-
Σαφώς το 2ο,το εσωτερικό του Seicento.
Και εξηγούμαι: στο εσωτερικό του Sei βρίσκεις και ψιλά,ενώ στο εσωτερικό του C1 το πολύ πολύ
κάνα σανδάλι να βρεις (ή ότι στο κόρακα είναι εκείνο το καφέ πράμα που είναι πεταμένο).Διαφωνώ με το να συζητάμε για Seicento εν έτει 2010,με τις γνωστές του επιδόσεις σε ασφάλεια,χώρους
και ποιότητα. -
Ενώ να συζητάμε για αυτοκίνητα χωρίς A/C, ηλεκτρικά παράθυρα και να κάνουν και 10 χιλιάρικα συμφωνείς?
Και που τους είδες τους χώρους στα τρίδυμα, μιά βαλίτσα πήγα να βάλω πίσω και δεν έμπαινε από το τζαμάκι...
-
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
Σε λάθος αμάξι μπήκες.... δεν είναι έτσι.... που είναι το στροφόμετρο;; το cd;;;Τι ήιελες να συγκρίνω, το 900άρι S των 7500€, με αυτό που πήρε η γυναίκα σου που κοντεύει τα 12Κ? Έτσι είναι το βασικό C1 που κάνει 9500€, όσο και το τότε Sei Sporting που δείχνω, το πιό πλούσιο μικρό της τότε εποχής (A/C, bucket, δερμάτινο τιμόνι και λεβιές, ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα, ζάντες αλουμινίου, σπορ ανάρτηση). Οπότε το να παίρνεις σήμερα με τα ίδια λεφτά ένα ξεβράκωτο τρίδυμο, ή να θέλει κοντά 12 χιλιάρικα για βρακωμένο, δεν είναι και καμιά ιδιαίτερη πρόοδος, ούτε και τίποτα για να τρελαίνεσαι...
-
Ο χρήστης asteris έγραψε:
Ενώ να συζητάμε για αυτοκίνητα χωρίς A/C, ηλεκτρικά παράθυρα και να κάνουν και 10 χιλιάρικα συμφωνείς?Και που τους είδες τους χώρους στα τρίδυμα, μιά βαλίτσα πήγα να βάλω πίσω και δεν έμπαινε από το τζαμάκι...
Καταρχάς,στα 10800 τιμή καταλόγου τα παίρνεις τα παραπάνω που θες.Συν κάτι πριμοδοτικά
απο κάθε εταιρία,όλο και κάτι θα γλυτώσεις.Εγώ στο Sei δεν βολεύομαι πίσω,στο Aygo βολεύτηκα.Για το τζαμάκι, βάλε 2 μικρότερες αντι για μια μεγάλη.
Αλλά,γράψε τα παραπάνω στα παλαιότερα των υποδημάτων σου αν θες,
την ασφάλεια σου μην τη γράφεις αδερφέ.
Αν είναι δυνατόν να σκεφτόμαστε αμάξι με 1.5 αστέρι στο ncap εν έτει 2010 έχοντας παράλληλα
πολλές επιλογές ασφαλών και φθηνών οχημάτων. -
Δεν είπα να πάρει Seicento, εννοώ ότι η τεχνολογία προχωράει. Αν το 2000 έπαιρνες με 9500€ ένα Sei sporting γεμάτο από εξοπλισμό, το 2010 με τα ίδια χρήματα πρέπει να πάρεις ένα μικρό με 4-6 αερόσακους, 3-4 αστέρια στο crash test και τον ίδιο ή και παραπάνω εξοπλισμό. Όχι το ξεβράκωτο τρίδυμο...
Πχ. το i10 στα ίδια λεφτά σου δίνει κινητήρα 1.2, mp3, προβολείς ομίχλης, είναι πιό ευρύχωρο και έχει απείρως πιό ποιοτικό εσωτερικό. Γιατί να διαλέξεις τα τρίδυμα?
Με το δε Spark, γίνεται τσόντα το παιχνίδι. Στα 10.200 σου δίνει επιπλέον των τριδύμων 8 αερόσακους, μπρος/πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικούς/θερμαινόμενους καθρέπτες, προβολείς ομίχλης, ραδιοMP3 με Usb, χειριστήρια στο τιμόνι και μπάρες οροφής.
Το να θες το στενάχωρο 107/C1/Aygo με παραπάνω λεφτά, είναι λίγο βίτσιο. Ούτε καν η γιαπωνέζικη αξιοπιστία δεν μπορεί να αλλάξει τις ισορροπίες, τα mini κορεάτικα έχουν αποδειχτεί σκυλιά χρόνια τώρα. Εδώ ακόμη και το Panda έχει βγεί σκυλί (και πρώτο mini της χρονιάς που πέρασε αν δεν κάνω λάθος...).
-
ΠΟΙΟΣ ειπε οτι το daihatsu εχει ακριβα ανταλκτικα?????
εχει τα φθηνοτερα αναλωσιμα....εχει πιο ακριβα κατα 30 € αμορτισερ (4) και τον φθηνοτερο συμπλεκτη στην αγορα ΤΟ ΜΟΝΟ που ειναι ακριβοτερο των αλλων ειναι ο καταλυτης που ειναι ''ειδικος '' και κοστιζει 300 € παραπανω απο το twingo και πανω απο 580 € απο το i10 !!!!
αλλα τα i10 και το twingo εχουν ιμαντα ο οποιος κοστιζει απο 140 με 180 € αντιστοιχα μειωνοντας την διαφορα απο την τιμη του καταλυτη του quore ...
ΜΗΝ πετατε οτι θελετε επειδη ετσι σας το ειπαν τα παιδια στην γειτονια...αυτοκινητο θελει να παρει ο ανθρωπος !επισης το aygo εχει φθηνοτερα ανταλακτικα απο τα 107 και c1 αν και ειναι ιδια αυτοκινητα..
ΑΜΑΝ θυμωνω με τους ''ασχετους'' σε ενα θεμα ...διοτι και εγω ψαχνω για αυτοκινητο και μου την δινουν οι ασχετοι που με αποπροσανατολιζουν
-
Ο χρήστης asteris έγραψε:
Δεν είπα να πάρει Seicento, εννοώ ότι η τεχνολογία προχωράει. Αν το 2000 έπαιρνες με 9500€ ένα Sei sporting γεμάτο από εξοπλισμό, το 2010 με τα ίδια χρήματα πρέπει να πάρεις ένα μικρό με 4-6 αερόσακους, 3-4 αστέρια στο crash test και τον ίδιο ή και παραπάνω εξοπλισμό. Όχι το ξεβράκωτο τρίδυμο...Πχ. το i10 στα ίδια λεφτά σου δίνει κινητήρα 1.2, mp3, προβολείς ομίχλης, είναι πιό ευρύχωρο και έχει απείρως πιό ποιοτικό εσωτερικό. Γιατί να διαλέξεις τα τρίδυμα?
Με το δε Spark, γίνεται τσόντα το παιχνίδι. Στα 10.200 σου δίνει επιπλέον των τριδύμων 8 αερόσακους, μπρος/πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικούς/θερμαινόμενους καθρέπτες, προβολείς ομίχλης, ραδιοMP3 με Usb, χειριστήρια στο τιμόνι και μπάρες οροφής.
Το να θες το στενάχωρο 107/C1/Aygo με παραπάνω λεφτά, είναι λίγο βίτσιο. Ούτε καν η γιαπωνέζικη αξιοπιστία δεν μπορεί να αλλάξει τις ισορροπίες, τα mini κορεάτικα έχουν αποδειχτεί σκυλιά χρόνια τώρα. Εδώ ακόμη και το Panda έχει βγεί σκυλί (και πρώτο mini της χρονιάς που πέρασε αν δεν κάνω λάθος...).
Διάλεξε τα άλλα,δεν είπε κανείς όχι.Το να μου συγκρίνεις το Sei με τα τρίδυμα είναι που βρήκα
τραγικό.
Πάντα υπάρχουν λόγοι για επιλογή ενός π.χ απο τα τρίδυμα έναντι του i10 για παράδειγμα.
Ο καθένας που δίνει μεγαλύτερη σημασία είναι.Για παράδειγμα ο dealer της Hyundai στην περιοχή μου
είναι for the festivals,ενώ αντίθετα ο αντίστοιχος της Toyota είναι κλάσεις ανώτερος. -
Δεν κατάλαβες τι είπα, αλλά δεν πειράζει...
-
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
Αν sei900 εννοείς το σινσέντο καμιά σχέση με τα τρίδυμα, απλά μπες μέσα σε ένα από τα τρίδυμα και.... τα ξαναλέμε!!!!!
Είχα ένα C1 δύο φορές, τη μία για 2,5 ημέρες και την άλλη για 1 ημέρα. Συνολικά καμμιά 350χλμ σε διαδρομές που περιλαμβάνουν από εθνική, μέχρι μποτιλιάρισμα. Αν και αρκούσαν 5 λεπτά για να το μισήσω...
Διαφωνώ με το να συζητάμε για Seicento εν έτει 2010,με τις γνωστές του επιδόσεις σε ασφάλεια,χώρους
και ποιότητα.Δυστυχώς, το πρόβλημα είναι ότι, αν εξαιρέσεις την παθητική ασφάλεια (και μόνο), ο Ιταλός είναι μπροστά (και ναι, έχω οδηγήσει αρκετά και το Sei και μάλιστα αυτό που οδήγησα δεν ήταν και στα καλύτερά του - ας όψεται ο κανίβαλος ιδιοκτήτης...). Και πίσω έχω κάτσει και στα δύο...
Εννοείται ότι δεν λέω να πάρει Sei (αν και προσωπικά θα το προτιμούσα, αλλά είμαι γνωστός ανώμαλος... ), αλλά με αυτά τα λεφτά τα τρίδυμα για εμένα δεν αξίζουν. Απλά το ανέφερα για να πω ότι ένα τόσο παλιό αμάξι είναι στους περισσότερους τομείς καλύτερο από ένα σύγχρονο.
Δεν είναι απαραίτητο βέβαια να έχουμε όλοι την ίδια γνώμη και δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιος τσατίζεται όταν του λέμε ότι δεν συμφωνούμε με το αμάξι που αγόρασε... Πχ, δεν περιμένω από τον κάθε οικογενειάρχη με 1 παιδί να πάρει πολυμορφικό (όπως έκανα εγώ) και πολλοί μου λένε διάφορα (υπερβολή, κτλ), αλλά έτσι βλέπω εγώ τα πράγματα... Και για να το κλείνω, για εμένα τα τρίδυμα δεν αξίζουν με τίποτα τα αρκετά λεφτά τους.
Προσωπικά μάλλον θα κοιτούσα μεταξύ Spark, Panda, Cuore, ίσως και κανένα picanto (αν και με 10Κ ίσως βρίσκεις και Rio / Lacetti)...
-
κατάλαβα τι είπες,οτι αναλογικά θα περίμενες τα τρίδυμα,αφού πέρασαν 10 χρόνια μετά τον
ιταλό,να είναι πολύ πιο μπροστά ή τουλάχιστον σε πιο φυσιολογικές τιμές.Διαβάζοντας και το τελευταίο σχόλιο του markvag,διαπιστώνω οτι βλέπουμε το θέμα απο διαφορετικές
οπτικές γωνίες και είναι άλλο το ειδικό βάρος των προτεραιοτήτων μας.
Δεν πειράζει,οι γνώμες του καθενός εισακούστηκαν.Καλορίζικο και καλοτάξιδο ότι και να είναι.
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Hyundai i10 1.2 GL 2A/Bhttp://www.velocity.gr/component/option ... ew,detail/
9950E
Συμφωνω και επαυξανω αφου με 80ιππους ταξιδευει ανετα!
-
Ο χρήστης PiCo έγραψε:
Το i10 νομίζω κατασκευάζεται στην Ινδία με ότι αυτό συνεπάγεται (πχ τρίζει λίγο παραπάνω). Έχει καλύτερους χώρους από το picanto και καλύτερο μοτέρ (αν πας για τα 1200cc), αλλά δεν είναι τόσο στιβαρό.ΑΣΧΕΤΟΣ και τα μερσεντες που φτιαχνονται στην ινδια ειναι κουβαδες!
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
Το να μου συγκρίνεις το Sei με τα τρίδυμα είναι που βρήκα
τραγικό.Ε βέβαια , έχεις απόλυτο δίκιο!!! Συγκρίνει ανόμια πράγματα!!!!!
Πάντως όλα είναι θέμα γούστου και περί ορέξεως... κολοκυθόπιττα!!!!!!!
Αλλά τα τρίδυμα είναι τα καλύτερα και αυτό φαίνεται στον δρόμο, έχουν αυξηθεί πάρα πολύ , όλοι τέτοια παίρνουν....
Οσον αφορά για τον φίλο που είπε ότι τα ανταλλακτικά της νταιχάτσου δεν είναι ακριβά..... άσε γιατί έχω το τέριος ενδεικτικά θα σου πω το μπεκ που ψεκάζει τη βενζίνη ενώ σε αρκετά αμάξια που ρώτησα έχουν γύρω στα 30€ ευρώ το ένα , στο τέριος ... έχει 330€ το ένα!!!!
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Το i10 νομίζω κατασκευάζεται στην Ινδία με ότι αυτό συνεπάγεται (πχ τρίζει λίγο παραπάνω). Έχει καλύτερους χώρους από το picanto και καλύτερο μοτέρ (αν πας για τα 1200cc), αλλά δεν είναι τόσο στιβαρό.
ΑΣΧΕΤΟΣ και τα μερσεντες που φτιαχνονται στην ινδια ειναι κουβαδες!
Και στην Γκάνα φτιάχνει φορτηγά. Πάρε εσύ ινδικό mercedes και συγκρινέ το με ευρωπαικό.
-
Ο χρήστης PiCo έγραψε:
Το i10 νομίζω κατασκευάζεται στην Ινδία με ότι αυτό συνεπάγεται (πχ τρίζει λίγο παραπάνω). Έχει καλύτερους χώρους από το picanto και καλύτερο μοτέρ (αν πας για τα 1200cc), αλλά δεν είναι τόσο στιβαρό.
ΑΣΧΕΤΟΣ και τα μερσεντες που φτιαχνονται στην ινδια ειναι κουβαδες!
Και στην Γκάνα φτιάχνει φορτηγά. Πάρε εσύ ινδικό mercedes και συγκρινέ το με ευρωπαικό.
και τι σχεση εχει η χωρα?
η γραμμη παραγωγης βγαζει το αντικειμενο και οχι ο χωρος που περιβάλλει το εργοστασιο
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
και τι σχεση εχει η χωρα?η γραμμη παραγωγης βγαζει το αντικειμενο και οχι ο χωρος που περιβάλλει το εργοστασιο
Πιστεύω τα mercedes που φτιάχνονται στην Ινδία, προορίζονται για την Ινδία και φτιάχνονται με άλλες προδιαγραφές. Σε αυτό συντελλούν οι κλιματολογικές συνθήκες κυρίως. Αλλιώς θα φτιαχτεί ένα μοντέλο για το κρύο και την υγρασία της γερμανίας και αλλιώς για την ζέστη της Ινδίας.
Και δεν χρειάζεται να φτάσουμε καν στην Ινδία. Εδώ η vag έχει άλλη εικόνα σε Γερμανία και σε Ελλάδα, 3ο-κλασάτα ανταλλακτικά μας δίνουν.
-
Και για να πω και για την kia της όποιας είμαι κάτοχος μοντέλου. Μπροστά ανάρτηση -νομίζω- προβληματική, made in turkey, ανάκληση. Αντικαταστάθηκαν όλες οι παρτίδες με ανάλογες made in slovakia.
-
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
Το να μου συγκρίνεις το Sei με τα τρίδυμα είναι που βρήκα
τραγικό.Ε βέβαια , έχεις απόλυτο δίκιο!!! Συγκρίνει ανόμια πράγματα!!!!!
Πάντως όλα είναι θέμα γούστου και περί ορέξεως... κολοκυθόπιττα!!!!!!!
Αλλά τα τρίδυμα είναι τα καλύτερα και αυτό φαίνεται στον δρόμο, έχουν αυξηθεί πάρα πολύ , όλοι τέτοια παίρνουν....
Οσον αφορά για τον φίλο που είπε ότι τα ανταλλακτικά της νταιχάτσου δεν είναι ακριβά..... άσε γιατί έχω το τέριος ενδεικτικά θα σου πω το μπεκ που ψεκάζει τη βενζίνη ενώ σε αρκετά αμάξια που ρώτησα έχουν γύρω στα 30€ ευρώ το ένα , στο τέριος ... έχει 330€ το ένα!!!!
Φιλε δεν ξερω ποσο εχουν τα ανταλκτικα στο terios το οποιο χρησιμοποιει δικο του κινητηρα (daihatsu) ενω το cuore κινητηρα που φοραν τα 107,c1, aygo,iq,justy,sirion,yaris και επισης τα αναλωσιμα που εξηγησα πιο πανω σε τιμες διχνουν οτι ειναι φθηνοτερα ολων...
το ποσο κοστιζει το terios και το καθε terios δεν ειναι κριτηριο ....Εγω μιλαω για το quore και με νουμερα. -
Καταρχήν σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας.
Κατά δεύτερο οδεύω προς το Ka, ίσως και i10....
Μήπως θέλει κανείς να με αποτρέψει ή να με ενθαρρύνει για κάποιο από τα δύο;
Το Ka το είχα ερωτευτεί εμφανισιακά με την πρώτη ματιά, το i10 με κέρδισε σιγά σιγά.
Το i10 βέβαια είναι σαν να κάθεσαι σε παγκάκι - δεν μπορούσα να φανταστώ πόσο σκληρά καθίσματα μπορεί να έχει ένα αμάξι μέχρι που έκατσα στο i10.
Το Ka δεν έχει θήκη για ποτήρι ή εγώ δεν την βρήκα; (Εκτός και βγάλεις το τασάκι, οπότε βάζεις ποτήρι.)
Επίσης, αν δεν είναι πολύ άσχετο, θα ήθελα να ρωτήσω έχει νόημα η έρευνα αγοράς μεταξύ των διαφόρων εμπόρων/αντιπροσώπων ή είναι χαμένος χρόνος; Και αν έχει, που θα μου προτείνατε να κινηθώ για τα δύο αυτά μοντελάκια;
Ευχαριστώ και πάλι! -
Ο χρήστης piggy έγραψε:
Καταρχήν σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας.
Κατά δεύτερο οδεύω προς το Ka, ίσως και i10....
Μήπως θέλει κανείς να με αποτρέψει ή να με ενθαρρύνει για κάποιο από τα δύο;
Το Ka το είχα ερωτευτεί εμφανισιακά με την πρώτη ματιά, το i10 με κέρδισε σιγά σιγά.
Το i10 βέβαια είναι σαν να κάθεσαι σε παγκάκι - δεν μπορούσα να φανταστώ πόσο σκληρά καθίσματα μπορεί να έχει ένα αμάξι μέχρι που έκατσα στο i10.
Το Ka δεν έχει θήκη για ποτήρι ή εγώ δεν την βρήκα; (Εκτός και βγάλεις το τασάκι, οπότε βάζεις ποτήρι.)
Επίσης, αν δεν είναι πολύ άσχετο, θα ήθελα να ρωτήσω έχει νόημα η έρευνα αγοράς μεταξύ των διαφόρων εμπόρων/αντιπροσώπων ή είναι χαμένος χρόνος; Και αν έχει, που θα μου προτείνατε να κινηθώ για τα δύο αυτά μοντελάκια;
Ευχαριστώ και πάλι!καλύτερα να κοιταξεις και το twingo.. ειναι πιο 'αυτοκινητο' απο αυτα τα δυο, και αν και πισω δεν ειναι πολύ ομορφο, υπαρχουν πολλες επιλογες για να γινει πιο funky απο οτι ειναι

Ποιο 1000άρι να αγοράσω;