-
bger καλοτάξιδο και καλοφόρετο
-
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
διαφορετικο απ οτι φανταστηκα αλλα νομιζω οτι θα ειναι κατι μεταξυ 308, astra, focus που πανω κατω ειναι ιδια μεταξυ τους...Το να βάζεις το φοκους ΨΨ στην ίδια πρόταση με το 308ψψ και το αστρα ΤΤ ειναι υβρις
-
Καταρχήν χρόνια πολλά και ευτυχισμένο το νέο έτος... Καλή δύναμη γιατί τα πράγματα είναι ζόρικα σε πολλούς τομείς και γι αυτό και ασχολούμαστε με το αυτοκίνητο για να έχουμε και κάτι ευχάριστο στο μυαλό μας...
bger καλοτάξιδο και περιμένουμε εντυπώσεις από το 'long'' test drive που 8α κάνεις, αλλά και από την καθημερινότητα με το καινούργιο όχημα...
Το coupe-cabriolet ωραίο φαίνεται, τι μας το αποκαλύπτει λίγο λίγο, ας το δούμε ολόκληρο και θα διαμορφώσει ο καθένας την άποψή του...
Και όποιος έχει νεώτερα για νέες προσφορές, νέους κινητήρες και γενικότερα νέα και πληροφορίες παράκληση να τα αναφέρει να ενημερωνόμαστε και εμείς οι υπόλοιποι...
-
γιατι ειναι υβρις να τα βαζω μαζι ολα...ενταξει το 308 μπορει να ειναι αρκετα ομορφο αλλα κατα τη γνωμη μου το εξωτερικο τελικο αποτελεσμα ειναι παρομοιο σ ολα αυτα τα μοντελο
-
Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
Φαντάζομαι θα διαβάσατε τη συγκριτική δοκιμή στους 4Τ Δεκεμβρίου.
Μου άρεσε, ομολογώ, και διάβασα ακριβώς αυτά τα ...ενισχυτικά γνώμης που ήθελα να ακούσω.
...που να διαβαζες συγκριτικο του drive δηλαδη... θα το ειχες αγοράσει επί τοπου.. μεχρι που σκεφτομαι οτι τους πλήρωσς η renault.. αλλά μάλλον αυτο που συμβαινει ειναι οτι καποιοι αλλοι πληρωσανε τους 4Τ
α, είμαι ο τελευταίος που θα σκεφτώ κάτι τέτοιο. Πάντως ένας συστηματικός αναγνώστης συγκεκριμένου περιοδικού, για πολλά χρόνια, νομίζω καταλαβαίνει και ξέρει να φιλτράρει προσωπικές γνώμες ή εμπάθειες των δοκιμαστών ή του περιοδικού γενικότερα.
[Προσωπικά δέχομαι κάθε δοκιμή περιοδικού, θέλω όμως πάντοτε να διαβάζω και την εκάστοτε των 4Τ που τυχαίνει να παρακολουθώ ανελλιπώς χρόοονια τώρα. Και φυσικά το συμπέρασμα του περιοδικού ίσως είναι το λιγότερο σημαντικό στοιχείο μιας δοκιμής]
@ bger: καλοτάξιδο να είναι. Κοίτα να το χαρείς! (κι εννοείται ότι περιμένουμε feed-back!)
Συμφωνώ.
Θεωρώ το drive από τα αντικειμενικά περιοδικά και παρόλο που μπορεί να υπάρχει μεροληψία ή συμπαθεια σε μερικά μοντέλα από τον ειδικό τύπο, είναι γεγονός ότι στα βασικά χαρακτηριστικά των μοντέλων όλοι συμφωνούν τις περισσότερες φορές.
Αυτό που καθορίζει τον νικητή ενός συγκριτικού είναι τα κριτήρια και πώς αυτά ιεραρχούνται.
Έτσι έγινε και με το auto-triti που θεώρησε σημαντικό τους χώρους πίσω (που φυσικά είναι στην κατηγορία αυτή), χωρίς να διαφωνεί με τα άλλα περιοδικά στην κρίση του για τα αυτοκίνητα.
Εδώ οι 4Τ έβγαλαν καλύτερο το yaris από το clio 1.2 tce επειδή είχε καλύτερη κύλιση!!Για αυτό δεν διαβάζουμε μόνο το συμπέρασμα.
-
RENAULT MEGANE COUPE 1.4 TCE PRIVILEGE - ΠΡΩΤΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ
ΔΙΑΔΡΟΜΗ: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ->ΚΟΖΑΝΗ->ΦΛΩΡΙΝΑ->ΚΑΣΤΟΡΙΑ
Ξεκινώ λέγοντας ότι αυτό το σκάφος αδικείται με οποιονδήποτε κινητήρα του παρέχει λιγότερα από 200 άλογα. Όχι ότι ο turbo 1400ρης είναι αργός, το αντίθετο. Κινεί το megane αξιοπρεπέστατα και με ρεπρίζ που έχω δει σε δίλιτρα σύνολα. Απλώς το αμάξι ικετεύει για περισσότερη και περισσότερη ισχύ ώστε να αναδείξει το καταπληκτικό του στήσιμο. Βελούδινο κιβώτιο, ακριβές -λίγο ελαφρύ- τιμόνι, άπειρη πρόσφυση, φανταστικά φρένα και κυριότερα από όλα, αέρινη αίσθηση που μόνο σε γαλλικό όχημα συναντάς. Δυστυχώς, στην Ελλάδα της παράλογης φορολόγησης των Ι.Χ., λίγοι θα τολμήσουν τις δίλιτρες εκδόσεις των 180 ή 250 ίππων και θα αγγίξουν τα όρια αυτού του οχήματος. Στα λοιπά τετριμένα περί ποιότητας και αξιοπιστίας, θα σας πω μόνο το εξής. Φίλος μου με νέας εσοδείας GOLF, έτριβε τα μάτια του όταν μπήκε στο MEGANE και ομολόγησε ότι ο Γάλλος είναι πλέον ανώτερος σε ΟΛΑ. Αρνητική προς το παρόν η κατανάλωση (ελπίζω με το στρώσιμο του κινητήρα να κατέβει), η οποία άγγιξε σε μ.ο. τα 11.5 λίτρα με ταχύτητες που δεν ξεπέρασαν τα 140 χαω.
Αυτά προς το παρόν, θα επανέλθω όμως σύντομα. -
η καταναλωση θα πεσει παρα πολύ...μην αγχώνεσαι
-
bger δεν θεωρείς πως ένας κινητήρας περίπου 160 αλόγων θα ταίριαζε πολύ καλύτερα στο megane;
Και είναι αυτό που του λείπει σε σύγκριση με τον τουρμπάτο ανταγωνισμό. Καλά τόσο δύσκολο τους ήταν να βγάζαν τον 1.4 tce και με 160 άλογα όπως όλοι οι άλλοι;Ο δίλιτρος με τα 180 απέχει πολύ από τον 1.4 και σε ιπποδύναμη και σε ροπή και μένει ένα κενό που δεν καλύπτεται, την στιγμή που υπάρχει ο ατμοσφαιρικός 1.6 που είναι αδικαιολόγητα πολύ κοντά στον 1.4 tce. ...
-
Σιγουρα θα εμφανιστει καποια αξιοπιστη ισως και εργοστασιακη λυση προγραμματος παντως..
-
Ένα πρόγραμμα είναι ίσως το μόνο που χρειάζεται σε τέτοιου είδους αναβάθμιση σε τουρμπάτο κινητήρα, γι' αυτό και η τόση μου αγανάκτηση σχετικά με αυτό το κενό.
Επειδή είμαι λίγο άσχετος με το θέμα, όταν λες εργοστασιακό τι εννοείς; Υπάρχει περίπτωση η renault να βγάλει η ίδια τέτοιο τσιπάκι και να μην χάνεις την εγγύηση;
-
Ο χρήστης Δρομέας έγραψε:
bger δεν θεωρείς πως ένας κινητήρας περίπου 160 αλόγων θα ταίριαζε πολύ καλύτερα στο megane;
Και είναι αυτό που του λείπει σε σύγκριση με τον τουρμπάτο ανταγωνισμό. Καλά τόσο δύσκολο τους ήταν να βγάζαν τον 1.4 tce και με 160 άλογα όπως όλοι οι άλλοι;Ο δίλιτρος με τα 180 απέχει πολύ από τον 1.4 και σε ιπποδύναμη και σε ροπή και μένει ένα κενό που δεν καλύπτεται, την στιγμή που υπάρχει ο ατμοσφαιρικός 1.6 που είναι αδικαιολόγητα πολύ κοντά στον 1.4 tce. ...
Με τις γνώσεις που έχω ως ηλεκτρολογος-μηχανολογος μηχανικός, δεν ενστερνίζομαι τις υλοποιήσεις 1.4 με 160-170 άλογα για διάφορους τεχνικούς λόγους. Κενό δεν έχει η Renault, κενό έχουν στον εγκέφαλο οι ιθύνοντες που θεωρούν ότι όποιος θέλει 2λιτρο αυτοκίνητο πρέπει να είναι εκατομμυριούχος ή μ...κας για να πληρώνει δυσθεώρητους φόρους και χαράτσια. Πάντως ξαναλέω, αυτό το meganακι είναι φτιαγμένο για πολλά άλογα...
-
bger, καλοριζικο και καλοταξιδο, να το χαρεις! πολύ ωραιο review, αλλά εχω απορία, για την αναρτηση, αν ειναι ανετο η οχι, και τι διαστασεις ειναι τα λάστιχα... τα καινούρια μαλλον ερχονται με 17ρες ενω τα παλιοτερα με 16αρες
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
bger, καλοριζικο και καλοταξιδο, να το χαρεις! πολύ ωραιο review, αλλά εχω απορία, για την αναρτηση, αν ειναι ανετο η οχι, και τι διαστασεις ειναι τα λάστιχα... τα καινούρια μαλλον ερχονται με 17ρες ενω τα παλιοτερα με 16αρεςΕυχαριστώ για τις ευχές. Το αυτοκίνητο φοράει 17ρες με 205/50/R17 ContiSportContact3.
Επειδή όλα είναι σχετικά (κατά Αϊνστάιν τουλάχιστο), δε θα το χαρακτηρίσω ως άνετο ή κούτσουρο. Θα πω μόνο ότι χαίρεσαι να το οδηγείς σε κάθε είδους διαδρομή. Καταπίνει χιλιόμετρα, στροφές και ελληνικά οδοστρώματα χωρίς να αφήνει ίχνος δυσφορίας στον οδηγό. -
Δεν ξέρω αν έχει αναφερθεί πουθενά, αλλά θέλω να προσθέσω στα θετικά το απίστευτα άνετο κάθισμα! Έκανα διαδρομή Ιωαννινα- Αθήνα σερί και δεν καταλαβα τίποτα, δεν πίαστηκα καθόλου. Με Golf Τσι φίλου στο διώρο ήθελα στάση! Εννοείται δεν μου φταίει το αυτοκίνητο τα 100μου κιλά φταίνε αλλά το είναι πολύ πιο άνετο!!1
-
Ο χρήστης bger έγραψε:
Το αυτοκίνητο φοράει 17ρες με 205/50/R17 ContiSportContact3.
θυμάται κανείς, αυτά φοράει και το 5θυρο;
περί τα 180 ευρώ το λάστιχο.... α ρε πού φτάσαμε... πριν 10 χρόνια πείτε μου, ποια αυτοκίνητα φορούσαν 205/50/17;;;Σήμερα βρέθηκα για δουλειές στα Σκόπια και είδα με έκπληξη ένα Megane station να το πω. Δεν είχε τέτοιο διακριτικό άλλα ήταν λίγο πιο μακρύ από το 5θυρο και είχε μπάρες οροφής. Και φυσικά dci, όπως η πλειοψηφία των καινούριων αυτοκινήτων στα Σκόπια: τουρμποντίζελ και ξερό ψωμί! Τι, σαν εμάς τα κορόιδα;;
Λοιπόν πολύ όμορφο το πίσω μέρος... μήπως έχει άραγε και λίγο παραπάνω χώρο για τους πίσω επιβάτες;; -
Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
Το αυτοκίνητο φοράει 17ρες με 205/50/R17 ContiSportContact3.
θυμάται κανείς, αυτά φοράει και το 5θυρο;
περί τα 180 ευρώ το λάστιχο.... α ρε πού φτάσαμε... πριν 10 χρόνια πείτε μου, ποια αυτοκίνητα φορούσαν 205/50/17;;;Σήμερα βρέθηκα για δουλειές στα Σκόπια και είδα με έκπληξη ένα Megane station να το πω. Δεν είχε τέτοιο διακριτικό άλλα ήταν λίγο πιο μακρύ από το 5θυρο και είχε μπάρες οροφής. Και φυσικά dci, όπως η πλειοψηφία των καινούριων αυτοκινήτων στα Σκόπια: τουρμποντίζελ και ξερό ψωμί! Τι, σαν εμάς τα κορόιδα;;
Λοιπόν πολύ όμορφο το πίσω μέρος... μήπως έχει άραγε και λίγο παραπάνω χώρο για τους πίσω επιβάτες;;Σίγουρα θα έχει περισσότερο χώρο για τα γόνατα των πίσω, γιατί έχει και μακρύτερο κατά 6 εκατοστά μεταξόνιο.
Υ.Γ.: στα Σκόπια είναι ήδη στους δρόμους και στην Ελλάδα εδώ και καμμιά 20αριά μέρες 'στο τελωνείο' ...
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Σήμερα βρέθηκα για δουλειές στα Σκόπια και είδα με έκπληξη ένα Megane station να το πω. Δεν είχε τέτοιο διακριτικό άλλα ήταν λίγο πιο μακρύ από το 5θυρο και είχε μπάρες οροφής. Και φυσικά dci, όπως η πλειοψηφία των καινούριων αυτοκινήτων στα Σκόπια: τουρμποντίζελ και ξερό ψωμί! Τι, σαν εμάς τα κορόιδα;;
Λοιπόν πολύ όμορφο το πίσω μέρος... μήπως έχει άραγε και λίγο παραπάνω χώρο για τους πίσω επιβάτες;;Σίγουρα θα έχει περισσότερο χώρο για τα γόνατα των πίσω, γιατί έχει και μακρύτερο κατά 6 εκατοστά μεταξόνιο.
Υ.Γ.: στα Σκόπια είναι ήδη στους δρόμους και στην Ελλάδα εδώ και καμμιά 20αριά μέρες 'στο τελωνείο' ...
Ξέρει κανείς κάτι παραπάνω για το συγκεκριμένο; στο ελληνικό site της Renault δεν υπάρχει ούτε αναφορά για τέτοιο μοντέλο... (πλάκα-πλάκα μου φάνηκε ομορφότερα από το 5θυρο)
-
ειχε ακουστει παλιοτερα οτι 18/12 θα ταν στις εκθεσεις...τιμες εχουν αναφερθει και ειναι παρομοιες με υπολοιπα...και σαφως ειναι πιο ομορφο και πιο δυναμικο απο το 5θυρο (απ οτι εχω δει απ τις φωτο)
να και αναλυτικα οι τιμες
Τιμές Renault Megane Estate
Megane Estate 1.6 110ps Expression : 17.900€
Megane Estate 1.4 TCE 130ps Expression : 18.600€
Megane Estate 1.4 TCE 130ps Dynamic : 20.100€
Megane Estate 1.4 TCE 130ps Privilege : 20.800€ -
Καλά... μόλις το ψιλο-έψαξα στο internet και έπαθα... όντως είναι πολύ πιο όμορφο και πραγματικά αν ήμουν για αυτοκίνητο στα 4,5 μέτρα θα το επέλεγα με κλειστά τα μάτια!
να μην είχε κι αυτές τις μπάρες οροφής και θα ήταν σούπερ!!
Είχα να δω τόσο όμορφο 'station' από την εποχή της 157sportswagon
[157: η τελευταία όμορφη Alfa] -
Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
Είχα να δω τόσο όμορφο 'station' από την εποχή της 157sportswagon
[157: η τελευταία όμορφη Alfa]156 ;
Renault Megane III