-
Τελικά την πάτησε χοντρά ο υπουργός οικονομικών εάν τελικά επιβεβαιωθεί ότι θα παραδώσουν πινακίδες κοντά στα 350.000 ιδιοκτήτες παλαιών ι.χ. Υπολογίζω μια χασούρα κοντά στα 200.000.000 ευρώ για τα τέλη αυτών και χωρίς την απόσυρση μειωμένα έσοδα λόγο πτώσης πωλήσεων καινούργιων αυτοκινήτων και ανταλλακτικά αυτών
-
Δεν ξέρω τι λέτε αλλά αν έστω και μετά από παλινωδίες και άθελα τους καταλήξουμε να αποσυρθούν από τους δρόμους 350000 σαπάκια εγώ νιώθω ευτυχισμένος!!! Μπορεί για κάποιους να θεωρούμε κοινωνικά άδικος ή σκληρός αλλά το όφελος για την οδική ασφάλεια, τις εκπομπές ρύπων και πόσα άλλα είναι τεράστιες.
-
Ο χρήστης piii έγραψε:
Κων/νε ξέρεις καλά ότι αυτό που κυνηγάνε είναι το χρήμα.Φυσικά και επειδή το χρήμα βγαίνει δύσκολα είναι κρίμα να μη προσέχουμε και να το δίνουμε κοροϊδίστικα!!! Προσοχή σε κάθε βήμα μας!!!! Ζαχάρωνα το καλοκαίρι που φθηνήνανε τα αμάξια το jeep compass αλλά το ξανασκέφτηκα λογικά!!!! πρέπει να γνωρίζουμε που ανήκουμε οικονομικά και ανάλογα να πράττουμε......
-
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
Κων/νε ξέρεις καλά ότι αυτό που κυνηγάνε είναι το χρήμα.
Φυσικά και επειδή το χρήμα βγαίνει δύσκολα είναι κρίμα να μη προσέχουμε και να το δίνουμε κοροϊδίστικα!!! Προσοχή σε κάθε βήμα μας!!!! Ζαχάρωνα το καλοκαίρι που φθηνήνανε τα αμάξια το jeep compass αλλά το ξανασκέφτηκα λογικά!!!! πρέπει να γνωρίζουμε που ανήκουμε οικονομικά και ανάλογα να πράττουμε......
Σωστό αυτό που λες μεν αλλά....
Αυτά τερτίπια που κάνανε δεν επηρρεάζουν μόνο αυτούς με τα τζίπ.
Να σου φέρω παράδειγμα το γείτονά μου απο πάνω, παντρεμένος με δύο παιδιά, ή γυναίκα του δεν εργάζεται, βγάζει γύρω στα 800 ευρώ στην καλύτερη των περιπτώσεων, πληρώνει δάνειο στην τράπεζα για το σπίτι του. Εν ολίγις καλείτε με 300-400 ευρώ το μήνα να τα βγάλει πέρα. Κατάφερε μετά κόπων και βασσάνων να πάρει ένα citroen ΖX του 94 για να μπορεί να μετακινεί την οικογένειά του, για το οποίο πλήρωνε πρωτίστως 100κάτι ευρώ δεν θυμάμαι ακριβώς. Και ξαφνικά καλείται να πληρώσει το 3 πλάσιο. Αυτός τι σκατά να κάνει δηλαδή;
Είμαι σίγουρος ότι ο καθένας απο εδώ μέσα θα έχει να σου πει μια ανάλογη ιστορία.
Θέλω να καταλήξω ότι μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά. -
Σίγουρα υπάρχουν και αδικίες όπως αυτή που λες αλλά .... ουδέν καλόν αμιγές κακού!!!!!
έπρεπε να λαμβάνουν υπόψην και το εισόδημα σε περιπτώσεις όπως αυτήν που λες!!! να μη τιμωρούν τους μή έχοντες!!!!!!!!
-
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
Σίγουρα υπάρχουν και αδικίες όπως αυτή που λες αλλά .... ουδέν καλόν αμιγές κακού!!!!!έπρεπε να λαμβάνουν υπόψην και το εισόδημα σε περιπτώσεις όπως αυτήν που λες!!! να μη τιμωρούν τους μή έχοντες!!!!!!!!
Αν βρούν αυτή την μαγική συνταγή θα είμαι εδώ να τους ακούσω... αλλά μέχρι τότε...
Και για να σου λύσω την απορία, ο παραπάνω που ανέφερα προκειμένου να πληρώσει τα τέλη αφού το χρειάζεται το αμάξι, περιμένει το επίδομα αλληλεγγύησης που δικαιούται, αλλά αυτό είναι άλλο ανέκδοτο.... -
Ο χρήστης piii έγραψε:
προκειμένου να πληρώσει τα τέλη αφού το χρειάζεται το αμάξι, περιμένει το επίδομα αλληλεγγύησης που δικαιούται, αλλά αυτό είναι άλλο ανέκδοτο....Το φαντάζομαι , έχω και γω ένα τέτοιο φιλαράκι με 1400άρι του 95!!!!!!!
-
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
Σίγουρα υπάρχουν και αδικίες όπως αυτή που λες αλλά .... ουδέν καλόν αμιγές κακού!!!!!έπρεπε να λαμβάνουν υπόψην και το εισόδημα σε περιπτώσεις όπως αυτήν που λες!!! να μη τιμωρούν τους μή έχοντες!!!!!!!!
Πωωωωω..... Τι 'και' αδικίες, που περισσότεροι από τους μισούς έχουν αδικηθεί με το σούπερ-σύστημα που στήσανε τα πρασινομπλέ σαϊνια. Και ποιο 'εισόδημα' να λαμβάνουν υπόψη? Για φόρο εισοδήματος πρόκειται?
Έχουμε ξεχάσει, μου φαίνεται, πως μιλάμε για 'τέλη κυκλοφορίας' (χώρια που δε νοείται να κρίνεις από τα κυβικά ενός ΙΧ πόσο ευκατάστατος είναι αυτός που το έχει).
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
φόρο ............ μου φαίνεται, πως μιλάμε για 'τέλη κυκλοφορίας'Για ότι και να μιλάμε στην ελλάδα ΦΟΡΟ εννοούμε!!!! Απλώς τον βαφτίζουμε με διάφορα ονόματα!!!!!!!!!
-
Γι αυτό είπα ότι πρέπει να λέγεται 'ΦΟΡΟΣ ΚΥΒΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΟΤΗΤΟΣ'.
Περί αυτού πρόκειται. -
Ο χρήστης piii έγραψε:
Σίγουρα υπάρχουν και αδικίες όπως αυτή που λες αλλά .... ουδέν καλόν αμιγές κακού!!!!!
έπρεπε να λαμβάνουν υπόψην και το εισόδημα σε περιπτώσεις όπως αυτήν που λες!!! να μη τιμωρούν τους μή έχοντες!!!!!!!!
Αν βρούν αυτή την μαγική συνταγή θα είμαι εδώ να τους ακούσω... αλλά μέχρι τότε...
Και για να σου λύσω την απορία, ο παραπάνω που ανέφερα προκειμένου να πληρώσει τα τέλη αφού το χρειάζεται το αμάξι, περιμένει το επίδομα αλληλεγγύησης που δικαιούται, αλλά αυτό είναι άλλο ανέκδοτο....Καλά δεν είναι και πυρηνική φυσική να καταλάβεις πως κάποιος με 1600άρι 15ετίας δεν έχει λεφτά.
Θα μπορούσε να κρατήσει χαμηλά τα τέλη για αυτοκίνητα από το 2005 και πίσω μέχρι 2000κυβικά, 5% αυξημένα για τα 2000κυβικά και πάνω...και όπως είναι τώρα για το 2005 και μετά αλλά ΧΩΡΙΣ το παράλογο 'φόρο' για τα 2000 κυβικά και πάνω.
Τέλος, θα μπορούσε να στηθεί ένα σύστημα που θα είχε ελαφρύνσεις στα τέλη ανάλογα με τις εκπομπές ρύπων...αλλά να δοθεί όμως κίνητρο και για απόσυρση ώστε να υπάρχει ένα συνολικό framework που θα κινηθεί κάποιος.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Καλά δεν είναι και πυρηνική φυσική να καταλάβεις πως κάποιος με 1600άρι 15ετίας δεν έχει λεφτά.Δεν είναι ότι δεν έχουμε λεφτά ΡΕ! Είναι ότι τα κάνουμε γαρύφαλλα στα μπουζούκια και δε μας περισσεύουν για αυτοκίνητο.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Σίγουρα υπάρχουν και αδικίες όπως αυτή που λες αλλά .... ουδέν καλόν αμιγές κακού!!!!!
έπρεπε να λαμβάνουν υπόψην και το εισόδημα σε περιπτώσεις όπως αυτήν που λες!!! να μη τιμωρούν τους μή έχοντες!!!!!!!!
Αν βρούν αυτή την μαγική συνταγή θα είμαι εδώ να τους ακούσω... αλλά μέχρι τότε...
Και για να σου λύσω την απορία, ο παραπάνω που ανέφερα προκειμένου να πληρώσει τα τέλη αφού το χρειάζεται το αμάξι, περιμένει το επίδομα αλληλεγγύησης που δικαιούται, αλλά αυτό είναι άλλο ανέκδοτο....Καλά δεν είναι και πυρηνική φυσική να καταλάβεις πως κάποιος με 1600άρι 15ετίας δεν έχει λεφτά.
Θα μπορούσε να κρατήσει χαμηλά τα τέλη για αυτοκίνητα από το 2005 και πίσω μέχρι 2000κυβικά, 5% αυξημένα για τα 2000κυβικά και πάνω...και όπως είναι τώρα για το 2005 και μετά αλλά ΧΩΡΙΣ το παράλογο 'φόρο' για τα 2000 κυβικά και πάνω.
Τέλος, θα μπορούσε να στηθεί ένα σύστημα που θα είχε ελαφρύνσεις στα τέλη ανάλογα με τις εκπομπές ρύπων...αλλά να δοθεί όμως κίνητρο και για απόσυρση ώστε να υπάρχει ένα συνολικό framework που θα κινηθεί κάποιος.
Θα μπορούσε να βγάλει τα 'κυβικά' απ' την εξίσωση καθώς αποδεδειγμένα εδώ και χρόνια δε λένε κάτι επί της ουσίας για ένα αμάξι. Αλλά αυτό το κόμπλεξ και η ασχετοσύνη του Έλληνα (που έπαθε σοκ όταν κατάλαβε ότι βγαίνουν 1400άρια με 160-170 άλογα και περισσότερη ροπή από τα περισσότερα 2λιτρα) δύσκολα θα ξεπεραστούν....
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Σίγουρα υπάρχουν και αδικίες όπως αυτή που λες αλλά .... ουδέν καλόν αμιγές κακού!!!!!
έπρεπε να λαμβάνουν υπόψην και το εισόδημα σε περιπτώσεις όπως αυτήν που λες!!! να μη τιμωρούν τους μή έχοντες!!!!!!!!
Αν βρούν αυτή την μαγική συνταγή θα είμαι εδώ να τους ακούσω... αλλά μέχρι τότε...
Και για να σου λύσω την απορία, ο παραπάνω που ανέφερα προκειμένου να πληρώσει τα τέλη αφού το χρειάζεται το αμάξι, περιμένει το επίδομα αλληλεγγύησης που δικαιούται, αλλά αυτό είναι άλλο ανέκδοτο....Καλά δεν είναι και πυρηνική φυσική να καταλάβεις πως κάποιος με 1600άρι 15ετίας δεν έχει λεφτά.
Θα μπορούσε να κρατήσει χαμηλά τα τέλη για αυτοκίνητα από το 2005 και πίσω μέχρι 2000κυβικά, 5% αυξημένα για τα 2000κυβικά και πάνω...και όπως είναι τώρα για το 2005 και μετά αλλά ΧΩΡΙΣ το παράλογο 'φόρο' για τα 2000 κυβικά και πάνω.
Τέλος, θα μπορούσε να στηθεί ένα σύστημα που θα είχε ελαφρύνσεις στα τέλη ανάλογα με τις εκπομπές ρύπων...αλλά να δοθεί όμως κίνητρο και για απόσυρση ώστε να υπάρχει ένα συνολικό framework που θα κινηθεί κάποιος.
Θα μπορούσε να βγάλει τα 'κυβικά' απ' την εξίσωση καθώς αποδεδειγμένα εδώ και χρόνια δε λένε κάτι επί της ουσίας για ένα αμάξι. Αλλά αυτό το κόμπλεξ και η ασχετοσύνη του Έλληνα (που έπαθε σοκ όταν κατάλαβε ότι βγαίνουν 1400άρια με 160-170 άλογα και περισσότερη ροπή από τα περισσότερα 2λιτρα) δύσκολα θα ξεπεραστούν....
Μακάρι να μπορεί να ελεγχθεί το θέμα με τους ρύπους...αλλά το βλέπω δύσκολο καθώς ζούμε στη πονηροελλάδα και ο καθένας θα βγάζει ο,τι θέλεις από πλευράς ρύπους για το αυτοκίνητό του.
Όσο κι αν συμφωνώ στη κατάργηση των κυβικών, τα κυβικά ανακοινώνονται από το κατασκευαστή.
Το επόμενο είναι η φορολογία με βάση την ιπποδύναμη (όπως σε κάποιες χώρες στην Ευρώπη )
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Σίγουρα υπάρχουν και αδικίες όπως αυτή που λες αλλά .... ουδέν καλόν αμιγές κακού!!!!!
έπρεπε να λαμβάνουν υπόψην και το εισόδημα σε περιπτώσεις όπως αυτήν που λες!!! να μη τιμωρούν τους μή έχοντες!!!!!!!!
Αν βρούν αυτή την μαγική συνταγή θα είμαι εδώ να τους ακούσω... αλλά μέχρι τότε...
Και για να σου λύσω την απορία, ο παραπάνω που ανέφερα προκειμένου να πληρώσει τα τέλη αφού το χρειάζεται το αμάξι, περιμένει το επίδομα αλληλεγγύησης που δικαιούται, αλλά αυτό είναι άλλο ανέκδοτο....Καλά δεν είναι και πυρηνική φυσική να καταλάβεις πως κάποιος με 1600άρι 15ετίας δεν έχει λεφτά.
Θα μπορούσε να κρατήσει χαμηλά τα τέλη για αυτοκίνητα από το 2005 και πίσω μέχρι 2000κυβικά, 5% αυξημένα για τα 2000κυβικά και πάνω...και όπως είναι τώρα για το 2005 και μετά αλλά ΧΩΡΙΣ το παράλογο 'φόρο' για τα 2000 κυβικά και πάνω.
Τέλος, θα μπορούσε να στηθεί ένα σύστημα που θα είχε ελαφρύνσεις στα τέλη ανάλογα με τις εκπομπές ρύπων...αλλά να δοθεί όμως κίνητρο και για απόσυρση ώστε να υπάρχει ένα συνολικό framework που θα κινηθεί κάποιος.
Θα μπορούσε να βγάλει τα 'κυβικά' απ' την εξίσωση καθώς αποδεδειγμένα εδώ και χρόνια δε λένε κάτι επί της ουσίας για ένα αμάξι. Αλλά αυτό το κόμπλεξ και η ασχετοσύνη του Έλληνα (που έπαθε σοκ όταν κατάλαβε ότι βγαίνουν 1400άρια με 160-170 άλογα και περισσότερη ροπή από τα περισσότερα 2λιτρα) δύσκολα θα ξεπεραστούν....
Μακάρι να μπορεί να ελεγχθεί το θέμα με τους ρύπους...αλλά το βλέπω δύσκολο καθώς ζούμε στη πονηροελλάδα και ο καθένας θα βγάζει ο,τι θέλεις από πλευράς ρύπους για το αυτοκίνητό του.
Όσο κι αν συμφωνώ στη κατάργηση των κυβικών, τα κυβικά ανακοινώνονται από το κατασκευαστή.
Το επόμενο είναι η φορολογία με βάση την ιπποδύναμη (όπως σε κάποιες χώρες στην Ευρώπη )
από κάποια ημερομ. η άδεια γράφει το CO2 .... τώρα τι είναι ρύπος και τι αέριο του θερμοκηπίου έιναι πολύ ψιλά γράμματα για τους κυβερνώντες γενικά στο Ελλάδα.
Μέχρι του χρόνου, κάτι καινούριο θα σκεφτούν για να μας τα πάρουν ....... ........
-
**Καταθέτουν πινακίδες
Προσφυγή του ΙΝΚΑ κατά των «πράσινων» τελών κυκλοφορίαςΑΠΕ
Πολίτες προβαίνουν σε κατάθεση πινακίδων για να αποφύγουν να πληρώσουν τα τέλη κυκλοφορίας
ΑθήναΠαράνομη, αντιφατική, άδικη και αντισυνταγματική θεωρεί το ΙΝΚΑ τη ρύθμιση για τα τέλη κυκλοφορίας και προσέφυγε στο Συμβούλιο της Επικρατείας ζητώντας την ακύρωση της σχετικής απόφασης.
Το ΙΝΚΑ, που προσέφυγε κατά του Ελληνικού Δημοσίου για τα τέλη κυκλοφορίας, κάλεσε την κυβέρνηση να επιστρέψει στους ιδιοκτήτες των οχημάτων όσων πλήρωσαν ή θα πληρώσουν για τα νέα τέλη κυκλοφορίας, μέσω της εκκαθάρισης της φορολογικής δήλωσης των δικαιούχων.
Η «Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδος ΙΝΚΑ» και δύο ιδιοκτήτες αυτοκινήτων υποστηρίζουν στην αίτηση ακύρωσης ότι τα τέλη κυκλοφορίας που αποτελούν φόρο, καθώς δεν έχουν «τον παραμικρό ανταποδοτικό χαρακτήρα», έπρεπε να στηριχθούν σε διάταξη νόμου και όχι σε Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου.
Το ίδιο ισχύει για τα περιβαλλοντικά τέλη, για τα οποία δεν καθορίζεται μάλιστα σε ποια είδους ανταποδοτική υπηρεσία του περιβάλλοντος θα αποδοθούν.
Επίσης, αναφέρεται ότι επιβάλλεται αυξημένο τέλος κυκλοφορίας στους κατόχους παλαιών αυτοκινήτων μεγάλου κυβισμού με την επίκληση περιβαλλοντολογικών κριτηρίων, αλλά με μόνο κριτήριο την ημερομηνία κυκλοφορίας τους οχήματος στην Ελλάδα και τον κυβισμό του.
Ακόμη, αναφέρεται ότι παραβιάζεται συνταγματικά η αρχή της ισότητας και της αναλογικότητας, καθώς επιβάλλονται αυξημένα τέλη κυκλοφορίας για τα παλιά αυτοκίνητα, των οποίων κάτοχοι είναι πολίτες μειωμένων εισοδημάτων και θα αναγκαστούν να τα εκποιήσουν ή να παραδώσουν τις πινακίδες κυκλοφορίας.
Παράλληλα, αναφέρεται ότι εμποδίζεται το εμπόριο μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και ειδικά μεγάλου κυβισμού.**
Καταθέτουν πινακίδες
Εν τω μεταξύ, συνωστισμός επικρατεί τις τελευταίες ημέρες του έτους στις Εφορίες, καθώς εκατοντάδες πολίτες προσέρχονται για να πληρώσουν τα τέλη κυκλοφορίας αλλά και να καταθέσουν πινακίδες παλαιών ΙΧ.
Η προθεσμία για την παραλαβή του σήματος τελών κυκλοφορίας λήγει την Πέμπτη 31 Δεκεμβρίου και μέχρι τότε αναμένεται να συνεχιστεί η αθρόα προσέλευση στις εφορίες.
Εκτός από τις Εφορίες τα σήματα διατίθενται και από τις τράπεζες Εθνική, Αlpha, Πειραιώς, Αγροτική, Εμπορική, Eurobank, Citibank, Marfin, Κύπρου, Γενική, Millenium, Attica, Aspis, Probank, Proton, FBB, Ελληνική, Πανελλήνια, Παγκρήτια και πολλές Συνεταιριστικές.
Για όσους δεν προλάβουν την προθεσμία, τα σήματα θα διατίθενται από το νέο έτος αποκλειστικά από τις Εφορίες, κινδυνεύουν όμως με την επιβολή προστίμου.
Με τις νέες ρυθμίσεις για τα τέλη κυκλοφορίας, σημαντικές επιβαρύνσεις προκύπτουν σε όσους διαθέτουν οχήματα πάνω από 1.929 κυβικά εκατοστά, καθώς και παλαιά οχήματα άνω των 1.358 κυβικών εκατοστών.
Με βάση τα μέχρι στιγμής στοιχεία, σε ορισμένες Εφορίες κατατέθηκε σχεδόν διπλάσιος αριθμός πινακίδων ΙΧ υπερδεκαετούς κυκλοφορίας σε σχέση με πέρυσι.
Την προηγούμενη Δευτέρα διοργανώθηκε μπροστά από τη Βουλή διαμαρτυρία πολιτών οι οποίοι ζήτησαν «τέλη κυκλοφορίας ανάλογα με τους μισθούς και απαλλαγή των ανέργων από τα τέλη».
Newsroom ΔΟΛ
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=251
-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Δεν ξέρω τι λέτε αλλά αν έστω και μετά από παλινωδίες και άθελα τους καταλήξουμε να αποσυρθούν από τους δρόμους 350000 σαπάκια εγώ νιώθω ευτυχισμένος!!! Μπορεί για κάποιους να θεωρούμε κοινωνικά άδικος ή σκληρός αλλά το όφελος για την οδική ασφάλεια, τις εκπομπές ρύπων και πόσα άλλα είναι τεράστιες.Θα αποσυρθούν από τους δρόμους (εννοείς την κυκλοφορία) και θα τα βλέπουμε παρκαρισμένα-παρατημένα πάνω σε πεζοδρόμια ή να πιάνουν χώρους στάθμευσης...
-
Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
Δεν ξέρω τι λέτε αλλά αν έστω και μετά από παλινωδίες και άθελα τους καταλήξουμε να αποσυρθούν από τους δρόμους 350000 σαπάκια εγώ νιώθω ευτυχισμένος!!! Μπορεί για κάποιους να θεωρούμε κοινωνικά άδικος ή σκληρός αλλά το όφελος για την οδική ασφάλεια, τις εκπομπές ρύπων και πόσα άλλα είναι τεράστιες.
Θα αποσυρθούν από τους δρόμους (εννοείς την κυκλοφορία) και θα τα βλέπουμε παρκαρισμένα-παρατημένα πάνω σε πεζοδρόμια ή να πιάνουν χώρους στάθμευσης...
Μονο σαπακια δε θα αποσυρθουν..Καθε τι 1.8 και πανω πριν το '96 δε συμφερει πλεον..Ενα σωρο αμαξαρες και οχι σαπακια προβλεπω να καθονται αμεριμνα..και οπως λεει και ο starlet ουτε να παρκαρουμε δε θα μπορουμε..
-
http://www.newsblog.gr/?p=29971
Όλα αυτά τα αυτοκίνητα τι θα απογίνουν;
-
θα περιμενουν την αποσυρση, αν γινει.
Τέλη κυκλοφορίας