Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγορά Dodge Caliber
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αγορά Dodge Caliber
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 19
    • 20
    • 6 / 20
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    67
    386
    6059
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      drunkard last edited by

      Ο χρήστης caliber69 έγραψε:
      10·Ξεχασα να αναφερω πως το σασι του caliber ειναι κατασκευασμενο απο θερμαινομενο χαλυβα,πως εχει φθηνα σερβις και πως 150 αλογα χωρις ντουρμπο και κομπρεσορα ειναι σπανια τεχνογνωσια. Μην ξεχναμε οτι οι ατμοσφαιρικοι ιπποι ειναι πολυ καλυτεροι απο τους ντουρμπαντους.

         κορυφαιο ποστ
      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        popol-ros last edited by

        ακομη ασχολουμαστε με περιπτερα με ροδες????

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lazaros last edited by

          Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
          ακομη ασχολουμαστε με περιπτερα με ροδες????

          Α ωστέ εσύ είσαι που μου φώναζες πάρε το περίπτερο σου από την μέση για το MATRIX μου!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dimau last edited by

            Ο χρήστης caliber69 έγραψε:
            10·Ξεχασα να αναφερω πως το σασι του caliber ειναι κατασκευασμενο απο θερμαινομενο χαλυβα,πως εχει φθηνα σερβις και πως 150 αλογα χωρις ντουρμπο και κομπρεσορα ειναι σπανια τεχνογνωσια. Μην ξεχναμε οτι οι ατμοσφαιρικοι ιπποι ειναι πολυ καλυτεροι απο τους ντουρμπαντους.

            o χάλυβας ειναι πάντα θερμαινομενος και ανεκαθεν είχε χρήση στην αυτοκινητοβιομηχανία.
            Το οχημα αυτό πίσω έχει θέση για 2 άτομα, και στην Αμερική θεωρειται ως τετραθέσιο το μικρό caro της οικογένειας για να πάει η μαμα τα παιδιά σχολείο.Ναμη σου πω πως η ισχύς ειναι 138 και σε στεναχωρήσω.Εκανε τώρα ενα εσωτερικό face lift με καλύτερη κονσόλα για αυτο και η μειωση τιμης.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              caliber69 last edited by

              Ο χρήστης stanfromgreece έγραψε:

              ντουρμπαντος

              sorry... το έγραψα και λάθος

              Προσοχη παιδια μην χασουμε το δασος για το δεντρο.
              Εαν γινουμε σχολαστικοι με την ορθογραφια της Ελληνικης γλωσσας ζητω που καεικαμε.
              Φανταστητε τι θα γινοτανε με αυτους που γραφουν Ελληνικα με λατινικους χαραχτηρες.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                caliber69 last edited by

                Ο χρήστης dimau έγραψε:

                10·Ξεχασα να αναφερω πως το σασι του caliber ειναι κατασκευασμενο απο θερμαινομενο χαλυβα,πως εχει φθηνα σερβις και πως 150 αλογα χωρις ντουρμπο και κομπρεσορα ειναι σπανια τεχνογνωσια. Μην ξεχναμε οτι οι ατμοσφαιρικοι ιπποι ειναι πολυ καλυτεροι απο τους ντουρμπαντους.

                o χάλυβας ειναι πάντα θερμαινομενος και ανεκαθεν είχε χρήση στην αυτοκινητοβιομηχανία.
                Το οχημα αυτό πίσω έχει θέση για 2 άτομα, και στην Αμερική θεωρειται ως τετραθέσιο το μικρό caro της οικογένειας για να πάει η μαμα τα παιδιά σχολείο.Ναμη σου πω πως η ισχύς ειναι 138 και σε στεναχωρήσω.Εκανε τώρα ενα εσωτερικό face lift με καλύτερη κονσόλα για αυτο και η μειωση τιμης.

                Κανεις λαθος η μεθοδος του θερμαινομενου χαλυβα σασι εφαρμοστηκε για πρωτη φορα το 2006.
                Αλλο η εφαρμογη του θερμαινομενου χαλυβα σε σασι και αλλο η εφαρμογη του θερμαινομενου χαλυβα σε αλλες κατασκευες και ανταλλακτικα.
                Να ξερουμε τι λεμε για να μην μπερδευομαστε δεν μιλαμε για ουρανοξυστες.
                Εαν διαβασεις τη διαφορα στην παραγωγικη διαδικασια και στα μηχανηματα που χρειαζοντε αλλα και το κοστος στη γραμμη παραγωγης θα καταλαβεις.Εαν κανεις επισης μεσο ιντερνετ ερευνα αγορας ποσα μοντελα διαφορετικων εταιρειων εχουν μοιραστει το συγκεκριμενο σασι του caliber θα παθεις πλακα.
                Η γνωση ειναι δυναμη φιλαρακο να σκεφτομαστε τι λεμε και να εχουμε ευθηνη για αυτα που αναφερουμα.
                ΣΕβαστη η αποψη σου αλλα?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dstou last edited by

                  Έχεις συγκεκριμένο λινκ για το θέμα?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    caliber69 last edited by

                    Ο χρήστης caliber69 έγραψε:

                    10·Ξεχασα να αναφερω πως το σασι του caliber ειναι κατασκευασμενο απο θερμαινομενο χαλυβα,πως εχει φθηνα σερβις και πως 150 αλογα χωρις ντουρμπο και κομπρεσορα ειναι σπανια τεχνογνωσια. Μην ξεχναμε οτι οι ατμοσφαιρικοι ιπποι ειναι πολυ καλυτεροι απο τους ντουρμπαντους.

                    o χάλυβας ειναι πάντα θερμαινομενος και ανεκαθεν είχε χρήση στην αυτοκινητοβιομηχανία.
                    Το οχημα αυτό πίσω έχει θέση για 2 άτομα, και στην Αμερική θεωρειται ως τετραθέσιο το μικρό caro της οικογένειας για να πάει η μαμα τα παιδιά σχολείο.Ναμη σου πω πως η ισχύς ειναι 138 και σε στεναχωρήσω.Εκανε τώρα ενα εσωτερικό face lift με καλύτερη κονσόλα για αυτο και η μειωση τιμης.

                    Κανεις λαθος η μεθοδος του θερμαινομενου χαλυβα σασι εφαρμοστηκε για πρωτη φορα το 2006.
                    Αλλο η εφαρμογη του θερμαινομενου χαλυβα σε σασι και αλλο η εφαρμογη του θερμαινομενου χαλυβα σε αλλες κατασκευες και ανταλλακτικα.
                    Να ξερουμε τι λεμε για να μην μπερδευομαστε δεν μιλαμε για ουρανοξυστες.
                    Εαν διαβασεις τη διαφορα στην παραγωγικη διαδικασια και στα μηχανηματα που χρειαζοντε αλλα και το κοστος στη γραμμη παραγωγης θα καταλαβεις.Εαν κανεις επισης μεσο ιντερνετ ερευνα αγορας ποσα μοντελα διαφορετικων εταιρειων εχουν μοιραστει το συγκεκριμενο σασι του caliber θα παθεις πλακα.
                    Η γνωση ειναι δυναμη φιλαρακο να σκεφτομαστε τι λεμε και να εχουμε ευθηνη για αυτα που αναφερουμα.
                    Οσο για τη στεναχωρια των ιππων που λες πολυ σιγουρος εισαι για τη ψυχολογια καποιου που δεν γνωριζεις καν και μεσα στην ανωνυμια.Οδηγω τρια χρονια το caliber και σιγα μη στεναχωρηθω με αυτα που λες.Μαλλον πρεπει να εισαι κατω απο 20 ετων
                    ΣΕβαστη η αποψη σου αλλα?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dimau last edited by

                      [quote='caliber69 Kανεις λαθος η μεθοδος του θερμαινομενου χαλυβα σασι εφαρμοστηκε για πρωτη φορα το 2006.
                      ΤΙ το ιδιαίτερο έχει το σασί του caliber δηλαδή?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • Q
                        qsisvts last edited by

                        Ο χρήστης caliber69 έγραψε:
                        150 αλογα χωρις ντουρμπο και κομπρεσορα ειναι σπανια τεχνογνωσια. Μην ξεχναμε οτι οι ατμοσφαιρικοι ιπποι ειναι πολυ καλυτεροι απο τους ντουρμπαντους.

                        ολο αυτο που λες δεν εχει καμια απολυτως λογικη, κανενα απολυτως νοημα και καμια δοση αληθειας

                        ενα 1400 τουρμπο με 120 αλογα ειναι πολυ καλυτερο μοτερ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          caliber69 last edited by

                          Ο χρήστης dimau έγραψε:
                          [quote='caliber69 Kανεις λαθος η μεθοδος του θερμαινομενου χαλυβα σασι εφαρμοστηκε για πρωτη φορα το 2006.
                          ΤΙ το ιδιαίτερο έχει το σασί του caliber δηλαδή?

                          1. Θερμαινομενος ο χαλυβας και με συνχρονη μεθοδο επεξεργασιας ριχνεται σε ειδικο καλουπι ωστε το σασι να μην εχει καμια απολυτος συγκοληση. Επισης ο χαλυβας στο caliber χαρακτηριζεται ενυσχημενος λογο καποιον προσμιξεων και ειναι ελαφρυτερος με μεγαλυτερη ελαστικοτητα πραγμα που σημαινει οτι δεν σπαει ευκολα ουτε ρογμες ουτε σκουριες.
                            Το σασι χρησιμοποιηται στο jeep compas,jeep patriot,mitsubishi outlander κΑι το πειρε η volkswagen για καποιο jeep(δεν θυμαμαι μοντελο).επισης οι γερμανοι συνεργαστηκαν μαζι τους στις πετραιλεομηχανες.μηλαμε για
                            μεγαλες σοβαρες συνεργασιες σε πολλους τομεις απο σοβερες εταιρειες.
                            Για αυτο καλο ειναι για καποια πραγματα να κραταμε πισινες και να μην το παιζουμε ξερολες.
                            Αλωστε το αυτοκινητο το καβαλαμε σαν τις γκομενες και θα μας ικανοποιουν διαφορετικα
                            πραγματα ανεξΑρτητα με την αξια τους και τις αναγκες. Η μανα
                            αγαπαει παντα το παιδι της ακομα και εαν ειναι αυτιστικο.
                            Αρα η κρητικη μας ειναι αβυσσος
                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            red_monster last edited by

                            Ο χρήστης caliber69 έγραψε:

                            [quote='caliber69 Kανεις λαθος η μεθοδος του θερμαινομενου χαλυβα σασι εφαρμοστηκε για πρωτη φορα το 2006.
                            ΤΙ το ιδιαίτερο έχει το σασί του caliber δηλαδή?

                            1. Θερμαινομενος ο χαλυβας και με συνχρονη μεθοδο επεξεργασιας ριχνεται σε ειδικο καλουπι ωστε το σασι να μην εχει καμια απολυτος συγκοληση. Επισης ο χαλυβας στο caliber χαρακτηριζεται ενυσχημενος λογο καποιον προσμιξεων και ειναι ελαφρυτερος με μεγαλυτερη ελαστικοτητα πραγμα που σημαινει οτι δεν σπαει ευκολα ουτε ρογμες ουτε σκουριες.
                              Το σασι χρησιμοποιηται στο jeep compas,jeep patriot,mitsubishi outlander κΑι το πειρε η volkswagen για καποιο jeep(δεν θυμαμαι μοντελο).επισης οι γερμανοι συνεργαστηκαν μαζι τους στις πετραιλεομηχανες.μηλαμε για
                              μεγαλες σοβαρες συνεργασιες σε πολλους τομεις απο σοβερες εταιρειες.
                              Για αυτο καλο ειναι για καποια πραγματα να κραταμε πισινες και να μην το παιζουμε ξερολες.
                              Αλωστε το αυτοκινητο το καβαλαμε σαν τις γκομενες και θα μας ικανοποιουν διαφορετικα
                              πραγματα ανεξΑρτητα με την αξια τους και τις αναγκες. Η μανα
                              αγαπαει παντα το παιδι της ακομα και εαν ειναι αυτιστικο.
                              Αρα η κρητικη μας ειναι αβυσσος

                            εχεις δει ποτέ σασί αυτοκινήτου??
                            πως το φαντάζεσαι , σαν ένα Η , σαν σασί λεωφορείου??
                            τι χάλυβα έχουν ανακαλύψει οι αμερικάνοι?? και τον πουλάνε και στην vw??

                            ψάξε το λίγο καλύτερα γιατί αυτά που γράφεις φαίνονται λίγο... κάπως...

                            μπράβο που καλύπτει της ανάγκες σου και είσαι ευχαριστημένος,ΑΛΛΑ... όχι να μας βγάλεις το κάλιμπερ καλό αυτοκίνητο ,για την ευρωπαική αυτο/νία είναι ένα μέτριο κατασκεύασμα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              caliber69 last edited by

                              Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                              150 αλογα χωρις ντουρμπο και κομπρεσορα ειναι σπανια τεχνογνωσια. Μην ξεχναμε οτι οι ατμοσφαιρικοι ιπποι ειναι πολυ καλυτεροι απο τους ντουρμπαντους.

                              ολο αυτο που λες δεν εχει καμια απολυτως λογικη, κανενα απολυτως νοημα και καμια δοση αληθειας

                              ενα 1400 τουρμπο με 120 αλογα ειναι πολυ καλυτερο μοτερ

                              Εαν ειχες μια στατιστικη απο τις
                              εταιρειες με τις ζημιες που βγαζουν οι υπερτροφοδοτουμενοι κινητηρες θα σου ελεγα ποιος ειναι λογικος και ποιος
                              οχι.ειδικα στα χαμηλα κυβικα θα μπορουσα να μιλαω
                              μεχρι να πεθανω

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Ο χρήστης caliber69 έγραψε:

                                150 αλογα χωρις ντουρμπο και κομπρεσορα ειναι σπανια τεχνογνωσια. Μην ξεχναμε οτι οι ατμοσφαιρικοι ιπποι ειναι πολυ καλυτεροι απο τους ντουρμπαντους.

                                ολο αυτο που λες δεν εχει καμια απολυτως λογικη, κανενα απολυτως νοημα και καμια δοση αληθειας

                                ενα 1400 τουρμπο με 120 αλογα ειναι πολυ καλυτερο μοτερ

                                Εαν ειχες μια στατιστικη απο τις
                                εταιρειες με τις ζημιες που βγαζουν οι υπερτροφοδοτουμενοι κινητηρες θα σου ελεγα ποιος ειναι λογικος και ποιος
                                οχι.ειδικα στα χαμηλα κυβικα θα μπορουσα να μιλαω
                                μεχρι να πεθανω

                                Γιατί δε μας δείχνεις εσύ μία να μάθουμε την αλήθεια;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • Q
                                  qsisvts last edited by

                                  τι ζημιες βγαζουν?? κολλανε τα μοτερ? δε νομιζω..

                                  χαλανε οι τουρμπινες?? αυτο για να γινει στις μερες μας θελει τουλαχιστον καμια 10ετια

                                  σπανε τα κιβωτια?? ουτε..

                                  οτιδηποτε αλλο και να συμβαινει εχει να κανει μονο με τον κατασκευαστη και τον προμηθευτη του και θα μπορουσε να συμβει σε οποιοδηποτε αυτοκινητο

                                  εκτος αν εχεις καποιες συγκεκριμενες γνωσεις και μπορεις να σχετισεις διαφορα προβληματα σε διαφορα αυτοκινητα με το οτι ειναι τουρμπατα και εισαι βεβαιος οτι δεν προκειται για αστοχια υλικου, ή οτι δεν εγινε χρηση εξαρτηματος που δεν πληρει τις προυποθεσεις

                                  απο κει και περα και μεις δεν ηρθαμε απο το διαστημα, εχουμε τουρμπατα , εχουμε γνωστους με τουρμπατα και βλεπουμε..

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    drunkard last edited by

                                    η τωρινες φουρνιες απο τουρμπο ΑΝ θα βγαλουν καποιο προβλημα θα το βγαλουν σε παρα παρα πολλα χιλιομετρα. Φυσικα και δεν εχουν καμια σχεση τα τουρμπο που υπηρχαν πριν 20-30 χρονια με τα σημερινα , η αντοχη των υλικων και οι διαφορες ηλεκτρονικες δικλειδες ασφαλειας εχουν κανει αλματα προοδου σε σχεση με το παρελθον. Οι Ευρωπαιοι δηλαδη που εχουν εδω και δεκαετιες turbodiesel τι προβλημα εχουν ? τα αναριθμητα ταξι , τα λεωφορεια και τα φορτηγα που γραφουν εκατονταδες χιλιαδες χιλιομετρα κατω απο ολες τις συνθηκες και πολλες φορες με ανυπαρκτη συντηρηση τι παραπανω προβληματα αξιοπιστιας εχουν ? ??? Τιποτα , απλα εδω στην Ελλαδα επειδη τωρα μας ηρθαν τα τουρμπο ειμαστε επιφυλακτικοι, σιγουρα υπηρξαν και εξαιρεσεις αλλα αυτες ανηκουν στις παιδικες ασθενεις που μετα απο λιγο καιρο αποτελουν παρελθον

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      rokko74 last edited by

                                      Ο χρήστης dimau έγραψε:
                                      Εκανε τώρα ενα εσωτερικό face lift με καλύτερη κονσόλα για αυτο και η μειωση τιμης.

                                      Για ποια μείωση μιλάς?

                                      Το οχημα αυτό πίσω έχει θέση για 2 άτομα, και στην Αμερική θεωρειται ως τετραθέσιο το μικρό caro της οικογένειας για να πάει η μαμα τα παιδιά σχολείο

                                      Ναι και τα VW και ειδικά τα Golf τα έχουν στην Αμερική για λάμπες 'λαδιού' μιας και τόσο λαδάκι που καίνε κοντεύουν να ΞΑΝΑγίνουν δίχρονα (γιατί σαν δίχρονα ξεκίνησαν και δίχρονα θα πεθάνουν)!!!!

                                      ακομη ασχολουμαστε με περιπτερα με ροδες????

                                      Δεν σου ζήτησε κανείς να ασχοληθείς. Εσύ ασχολήθηκες. Διάβασε τον τίτλο του τόπικ και μετά πέτα τις ανούσιες εξυπνάδες σου!!!

                                      To turbo vs ατμόσφαιρα είναι μία συζήτηση που κρατάει χρόνια!!! Δεν νομίζω να λυθεί εδώ μέσα. Πάντως δεν είδα τους τουρμπάτους να μας γράφουν για την κατανάλωση, για τις βλάβες που βγάζουν και για τα χαρακτηριστικά λειτουργίας (lag) κτλ.
                                      Κάντε μία βόλτα από συνεργεία της karenta....ελαιοτριβείο έχει γίνει!!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        caliber69 last edited by

                                        Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                                        [quote='caliber69 Kανεις λαθος η μεθοδος του θερμαινομενου χαλυβα σασι εφαρμοστηκε για πρωτη φορα το 2006.
                                        ΤΙ το ιδιαίτερο έχει το σασί του caliber δηλαδή?

                                        1. Θερμαινομενος ο χαλυβας και με συνχρονη μεθοδο επεξεργασιας ριχνεται σε ειδικο καλουπι ωστε το σασι να μην εχει καμια απολυτος συγκοληση. Επισης ο χαλυβας στο caliber χαρακτηριζεται ενυσχημενος λογο καποιον προσμιξεων και ειναι ελαφρυτερος με μεγαλυτερη ελαστικοτητα πραγμα που σημαινει οτι δεν σπαει ευκολα ουτε ρογμες ουτε σκουριες.
                                          Το σασι χρησιμοποιηται στο jeep compas,jeep patriot,mitsubishi outlander κΑι το πειρε η volkswagen για καποιο jeep(δεν θυμαμαι μοντελο).επισης οι γερμανοι συνεργαστηκαν μαζι τους στις πετραιλεομηχανες.μηλαμε για
                                          μεγαλες σοβαρες συνεργασιες σε πολλους τομεις απο σοβερες εταιρειες.
                                          Για αυτο καλο ειναι για καποια πραγματα να κραταμε πισινες και να μην το παιζουμε ξερολες.
                                          Αλωστε το αυτοκινητο το καβαλαμε σαν τις γκομενες και θα μας ικανοποιουν διαφορετικα
                                          πραγματα ανεξΑρτητα με την αξια τους και τις αναγκες. Η μανα
                                          αγαπαει παντα το παιδι της ακομα και εαν ειναι αυτιστικο.

                                        http://www.alithia.com.cy/alithia_v2/fr ... t_id=22558

                                        Αρα η κρητικη μας ειναι αβυσσος

                                        εχεις δει ποτέ σασί αυτοκινήτου??
                                        πως το φαντάζεσαι , σαν ένα Η , σαν σασί λεωφορείου??
                                        τι χάλυβα έχουν ανακαλύψει οι αμερικάνοι?? και τον πουλάνε και στην vw??

                                        ψάξε το λίγο καλύτερα γιατί αυτά που γράφεις φαίνονται λίγο... κάπως...

                                        μπράβο που καλύπτει της ανάγκες σου και είσαι ευχαριστημένος,ΑΛΛΑ... όχι να μας βγάλεις το κάλιμπερ καλό αυτοκίνητο ,για την ευρωπαική αυτο/νία είναι ένα μέτριο κατασκεύασμα

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          corsair last edited by

                                          Ρε παιδια πως μπορειτε και του απαντατε στα σοβαρα?... βαρεθηκα τον καθε κατακαημενο που παιρνει ενα αμαξι και ντε και καλα βγαινει να μας πεισει για την ανωτεροτητα με την ποιο απιθανη επιστημονικη φαντασια που μπορει να σκεφτει ανθρωπινος νους... Ειδικα αυτες τις μαλακιες με το turbo vs ατμο... εεε ελεος... Αναθεμα με και αν υπηρχε ελαχιστη δοση αληθειας!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            rokko74 last edited by

                                            Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                                            τι ζημιες βγαζουν??

                                                http://www.tiguan.gr/forum/viewtopic.ph ... 3969e99a02 ρίξε μια ματιά και διάβασε όλα τα σχόλια και μετά ξανάρώτα μας...
                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 6 / 20
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr