber, Schumacher και Fisico. Ο Sato, κάτι πήγε να κάνει, αλλά την έκανε πάλι την ******* του, δεν άντεξε... Όπως δεν άντεξε και ο Montoya, ο οποίος κατέστρεψε τον αγώνα του Ralf, του Da Matta, αλλά και τον δικό του. Το γελοίο της υπόθεσης είναι ότι όταν τους εμβόλισε και τους δύο, πάλι κάποιος άλλος του έφτεγε... Τυχερός ο Rubens, που την γλίτωσε...
-
Ναι την ξαναείδα τώρα τη φάση, έχεις δίκιο dienekes ο Barichellο δε μπορεί να κάνει και πολλά, γυρνάει και το τιμόνι από την άλλη όταν καταλαβαίνει τι γίνεται. Όπως επίσης και ο staavros έχει δίκιο, έτσι όπως έρχεται ο Sato μάλλον ευθεία θα συνέχιζε. Κρίμα, θα ήθελα πολύ να τον δω στο βάθρο!
Πολλές οι μάχες πάντως στις θέσεις 3 έως... αν καταφέρουν και οι McLaren να μένουν στον αγώνα, σίγουρα έχουμε να δούμε ενδιαφέροντα πράγματα στα επόμενα GP!
-
Ο χρήστης Di0 έγραψε:
Πολλές οι μάχες πάντως στις θέσεις 3 έως... αν καταφέρουν και οι McLaren να μένουν στον αγώνα, σίγουρα έχουμε να δούμε ενδιαφέροντα πράγματα στα επόμενα GP!Αυτό που γίνεται με τη McLaren έχει ξεπεράσει προ πολλού τα όρια της γελοιότητας και η κατρακύλα δεν έχει τελειωμό. Ακόμα και η Minardi να τα έκανε αυτά, θα γελούσε όλος ο πλανήτης. Όπως είπε πρόσφατα στο Top Gear ο Ιερεμίας, με αφορμή του τεστ της McLaren Mercedes, 'γιατί δεν βάζουν **αυτό ** το αυτοκίνητο να τρέξει στη F1;'
-
Οι καλυτερες φωτο απο Nurburgring για το desktop σας εδω:
http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... ace_id=251
-
Παρόλα αυτά ο Dennis, αντί να βάλει μυαλό και να στρώσει την ομάδα του, συνεχίζει να κορο'ι'δεύει ευατόν και αλλήλους (με τις χαζές δηλώσεις του)...
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Οι καλυτερες φωτο απο Nurburgring για το desktop σας εδω:http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... ace_id=251
Η πρώτη photo με την Renault είναι όντως καταπληκτική!
Με Ferrari δεν έχει??? -
Αν εχει λεει... Schumi προσωπο και οπισθια F2004
-
Ο χρήστης Di0 έγραψε:
Ναι την ξαναείδα τώρα τη φάση, έχεις δίκιο dienekes ο Barichellο δε μπορεί να κάνει και πολλά, γυρνάει και το τιμόνι από την άλλη όταν καταλαβαίνει τι γίνεται. Όπως επίσης και ο staavros έχει δίκιο, έτσι όπως έρχεται ο Sato μάλλον ευθεία θα συνέχιζε. Κρίμα, θα ήθελα πολύ να τον δω στο βάθρο!Πολλές οι μάχες πάντως στις θέσεις 3 έως... αν καταφέρουν και οι McLaren να μένουν στον αγώνα, σίγουρα έχουμε να δούμε ενδιαφέροντα πράγματα στα επόμενα GP!
Για το περιστατικό φταίει μάλλον ο εκνευρισμός του Sato. Πριν μπει στα pits είχε αυξήσει τη διαφορά του και με ένα γρήγορο pit stop θα βρισκόταν μπροστά από τον Μπάρι. Αν όμως προσέξει κανείς το βίντεο στο pit stop κολάει ο εμπρός αριστερός τροχός και δεν βγαίνει η ζάντα με αποτέλεσμα να χάσει εκεί τουλάχιστον 1,5΄΄ και να βγεί ακριβώς πίσω από τον Μπαρικέλο. Λόγω του εκνευρισμού έκανε αυτή την επίθεση αυτοκτονίας, λόγω του εκνευρισμού παραβίασε το όριο ταχύτητας στα pits όταν μπήκε να αλλάξει ρύγχος, λόγω του εκνευρισμού θα κοπανούσε και στον Αλόνσο βγαίνοντας από τα pits και για τον ιδιο λογο και πάλι μάλλον πίεσε τον κινητήρα τόσο που έσπασε.
Η ουσία είναι ότι η απερισκεψία αυτή στοίχισε στην BAR πολύτιμους βαθμούς στο κυνήγι της δεύτερης θέσης, χάρισε πολύτιμους βαθμούς στη renault που είναι η κύρια ανταγωνίστρια γι' αυτή και χάρισε και ένα βαθμό στη williams που επίσης θεωρητικά παλεύει για τη δεύτερη θέση.
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟΝ κ. ΣΑΤΟ. -
Ο χρήστης panlaw έγραψε:
Για το περιστατικό φταίει μάλλον ο εκνευρισμός του Sato. Πριν μπει στα pits είχε αυξήσει τη διαφορά του και με ένα γρήγορο pit stop θα βρισκόταν μπροστά από τον Μπάρι. Αν όμως προσέξει κανείς το βίντεο στο pit stop κολάει ο εμπρός αριστερός τροχός και δεν βγαίνει η ζάντα με αποτέλεσμα να χάσει εκεί τουλάχιστον 1,5΄΄ και να βγεί ακριβώς πίσω από τον Μπαρικέλο. Λόγω του εκνευρισμού έκανε αυτή την επίθεση αυτοκτονίας, λόγω του εκνευρισμού παραβίασε το όριο ταχύτητας στα pits όταν μπήκε να αλλάξει ρύγχος, λόγω του εκνευρισμού θα κοπανούσε και στον Αλόνσο βγαίνοντας από τα pits και για τον ιδιο λογο και πάλι μάλλον πίεσε τον κινητήρα τόσο που έσπασε.Για το περιστατικό με τον τροχό, τουλάχιστον, δεν υπήρχε κάποιος λόγος να εκνευριστεί. Χωρίς να το έχω μπροστά μου το βίντεο, θυμάμαι ότι ακόμα και όταν είχαν πλέον αντικαταστήσει τον τροχό, η μάνικα του καυσίμου ήταν ακόμα βιδωμένη. Στην πραγματικότητα δηλαδή δεν καθυστέρησε στο πιτ στοπ.
-
Ο χρήστης dienekes έγραψε:
Για το περιστατικό φταίει μάλλον ο εκνευρισμός του Sato. Πριν μπει στα pits είχε αυξήσει τη διαφορά του και με ένα γρήγορο pit stop θα βρισκόταν μπροστά από τον Μπάρι. Αν όμως προσέξει κανείς το βίντεο στο pit stop κολάει ο εμπρός αριστερός τροχός και δεν βγαίνει η ζάντα με αποτέλεσμα να χάσει εκεί τουλάχιστον 1,5΄΄ και να βγεί ακριβώς πίσω από τον Μπαρικέλο. Λόγω του εκνευρισμού έκανε αυτή την επίθεση αυτοκτονίας, λόγω του εκνευρισμού παραβίασε το όριο ταχύτητας στα pits όταν μπήκε να αλλάξει ρύγχος, λόγω του εκνευρισμού θα κοπανούσε και στον Αλόνσο βγαίνοντας από τα pits και για τον ιδιο λογο και πάλι μάλλον πίεσε τον κινητήρα τόσο που έσπασε.
Για το περιστατικό με τον τροχό, τουλάχιστον, δεν υπήρχε κάποιος λόγος να εκνευριστεί. Χωρίς να το έχω μπροστά μου το βίντεο, θυμάμαι ότι ακόμα και όταν είχαν πλέον αντικαταστήσει τον τροχό, η μάνικα του καυσίμου
ήταν ακόμα βιδωμένη. Στην πραγματικότητα δηλαδή δεν καθυστέρησε στο πιτ στοπ.Ακόμη κι έτσι να είναι πρώτον γενικώς το πιτ στοπ ήταν σχετικώς αργό και του στέρησε το προσπέρασμα μέσα στα πίτ και δεύτερον η συμπεριφορά του στοίχησε ακριβα στη BAR
-
Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
Δεν νομίζω να αφήνουν ένα μονοθέσιο τόσο οριακά γεμάτο πριν από τα προγραμματισμένα pit stop ώστε αν το safety car συμπέσει με κάποιο από αυτά να μην καταφέρει να ολοκληρώσει τους 3-4 γύρους που θα χρειαστούν. Άλλωστε και η κατανάλωση μειώνεται όταν υπάρχει το sc λόγω μικρότερων ταχυτήτων. Τόσο λίγα καύσιμα να έχουν απομείνει δηλαδή? Δεν ξέρω, μπορεί να κάνω και λάθος....
Δεν μπορείς να το αποκλείσεις όμως... Πλακα θα εχει να γίνει κάτι τέτοιο.
Δεν ισχύει αυτό το σενάριο. Στο άρθρο αναφέρεται οτι η pit-lane θα παραμείνει κλειστή από τη στιγμή που θα βγεί το SC στην πίστα μέχρι να περάσει την έξοδό της με όλα τα μονοθέσια σε σχηματισμό από πίσω του. Δηλαδή μόνο για 2 γύρους [ή τουλάχιστον έτσι το κατάλαβα εγώ. Αν κάνω λάθος διορθώστε με]
Μόνο που δεν μπορώ να καταλάβω τη σκοπιμόντητα αυτού του κανονισμού.
Παρακάτω που λέει οτι δεν θα σβήνει τα φώτα για να προειδοποιεί οτι θα βγεί στο τέλος του γύρου ή πως ο πρωτοπόρος πρέπει να κόψει αμέσως μόλις ειδοποιηθεί για το SC, ok. αλλά γιατί να απαγορευτεί η είσοδος στα pits? -
Για τα υπόλοιπα του αγώνα τώρα...
'Ι don't undrestand how 26 of the finest drivers can turn into a bunch of hooligans at the first bend.'
John Watson
[Φυσικά οι οδηγοί τώρα είναι 20...:-(( ]
Παρ'όλο που παίχτηκαν κάποια replays από τη φάση αυτή, είδα μόνο ένα-δυό γενικά όπου γίνονται πολλά πράγματα ταυτόχρονα και άντε να παρακολουθήσεις κάτι συγκεκριμένο που θες..., και μέσα από τον JPM δεν μπορείς να καταλάβεις πολλά πράγματα για το τι συμβαίνει γύρω από το μονοθέσιο.Γεγονός είναι οτι όταν έφτασαν στην πρώτη στροφή, επικρατούσε ένα γενικότερο στρίμωγμα, οπότε είναι μάλλον εκπληκτικό το γεγονός οτι τέτοιες φάσεις έιναι σχετικά σπάνιες...
Η εκτίμηση μου για το συμβάν είναι ότι λόγω των αψιμαχιών που έγιναν για τις θέσεις 1 - 5, ο Μπαρικέλο κλείστικε και αναγκάστηκε να επιβραδύνει αρκετά. Ο Μοντόγια που εχόταν φουριόζος από πίσω (φαίνεται από μέσα οτι προσπαθεί να πάρει θέση για να τον προσπεράσει) φρενάρει με τη σειρά του αλλά δεν είναι αρκετό, και κόβει το τιμόνι αριστερά όπου φαίνεται (τονίζω το φαίνεται) να υπάρχει κενός χώρος. Δυστυχώς όμως εκεί προσπαθεί να πάει και ο Ράλφ, οπότε η επαφή είναι αναπόφευκτη. Για το μόνο που λυπήθηκα είναι ότι καταστράφηκε και ο αγώνας του Ντα Μάτα που δεν έφταιγε σε τίποτα, ούτε είχε άμεση σχέση με το γεγονός γιατί ήταν αρκετά πίσω. Επίσης, για το γεγονός ότι εγκατέλειψε ο Ράλφ, ενώ ο κύριος υπαίτιος συνέχισε (σχεδόν) κανονικά τον αγώνα.Η κίνηση του Σάτο στον Μπαρικέλο στην ίδια στροφή, αρκετούς γύρους αργότερα, του προσέθεσε πολλούς πόντους (στα μάτια τα δικά μου τουλάχιστον) γιατί έδειξε ότι το θέλει το κάτι παραπάνω και δεν κάθησε στα αυγά του σαν καλό ρομποτάκι. Δείχνει ότι ο 'αγωνιστικός τσαμπουκάς' (με την καλή έννοια) υπάρχει ακόμα.
Βέβαια, αν είχε καταφέρει να περάσει θα το εκτιμούσα ακόμα περισσότερο, αλλά λέμε τώρα...Κατά τα άλλα ήταν σχετικά βαρετός ο αγώνας αλλά...
Σταύρος
-
Τελικα ρε παιδια τι οδηγους θελουμε να βλεπουμε; Και τι ειδους αγωνες θελουμε να βλεπουμε;
Δε φτανει που το νεο βαθμολογικο συστημα εχει εκτοξευσει τη βαθμοθηρια στα υψη, κραζουμε και οσους οδηγους μας κανουν να ευχαριστιομαστε.
Ο Ρουμπενς ειπε παπαριά και το ξερει. Αν περιμενε κινηση απο το Σατο θα τον εκλεινε η θα του εκοβε τη φορα στην προηγουμενη στροφη. Ο Σατο ηξερε οτι μοναδικη περιπτωση να περασει ηταν να αιφνιδιασει. Και αυτο πηγε να κανει.
Και φυσικα αν ελεγα εγω τον εξεταστη μου οτι δεν εβλεπα τους καθρεφτες μου δεν θα μου εδινε ουτε Β ερασιτεχνικο. Οχι super licence για F1! Αστεια δικαιολογια. Ο Σουμι πως απεφυγε τον Πανις δηλαδη;Το προβλημα δυστυχως ξεκιναει απο το οτι οι δημοσιογραφοι προτιμανε την ευκολη λυση, που ειναι να κραζουν οποιον βρουν. Και φυσικα ο ευκολος στοχος ειναι οσοι κανουν ενεργειες και οχι οσοι περιμενουν στην ουρα να εγκαταλλειψει ολος ο κοσμος να νικησουν. Στο τελος-τελος που ξερετε οτι ο Σατο δεν ειχε σκοπο να κυνηγησει τον ΜΣ; 13' σε 15 γυρους ειχε.
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Τελικα ρε παιδια τι οδηγους θελουμε να βλεπουμε; Και τι ειδους αγωνες θελουμε να βλεπουμε;Δε φτανει που το νεο βαθμολογικο συστημα εχει εκτοξευσει τη βαθμοθηρια στα υψη, κραζουμε και οσους οδηγους μας κανουν να ευχαριστιομαστε.
Ο Ρουμπενς ειπε παπαρια και το ξερει. Αν περιμενε κινηση απο το Σατο θα τον εκλεινε η θα του εκοβε τη φορα στην προηγουμενη στροφη. Ο Σατο ηξερε οτι μοναδικη περιπτωση να περασει ηταν να αιφνιδιασει. Και αυτο πηγε να κανει.
Και φυσικα αν ελεγα εγω τον εξεταστη μου οτι δεν εβλεπα τους καθρεφτες μου δεν θα μου εδινε ουτε Β ερασιτεχνικο. Οχι super licence για F1! Αστεια δικαιολογια. Ο Σουμι πως απεφυγε τον Πανις δηλαδη;Το προβλημα δυστυχως ξεκιναει απο το οτι οι δημοσιογραφοι προτιμανε την ευκολη λυση, που ειναι να κραζουν οποιον βρουν. Και φυσικα ο ευκολος στοχος ειναι οσοι κανουν ενεργειες και οχι οσοι περιμενουν στην ουρα να εγκαταλλειψει ολος ο κοσμος να νικησουν. Στο τελος-τελος που ξερετε οτι ο Σατο δεν ειχε σκοπο να κυνηγησει τον ΜΣ; 13' σε 15 γυρους ειχε.
Φυσικά και όλοι μας είμαστε με τους πιλότους που τολμάνε και δημιουργούν θέαμα. Το θέμα στην συγκεκριμένη περίπτωση του Σάτο είναι ότι δεν πήγε να προσφέρει θέαμα αλλά να αυτοκτονήσει κι αυτός και η ομάδα του.
Στο συγκεκριμένο σημείο που έγινε το συμβάν δεν θυμάμαι να έχει προσπεράσει κανείς εκτός αν μιλάμε για ντουμπλάρισμα. Ή λοιπόν αυτό που έκανε ήταν ανωριμότητα ή ο Σάτο θέλησε να γίνει ήρωας.
Όσον αφορά το αν θα απειλούσε τον πρώτο αν πέρναγε νομίζω ότι έπρεπε να καλύπτει 1΄΄ στο γύρο, όταν ο Σουμάερ γυρνούσε τουλάχιστον 0,8'' έως 1,2΄΄ πιο γρήγορα όταν ήθελε να ανοίξει τη διαφορά. Απλά θα τον έλεγχε διακριτικά και τελικά στην καλύτερη περίπτωση θα τερμάτιζε 5-6΄΄ πίσω του, αν βέβαια αντέχε ο κινητήρας του στην πίεση και μάλιστα όταν ήταν ήδη καταπονημένος έχοντας κάνει 50 από τους 60 γύρους. Άρα μια τρύπα στο νερό. -
Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
Πάντως με εξέπληξαν ευχάριστα κ οι Renault κ McLaren με τις επιδόσεις τους άσχετα ότι πάλι ένας από τους οδηγούς της ομάδας μου θα ξεκινήσουν από το τέλος.
Περιμένω με αγωνία τον αγώνα. Αχ ας μη εξκαταλείψει πάλι ο Κιμι. Φτάνει η νίκη που έχασε πέρυσι...
Βρε τι γκαντέμης που είμαι!!!
Ο αγώνας καλός ήταν όπως παντα από την 3η θέση κ πάτω. Αυτό που μου κάνει τρομερή εντύπωση είναι γιατί επιμένουν να βάζουν το Barri σε διαφορετική στρατηγική κ μπλέκει στην κίνηση... Μήπως θέλουν να δείξουν 1000 κ έναν τρόπους πως να κάνεις το 1-2 με την F2004.
Πάντως ο Schumi ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος αυτό το σαββατοκύριακο.
-
Δυο, τρεις παρατηρησεις.
Ειναι λαθος να στεκομαστε στο λαθος του Σατο που φυσικα οφειλεται στην ορμη της νιοτης (σημειωστε οτι ο Σατο λογω της απολυτης κυριαρχιας του στις junior κατηγοριες δεν εχει δουλεψει τοσο το racecraft του). Το κυριο θεμα με τον Σατο ειναι οτι ηταν καθαρα μπροστα απο τον JB. Σας το ειχα πει οτι ο Taku ειναι πολυ ικανος και οτι για μενα τουλαχιστον ο JB ειναι απλα καλος. Η προβλεψη μου ειναι οτι απο εδω και περα σε οποια πιστα ο Taku δεν υπολειπεται σε πειρα θα ειναι ειτε μπροστα ειτε πολυ κοντα. Αν φυσικα ο Richards δε βαλει τα βρωμοχερα του και ανακατεψει τη τραπουλα. Και φυσικα στη Suzuka θα ριξει στον JB μισο δευτερο τουλαχιστον. Οχι γιατι ξερει τη πιστα (αλλωστε στην Ιαπωνια εκανε μονο μια σεζον στις junior κατηγοριες) αλλα γιατι ειναι drivers circuit.
Κατα τα αλλα ο MS ηταν απλα αλλου. Μετα το φιασκο του Μονακο το χρειαζοταν αυτο ακι το εκανε. Κακα τα ψεμματα οταν θελει κατι ο Γερμανος, δεν τον σταματαει κανεις. Φυσικα και λιγη βοηθεια απο την ομαδα που τρικλοποδιασε τον RB ετσι για να ειναι σιγουροι.
Τελος, ο JT ξαναεστειλε τον FA για περισυλλογη και ψυχαναλυση. Ετσι για να το εμπεδωσουν οι τυποι στο Autosport που στη περιγραφη του Μονακο αντι να πουν για το πως ο JB και ο FA εχασαν καθαρα, ανακαλυψαν θεμα με την ανανεωση του συμβολαιου του... Και μη χειροτερα!
ΥΓ Αυτες οι ανακοινωσεις της Williams ηταν δροσεροτατες. Να ειναι καλα οι ανθρωποι, εχουν χιουμορ...
European GP 2004