-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Υπάρχουν άπειρες νταλίκες που κάνουν αυστηρά 'Αθήνα - Θεσσαλονίκη'. Με δεδομένο ότι ο συνδυασμός 'εορταστική κίνηση + φορτηγά σε παράκαμψη' μπορεί να είναι και θανατηφόρο, δε θα μπορούσε το κράτος να ναύλωνε 2-3 βαπόρια που τώρα κάθονται λόγω χειμώνα και να ανεβαίνουν οι νταλίκες ξεκοτσάριστες στη Θεσσαλονίκη;Από τις καλλίτερες προτάσεις που άκουσα τώρα τελευταία. Μήπως πρέπει να προωθηθεί άμεσα στους αρμοδίους με e-mail κλπ (υποτίθεται ότι η καινούργια κυβέρνηση έχει αγάπη με τη νέα τεχνολογία)
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
για ένα φίλο
24/12
Ποια θεωρείτε την καλύτερη ώρα αναχώρησης απο Αθήνα για Θεσ/νίκη από 2μμ ως 6μμ?
έχει κανα στένεμα στην Λαμία?
Ποια παράκαμψη Τεμπών θα κάνατε?Πολύ άσχημη ώρα. Θα υπάρχει πολύ κίνηση στο δρόμο. Ό,τι και να κάνεις θα πετύχεις και σκοτάδι σε άσχημο σημείο. Προτείνω εκκίνηση όσο πιο νωρίς γίνεται, δηλαδή 14.00 ώστε να προλάβεις να περάσεις τις στροφές στο Δομοκό όσο φέγγει ακόμα. Αυτή τη διαδρομή προτείνω ουσιαστικά. Μέσω Λαμίας, Δομοκού και μετά Τρίκαλα και Εγνατία που είναι πιο άνετη το βράδυ.
Ευχαριστώ.
-
Ο χρήστης MONMAN2 έγραψε:
Υπάρχουν άπειρες νταλίκες που κάνουν αυστηρά 'Αθήνα - Θεσσαλονίκη'. Με δεδομένο ότι ο συνδυασμός 'εορταστική κίνηση + φορτηγά σε παράκαμψη' μπορεί να είναι και θανατηφόρο, δε θα μπορούσε το κράτος να ναύλωνε 2-3 βαπόρια που τώρα κάθονται λόγω χειμώνα και να ανεβαίνουν οι νταλίκες ξεκοτσάριστες στη Θεσσαλονίκη;
Από τις καλλίτερες προτάσεις που άκουσα τώρα τελευταία. Μήπως πρέπει να προωθηθεί άμεσα στους αρμοδίους με e-mail κλπ (υποτίθεται ότι η καινούργια κυβέρνηση έχει αγάπη με τη νέα τεχνολογία)
Λέτε να δούμε φέρρυ Αγιόκαμπος - Πλαταμώνας?
-
Ο χρήστης MONMAN2 έγραψε:
Καλά λέει ο Καρατζαφέρης για επανασύσταση της ΜΟΜΑ. Με κανά άγριο μηχανικάριο Διοικητή και την ιεραρχία όλη απο πάνω τους , θα είχαμε αποκατάσταση σε καμμιά εβδομάδα το πολύ και με κοστολόγιο τα εκτός έδρας.Ο Καρατζαφέρης λέει -ως είθισται- τις γνωστές του εύπεπτες . Το θέμα δεν είναι να φύγουν απλώς οι πέτρες από το δρόμο, αυτό θα μπορούσε να είχε ήδη γίνει, αλλά να αποκτήσουμε μια σαφή εικόνα της κατάστασης, τις αιτίες της κατιολίσθησης και έναν τρόπο ώστε μελλοντικά (μέχρι τη λειτουργία των σηράγγων και μετέπειτα της τοπικής κυκλοφορίας) να μειωθεί ο κίνδυνος επανάληψης του φαινομένου σε ένα ρεαλιστικά αποδεκτό επίπεδο.
Υπάρχουν άπειρες νταλίκες που κάνουν αυστηρά 'Αθήνα - Θεσσαλονίκη'. Με δεδομένο ότι ο συνδυασμός 'εορταστική κίνηση + φορτηγά σε παράκαμψη' μπορεί να είναι και θανατηφόρο, δε θα μπορούσε το κράτος να ναύλωνε 2-3 βαπόρια που τώρα κάθονται λόγω χειμώνα και να ανεβαίνουν οι νταλίκες ξεκοτσάριστες στη Θεσσαλονίκη;
Έχεις μεγάλο δίκιο. Το θέμα είναι ότι αν δούλευε σωστά αυτή η χώρα, οι συγκεκριμένες νταλίκες δεν θα υπήρχαν καν στον αυτοκινητόδρομο in the first place, και όλες αυτές οι μεταφορές θα γίνονταν με τρένα...
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
για ένα φίλο
24/12
Ποια θεωρείτε την καλύτερη ώρα αναχώρησης απο Αθήνα για Θεσ/νίκη από 2μμ ως 6μμ?
έχει κανα στένεμα στην Λαμία?
Ποια παράκαμψη Τεμπών θα κάνατε? -
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Υπάρχουν άπειρες νταλίκες που κάνουν αυστηρά 'Αθήνα - Θεσσαλονίκη'. Με δεδομένο ότι ο συνδυασμός 'εορταστική κίνηση + φορτηγά σε παράκαμψη' μπορεί να είναι και θανατηφόρο, δε θα μπορούσε το κράτος να ναύλωνε 2-3 βαπόρια που τώρα κάθονται λόγω χειμώνα και να ανεβαίνουν οι νταλίκες ξεκοτσάριστες στη Θεσσαλονίκη;Ειναι σιγουρα καλη ιδεα,αλλα ποιος να την εφαρμοσει,το κρατος μεχρι να κουνησει το ενα ποδι εχει βρωμισει το αλλο
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Έχεις μεγάλο δίκιο. Το θέμα είναι ότι αν δούλευε σωστά αυτή η χώρα, οι συγκεκριμένες νταλίκες δεν θα υπήρχαν καν στον αυτοκινητόδρομο in the first place, και όλες αυτές οι μεταφορές θα γίνονταν με τρένα...
Οι νταλικες ειναι πιο φθηνες απο τον ΟΣΕ και γενικα πανε παντου . Το τραινο παλι οχι! Και δεν ειναι μονο εδω αλλα και στην Ευρωπη οι χερσαιες μεταφορες με φορτηγα ολοενα και κερδιζουν εδαφος ενω το τρενο μενει απλα στασιμο
-
Η σκέψη μου αφορά κυρίως μεταφορικές που μπορουν να έχουν τράκτορα και στην Αθήνα, και στη Θεσσαλονίκη. Φορτώνουν το τρέιλερ το απόγευμα στον Πειραιά, και την άλλη μέρα το πρωί το παίρνουν από τη Θεσσαλονίκη.
Σίγουρα δεν είναι αποδοτικό ως μόνιμη λύση, απλώς το σκέφτηκα σαν ιδέα για να αποσυμφορηθεί λίγο η κατάσταση. Έστω και 70-80 φορτηγά να γλυτώναμε τη μέρα θα ήταν καλό
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
... Το θέμα δεν είναι να φύγουν απλώς οι πέτρες από το δρόμο, αυτό θα μπορούσε να είχε ήδη γίνει, αλλά να αποκτήσουμε μια σαφή εικόνα της κατάστασης, τις αιτίες της κατιολίσθησης και έναν τρόπο ώστε μελλοντικά (μέχρι τη λειτουργία των σηράγγων και μετέπειτα της τοπικής κυκλοφορίας) να μειωθεί ο κίνδυνος επανάληψης του φαινομένου σε ένα ρεαλιστικά αποδεκτό επίπεδο.
Έχεις μεγάλο δίκιο. Το θέμα είναι ότι αν δούλευε σωστά αυτή η χώρα, οι συγκεκριμένες νταλίκες δεν θα υπήρχαν καν στον αυτοκινητόδρομο in the first place, και όλες αυτές οι μεταφορές θα γίνονταν με τρένα...Tο θέμα είναι να φύγουν οι πέτρες από το δρόμο και να αποκατασταθούν οι συγκοινωνίες, τα υπόλοιπα είναι απλώς ευχολόγια και κωλυσιεργία για να ανεβάσουν τα κοστολόγια. Άλλωστε και ο υπάρχον δρόμος έργο της ΜΟΜΑ είναι και μια χαρά άντεξε τόσα χρόνια (τι χρόνια ,δεκαετίες) και βροχές και καταιγίδες και χιονιάδες, κατολίσθηση να κλείσει τόσους μήνες δε έγινε ποτέ. Αφού ξέρουμε γιατί έγινε , μόλις τα πήρε η ιδιωτική βούρ τα φουρνέλα και όποιον πάρει ο χάρος εε...sorry να προλάβουμε τις προθεσμίες ήθελα να πω ,να πάρουμε κάνα bonus
-
Ο χρήστης MONMAN2 έγραψε:
Άλλωστε και ο υπάρχον δρόμος έργο της ΜΟΜΑ είναι και μια χαρά άντεξε τόσα χρόνια (τι χρόνια ,δεκαετίες) και βροχές και καταιγίδες και χιονιάδες, κατολίσθηση να κλείσει τόσους μήνες δε έγινε ποτέ. Αφού ξέρουμε γιατί έγινε , μόλις τα πήρε η ιδιωτική βούρ τα φουρνέλα και όποιον πάρει ο χάρος εε...sorry να προλάβουμε τις προθεσμίες ήθελα να πω ,να πάρουμε κάνα bonusΤώρα τα περί φουρνέλων που τάχα προκάλεσαν την κατολίσθηση είναι ολίγον για γέλια και δεν αξίζουν σχολιασμού.
Πρωτοετής φοιτητής θα μπορούσε να απαντήσει γιατί αυτό δεν ισχύει.
Ποιον από τους δύο να πιστέψω... Ποιον...
-
Νεότερα...
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid= ... id=9056913
Το άρθρο κάνει αναφορά και για την άλλη ενδιαφέρουσα εναλλακτική, να φορτώνονται τα ΙΧ σε συρμούς του ΟΣΕ.
-
Ενημερωτικα απο χτες βραδυ η κυκλοφορια στη σηραγγα Αρτεμισιου γινεται...οπως θα επρεπε να γινεται εδω και 20 χρονια.... δηλαδη με δυο λωριδες κυκλοφοριας ανα κατευθυνση και σε ξεχωριστο κλαδο το καθε ρευμα κυκλοφοριας....
Ειναι ενα βημα εμπρος και αυτο....
-
Ο χρήστης MONMAN2 έγραψε:
Tο θέμα είναι να φύγουν οι πέτρες από το δρόμο και να αποκατασταθούν οι συγκοινωνίες, τα υπόλοιπα είναι απλώς ευχολόγια και κωλυσιεργία για να ανεβάσουν τα κοστολόγια. Άλλωστε και ο υπάρχον δρόμος έργο της ΜΟΜΑ είναι και μια χαρά άντεξε τόσα χρόνια (τι χρόνια ,δεκαετίες) και βροχές και καταιγίδες και χιονιάδες, κατολίσθηση να κλείσει τόσους μήνες δε έγινε ποτέ. Αφού ξέρουμε γιατί έγινε , μόλις τα πήρε η ιδιωτική βούρ τα φουρνέλα και όποιον πάρει ο χάρος εε...sorry να προλάβουμε τις προθεσμίες ήθελα να πω ,να πάρουμε κάνα bonusΕίναι κι αυτό μια άποψη...
Το ΤΕΕ είναι κι αυτό στο κόλπο, ε; -
Και στη Χαλκιδική ... νέες κατολισθήσεις!
'Νέες κατολισθήσεις σημειώθηκαν στην Κασσάνδρα Χαλκιδικής και για λόγους ασφαλείας οι αρχές έκλεισαν για άλλη μία φορά τον κεντρικό οδικό άξονα από τη Νέα Φώκαια έως την Αθυτο.'
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11421&subid=2&pubid=9056926
http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1757996Χθες στο ΤV100 έλεγαν για το κατεπείγον και αναγκαίο κατασκευής νέου φαρδύ βαρέως τύπου δρόμο ... μεχρι την άνοιξη!
Λέτε ότι δεν έκαναν τα τελευταία 100 χρόνια να το κάνουν σε 3 μήνες???????????????? -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
... μεχρι την άνοιξη!Διαλέχτε πώς θέλετε να τον πιούμε το καλοκαίρι...
όχι τον καφέ -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Και στη Χαλκιδική ... νέες κατολισθήσεις!
'Νέες κατολισθήσεις σημειώθηκαν στην Κασσάνδρα Χαλκιδικής και για λόγους ασφαλείας οι αρχές έκλεισαν για άλλη μία φορά τον κεντρικό οδικό άξονα από τη Νέα Φώκαια έως την Αθυτο.'
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11421&subid=2&pubid=9056926
http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1757996Χθες στο ΤV100 έλεγαν για το κατεπείγον και αναγκαίο κατασκευής νέου φαρδύ βαρέως τύπου δρόμο ... μεχρι την άνοιξη!
Λέτε ότι δεν έκαναν τα τελευταία 100 χρόνια να το κάνουν σε 3 μήνες????????????????Μέχρι τα Χριστούγεννα είναι πιο ρεαλιστικό
-
Για ριχτε μια ματια εδω, για τα διοδια!
http://www.youtube.com/watch?v=efQGJFfK ... _embedded# -
Ξάνθη-Αθήνα μέσω Γρεβενών σήμερα:
-Αναχώρηση 10.36 από Άβδηρα, οδόμετρο 022
-Είσοδος στην Εγνατία (Ξάνθη Ανατολικά - Βαφέικα) 10.48, 038
(ομίχλη στις Βόλβες)
-Είσοδος στην ΕΟ Θεσσαλονίκης-Αθηνών 12.35, 253
(παράκαμψη διοδίων Μαλγάρων μέσω Χαλάστρας-Μαλγάρων, στάση 10 λεπτών)
-Είσοδος στην Εγνατία (Κλειδί) 13.05, 280
(αρκετές νταλίκες αλλά γενικά καλός ρυθμός)
-Έξοδος από Εγνατία στα Γρεβενά 14.10, 410
(μάλλον οι περισσότεροι προτίμησαν την έξοδο της Παναγίας λίγο αργότερα, φτάνεις πιο εύκολα στην
Καλαμπάκα, ωστόσο είναι ωραία η διαδρομή από Γρεβενά, Βενέτικος ποταμός...)
(στάσεις συνολικά 15 λεπτών)
-Καρδίτσα 16.30, 530
-Έξοδος Λαμίας για ΕΟ προς Αθήνα 18.00, 625 (στάση 5 λεπτών, αποτυχημένη παράκαμψη διοδίων
Τραγάνας...)
-Λαϊνόπουλος (Κηφισιά) 19.50, 820Μέχρι λίγο μετά το Λαϊνόπουλο η κίνηση ήταν μειωμένη και η ταλαιπωρία μηδενική. Κουραστικά τα
φανάρια στον περιφερειακό των Τρικάλων και, λιγότερο, στην Καρδίτσα και την Καλαμπάκα, όλα τα
λεφτά οι διαδρομές Γρεβενά-Καλαμπάκα και Σοφάδες-Δομοκός-Λαμία. Είδα πως πολλοί που ανέβαιναν
από Αθήνα προτίμησαν αυτή τη διαδρομή, δηλαδή από Γρεβενά, πχ τα γνωστά ΜΑΝ TGA του LIDL
(GARTNER), αλλά και πολλά ΚΤΕΛ (Δράμας, Καβάλας, Αττικής, Θεσσαλονίκης κλπ), και βέβαια πολλά
αυτοκίνητα από Αθήνα. Κίνηση αυξημένη μόνο στην άνοδο και όχι συνεχώς. -
Ο χρήστης avel έγραψε:
Το άρθρο κάνει αναφορά και για την άλλη ενδιαφέρουσα εναλλακτική, να φορτώνονται τα ΙΧ σε συρμούς του ΟΣΕ.
Ότι να ναι... οέο......
-
Το Αθήνα Θεσσαλονίκη σε κλινάμαξα με το αμάξι σε βαγόνι πίσω το έχω κάνει (πηγαίναμε στο Bansko) και είναι πολύ κυριλέ τρόπος να ταξιδεψεις.
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...