Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    • 1
    • 2
    • 76
    • 77
    • 78
    • 79
    • 80
    • 939
    • 940
    • 78 / 940
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    0
    18797
    137360
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      swift-b-p-m last edited by

      Θαψήματος συνέχεια...

      Τι να πρωτοθυμηθώ για αυτό το ανεκδιήγητο ελαστικό (E3A).

      Συγκριτικά είχε κράτημα καλύτερο, όταν ήταν κρυο. Όταν ζεσταινόταν (υπερθαιμαινόταν ίσως? ) σε ωθούσε σε κάθε ευκαιρία με μαθηματική ακρίβεια προς την εξωτερικό της στροφής και το αγροτεμάχιο, που ακολουθούσε. Πρόσφυση ,ακόμα και προοδευτικότητα τραγικές. Και αυτό μου φανερώθηκε με το που έβαλα ένα *σωστό *ελαστικό.

      Στο φρενάρισμα έκανα το σταυρό μου. Το αισθανόμουν σα να είχα ένα δεύτερο αμορτισέρ, σα συνέχεια αυτού της ανάρτησης. Τέτοιο βύθισμα, τέτοια ταλάντωση στις υψηλές ταχύτητες, κόντευα να πάθω ίλιγγο, όταν περνούσα τα 140χαω.
      In conclusion, ο ορισμός της υποβάθμισης των δυνατοτήτων του αυτοκινήτου!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        vasvo last edited by

        Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
        Θαψήματος συνέχεια...

        Τι να πρωτοθυμηθώ για αυτό το ανεκδιήγητο ελαστικό (E3A).

        Συγκριτικά είχε κράτημα καλύτερο, όταν ήταν κρυο. Όταν ζεσταινόταν (υπερθαιμαινόταν ίσως? ) σε ωθούσε σε κάθε ευκαιρία με μαθηματική ακρίβεια προς την εξωτερικό της στροφής και το αγροτεμάχιο, που ακολουθούσε. Πρόσφυση ,ακόμα και προοδευτικότητα τραγικές. Και αυτό μου φανερώθηκε με το που έβαλα ένα *σωστό *ελαστικό.

        Στο φρενάρισμα έκανα το σταυρό μου. Το αισθανόμουν σα να είχα ένα δεύτερο αμορτισέρ, σα συνέχεια αυτού της ανάρτησης. Τέτοιο βύθισμα, τέτοια ταλάντωση στις υψηλές ταχύτητες, κόντευα να πάθω ίλιγγο, όταν περνούσα τα 140χαω.
        In conclusion, ο ορισμός της υποβάθμισης των δυνατοτήτων του αυτοκινήτου!

        …μόνιμη κατάσταση, κάτι σαν captain Sparrow αισθανόμουνα συνέχεια!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          leotas last edited by

          Εγώ δεν κατάλαβα για ποιο ελαστικό μιλάτε (E3A)...
          Το 'πράσινο' της Goodyear (Efficient Grip) ζεσταίνεται (αν μπορούμε τέλως πάντων να το πούμε έτσι) πάρα πολύ γρήγορα. Το βλέπω σε μια απόσταση 2-3 χλμ. που κάνω καθημερινά - μυρίζουν αρκετά και η διαφορά θερμοκρασίας είναι αντιληπτή πολύ εύκολα με το χέρι, κάτι που στο Εnergy (απλό) δεν συνέβαινε.
          Για το συγκεκριμένο ελαστικό έχω παραθέσει review, ωστόσο έχω να προσθέσω ότι στο βρεγμένο (εώς και πολύ βρεγμένο), το αυτοκίνητο πήγαινε κυριολεκτικά τρένο. Δεν αισθάνθηκα σε καμία περίπτωση ανασφάλεια, με ταχύτητα 140 Km και με πολύ νερό στο οδόστρωμα - υδρολίσθηση μηδέν (δεν τρέχω τόσο με τέτοιες συνθήκες, ήθελα μόνο να το τεστάρω ). Έχει πολύ μαλακά πλαινά και ίσως αυτό να φταίει (σε συνάρτηση με το αυξημένο βάρος του αυτοκινήτου) στο ότι κοσκινίζει λίγο το τιμόνι σε κλειστές στροφές. Θα δοκιμάσω να αυξήσω πίεση και θα το τσεκάρω.

          Και μία ερώτηση: Τί εννοείτε με τη φράση 'σαπουνιάζει'?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            neos last edited by

            Ο χρήστης leotas έγραψε:
            Εγώ δεν κατάλαβα για ποιο ελαστικό μιλάτε (E3A)...
            ...
            Και μία ερώτηση: Τί εννοείτε με τη φράση 'σαπουνιάζει'?

            E3A είναι το Michelen Energy (όχι το Saver).
            Σαπουνιάζει σημαίνει ότι ζεσταίνεται τόσο που μαλακώνει υπέρ του δέοντος με αποτέλεσμα να υπάρχουν παραμορφώσεις του ελαστικού που οδηγούν σε κακή πρόσφυση και γλίστρημα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              leotas last edited by

              Ο χρήστης Neos έγραψε:

              Εγώ δεν κατάλαβα για ποιο ελαστικό μιλάτε (E3A)...
              ...
              Και μία ερώτηση: Τί εννοείτε με τη φράση 'σαπουνιάζει'?

              E3A είναι το Michelen Energy (όχι το Saver).
              Σαπουνιάζει σημαίνει ότι ζεσταίνεται τόσο που μαλακώνει υπέρ του δέοντος με αποτέλεσμα να υπάρχουν παραμορφώσεις του ελαστικού που οδηγούν σε κακή πρόσφυση και γλίστρημα.

              Σ' ευχαριστώ! Τί να πείς γι' αυτό το ελαστικό, πράγματι τί να πρωτοθυμηθείς....
              Περιττό να σας πω (και αν θέλετε το πιστεύετε) το είχε η σύζυγος στο C3 και το άλλαξα με Kleber Dynaxer που ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ είναι τουλάχιστον μία κλάση κάτω (και της ίδιας οικογενείας). Μετά από 40.000 χλμ το λάστιχο δεν έπεσε ποτέ και σε κανένα σημείο στα επίπεδα που ήταν αυτό το αίσχος...
              Καλά, με το Scenic ήμασταν κουκλοθέατρο...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • H
                harlek last edited by

                Χαχα, θάψιμο χωρίς έλεος! Πάντως στο δικό μου Punto τα πράγματα ήταν πολύ καλύτερα απ΄οτι περιγράφετε... Τέλος πάντων.

                Κάτι που θα είχε ενδιαφέρον να δούμε, είναι πως μεταβάλλονται οι επιδόσεις των ελαστικών με το χρόνο και τα χιλιόμετρα σε νορμάλ χρήση. Έστω π.χ. ότι ένα Saver φρενάρει στα 42m καινούργιο και ένα noname (π.x. Sava) Στα 47m. Άραγε, στον ενάμιση χρόνο και 15.000χλμ (που το ελαστικό θεωρείται ότι έχει ακόμα ψωμιά), το Saver θα είναι χειρότερο από ένα καινούργιο Sava? Και το Sava θα έχει χειροτερέψει αναλόγως όταν γίνει κι αυτό ενάμιση χρόνου;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  christos-dimou last edited by

                  Να θυμίζω ότι ομιλώ για το Energy Saver και όχι το Energy.

                  Από πλευράς δομής το Energy Saver διαφέρει από το Energy αλλά η βασική διαφορά βρίσκεται στα συστατικά της γόμας. ΙΜΗΟ καθώς σύσσωμος ο Ελληνικός τουλάχιστον ειδικός τύπος είχε σταυρώσει το Energy τα συγκεκριμένα προβλήματα τα αντιμετώπισε η Michelin και από όσο καταλαβαίνω πολύ καλά.

                  ΥΓ. Τόσο με το Dunlop SP3000 όσο και με τα PC2 στις ίδιες ακριβώς διαστάσεις (65άρι ελαστικό) η απώλεια πίεσης οδηγεί σε πολύ μεγάλη ενδοτικότητα του ελαστικού. Το χαρακτηριστικό που αναφέρει φίλος περί 2ου αμορτισέρ το έχω νιώσει και με αυτά τα δύο ελαστικά όταν η πίεση τους δεν είναι σωστή. Μάλιστα στο σπίτι μου παραλίγο να πέσω σε σταθμευμένο όχημα όταν μετά από service το 30άρι ήταν στην πραγματικότητα ένα ωραίο 27άρι... Το πρόβλημα αντιμετωπίστηκε ριζικά με την ποδοκίνητη αντλία αέρα που κάθε εβδομάδα περίπου ελέγχει τη σωστή πίεση των ελαστικών.

                  ΥΓ. Περί παλαίωσης ελαστικών. Το πρόβλημα αυτό στην Ευρώπη δεν υφίσταται όμως στο βαθμό που παρουσιάζεται στην Ελλάδα. Αυτό σχετίζεται με α) την αυξημένη ηλιοφάνεια β) την στάθμευση των οχημάτων σε χώρους που δεν είναι στεγασμένοι και γ) στο γεγονός ότι τα αδρανή των οδοστρωμάτων δεν είναι τόσο αδρά όσο χρειάζεται ώστε το ελαστικό να τρώγεται και να αποκαλύπτεται το νέο στρώμα. Στα ελαστικά της Bridge παλαιότερα υπήρχε πρόβλεψη για προοδευτικά πιο μαλακή στρώση ελαστικού η οποία έδινε την ίδια ποιότητα κρατήματος τόσο στην αρχή όσο και στο τέλος ζωής του ελαστικού καθώς η σκλήρυνση του ελαστικού αντισταθμιζόταν από την πιο μαλακή σύσταση. Αυτό φαινόταν στη πίστα ως το παράξενο φαινόμενο το ελαστικό να κρατά καλύτερα στο τέλος της ζωής του παρά στην αρχή (το είχαν σημειώσει και στους 4Τ). Αν τώρα λόγω οδοστρωμάτων που βρίσκονται στα όρια της ανυπαρξίας από πλευράς πρόσφυσης το ελαστικό δεν προλαβαίνει να φθαρεί τότε η λύση είναι απλά η επιλογή μαλακότερων ελαστικών ή η αλλαγή τους σε πιο σύντομα διαστήματα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    pico last edited by

                    Σε πιστεύουμε christos.dimou για τα saver, δεν γίνεται μπέρδεμα με τα energy απλά προέκυψε στην κουβέντα.

                    Συμφωνώ και εγώ με τα παιδιά για τα energy Ε3Α. Για να δώσω έναν δικό μου ορισμό του 'σαπουνιάζει', αισθάνομαι πως μεταξύ του ελαστικού και του οδοστρώματος υπάρχει ενα στρώμα 1 πόντου αιγοπρόβειο βούτυρο.
                    Το όποιο είναι πολύ περίεργο σαν αίσθηση, αλλά ακόμα δεν έχω τρομάξει σε κάποια περίπτωση όποτε δεν μπορώ να χαρακτηρίσω το ελαστικό σαν επικίνδυνο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      neos last edited by

                      Ο χρήστης PiCo έγραψε:
                      Σε πιστεύουμε christos.dimou για τα saver, δεν γίνεται μπέρδεμα με τα energy απλά προέκυψε στην κουβέντα.

                      Συμφωνώ και εγώ με τα παιδιά για τα energy Ε3Α. Για να δώσω έναν δικό μου ορισμό του 'σαπουνιάζει', αισθάνομαι πως μεταξύ του ελαστικού και του οδοστρώματος υπάρχει ενα στρώμα 1 πόντου αιγοπρόβειο βούτυρο.
                      Το όποιο είναι πολύ περίεργο σαν αίσθηση, αλλά ακόμα δεν έχω τρομάξει σε κάποια περίπτωση όποτε δεν μπορώ να χαρακτηρίσω το ελαστικό σαν επικίνδυνο.

                      Θα τρομάξεις μόνο όταν αποκτήσεις με τον καιρό εμπιστοσύνη στο καινούριο σου αμάξι και κάποια στιγμή παρασυρμένος θα μπεις με περισσότερα χλμ σε στροφή. Εκεί το Energy σε γράφει στο.. πέλμα του, και αντί να σου δώσει προοδευτικά σημάδια ότι χάνεται η πρόσφυση σε εγκαταλείπει απότομα αφήνοντάς σε να πας προς τα κει που σε σπρώχνει η ορμή σου
                      Ε πλακώνεσαι στα φρένα, γίνεται ένας πανικός με το ABS και το (τυχόν αν υπάρχει) ESP και με λίγη τύχη το σώζεις
                      Προσοχή στο βρεγμένο όμως γιατί εκεί μπορεί και να μη σώζεται

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • R
                        rx8_drifter last edited by

                        Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
                        Στα ελαστικά της Bridge παλαιότερα υπήρχε πρόβλεψη για προοδευτικά πιο μαλακή στρώση ελαστικού η οποία έδινε την ίδια ποιότητα κρατήματος τόσο στην αρχή όσο και στο τέλος ζωής του ελαστικού καθώς η σκλήρυνση του ελαστικού αντισταθμιζόταν από την πιο μαλακή σύσταση. Αυτό φαινόταν στη πίστα ως το παράξενο φαινόμενο το ελαστικό να κρατά καλύτερα στο τέλος της ζωής του παρά στην αρχή (το είχαν σημειώσει και στους 4Τ). Αν τώρα λόγω οδοστρωμάτων που βρίσκονται στα όρια της ανυπαρξίας από πλευράς πρόσφυσης το ελαστικό δεν προλαβαίνει να φθαρεί τότε η λύση είναι απλά η επιλογή μαλακότερων ελαστικών ή η αλλαγή τους σε πιο σύντομα διαστήματα.

                        αυτό είχα διαβάσει κι εγώ και είχα προτρέψει τον πατέρα μου να βάλει τα re720 τότε.
                        Το αποτέλεσμα ήταν ότι λόγο του μηδαμινού συντελεστή τριβής των ελληνικών δρόμων, είχε κάνει καμιά 20.000 χλμ είχε ξεραθεί τελείως και δεν έλεγε να φθαρεί.
                        Σίγουρα μια βόλτα στην πίστα θα το βοήθαγε τότε, αλλά ακόμα δεν είχα πιάσει τιμόνι επισήμως

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          christos-dimou last edited by

                          Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:

                          Στα ελαστικά της Bridge παλαιότερα υπήρχε πρόβλεψη για προοδευτικά πιο μαλακή στρώση ελαστικού η οποία έδινε την ίδια ποιότητα κρατήματος τόσο στην αρχή όσο και στο τέλος ζωής του ελαστικού καθώς η σκλήρυνση του ελαστικού αντισταθμιζόταν από την πιο μαλακή σύσταση. Αυτό φαινόταν στη πίστα ως το παράξενο φαινόμενο το ελαστικό να κρατά καλύτερα στο τέλος της ζωής του παρά στην αρχή (το είχαν σημειώσει και στους 4Τ). Αν τώρα λόγω οδοστρωμάτων που βρίσκονται στα όρια της ανυπαρξίας από πλευράς πρόσφυσης το ελαστικό δεν προλαβαίνει να φθαρεί τότε η λύση είναι απλά η επιλογή μαλακότερων ελαστικών ή η αλλαγή τους σε πιο σύντομα διαστήματα.

                          αυτό είχα διαβάσει κι εγώ και είχα προτρέψει τον πατέρα μου να βάλει τα re720 τότε.
                          Το αποτέλεσμα ήταν ότι λόγο του μηδαμινού συντελεστή τριβής των ελληνικών δρόμων, είχε κάνει καμιά 20.000 χλμ είχε ξεραθεί τελείως και δεν έλεγε να φθαρεί.
                          Σίγουρα μια βόλτα στην πίστα θα το βοήθαγε τότε, αλλά ακόμα δεν είχα πιάσει τιμόνι επισήμως

                          Για το λόγο αυτό επιλέγω την Α.Ο. όποτε μου τύχει και εκεί του πίνω του αίμα του ΙΜΑ. Ειδικά στο κατέβασμα από τον Υμηττό ..... (αστειεύομαι οι ταχύτητες είναι πάνω μεν από τα όρια αλλά φυσιολογικές απλά δεν φρενάρω οπότε το ελαστικό δουλεύει σχετικά παραπάνω από το φυσιολογικό....)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            drdino last edited by

                            Ο χρήστης Neos έγραψε:

                            Ε πλακώνεσαι στα φρένα, γίνεται ένας πανικός με το ABS και το (τυχόν αν υπάρχει) ESP και με λίγη τύχη το σώζεις
                            Προσοχή στο βρεγμένο όμως γιατί εκεί μπορεί και να μη σώζεται

                            Σαν τα μούτρα ενώ στρίβεις φρενάροντας με το ABS να δουλεύει υπερωρίες δεν έχει

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • J
                              jimhs last edited by

                              τα λαστιχα μου γινονται στην ακρη του πελματος μπλε
                              υπερθέρμανση?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • xenos
                                xenos last edited by

                                Eπειδή το αμάξι υποστρέφει έντονα σε πίεση σε κλειστές στροφές, να αλλάξω μόνο τα 2 μπροστινά λάστιχα ή είναι μλκία και να αλλάξω και τα 4?

                                Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  rx8_drifter last edited by

                                  Nα πατάς περισσότερο γκάζι

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    drdino last edited by

                                    Δεν έχει άλλο γκάζι

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      rx8_drifter last edited by

                                      το ξέρω

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • xenos
                                        xenos last edited by

                                        Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
                                        Nα πατάς περισσότερο γκάζι

                                        Αφού δεν πατάει καλά η μούρη πως θα διορθωθεί με περισσότερο γκάζι? Αν δεν πατάει καλά η μούρη πως θα το τοποθετήσω για να φύγει ο κώλος?

                                        Δεν έχει άλλο γκάζι

                                        το ξέρω

                                        ουστ...

                                        Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Αν όπως μοιάζει έχεις ΜΧ5 μάλλον ισχύει το να πατάς περισσότερο γκάζι.
                                          Τα περισσότερα πισωκίνητα υποστρέφουν χαζά αν πλησιάζοντας την στροφή αφήσεις γκάζι (αλλά μπορεί να υπερστρέψουν αν αφήσεις πάνω στη στροφή) ή αν βγαίνοντας από στροφή επιταχύνεις πολύ απαλά. Στο πισωκίνητο με το γκάζι μπορείς να επηρεάσεις το ζύγισμα του αυτοκινήτου κοντά στο όριο. Πρέπει λοιπόν να βελτιώσεις τον τρόπο που χειρίζεσαι το αυτοκίνητο, ίσως το οδηγάς σαν προσθιοκίνητο και δεν πρέπει. Ίσως σημαδεύεις λάθος ή είσαι απότομος με λάθος τρόπο (αυτά πάνε στην οδήγηση σαν προσθιοκίνητο). Γενικά θα έλεγα λιγότερο τιμόνι περισσότερο γκάζι. Φρένο και ξανά γκάζι πιο αποφασιστικά μπαίνοντας, έλεγχο με γκάζι πάνω στη στροφή και ακόμα πιο πολύ γκάζι βγαίνοντας.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • xenos
                                            xenos last edited by

                                            Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                                            Αν όπως μοιάζει έχεις ΜΧ5 μάλλον ισχύει το να πατάς περισσότερο γκάζι.
                                            Τα περισσότερα πισωκίνητα υποστρέφουν χαζά αν πλησιάζοντας την στροφή αφήσεις γκάζι (αλλά μπορεί να υπερστρέψουν αν αφήσεις πάνω στη στροφή) ή αν βγαίνοντας από στροφή επιταχύνεις πολύ απαλά. Στο πισωκίνητο με το γκάζι μπορείς να επηρεάσεις το ζύγισμα του αυτοκινήτου κοντά στο όριο. Πρέπει λοιπόν να βελτιώσεις τον τρόπο που χειρίζεσαι το αυτοκίνητο, ίσως το οδηγάς σαν προσθιοκίνητο και δεν πρέπει. Ίσως σημαδεύεις λάθος ή είσαι απότομος με λάθος τρόπο (αυτά πάνε στην οδήγηση σαν προσθιοκίνητο). Γενικά θα έλεγα λιγότερο τιμόνι περισσότερο γκάζι. Φρένο και ξανά γκάζι πιο αποφασιστικά μπαίνοντας, έλεγχο με γκάζι πάνω στη στροφή και ακόμα πιο πολύ γκάζι βγαίνοντας.

                                            Οδήγησα την ίδια μέρα άλλο μξ5 με πολύ φρέσκα λάστιχα και δεν είχε καμία σχέση. Πατούσε παντού κατά >60% περισσότερο από το δικό μου. (με την ίδια οδήγηση)

                                            Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 76
                                            • 77
                                            • 78
                                            • 79
                                            • 80
                                            • 939
                                            • 940
                                            • 78 / 940
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr