-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
αν σερνομαστε το κανουμε λογω μπατσικων , αλλιως και με μια mito στη κηφησιας πιανεις χαλαρα 200αρεςτι έχει η κηφισιaς??
-
Ο χρήστης nikos_ έγραψε:
αν σερνομαστε το κανουμε λογω μπατσικων , αλλιως και με μια mito στη κηφησιας πιανεις χαλαρα 200αρες
τι έχει η κηφισιάς??
η βουλιαγμενης παντως ειναι πιο ωραια για να αμολας τα αλογα σου
-
Ο χρήστης rokko74 έγραψε:
Να συμπληρώσω κι εγώ μια απορία. Τι βρίσκουν στα 200,250,300 άλογα αυτοκίνητα όταν όλοι στην Κηφισίας 'σερνόμαστε', και όλοι στης Εθνικές πλέον δεν πάμε πάνω από 140?Υπάρχουν κι άλλοι δρόμοι εκτός της Κηφισίας. Υπάρχουν και στροφές και υπάρχουν και ανοιχτοί δρόμοι
Το crossover στην Ελλάδα είναι ότι πρέπει γιατί και παλιόδρομους έχουμε, και πεζοδρόμια χρησιμοποιούμε συχνά, είναι σε καλή τιμή, είναι ευρύχωρα, είναι άνετα στο ταξίδι και αν με ρωτήσεις :τότε γιατί δεν πας σε suv? θα σου απαντήσω: γιατί το SUV παραείναι. Έχει περισσότερα κυβικά με ότι αυτό συνεπάγεται έτσι όπως γίναμε, είναι πιο ασταθές στον δρόμο ενώ το crossover (και ιδιαίτερα το caliber) είναι πιο σταθερό, δεν έχει 4χ4 με τα συνήθεις προβλήματα.
Από κει και πέρα σε έρευνα που είχε γίνει στην Αμερική το γιατί οι άνθρωποι προτιμούν τέτοιου και παρόμοιου είδους αυτοκίνητα, καταλήξανε στο συμπέρασμα ότι τα προτιμάει ο κόσμος επειδή είσαι ποιο ψηλά από τους άλλους. Ίσως είναι και αυτό ένα κριτήριο. Εγώ πάντως μετά το cherokee που είχα δεν μπορώ να μπω σε χαμηλό αυτοκίνητο. Έχω διαφορετική αίσθηση σε ψηλότερα αυτοκίνητα.
Πέρα από όλα αυτά (και sorry για την πολυγραφία) μου αρέσει σαν αυτοκίνητο, μου αρέσει σαν μοτερ και μου αρέσει όταν περνάω από νταλίκα στην Αθηνών - Λαμίας να μην με παίρνει ο αέρας...
Ελπίζω η απάντηση να θεωρηθεί ουσιαστική από τον 'φίλο' που ΔΕΝ περίμενε να πάρει ουσιαστική απάντηση στο γιατί μας αρέσουν αυτού του τύπου τα αυτοκίνητα.Μιας και το συνεχίζουμε, θα σου απαντήσω εντελώς φιλικά.
Καταρχάς απαγορεύεται να καβαλάς πεζοδρόμιο.
Προσωπικά δε βρήκα καμία άνεση στο ταξίδι και κυρίως δε νιώθω ότι μου προσφέρει την ίδια στιβαρότητα στο δρόμο λόγω του υψηλού κέντρου βάρους και τις κλήσεις που παίρνει στις στροφές λόγω μαλακών αναρτήσεων.
Από το ποστ σου πάντως ξέρεις τι κατάλαβα? Ότι πήρες crossover επειδή καβαλάς πεζοδρόμια, έχουμε λακούβες και θέλεις να κάθεσαι ψηλά.
Εξήγησέ μου πάντως λίγο για τα περί ύψους. Τι πάει να πει είσαι πιο ψηλά? Τι ακριβώς σου αρέσει σε αυτό? Τι όφελος έχει?
Εμένα προσωπικά δε μου αρέσουν τα ημίμετρα...αν αγόραζα Jeep θα αγόραζα ένα Wrangler (που είχα οδηγήσει στην Αμερική μάλιστα), μιας και έχει πραγματικές off road δυνατότητες.
Υ.Γ. Δε χρειάζεσαι SUV/Crossover για να μη σε πάρει ο αέρας όταν προσπερνάς νταλίκα...
-
To Caliber πιστευω οτι σαν μεγαλυτερο ατου εχει τον ξεχωριστο αντισυμβατικο σχεδιασμο του. Σαν αυτοκινητο φαινεται αρκετα τιμιο απο αποψη κοστους γι'αυτο που προσφερει. Παντως σε μια εποχη που ολα τα αυτοκινητα κοντευουν να ειναι παρομοια πανω κατω και σχεδιαστικα αδιαφορα (βλεπε ιαπωνοκινεζοκορεατικη σχολη, ολα ιδια ειναι εμφανισιακα) πιστευω οτι χρειαζονται αρχιδια για να προσφερει κανεις αντισυμβατικο σχεδιο. Εννοοειται οτι ολοι οι κριτικοι των περιοδικων go with the flow...
-
τι το αντισυμβατικο εχει? οτι μοιαζει με suv?
ειναι κουτι και κουτια οι υπολοιποι εχουν σταματησει να φτιαχνουν χρονια τωρααντισυμβατικο ειναι το civic και η δελτα (τα οποια βρισκω υπερβολικα εκκεντρικα), το caliber δε νομιζω οτι ειναι κατι καινοτομο σχεδιαστικα
θα ελεγα απλως οτι ειναι η αμερικανικη αποψη για τα hatchback (το οποιο τελικα μοιαζει με suv, παλι καλα γιατι θα μπορουσε να μοιαζει και με αγροτικο), μια κατηγορια στην οποια οι αμερικανοι δεν εχουν καμια εμπειρια
-
Αντισυμβατικο με την εννοια οτι δεν μοιαζει με τιποτα αλλο στην αγορα. Πες το κουτι/χατσμπακ/σουβ κτλ. Σχεδιαστικα δεν υπαρχει παρομοιο οχημα απο αλλο κατασκευαστη που να μου ερχεται στο μυαλο. Το civic αμα περασει απο μπροστα σου το πιθανοτερο ειναι να μην το προσεξεις καν.
Οι αμερικανοι απεχθανονται τα hatchbacks... οσο για τα station wagon ...
-
το ξερω οτι τα αντιπαθουν , απλα ανεφερα οτι λογω αυτης της αντιπαθειας δεν εχουμε και καποιο προηγουμενο (με λιγες εξαιρεσεις, βλεπε pt cruiser το οποιο ειναι οντως καινοτομο)
κατα τα αλλα η καθε χωρα ή η καθε εταιρεια εχει και τη δικη της σχεδιαστικη 'σχολη' απο πισω
δε νομιζω να θεωρεις καινοτομο το σχεδιο της νεας mustang, corvette, ή οποιου jeep
ομως σε σχεση με τα ευρωπαικα υπαρχουν ξεκαθαρες διαφορεςσε μια κατηγορια οπου δεν εχουμε σχεδον καθολου δειγματα , οτιδηποτε διαφορετικο σου φαινεται ξεχωριστο
λογικο μου ακουγεταιαλλες εταιρειες και χωρες που μπηκαν αργοτερα στο παιχνιδι , οπως οι κορεατες, δεν θελησαν να κανουν πειραματισμους αλλα να πανε στα σιγουρα
η καθε εταιρεια εχει και τη δικη της στρατηγικη..παντως η ιστορια εχει δειξει οτι σπανια οι σχεδιαστικοι πειραματισμοι και το 'πολυ διαφορετικο' γινονται αποδεκτα απο τον κοσμο
αν εξαιρεσουμε μερικες περιπτωσεις οπως το megane 2 , τις περισσοτερες φορες αυτες οι κινησεις ειναι αποτυχημενεςαν και στη περιπτωση του caliber δε νομιζω οτι φταιει τοσο αυτο , οσο το οτι οι ευρωπαιοι (μιας και αυτο το αυτοκινητο σχεδιαστηκε για την ευρωπη) ποτε δεν εβλεπαν με καλο ματι τα αμερικανικα αυτοκινητα , και οχι αδικαιολογητα
δε φτανει μονο να βγαλεις ενα καλο μοντελο, παιζει ρολο και το προσφατο παρελθον σου..
αν συνεχισει η dodge να κανει αντιστοιχες φιλοτιμες (ομολογουμενως) προσπαθειες, καποια στιγμη μπορει να καθιερωθει στη συνειδηση του κοσμου ως μια εταιρεια που προσφερει καλα μοντελα σε καλες τιμες -
[quote='boomboom']Αντισυμβατικο με την εννοια οτι δεν μοιαζει με τιποτα αλλο στην αγορα.
όσοι ενδιαφέρεστε παραγγείλτε το τώρα με τον 1.8 φορολογικό ατού για την Ελλάδα,
τέλος του 2010 0 1.8 προσωρινά stop, αργότερα θα ναι 220 (turbo)(2014 Estimated)
Caliber ends in 2012,http://www.allpar.com/corporate/chrysler-group/five-year-plan.html -
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Δεν καταλαβαίνω και ούτε πρόκειται να καταλάβω όποιον αγοράζει Caliber ενώ με τα ίδια λεφτά παίρνει ένα άριστα εξοπλισμένο Bravo 1.4T-Jet που είναι πολύ καλύτερο στα πάντα συγκριτικά.
Όπως δεν μπορώ να καταλάβω στο τυροπιτάδικο όποιον παίρνει ζαμπονοτυρόπιτα ενώ με τα ίδια λεφτά παίρνει πίτσα. Σαφώς συνήθως έχει περισσότερο όγκο, αλλά σε ουσία μένει πίσω
Οκ γούστα είναι αυτά οπότε καθένας παίρνει ό,τι θέλει (εξ'άλλου αν δεν αγόραζε κανείς ζαμπονοτυρόπιτα δεν θα την έφτιαχναν κι όλας), αλλά μην πας να τη βγάλεις καλύτερη με το ζόρι βρε αδερφέ. Αν ο όγκος for money είναι το ζητούμενο πάντως, χτυπάς φλέβα χρυσού με ένα CaliberΤα 'θέλω' του καθενός διαφέρουν, οπότε είναι φυσιολογικό να μην τα καταλαβαίνουμε όλοι ή και να τα ασπαζόμαστε. Αν όλοι καταλαβαίναμε τα ίδια πράγματα, θα συμπεριφερόμασταν όμοια και μάλλον ο κόσμος μας θα ήταν βαρετός και μονόχνοτος.
Από εκεί και πέρα και η 'ζαμπονοτυρόπιτα' έχει τα καλά της για κάποιους. Π.χ. δεν έχει σάλτσα, έχει λιγότερο αλάτι, λιγότερες θερμίδες, έχει λιγότερο λάδι, έχει φύλλο σφολιάτα ή τύπου κρουασάν... κλπ... Που σημαίνει ότι κάποιος την προτιμά για συγκεκριμένους λόγους.
Το ίδιο και με το Caliber και με το Bravo...
Το καθένα έχει και τα θετικά του και τα αρνητικά του... -
Καθαρά διαφημιστικό θέμα, θέλετε να τα ακούσετε.
Σιγά το αμάξι, πολύ όμορφο είναι.
Τώρα που θα ακριβύνει η βενζίνη όλο παρκαρισμένο θα είναι.
Ας το πάρει κανένας 18χρονος που δεν έχει δει τίποτε άλλο. -
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Τι σας συγκινεί στα psedo-SUV που ούτε ουσιαστικές off-road δυνατότητες δεν έχουν?Νίκο τώρα θα γίνω 'κακός'...
Ότι συγκίνησε τον χθεσινό με την BMW116 που ήθελε να μου δείξει στον Κηφισό ότι έχει BMW και ότι μπορεί να χωθεί στα ίσα σε ένα 'φτωχό πλην τίμιο' 207 ...
Και όταν τον πέρασα χωρίς πολλά-πολλά έμεινε να αναρωτιέται ποιο 5πορτο 207 τον πέρασε τόσο εύκολα ...Τι τον συγκίνησε τον τύπο να πάρει την 116;; Μάλλον αυτά που με είχαν συγκινήσει και μένα και την ήθελα... Προσωπικά τον καταλαβαίνω.
υ.γ. Και αν διαβάζει και ο χθεσινοβραδινός φίλος με το πλοίο Alfa159 στην Σπύρου Λούη...
Φίλε άστο, μην το παιδεύεις. Όταν εσύ ξεκίνησες, εγώ είχα φθάσει... -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
αν το παμε ετσι γιατι να μην αγοραζουμε ολοι το ιδιο αυτοκινητο που θα καλυπτει τις αναγκες των περισσοτερων και να μην ξεπερνα τα 100 αλογα, γιατι παραπανω αντικειμενικα δεν χρειαζομαστε..
και οι φερραρι ολες στη φωτιαΝα που συμφωνήσαμε και σε κάτι. Το ίδιο πράγμα λέμε. Υπάρχουν κατηγορίες λόγω διαφορετικών αναγκών. Έτσι και το crossover, έτσι και το caliber των crossover. Άλλοι είναι αυτοί που άρχισαν περί ζαμπονοτύροπιτων και περί ημίμετρων και περί αντιSUV....
Υπάρχουν κι άλλοι δρόμοι εκτός της Κηφισίας. Υπάρχουν και στροφές και υπάρχουν και ανοιχτοί δρόμοι
Νομίζω ότι κατάλαβες τι εννοούσα. Μην παίζουμε με τις λέξεις & τους δρόμους. Είναι οι Ελληνικοί δρόμοι με υποδομές για 200,300, 400 άλογα όταν το μεγαλύτερο νόμιμο όριο είναι 120-130 και όταν όλοι οι δρόμοι πλέον είναι στο κόκκινο των δυνατοτήτων τους? Όλοι οι δρόμοι τις ώρες αιχμής (που πλέον είναι οι περισσότερες) είναι μποτιλιαρισμένοι οπότε είτε έχεις 200άρι είτε έχεις smart το ίδιο κάνει. Εκτός και αν υπάρχουν για Βουλιαγμένης, Βούτα, Λιμανάκια, Σαλαμίνα στις 1-2 τη νύχτα και να σπινιάρουμε από φανάρι σε φανάρι που εμένα δεν με ενοχλεί και το καταλαβαίνω απόλυτα αλλά δεν ΖΗΤΑΩ την κατάργηση της κατηγορίας........Αυτό το αντιπαρέθεσα σαν παράδειγμα σε αυτούς που δεν καταλαβαίνουν την κατηγορία crossover και ζητάνε να καεί στην πυρά!!!!!
Προσωπικά δε βρήκα καμία άνεση στο ταξίδι και κυρίως δε νιώθω ότι μου προσφέρει την ίδια στιβαρότητα στο δρόμο λόγω του υψηλού κέντρου βάρους και τις κλήσεις που παίρνει στις στροφές λόγω μαλακών αναρτήσεων.
Έχεις κάνει ταξίδι με το Caliber και δεν βρήκες καμία άνεση? Γιατί? Χώρους έχει άπλετους, κινητήρας είναι ικανοποιητικός και σε ρεπριζ και σε προσπεράσεις και σε ανηφόρες. (έχω κάνει πολλά ταξίδια ανά την Ελλάδα), κιβώτιο ταχυτήτων πάλι μια χαρά, το cruise control δουλεύει ρολόι, ακόμη και το ηχόσυστημα είναι πολύ καλό....
Τελικά οι αναρτήσεις είναι μαλακές ή σκληρές? Make a choice...Από το ποστ σου πάντως ξέρεις τι κατάλαβα? Ότι πήρες crossover επειδή καβαλάς πεζοδρόμια, έχουμε λακούβες και θέλεις να κάθεσαι ψηλά.
Πολύ επιλεκτική αντίληψη έχεις και ΠΑΡΑΒΛΕΠΕΙΣ ότι έγραψα περί κατανάλωσης, 1800 κυβικών, φορολογικής κλίμακας, πολύ καλής τιμής & χρηματοδοτικού. Σε αυτά λοιπόν ΝΑΙ πρόσθεσε και πεζοδρόμια, Ελληνικούς καρόδρομους, ψηλή θέση οδήγησης....
Δεν καταλαβαίνω που ξενίζεσαι? Ο κάθε άνθρωπος έχει δικά του κριτήρια και δικές του ανάγκες που τον οδηγούς στην επιλογή ενός αυτοκινήτου... Αλλά μην μου επιλέγεις αυτά που θέλεις εσύ (ότι κάνουν και οι Ιεχώβαδες με την παλαιά διαθήκη που κόβουν και ράβουν για να σε πείσουν)Εξήγησέ μου πάντως λίγο για τα περί ύψους. Τι πάει να πει είσαι πιο ψηλά? Τι ακριβώς σου αρέσει σε αυτό? Τι όφελος έχει?
Τα έχουμε γράψει σε προηγούμενα ποστ.
Εμένα προσωπικά δε μου αρέσουν τα ημίμετρα...αν αγόραζα Jeep θα αγόραζα ένα Wrangler (που είχα οδηγήσει στην Αμερική μάλιστα), μιας και έχει πραγματικές off road δυνατότητες.
Στο τέλος θα το πιστέψουμε ότι το Caliber είναι 'ημίμετρο' με εσάς που μπλέξαμε.
Γιατί δεν καταλαβαίνετε ορισμένοι ότι το Crossover είναι ολόκληρη κατηγορία ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ από SUV ή OFF ROAD... Είναι μία έξτρα επιλογή γι αυτούς που ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ SUV ή OFF ROAD αλλά ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΟΥΤΕ ΣΥΜΒΑΤΙΚΟ ΙΧ. Έξτρα κατηγορία.... Ήμαρτον...Υ.Γ. Δε χρειάζεσαι SUV/Crossover για να μη σε πάρει ο αέρας όταν προσπερνάς νταλίκα...
Πάλι επιλεκτικός είσαι και απομονώνεις ένα κριτήριο ώστε να περάσεις λάθος νόημα...
Δεν πήρα Crossover επειδή δεν το παίρνει ο αέρας αλλά ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ δεν το παίρνει ο αέρας.Τώρα για το αν είναι αντισυμβατικό και με ιδιαίτερο look νομίζω ότι ο καθένας μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματα του.
Να πω και κάτι άλλο... Θα συμφωνήσω με κάποιους άλλους στα περί διαφήμισης... Άθλια διαφημιστική καμπάνια και προώθηση του προϊόντος. Επίσης οι πωλητές στην chrysler δεν το σπρώχνουν καθόλου και προτιμάνε να σου πασάρουν τα Jeep. Ποτέ δεν το κατάλαβα γιατί γίνετε αυτό και μόνο ο Συγγελίδης (που by the way έχει και την citroen ) μπορεί να μας λύσει την απορία.
Επίσης κάτι πολύ σημαντικό είναι ότι έχουν μπερδέψει το κοινό που απευθύνετε το Caliber. Στην αρχή το πάσαραν στη νεολαία με 8 ηχεία και αποσπόμενα ενώ στην συνέχεια το πήγαν στην οικογένεια...
Αν όλα τα παραπάνω είχαν λειτουργήσει σωστά τότε πιστεύω ότι το Caliber θα είχε κάνει τρελές πωλήσεις... -
Το να ψάχνουμε να βρούμε λόγους να ΜΗ αποδεχόμαστε ολόκληρες κατηγορίες αυτοκινήτων προσωπικά το βρίσκω ανούσιο!
Για πιο λόγο να αγοράζει ο κόσμος πχ μια 4θυρη sedan μαούνα όταν μπορεί να βολευτεί και με ένα 4θυρο Accent ή γιατί να προτιμήσει κάποιος ένα Qashqai 1,6 με 105 άλογα αντί μιας Delta με 150 άλογα!
Κάθε αιτιολογία και δικαιολογία απο τον καθένα που επελεξε με τα λεφτά του, τις ανάγκες του, την αισθητική και την λογική του οτιδήποτε ... στέκει!
Εγώ προσωπικά (έχοντας οδηγήσει για λίγο το QQ 1,6) θα επέλεγα και το Caliber (και κάθε άλλο 2κίνητο Crossover) για την έστω και μία περίπτωση πρόσβασης σε έναν χωματόδρομο, για μια λακούβα στην άσφαλτο, για την υπερυψωμένη θέση -που ίσως να ανυψώνει και το 'εγώ' μου απέναντι σε ένα χαμηλό μικρό αμαξάκι- πέρα απο την καλύτερη ορατότητα.Στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο τώρα ... θα ήθελα μαζί με τον 1,8 να είχε και μια 4κίνηση ... αλλά και ένα καλύτερο δίκτυο. Είναι για μένα βασικός λόγος, για τον ίδιο λόγο που δεν θα επέλεγα τώρα ούτε Daihatsu, Renault, BMW κλπ μονοπώλια στη πόλη μου χωρίς να χρειάζεται για να βρω δευτερη επιλογή aftersales να ξενιτευτώ!
-
Γουστάρω, το τόπικ συνεχίζει ακάθεκτο! ...είχα δυο μέρες να μπω και διάβασα όλες τις τελευταίες σελίδες που έχασα
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Τι σας συγκινεί στα psedo-SUV που ούτε ουσιαστικές off-road δυνατότητες δεν έχουν?
Νίκο τώρα θα γίνω 'κακός'...
Ότι συγκίνησε τον χθεσινό με την BMW116 που ήθελε να μου δείξει στον Κηφισό ότι έχει BMW και ότι μπορεί να χωθεί στα ίσα σε ένα 'φτωχό πλην τίμιο' 207 ...
Και όταν τον πέρασα χωρίς πολλά-πολλά έμεινε να αναρωτιέται ποιο 5πορτο 207 τον πέρασε τόσο εύκολα ...Τι τον συγκίνησε τον τύπο να πάρει την 116;; Μάλλον αυτά που με είχαν συγκινήσει και μένα και την ήθελα... Προσωπικά τον καταλαβαίνω.
υ.γ. Και αν διαβάζει και ο χθεσινοβραδινός φίλος με το πλοίο Alfa159 στην Σπύρου Λούη...
Φίλε άστο, μην το παιδεύεις. Όταν εσύ ξεκίνησες, εγώ είχα φθάσει...Βασικά δε γίνεσαι κακός...γίνεσαι off-topic
Να σε ρωτήσω κάτι...ειλικρινά τώρα...ανοίγεις με αυτοκίνητα που έχουν 50 άλογα λιγότερα από σένα και τι περιμένεις να γίνει?
Επίσης μπερδεύεις λίγο τα πράγματα. Μιλάμε για την κατηγορία των ψευτο-SUV που δεν έχουν καμία απολύτως ουσιαστική δυνατότητα off-road και ένα από τα ενοχλητικά πράγματα που κάνουν, είναι να καβαλάνε τα πεζοδρόμια με επιδεικτική άνεση και να μη μπορεί να περάσει κόσμος.
Νομίζω ότι κατάλαβες τι εννοούσα. Μην παίζουμε με τις λέξεις & τους δρόμους. Είναι οι Ελληνικοί δρόμοι με υποδομές για 200,300, 400 άλογα όταν το μεγαλύτερο νόμιμο όριο είναι 120-130 και όταν όλοι οι δρόμοι πλέον είναι στο κόκκινο των δυνατοτήτων τους? Όλοι οι δρόμοι τις ώρες αιχμής (που πλέον είναι οι περισσότερες) είναι μποτιλιαρισμένοι οπότε είτε έχεις 200άρι είτε έχεις smart το ίδιο κάνει. Εκτός και αν υπάρχουν για Βουλιαγμένης, Βούτα, Λιμανάκια, Σαλαμίνα στις 1-2 τη νύχτα και να σπινιάρουμε από φανάρι σε φανάρι που εμένα δεν με ενοχλεί και το καταλαβαίνω απόλυτα αλλά δεν ΖΗΤΑΩ την κατάργηση της κατηγορίας........Αυτό το αντιπαρέθεσα σαν παράδειγμα σε αυτούς που δεν καταλαβαίνουν την κατηγορία crossover και ζητάνε να καεί στην πυρά!!!!!
Άρα τι προσφέρει η κατηγορία crossover που δε προσφέρει πχ ένα Smart στη μποτιλιαρισμένη και δύσκολη στο παρκάρισμα Αθήνα? Γιατί έτσι όπως τα γράφεις και έτσι όπως είναι τα πράγματα...το καλύτερο αυτοκίνητο για Αθήνα είναι το Smart γιατί δε καίει, παρκάρει παντού και υπάρχει συνέχει κίνηση στην Αθήνα. ...γιατί δε πήρες Smart ας πούμε?
Προφανώς και υπάρχουν κι άλλοι δρόμοι εκτός των μποτιλιαρισμένων κεντρικών οδών της πρωτεύουσας ΑΠΕΙΡΩΣ απολαυστικοί για όσα άλογα θέλεις...όρεξη να'χεις και να σου αρέσει η οδήγηση.
Βεβαίως σέβομαι το γεγονός ότι ο καθένας αγοράζει ανάλογα με τις ανάγκες του...και προφανώς το Caliber πληρεί τις δικές σου ανάγκες...αλλά μη πάμε να το βγάλουμε τη καλύτερη δυνατή επιλογή. Εσύ έχεις άλλες ανάγκες και οι υπόλοιποι έχουν άλλες.
Προσωπικά δε βρήκα καμία άνεση στο ταξίδι και κυρίως δε νιώθω ότι μου προσφέρει την ίδια στιβαρότητα στο δρόμο λόγω του υψηλού κέντρου βάρους και τις κλήσεις που παίρνει στις στροφές λόγω μαλακών αναρτήσεων.
Έχεις κάνει ταξίδι με το Caliber και δεν βρήκες καμία άνεση? Γιατί? Χώρους έχει άπλετους, κινητήρας είναι ικανοποιητικός και σε ρεπριζ και σε προσπεράσεις και σε ανηφόρες. (έχω κάνει πολλά ταξίδια ανά την Ελλάδα), κιβώτιο ταχυτήτων πάλι μια χαρά, το cruise control δουλεύει ρολόι, ακόμη και το ηχόσυστημα είναι πολύ καλό....
Τελικά οι αναρτήσεις είναι μαλακές ή σκληρές? Make a choice...Πρόσεξε τι έγραψα...ότι δεν είναι άνετο λόγω ΜΑΛΑΚΩΝ αναρτήσεων και έλλειψης στιβαρότητας από τις έντονες κλήσεις που παίρνει στις στροφές...γιαυτό.
Όλα τα άλλα που γράφεις τα κάνει και ένα Golf TSI πιο άνετα και πιο στιβαρά.
Πολύ επιλεκτική αντίληψη έχεις και ΠΑΡΑΒΛΕΠΕΙΣ ότι έγραψα περί κατανάλωσης, 1800 κυβικών, φορολογικής κλίμακας, πολύ καλής τιμής & χρηματοδοτικού. Σε αυτά λοιπόν ΝΑΙ πρόσθεσε και πεζοδρόμια, Ελληνικούς καρόδρομους, ψηλή θέση οδήγησης...
Τα υπογραμμισμένα στα προσφέρει πχ ένα Leon 1.8TSI ...τα υπόλοιπα είναι που κάνουν τη διαφορά πιστεύω για την επιλογή ενός SUV.
Εξήγησέ μου πάντως λίγο για τα περί ύψους. Τι πάει να πει είσαι πιο ψηλά? Τι ακριβώς σου αρέσει σε αυτό? Τι όφελος έχει?
Τα έχουμε γράψει σε προηγούμενα ποστ.
Επειδή δεν έχω χρόνο να διαβάσω 15+ σελίδες...γράψτο μου αν έχεις τη καλοσύνη με 2-3 γραμμές.
Εμένα προσωπικά δε μου αρέσουν τα ημίμετρα...αν αγόραζα Jeep θα αγόραζα ένα Wrangler (που είχα οδηγήσει στην Αμερική μάλιστα), μιας και έχει πραγματικές off road δυνατότητες.
Στο τέλος θα το πιστέψουμε ότι το Caliber είναι 'ημίμετρο' με εσάς που μπλέξαμε.
Γιατί δεν καταλαβαίνετε ορισμένοι ότι το Crossover είναι ολόκληρη κατηγορία ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ από SUV ή OFF ROAD... Είναι μία έξτρα επιλογή γι αυτούς που ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ SUV ή OFF ROAD αλλά ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΟΥΤΕ ΣΥΜΒΑΤΙΚΟ ΙΧ. Έξτρα κατηγορία.... Ήμαρτον...Πρόσεξε...άλλη είναι η 'κουβέντα' εδώ...εσύ κρίνεις για σένα τι σου ταιριάζει και τι σε 'γεμίζει'.
Εμένα, προσωπικά έτσι όπως έχω μάθει να οδηγώ και όπως μου αρέσει να οδηγώ και να απολαμβάνω την οδήγηση δε με γεμίζει και δε θα με γεμίσει ποτέ ένα ψευτό-SUV που είναι 10 πόντους πάνω από το έδαφος και γέρνει στις στροφές...πως να στο πω...δε νιώθω ασφάλεια.
Επίσης οι πωλητές στην chrysler δεν το σπρώχνουν καθόλου και προτιμάνε να σου πασάρουν τα Jeep.
Γιατί τα Jeep είναι μια κατηγορία από μόνα τους. Respect στις off-road δυνατότητές τους.
Υ.Γ. Sorry για το σεντόνι
-
nikos120i μπορείς να με διαφωτίσεις λίγο γιατι με μπέρδεψες.. τελικά υπάρχει κατηγορία crossover? δεν υπάρχει και είναι ολα ψευτο-SUV?
α.. και πότε ειπώθηκε πως το caliber είναι η καλύτερη δυνατη επιλογή για όλους?Υ.Γ.
Θεωρείς οτι μια πιο ψηλή θέση οδήγησης δε προσφέρει κάποιο πλεονέκτημα? πχ καλύτερη θέση ορατότητας -
Ο χρήστης stred έγραψε:
nikos120i μπορείς να με διαφωτίσεις λίγο γιατι με μπέρδεψες.. τελικά υπάρχει κατηγορία crossover? δεν υπάρχει και είναι ολα ψευτο-SUV?
α.. και πότε ειπώθηκε πως το caliber είναι η καλύτερη δυνατη επιλογή για όλους?Υ.Γ.
Θεωρείς οτι μια πιο ψηλή θέση οδήγησης δε προσφέρει κάποιο πλεονέκτημα? πχ καλύτερη θέση ορατότηταςSUV (Sports Utility Vehicle) είναι αυτό το οποίο έχει δυνατότητες off και on-road. Συνεπώς πρέπει να πηγαίνει τόσο καλά εντός όσο και εκτός δρόμου.
Για παράδειγμα, ουσιαστικά αυτοκίνητα εκτός δρόμου είναι τα Jeep, Range Rover, Chevrolet και άλλα τέτοια παρόμοια. Έχω πάει μια ολόκληρη ημέρα off-roading στην Αμερική στα Smokey Mountains με παλιό Suburban. ΑΥΤΟ είναι off-road...τα crossover με χαμηλό σασί και διαφορικά όπως το Caliber δε μπορεί να πάει off-road αντικειμενικά. Ακόμα και το Χ3 δεν έχει παρόμοιες δυνατότητες off-road για τον ίδιο λόγο.
Άλλο ψηλή θέση οδήγησης (ανεβάζεις λίγο το κάθισμα δηλαδή) και άλλο ψηλό αμάξωμα όπου το αυτοκίνητο είναι συνολικά ψηλό.
Αν και προσωπικά οδηγώ με τη θέση τέρμα κάτω...
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
SUV (Sports Utility Vehicle) είναι αυτό το οποίο έχει δυνατότητες off και on-road. Συνεπώς πρέπει να πηγαίνει τόσο καλά εντός όσο και εκτός δρόμου.
Για παράδειγμα, ουσιαστικά αυτοκίνητα εκτός δρόμου είναι τα Jeep, Range Rover, Chevrolet και άλλα τέτοια παρόμοια. Έχω πάει μια ολόκληρη ημέρα off-roading στην Αμερική στα Smokey Mountains με παλιό Suburban. ΑΥΤΟ είναι off-road...τα crossover με χαμηλό σασί και διαφορικά όπως το Caliber δε μπορεί να πάει off-road αντικειμενικά. Ακόμα και το Χ3 δεν έχει παρόμοιες δυνατότητες off-road για τον ίδιο λόγο.
οποτε απλα εχεις πρόβλημα με την ύπαρξη της κατηγορίας crossover συνολικα?
-
Ρε παιδιά,γιατί τρελένεστε και έχετε κολλήσει με αυτό το θέμα! Γούστα είναι αυτά... ο καθένας παίρνει ότι του αρέσει,και φυσικό είναι,αν είναι ευχαριστημένος από αυτό να το υποστηρίζει όσο μπορεί! Και εγώ που ΔΕΝ ήμουν ευχαριστημένος από το Megane CC έλεγα παντού τί σκ@τ@ προβλήματα μου έβγαζε,και τώρα που είμαι κατευχαριστημένος από το Insignia,όσο μπορώ το υποστηρίζω! Αν ήταν να έχουμε όλοι τα ίδια γούστα και τις ίδιες ανάγκες από τα αυτοκίνητα, ποιός ο λόγος ύπαρξης τόσων διαφορετικών τύπως,μοντέλων και εταιρειών!
Το Caliber ήταν και εμένα μέσα στις επιλογές μου όταν έψαχνα πέρισυ για οικογενειακό αυτοκίνητο... Τελικά βγήκε το Insignia και πήρα εκείνο... πιστεύω ότι μου 'ταιριάζει' καλύτερα οδηγικά τουλάχιστον... άλλος μπορεί να υποστηρίζει το αντίθετο...δεν θα τον 'φαμε' κιολας επειδή έχει άλλη άποψη! -
Ο χρήστης Δρομέας έγραψε:
:yahoo: Γουστάρω, το τόπικ συνεχίζει ακάθεκτο! ...είχα δυο μέρες να μπω και διάβασα όλες τις τελευταίες σελίδες που έχασαΠου να πήγε ο 'ντουρμπάντος' άραγε? Χάρισε το γέλιο αβίαστα κι απλόχερα...
Αγορά Dodge Caliber