-
Καλησπέρα και καλώς σας βρίσκω.Πολύ δύσκολη περίπτωση. Αυθόρμητα ψήφισα το Ζ όμως . Θα το αγόραζα μόνο και μόνο από περιέργεια προκειμένου να διαπίστωσω την ποιότητα της οδηγικής αίσθησης,στήσιμο,ήχο και τέλος ευκολία και πολυτέλεια(προσωπική ιεράρχηση κριτηρίων).Αν έμενα ανικανοποίητος, ανταλλαγή με S2K το οποίο έχω οδηγήσει. Εξαιρετικά όμως και τα 2 έτσι?
-
Ο χρήστης dienekes έγραψε:
Θα διάλεγα το 350Ζ αλλά μόνο αν είχε έναν εξαπετάλουδο straight-six με διπλά τούρμπο!
Υπάρχει μετατροπή από τη Nismo, με supercharger.
Όνειρα γλυκά!
http://www.greddy.com/page.asp?idx=7
Ζ
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Èá äéÜëåãá ôï 350Æ áëëÜ ìüíï áí åß÷å Ýíáí åîáðåôÜëïõäï straight-six ìå äéðëÜ ôïýñìðï!
ÕðÜñ÷åé ìåôáôñïðÞ áðü ôç Nismo, ìå supercharger.
¼íåéñá ãëõêÜ!
ÌðÜ, äåí èá ðÜñù! Ðñïôéìþ áõôü ôï ìïôÝñ
êáëÜ äåí íôñÝðåóôå
äåí ðñüëáâå íá âãåß ôï êáçìÝíï 350Æ êáé èÝëåôå íá ôï ôïõñìðßóåôå
Åãþ èá ðñïôéìïýóá áôìïóöáéñéêÞ âåëôßùóç êáé äõü åëåõèÝñáò -
Ο χρήστης Lekkos έγραψε:
Καλησπέρα και καλώς σας βρίσκω.Καλημέρα! Και καλώς μας ήρθες!
Η ψήφος μου στο Datsun!!! Αυτό το Datsun με τα 290 (ή 250 πραγματικά, who cares;;;) αλόγατα μου έχει πάρει την καρδιά! Τι κι αν τα πλαστικά του δεν είναι και τα κορυφαία;;; Εξάλλου, όταν στρίβεις δεν θα έχεις μάτια για τα πλαστικά...
Τα λεφτά του τζόκερ πάνε εκεί και τα υπόλοιπα προκαταβολή για σπίτι...
Εξαιρετικά όμως και τα 2 έτσι?
Είναι τα άτιμα...
Α, ρε funkyreverend, σε τι διλήματα μας έβαλες πρωινιάτικα... -
Έχω οδηγήσει το Ζ και είμαι ερωτευμένος. Το S μόνο σαν συνοδηγός.
Κατα την ταπεινή μου γνώμη - το 2000 είναι υπερβολικά απόλυτο, ίσως και κουραστικό και θέλει καλές συνθήκες για να το 'χαρείς'.
Το Ζ το παίζεις παντού. Ακόμα και στην πόλη, με ροπή απο χαμηλά. Ο ήχος μόνο της μηχανής αξίζει 20.000 ευρώ
Συμφωνώ ότι το εσωτερικό (πλαστικά) είναι ελαφρώς 'μάπα' (excuse my French). Επίσης, είναι λιγο πιο βαρύ απ'οτι θα έπρεπε (1.525 κιλά - φάουλ). Αλλά, με 50.000 δύσκολα βρίσκεις άλλο αυτοκίνητο με τέτοια specs.
Αλλο προσόν - ότι έχουν πουληθεί (επισήμως) μόνο 30 μέχρι τώρα...
-
Καλημέρα!
Κατ' αρχάς, ευχαριστώ για τις απαντήσεις και τις ψήφους όλων σας! Lekkos, καλώς ήρθες στην παρέα μας.@markvag
Πώς φαίνεται ο σπουδαστής Οργάνωσης και Διοίκησης! Πρώτα το αυτοκίνητο και μετά το σπίτι! Ωραίο δίλημμα, όμως, ε; Που να ήσουν και την ώρα που το έβλεπα στον ύπνο μου! Δεν σου κρύβω ότι περίμενα άλλη απάντηση από σένα - κάτι σε ήχο VTEC! -
Ενα S2000 για μένα παρακαλώ. To ανοιχτό αμάξι είναι άλλη αίσθηση, μηχανολογικά, αισθητικά και οδηγικά (απ'οτι έχω διαβάσει, δεν έχω οδηγήσει κανένα από τα δύο) είναι πολύ δύσκολη επιλογή, οπότε η επιλογή roadster-coupe, με βρίσκει υπέρ του roadster.
-
Εχετε δει Ζ κοκκινο???
Ειδα ενα προχτες γυρνωντας απο την δουλεια στον Γερακα.
Σταματημενο στο φαναρι, ερχομαι και σταματαω διπλα του, ο οδηγος του 50 χρονων με ασπρα μαλλια και ασπρα μουσια, και οπως με εχουν πιασει οι ζηλιες μου και απο μεσα μου τον θαβω, δεν ντρεπεσαι 50 χρονων τι να το κανεις το Ζ και τα ρεστα..... αναβει πρασινο και ο 'παππους' φευγει απο το φαναρι με την πορτα Τι να πω μονο παλαμακια δεν βαραγα σαν μικρο παιδι......τελικα ενα καλο αυτοκινητο βγαζει σε ολους μας το παιδι που κρυβουμε μεσα μας -
Ο χρήστης MlKE_16V έγραψε:
Εχετε δει Ζ κοκκινο???Ειδα ενα προχτες γυρνωντας απο την δουλεια στον Γερακα.
Σταματημενο στο φαναρι, ερχομαι και σταματαω διπλα του, ο οδηγος του 50 χρονων με ασπρα μαλλια και ασπρα μουσια, και οπως με εχουν πιασει οι ζηλιες μου και απο μεσα μου τον θαβω, δεν ντρεπεσαι 50 χρονων τι να το κανεις το Ζ και τα ρεστα..... αναβει πρασινο και ο 'παππους' φευγει απο το φαναρι με την πορτα Τι να πω μονο παλαμακια δεν βαραγα σαν μικρο παιδι......τελικα ενα καλο αυτοκινητο βγαζει σε ολους μας το παιδι που κρυβουμε μεσα μαςΑντί να του πείς 'μπραβο παππού που δεν πήρες CLK να κάνεις επίδειξη στα 20χρονα'!
-
Κι εγώ 350Ζ χαλαρά...! Τα κυβικά είναι κυβικά (το διαπίστωσα τώρα τελευταία), και η ροπή δεν συγκρίνεται του ενός με του άλλου παρά του ότι έχουν παραπλήσια ιπποδύναμη. Προτιμώ κι εγώ το coupe από cabrio, και μ'αρέσει πολύ εμφανισιακά. Επίσης αυτά τα τρελλά γιαπωνεζάκια που βγάζουνε τα video με τις δοκιμές όλων των ιαπωνικών τεράτων, βγάλανε πρόσφατα ένα με 'κόντρα' σε πίστα 350Z-S2000-M3 E46-Boxster 2.7 (και ένα Skyline αλλά ήταν εκτός συναγωνισμού). Το 350Z ήταν μπροστά παντού και πάντα, ενώ το S2000 είχε κολλήσει σε όλους τους γύρους στον προφυλακτήρα της Μ3 η οποία ήταν σχετικά αρκετά πίσω από το 350Z. Το Skyline ήταν πολύ πιο μπροστά απ'όλα, ενώ η Boxster πολύ πιο πίσω απ'όλα.
Τα τέλη κυκλοφορίας 14-16 φορολογήσιμων ίππων (1929cc-2357) είναι 330 ευρώ περίπου, και από 17 φορολογήσιμους ίππους (2358cc) και πάνω όλα 420 ευρώ.
Ενα 350Z κόκκινο παρκάρει τακτικά στην Κλαυθμώνος πάνω στον δρόμο. Είναι το πρώτο που είδα!
-
Eμένα λίγο με νοιάζουν οι κόντρες και οι απόλυτες επιδόσεις οπότε το ξεπερνώ μια και τα δύο αυτοκίνητα είναι πολύ καλά και γρήγορα.
Εφόσον όμως το ένα είναι ανοιχτό και το άλλο όχι για μένα δεν τίθεται θέμα διαλέγω το ανοιχτό.
Όταν κυκλοφορήσει και το ανοιχτό Nissan τότε το ξανασυζητάω αλλά μάλλον ανοιχτό χάνει τη χάρη που έχει και τότε θα θυμηθώ το ετήσιο τέλος κυκλοφορίας κλπ και καθαρίζω! -
Ο χρήστης nasos έγραψε:
Τα τέλη κυκλοφορίας 14-16 φορολογήσιμων ίππων (1929cc-2357) είναι 330 ευρώ περίπου, και από 17 φορολογήσιμους ίππους (2358cc) και πάνω όλα 420 ευρώ.
Kala auta ta noumera einai trela. 330 euros gia 2000 kybika? Pote egine auto?
-
Ο χρήστης MlKE_16V έγραψε:
Εχετε δει Ζ κοκκινο???Ειδα ενα προχτες γυρνωντας απο την δουλεια στον Γερακα.
Σταματημενο στο φαναρι, ερχομαι και σταματαω διπλα του, ο οδηγος του 50 χρονων με ασπρα μαλλια και ασπρα μουσια, και οπως με εχουν πιασει οι ζηλιες μου και απο μεσα μου τον θαβω, δεν ντρεπεσαι 50 χρονων τι να το κανεις το Ζ και τα ρεστα..... αναβει πρασινο και ο 'παππους' φευγει απο το φαναρι με την πορτα Τι να πω μονο παλαμακια δεν βαραγα σαν μικρο παιδι......τελικα ενα καλο αυτοκινητο βγαζει σε ολους μας το παιδι που κρυβουμε μεσα μαςΠου να έβλεπες τον sx .....
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Μόνο ο drizzt και ο technik ανέφεραν αιτιολογία! Ξεχάστε το Σαρακάκη (εδώ σας έκατσε το Τζόκερ, μην ξενερώνετε με τον Σαρακάκη, για όνομα του Θεού)!Μεγάλε, σου κάθεται το Τζόκερ και έχεις τέτοια ερωτήματα; Καταρχήν αγοράζεις ένα τεράστιο γκαράζ και αρχίζεις το γέμισμα. S2000 και 350Ζ δίπλα σε Μ3 Ε30 (μία EVO III για μένα παρακαλώ), Audi RS2, MX5 πρώτης γενιάς (εννοείται αυτό με τα 116 και το μπλοκέ), RX7 τρίτης γενιάς (το έχετε σε κόκκινο;), EVO VI Extreme, STi V Type-R (ναι, ναι, το δίπορτο), την κανούρια Μ5 και αν έχεις τίποτα ρέστα, Ferrari F355. Θα σας ξενέρωνα αν έγραφα για λευκό 306 GTi Race και κόκκινο Mazda 323 GTX; Χίλια συγγνώμη, κανείς όμως δεν είναι τέλειος. Όσο για το Skyline R34, όχι δεν το ξέχασα, έρχεται από Ιαπωνία.
Μία ψήφο στην F40, ε, στο S2000 ήθελα να πω
-
Το προηγούμενο Σάββατο στη Συγγρού έξω από το γνωστό κέντρο διασκέδασης παρκαρισμένο ένα ασημί άνευ πινακίδων Ζ. Μα όλοι να έχουν πέσει επάνω σε μια- χρυσοσαμπανι να την πούμε? Αστον Μάρτιν DB 87 μάλλον με πινακίδες ΕΥΥ.
Κάτι λέγαμε για Τζόκερ νομίζω...
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Εκεί που κοιμόμουν μια χαρά, ξαφνικά στο όνειρό μου εμφανίστηκαν τα δυο τους: Το ένα roadster, στροφάρει ανελέητα, με την τεράστια εμπειρία της εταιρείας του στα γρήγορα αυτοκίνητα και το άλλο coupe με 3500 κυβικά και οδική συμπεριφορά που προσπαθεί να σε κάνει Τζόκερ (του Μπάτμαν, όχι του ΟΠΑΠ! ) από μια εταιρεία που δείχνει ότι όταν θέλει, μπορεί να φτιάξει αυτοκίνητα που να τα καταφέρνουν πολύ καλά.Στο όνειρό μου, μια που ήμουν μεγάλος χεράς, διάλεξα το S2000, αφού για μένα οι πόρτες διαρκείας ακόμα και με 7500 στροφές και σε άσφαλτο-γυαλί ήταν παιχνιδάκι...Στην πραγματικότητα πάντως, θα διάλεγα το Ζ για τους εξής λόγους: Από όσα έχω διαβάσει, μου φαίνεται πιο εύκολο ('σχολείο' είχα διαβάσει σε ένα άρθρο), μου αρέσει που προβάλλουν πολύ την αναβίωση του 240Ζ, μια που πιο μικρός είχα ερωτευτεί το 260Ζ του γείτονά μου, αλλά με φτιάχνει και αυτή η αίσθηση στιβαρότητας που δείχνει η εξωτερική του εμφάνιση (και η οποία επιβεβαιώνεται και στην πράξη, από όσο ξέρω).
Ονειρεύεστε σαν εμένα ή σας πεφτει το Τζόκερ...Ποιο θα διαλέγατε από τα δύο; Θέλετε κυβικά ή στροφές; Απόλυτη αίσθηση ή να βοηθάει το αυτοκίνητο να μαθαίνετε ακόμα καλύτερα; Ανθρακί ή πορτοκαλί; Ξανθιές ή μελαχρινές; ...και άλλα τρομακτικά ερωτήματα στο όνειρο των 4.30!!!
Στην πραγματικοτητα και τα δυο μπορει να ειναι roadster
-
350Z .- (τελεία και παύλα!)
Πέραν του ότι είναι άλλης τάξης αυτοκίνητο (3λιτρο, V κλπ), ξεφεύγει και από το στυλάκι του S2k που κατέληξε να είναι ένα 'αναβαθμισμένο' σαξόραλλο στα χέρια συνήθως ανίδεων τόσο από τα χαρίσματά του όσο και της οδηγικής του συμπεριφοράς...
Είναι προφανές ότι δεν κατακρίνω το αμάξι το οποίο είναι από τα καλύτερα roadster, αν και από την άλλη το Ζ φέρνει ένα ανανεωτικό αέρα στην κατηγορία, κάτι που φαίνεται από την ευρύτατη αποδοχή που απολαμβάνει στο εξωτερικό (μιας και εδώ είμαστε ΠΟΛΥ μικρή αγορά για να λέμε πως διαθέτουμε 'αγοραστική' άποψη).Από τη στιγμή που μπαίνεις στη διαδικασία επίσης να 'ψάχνεσαι' για 350Ζ, είναι προφανές ότι δεν θα σε απασχολήσουν θέματα κατανάλωσης, τελών κυκλοφορίας, συντήρησης κλπ, καθώς μεταξωτά βρακιά απαιτούν και επιδέξια (ή τουλάχιστον εύπορα ) οπίσθια!. Εκτιμώ πως δεν θα είναι δυσθεώρητες οι διαφορές στα κόστη, απλά ανεκτά υψηλότερα.
Όσον αφορά στο ερώτημα περί roadster ή κλειστού coupe, η προσωπική μου απάντηση δεν νομίζω πως μετράει ιδιαίτερα (αν και έχω και γω roadster). Το αξίωμα της κολοκυθόπιττας καθορίζει τα πάντα, εξ ου και τόση ποικιλία να διαλέξουμε το αμάξι που μας αρέσει περισσότερο
Οι διαφορές μόνο θα εντοπίζονται στο κατά πόσο θα αυξηθεί η ασφάλεια που θα πληρώνεις γι'αυτό, όπως επίσης και στο αν έχεις κλειστο parking για να το στεγάζεις και να το 'φυλάς' από τα περίεργα μάτια...Καλή επιλογή! (μέσα μου, σου εύχομαι ολόψυχα να καταλήξεις στο Ζ...)
-
Ο χρήστης theo111r έγραψε:
350Z .- (τελεία και παύλα!)Από τα 2 πάντως, αν είχα επιλογή, θα κατέληγα... σ'αυτό που έχεις εσύ!
-
Ο χρήστης dienekes έγραψε:
350Z .- (τελεία και παύλα!)
Από τα 2 πάντως, αν είχα επιλογή, θα κατέληγα... σ'αυτό που έχεις εσύ!
Κοίτα να σου πω:
Εγώ έθεσα τις εξής επιλογές στον εαυτό μου:
- Ζ4 3.0L SMG
- Caterham SV 1.8 VVC 160bhp
- Elise 111S
- To Boxter δεν το ήθελα, και το Νέο SLK 3.5 δεν είχε έρθει (και θ'αρχίσει να παραδίδεται και τέλος του χρόνου)
- Το 350Ζ δεν το είχα σκεφτεί καθόλου και ομολογώ πως δεν του έδωσα τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή την αρμόζουσα προσοχή!. Ίσως και να είχα καταλήξει σε αυτό, αν έδινα περισσότερο χρόνο στον εαυτό μου να ψάξει να βρει αυτοκίνητο...
Το Ζ4 λοιπόν δεν το βρήκα τη χρονική στιγμή που έψαχνα αμάξι. Οι παραδόσεις ήταν άνω του τετραμήνου...
Το Caterham πήγα και το οδήγησα στην Αγγλία. Καλό χρυσό, άγιο, απίστευτη δύναμη σε όλες τις στροφές, αλλά απλά δεν είναι αμάξι, είναι ένα όχημα που έχεις για την διασκέδασή σου, μετά το Elise.
Για το δε Elise, πήγα να ρωτήσω για το 111S, και μου είπαν πως είχαν φέρει ήδη το πρώτο 111R .Και έλα και πές μου τώρα: το παίρνεις ή δεν το παίρνεις;;;
Βέβαια έχοντας ζήσει τώρα το Elise, έρχεσαι και σκέφτεσαι: Και μετά τι;
Αλλά αυτό είναι μεγάάάλη κουβέντα
Ελπίζω να μην εθιστώ πολύ μόνο! -
Τέο, έχουμε την ίδια γνώμη! Να είχαμε και το ίδιο αυτοκίνητο!!!
Honda S2000 ή Nissan 350Z;