Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Άζωτο... αντι για αέρα στα λάστιχα!!!!!!!!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Άζωτο... αντι για αέρα στα λάστιχα!!!!!!!!
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 12
    • 13
    • 4 / 13
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    81
    246
    2230
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      theo
      Eγώ το βρίσκω τσάμπα εδώ και πολλά χρόνια γι' αυτό δεν έψαξα να βρω κάποιον που έχει.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tm last edited by

        Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
        theo
        Eγώ το βρίσκω τσάμπα εδώ και πολλά χρόνια γι' αυτό δεν έψαξα να βρω κάποιον που έχει.

        αυτο ρωταει ο ανθρωπος!
        Για να το βρουμε τσαμπα, που θα παμε ??!!?!?

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • C
          cmarin last edited by

          Ο χρήστης tm έγραψε:

          theo
          Eγώ το βρίσκω τσάμπα εδώ και πολλά χρόνια γι' αυτό δεν έψαξα να βρω κάποιον που έχει.

          αυτο ρωταει ο ανθρωπος!
          Για να το βρουμε τσαμπα, που θα παμε ??!!?!?

          Λόγω επαγγέλματος φαντάζομαι....και δεν θα είναι για όλο τον κόσμο..

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης cmarin έγραψε:

            theo
            Eγώ το βρίσκω τσάμπα εδώ και πολλά χρόνια γι' αυτό δεν έψαξα να βρω κάποιον που έχει.

            αυτο ρωταει ο ανθρωπος!
            Για να το βρουμε τσαμπα, που θα παμε ??!!?!?

            Λόγω επαγγέλματος φαντάζομαι....και δεν θα είναι για όλο τον κόσμο..

            Σωστά !!!! δεν μπορώ να το φωνάζω κι' όλας !!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tm last edited by

              Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:

              theo
              Eγώ το βρίσκω τσάμπα εδώ και πολλά χρόνια γι' αυτό δεν έψαξα να βρω κάποιον που έχει.

              αυτο ρωταει ο ανθρωπος!
              Για να το βρουμε τσαμπα, που θα παμε ??!!?!?

              Λόγω επαγγέλματος φαντάζομαι....και δεν θα είναι για όλο τον κόσμο..

              Σωστά !!!! δεν μπορώ να το φωνάζω κι' όλας !!

              τσ τσ τσ!
              Σιγα ρε σεις, γιατι, τι θα γινει, δηλαδη, αν για 10 μερες πηγαινει με διαφορετικο αμαξι καθε φορα ???
              (τ' ειν' τουτοι ρε... τ' ειν' τουτοι!!)

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                gtz last edited by

                Ο χρήστης theo111r έγραψε:
                ΘΑ ΤΟ ΓΡΑΨΩ ΠΛΕΟΝ ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ, ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Η ΤΡΙΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΡΩΤΑΩ, ΚΑΙ ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΩ...

                ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΤΕ ΤΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΑΖΩΤΟΥ ΣΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ....ΘΑ ΜΑΣ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΝ ΟΤΑΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΜΑΣ ΠΕΙ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΡΗΜΑΔΙ ΤΟ ΒΟΥΛΚΑΝΙΖΑΤΕΡ ΠΟΥ ΤΟ ΒΑΛΑΤΕ!!!

                Γιατί δεν το γράφετε;;;

                Τόσο μυστικό είναι ή νομίζετε πως θα του κάνετε την σούπερ ντούπερ διαφήμιση;;; (Αν είναι καλός την αξίζει, αν δεν είναι δεν θα πηγαίνατε ούτως ή άλλως).

                Στη Λάρισα,οδός Ηρώων Πολυτεχνείου λίγο πριν τη Στρατιά...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • S
                  servmx last edited by

                  Ο χρήστης GTZ έγραψε:
                  Παιδιά,καλή η θεωρία αλλά ας το δοκιμάσει κανείς σας για να πέι αν άλλαξε κάτι στο αυτοκίνητό του.
                  .........

                  Δεν είναι θεωρία αλλά μακροχρόνια δοκιμή (εύκολη και ανέξοδη εύρεση λόγω επαγγέλματος). Στα τόσα χρόνια χρήσης οι παρατηρήσεις είναι:
                  Το ελαστικό δε χάνει εύκολα πίεση,
                  οι βαλβίδες όντως παραμένουν σε άψογη κατάσταση,
                  αργεί να ζεσταθεί το ελαστικό και μικρότερες μεταβολές πίεσης μετά από σκληρή χρήση, (που δικαιολογεί μια συνολικά καλύτερη συμπεριφορά) αλλά καμμιά αισθητή μεταβολή στο κράτημα ή στην άνεση τέτοια που να αξίζει επισήμανση.

                  Γιάννης

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    n_olympios last edited by

                    Ο χρήστης GTZ έγραψε:
                    Παιδιά,καλή η θεωρία αλλά ας το δοκιμάσει κανείς σας για να πέι αν άλλαξε κάτι στο αυτοκίνητό του.
                    Εγω,δυό μέρες μετά την έναρξη του topic το δοκίμασα και έχω να πω μόνο καλά λόγια.

                    Εγώ είχα βάλει πριν την έναρξη του topic, αλλά επαναλαμβάνω ότι έβαλα άζωτο στα καινούρια λάστιχα κατευθείαν, οπότε δεν μπορώ να ξέρω ποιες από τις αλλαγές στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου οφείλονται στα άλλα λάστιχα (είχα Michelin Pilot Sport, έβαλα Yokohama A539, ίδια διάσταση, 195/55/R15V).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • S
                      stratospuma last edited by

                      επαναφέρω το θέμα 'άζωτο' (αφού έκανα μια ώρα να το βρώ )
                      για να μη γράψω καινούργιο
                      εδώ και 3 εβδομάδες είμαι κάτοχος ενός smart roadster coupe, στο οποίο έσπευσα αμέσως (στα 300 χλμ) να βάλω άζωτο
                      ο κατασκευαστής δίνει 2 bar εμπρός και πίσω(νομίζω 29 psi).
                      ο....αζωτάς μου έβαλε 32 psi γιατί , λέει , το άζωτο δε ζεσταίνεται, ενώ οι πιέσεις του κατασκευαστή μιλάνε για κρύο αέρα.
                      η ερώτηση μου είναι εάν όντως οι πιέσεις πρέπει να είναι μεγαλύτερες και άν ναι, τότε είναι σωστή η διαφορά 3 psi...;
                      ευχαριστώ

                      υ.γ. off topic
                      τώρα που δεν είμαι πια stratospuma , μπορώ να αλλάξω το username..;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • K
                        kouk last edited by

                        Ο χρήστης stratospuma έγραψε:
                        υ.γ. off topic
                        τώρα που δεν είμαι πια stratospuma , μπορώ να αλλάξω το username..;

                        Δυστυχώς όχι!!Αλλά ετσι θα θυμάσαι και το προηγούμενο σου!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • S
                          stratospuma last edited by

                          αν το θυμάμαι λέει...
                          ξεχνιούνται τέτοια αυτοκίνητα;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • E
                            emmanoyhl last edited by

                            Ο χρήστης stratospuma έγραψε:
                            επαναφέρω το θέμα 'άζωτο' (αφού έκανα μια ώρα να το βρώ )
                            για να μη γράψω καινούργιο
                            εδώ και 3 εβδομάδες είμαι κάτοχος ενός smart roadster coupe, στο οποίο έσπευσα αμέσως (στα 300 χλμ) να βάλω άζωτο
                            ο κατασκευαστής δίνει 2 bar εμπρός και πίσω(νομίζω 29 psi).
                            ο....αζωτάς μου έβαλε 32 psi γιατί , λέει , το άζωτο δε ζεσταίνεται, ενώ οι πιέσεις του κατασκευαστή μιλάνε για κρύο αέρα.
                            η ερώτηση μου είναι εάν όντως οι πιέσεις πρέπει να είναι μεγαλύτερες και άν ναι, τότε είναι σωστή η διαφορά 3 psi...;
                            ευχαριστώ

                            υ.γ. off topic
                            τώρα που δεν είμαι πια stratospuma , μπορώ να αλλάξω το username..;

                            Η αλήθεια είναι ότι ο κατασκευαστής δίνει τις προβλεπόμενες πιέσεις με γνώμονα ότι το ελαστικό θα δουλέψει με ζεστό αέρα που θα έχει σίγουρα αυξήσει την πίεση μερικά psi. Δεν μπορώ όμως να πω αν είναι σωστό ή λάθος τα τρία παραπάνω που σου έβαλε. Εξάλλου λίγο πάνω ή κάτω δεν έχει διαφορά και είναι εν τέλει στο χέρι σου να πειραματιστείς για να βρεις τις πιέσεις που σου ταιριάζουν περισσότερο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • C
                              cliodriver last edited by

                              15 ευρώ για ένα φούσκωμα στα λάστιχα; Μπα, δεν θα πάρω...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • S
                                stilskin last edited by

                                ClioDriver που ν'ακούσεις και 20 ευρώ για να βάλεις άζωτο στα λάστιχα!!! Αντε το πολύ 10 ευρώ να δώσω και πολλά θα τους είναι!!! Ξέρει κάποιος κανα βουλκανιζατέρ για τοποθέτηση αζώτου στο Περιστέρι με τιμές λογικές???

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • S
                                  stax last edited by

                                  AZΩΤΟ ΕΧΕΙ Ο ΖΕΛΙΤΣ ΛΑΣΤΙΧΑΣ ΣΤΗΝ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ ΑΛΕΞΙΟΥΠΟΛΕΩΣ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ PRACTIKER ΣΤΗΝ ΓΕΦΥΡΑ ΤΗΣ ΒΟΥΤΑΣ ΣΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΠΛΕΥΡΑ ΟΠΩΣ ΚΑΤΕΒΑΙΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΓΛΥΦΑΔΑ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • G
                                    georgetabs last edited by

                                    Όταν βάλατε άζωτο στα λάστιχα, πώς εξασφαλίσατε πως δεν έμεινε αέρας μέσα;

                                    Γιατί όσο και να το αδειάσεις το λάστιχο, θα μείνει μέσα του αέρας, ίσος με τον όγκο του ελαστικού. Και αν το φουσκώσεις στα 2 μπαρ κατόπιν, θα έχεις 2 μέρη άζωτο για ένα μέρος αέρα, οπότε τζάμπα τα λεφτά...

                                    Από την άλλη ο ατμοσφαιρικός αέρας αν θυμάμαι καλά τη φυσική του δημοτικού ( ) αποτελείται από 75% από άζωτο.

                                    Οπότε θα βάλεις 2 μέρη 100% (έστω) άζωτο και 1 μέρος 75% άζωτο.
                                    Τελικά θα έχεις 91-92% άζωτο, που είναι μια πολύ καλή αναλογία, αλλά ΑΞΙΖΕΙ τόσα λεφτά για να ανεβάζεις το ποσοστό του αέρα στα λάστιχά σου από 75% σε 92%;

                                    17 ευρώ για 17%, τη στιγμή που το άλλο 75% είναι ΤΣΑΜΠΑ πολύ δεν είναι; (το 17 ευρώ το έβαλα για να κάνει... ρίμα!!! )
                                    Πιστεύω πως πιο αποτελεσματική θα ήταν μια ευθυγράμμιση ή ζυγοστάθμιση λίγο πιο συχνά... Άσε που αν χάσω αέρα ή θα τρέχω να τα σκάω τα μπικικίνια πάλι, ή θα βάλω στον βενζινά και θα έχω και ανομοιόμορφο αέριο στα λάστιχά μου (που υποτίθεται πως με νοιάζει πολύ, αφού για την 'τελειότητα' έδωσα τόσα λεφτά...)

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • N
                                      n_olympios last edited by

                                      Το άζωτο αξίζει μόνο στη δική μου περίπτωση. Μου το έβαλε τσάμπα ο λαστιχάς μου.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • C
                                        cmarin last edited by

                                        Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
                                        Όταν βάλατε άζωτο στα λάστιχα, πώς εξασφαλίσατε πως δεν έμεινε αέρας μέσα;

                                        Γιατί όσο και να το αδειάσεις το λάστιχο, θα μείνει μέσα του αέρας, ίσος με τον όγκο του ελαστικού. Και αν το φουσκώσεις στα 2 μπαρ κατόπιν, θα έχεις 2 μέρη άζωτο για ένα μέρος αέρα, οπότε τζάμπα τα λεφτά...

                                        Από την άλλη ο ατμοσφαιρικός αέρας αν θυμάμαι καλά τη φυσική του δημοτικού ( ) αποτελείται από 75% από άζωτο.

                                        Οπότε θα βάλεις 2 μέρη 100% (έστω) άζωτο και 1 μέρος 75% άζωτο.
                                        Τελικά θα έχεις 91-92% άζωτο, που είναι μια πολύ καλή αναλογία, αλλά ΑΞΙΖΕΙ τόσα λεφτά για να ανεβάζεις το ποσοστό του αέρα στα λάστιχά σου από 75% σε 92%;

                                        17 ευρώ για 17%, τη στιγμή που το άλλο 75% είναι ΤΣΑΜΠΑ πολύ δεν είναι; (το 17 ευρώ το έβαλα για να κάνει... ρίμα!!! )
                                        Πιστεύω πως πιο αποτελεσματική θα ήταν μια ευθυγράμμιση ή ζυγοστάθμιση λίγο πιο συχνά... Άσε που αν χάσω αέρα ή θα τρέχω να τα σκάω τα μπικικίνια πάλι, ή θα βάλω στον βενζινά και θα έχω και ανομοιόμορφο αέριο στα λάστιχά μου (που υποτίθεται πως με νοιάζει πολύ, αφού για την 'τελειότητα' έδωσα τόσα λεφτά...)

                                        Α, ρε Ταμπς με τις πράξεις σου

                                        Λοιπόν, επειδή έβαλα πριν 2 μήνες περίπου.

                                        Το έβαλα τζάμπα αλλά ο συνγκεκριμένος το χρεώνει 30Ε
                                        Πριν μπεί άζωτο στο λάστιχο, το ιδιο μηχάνημα κομπρεσερ που το βάζει, έχει και αναρόφηση. Οποτε τραβάει όλον τον άερα που έχει μέσα. Το λάστιχο πέρνει σχήμα ζαρωμένου και κολλημένου στη ζάντα. Όταν έχει βγεί όλας ο αέρας και αν όχι όλος, τουλάχιστον το 98-99%, ρίχνει το άζωτο και το λάστιχο επανέρχεται στο φυσιολογικό του σχήμα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          stilskin last edited by

                                          Ο χρήστης STAX έγραψε:
                                          AZΩΤΟ ΕΧΕΙ Ο ΖΕΛΙΤΣ ΛΑΣΤΙΧΑΣ ΣΤΗΝ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ ΑΛΕΞΙΟΥΠΟΛΕΩΣ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ PRACTIKER ΣΤΗΝ ΓΕΦΥΡΑ ΤΗΣ ΒΟΥΤΑΣ ΣΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΠΛΕΥΡΑ ΟΠΩΣ ΚΑΤΕΒΑΙΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΓΛΥΦΑΔΑ.

                                          Θα σε παρακαλέσω να μην γράφεις με κεφαλαία για ευννόητους λόγους.
                                          Τιμές ξέρουμε σε αυτό το μαγαζί που αναφέρεις??? Κάτι ποιο κοντά στο Περιστέρι υπάρχει?
                                          Πναντού υπάρχουν αλλά ψάχνουμε και για καλές τιμές! Εχω βρεί με 20 ευρώ αλλά θέλω να δώ αν υπάρχουν φθηνότερα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • S
                                            stilskin last edited by

                                            Cmarin τι πιέσεις σου έβαλε??? Ισχύει αυτό που αναφέρθηκε οτι το φουσκώνουν περισσότερο ώστε να εξισώνει την κατάσταση όταν είναι με αέρα το ελάστικο και ζεσταίνεται????
                                            Κάθε πότε τα ελέγχεις??? Γιατί έχω ακούσει απο δίμηνο και πάνω γιατί δεν χάνουν τα ελαστικά.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 4 / 13
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr