-
Προσωπικά δεν ξαναγοράζω αμάξι από τον όμιλο Σ.....
Άσε που άμα ψάχνεις να ξεχωρίσεις στο αυτοκίνητο, επιλέγοντας ανάμεσα σε μικρομεσαία, συνήθως κάνεις μλκια -
Οντως εχω ακουσει ασχημα λογια για τον Σακαρακη.Αλλα ειναι μια αξιολογη προταση αυτη της mitsu.
-
Ας αλλάξει ο εισαγωγέας και μόνο τότε θα μπω καν στην διαδικασία να κοιτάξω ένα προσπέκτους. Μέχρι τότε είναι σαν να μην υπάρχουν για εμένα. Την έχω πατήσει δις....
Και όπως λέει και η παροιμία: Το δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού.
Άρα παραέγινα 'σοφός', φτάνει.
Γενική συμβουλή στην αγορά οποιουδήποτε αυτοκινήτου... Προσπαθήστε να επιλέξετε μάρκα που δεν υπάρχει μόνο ένας αντιπρόσωπος.... -
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Ειλικρινά δεν βλέπω το λόγο να ξοδέψει κανείς 20Κ για να κυκλοφορεί στην πόλη και μόνο. Καλύτερα να σκεφθείς άλλες εναλλακτικές.
Εγώ με ένα Bravo κυκλοφορώ αλλά κυρίως το απολαμβάνω σε ταξίδια και σε στροφιλίκια.
Για σκέψου το ξανά!.Το Bravo ειναι ευρυχωρο?
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Καλησπερα σε ολους και ευχαριστω εκ των προτερων σε οσους μπορεσουν να απαντησουν,θα με βοηθησουν παρα πολυ.Θελω να αγορασω καινουριο αυτοκινητο κοντα στα 20.000 Ευρω,για χρηση μεσα στην πολη κυριως.Υποψιν,δεν εχω παιδια,οικογενεια κτλ και επισης ειμαι αρκετα ψηλος και χοντρος (αρα μικρα και αγωνιστικα αυτοκινητα αποκλειονται).
Μου εχουν πει επισης πολυ καλα λογια για το Mazda 6,θα θελα τη γνωμη σας.Ευχαριστω πολυ!To Mazda 6 για μεσα στην πολη?
Για μεσα στην πολη αγαπητε maximum καποιο μικρομεσαιο και με αυτοματο κιβωτιο σιγουρα!
Απο Auris, Golf, Megane, Astra, 308, C4, κλπ κλπ... απο ολα εχει ο μπαχτσες!
Το πιο ομορφο (στα δικα μου ματια) απο αυτα που προτεινεις φιλε ειναι το Megane κατα την αποψη μου, αλλα δεν ακουγονται καλα λογια για την εταιρια και αυτο με προβληματιζει.
-
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
... Γενική συμβουλή στην αγορά οποιουδήποτε αυτοκινήτου... Προσπαθήστε να επιλέξετε μάρκα που δεν υπάρχει μόνο ένας αντιπρόσωπος....- ... άπειρο!
Το aftersales και γενικά η μελλοντική συμβίωση με οποιαδήποτε επιλογή είναι ουσιαστικότερη από τη στιγμή της παραγγελίας!
-
Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:
Γιατι ρε μια χαρα αμαξι ειναι το καινουριο lancer.Ομορφο κινητηρας 1.8 με 143 αλογα και τιμη κομπλε τι σε χαλαει?ΠΟΛΛΑ
Η τιμή του πώς είναι κομπλέ; 22 χιλιάρικα για το intense είναι λίγα;
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Προτείνω να κοιτάξεις το νέο Astra που βγαίνει φθηνό και σε πολύ καλή τιμή.
αν το ξαναπεις , να σου κανει το δεξι πισω φλας της is....
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Γιατι ρε μια χαρα αμαξι ειναι το καινουριο lancer.Ομορφο κινητηρας 1.8 με 143 αλογα και τιμη κομπλε τι σε χαλαει?
ΠΟΛΛΑ
Η τιμή του πώς είναι κομπλέ; 22 χιλιάρικα για το intense είναι λίγα;
Αφου το intense νομιζω ειναι το φουλ.
http://www.mitsubishi-motors.gr/equipme ... del_id=160
-
Ενώ υπάρχουν 1,4Τ του λέτε να πάει να πάρει 1,8 ατμόσφαιρά ??????????????????
Στο ' 80 ζούμε ή κάτι έχω χάσει από το lag ?
Μείνε στα φρέσκα.
**1o . Astra 16t **
Megane 1.4t 3πορτο
Bravo 1.4t
Mito 1.4t (αν χωράς και σου καλύπτει τις ανάγκες)
Corsa ( τα ίδια με την Mito αλλά χωρίς style )Δες τα από κοντά , Μπες μέσα , δες που χωράς και αισθάνεσαι ευχάριστα. Κάνε τεστ drive και αποφάσισε δίνοντας τα λιγότερα .
Του Vag τα βρίσκω γερασμένα και άχρωμα εξάλλου αλλάζουν ,
Αν μπορείς να περιμένεις τότε βάλε στην λίστα
Alfa Julietta
Ford Focus -
Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:
Γιατι ρε μια χαρα αμαξι ειναι το καινουριο lancer.Ομορφο κινητηρας 1.8 με 143 αλογα και τιμη κομπλε τι σε χαλαει?Σάμπως γνωρίζει...
To ξαναλέω intense με κλειστά μάτια! στα 20.310 ευρώ ξέρει πολλά αυτοκίνητα made in Japan? Που.. (ευτυχώς όχι TSI που πάει... αλλά χαλάει) (και ευτυχώς όχι turbo που πάλι χαλάει, άραγε ποιος γυρνάει στην δεκαετία 80, ο γιαπωνέζος που ΔΕΝ σπάει ΔΕΝ χαλάει ή οι σημερινοί turbάτοι της τωρινής δεκαετίας με τα χίλια μίρια προβλήματα σε βάθος χρόνου? ) ...συνεχίζω, με εξοπλισμό 9 αερόσακων (ένας στα γόνατα του οδηγού) τύπου κουρτίνας (δες το link που σου παρέθεσα και αν το διαβάσεις θα καταλάβεις γιατί είναι σημαντικό να έχουν όλοι πλέον τύπου κουρτίνας!) με 18άρες ζάντες αλουμινίου, με μπάρα θόλων μπροστά, με αντιστρεπτικτούς ράβδους μπρος-πίσω, με ένα σασί πιο άκαμπτο από το EVO 9 (!) με προηγμένη ανεξάρτητη ανάρτηση και στους 4 τροχούς, πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, κρεμαγιέρα με υδραυλική υποβοήθηση και όχι ηλεκτρική, με ESP & ABS με EBD, 5άστερο ΠΑΝΤΟΥ, με ηχοσύστημα (650W) 8 ηχείων + 1 υπογούφερ με εναλλαγή 6 CDs + λειτουργία MP3 'Rockford Fosgate' (μία εκ των κορυφαίων εταιρειών συστημάτων ήχου στον κόσμο), με Κιτ κινητού τηλεφώνου με δυνατότητα υποστήριξης Bluetooth / Hands-free, με χειριστήριο στο τιμόνι, cruise control, αισθητήρες φωτών, αισθητήρες θερμοκρασίας, αισθητήρες βροχής, κλιματισμό, ηλεκτρικούς και θερμαινόμενους καθρέπτες, δερμάτινο τιμόνι, δερμάτινο λεβιέ ταχυτήτων, Προβολείς ομίχλης...και τόσα άλλα που μπορείς να δεις εδώ:
http://www.lancerclub.gr/forum/viewtopic.php?f=7&t=1796
Ξέχασα να πω ίσως το πιο σημαντικό! Λόγω του συστήματος μεταβλητού χρονισμού και βύθισης των βαλβιδών MIVEC της Mitsubishi στους εκκεντροφόρους εισαγωγής και εξαγωγής, υπό συνθήκες χαμηλών στροφών, το σύστημα κλείνει τις βαλβίδες εισαγωγής νωρίτερα, για να διατηρήσει τη μέγιστη ποσότητα αέρα μέσα στον κύλινδρο και για να παραγάγει υψηλότερη ροπή, ώστε να μειώσει την κατανάλωση σε συνθήκες πόλης. Έτσι το lancer καταφέρνει να είναι ίσως το οικονομικότερο στην κατηγορία του σε 'normal' οδήγηση!
Μπορεί κάποιος να μου βρει όλα αυτά στην παραπάνω τιμή και φυσικά με την κορυφαία αξιοπιστία των γιαπωνέζων?
Δύσκολο...
-
Eντάξει, πάω πάσο, μπορείς να απαγγείλεις άπταιστα το pres-kit!!
Αυτό με τα κλειστά μάτια μην το λες μόνο, πάει αλλού συνειρμικά ο νους...
Πες μου ένα αμάξι της κατηγορίας που να μην έχει αντιστρεπτικές μπρος/πίσω. Αν για το lancer είναι πρόοδος αυτό, πάσο, αλλά δεν θα πρεπε να το θάβεις τόσο, δεν είναι τόσο χάλια.
Το intense είναι από τα πιο ό,τι να ναι αμάξια που έχω οδηγήσει ποτέ. Μοτέρ καλούτσικο, χωρίς να είναι τπτ το φοβερό (και δεν το συγκρίνω με τα τουρμπιγιόν φυσικά). Έχει ακριβές μπροστινό, αλλά μαλακή ανάρτηση με 18αρα και λάστιχο σπορ προσανατιλισμού=epic lol.
Για το εσωτερικό δεν μιλάω, κλασσική γιαπωνεζίλα με το θετικό της και τα αρνητικά της. Το θετικό είναι πως φαίνεται ότι δεν θα σου μείνει στο χέρι κάποιο κομμάτι.
Το παραλήρημά για τους τούρμπο δεν το σχολιάζω καν, έχω βαρεθεί τις αρλούμπες των fanboys που η εταιρεία στην οποία έχουν μετοχές (γιατί δεν εξηγείται αλλιώς τέτοια εμπάθεια) δεν εφοδιάζει τις αμαξάρες τους με μοτέρ που έχουν να πουν κάτι την σημερινή εποχή.
Τα ίδια λες και για τα CZT ή εκείνα είναι μιτσούμπα και δεν έχουν πρόβλημα; -
Απάντηση δεν πήρα ακόμα...Υπάρχει κάποιο στην κατηγορία με αυτήν την τιμή και τον εξοπλισμό? Και αν κατάλαβα καλά το κατατάσεις στην μετριότητα...όπως μας λες???
Δηλαδή ο συντάκτης του topgear.gr όταν λέει ότι '...Η κατηγορία δεν συνηθίζει να έχει αυτοκίνητα που όταν τα πιέζεις εξακολουθούν να εκτελούν με ακρίβεια τις εντολές σου...' του φαίνεται και αυτονού για 'πιο ό,τι να ναι αμάξια' όπως λες?
Εκτός αν διαβάζεις autobild.gr (εκεί να δεις γέλιο, αυτοαναιρούντε μόνοι τους) δες εδώ: http://www.lancerclub.gr/forum/viewtopic.php?f=7&t=1794
Λες:
'Για το εσωτερικό δεν μιλάω, κλασσική γιαπωνεζίλα με το θετικό της και τα αρνητικά της. Το θετικό είναι πως φαίνεται ότι δεν θα σου μείνει στο χέρι κάποιο κομμάτι.'
Γιατί ξέρεις πολλά γιαπωνέζικα να σου έχουν μείνει στο χέρι κομμάτια τους..? Εγώ όχι! Ξέρω όμως πολλά ευρωπαϊκά (ναι,ναι αυτά με τα ποιοτικά κομμάτια... ) να σπάνε, να μην δουλεύουν, και γενικά να βλαστημάς την ώρα και την στιγμή που τα πλήρωσες....δήθεν για ποιοτικότερα των γιαπωνέζων...αλλά στην πορεία....άλλα βλέπει και καταλαβαίνει η τσέπη σου!
-
Α δηλαδή τα focus, leon, golf V κλπ δεν είναι ακριβή όταν τα πιέσεις; Οκ, πάω πάω, αν το λέει ο συντάκτης του tg...
Σου εξήγησα γιατί το θεωρώ ό,τι να ναι. Το leon πχ έχει σαφώς σφιχτό setup με ξεκάθαρο προσανατολισμό σε σχέση με ένα 308 πχ που είναι πιο μαλακό με πιο ταξιδιάρικο χαρακτήρα.
Αμάξι με μαλακή ανάρτηση και 18αρες με απόλυτο λάστιχο δεν το λες ξεκάθαρο, πώς να το κάνουμε. Το θετικό από την άλλη είναι ότι μπορείς να το πλασάρεις με μεταφορά βάρους, αλλά δεν νομίζω πως ο μέσος αγοραστής ενός λάνσερ θα πάει να του κάνει αυτά που του έκανα εγώ.
Από και και πέρα, με ακριβώς ίδια τιμή και ίδιο εξοπλισμό δεν ξέρω αν υπάρχει, αλλά σίγουρα στα 21k περίπου που θα κληθείς να δώσεις υπάρχουν εξίσου καλές αν όχι καλύτερες επιλογές. Οπότε το με κλειστά μάτια περιττεύει.
Ο χρήστης fnwokke έγραψε:
Λες:
'Για το εσωτερικό δεν μιλάω, κλασσική γιαπωνεζίλα με το θετικό της και τα αρνητικά της. Το θετικό είναι πως φαίνεται ότι δεν θα σου μείνει στο χέρι κάποιο κομμάτι.'
Γιατί ξέρεις πολλά γιαπωνέζικα να σου έχουν μείνει στο χέρι κομμάτια τους..? Εγώ όχι!
Ευχαριστώ που επαναλαμβάνεις αυτό που λέω.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Από και και πέρα, με ακριβώς ίδια τιμή και ίδιο εξοπλισμό δεν ξέρω αν υπάρχει, αλλά σίγουρα στα 21k περίπου που θα κληθείς να δώσεις υπάρχουν εξίσου καλές αν όχι καλύτερες επιλογές. Οπότε το με κλειστά μάτια περιττεύει.Για βρες μας...άντε περιμένουμε... Ώσπου να βρεις ...την καλημέρα μου...είναι 6 το πρωί!
-
Ο χρήστης fnwokke έγραψε:
Από και και πέρα, με ακριβώς ίδια τιμή και ίδιο εξοπλισμό δεν ξέρω αν υπάρχει, αλλά σίγουρα στα 21k περίπου που θα κληθείς να δώσεις υπάρχουν εξίσου καλές αν όχι καλύτερες επιλογές. Οπότε το με κλειστά μάτια περιττεύει.
Για βρες μας...άντε περιμένουμε...
Ποιοί περιμένετε ακριβώς; Ελάτε να γνωριστούμε, κερνάω σπιτικό τσιπουράκι.
Χαίρομαι που γελάς τόσο πάντως, θα έχεις μια μακρά και υγιέστατη ζωή.bravo, astra, leon, golf με λίγο ζόρι στα οικονομικά, 308 off the top of my head είναι μια χαρά επιλογές και σίγουρα δεν αφήνουν την lancerια μόνη στην κορυφή
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Από και και πέρα, με ακριβώς ίδια τιμή και ίδιο εξοπλισμό δεν ξέρω αν υπάρχει, αλλά σίγουρα στα 21k περίπου που θα κληθείς να δώσεις υπάρχουν εξίσου καλές αν όχι καλύτερες επιλογές. Οπότε το με κλειστά μάτια περιττεύει.
Για βρες μας...άντε περιμένουμε...
Ποιοί περιμένετε ακριβώς; Ελάτε να γνωριστούμε, κερνάω σπιτικό τσιπουράκι.
Χαίρομαι που γελάς τόσο πάντως, θα έχεις μια μακρά και υγιέστατη ζωή.bravo, astra, leon, golf με λίγο ζόρι στα οικονομικά, 308 off the top of my head είναι μια χαρά επιλογές και σίγουρα δεν αφήνουν την lancerια μόνη στην κορυφή
Εμ με αυτά που λες δεν θα γελάμε?
Καλημέρα, πάω για ύπνο...
-
Χαίρομαι που σε διασκεδάζω, όνειρα γλυκά να έχεις lancerόβιε μου!
(φυσικά απάντηση επί της ουσίας, ουδεμία!)
-
για την ιστορια παντως φιλε με το press kit, ο κοσμος την εχει κατω κατω στον πινακα των πωλησεων την επιλογη σου. Μαλλον προτιμα κατι που να χαλα, να μην παει, να ειναι ακριβο...
χαρα σε σας που ανακαλυψατε το Αγιο Δισκοποτηρο και να χαιρεστε την επιλογη σας.... εμεις οι υπολοιποι δεν φταιμε σε κατι ομως.
Επισης εσενα μπορει να ειναι made in Japan... αλλα τα αλλα ειναι made in Germany, Italy, Spain, France κλπ... Τρωγεται αυτο που εχεις, αλλα σου ευχομαι καποτε να αξιωθεις να παρεις κατι καλυτερο να δεις πως ειναι να οδηγεις κανονικο αμαξι
-
Ο χρήστης fnwokke έγραψε:
Μπορεί κάποιος να μου βρει όλα αυτά στην παραπάνω τιμή και φυσικά με την κορυφαία αξιοπιστία των γιαπωνέζων?
Δύσκολο...
Και ακόμα πιο δύσκολο να έχουν την κορυφαία αξιοπιστία του Σ
ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ!!!