-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
:yahoo: Μα καλά, πώς κάθεστε ρε παιδιά; Τέρμα ξάπλα ή ακριβώς στις 90 μοίρες, σαν τον Πανιζί;
Στα 97 κιλά και 1,93 μ., δεν έχω κανένα πρόβλημα στο Μκ3.ΥΓ. Δηλαδή με 26Κ αγοράζεις Sport;
Κάτσε γιατί θα τρελαθώ!
Πρώτον είσαι κλωνος μου (1,93 - 97 κιλά)
2ον: δε βρίσκουν τα πόδια σου στο τιμόνι??
3ον: υπάρχει περίπτωση να είχε το κάθισμα ρυθμίσεις που δεν έψαξα? Το πήγα τέρμα πίσω και δεν χώραγα με τίποτα. Με κλειστή οροφή εβρισκα και πάνω.
Αν δεν κάνω λάθος το καινούριο μοντέλο είναι πιο ευρύχωρο από τα προηγούμενα.
Θα ξαναπάω μου φαίνεται!ΥΓ: Ω ναι!
-
Με τις τελευταίες τιμές έχω αρχίσει να ψήνομαι άσχημα και ίσως να κάνω ένα από τα μικρά μου όνειρα πραγματικότητα κ πάρω ένα μουξουδάκι σε 1.8 και λογικά mid.
Κάποιες ερωτήσεις στους γνώστες:-
Σέρβις λογικά κάθε χρόνο (δεν θα κάνω πολλά χλμ), όπως το 6 που έχουμε?
-
Έχει ιμάντα για την κίνηση των εκκεντροφόρων και αν ναι κάθε πότε αλλαγή κ κόστος στο περίπου?
-
DSC είναι έξτρα? Αν ναι, κόστος? Αξίζει?
-
Τελικά η τιμή για το mid ποια είναι? Μου είπαν 20.040 ευρώ με το κλειδί στο χέρι (με μεταλλικό μέσα)
-
Ψιλοάσχετο, αλλά μια μικτή για το συγκεκριμένο, πόσο περίπου θα μου κοστίζει?
Κάτι άλλο που πρέπει να γνωρίζω?
-
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
ο φρανκυ που ειναι 1.85, ενα κοκο μιλκ λιγοτερο η περισσοτερο, ισχυριζεται οτι χωραγε στο μκ3..βεβαια ειναι λεπτος και ισως στριμωχτηκε δε ξερω..νομιζω οτι για τους ψηλοτερους το καμπριο γενικα ειναι ονειρο θερινης νυχτας..
Abso-fuckin-lutely no problem at all. Μπήκα με κλειστή οροφή, ούτε στρίμωγμα ούτε τίποτα. Περίεργους σωματότυπους πρέπει να έχουν μερικοί.
Ακόμα θυμάμαι έναν τύπο εδώ που ήταν 1,70 και δεν χωρούσε πίσω στο Clio ΙΙ. Εκτός και αν προσπάθησε να μπει στην ποτηροθήκη...
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Με τις τελευταίες τιμές έχω αρχίσει να ψήνομαι άσχημα και ίσως να κάνω ένα από τα μικρά μου όνειρα πραγματικότητα κ πάρω ένα μουξουδάκι σε 1.8 και λογικά mid.
Κάποιες ερωτήσεις στους γνώστες:-
Σέρβις λογικά κάθε χρόνο (δεν θα κάνω πολλά χλμ), όπως το 6 που έχουμε?
-
Έχει ιμάντα για την κίνηση των εκκεντροφόρων και αν ναι κάθε πότε αλλαγή κ κόστος στο περίπου?
-
DSC είναι έξτρα? Αν ναι, κόστος? Αξίζει?
-
Τελικά η τιμή για το mid ποια είναι? Μου είπαν 20.040 ευρώ με το κλειδί στο χέρι (με μεταλλικό μέσα)
-
Ψιλοάσχετο, αλλά μια μικτή για το συγκεκριμένο, πόσο περίπου θα μου κοστίζει?
Κάτι άλλο που πρέπει να γνωρίζω?
please help, i'm sitting on anamenna karvouna!
-
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Με τις τελευταίες τιμές έχω αρχίσει να ψήνομαι άσχημα και ίσως να κάνω ένα από τα μικρά μου όνειρα πραγματικότητα κ πάρω ένα μουξουδάκι σε 1.8 και λογικά mid.
Κάποιες ερωτήσεις στους γνώστες:-
Σέρβις λογικά κάθε χρόνο (δεν θα κάνω πολλά χλμ), όπως το 6 που έχουμε?
130€ το ετήσιο -
Έχει ιμάντα για την κίνηση των εκκεντροφόρων και αν ναι κάθε πότε αλλαγή κ κόστος στο περίπου?
καδένα το 2.0, το 1.8 δε γνωρίζω -
DSC είναι έξτρα? Αν ναι, κόστος? Αξίζει?
στο 18άρι δεν εισαγόταν παρά μόνο σε μια ειδική έκδοση. παραεισαγωγέας όμως το έφερνε.αξίζει -
Τελικά η τιμή για το mid ποια είναι? Μου είπαν 20.040 ευρώ με το κλειδί στο χέρι (με μεταλλικό μέσα)
-
Ψιλοάσχετο, αλλά μια μικτή για το συγκεκριμένο, πόσο περίπου θα μου κοστίζει?
μια καλή ετήσια με τις νέες καλύψεις κοντά στο 1000άρικο
Κάτι άλλο που πρέπει να γνωρίζω?
πάρε το 2.0λτ. το 18άρι είναι τάφος
please help, i'm sitting on anamenna karvouna!
-
-
Ο χρήστης kovathe έγραψε:
:yahoo: Μα καλά, πώς κάθεστε ρε παιδιά; Τέρμα ξάπλα ή ακριβώς στις 90 μοίρες, σαν τον Πανιζί;
Στα 97 κιλά και 1,93 μ., δεν έχω κανένα πρόβλημα στο Μκ3.ΥΓ. Δηλαδή με 26Κ αγοράζεις Sport;
Κάτσε γιατί θα τρελαθώ!
Πρώτον είσαι κλωνος μου (1,93 - 97 κιλά)
2ον: δε βρίσκουν τα πόδια σου στο τιμόνι??
3ον: υπάρχει περίπτωση να είχε το κάθισμα ρυθμίσεις που δεν έψαξα? Το πήγα τέρμα πίσω και δεν χώραγα με τίποτα. Με κλειστή οροφή εβρισκα και πάνω.
Αν δεν κάνω λάθος το καινούριο μοντέλο είναι πιο ευρύχωρο από τα προηγούμενα.
Θα ξαναπάω μου φαίνεται!ΥΓ: Ω ναι!
**Ήμουν **κλώνος σου, γιατί τώρα μετά το Πάσχα αγγίζω τα τριψήφια νούμερα ...
2ον: Όχι, αλλά να διευκρινήσω ότι έχουν γίνει δύο πατέντες. Αρχικά, αφαιρέθηκαν οι σιδηρόδρομοι από το κάθισμα του οδηγού και βιδώθηκε στο πάτωμα. Όφελος περίπου 2 (σωτήριοι) πόντοι από το εσωτερικό ύψος και πλέον τα πόδια δε βρίσκουν στο τιμόνι. Προηγουμένως όντως υπήρχε ένα ζήτημα.
Επιπλέον ψαλίδισα μια εσωτερική τσόχα που έχει η κουκούλα ακριβώς πάνω από τα κεφάλια, μάλλον για να μη ζεματίζεται το κεφάλι σου το κατακαλόκαιρο από την κατάμαυρη κουκούλα. Όφελος άλλος ένας πόντος εσωτερικό ύψος. Πλέον, τα πράγματα είναι δραματικά καλύτερα από ό,τι σε ένα εργοστασιακό Μκ2.5. Το καινούριο Μκ3 είναι σημαντικά βελτιωμένο, δηλαδή είναι εργοστασιακά στα επίπεδα που είμαι εγώ τώρα. -
Αν δεν θελει καποιος να φτασει στα ξηλωματα του κ.Δημητρη απο πανω ουσιαστικα καταστερεφωντας το καθισμα εχει και την λυση του μικροτερου τιμονιου για να μην βρισκουν τα ποδια του (αν το προβλημα ειναι τα ποδια), βεβαια το κοστος δεν ειναι και ευκαταφρονητο.
Εγω στα 1,90 με 94 κιλα απλα χωραω, ανετο δεν με λες παντως, απο την αλλη το να με αφησεις μεσα στο ΜΧ με κλειστη κουκουλα για πανω απο 2 ωρες δεν ειναι και το καλυτερο μου, ξεκιναει ενας περιεργος πονος στον αυχενα. Να αναφερω πως δεν βρισκω στον ουρανο αλλα και παλι αν δεν σκυψω λιγο τον αυχενα μου δεν εχω καλη ορατοτητα, με ανοιχτη οροφη τα προβληματα ορατοτητας περιοριζονται. -
Εγω ειμαι 1.69, 58 κιλα, μηπως το Μχ-5 βγηκε για μενα...?
-
Έχει συζητηθεί καθόλου για την συντήρηση της υφασμάτινης κουκούλας?
Είναι καινούριο το δικό μου, αλλά να ξέρω μιας και έρχεται καλοκαίρι τι να (μην) κάνω σχετικά. -
-
http://www.youtube.com/watch?v=A7Pj2A8B ... re=related
Εμφανώς πιο ωραίο το f/l... Πλέον S2000αρίζει πάρα πολύ.
εδιτ
http://www.youtube.com/watch?v=_JYBSPLH ... re=related
ειδικά σε αυτό το χρώμα και με τη σκληρή οροφή...
-
Καλημερα σε ολους
Ειμαι ενας πανευτυχης κατοχος ενος 1.8 RC!!!
Δυο ερωτησουλες: Μπλοκε απο που (μενω Πατρα) και με τι τιμη? Οι τιμες ευθυγραμμισης που επελεξα ειναι -0.65 μπροστα και -0.35 πισω. Το ηθελα να γυρναει πιο γλυκα και προβλεψιμα και να εχω οσο γινεται καλυτερο τιμονι.
Ξερω οτι για συνθηκες πιστας δεν κανει αλλα το χαμογελο που μου προσφερει ως τωρα στο δρομο ειναι αλλου! Με τις μαμα ρυθμισεις ειχε -0.15 μπροστα και -0.60 πισω. Το αισθανομουν οτι ξεκολλαγε λιγο αποτομα γιαυτο και το αλλαξα μετα απο προτροπη 'ψαγμενου'...Τα φωτα σας...Ευχαριστω εκ των προτερων!
Μπλοκε quaife(QDF9F)??? -
Ο χρήστης jbk έγραψε:
Καλημερα σε ολους
Ειμαι ενας πανευτυχης κατοχος ενος 1.8 RC!!!καλορίζικο κ αγρατζούνιστο.
Δυο ερωτησουλες: Μπλοκε απο που (μενω Πατρα) και με τι τιμη?
Μπλοκέ αγορά από εξωτερικό και τοποθέτηση κάποιοι πάνε πάτρα στον μάλλιαρη.
Για το 2ο δεν μπορώ να σε βοηθήσω μιας και δεν έχω ψαχτεί ακόμα ιδιαίτερα.
-
@ xenos
Ευχαριστω πολυ. Τι τιμες καμπερ εχεις? Εχεις κανει ευθυγραμμιση? -
Ο χρήστης jbk έγραψε:
@ xenos
Ευχαριστω πολυ. Τι τιμες καμπερ εχεις? Εχεις κανει ευθυγραμμιση?Το δικό μου είναι σχετικά καινούριο και έχω παραμελήσει τον συγκεκριμένο τομέα. Παρόλα αυτα, υπάρχουν μξ-φόρα στα οποία θα βρεις πραγματικά ατέλειωτες συζητήσεις για αυτό το θέμα σε βαθμό
-
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τη δημιουργία του group TrackMiata στο Facebook και του λογαριασμού TrackMiata στο Twitter:
Ευχαριστούμε,
Η ομάδα του TrackMiata -
Τώρα τελευταία βλέπω μια αύξηση στα προς πώληση μεταχειρισμένα mk3. Δεδομένου ότι τα 1,8 δεν πιάνονται στη φάκα των τεκμηρίων προσπαθώ να καταλάβω γιατί γίνεται αυτό.
Παίζει τίποτα σε θέμα αξιοπιστίας; -
Tα ΜΚ2,5 σπορτι κρατανε τιμες 16κ+...οποτε πας σε ΜΚ3 1800ρακι και βαζεις ενα μπλοκεδακι μονος σου
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Τώρα τελευταία βλέπω μια αύξηση στα προς πώληση μεταχειρισμένα mk3. Δεδομένου ότι τα 1,8 δεν πιάνονται στη φάκα των τεκμηρίων προσπαθώ να καταλάβω γιατί γίνεται αυτό.
Παίζει τίποτα σε θέμα αξιοπιστίας;Κάποιοι το έχουν για 2ο-3ο αυτοκίνητο. Τα οικονομικά των περισσοτέρων αναμένωνται δυσοίωνα. Οπότε κάποιοι το δίνουν για να βάλουν καποια € στην άκρη. Κάποιοι γιατί μεγάλωσαν Μη το συγκρίνεις με τα ΝΒ. Αυτός που έχει κρατήσει το sporty δεν το δίνει. Είναι πιο σκληροπυρηνικής λογικής από το 1.8 NC. Σύγκρινέ το με τα 2λιτρα. Προσωπικά περίμενα, ότι με τα νέα τέλη θα έβγαιναν όλα στο σφυρί. Μέχρι στιγμής, δεν έχω δει κάτι τέτοιο.
-
Υπάρχουν κάποια που κλασσικά έχουν τσιμπημένη τιμή (έχω την εντύπωση ότι κάποιοι πάνε να βγάλουν καθώς βλέπω μοντέλα του 08 ή και 09 με τη μείωση του τέλους ταξινόμησης να το δίνουν 20.000 δηλαδή ή το ίδιο ή πιο πολύ απ' όσο θα έδωσαν...) αλλά βλέπω και αρκετά ούτε 2ετίας στα 16.000.
Το θέμα είναι κατά πόσο είναι αλεξίσφαιρο ένα mk3 ή ακόμα και αν παίζει τπτ άλλο πχ τρακάρισμα...
Mazda MX-5