-
Αν και το θέμα έχει αναφερθεί νομίζω οτι αξίζει να δουμε και τι θα πει η ψηφοφορία.
Εχτές έβλεπα ένα σποτάκι σε ένα τοπικό κανάλι και αναφερότανε πως ορισμένοι άνθρωποι....αντιμετωπίζουν τις υψηλές τιμές πετρελαίου. Πολλοί χρήστες Diesel...μετέτραψαν τα αμάξια τους να δουλέουν με...απόσταγματα λαδιού απο εστιατόρια.
Τι πιστεύεται για αυτό;
Τώρα πια μαζί με μια 'τηγανιά πατάτες' μπορείτε άνετα να πατε στο κέντρο της Αθήνας και να ξαναγυρίσετε...
-
Αν και το θέμα έχει αναφερθεί νομίζω οτι αξίζει να δουμε και τι θα πει η ψηφοφορία.
Εχτές έβλεπα ένα σποτάκι σε ένα τοπικό κανάλι και αναφερότανε πως ορισμένοι άνθρωποι....αντιμετωπίζουν τις υψηλές τιμές πετρελαίου. Πολλοί χρήστες Diesel...μετέτραψαν τα αμάξια τους να δουλέουν με...απόσταγματα λαδιού απο εστιατόρια.
Τι πιστεύεται για αυτό;
Τώρα πια μαζί με μια 'τηγανιά πατάτες' μπορείτε άνετα να πατε στο κέντρο της Αθήνας και να ξαναγυρίσετε...
-
Αν και το θέμα έχει αναφερθεί νομίζω οτι αξίζει να δουμε και τι θα πει η ψηφοφορία.
Εχτές έβλεπα ένα σποτάκι σε ένα τοπικό κανάλι και αναφερότανε πως ορισμένοι άνθρωποι....αντιμετωπίζουν τις υψηλές τιμές πετρελαίου. Πολλοί χρήστες Diesel...μετέτραψαν τα αμάξια τους να δουλέουν με...απόσταγματα λαδιού απο εστιατόρια.
Τι πιστεύεται για αυτό;
Τώρα πια μαζί με μια 'τηγανιά πατάτες' μπορείτε άνετα να πατε στο κέντρο της Αθήνας και να ξαναγυρίσετε...
-
Τα υβριδικά φαίνεται να είναι τα οχήματα του μέλλοντος,
όμως η ερώτηση έχει να κάνει με το σήμερα.
Τα τουρμποντίζελ έκαναν τη μεγάλη επανάσταση
στους πετρελαιοκινητήρες.
Οι ταξιτζήδες λένε πως δεν έχουν πλέον σημαντικές διαφορές
με τους βενζινοκινητήρες.
Επειδή οι τιμές πετρελαίου-βενζίνης είναι κοντά,
μπορεί κάποιος να έχει ταξί με βενζίνη!
Τώρα για το τηγανόλαδο,δε νομίζω να είναι η λύση
του μέλλοντος.
Ούτε το νερό ή ο αέρας που κάποιοι χρησιμοποίησαν για κίνηση
αυτοκινήτου. -
Πραγματικά, έχουμε καμμιά 10αριά θέματα για diesel και άλλες τόσες ψηφοφορίες.
Πάντως εγώ θα το αγόραζα για την ροπή...
-
Πριν από χρόνια στην αγγλική τηλεόραση (μάλλον TopGear γιατί ήταν και ο Jezza aka Jeremy Clarkson) είχαν δοκιμάσει επιτυχώς ένα Volvo που έκαιγε τέτοιου είδους καύσιμο με επιτυχία και μάλλον χωρίς ιδιαίτερες μετατροπές.
-
Εγω ειμαι περιεργος ΠΟΣΟΙ απο οσους εχουνε λυσσαξει για ΝΤΙΖΕΛ, τελικα θα αγορασουν οταν απελευθερωθει το ντιζελ...
θα θελα μια ψηφοφορια, αλλα με το χερι στην καρδια, και οχι θεωρητικα ΝΑΙ θα επερνα... -
το τελευταιο ψηφισα
σιγουρα οταν ερθει η ωρα της αγορας πολλοι θα διστασουν
προσωπικα θα αγορα diesel σε κανα audi,vw,mercedes,psa,fiat αλλα για κανα honda,bmw,alfa δε νομιζωτο κακο με το diesel ειναι οτι οταν θα επιτραπει δεν θα ειναι και πολυ φτηνοτερο απο τη βενζινη
-
Ο χρήστης jimded έγραψε:
το τελευταιο ψηφισα
σιγουρα οταν ερθει η ωρα της αγορας πολλοι θα διστασουν
προσωπικα θα αγορα diesel σε κανα audi,vw,mercedes,psa,fiat αλλα για κανα honda,bmw,alfa δε νομιζωτο κακο με το diesel ειναι οτι οταν θα επιτραπει δεν θα ειναι και πολυ φτηνοτερο απο τη βενζινη
Μια συμβουλή. Αν θες καλό Diesel πάρε Γερμανικό(VW και Merc είναι οι κορυφαίοι). Αμερικάνικοι Diesel κινητήρες μόνο οι 8-κυλινδροι των 5.700-7.000κκ. της GM.
-
Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:
Εγω ειμαι περιεργος ΠΟΣΟΙ απο οσους εχουνε λυσσαξει για ΝΤΙΖΕΛ, τελικα θα αγορασουν οταν απελευθερωθει το ντιζελ...
θα θελα μια ψηφοφορια, αλλα με το χερι στην καρδια, και οχι θεωρητικα ΝΑΙ θα επερνα...Εγώ!!!
Εντάξει... όχι σε κάποιο σπορ αμάξι (εκεί παραμένω παραδοσιακός... Ντίζελ, σειριακά κιβώτια και λοιπές καινοτομίες δεν με αφορούν ), αλλά σε οικογενειακό κατά πάσα πιθανότητα ναι! (Βέβαια αργεί η ώρα μου για οικογενειακό... ).
Ξέρεις τι είναι να οδηγείς ένα Focus C-Max φορτωμένο με παιδιά και σε ρεπρίζ να μην σε φτάνει ούτε 911;;; (μετρήσεις 4Τ) Ευτυχία... (και σίγουρη συνταγή για ανακάτεμα παιδικών στομαχιών... )
-
Ο χρήστης jimded έγραψε:
προσωπικα θα αγορα diesel σε κανα audi,vw,mercedes,psa,fiat **αλλα για κανα honda,bmw,alfa δε νομιζω **το κακο με το diesel ειναι οτι οταν θα επιτραπει δεν θα ειναι και πολυ φτηνοτερο απο τη βενζινη
Το λές από άποψη πως είναι σπορτιφ αμάξια και καλύτερα να τα πάρεις βενζινοκίνητα;
Γιατί οι κινητήρες ντήζελ της άλφα και της φίατ δεν έχουν διαφορά (οι 1900, γιατί τους μικρότερους δεν τους χρησιμοποιεί η Άλφα, και η Φίατ δεν έχει τον 2400 που πλέον βγάζει 175 άλογα και 385 ροπή...)
Από την άλλη η 156 προγκρέσιον μάλλον είναι πιο σπορτίφ με τον 2400 πεντακύλινδρο μούλτιτζετ (175 άλογα και 385 ροπή) και το εξάρι κιβώτιο με 30.000 ευρώ στην Ιταλία, από την δίλιτρη βενζινοκίνητη Τ.Ι. με 166 άλογα και 205 ροπή και πεντάρι κιβώτιο με 27.000 ευρώ... (πάντα για ίδιο εξοπλισμό)
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Πριν από χρόνια στην αγγλική τηλεόραση (μάλλον TopGear γιατί ήταν και ο Jezza aka Jeremy Clarkson) είχαν δοκιμάσει επιτυχώς ένα Volvo που έκαιγε τέτοιου είδους καύσιμο με επιτυχία και μάλλον χωρίς ιδιαίτερες μετατροπές.Ναι, στο Top Gear ήταν. Το αυτοκίνητο δεν είχε καθόλου μετατροπές και το κόστος ήταν στο 1/10 του πετρελαίου. Αρκεί βέβαια κάποιος να το μετέτρεπε σε μεγάλες ποσότητες.
Σε ότι αφορά στα 'σπορ' diesel, το 5th Gear είχε βγάλει το Skoda RS ταχύτερο του Mini Cooper στην μικρή πίστα τους. Κυρίως βέβαια γιατί το πρώτο 'ξεκόλλαγε' στις ευθείες ταχύτατα. Όμως μόνο στημένο σαν σπορ αυτοκίνητο δεν ήταν. Αν τα υπόλοιπα στοιχεία είναι εκεί, τότε το καύσιμο δεν έχει και τόση σημασία κατά τη γνώμη μου, απλώς δεν υπάρχουν σπορ στημένα πετρελαιοκίνητα.
-
Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:
Εγω ειμαι περιεργος ΠΟΣΟΙ απο οσους εχουνε λυσσαξει για ΝΤΙΖΕΛ, τελικα θα αγορασουν οταν απελευθερωθει το ντιζελ...
θα θελα μια ψηφοφορια, αλλα με το χερι στην καρδια, και οχι θεωρητικα ΝΑΙ θα επερνα...Λοιπόν, πρακτικά και με το χέρι στην καρδιά, δεν θα έπαιρνα...
Πήρα ήδη. Και μέχρι τώρα από την συμβίωσή μου με το αυτοκίνητο θα ξαναέπαιρνα.Το αυτοκίνητο είναι μια 156 σπορτβάγκον, την αγόρασα μεταχειρισμένη με 75.000 χιλιόμετρα και φοράει τον 5κύλινδρο 20βάλβιδο 2400 τουρμποντήζελ κόμον ρέηλ σε μια έκδοση 2 γενιές πίσω (140 άλογα στις 4000σαλ και 305 ροπή στις 1800σαλ και ).
Σε μικτή κίνηση 50% μποτιλιάρισμα και 50% αυτοκινητόδρομο με ποτέ λιγότερο από 150χμ/ώ καίει από 6,7 λτ/100χμ έως 7,3λτ/100χμ ανάλογα την χρήση του κλιματισμού.
Ως σήμερα (3 βδομάδες το έχω κινήσει) έχω κάνει 3.000 χιλιόμετρα και έχω δει το βενζινάδικο 4 φορές (και έχω ακόμη πάνω από το μισό τεπόζιτο )
Με 5η και ρεπριζ από τα 150 επιταχύνει πρωτόγνωρα μέχρι τα 200 (στο κοντέρ). Από εκεί και μέχρι τα 210 που είναι η τελική της 'κωλώνει' κάπως, και πάνω από 210 δεν πιάνει στην ευθεία με τίποτα.
Γενικά με άλλες σχέσεις εξακολουθεί να έχει δύναμη παντού και πάντα, αλλά μετά τις 4200 πέφτει η απόδοση απότομα (λογικό...)
Συνήθως μέσα στην πόλη βάζω 3η και πηγαίνω σαν να είναι αυτόματο, ή 2α αν έχει πυκνή ροή. Σε επαρχιακό δρόμο αν έίναι ευθεία με 5η, αλλιώς 4η για να έχει δύναμη αν έχει στροφές και ανηφόρα. 'Σκίσιμο' είναι δύσκολο εδώ, λόγω ραντάρ κλπ... Βλέπουμε το καλοκαίρι στην Ελλάδα!
Στον αυτοκινητόδρομο για προσπέραση δεν θυμάμαι να έχω βάλει ποτέ 4η...Το άλλο μας αυτοκίνητο είναι αυτήν την στιγμή ένα Χόντα Σιβίκ 1400 του 97, που έχει καταπληκτικό βενζινοκινητήρα (Χόντα γαρ), και εξαιρετικά οικονομικό, μάλιστα καίει το ίδιο με το χιλιάρι μου το Ίμπιζα, πηγαίνοντας πιο σβέλτα ένα μεγαλύτερο αμάξωμα. Ε, η 156 με τον πετρελαιοκινητήρα, πηγαίνοντας αισθητά πιο γρήγορα από το Χόντα, και σε ΑΣΥΛΛΗΠΤΟΥΣ ρυθμούς με το χιλιάρι το Ίμπιζα, έχοντας και 50% μεγαλύτερο βάρος από το τελευταίο, καίει ΤΑ ΙΔΙΑ λίτρα καυσίμου!!! Στην Ελβετία το ντήζελ δεν είναι φτηνότερο από την βενζίνη, αλλά μόνο από τα λίτρα που γλιτώνεις κάνεις οικονομία...
Τώρα έχοντας σαν δεδομένο πως το 1900 μούλτιτζετ μοντέλο βγάζει πλέον τα ίδια άλογα στις ίδιες στροφές, και την ίδια ροπή (όμως 200 στροφές ψηλότερα, ήτοι 11% ψηλότερα) και πως το 2400 μούλτιτζετ βγάζει 175 άλογα και 385 ροπή (!!!) και του έχουν βάλει πλέον και εξάρι κιβώτιο, αμφιβάλλω αν ακόμα και στο 'σκίσιμο' θα λείψει τίποτα σε σχέση με έναν βενζινοκίνητο...
Μειονέκτημα είναι το μεγάλο βάρος μπροστά λόγω κινητήρα που σε στροφές μικρής ακτίνας ή σλάλομ το κάνει δυσκίνητο.
Από θόρυβο, στο ρελαντί κάνει περισσότερο θόρυβο από το Χόντα (που νομίζεις πως έχει τον κινητήρα σβηστό στο ρελαντί) και από τα περισσότερα βενζινοκίνητα που έχω μπει σαν επιβάτης και που δεν έχουν υποστεί οποιαδήποτε 'μετατροπή'. Όμως στον δρόμο σε κανονική χρήση είναι πιο αθόρυβο από τα βενζινοκίνητα. Αυτό μάλλον οφείλεται στις χαμηλότερες στροφές (εξαιρετικά μακρυές σχέσεις), καθώς και στο ότι δεν το πιέζεις τόσο για να κινηθείς με έναν δεδομένο ρυθμό.
Ντηζελ δαγκωτό!
-
Με το χέρι στην καρδιά λοιπόν, δεν αγοράζω αυτή τη στιγμή αυτοκίνητο μόνο και μόνο γιατί περιμένω να έρθουν τα diesel στην Αθήνα. Είχα προ ετών diesel (ένα Toledo TDI) και η μόνη άτυχη στιγμή ήταν όταν αναγκάστηκα να το αποχωριστώ λόγω επιστροφής στο Ελλαδιστάν.
Δυνατό τράβηγμα από χαμηλά, αστεία κατανάλωση (5,5 lt/100km μια standard μέτρηση σβέλτης οδήγησης σε ανοικτό δρόμο και ελάχιστα παραπάνω μέσα στην πόλη), λογικά επίπεδα θορύβου, λογικά έξοδα συντήρησης (αν και τα τελευταία έλαβαν χώρα εκτός Ελλάδας οπότε δεν μπορώ να έχω μέτρο σύγκρισης).
Το μόνο που με απασχολεί λίγο είναι το θέμα της ποιότητας/νοθείας του πετρελαίου (όχι πως η βενζίνη που βάζουμε είναι η καλύτερη).
Κατά τ' άλλα .....diesel με κλειστά μάτια. -
το ερωτημα μου ειχε να κανει με την πιθανοτητα νοθειας, και οχι με τις οδηγικες διαφορες που παρουσιαζουν οι 2 κινητηρες.
δηλαδη κατα ποσον θα περνατε το ρισκο να κινειστε με ντιζελ, ενω μπορει να πεσεις σε νοθευμενο πετρελαιο...
εγω ενω θα ηθελα πάντα 1.3 με 75 ατια και ΤΕΡΑΣ ΡΟΠΗ! (και γιαυτο περιμενω) δεν ξερω αν τελικα θα το αποφασισω! -
Ο χρήστης jimded έγραψε:
το τελευταιο ψηφισα
σιγουρα οταν ερθει η ωρα της αγορας πολλοι θα διστασουν
προσωπικα θα αγορα diesel σε κανα audi,vw,mercedes,psa,fiat αλλα για κανα honda,bmw,alfa δε νομιζωτο κακο με το diesel ειναι οτι οταν θα επιτραπει δεν θα ειναι και πολυ φτηνοτερο απο τη βενζινη
Eπειδη εδω μεσα ολοι ειναι σχετικοι και τα ξερουν ολα ενημερωτικα αναφερω οτι ο diesel 1.9 της alfa romeo βραβευτηκε ως diesel της χρονιας.
Diesel Car of the year: Alfa GT!
http://car.kak.net/modules.php?op=modlo ... =0&thold=0 -
Γενικά οι Ιταλοί στα diesel είναι χρόνια μέσα και πάνε πολύ καλά, πουλάνε και σε άλλους....
Ένας λόγος παραπάνω για να πάρουμε Diesel....