-
τιποτα δεν ειναι κανονας , ειδικα αν προσεχεις το αυτοκινητο σου ή αν δεν εισαι αναγκασμενος να περνας καθε μερα απο βομβαρδισμενους δρομους..
εχω γνωστο ξερεις που εφερε αυτοκινητο απο Γερμανια μεταχειρισμενο (οχι καμπριο) με καμποσα χλμ. το αυτοκινητο σε λιγοτερο απο 10 χιλιαδες αρχισε να τριζει χαρη στους υπεροχους δρομους της γειτονιας μας και γενικοτερα της χωρας μας
επισης εχω τον πατερα μου που παει με 50 κοβει σε ολες και δεν του ετριζε ουτε το renault 19 (για τα δεδομενα 13ετιας+ και 200.000+ χλμ) ουτε το clio ΙΙ του τριζει με 90.000 χλμ
εχει να κανει και με ποιος οδηγαει
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
...
επισης εχω τον πατερα μου που παει με 50 κοβει σε ολες και δεν του ετριζε ουτε το renault 19 (για τα δεδομενα 13ετιας+ και 200.000+ χλμ) ουτε το clio ΙΙ του τριζει με 90.000 χλμεχει να κανει και με ποιος οδηγαει
αμα ητανε vag αυτο θα λεγότανε κορυφαία ποιότητα κατασκευης, αλλά πληροφοριακά ουτε το δικό μας 19 που δεν απέφυγε πολύ λακούβα τριζει
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
στα κλειστα ειναι πολυ καλυτερα τα πραγματα αν πχ πιασεις ενα 307 ή megane κλειστο σε σχεση με τα cc
και σιγουρα δεν εχεις φαινομενα του να κλεινεις την οροφη και να μην εφαρμοζει καλα πανω στα τζαμια γιατι το χουμε δει κι αυτο (σε megane)
Σόρρυ τα ανοιχτά εννοούσα και όχι τα κλειστά,αλλά συμφωνώ.
Καλά τα renault ειδικά είναι από τα χειρότερα αμάξια που μπορεί να πάρει κάποιος και κλειστά αλλά και ανοιχτά κυρίως. Tα ηλεκτρονικά είναι σε βλάβες χειρότερα και από τους κουβάδες που ονομάζονται alfa romeo .εχεις σκεφτει οτι απλα μπορει να εισαι ομορφοπαιδο?
Φίλε όπως ανοίγουν την οροφή τα cabrio έτσι ανοίγουν και οι γυναίκες τα πόδια μόλις τα βλέπουν
τιποτα δεν ειναι κανονας , ειδικα αν προσεχεις το αυτοκινητο σου ή αν δεν εισαι αναγκασμενος να περνας καθε μερα απο βομβαρδισμενους δρομους..
εχω γνωστο ξερεις που εφερε αυτοκινητο απο Γερμανια μεταχειρισμενο (οχι καμπριο) με καμποσα χλμ. το αυτοκινητο σε λιγοτερο απο 10 χιλιαδες αρχισε να τριζει χαρη στους υπεροχους δρομους της γειτονιας μας και γενικοτερα της χωρας μας
επισης εχω τον πατερα μου που παει με 50 κοβει σε ολες και δεν του ετριζε ουτε το renault 19 (για τα δεδομενα 13ετιας+ και 200.000+ χλμ) ουτε το clio ΙΙ του τριζει με 90.000 χλμ
εχει να κανει και με ποιος οδηγαει
Κοίτα δεν ισχύει 100% αυτό που λες. Και εμένα ο πατέρας μου έχει ένα toyota μοντέλο 1993 με 300 χιλιάδες χιλιόμετρα κοντέρ και σκέψου ότι το έχουμε σακατέψει . Δεν ακούγεται κιχ. Κιχ όμως φιλαράκι.
Επίσης έχω γνωρίσει και που για να μη μειώσουν το αμάξι τους λένε ότι δεν τρίζει.
Είχα μπει σε tt cabrio (μοντέλο 2001) ενός φίλου που μου έλεγε ότι δεν ήξερε τι θα πει τριγμός (και καλά). Ε όχι απλά έτριζε, αλλά έτσι όπως πηγαίναμε νόμιζα ότι θα του έφευγε η οροφή σε κάτι λακούβες.
Και δεν υπάρχει δρόμος χωρίς λακούβα. Πουθενά. Και ναι τις αποφεύγεις και δεν το κάνεις να τρίζει μόνο αν πας με 30.
Προτιμώ ποδηλατάκι αν είναι έτσι -
Ο χρήστης dimitris__27 έγραψε:
Έχουμε και λέμε από εμπειρίες αμάξια φίλων και γνωστών που έχω μπει και οδηγήσει:
vw eos: Κάπως καλύτερα τα πράγματα αλλά έτριζε και πάλι
slk200: Για mercedes ίσως η χειρότερη κουδουνίστρα όλων. Ησυχαζες μόνο με τέρμα μουσική.Σε eos που έχω μπει δεν άκουσα κάτι τρομερό αν και ο ιδιοκτήτης μου έκανε άπειρα σχόλια για τριγμούς, ίσως ήταν λίγο υπερβολικός.
Σε slk (τελευταία) που έχω μπει και πρόσφατα δεν άκουσα τπτ! (κ με σπορ ανάρτηση κ 18άρες)Αλλά φίλε μην κολλάς εκεί. Με όσα κάμπριο και αν έχω κυκλοφορήσει έχω βαρεθεί να μαζεύω γκομενάκια. Χαμός γίνεται.
Αυτά .Φίλε, εγώ είμαι πολύ ωραίος και έχω κ σκάφος! Δεν είναι το κάμπριο.
-
Αυτό με το megane cc έχω να το λέω και εγώ. τρίζει σαν πόρτα του '50. Τόσο εξαίτιας λακούβας, όσο και λόγω στροφής στον δρόμο με πάνω από 70 χαω.
-
Ο χρήστης PeterPan έγραψε:
Αυτό με το megane cc έχω να το λέω και εγώ. τρίζει σαν πόρτα του '50. Τόσο εξαίτιας λακούβας, όσο και λόγω στροφής στον δρόμο με πάνω από 70 χαω.Tότε να είσαι ανοιχτός και αραχτός. δεν θες τίποτα άλλο
Σε eos που έχω μπει δεν άκουσα κάτι τρομερό αν και ο ιδιοκτήτης μου έκανε άπειρα σχόλια για τριγμούς, ίσως ήταν λίγο υπερβολικός.
Σε slk (τελευταία) που έχω μπει και πρόσφατα δεν άκουσα τπτ! (κ με σπορ ανάρτηση κ 18άρες)Σε slk μοντέλο πριν το 2005 έχεις μπει να ακούσεις τι γίνεται; Δεν είναι τυχαίο που οι πρώτες φουρνιές slk (ειδικά 98-2001) έχουν αλλάξει 10 ιδιοκτητες.
Να ακούς θορύβους από φίατ και από alfa romeo (ή τέτοιου είδους πατάτες) το καταπίνεις αλλά να ακούς από Γερμανό είναι βράστα.
Το εος φίλε σου είπα ότι είναι λιγότερο αθόρυβο σε σχέση με άλλα, αλλά τρίζει και αυτό. -
Ο χρήστης dimitris__27 έγραψε:
Αυτό με το megane cc έχω να το λέω και εγώ. τρίζει σαν πόρτα του '50. Τόσο εξαίτιας λακούβας, όσο και λόγω στροφής στον δρόμο με πάνω από 70 χαω.
Tότε να είσαι ανοιχτός και αραχτός. δεν θες τίποτα άλλο
Σε eos που έχω μπει δεν άκουσα κάτι τρομερό αν και ο ιδιοκτήτης μου έκανε άπειρα σχόλια για τριγμούς, ίσως ήταν λίγο υπερβολικός.
Σε slk (τελευταία) που έχω μπει και πρόσφατα δεν άκουσα τπτ! (κ με σπορ ανάρτηση κ 18άρες)Σε slk μοντέλο πριν το 2005 έχεις μπει να ακούσεις τι γίνεται; Δεν είναι τυχαίο που οι πρώτες φουρνιές slk (ειδικά 98-2001) έχουν αλλάξει 10 ιδιοκτητες.
Να ακούς θορύβους από φίατ και από alfa romeo (ή τέτοιου είδους πατάτες) το καταπίνεις αλλά να ακούς από Γερμανό είναι βράστα.
Το εος φίλε σου είπα ότι είναι λιγότερο αθόρυβο σε σχέση με άλλα, αλλά τρίζει και αυτό.Ηρεμησε λιγο με τους χαρακτηρισμους 'πατατες' και 'κουβαδες'
-
Πάντως με την πείνα που έχω πρωί πρωί. Ένα κουβά πατάτες, χαλαρά τον έτρωγα!
-
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Ηρεμησε λιγο με τους χαρακτηρισμους 'πατατες' και 'κουβαδες'
Σόρρυ αν σου έθιξα την κούρσα ρε παιχταρα
-
Ο χρήστης dimitris__27 έγραψε:
Ηρεμησε λιγο με τους χαρακτηρισμους 'πατατες' και 'κουβαδες'
Σόρρυ αν σου έθιξα την κούρσα ρε παιχταρα
-
Έχω μπει σε SLK r171 κουδουνίστρα με 16άρες αλλά από την άλλη έχω μπει σε ίδιο αμάξι (χρονολογίας κτλ) με 18άρες και πιο σφιχτή ανάρτηση χωρίς να ακούγεται το παραμικρό!
Επίσης σε CLK Cabrio εκτός από αεροδυναμικούς θορύβους στις μεγάλες ταχύτητες (αν και μια χαρά τα πάει και εκεί) δεν πρόκειται να ακούσεις το παραμικρό!Επίσης για να το διαχωρίσουμε, άλλο το να έχει υφασμάτινη κουκούλα και άλλο μεταλλική!
Τα περισσότερα με μεταλλική οροφή και πολύ περισσότερο τα 2θέσια έχουν θέμα, αλλά όλα λύνονται με σωστή συντήρηση και εάν φτάσεις σε σημείο να μην βγάζεις άκρη το ψάχνεις από την αρχή μέχρι το τέλος!Καταρχάς έλεγχος σε όλα τα επιμέρους μηχανικά μέρη, επαναρύθμιση της οροφής (το έχω δει σε συνεργείο της MB όπου το κάνουν με ειδικό μηχάνημα με μισοδιπλωμένη την οροφή) και γενικά ψάχτο, μπορεί να είναι από κάτι εμφανές και ακριβό στην αντικατάσταση μέχι ένα χαλαρό παξιμάδι! Εάν ο θόρυβος προέρχεται από εκεί θα λυθεί! Για τριγμούς σε εσωτερικό ταμπλώ και τα συναφή άστο, αυτά τα συνηθίζεις!
-
Εγώ στο 206 που είχα με είχε βοηθήσει πολύ το λάδι που βάζουν στα μηχανάκια στην αλυσίδα, ψέκαζα με αυτό τα ελατήρια στους γάτζους της οροφής μιας στο τόσο και μειωνόνταν πολύ οι τριγμοί.
-
Αυτό που εγώ θέλω να ρωτήσω ξέρετε ποιο sprey σιλικόνης να χρησιμοποιώ για συντήρηση και μείωση τριγμών στις τσιμούχες ;
Έχω δοκιμάσει σόναξ αλλά δεν τρελάθηκα με τα αποτελέσματα που είχε καθότι κράτησαν 1-2 μέρες μόλις...
Το wurth είναι καλύτερο ρε παιδιά;; -
Σε ρωτά το φρέσκο γκομενάκι μια βροχερή νύχτα του χειμώνα γιατί το αμάξι σου τρίζει? Και απαντάς γιατί είναι κάμπριο ... Αντε μεγάλε πάλι θα ... γευματίσεις
Ενώ εγώ απαντώ γιατί είναι Hyundai και μένω πάλι στη .... πείνα -
Πέρα από πλάκα φίλε δεν με νοιάζει για τις γκόμενες. Οι περισσότερες είναι εντελώς άσχετες από αυτοκίνητα (τουλάχιστον αυτές που ξέρω) χώρια στο ότι δεν ακούν θορύβους λόγω μουσικής. Αλλά το ανοιχτό είναι ανοιχτό γι αυτές ότι και να λέμε
To κακό είναι με εμένα και δεν ξέρω μήπως τελικά είμαι υπερβολικά υποχόνδριος. Πάντως ποια η εμπειρία σας με το σπρευ σιλικόνης της wurth; Όσοι το έχετε χρησιμοποιήσει δλδ.
Τριγμοί οροφής σε cc