-
Υπάρχει λέσχη ΘΕΟΧΑΡΗ και λέσχη ΘΕΟΦΙΛΟΥ?
-
ε μα ρε φιλε μου..
το εχουμε συζητησει το θεμα σου και σε προηγουμενα ποστ..
να στα πω μια τελευταια οι λυσεις ειναι οι εξης...1ον παιρνεις με ελληνικα νουμερα..
2ον παιρνεις με κατατεθημενα η οριστικη διαγραφη...και περιμενεις να περασουν τα χρονια..ωστε να γινει ιστορικο... -
Ο χρήστης KATRAV έγραψε:
Υπάρχει λέσχη ΘΕΟΧΑΡΗ και λέσχη ΘΕΟΦΙΛΟΥ?ο θεοχαρης ειναι η ΕΟΟΕ θεοφιλου δεν γνωριζω εγω παντως...
-
Σας ευχαριστώ πολύ και συγνώμη αν σας τα έκανα τσουρέκια.
-
Ο χρήστης KATRAV έγραψε:
Σας ευχαριστώ πολύ και συγνώμη αν σας τα έκανα τσουρέκια.να ξερεις εδω στο φορουμ 4τ στα κλασικα και ιστορικα..κανουμε πλακα και χιουμορ...
καταλαβαινω οτι το θες παρα πολλη...το αυτοκινητο..οι τροποι ειναι να το αποκτησεις ειναι συγκεκριμενοι..μην ψαχνεις παρα πανω την αλλη φορα το ειχαμε συζητησει διεξοδικα και σου δωσαμε λυσεις...και μετα συνεχισες...να ρωτας τα ιδια...
τελος παντων..αμα μπορεις παρτο και ωσπου να το φτιαξεις...μπορει να εχει γινει ιστορικο...
-
Ο χρήστης KATRAV έγραψε:
Γεια σας,
Γράφω με ΄πίκρα και απογοήτευση αυτά τα λίγα και ο λόγος γιατί προσπαθώ να διασώσω ένα αυτοκίνητο που έχω βρει. Είναι ένα PONTIAC TRANS AM το οποίο κείτεται ξεχασμένο σε μια υπάιθρια αποθήκη σε μια εξοχή σε άθλια κατάσταση χωρίς ρόδες με λίτρα νερού βροχής στη μπαγκαζιέρα, κιλά λάσπης μέσα, ιστούς αράχνης...κλπ. Είναι σε πλήρη ακινησία και είναι μοντέλο 1985.
Έχω όλη την καλή διάθεση και υπομονή να το αγοράσω και να προχωρήσω ευθύς αμέσως σε ανακατασκευή. Έχω προσπαθήσει πολλές φορές να βρω ένα τέτοιο αυτοκίνητο να φέρω από Αμερική ή Ευρώπη αλλά τελικά η εμπειρία έδειξε ότι δεν υπάρχουν οι κατάλληλοι άνθρωποι ή η γνώση πάνω σε θέματα που αφορούν εκτελωνισμό αντίκας. Όπως και να χει δεν πρόκειται να ξανασχοληθώ με εισαγωγή αυτοκινήτου. Μου στοίχισε σε ψυχική ηρεμία και έφερε ένα κάρο νεύρα. Το κουφάρι που έχω βρει αφού είναι σε πλήρη ακινησία τι σημασία έχει αν δεν έχει κλείσει τα 25 χρόνια που ζητάει η ΦΙΛΠΑ? Δεν υπάρχει καμιά λέσχη που μπορεί να υποστηρίξει την προσπάθεια που κάνει ένα νέο παιδί?Σας ευχαριστώ όλους θερμά,
Εγώ πάντως έτσι όπως το διαβάζω σαν να καταλαβαίνω ότι κατάλληλους ανθρώπους ή γνωση πάνω σε θέματα εκτελωνισμού αντίκας εννοείς ανθρώπους που να μπορείς να λαδώσεις να παρακάμψουν το νόμο, που σου ανέφεραν και παλιότερα ότι είναι 30 χρόνια για ατελή εκτελωνισμό. Επίσης το ίδιο καταλαβαίνω ως το νόημα της παράκλησης για υποστήριξη στην προσπάθειά σου να χαρακτηρίσεις σαν ιστορικό ένα αυτοκίνητο που από τους κανονισμούς δεν δικαιούται αυτόν τον χαρακτηρισμό. Αν κατάλαβα λάθος συγγνώμην. Αν κατάλαβα σωστά όμως εδώ δεν θα βρεις κανέναν που να κάνει κάτι τέτοιο, ούτε που έχει σχέσεις με άτομα σε λέσχες που πιθανόν να το κάνουν
-
Έχετε καταλάβει λάθος. Λυπάμαι κι εγώ.
-
Πάντως επειδή το θέσατε το θέμα ότι το αμάξι είναι πολύ να θεωρηθεί από το Νόμο ιστορικό
θα δημοσιεύσω σε αυτή τη σελίδα προσεχώς φωτογραφίες από διάφορα αμάξια BMW π.χ που δεν δικαιολογούνται ως ιστορικά και όμως είναι. Αυτοί δηλαδή οι λίγοι έξυπνοι πρέπει να κυκλοφορούν ? -
υπάρχουν 2 που κατά καιρούς κυκλοφορούν Γλυφάδα.
-
Ο χρήστης KATRAV έγραψε:
Πάντως επειδή το θέσατε το θέμα ότι το αμάξι είναι πολύ να θεωρηθεί από το Νόμο ιστορικό
θα δημοσιεύσω σε αυτή τη σελίδα προσεχώς φωτογραφίες από διάφορα αμάξια BMW π.χ που δεν δικαιολογούνται ως ιστορικά και όμως είναι. Αυτοί δηλαδή οι λίγοι έξυπνοι πρέπει να κυκλοφορούν ?+1000000. Περιμένουμε φωτό....
-
Ο χρήστης KATRAV έγραψε:
Πάντως επειδή το θέσατε το θέμα ότι το αμάξι είναι πολύ να θεωρηθεί από το Νόμο ιστορικόΤον ποιόν?
-
Ο χρήστης KATRAV έγραψε:
Πάντως επειδή το θέσατε το θέμα ότι το αμάξι είναι πολύ να θεωρηθεί από το Νόμο ιστορικό
θα δημοσιεύσω σε αυτή τη σελίδα προσεχώς φωτογραφίες από διάφορα αμάξια BMW π.χ που δεν δικαιολογούνται ως ιστορικά και όμως είναι. Αυτοί δηλαδή οι λίγοι έξυπνοι πρέπει να κυκλοφορούν ?Και πως γνωρίζεις οτι αυτά τα αυτοκίνητα έχουν έρθει από το εξωτερικό και δεν είχαν ελληνικές πινακίδες ή ήταν από ΟΔΔΥ;
Αλλά ακόμα και αν αυτοί οι τύποι είναι απατεώνες (αν είσαι απολύτως σίγουρος για αυτό τότε βάλ'τους να τους καμαρώσουμε και εμείς) δεν αποτελεί δικαιολογία για εσένα να κάνεις τα ίδια, ε;Η γενική αλήθεια είναι ότι βρήκανε κολπάκι, πολλοί λεβέντες, να φέρουν φτηνό αμάξι για να πουλάνε τη μούρη τους. Λόγω της μαλακισμένης πολιτικής, τόσα χρόνια, γύρω από το αυτοκίνητο, λόγω της πείνας του Έλληνα να νιώσει και αυτός λίγο λόρδος ρε παιδί μου, γεμίσαμε ρολς και φερράρι. Σε άλλα, πιο πολιτισμένα κράτη, ο όρος ¨ιστορικό όχημα¨ έχει τελείως διαφορετική έννοια από ο,τι στην Ελλάδα:
Στην πατρίδα μας, ιστορικό είναι το αμάξι που το φέρνεις τζάμπα απ'εξω και μπορείς να το κυκλοφορείς χωρίς να φοβάσαι την εφορία, χωρίς να πληρώνεις τέλη και χωρίς να σε απασχολεί η ασφάλεια (για τις σαχλαμάρες ιστορικά που αγοράζει ο έλληνας και θεωρεί οτι 'δεν αξίζει' να το ασφαλίσει για την αξία του... συνήθως δε, δεν έχει και άδικο σε αυτό γιατι σαν τις νοικοκυρές αγοράζει 'φτηνά και καλά' - τα left overs δλδ του καλού του κόσμου). Δυστυχώς, για τον περισσότερο κόσμο τουλάχιστον, αυτό το αυτοκίνητο πρέπει να είναι παλιό και ευχαρίστως θα το αντάλλαζε με ένα αντίστοιχο σύγχρονο αν είχε τα ίδια προνόμια... (τι να μας πει ένα 124spider που είναι 'ΦΙΑΤ' μπροστα σε μια Μπόξτερ).Στις χώρες που έχουν μια κάποια παράδοση με τα ιστορικά οχήματα, ό όρος 'ιστορικό αυτοκίνητο' αφορά πολύ απλά τα αυτοκίνητα που έχουν ιστορική σημασία...
Π.Χ. Στην Ελλάδα ένα W123 MB αποχαρακτηρισμένο ταξί από το Μόναχο που βρίσκεται στην πέμπτη μηχανή του και έχει αλλάξει 14 φορές χρώμα είναι ένα 'ιστορικό αυτοκίνητο' ενώ μια από τις 207 037 Stradale δεν είναι.
-
Πλάκα κάνεις για το τελευταίο ελπίζω...
Αρνούνται να βγάλουν πινακίδες στην 037? -
Ο χρήστης pro_crossaro έγραψε:
Πλάκα κάνεις για το τελευταίο ελπίζω...
Αρνούνται να βγάλουν πινακίδες στην 037?Γιατί μπορείς να τη φέρεις στην Ελλάδα?
Σε μια F40LeMans που είναι ήδη εδώ όμως, ή στο Mazda 787B αν του βγάλει μια λέσχη πινακίδες ιστορικού θα το κρεμάσουμε εδώ και θα πετάμε πέτρες στον ιδιοκτήτη, Πρό μου... -
Δεν είχε εμφανιστεί μία, που λέγανε ότι είναι αυθεντική και όχι ρέπλικα?
Υπάρχουν και φωτό από αυτό εδώ μέσα νομίζω.Προσωπικά πιστεύω ότι πρέπει να υπάρχουν εξαιρέσεις για τα 'ΚΑΛΑ' κομμάτια, όχι όμως και για CELICA (Παρότι τις λατρεύω, μια ΤΑ60 δε νομίζω ότι μπορεί να χαρακτηριστεί αντίκα).
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Πάντως επειδή το θέσατε το θέμα ότι το αμάξι είναι πολύ να θεωρηθεί από το Νόμο ιστορικό
θα δημοσιεύσω σε αυτή τη σελίδα προσεχώς φωτογραφίες από διάφορα αμάξια BMW π.χ που δεν δικαιολογούνται ως ιστορικά και όμως είναι. Αυτοί δηλαδή οι λίγοι έξυπνοι πρέπει να κυκλοφορούν ?Αλλά ακόμα και αν αυτοί οι τύποι είναι απατεώνες (αν είσαι απολύτως σίγουρος για αυτό τότε βάλ'τους να τους καμαρώσουμε και εμείς) δεν αποτελεί δικαιολογία για εσένα να κάνεις τα ίδια, ε;
O Αλέξανδρος είπε αυτό ακριβώς που εννοούσα κι εγω KATRAV. Επειδή κάποιοι λίγοι έξυπνοι έχουν παρανομήσει πρέπει να βρούμε τρόπο να κάνουμε κι εμείς το ίδιο;
-
Έτσι είναι ακριβώς. Δεν γίνεται σε αυτή τη χωρα να αλλάξει η κατάσταση άν ο καθένας κοιτάζει το προσωπικό του ώφελος και το βολεμά του. Σε όλες τις πολιτισμένες χώρες του κόσμου έχει αποδειχθεί πως φροντίζοντας το γενικό κοινωνικό ώφελος, προστατεύεται και το προσωπικό.
Επιτέλους πια ανακοινώθηκε πως δέν σβήνεται καμία κλήση, δέν γίνεται να θέλουμε να παρανομούμε παρκάροντας μπροστα απο διαβασεις για ανάπηρους, πεζοδρόμια κλπ για να μην πληρώσουμε το Parking στο Κολωνάκι και μετα να απαιτούμε απο το βύσμα να σβήσει την 'άδικη' κλήση.
Έκανες παράβαση έν γνώση σου, να πληρωσεις τότε!
Δέν γίνεται εν γνώση μας να θέλουμε να βγάλουμε στη ζούλα ΙΟ πινακίδες σε νεότερο των κανονισμών αυτοκίνητο, κι ας είναι και F40LM ( ) απο τη στιγμή που ο κανονισμός δέν το συμπεριλαμβάνει.
Συμφώνά απόλυτα πως κάποια αυτοκίνητα δέν αξίζουν τέτοιες πινακίδες, αυτό όμως δέν ορίζεται πουθενα αφού λέει 25 χρονών για ελληνικά αυτοκίνητα και 30 χρονών για είσαγωγής.
Κανονικά θα έπρεπε να υπάρχει μία επιτροπή που να αποφασίζει άν αξίζει σε ένα υποψήφιο όχημα (και στον ιδιοκτήτη του) να χορηγηθεί τέτοιες πινακίδες.
Όπως θα έπρεπε να δίνονται και οδηγίες στον ιδιοκτήτη για το πότε μπορεί να το κυκλοφορεί, που μπορεί να το παρκάρει κλπ κλπ που αυτή τη στιγμη δέν δίνονται. (τουλάχιστον όχι σ'εμένα όταν παρέλαβα τις δικιές μου)Εδώ και μήνες βλέπω ατό το Volvo αμετακίνητο σε ένα δρόμάκι της Αγ. Παρασκευής και αναρωτιέμαι, αυτή είναι η εικόνα του κλασσικού αυτοκινήτου και του ιδιοκτήτη του στην Ελλάδα? Όταν αγαπάς ένα αυτοκίνητο, το θεωρείς ιστορικό και βγάζεις τέτοιες πινακίδες δέν το παρατάς για μήνες στο δρόμο, εκτός και άν έβγαλες τις πινακίδες για να μην πληρώνεις τέλη και ασφάλεια για το χρεπάκι σου που δέν το αγοράζει κανείς.
-
Σήμερα το πρωί στην εφορία όπου πήγα να καταθέσω κι εγώ πινακίδες η υπάλληλος μου συνέστησε πριν συμπληρώσω τα χαρτιά να διαβάσω προσεκτικά την τοιχοκολλημένη εγκύκλιο που τονίζει την υποχρέωση φύλαξης σε ιδιόκτητο κλειστό χώρο και την μη κυκλοφορία των αυτοκινήτων γιατί όπως μου είπε 'πολλοί κάνουν την ακινησία για να πάρουν πινακίδες ΕΛΠΑ και να κυκλοφορούν με αυτές'. Άρα η κατάχρηση αυτή έχει πλέον γίνει ευρέως γνωστή και θα την πατήσουμε όλοι στο τέλος....
-
Ένας γνωστός πήγε στην ΕΛΠΑ πριν από λίγες μέρες να βγάλει πινακίδες ΙΟ και του είπαν ότι τον τελευταίο καιρό έχουν πολλή δουλειά από τον κόσμο που έρχεται για να εκδόσει τέτοιες πινακίδες στα οχήματα του λόγω της αύξησης των τελών κυκλοφορίας.
Πράγματι και εγώ προσωπικά έχω παρατηρήσει 2 με 3 αυτοκίνητα που μέχρι πριν απο 2 μήνες είχαν κανονικές πινακίδες και τώρα να έχουν ιστορικές και να συνεχίζουν να κυκλοφορούν κανονικά.
Φωτογραφία ενός από αυτά έχω.Πολύ φοβάμαι κύριοι ότι θα βλέπουμε στον δρόμο όλο και πιο πολλά 'ιστορικά' οχήματα να πηγαίνουν στο σούπερ μάρκετ και μόλις το κράτος αντιληφθεί την φοροδιαφυγή όλων αυτών των 'έξυπνων' μπορεί και να κάνει ανάκληση της απόφασης. Ειδικά αν αρχίσουν και εμπλέκονται και σε ατυχήματα...
Μακάρι να είμαι υπερβολικός....
-
Ο χρήστης volvo164 έγραψε:
Μακάρι να είμαι υπερβολικός....
Δυστυχώς για τους 'νομιμόφρονες',δεν είσαι.
ΦΙΛΠΑ, πινακίδες, τέλη κυκλοφορίας κλπ για αντίκες