-
Γι αυτό είπα ότι πρέπει να λέγεται 'ΦΟΡΟΣ ΚΥΒΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΟΤΗΤΟΣ'.
Περί αυτού πρόκειται. -
Ο χρήστης piii έγραψε:
Σίγουρα υπάρχουν και αδικίες όπως αυτή που λες αλλά .... ουδέν καλόν αμιγές κακού!!!!!
έπρεπε να λαμβάνουν υπόψην και το εισόδημα σε περιπτώσεις όπως αυτήν που λες!!! να μη τιμωρούν τους μή έχοντες!!!!!!!!
Αν βρούν αυτή την μαγική συνταγή θα είμαι εδώ να τους ακούσω... αλλά μέχρι τότε...
Και για να σου λύσω την απορία, ο παραπάνω που ανέφερα προκειμένου να πληρώσει τα τέλη αφού το χρειάζεται το αμάξι, περιμένει το επίδομα αλληλεγγύησης που δικαιούται, αλλά αυτό είναι άλλο ανέκδοτο....Καλά δεν είναι και πυρηνική φυσική να καταλάβεις πως κάποιος με 1600άρι 15ετίας δεν έχει λεφτά.
Θα μπορούσε να κρατήσει χαμηλά τα τέλη για αυτοκίνητα από το 2005 και πίσω μέχρι 2000κυβικά, 5% αυξημένα για τα 2000κυβικά και πάνω...και όπως είναι τώρα για το 2005 και μετά αλλά ΧΩΡΙΣ το παράλογο 'φόρο' για τα 2000 κυβικά και πάνω.
Τέλος, θα μπορούσε να στηθεί ένα σύστημα που θα είχε ελαφρύνσεις στα τέλη ανάλογα με τις εκπομπές ρύπων...αλλά να δοθεί όμως κίνητρο και για απόσυρση ώστε να υπάρχει ένα συνολικό framework που θα κινηθεί κάποιος.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Καλά δεν είναι και πυρηνική φυσική να καταλάβεις πως κάποιος με 1600άρι 15ετίας δεν έχει λεφτά.Δεν είναι ότι δεν έχουμε λεφτά ΡΕ! Είναι ότι τα κάνουμε γαρύφαλλα στα μπουζούκια και δε μας περισσεύουν για αυτοκίνητο.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Σίγουρα υπάρχουν και αδικίες όπως αυτή που λες αλλά .... ουδέν καλόν αμιγές κακού!!!!!
έπρεπε να λαμβάνουν υπόψην και το εισόδημα σε περιπτώσεις όπως αυτήν που λες!!! να μη τιμωρούν τους μή έχοντες!!!!!!!!
Αν βρούν αυτή την μαγική συνταγή θα είμαι εδώ να τους ακούσω... αλλά μέχρι τότε...
Και για να σου λύσω την απορία, ο παραπάνω που ανέφερα προκειμένου να πληρώσει τα τέλη αφού το χρειάζεται το αμάξι, περιμένει το επίδομα αλληλεγγύησης που δικαιούται, αλλά αυτό είναι άλλο ανέκδοτο....Καλά δεν είναι και πυρηνική φυσική να καταλάβεις πως κάποιος με 1600άρι 15ετίας δεν έχει λεφτά.
Θα μπορούσε να κρατήσει χαμηλά τα τέλη για αυτοκίνητα από το 2005 και πίσω μέχρι 2000κυβικά, 5% αυξημένα για τα 2000κυβικά και πάνω...και όπως είναι τώρα για το 2005 και μετά αλλά ΧΩΡΙΣ το παράλογο 'φόρο' για τα 2000 κυβικά και πάνω.
Τέλος, θα μπορούσε να στηθεί ένα σύστημα που θα είχε ελαφρύνσεις στα τέλη ανάλογα με τις εκπομπές ρύπων...αλλά να δοθεί όμως κίνητρο και για απόσυρση ώστε να υπάρχει ένα συνολικό framework που θα κινηθεί κάποιος.
Θα μπορούσε να βγάλει τα 'κυβικά' απ' την εξίσωση καθώς αποδεδειγμένα εδώ και χρόνια δε λένε κάτι επί της ουσίας για ένα αμάξι. Αλλά αυτό το κόμπλεξ και η ασχετοσύνη του Έλληνα (που έπαθε σοκ όταν κατάλαβε ότι βγαίνουν 1400άρια με 160-170 άλογα και περισσότερη ροπή από τα περισσότερα 2λιτρα) δύσκολα θα ξεπεραστούν....
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Σίγουρα υπάρχουν και αδικίες όπως αυτή που λες αλλά .... ουδέν καλόν αμιγές κακού!!!!!
έπρεπε να λαμβάνουν υπόψην και το εισόδημα σε περιπτώσεις όπως αυτήν που λες!!! να μη τιμωρούν τους μή έχοντες!!!!!!!!
Αν βρούν αυτή την μαγική συνταγή θα είμαι εδώ να τους ακούσω... αλλά μέχρι τότε...
Και για να σου λύσω την απορία, ο παραπάνω που ανέφερα προκειμένου να πληρώσει τα τέλη αφού το χρειάζεται το αμάξι, περιμένει το επίδομα αλληλεγγύησης που δικαιούται, αλλά αυτό είναι άλλο ανέκδοτο....Καλά δεν είναι και πυρηνική φυσική να καταλάβεις πως κάποιος με 1600άρι 15ετίας δεν έχει λεφτά.
Θα μπορούσε να κρατήσει χαμηλά τα τέλη για αυτοκίνητα από το 2005 και πίσω μέχρι 2000κυβικά, 5% αυξημένα για τα 2000κυβικά και πάνω...και όπως είναι τώρα για το 2005 και μετά αλλά ΧΩΡΙΣ το παράλογο 'φόρο' για τα 2000 κυβικά και πάνω.
Τέλος, θα μπορούσε να στηθεί ένα σύστημα που θα είχε ελαφρύνσεις στα τέλη ανάλογα με τις εκπομπές ρύπων...αλλά να δοθεί όμως κίνητρο και για απόσυρση ώστε να υπάρχει ένα συνολικό framework που θα κινηθεί κάποιος.
Θα μπορούσε να βγάλει τα 'κυβικά' απ' την εξίσωση καθώς αποδεδειγμένα εδώ και χρόνια δε λένε κάτι επί της ουσίας για ένα αμάξι. Αλλά αυτό το κόμπλεξ και η ασχετοσύνη του Έλληνα (που έπαθε σοκ όταν κατάλαβε ότι βγαίνουν 1400άρια με 160-170 άλογα και περισσότερη ροπή από τα περισσότερα 2λιτρα) δύσκολα θα ξεπεραστούν....
Μακάρι να μπορεί να ελεγχθεί το θέμα με τους ρύπους...αλλά το βλέπω δύσκολο καθώς ζούμε στη πονηροελλάδα και ο καθένας θα βγάζει ο,τι θέλεις από πλευράς ρύπους για το αυτοκίνητό του.
Όσο κι αν συμφωνώ στη κατάργηση των κυβικών, τα κυβικά ανακοινώνονται από το κατασκευαστή.
Το επόμενο είναι η φορολογία με βάση την ιπποδύναμη (όπως σε κάποιες χώρες στην Ευρώπη )
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Σίγουρα υπάρχουν και αδικίες όπως αυτή που λες αλλά .... ουδέν καλόν αμιγές κακού!!!!!
έπρεπε να λαμβάνουν υπόψην και το εισόδημα σε περιπτώσεις όπως αυτήν που λες!!! να μη τιμωρούν τους μή έχοντες!!!!!!!!
Αν βρούν αυτή την μαγική συνταγή θα είμαι εδώ να τους ακούσω... αλλά μέχρι τότε...
Και για να σου λύσω την απορία, ο παραπάνω που ανέφερα προκειμένου να πληρώσει τα τέλη αφού το χρειάζεται το αμάξι, περιμένει το επίδομα αλληλεγγύησης που δικαιούται, αλλά αυτό είναι άλλο ανέκδοτο....Καλά δεν είναι και πυρηνική φυσική να καταλάβεις πως κάποιος με 1600άρι 15ετίας δεν έχει λεφτά.
Θα μπορούσε να κρατήσει χαμηλά τα τέλη για αυτοκίνητα από το 2005 και πίσω μέχρι 2000κυβικά, 5% αυξημένα για τα 2000κυβικά και πάνω...και όπως είναι τώρα για το 2005 και μετά αλλά ΧΩΡΙΣ το παράλογο 'φόρο' για τα 2000 κυβικά και πάνω.
Τέλος, θα μπορούσε να στηθεί ένα σύστημα που θα είχε ελαφρύνσεις στα τέλη ανάλογα με τις εκπομπές ρύπων...αλλά να δοθεί όμως κίνητρο και για απόσυρση ώστε να υπάρχει ένα συνολικό framework που θα κινηθεί κάποιος.
Θα μπορούσε να βγάλει τα 'κυβικά' απ' την εξίσωση καθώς αποδεδειγμένα εδώ και χρόνια δε λένε κάτι επί της ουσίας για ένα αμάξι. Αλλά αυτό το κόμπλεξ και η ασχετοσύνη του Έλληνα (που έπαθε σοκ όταν κατάλαβε ότι βγαίνουν 1400άρια με 160-170 άλογα και περισσότερη ροπή από τα περισσότερα 2λιτρα) δύσκολα θα ξεπεραστούν....
Μακάρι να μπορεί να ελεγχθεί το θέμα με τους ρύπους...αλλά το βλέπω δύσκολο καθώς ζούμε στη πονηροελλάδα και ο καθένας θα βγάζει ο,τι θέλεις από πλευράς ρύπους για το αυτοκίνητό του.
Όσο κι αν συμφωνώ στη κατάργηση των κυβικών, τα κυβικά ανακοινώνονται από το κατασκευαστή.
Το επόμενο είναι η φορολογία με βάση την ιπποδύναμη (όπως σε κάποιες χώρες στην Ευρώπη )
από κάποια ημερομ. η άδεια γράφει το CO2 .... τώρα τι είναι ρύπος και τι αέριο του θερμοκηπίου έιναι πολύ ψιλά γράμματα για τους κυβερνώντες γενικά στο Ελλάδα.
Μέχρι του χρόνου, κάτι καινούριο θα σκεφτούν για να μας τα πάρουν ....... ........
-
**Καταθέτουν πινακίδες
Προσφυγή του ΙΝΚΑ κατά των «πράσινων» τελών κυκλοφορίαςΑΠΕ
Πολίτες προβαίνουν σε κατάθεση πινακίδων για να αποφύγουν να πληρώσουν τα τέλη κυκλοφορίας
ΑθήναΠαράνομη, αντιφατική, άδικη και αντισυνταγματική θεωρεί το ΙΝΚΑ τη ρύθμιση για τα τέλη κυκλοφορίας και προσέφυγε στο Συμβούλιο της Επικρατείας ζητώντας την ακύρωση της σχετικής απόφασης.
Το ΙΝΚΑ, που προσέφυγε κατά του Ελληνικού Δημοσίου για τα τέλη κυκλοφορίας, κάλεσε την κυβέρνηση να επιστρέψει στους ιδιοκτήτες των οχημάτων όσων πλήρωσαν ή θα πληρώσουν για τα νέα τέλη κυκλοφορίας, μέσω της εκκαθάρισης της φορολογικής δήλωσης των δικαιούχων.
Η «Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδος ΙΝΚΑ» και δύο ιδιοκτήτες αυτοκινήτων υποστηρίζουν στην αίτηση ακύρωσης ότι τα τέλη κυκλοφορίας που αποτελούν φόρο, καθώς δεν έχουν «τον παραμικρό ανταποδοτικό χαρακτήρα», έπρεπε να στηριχθούν σε διάταξη νόμου και όχι σε Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου.
Το ίδιο ισχύει για τα περιβαλλοντικά τέλη, για τα οποία δεν καθορίζεται μάλιστα σε ποια είδους ανταποδοτική υπηρεσία του περιβάλλοντος θα αποδοθούν.
Επίσης, αναφέρεται ότι επιβάλλεται αυξημένο τέλος κυκλοφορίας στους κατόχους παλαιών αυτοκινήτων μεγάλου κυβισμού με την επίκληση περιβαλλοντολογικών κριτηρίων, αλλά με μόνο κριτήριο την ημερομηνία κυκλοφορίας τους οχήματος στην Ελλάδα και τον κυβισμό του.
Ακόμη, αναφέρεται ότι παραβιάζεται συνταγματικά η αρχή της ισότητας και της αναλογικότητας, καθώς επιβάλλονται αυξημένα τέλη κυκλοφορίας για τα παλιά αυτοκίνητα, των οποίων κάτοχοι είναι πολίτες μειωμένων εισοδημάτων και θα αναγκαστούν να τα εκποιήσουν ή να παραδώσουν τις πινακίδες κυκλοφορίας.
Παράλληλα, αναφέρεται ότι εμποδίζεται το εμπόριο μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και ειδικά μεγάλου κυβισμού.**
Καταθέτουν πινακίδες
Εν τω μεταξύ, συνωστισμός επικρατεί τις τελευταίες ημέρες του έτους στις Εφορίες, καθώς εκατοντάδες πολίτες προσέρχονται για να πληρώσουν τα τέλη κυκλοφορίας αλλά και να καταθέσουν πινακίδες παλαιών ΙΧ.
Η προθεσμία για την παραλαβή του σήματος τελών κυκλοφορίας λήγει την Πέμπτη 31 Δεκεμβρίου και μέχρι τότε αναμένεται να συνεχιστεί η αθρόα προσέλευση στις εφορίες.
Εκτός από τις Εφορίες τα σήματα διατίθενται και από τις τράπεζες Εθνική, Αlpha, Πειραιώς, Αγροτική, Εμπορική, Eurobank, Citibank, Marfin, Κύπρου, Γενική, Millenium, Attica, Aspis, Probank, Proton, FBB, Ελληνική, Πανελλήνια, Παγκρήτια και πολλές Συνεταιριστικές.
Για όσους δεν προλάβουν την προθεσμία, τα σήματα θα διατίθενται από το νέο έτος αποκλειστικά από τις Εφορίες, κινδυνεύουν όμως με την επιβολή προστίμου.
Με τις νέες ρυθμίσεις για τα τέλη κυκλοφορίας, σημαντικές επιβαρύνσεις προκύπτουν σε όσους διαθέτουν οχήματα πάνω από 1.929 κυβικά εκατοστά, καθώς και παλαιά οχήματα άνω των 1.358 κυβικών εκατοστών.
Με βάση τα μέχρι στιγμής στοιχεία, σε ορισμένες Εφορίες κατατέθηκε σχεδόν διπλάσιος αριθμός πινακίδων ΙΧ υπερδεκαετούς κυκλοφορίας σε σχέση με πέρυσι.
Την προηγούμενη Δευτέρα διοργανώθηκε μπροστά από τη Βουλή διαμαρτυρία πολιτών οι οποίοι ζήτησαν «τέλη κυκλοφορίας ανάλογα με τους μισθούς και απαλλαγή των ανέργων από τα τέλη».
Newsroom ΔΟΛ
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=251
-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Δεν ξέρω τι λέτε αλλά αν έστω και μετά από παλινωδίες και άθελα τους καταλήξουμε να αποσυρθούν από τους δρόμους 350000 σαπάκια εγώ νιώθω ευτυχισμένος!!! Μπορεί για κάποιους να θεωρούμε κοινωνικά άδικος ή σκληρός αλλά το όφελος για την οδική ασφάλεια, τις εκπομπές ρύπων και πόσα άλλα είναι τεράστιες.Θα αποσυρθούν από τους δρόμους (εννοείς την κυκλοφορία) και θα τα βλέπουμε παρκαρισμένα-παρατημένα πάνω σε πεζοδρόμια ή να πιάνουν χώρους στάθμευσης...
-
Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
Δεν ξέρω τι λέτε αλλά αν έστω και μετά από παλινωδίες και άθελα τους καταλήξουμε να αποσυρθούν από τους δρόμους 350000 σαπάκια εγώ νιώθω ευτυχισμένος!!! Μπορεί για κάποιους να θεωρούμε κοινωνικά άδικος ή σκληρός αλλά το όφελος για την οδική ασφάλεια, τις εκπομπές ρύπων και πόσα άλλα είναι τεράστιες.
Θα αποσυρθούν από τους δρόμους (εννοείς την κυκλοφορία) και θα τα βλέπουμε παρκαρισμένα-παρατημένα πάνω σε πεζοδρόμια ή να πιάνουν χώρους στάθμευσης...
Μονο σαπακια δε θα αποσυρθουν..Καθε τι 1.8 και πανω πριν το '96 δε συμφερει πλεον..Ενα σωρο αμαξαρες και οχι σαπακια προβλεπω να καθονται αμεριμνα..και οπως λεει και ο starlet ουτε να παρκαρουμε δε θα μπορουμε..
-
http://www.newsblog.gr/?p=29971
Όλα αυτά τα αυτοκίνητα τι θα απογίνουν;
-
θα περιμενουν την αποσυρση, αν γινει.
-
Για το σύστημα αξιολόγησης τελών κυκλοφορίας οι ειδήμονες ασχολήθηκαν το πολύ 5 λεπτά (έπρεπε να πάνε για τσίπουρα μετά) γιατί δεν χρειάζεται και πολύ εξυπνάδα π.χ. σαν κριτήριο να βάζεις την πρώτη άδεια κυκλοφορίας στην Ελλάδα και εξηγώ: αγοράζω το Χ μοντέλο το 2004 αλλά αυτό συνεχίζει να παράγετε με τον ίδιο κινητήρα έως σήμερα. Εγώ θα πληρώσω για το περιβάλλον αλλά αυτός που το πήρε το 2008 όχι ενώ μιλάμε για το ίδιο αυτοκίνητο με τον ίδιο κινητήρα και ρύπους. Ότι άλλο πλέον να πούμε είναι περιττό !
-
Ο χρήστης Black-eyed έγραψε:
http://www.newsblog.gr/?p=29971Όλα αυτά τα αυτοκίνητα τι θα απογίνουν;
Καλά τα περισσότερα είναι αυτοκίνητα των μαντράδων...λιγότερα είναι αυτά που βρίσκονται ακίνητα.
-
Τα πράγματα είναι απλά δίνεις αυξήσεις στους μισθούς κτλ όσο ο πληθωρισμός ? Τότε ότι αυξήσεις κάνεις στα τέλη κυκλοφορίας δεν μπορεί να είναι παραπάνω από τον πληθωρισμό δηλ. 2%
φιλικα βαγγελης -
Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
Δεν ξέρω τι λέτε αλλά αν έστω και μετά από παλινωδίες και άθελα τους καταλήξουμε να αποσυρθούν από τους δρόμους 350000 σαπάκια εγώ νιώθω ευτυχισμένος!!! Μπορεί για κάποιους να θεωρούμε κοινωνικά άδικος ή σκληρός αλλά το όφελος για την οδική ασφάλεια, τις εκπομπές ρύπων και πόσα άλλα είναι τεράστιες.
Θα αποσυρθούν από τους δρόμους (εννοείς την κυκλοφορία) και θα τα βλέπουμε παρκαρισμένα-παρατημένα πάνω σε πεζοδρόμια ή να πιάνουν χώρους στάθμευσης...
αν υπάρχει ίχνος αισθήματος δικαιοσύνης θα πρέπει 4/1/2010 να είναι έξω οι γερανοί και ότι δεν έχει πινακίδες κ άδεια να το σηκώνουν.
ναι ορθώς αντιδρούν στα αυξημένα τέλη οι ιδιοκτήτες αλλά όλα έρχονται με μια τιμή.
και εμείς το ξέραμε το κόλπο με τις πινακίδες, και εμάς δεν μας άρεσε καθόλου το +περιβαλλοντικά τέλη +ειδικός φόρος κλπ κλπ αλλά το βουλώσαμε και πληρώσαμε προκειμένου να κυκλοφορούμε και να παρκάρουμε.την επίπτωση της παράδοσης πινακίδων στο ροή εσόδων των ασφαλιστικών την έχει υπολογίσει κανείς?
-
Ο χρήστης Nick έγραψε:
Για το σύστημα αξιολόγησης τελών κυκλοφορίας οι ειδήμονες ασχολήθηκαν το πολύ 5 λεπτά (έπρεπε να πάνε για τσίπουρα μετά) γιατί δεν χρειάζεται και πολύ εξυπνάδα π.χ. σαν κριτήριο να βάζεις την πρώτη άδεια κυκλοφορίας στην Ελλάδα και εξηγώ: αγοράζω το Χ μοντέλο το 2004 αλλά αυτό συνεχίζει να παράγετε με τον ίδιο κινητήρα έως σήμερα. Εγώ θα πληρώσω για το περιβάλλον αλλά αυτός που το πήρε το 2008 όχι ενώ μιλάμε για το ίδιο αυτοκίνητο με τον ίδιο κινητήρα και ρύπους. Ότι άλλο πλέον να πούμε είναι περιττό !Oπως ο αλλος εχει αγροτικο του 1980 και πληρωνει 88 ευρω ή τα επαγγελματικα ποσσα τρανσιτ του 1990 κυκλοφορουν στους δρομους και ρυπαινουν πληρωνοντας μονο 88 ευρω
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
Δεν ξέρω τι λέτε αλλά αν έστω και μετά από παλινωδίες και άθελα τους καταλήξουμε να αποσυρθούν από τους δρόμους 350000 σαπάκια εγώ νιώθω ευτυχισμένος!!! Μπορεί για κάποιους να θεωρούμε κοινωνικά άδικος ή σκληρός αλλά το όφελος για την οδική ασφάλεια, τις εκπομπές ρύπων και πόσα άλλα είναι τεράστιες.
Θα αποσυρθούν από τους δρόμους (εννοείς την κυκλοφορία) και θα τα βλέπουμε παρκαρισμένα-παρατημένα πάνω σε πεζοδρόμια ή να πιάνουν χώρους στάθμευσης...
αν υπάρχει ίχνος αισθήματος δικαιοσύνης θα πρέπει 4/1/2010 να είναι έξω οι γερανοί και ότι δεν έχει πινακίδες κ άδεια να το σηκώνουν.
ναι ορθώς αντιδρούν στα αυξημένα τέλη οι ιδιοκτήτες αλλά όλα έρχονται με μια τιμή.
και εμείς το ξέραμε το κόλπο με τις πινακίδες, και εμάς δεν μας άρεσε καθόλου το +περιβαλλοντικά τέλη +ειδικός φόρος κλπ κλπ αλλά το βουλώσαμε και πληρώσαμε προκειμένου να κυκλοφορούμε και να παρκάρουμε.την επίπτωση της παράδοσης πινακίδων στο ροή εσόδων των ασφαλιστικών την έχει υπολογίσει κανείς?
αυτά θα έπρεπε να τα είχε υπολογίσει το κράτος ... και όχι ο πολίτης , αυτοί αποφάσισαν να μην κυκλοφορούν και να μην παρκάρουν ....
-
αποτι εμαθα οταν καταθετεις πινακιδες ,υπογραφεις και ενα χαρτι που λεει οτι το αμαξι θα ειναι σε κλειστο ιδιωτικο χωρο για ενα χρονο.
οποτε το βλεπω δυσκολο να τα δουμε ολα παρατημενα στους δρομους και καλα θα κανει η τροχαια οσα ειναι ετσι να τα παιρνει και να τα βαζει σε ενα οικοπεδο να σκορπισουν απτον ηλιο την βροχη και την ακινησια.η καταθεση πινακιδων με οδηγει στο συμπερασμα οτι ο ελληνας εχει περισσοτερα αυτοκινητα αποσα πραγματικα χρειαζεται αρα καλα θα κανει να μην κλαιγεται.
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
αποτι εμαθα οταν καταθετεις πινακιδες ,υπογραφεις και ενα χαρτι που λεει οτι το αμαξι θα ειναι σε κλειστο ιδιωτικο χωρο για ενα χρονο.
οποτε το βλεπω δυσκολο να τα δουμε ολα παρατημενα στους δρομους και καλα θα κανει η τροχαια οσα ειναι ετσι να τα παιρνει και να τα βαζει σε ενα οικοπεδο να σκορπισουν απτον ηλιο την βροχη και την ακινησια.η καταθεση πινακιδων με οδηγει στο συμπερασμα οτι ο ελληνας εχει περισσοτερα αυτοκινητα αποσα πραγματικα χρειαζεται αρα καλα θα κανει να μην κλαιγεται.
Το χαρτι το συμπληρωνεις, εσυ τι κανεις ειναι το ζητημα. (Οχι εσυ προσωπικα τροπος του λεγειν)! ΚΑι γω γνωριζω πολλους που εγραψαν πως θα το χουν σε κλειστο γκαραζ, αλλους που θα το εχουν σε συνεργτειο αυτ/των και πολλα αλλα! Ενω θα το εχουν παρκαρισμενο κανονικα στο δρομο! Οποτε μολις δω αμαξακι στη γειτονια θα παρω τηλεφωνο τον Δημο για να κανει τα δικα του!
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
αποτι εμαθα οταν καταθετεις πινακιδες ,υπογραφεις και ενα χαρτι που λεει οτι το αμαξι θα ειναι σε κλειστο ιδιωτικο χωρο για ενα χρονο.
οποτε το βλεπω δυσκολο να τα δουμε ολα παρατημενα στους δρομους και καλα θα κανει η τροχαια οσα ειναι ετσι να τα παιρνει και να τα βαζει σε ενα οικοπεδο να σκορπισουν απτον ηλιο την βροχη και την ακινησια.η καταθεση πινακιδων με οδηγει στο συμπερασμα οτι ο ελληνας εχει περισσοτερα αυτοκινητα αποσα πραγματικα χρειαζεται αρα καλα θα κανει να μην κλαιγεται.
Αυτο καταλαβες εσυ????
Οταν το zx εχει 352 τελη δηλαδη σα 2λιτρο πριν 3 χρονια νομιζω ολοι καταλαβαινουμε γιατι ο κοσμος τρεχει στις εφοριες..
Ειχε ενα παπα πολυτεκνο στη τηλεοραση προχθες που του ζηταγανε 700+ για το 2λιτρο βανακι του..το αμαξι της οικογενειας του..
Τέλη κυκλοφορίας