-
Οι ΓΕΡΜΑΝΟΙ θελουν να μοιασουν στους ΙΤΑΛΟΥΣ(r8),οι ΓΑΛΛΟΙ στους ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ γιατι πολυ απλα ολοι τους δεν μπορουν να γινουν σχιστοματιδες!!!!
-
Ο χρήστης panosk8 έγραψε:
Καλησπέρα και από εμένα,
αυτή την περίοδο ψάχνω αυτοκίνητο μεσαίας κατηγορίας, πάνω κάτω στις 30.000-32.000 Euro, αν γίνεται να φαίνεται premium, να έχει αυτόματο κιβώτιο ταχ., αλλά πάνω απ' όλα να είναι καλό αυτοκίνητο και σχετικά γρήγορο για ασφάλεια σε πιθανές προσπεράσεις αλλά και για κάποια οδηγική απόλαυση...Είδα τα: Α4 1.8 Τ 160 ΗΡ (μου άρεσε πολύ αλλά με λίγα extra ανεβαίνει πολύ η τιμή του), opel insignia (μου έκανε αρκετά καλή εντύπωση αλλά δεν έχει αυτόματο κιβώτιο στον 1.6 Τ και έχω ακούσει ότι έχει μεγάλη κατανάλωση), Lancia Delta 1.8 (αμφιλεγόμενη εμφάνιση, πολύ καλό κινητήρα, ιταλικό..? και ανύπαρκτη πλευρική στήριξη στα εμπρός καθίσματα!!!)..δεν είχα σκεφτεί ποτέ να πάρω citroen γιατί το C5 είχε πολύ αδύναμους κινητήρες...άκουσα για τον 1.6 turbo και πήγα να δω το αυτοκίνητο...παρατήρησα λοιπόν τα εξής: η ποιότητα του εσωτερικού του είναι εξαιρετική..ειδικά τα σχεδόν bucket καθίσματα με δέρμα ύφασμα ήταν εντυπωσιακά..οι χώροι του είναι κορυφαίοι..ειδικά για τους πίσω επιβάτες..σχεδιαστικά είναι ιδιαίτερο αλλά μου άρεσε..έχει πολλές τεχνολογικές καινοτομίες στο standar εξοπλισμό (υδροπνευματική ανάρτηση σε κάποιες εκδόσεις!!!) αλλά και τα extra του δεν είναι ιδιαίτερα ακριβά...Δεν μου άρεσε πολύ η εργονομία του..αν και πιστεύω ότι συνηθίζεται..Σε γενικές γραμμές με εντυπωσίασε το αυτοκίνητο για τα χρήματα που κοστίζει (αυτή τη στιγμή με τα προωθητικά προγράμματα της citroen η έκδοση prestige plus με navigation, υδροπνευματική ανάρτηση και ημιδερμάτινα ηλεκτρικά καθίσματα 26.500)..έχει πολύ προσεγμένες λεπτομέρειες και άψογη συναρμολόγηση..δεν φεύγει τίποτα πουθενά..Θα περιμένω μέχρι τον Απρίλιο που λένε ότι θα βγάλει αυτόματο κιβώτιο στον 1.6 Τ και θα το σκεφτώ σοβαρά...Kαι για μένα είναι το καλύτερο στα λεφτά του και το σκέφτομαι για αυτόματο. Υπόψιν ότι θα είναι καινούργιο εξατάχυτο που κατασκευάζει μια ιαπωνική εταιρεία (νομίζω λέγεται Αisin) η οποία εξοπλίζει με αυτόματα την PSA και την Mitsubishi και τέλος είναι κλασσικό αυτόματο και όχι διπλού συμπλέκτη. Εκείνο που δεν ξέρω και σε παρακαλώ πληροφόρησέ με αν το ξέρεις είναι σε ποιές εκδόσεις θα το βάλουν (μόνο στις υδροπνευματικές Prestige, Exclusive ή και στην Dynamique;)
-
Ο χρήστης panosk8 έγραψε:
Καλησπέρα και από εμένα,
αυτή την περίοδο ψάχνω αυτοκίνητο μεσαίας κατηγορίας, πάνω κάτω στις 30.000-32.000 Euro, αν γίνεται να φαίνεται premium, να έχει αυτόματο κιβώτιο ταχ., αλλά πάνω απ' όλα να είναι καλό αυτοκίνητο και σχετικά γρήγορο για ασφάλεια σε πιθανές προσπεράσεις αλλά και για κάποια οδηγική απόλαυση...Είδα τα: Α4 1.8 Τ 160 ΗΡ (μου άρεσε πολύ αλλά με λίγα extra ανεβαίνει πολύ η τιμή του), opel insignia (μου έκανε αρκετά καλή εντύπωση αλλά δεν έχει αυτόματο κιβώτιο στον 1.6 Τ και έχω ακούσει ότι έχει μεγάλη κατανάλωση), Lancia Delta 1.8 (αμφιλεγόμενη εμφάνιση, πολύ καλό κινητήρα, ιταλικό..? και ανύπαρκτη πλευρική στήριξη στα εμπρός καθίσματα!!!)..δεν είχα σκεφτεί ποτέ να πάρω citroen γιατί το C5 είχε πολύ αδύναμους κινητήρες...άκουσα για τον 1.6 turbo και πήγα να δω το αυτοκίνητο...παρατήρησα λοιπόν τα εξής: η ποιότητα του εσωτερικού του είναι εξαιρετική..ειδικά τα σχεδόν bucket καθίσματα με δέρμα ύφασμα ήταν εντυπωσιακά..οι χώροι του είναι κορυφαίοι..ειδικά για τους πίσω επιβάτες..σχεδιαστικά είναι ιδιαίτερο αλλά μου άρεσε..έχει πολλές τεχνολογικές καινοτομίες στο standar εξοπλισμό (υδροπνευματική ανάρτηση σε κάποιες εκδόσεις!!!) αλλά και τα extra του δεν είναι ιδιαίτερα ακριβά...Δεν μου άρεσε πολύ η εργονομία του..αν και πιστεύω ότι συνηθίζεται..Σε γενικές γραμμές με εντυπωσίασε το αυτοκίνητο για τα χρήματα που κοστίζει (αυτή τη στιγμή με τα προωθητικά προγράμματα της citroen η έκδοση prestige plus με navigation, υδροπνευματική ανάρτηση και ημιδερμάτινα ηλεκτρικά καθίσματα 26.500)..έχει πολύ προσεγμένες λεπτομέρειες και άψογη συναρμολόγηση..δεν φεύγει τίποτα πουθενά..Θα περιμένω μέχρι τον Απρίλιο που λένε ότι θα βγάλει αυτόματο κιβώτιο στον 1.6 Τ και θα το σκεφτώ σοβαρά...Αφού δε σε ενοχλούν τα περί 'πρέμιουμ γαλλικό' διάβασε κι εδώ: viewtopic.php?f=15&t=10189&start=405 κυρίως τα σχόλια του IOANNIS ZOIS
-
Τώρα με τον thp το αυτοκίνητο έλυσε το βασικό του μειονέκτημα δεν νομίζω να βγεί αυτόματο με το συγκεκριμένο μοτέρ αλλά και έτσι είναι πολύ καλή πρόταση . Θέλω πολύ να δω ένα συγκριτικό με Α4 1.8Τ.
-
Βγαινει με 6αρι αυτοματο ειπαμε....
-
Βγαινει με καινουργιο 6αρι απο τη Mitsubitsu..
Μ αρεσει που περιμενεις και συγκριτικο με a4 απο ελληνικο περιοδικο και δε ξερεις και τι θα βγαλουν καλυτερο... -
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Οι ΓΕΡΜΑΝΟΙ θελουν να μοιασουν στους ΙΤΑΛΟΥΣ(r8),οι ΓΑΛΛΟΙ στους ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ γιατι πολυ απλα ολοι τους δεν μπορουν να γινουν σχιστοματιδες!!!!αυτά πες τα στους ανθρώπους της lexus και της infinity
-
Ο χρήστης nikos_ έγραψε:
Οι ΓΕΡΜΑΝΟΙ θελουν να μοιασουν στους ΙΤΑΛΟΥΣ(r8),οι ΓΑΛΛΟΙ στους ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ γιατι πολυ απλα ολοι τους δεν μπορουν να γινουν σχιστοματιδες!!!!
αυτά πες τα στους ανθρώπους της lexus και της infinity
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Οι ΓΕΡΜΑΝΟΙ θελουν να μοιασουν στους ΙΤΑΛΟΥΣ(r8),οι ΓΑΛΛΟΙ στους ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ γιατι πολυ απλα ολοι τους δεν μπορουν να γινουν σχιστοματιδες!!!!+avensis-χαρμα οφθαλμων
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Οι ΓΕΡΜΑΝΟΙ θελουν να μοιασουν στους ΙΤΑΛΟΥΣ(r8),οι ΓΑΛΛΟΙ στους ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ γιατι πολυ απλα ολοι τους δεν μπορουν να γινουν σχιστοματιδες!!!!
+avensis-χαρμα οφθαλμων
++Matsuda 6
-
Παλληκάρια , το Α4 είναι 50 % ακριβότερο . Οπότε τι να συγκρίνουμε .
Στην Γαλλία το αυτόματο κιβώτιο βγαίνει σε 2 εκδόσεις comfort & exclusive . Εδώ πρέπει να ρωτήσετε την αντιπροσωπία . -
To νέο C5 turbo θα είναι διαθέσιμο μόνο με εξάρι χειροκίνητο.
Το διαβόητο αυτόματο εξάρι θα μπαίνει στα μεγάλα diesel και στο βενζινοκίνητο V6 των 3.000 κυβικών, και μόνο.
Άλλωστε τα τούρμπο είναι για τους γκαζιάρηδες οι οποίοι δεν χρειάζονται αυτόματα, τα κάνουν όλα δια χειρός Βαράγκη. -
Διαβάστε :
'C5: Μέχρι 100 € με Φ.Π.Α. για εκδόσεις HDi 110 και HDi 110 FAP FAP Airdream (εκτός Airdream Business). Μάρκετινγκ του κινητήρα THP 155 BVA για τελειώματα με άνεση και αποκλειστικές Limousine και Tour που αντικαθιστά τις 2.0i 16V κινητήρα BVA. Επανεγγραφή του BV6 140 HDi FAP έναν κινητήρα με τις εκπομπές CO2 των 149 g / km και Sedan Tourer. Tourer. Τελευταία στη σειρά του εξοπλισμού «ρεζέρβα» στις εκδόσεις V6 HDi FAP 240 Tourer και Sedan. Κλείσιμο ο κινητήρας 3.0i V6 BVA σε Sedan και Tourer. Κλείσιμο Matinal αρμονία με το φινίρισμα σε Sedan και Comfort Tourer.'τα παραπάνω είναι οι αλλαγές του μοντέλλου και ισχύουν από Δευτέρα και είναι από την Citroen Γαλλίας , την οποία και αφορούν προς το παρόν .
η προηγούμενη αλλαγή έγινε τον Οκτώβριο και αφορά τα αυτοκίνητα που μας ήρθαν τώρα .
Αρα ότι βλέπουμε θα ερθει εδώ τον Μάρτιο . -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Βγαινει με καινουργιο 6αρι απο τη Mitsubitsu..
Μ αρεσει που περιμενεις και συγκριτικο με a4 απο ελληνικο περιοδικο και δε ξερεις και τι θα βγαλουν καλυτερο...Εντάξυ ας μην είμαστε προκατυλημένοι δεν είναι όλοι της αρπακτικής . Αν η c5 είναι ανώτερη του Α4 θα το μάθουμε.
-
Οχι δε θα το μαθουμε...θα μαθουμε σιγουρα οτι το a4 ειναι καλυτερο 'γιατι αυτη η αισθηση οταν εχεις στριμμενο το τιμονι 35.23 μοιρες ειναι καλυτερη και γενικοτετα αυτο το κατι της γερμανικης ανωτεροτητας' και λοιπες παπαριες καμαρωτες και σαφεστατα γιατι στη c5 αναβεις τα alarm με τους αγκωνες..
Ο μονος τροπος να το μαθουμε ειναι να κανουμε ενα test drive..Σιγουρα δινω ενα + στα +200cc του μοτερ του audi (tfsi 160) που λογικα πρεπει να βοηθαει και σιγουρα ενα + στη c5 στην πολυ καλη τιμη και στην σχεση κρατηματος-ανεσης της υδροπνευματικης..Αυτα εκ πρωτης οψης. -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Οχι δε θα το μαθουμε...θα μαθουμε σιγουρα οτι το a4 ειναι καλυτερο 'γιατι αυτη η αισθηση οταν εχεις στριμμενο το τιμονι 35.23 μοιρες ειναι καλυτερη και γενικοτετα αυτο το κατι της γερμανικης ανωτεροτητας' και λοιπες παπαριες καμαρωτες και σαφεστατα γιατι στη c5 αναβεις τα alarm με τους αγκωνες..
...Σωστός.
Αλλά αυτός είναι ο αντικειμενικός και αμερόληπτος τύπος που έχουμε να διαβάζουμε.
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
Οχι δε θα το μαθουμε...θα μαθουμε σιγουρα οτι το a4 ειναι καλυτερο 'γιατι αυτη η αισθηση οταν εχεις στριμμενο το τιμονι 35.23 μοιρες ειναι καλυτερη και γενικοτετα αυτο το κατι της γερμανικης ανωτεροτητας' και λοιπες παπαριες καμαρωτες και σαφεστατα γιατι στη c5 αναβεις τα alarm με τους αγκωνες..
...Σωστός.
Αλλά αυτός είναι ο αντικειμενικός και αμερόληπτος τύπος που έχουμε να διαβάζουμε.
Ναι αλλα αυτο δεν ειναι δικαιολογια..
-
Το μέλλον και ξένος ειδικός τύπος θα δείξουν εδώ δεν , γιατί μόνο στην ελλάδα τα περιοδικά συγκρίνουν ξεχωριστά τα αυτοκίνητα του segmend d ενώ στην υπόλοιπη ευρώπη όλα μαζί .
-
Από το λίγο που έψαξα (κυρίως σε ξένα site) βρήκα ότι το αυτόματο κιβώτιο θα μπαίνει και στον 1.6 ΤΗΡ και θα έρθει τον Απρίλιο..από το γεγονός αυτό (Απρίλιος) εξάλλου φαίνεται ότι θα μπαίνει στον 1.6 ΤΗΡ αφού μέχρι τότε δε θα έχει βγεί άλλο καινούργιο μοτέρ...Επίσης λένε ότι θα καταργηθεί ο 3.0 lt και ότι ο 1.6 θα αντικαταστήσει τον 2.0 lt..κάποια στιγμή στο μέλλον θα βγεί και ο καινούργιος δίλιτρος με αρκετά άλογα..αυτό που λένε κάποιοι ότι όταν κάποιο αυτοκίνητο είναι τουρμπάτο βγαίνει χειροκίνητο για την οδηγική ευχαρίστηση..μόνο στην Ελλάδα το πιστεύουμε ακόμα αυτό..σε όλη τον κόσμο πλέον τα αυτόματα έχουν μεγάλη πέραση, είναι πολύ βελτιωμένα σε σχέση με το παρελθόν και σου δίνουν τη δυνατότητα να κινηθείς σε πολύ sport ρυθμούς...επίσης οι περισσότεροι που τα λένε αυτά, πιθανώς να μην έχουν οδηγήσει ποτέ αυτόματο...
-
Αν αναφέρεσαι σε μένα έχω να πω τα εξής :
-
To ότι το τούρμπο δεν συνδυάζεται με το καινούργιο εξάρι αυτόματο το λέει το γαλλικό σάιτ της Σιτροέν, αν κάτι έχει αλλάξει και δεν έχει ενημερωθεί, blame the french.
http://www.citroen.fr/home/#/citroen-c5/performance/ -
Είχα δύο αυτόματα στην κατοχή μου, το ένα απεσύρθη, το άλλο θα μας συντροφεύει για καιρό ακόμη.
-
Τα περί δύναμης και σπορ συμπεριφοράς για το νέο τούρμπο, επίσης είναι λόγια της μαμάς Σιτροέν.
-
Nεο Citroen C5 - Φανερα Γερμανικο.