-
-
Χαλαρα το καλυτερο Value for money αυτοκινητο που βγηκε ποτε
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Χαλαρα το καλυτερο Value for money αυτοκινητο που βγηκε ποτετο A3 1.8 TSI ?
-
-
Αν δεν σου αρέσει το Leon που είναι η καλύτερη επιλογή, δες το Octavia 5 1.8Tsi. Κλάσεις ανώτερο από το παλιό.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Χαλαρα το καλυτερο Value for money αυτοκινητο που βγηκε ποτε
το A3 1.8 TFSI ?
μα φυσικά...ποιό άλλο?
(μη μου τρως το F )
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αν δεν σου αρέσει το Leon που είναι η καλύτερη επιλογή, δες το Octavia 5 1.8Tsi. Κλάσεις ανώτερο από το παλιό.Ξεφεύγει σε τιμή όμως και δείχνει πιο οικογενειακό(μάσκα κ.λ.π).
Το παλιό βγάζει μια αλητεία που μου αρέσει..
Α, και είμαι και προκατελειμμένος με τους tsi. -
Ο χρήστης nipe81 έγραψε:
Α, και είμαι και προκατελειμμένος με τους tsi.
για πες μας και γιατί να μάθουμε κ εμείς που τους έχουμε ....
-
Ο χρήστης nipe81 έγραψε:
Το παλιό βγάζει μια αλητεία που μου αρέσει..
Μαλλον κατι απο ΕΛΑΣ θυμιζει
-
Ο χρήστης nipe81 έγραψε:
Α, και είμαι και προκατελειμμένος με τους tsi.
Ο.κ. μπορώ να μάθω γιατί?
Μην πεις για λάδια γιατί μόνοι οι 2.0Τ του S3 (με τα 265 και 272ps) καίνε λάδι και μάλιστα λίγο (μόνο κατά το στρώσιμο).
Αρκετοί εδώ μέσα έχουν 1.8TFSI και κανείς δεν παραπονιέται ότι του καίει λάδια.
Επίσης...ο 1.8TFSI φοράει καδένα και όχι ιμάντα, που σημαίνει ότι δεν πληρώνεις κάθε 60.000km αλλαγή ιμάντων κτλ (το μπουγιουρντί πάει κανα 600άρι ευρώ στο χαλαρό).
Επιπλέον καιει πιο λίγο από τον 20VT που κοιτάς και καίει κι αυτός κανονικότατα (παρά τις όποιες φήμες) 95άρα βενζίνη (μπορώ να σου δείξω και φωτογραφία από την τάπα της βενζίνης μου αν δε με πιστεύεις ).Τέλοσπάντων...μάλλον πρέπει να κάνεις συμβιβασμό, είτε αγοράζοντας ένα αμάξι που μηχανικά σου αρέσει (και εξωτερικά) αλλά είναι παλιάς τεχνολογίας και ξεπερασμένο ή να πάρεις ένα νέο αμάξι (ξαναλέω ότι εγώ προτείνω το leon ) που ίσως δεν γουστάρεις τόσο αλλά είναι αισθητά πιο ασφαλές και το ίδιο γρήγορο και να κάνεις πέρα τις όποιες αμφιβολίες έχεις (οι οποίες δεν είναι βάσιμες ).
-ΑΝ θες...κοίτα και το yeti 1.8TFSI Quattro (4ης γενιάς haldex), αλλά ψιλο-μοιάζει με SUV, οπότε μάλλον θα το απορρίψεις.Τεχνολογικά πάντως είναι πολύ 'μπροστά'
edit:
Και κάτι ακόμα...μου κάνει εντύπωση που διαλέγεις που θα δώσεις τα λεφτά σου ανάλογα με το πόσο προκατειλημμένος είσαι. Θα δώσεις 20.000€ και όχι 5-6000€, οπότε πρέπει να κάνεις μία σοφή επιλογή και όχι μία επιλογή που στηρίζεται σε δαίμονες κτλ όπως η προκατάληψη με τους TSI, με την VW-Seat αλλά όχι με skoda και audi και διάφορα άλλα τέτοια τα οποία πιστεύω ότι έχουν δημιουργηθεί από αυτά που διαβάζεις στο νετ.Μόνο που ξεχνάμε το βασικό παράγοντα:
1)κανείς που έχει απροβλημάτιστο αμάξι, θα κάτσει να γραφεί στα χ-ψ φόρουμ και να πει πόσο ωραίο αμάξι έχει.Το ανάποδο είναι αρκετά σύνηθες, αφού πολλοί ζητάνε επιπλέον γνώμες.
2)είναι σα να κρίνεις πόσο καλή είναι μία μάρκα (πόσο λίγες ζημιές βγάζει) από το πόσα αμάξια πάνε χαλασμένα στο συνεργείο (κι εσύ στήνεσαι έξω από το συνεργείο και ακούς τον καθένα τι πρόβλημα έχει).Ακόμα και για την Toyota (που λένε ότι είναι η πιο αξιόπιστη), αν στηθείς έξω από συνεργείο, θα τραβάς τα μαλλιά σου.Για μένα, πρέπει να ξαναθέσεις βάσεις στα όποια κριτήριά σου.
-
Tελικα οι φημες για τους TSI ακομα καλα κρατουν....
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Tελικα οι φημες για τους TSI ακομα καλα κρατουν....δυστυχώς ...
ως κάτοχος 1.8 ΤΣΙ έχω να γράψω τα εξής για αυτό το μοτέρ:
-ΔΕΝ καίει λάδι (διαβάζοντας την κάθε λαμακία του καθενός είχα πάρει λάδι να συμπληρώνω....ΔΕΝ συμπλήρωσα ποτέ)
-είναι οικονομικός ...με αρκετή Αθήνα μέσα και αρκετά σκισίματα σε επαρχιακό δρόμο έχω 8.7λ/100 εδώ και 5.000 χλμ. που μετρά το τριπ κομπιούτερ
-είναι γραμμικότατος , όχι ξεσπάσματα αποδίδει εκεί που πρέπει και όπως πρέπει.
-φορά καδένα (σημαντικό για μένα κριτίριο γιατί κοστίζει η αλλαγή ιμάντα)
-με ένα προγραμματάκι από τα 160 το πας 220 απλά και όμορφα , κόστος προγράμματος από 700 ευρώ.
-είναι αθόρυβος (γουστάρω ταξίδια με δαύτον)δεν συγκρίνεται με τον παλαιό 20VT, στα χρόνια του ήταν καλός. Το μέλλον είναι ο ΤΣΙ τώρα.
-
Καθόμαστε και συζητάμε τα αυτονόητα.
Απορώ πραγματικά που πρέπει να πείσουμε κάποιον να προτιμήσει κάτι σύγχρονο σε σχέση με κάτι από την προ-περασμένη δεκαετία (είμαστε πλέον στα ten-ies).
Sorry φίλε nipe81 αλλά έτσι είναι. -
Χωρίς παρεξήγηση αλλά...
Πρώτα δεν καταλαβαίνω πώς κάποιος που έχει προκατάληψη κόντρα σε VW-SEAT ,
γίνεται να μην είναι εξίσου προκατειλημμένος και απέναντι σε Skoda,
από τη στιγμή που από άποψη αξιοπιστίας είναι τα ίδια ακριβώς.
Εξ' άλλου και ο ίδιος λέει ...Ο χρήστης nipe81 έγραψε:
Διάβασα και λίγο στο Skoda club για πιθανά προβλήματα του αυτοκινήτου και αναφέρεται τρίξιμο στις πόρτες και ευαίσθητο δίσκο πλατό.Μετά ξεκαθαρίζει
Δεν με καίει ο χώρος αποσκευών(29χρ), χωρίς άμεσα σχέδια οικογένειας. Το ότι ρωτάω για sedan είναι τελείως τυχαίο.
και επίσης τον προβληματίζει το Octavia 5 γιατί ...
Ξεφεύγει σε τιμή όμως και δείχνει πιο οικογενειακό(μάσκα κ.λ.π).
οπότε εσείς για αλητεία (στην πράξη και στη θεωρία) σωστά προτείνετε το Leon,
αλλά για κάποιο λόγο το παλιό sedan Octavia του 1996 φαίνεται πιο αλήτικο...
Το αλήτικο Octavia του 1996 όμως για το οποίο πάλι ο ίδιος στο πρώτο σχόλιο είπε με δόση αμφιβολίαςΠιστεύετε πως παραείναι πλέον παλιό;
...
Θα είναι μεγάλο μείον το 5αρι σασμάν;
Η κατανάλωση είναι απαγορευτική;δηλαδή και ο ίδιος ξέρει ότι δε μιλάμε για αλητείες σε παλιό αμάξωμα με 5άρι σασμάν...
Και ξαφνικά αυτή η ανησυχία για την κατανάλωση πως να δέσει με την αλητεία...Έπειτα στη συνέχεια ρωτάει
Τα ανταλλακτικά είναι ακριβά;
Η αντιπροσωπία καλή στο after sales?και με το δεδομένο ότι οι τιμές σε όλο το vag δε διαφέρουν,
κι ενώ λογικά γίνεται λόγος όχι για VW (που και καλά έχουν τη φήμη του δύστροπου και ακριβού σέρβις),
αλλά πάλι για Leon που με το πολύ καλό after sales της seat (όπως είπε και κάποιος συμφορουμίτης προηγουμένως)
θα έπρεπε να καλύπτει όλα τα ζητούμενα,
το Leon που είναι και ακόμα πιο 'αλήτικο', σύγχρονο τεχνολογικά και στα λεφτά που 'δίνει' δεν του κινεί το ενδιαφέρον...Άρα περιμένω κι εγώ να δω ποια είναι τα κριτήρια του φίλου, για να δούμε τί ακριβώς ζητάει στο αυτοκίνητο που θέλει, γιατί δεν καταλαβαίνω...
Στην τελική αν θέλει σώνει και καλά Octavia gt θα πρότεινα να δει και πόσο παίζουν οι τιμές σε μτχ,
μήπως δει ότι τον συμφέρει καλύτερα για να ξεδώσει και να κάνει το γούστο του, χωρίς να σπαταλήσει ένα σεβαστό ποσό.(Δεν ξέρω αλλά ομολογώ ότι έχω γίνει καχύποπτος με όσα έχουμε δει τελευταία,
και η όλη ιστορία τείνει να μου ξαναφέρει στη μνήμη εκείνο τον πάλαι ποτέ αδιόρθωτο φίλο με τα Λάντα και τα Αβέο...
Εκτός αν μιλάγαμε για αστυνομικό ή οδηγό ταξί που είχε πάντα απωθημένο για δικό του Octavia...) -
Ο χρήστης provocatoras έγραψε:
Άρα περιμένω κι εγώ να δω ποια είναι τα κριτήρια του φίλου, για να δούμε τί ακριβώς ζητάει στο αυτοκίνητο που θέλει, γιατί δεν καταλαβαίνω...+1.
(Δεν ξέρω αλλά ομολογώ ότι έχω γίνει καχύποπτος με όσα έχουμε δει τελευταία,
και η όλη ιστορία τείνει να μου ξαναφέρει στη μνήμη εκείνο τον πάλαι ποτέ αδιόρθωτο φίλο με τα Λάντα και τα Αβέο...
Εκτός αν μιλάγαμε για αστυνομικό ή οδηγό ταξί που είχε πάντα απωθημένο για δικό του Octavia...)+1 επίσης!
http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=15&t=20779&start=270#p1607618 -
Σιγά ρε παίδες, πέσατε να με φάτε...
Δεν είχα σκοπό να θίξω κάποιον ούτε το αυτοκίνητό του.
Ρωτάω για να μάθω.
Η προκατάληψη που έχω με seat συγκεκριμένα είναι από ibiza φίλου(2000 μοντέλο)το οποίο εβγαλε αρκετά προβλήματα.Οι TSI όντως μπορεί να μαμανε και μακάρι να είναι έτσι.
Το octavia 5 απλά δεν μου αρέσει οπτικά, αυτό είναι όλο.Είμαι παλιομοδίτης στην εμφάνιση.Μου αρέσουν οι καθαρές γραμμές και είναι ο λόγος που δεν παίρνω civic καθώτι japanόφιλος(ορίστε αποκαλύφθηκα...).
Το leon είναι κουκλί ειδικά πίσω(μπροστά με χαλάει λίγο)και έχω αυτήν την μαμημένη προκατάληψη με την εν λόγω εταιρία που αν μια στις τόσες μου βγάλει κάτι θα λέω 'αφου τα ξερες ρε π@π@ρ@ τι το πήρες'.
Δεν έχω καμια διάθεση προπαγάνδας παίδες ειλικρινά και η αλήθεια είναι ότι ήδη έχω ξενερώσει με το συγκεκριμένοακούγωντας τις απόψεις σας(octavia gt). -
Εχεις προκατάληψη με την Seat και δεν έχεις με την Skoda;;; Στο ίδιο γκρούπ είναι...πάνω κάτω τα ίδια πράγματα αγοράζεις με διαφορετική σχεδίαση...
-
Ο χρήστης stanfromgreece έγραψε:
Εχεις προκατάληψη με την Seat και δεν έχεις με την Skoda;;; Στο ίδιο γκρούπ είναι...πάνω κάτω τα ίδια πράγματα αγοράζεις με διαφορετική σχεδίαση...Φίλε απλά μου έχει δημιουργηθεί υποσεινήδητα η εντύπωση πως αυτοκίνητα που απευθύνονται σε νεαρά άτομα(leon), δεν δίνουν τόση βάση στην αξιοπιστία σε σχέση με όσα προορίζονται κυρίως για οικογενειάρχες(octavia).
Αυτό είναι όλο. -
Ο χρήστης nipe81 έγραψε:
Εχεις προκατάληψη με την Seat και δεν έχεις με την Skoda;;; Στο ίδιο γκρούπ είναι...πάνω κάτω τα ίδια πράγματα αγοράζεις με διαφορετική σχεδίαση...
Φίλε απλά μου έχει δημιουργηθεί υποσεινήδητα η εντύπωση πως αυτοκίνητα που απευθύνονται σε νεαρά άτομα(leon), δεν δίνουν τόση βάση στην αξιοπιστία σε σχέση με όσα προορίζονται κυρίως για οικογενειάρχες(octavia).
Αυτό είναι όλο.Λάθος σκέψη φίλε μου... δεν ισχύει κάτι τέτοιο... απλά... ο νεαρός συνήθως ότι αμάξι πάρει...το σκίζει...γι'αυτό και θα βγάλει κακό όνομα...ενώ ο οικογενειάρχης ίσως να το προσέχει περισσότερο... Εγώ διαφορετικά φερόμουν στο Uno μου στα 18 μου,διαφορετικά στο Hyundai Coupe στα 25 μου και διαφορετικά στο Insignia τώρα στα 35 μου, που έχω και γυναίκα και παιδί! Δεν φταίνε τα αυτοκίνητα...αλλά εμείς!
-
Λάθος σκέψη φίλε μου... δεν ισχύει κάτι τέτοιο... απλά... ο νεαρός συνήθως ότι αμάξι πάρει...το σκίζει...γι'αυτό και θα βγάλει κακό όνομα...ενώ ο οικογενειάρχης ίσως να το προσέχει περισσότερο... Εγώ διαφορετικά φερόμουν στο Uno μου στα 18 μου,διαφορετικά στο Hyundai Coupe στα 25 μου και διαφορετικά στο Insignia τώρα στα 35 μου, που έχω και γυναίκα και παιδί! Δεν φταίνε τα αυτοκίνητα...αλλά εμείς! [/quote]
Εννοείται ότι η χρήση παίζει μείζονα ρόλο, αλλά από κει και πέρα έχεις να κάνεις με ποιότητα υλικών, κατασκευής και γενικότερα προσεγμένο αυτοκίνητο κατασκευαστικά.Δεν συμφωνείς πως ένα Lifan για παράδειγμα θα βγάλει πολλά περισσότερα προβλήματα σε 3 χρόνια ίδιας ακριβώς χρήσης σε σχέση με ένα Terios π.χ;
Skoda Octavia GT