-
Οι αναρτήσεις στην BMW είναι λίγο μπλεγμένες... Μοιάζουν μεταξύ τους, αλλά υπάρχουν 4 διαφορετικές ρυθμίσεις. Η στάνταρ είναι στη σεντάν. Η κουπέ και η κόμπακτ έχουν πιο σπορ ρυθμίσεις. Υπάρχει μια πιο ψηλή που μπαίνει στα τετρακίνητα και μια χαμηλή που νομίζω είναι για την 330.
Νομίζω ότι αυτό που λέει 'σπορ ανάρτηση' η BMW είναι ότι η Compact έχει την πιο σκληρή ρύθμιση της Coupe κι όχι την στάνταρ της Sedan. Δεν έχω οδηγήσει όλες τις εκδόσεις για να έχω προσωπική γνώμη...
-
Παιδιά ο Καφούνις είναι επίσημος αντιπρόσωπος της Bmw? Ρωτάω γιατί ενδιαφέρομαι να κάνω μια μετατροπή για την 316 και θέλω να ξέρω πόσο αξιόπιστος είναι.
-
Ο χρήστης KonstantinosMD έγραψε:
Einai 1.600 kivika, me 115 ps. Eixa kai ego stin arxi tin eidia aporia alla pira tilefono sta kentrika kai me diafotisan. Tora to dilima me audi kai A3 to eixa kai ego alla dialeksa tin compact. Giati 1) 24.200 kostizi to A3 me kinitira 1600 kai 102 aloga(den paei mia me tosa ps) 2) Odigisa kai ta 2 kai i compact einai makran to amaksi me tin kaliteri odiki simperifora(pisokinisi-timoni-frena) 3) To compact mazi me to body kit einai koukla
4) Einai BMWμε απογοήτευσες.....
είμαι οπάδός της BMW και ψάχνω λόγους για τους οποίους να προτιμήσω την κόμπακτ από το Α3 αλλά προσωπικά δε βρίσκω.....
και όταν μιλάω για το Α3, αναφέρομαι στο νέο Α3 1.6 FSI στην ambition έκδοση, που μαζί με αυτόματο κλιματισμό και ραδιοCD είναι 26,000 ακριβώς.
(115 άλογα -δυναμομετρημένος κινητήρας στα 127 από το AMS-, σπορ ανάρτηση, 225 λάστιχα με 17άρες και εξαιρετικά πλούσιος εξοπλισμός που η κόμπακτ στα 23,000 φυσικά και δεν έχει.....)το μοναδικό μέχρι τώρα που βρίσκω καλύτερο στην κόμπακτ είναι η εμφάνιση και τίποτα άλλο (χωρίς να λέω το Α3 άσχημο, απλά ενα μικρό κλικ παραπάνω η BMW)
Διαφορετικά 3 μήνες περίπου.....Και θεωρείς ένα 1600αρι με 8 εκατομύρια ευκαιρία? Στο κάτω κάτω με 1-2 χιλιάρικα ακόμη παίρνεις την 2λιτρη BMW με 143 άλογα (και τί άλογα), πράγμα που σημαίνει εντελώς άλλη φάση.
-
Ωραία φίλε! Αφού έχεις τέτοιο κονε ,κανόνισε μου μια καινούργια bmw 2λιτρη με 25.000 ευρο και θα στα δώσω τα λεφτά
-
Πράγματι η τιμή της 2λιτρης είναι κοντά στα 30000.
Εγώ πάντως ψηφίζω BMW! O εξοπλισμός και στα 2 είναι πλήρης (δεν ξέρω αν το AUDI έχει κλιματισμό και αν η BMW έχει ράδιοCD)
Θα έπερνα την BMW και θα της έβαζα ηλεκτρονικό κλιματισμό (οπότε φτάνουμε καπου στα 26000 του AUDI) και πιθανώς δερμάτινα καθίσματα!Από εκεί και πέρα το AUDI είναι κατά βάση GOLF (πάτωμα, ανάρτηση, κιβώτιο κλπ.) ενώ η compact BMW σειράς 3.
Προτιμά κάποιος το GOLF (έστω και νέο) από τη σειρά 3?Νομίζω ότι το AUDI υπερτερεί στον κινητήρα (καλό είναι να τα οδηγήσεις και τα 2 πάντως πριν την αγορά) και φυσικά είναι πιο νέο μοντέλο (έχει ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων αλλά δεν είναι από αλουμίνιο πάντως )
Τέλος πολύ βασικό είναι και η πίσω κίνηση. Στο AUDI αν πιέσεις με 1η,2α θα έχεις χαζοσπιναρίσματα ενώ με την BMW ακόμα και στις στροφές no problem! Και στη βρεγμένη ελληνική άσφαλτο ίσως να σου επιτρέψει και λίγα ανάποδα!
-
Θυμίζω ότι:
- Υπάρχει έλλειψη των Compact 1.6 με kit
- Υπάρχουν διαθέσιμα 1.8
Οπότε παζαρέψτε το 1.8 της έκθεσης με καλή έκπτωση. Πιστέψτε με γίνεται...
-
quote]
Και θεωρείς ένα 1600αρι με 8 εκατομύρια ευκαιρία? Στο κάτω κάτω με 1-2 χιλιάρικα ακόμη παίρνεις την 2λιτρη BMW με 143 άλογα (και τί άλογα), πράγμα που σημαίνει εντελώς άλλη φάση.
[/quote]Η τιμή της 2λιτρης με το κλειδί στο χέρι έχει 31500 με την πιο απλή έκδοση. Δηλαδή 8000 euro διαφορά . Μην γράφουμε παιδιά ότι μας κατεβεί
-
Προσωπικά, ανάμεσα στα δύο θα έπαιρνα Α3 1.6 FSI, ή θα περίμενα μέχρι τον χειμώνα για τη νέα σειρά 1, η οποία από ότι λένε θα κυμαίνεται στα ίδια χρήματα με την παλιά.
Compact ; Γενικα δεν τις συμπαθούσα ιδιαίτερα, (η τωρινή είναι πολύ πιο καλή, όμορφη και αξιοπρεπής ). Μου θύμιζαν κάτι σαν κομμένη 3άρα και όχι ξεχωριστό αυτοκίνητο.
-
Ο χρήστης tupac έγραψε:
Ωραία φίλε! Αφού έχεις τέτοιο κονε ,κανόνισε μου μια καινούργια bmw 2λιτρη με 25.000 ευρο και θα στα δώσω τα λεφτάΗ τιμή της 2λιτρης με το κλειδί στο χέρι έχει 31500 με την πιο απλή έκδοση. Δηλαδή 8000 euro διαφορά . Μην γράφουμε παιδιά ότι μας κατεβεί
Sorry είδα 318 Compact και νόμιζα ότι είναι η δίλιτρη όπως στην sedan 3άρα. Όμως για την περίπτωση της Compact υπάρχει ακόμα ο παλιός 1800αρης κινητήρας.
Ναι η τιμή είναι κάτι παραπάνω από 30χιλιάδες ευρώ. -
Exei kapios na mou dosei metrisis gia tin 316 compact? Exo mia diafonia me enan kolito mou. Ego ipostirizo pos i 316 compact exei poli konto sasman(taxitites) eno aftos ipostirizei oti einai makries. Kseri kanenas na mou apantisei telika ti isxiei? I akoma kalitera na mou dosei kapia selida pou na deixnei pou einai o koftis kathe taxititas.
-
Ο κόφτης στην Compact είναι λίγο απρόβλεπτος. Είναι από τις 6250 (σίγουρα κόβει 4η και 5η εκεί), αλλά στις πιο χαμηλές σχέσεις μπορεί να ανέβει πιο ψηλά. Εξαρτάται από το πόσο πολύ πατάς το γκάζι. Αν πας με το γκάζει τέρμα σε επιτάχυνση έχω δει τη βελόνα να περνάει τις 6500, αλλά δεν ξέρω πόσο πάνω πάει. 6600? 6700?
Όσο για τις σχέσεις, η 5η είναι λίγο κάτω από το 1:1. Tο κιβώτιο είναι ίδιο σε όλες τις τετρακύλινδρες BMW. Το καινούργιο 6ταχυτο έχει απλά μια 6η Overdrive. Αυτό που αλλάζει είναι η τελική σχέση μετάδοσης στο διαφορικό. -
Ο χρήστης technik έγραψε:
Προσωπικά, ανάμεσα στα δύο θα έπαιρνα Α3 1.6 FSI, ή θα περίμενα μέχρι τον χειμώνα για τη νέα σειρά 1, η οποία από ότι λένε θα κυμαίνεται στα ίδια χρήματα με την παλιά.Με τιποτα Α3 με 1.6,θα χτυπας το κεφαλι σου στον τοίχο,το αμαξι σέρνεται.
-
ρε παιδια ξεκολληστε απο την κ**ογερμανια. η compact ειναι ενα πολυ μετριο αυτοκινητο που κοστιζει πολυ και απ'οτι καταλαβα και εσυ που θες να την αγορασεις εισαι λιγο δηθεν. δηλαδη τι θες να λες οτι εχεις bmw; υπαρχουν πολυ καλυτερα αυτοκινητα με 20000+ Ε αλλα ξεχασα δεν ειναι 'bmw'.
-
Ο χρήστης ca'rlos έγραψε:
ρε παιδια ξεκολληστε απο την κ**ογερμανια. η compact ειναι ενα πολυ μετριο αυτοκινητο που κοστιζει πολυ και απ'οτι καταλαβα και εσυ που θες να την αγορασεις εισαι λιγο δηθεν. δηλαδη τι θες να λες οτι εχεις bmw; υπαρχουν πολυ καλυτερα αυτοκινητα με 20000+ Ε αλλα ξεχασα δεν ειναι 'bmw'.Διάβασα και τις 8 δημοσιεύσεις σου και τείνω να αποκτήσω την άποψη ότι είσαι απόλυτος, βιαστικός στα συμπεράσματα, δεν τεκμηριώνεις τίποτα, έχεις μια οικειότητα που προσωπικά βρίσκω κάπως ενοχλητική και ό,τι γράφεις διακρίνεται από προκατάληψη.....
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Διάβασα και τις 8 δημοσιεύσεις σου και τείνω να αποκτήσω την άποψη ότι είσαι απόλυτος, βιαστικός στα συμπεράσματα, δεν τεκμηριώνεις τίποτα, έχεις μια οικειότητα που προσωπικά βρίσκω κάπως ενοχλητική και ό,τι γράφεις διακρίνεται από προκατάληψη.....Να τελικά που κάποιος όντως ανέλαβε (κατάλαβες onyx! φαντάζομαι )
-
-
Gάποιον μου θυμίζει.... Gάποιον μου θυμίζει.... αλλά ποιόν
-
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
Gάποιον μου θυμίζει.... Gάποιον μου θυμίζει.... αλλά ποιόνΈλα τώραααα.....!
Το βρήκα !
-
Εκανε ενας το σχολιο.Δεν εχει νοημα να ακολουθουν αλλες 10 'ειρωνικες' δημοσιευσεις...
-
Ο χρήστης ca'rlos έγραψε:
ρε παιδια ξεκολληστε απο την κ**ογερμανια. η compact ειναι ενα πολυ μετριο αυτοκινητο που κοστιζει πολυ και απ'οτι καταλαβα και εσυ που θες να την αγορασεις εισαι λιγο δηθεν. δηλαδη τι θες να λες οτι εχεις bmw; υπαρχουν πολυ καλυτερα αυτοκινητα με 20000+ Ε αλλα ξεχασα δεν ειναι 'bmw'.Αφού υποστηρίζεις κάτι πρέπει και να το τεκμηριώνεις. Πολύ μέτριο ως προς τι? Εκτός από τις επιδόσεις που είναι μέτριες στην 316 που αλλού πιστεύεις ότι δεν είναι καλή η compact? ( και το θέμα τον επιδόσεων διορθώνεται με ένα tuning).
BMW compact